راهنمای خرید بهترین طناب کوهنوردی
توجه (سایت کافه راهنما هیچگونه مسئولیتی درباره کیفیت کالاهای معرفی شده ندارد و فقط برای راحتی و مقایسه مشخصات و قیمت محصولات در انتخاب کاربران این مقاله را تولید کرده است) توضیحات کلی و راهنمایی درباره این مقاله در زیر
 

طناب کوهنوردی از اصلی‌ ترین و مهمترین ابزار و تجهیزات یک کوهنورد است. انواع طناب کوهنوردی علاوه بر اینکه برای صعود و طی‌کردن مسیر به کار می‌رود، نجات‌ دهنده بسیاری از کوهنوردان، صخره‌نوردان و حتی نجاتگران بوده و هست. بهتر است بدانید طناب صخره‌ نوردی و کوهنوردی باید توسط اتحادیه انجمن‌ های جهانی کوهنوردی (UIAA) و استاندارد اتحادیه اروپا (CE) مورد تأیید قرار گرفته باشد.

راهنمای خرید بهترین طناب کوهنوردی

مشاهده لیست قیمت روز محبوب ترین طناب های صخره و کوهنوردی

پیشنهاد: راهنمایی خرید گتر کوهنوردی

راهنمایی خرید طناب کوهنوردی 

در این راهنمای خرید، ما به شما نکاتی را برای خرید طناب کوهنوردی ارائه می‌دهیم. در ابتدا، بهترین طناب برای کوهنوردی را انتخاب کنید. طناب‌های کوهنوردی معمولاً از نایلون یا پلی‌استر ساخته می‌شوند و وزن و استحکام آن‌ها به کیفیت مواد استفاده شده بستگی دارد. همچنین، بررسی کنید که طناب تحمل وزن شما را دارد یا خیر. همچنین، طول طناب نیز برای شما مهم است. برای کوهنوردی، طول طناب باید حداقل 60 متر باشد. همچنین، در نظر داشته باشید که طنابی با دیامتر بزرگتر بهتر در عملکرد و مقاومت خواهد بود. در نهایت، توصیه می‌کنیم قبل از خرید، نظرات و تجربیات دیگران را در مورد طناب مورد نظر خود مطالعه کنید.

انواع طناب کوهنوردی

برای صعود دو نوع طناب وجود دارد: طناب دینامیکی که به آن پویا یا قابل کششی هم می‌ گویند و طناب استاتیکی که غیر قابل کششی و ایستا از دیگر نام‌های آن هستند.

طناب کوهنوردی دینامیکی

این نوع طناب، خاصیت ارتجاعی و کششی داشته به‌ گونه‌ای که هنگام سقوط شخص صعود کننده، مقداری افزایش سایز یافته و از فشار ناگهانی به فرد می‌کاهد ازاین‌رو به‌عنوان طناب صخره‌ نوردی و یخ‌ نوردی نیز مورداستفاده قرار می‌گیرد.

طناب کوهنوردی استاتیکی

این نوع طناب کوهنوردی خاصیت کشسانی ندارد. به همین دلیل مناسب کارهای بالا کشیدن، صعود عمومی یا تک‌ نفره درون غار و حمل بار است.

تحمل وزن طناب کوهنوردی از مهم‌ترین خصوصیات یک طناب استاتیکی است. علاوه‌برآن، ویژگی‌هایی همچون تحمل شوک و فشار هم باید در آن رعایت شده باشد. طناب کوهنوردی استاتیک مناسب­ترین گزینه برای ورزش دره نوردی است.

طناب کوهنوردی بر اساس نوع کاربرد آن در قطرهای مختلفی تولید و عرضه می‌شود. طناب‌ هایی با قطر 3، 5، 7، 9 و 11 میلی‌متری از رایج‌ترین مدل‌ های طناب کوهنوردی هستند.

مشخصات طناب کوهنوردی

به‌طورکلی طناب از دو بخش زیر تشکیل شده است:

هسته: بخش اصلی طناب را تشکیل می‌ دهد و ساختار آن‌طوری است که ویژگی ارتجاعی و کششی طناب بر عهده آن است. جنس هسته طناب از ابریشم مصنوعی و پریلون است.

روکش: روکش یا غلاف به‌دور هسته طناب پیچیده و به عبارتی بافته می‌شود. وظیفه این بخش از طناب صخره‌نوردی و کوهنوردی محافظت از طناب در برابر خراشیدگی و سایر آسیب‌هایی است که ممکن است متوجه طناب شود. روکش معمولأ رنگارنگ و از جنس پلی‌آمید ساخته می‌شود. چنانچه روکش طناب دچار پوسیدگی و پارگی شد به مقداری که هسته آن قابل مشاهد بود، طناب حتماً باید تعویض شود.

از دیگر مشخصات طناب کوهنوردی می‌ توان به Dry Coating یا خاصیت ضدآب بودن روکش آن اشاره کرد. این ویژگی باعث می‌شود که طناب آب را به خود جذب نکند یا اگر در معرض آب قرار بگیرد، آن را دفع کند. این نوع طناب‌ها، برای صعود به مناطق سردسیر، یخ‌نوردی و آلپاین مناسب هستند. طناب‌هایی با این ویژگی نسبت به سایر طناب‌ها سبک‌تر و محکم‌تر و قوی‌تر هستند. همچنین در برابر ساییدگی حتی در سنگ‌های گرانیت سخت، مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهند.

شرکت های تولید کننده طناب صخره نوردی و کوهنوردی، به طور معمول نوار سفیدرنگی در دوسر طناب تعبیه می‌کنند که در آن کلیه ویژگی‌ها و مشخصات طناب از جمله طول، قطر، کاربرد، ویژگی‌های فیزیکی و … با علائم استاندارد و مشخصی درج شده است.

مراقبت‌ ها و نکات لازم در مورد طناب کوهنوردی

  • قبل از خرید از مربی خود راهنمایی بخواهید تا نکات لازم حتی در مورد قیمت طناب کوهنوردی را به شما گوشزد کند.
  • طناب را درون یک کیسه دربسته پارچه‌ای و به‌ دور از گردوخاک نگه دارید. خاک 30 درصد از هسته داخلی طناب را از بین می‌برد.
  • طناب را در معرض تابش نور خورشید به مدت طولانی قرار ندهید.
  • طناب را فقط با آب سرد شستشو دهید. از شستن طناب با مواد شیمیایی خطرناک جدأ خودداری کنید.
  • برای خشک کردن طناب خیس، از قراردادن آن در مقابل نور خورشید یا حرارت وسایل گرمایشی بپرهیزید. بلکه باید با جریان باد و هوا، خشک شود.
  • طناب نباید در مجاورت مواد و آلاینده‌های روغنی قرار بگیرد.
  • مراقب باشید طناب روی لبه‌های تیز و برنده سنگ و خاک کشیده نشود.
  • چنانچه از میزان تحمل شوک و فشار طناب که در صعودهای قبلی به آن وارد شده، اطلاع ندارید در صعودهای جدی از آن استفاده نکنید.
  • میزان تحمل شوک طناب کوهنوردی محدود است بنابراین در مواردی مانند طناب کششی و بکسل کردن ماشین که شوک متوالی به آن وارد می‌شود، جدأ خودداری کنید.
  • به تاریخ تولید طناب کوهنوردی توجه داشته باشید. عمر مفید هر طناب معمولأ 5 تا 6 سال است. حتی اگر مدت‌زمان طولانی از آن استفاده نکردید، طناب را دور بیندازید. منبع

چرا باید قبل کوهنوردی طناب کوهنوردی یا صخره نوردی را بررسی کنیم؟

وسایل کوهنوردی باید مرتباً بررسی شوند تا مطمئن شوید که نه تنها عملکرد مطلوبی دارند، بلکه استفاده از آن بی خطر است. بسیاری از ما این را می دانیم، اما در عمل، ممکن است این تجهیزات ایمنی حیاتی را آنطور که باید بررسی نکنیم. اما با توجه به فراوانی مرگ و میر ناشی از تجهیزات، همیشه ارزش وقت گذاشتن برای بررسی وسایلتان را دارد. این راهنما نحوه بازرسی کالاهای نرم و سخت، چه چیزی را باید جستجو کرد و در صورت نیاز طناب یا وسایل جدید جایگزین کرد

طناب شما باید قبل از هر کوهنوردی به حتما بررسی شود، زیرا در زمان مشاهده لکه‌های نرم یا پارگی بتوانید فهمید. پس از هر دو هفته صعود منظم، یا پس از کوهنوری بیش از دو هفته، طناب خود را به دقت بررسی کنید. به طور چشمی بازرسی کنید، به دنبال قسمت های فرسوده غلاف یا هسته در معرض دید باشید. تا در صورت نیاز اقدامات لازم صورت گیرد.

بهتر است که جنس طناب کوهنوردی از چه چیز باشد؟

– نایلون بافته شده: این نوع طناب‌ها خیلی خوب در برابر رطوبت هستند و قدرت کشش بالایی دارند.
– طناب‌های دوجداره: این طناب‌ها دو لایه دارند که از نظر ایمنی بسیار مطمئن‌تر هستند و در برابر سایش و سایر آسیب‌ها مقاومت بیشتری دارند.
– طناب‌های استاتیک: این نوع طناب‌ها در برابر کشیدگی مقاومت بیشتری دارند و برای صعود و نزول در شیب‌های طولانی و راه‌های تراکم‌دار مناسب هستند.
– طناب‌های نیمه استاتیک: این طناب‌ها ترکیبی از طناب‌های استاتیک و دینامیک هستند که برای استفاده در صعود و نزول در ترکیبی از شیب‌های طولانی و کوتاه مناسب هستند.
– طناب‌های دینامیک: این طناب‌ها قابلیت کشش و کشش مجدد را دارند و برای صعود و نزول در مسیرهای تکنیکال و کوتاه مناسب‌اند.

نتیجه گیری

با توجه به ویژگی‌های منحصر به فرد طناب کوهنوردی از جمله خاصیت ضدآب بودن و سبکی و محکمی آن، می‌توان نتیجه گرفت که این طناب‌ها برای صعود به مناطق سردسیر، یخ‌نوردی و آلپاین بسیار مناسب هستند. همچنین، مقاومت بالای طناب در برابر ساییدگی و تحمل شوک، نشان دهنده کیفیت بالای آن است. برای حفظ این خصوصیات، مراقبت‌های لازم باید در نگهداری و استفاده از طناب رعایت شود. به همین دلیل، قبل از هر کوهنوردی، بررسی دقیق طناب و اطمینان از سلامت آن از اهمیت بالایی برخوردار است. با رعایت این موارد و بازرسی منظم طناب، می‌توان از استفاده ایمن و موثر از طناب کوهنوردی بهره برد.

لیست انواع طناب کوهنوردی و صخره نوردی + مشخصات و لینک خرید

  • نحوه نمایش محصول ها
طناب صخره نوردی مدل ابریشمی ضد آفتاب T6 طول 10 متر

طناب صخره نوردی مدل ابریشمی ضد آفتاب T6 طول 10 متر

مشخصات

  • ابعاد
    6×6×10000 میلی‌متر
  • وزن
    100 گرم
  • سایر توضیحات
    طناب کمپینگ ابریشمی باروکش پلی استر ضد آفتاب- از طناب صخره نوردی میتوانید در سفر و کمپ استفاده کنید و کاربرد فراوانی داردضخامت و قطر این طناب حدودا 6 میلی متر میباشد.. میزان تحمل نیرو تقریبی این طناب 30 الی 35 کیلوگرم است. از این طناب نیز میتوانید برای بستن بار و ویا وسایل خود در خودرو و وانت استفاده کنید. طول هر طناب 10 متر است.
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
طناب صخره نوردی مدل ویژه کمپینگ طول 10 متر

طناب صخره نوردی مدل ویژه کمپینگ طول 10 متر

مشخصات

  • ابعاد
    0.6×0.6×1000 میلی‌متر
  • وزن
    100 گرم
  • سایر توضیحات
    از طناب صخره نوردی میتوانید در سفر و کمپ استفاده کنید و کاربرد فراوانی داردضخامت این طناب حدودا 6 میلی متر میباشد.. میزان تحمل نیرو تقریبی این طناب 30 الی 35 کیلوگرم است. از این طناب نیز میتوانید برای بستن بار و ویا وسایل خود در خودرو و وانت استفاده کنید. طول هر طناب 10 متر است.
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
طناب صخره نوردی مدل ابریشمی استاتیک WHG9mm طول 10 متر

طناب صخره نوردی مدل ابریشمی استاتیک WHG9mm طول 10 متر

مشخصات

  • وزن
    440 گرم
  • سایر توضیحات
    طناب ابریشم با روکش پلی استر ضدآفتاب ریز بافت مغزی طناب از ابریشم اعلا طول :حدوا 10 متر قطر طناب :8 الی 9 میلی متر این طناب در دسته طناب های استاتیک قرار میگیرد و خاصیت الاستیکی ندارد تحمل فشار ضربه وکشش بسیار بالا تحمل نیرو تا 1000 کیلوگرم تحمل ضربه ناگهانی تا 1200 کیلوگرم
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
طناب صخره نوردی کد 02

طناب صخره نوردی کد 02

مشخصات

  • ابعاد بسته‌بندی
    18*6*6 سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    110 گرم
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
طناب صخره نوردی مدل 502 طول 8 متر

طناب صخره نوردی مدل 502 طول 8 متر

مشخصات

  • ابعاد
    6 × 6 × 8000 میلی‌متر
  • وزن
    80 گرم
  • سایر توضیحات
    از طناب صخره نوردی میتوانید در سفر و کمپ استفاده کنید و کاربرد فراوانی دارد. وزن تحمل تقریبی این طناب 30 الی 35 کیلوگرم است. از این طناب نیز میتوانید برای بستن بار و ویا وسایل خود در خودرو و وانت استفاده کنید. طول هر طناب 8 متر است.
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
طناب صخره نوردی مدل ابریشمی استاتیک کد RE8mm طول 12 متر

طناب صخره نوردی مدل ابریشمی استاتیک کد RE8mm طول 12 متر

مشخصات

  • وزن
    410 گرم
  • سایر توضیحات
    طناب ابریشمی با روکش پلی استر ریز بافت ضدآفتاب طناب به قطر 8 میلی متر طول طناب 12 متر بافت طناب از جنس ابریشم ضخیم و وبادوام مغزی طناب نیز ابریشمی این طناب دردسته طناب های استاتیک قرار میگیرد مقاوم دربرابر ضربه های کشش آنی تا 1100 کیلوگرم تحمل کشش بسیار بسیار بالا تا حدودا 950 الی 1100 کیلوگرم
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
طناب صخره نوردی مدل 10 رشته کد K7MM طول 10 متر

طناب صخره نوردی مدل 10 رشته کد K7MM طول 10 متر

مشخصات

  • ابعاد
    0.7×0.7×10000 میلی‌متر
  • وزن
    100 گرم
  • سایر توضیحات
    طناب سفری با قطر حدودا 7 میلی متر ای نمحصول دارای مغزی ابریشم هست و به طناب 10 رشته نیز معروف است.
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
طناب صخره نوردی کد 02 مجموعه 2 عددی

طناب صخره نوردی کد 02 مجموعه 2 عددی

مشخصات

  • ابعاد بسته‌بندی
    18*4*8 سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    230 گرم
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
طناب صخره نوردی مدل ابریشمی کد GRWH-13mm طول 10 متر

طناب صخره نوردی مدل ابریشمی کد GRWH-13mm طول 10 متر

مشخصات

  • ابعاد
    13×13×1000 میلی‌متر
  • وزن
    500 گرم
  • سایر توضیحات
    طناب به قطر 13 میلی متر طول طناب 10 متر بافت طناب از جنس ابریشم بادوام با روکش ریزبافت ضدآفتاب پلی استر مقاومت بالا دربرابر ساییدگی مغزی طناب نیز ابریشمی مقاوم دربرابر ضربه های کشش آنی تا 1850 کیلوگرم
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
طناب صخره نوردی ابریشمی مدل استاتیک طول 30 متر

طناب صخره نوردی ابریشمی مدل استاتیک طول 30 متر

مشخصات

  • ابعاد
    30000×13×13 میلی‌متر
  • وزن
    1950 گرم
  • سایر توضیحات
    طناب ابریشمی مدل استاتیک که برای فعالیت های فرود وگروه نجات مورد استفاده قرار میگیرد مقاومت بسیار عالی دربرابر ساییدگی روکش با طرح سه بعدی بسیار زیبا از جنس پلی استر ضدآفتاب که باعث ماندگاری فوق العاده این طناب در شرایط آب و هوایی مختلف میشود قطر طناب 13 میلی متر میباشد(برای استفاده برروی کارابین) طول:30 متر مغزی طناب از ابریشم صنعتی وارداتی ترکی خالص تحمل ضربه ناگهانی تا 2000 کیلوگرم
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
طناب صخره نوردی مدل ابریشمی کد GRWH-9mm طول 30 متر

طناب صخره نوردی مدل ابریشمی کد GRWH-9mm طول 30 متر

مشخصات

  • ابعاد
    9×9×30000 میلی‌متر
  • وزن
    1200 گرم
  • سایر توضیحات
    طناب به قطر 9 میلی متر طول طناب 30 متر بافت طناب از جنس ابریشم بادوام با روکش ریزبافت ضدآفتاب پلی استر مقاومت بالا دربرابر ساییدگی مغزی طناب نیز ابریشمی میباشد مقاوم دربرابر ضربه های کشش آنی تا 1200 کیلوگرم
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
طناب صخره نوردی مدل ابریشمی استاتیک WHG9mm طول 30 متر

طناب صخره نوردی مدل ابریشمی استاتیک WHG9mm طول 30 متر

مشخصات

  • وزن
    1300 گرم
  • سایر توضیحات
    طناب ابریشم با روکش پلی استر ضدآفتاب ریز بافت مغزی طناب از ابریشم اعلا طول :حدوا 30 متر قطر طناب :8 الی 9 میلی متر این طناب در دسته طناب های استاتیک قرار میگیرد و خاصیت الاستیکی ندارد تحمل فشار ضربه وکشش بسیار بالا تحمل نیرو تا 1000 کیلوگرم تحمل ضربه ناگهانی تا 1200 کیلوگرم
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
طناب صخره نوردی مدل ابریشمی کد BLAW1 طول 20 متر

طناب صخره نوردی مدل ابریشمی کد BLAW1 طول 20 متر

مشخصات

  • ابعاد
    200000×14×14 میلی‌متر
  • وزن
    1000 گرم
  • سایر توضیحات
    کاملا مناسب برای گروه ها امداد خودرویی در کوهستان وابزار فرود و... طناب به قطر 14 میلی متر طول طناب 20 متر بافت طناب از جنس ابریشم بادوام با روکش درشت بافت پلی استر صددرصد ضدآفتاب مقا.مت بالا دربرابر ساییدگی مغزی طناب نیز ابریشمی مقاوم دربرابر ضربه های کشش آنی تا 2000 کیلوگرم تحمل کشش بسیار بالا تا حدودا 2100 الی 2150 کیلوگرم
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
طناب صخره نوردی مدل ابریشمی کد GRWH-13mm طول 20 متر

طناب صخره نوردی مدل ابریشمی کد GRWH-13mm طول 20 متر

مشخصات

  • ابعاد
    20000×11×11 میلی‌متر
  • وزن
    800 گرم
  • سایر توضیحات
    طناب به قطر 11 میلی متر طول طناب 20 متر بافت طناب از جنس ابریشم بادوام با روکش ریزبافت ضدآفتاب پلی استر مقاومت بالا دربرابر ساییدگی مغزی طناب نیز ابریشمی صنعتی مقاوم دربرابر ضربه های کشش آنی تا 1850 کیلوگرم
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
طناب صخره نوردی مدل ابریشمی WGB11mm طول 20 متر

طناب صخره نوردی مدل ابریشمی WGB11mm طول 20 متر

مشخصات

  • ابعاد
    11×11×20000 میلی‌متر
  • سایر توضیحات
    طناب ابریشم با روکش پلی استر ضدآفتاب ریز بافت تحمل فشار وساییدگی فوق العاده بالا مغزی طناب از ابریشم اعلا طول :حدوا 20 متر قطر طناب :11 میلی متر این طناب در دسته طناب های استاتیک قرار میگیرد تحمل فشار ضربه وکشش بسیار بالا تحمل نیرو تا 1500 کیلوگرم تحمل ضربه ناگهانی تا 1640 کیلوگرم
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
طناب صخره نوردی مدل ابریشمی کد RE8mm طول 30 متر

طناب صخره نوردی مدل ابریشمی کد RE8mm طول 30 متر

مشخصات

  • وزن
    1750 گرم
  • سایر توضیحات
    طناب ابریشمی با روکش پلی استر ریز بافت ضدآفتاب طناب به قطر 8 میلی متر طول طناب 30 متر بافت طناب از جنس ابریشم ضخیم و وبادوام مغزی طناب نیز ابریشمی مقاوم دربرابر ضربه های کشش آنی تا 1100 کیلوگرم تحمل کشش بسیار بسیار بالا تا حدودا 950 الی 1100 کیلوگرم
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
طناب صخره نوردی مدل ابریشمی کد RE14mm طول 14 متر

طناب صخره نوردی مدل ابریشمی کد RE14mm طول 14 متر

مشخصات

  • ابعاد
    12x12x14000 میلی‌متر
  • وزن
    800 گرم
  • سایر توضیحات
    طناب ابریشمی ریز بافت با روکش ضدآفتاب طناب به قطر 12 میلی متر طول طناب 14 متر بافت طناب از جنس ابریشم ضخیم و وبادوام مغزی طناب نیز ابریشمی مقاوم دربرابر ضربه های کشش آنی تا 1600 کیلوگرم تحمل کشش بسیار بسیار بالا تا حدودا 2200 الی 2500 کیلوگرم
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
طناب صخره نوردی مدل ابریشمی کد RE8mm طول 8.5 متر

طناب صخره نوردی مدل ابریشمی کد RE8mm طول 8.5 متر

مشخصات

  • وزن
    350 گرم
  • سایر توضیحات
    طناب به قطر 8 میلی متر طول طناب 8.5 متر بافت طناب از جنس ابریشم ضخیم و وبادوام مغزی طناب نیز ابریشمی مقاوم دربرابر ضربه های کشش آنی تحمل کشش بسیار بسیار بالا تا حدودا 800 الی 900 کیلوگرم
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
طناب صخره نوردی مدل ابریشمی استاتیک WHG9mm طول 15 متر

طناب صخره نوردی مدل ابریشمی استاتیک WHG9mm طول 15 متر

مشخصات

  • وزن
    670 گرم
  • سایر توضیحات
    طناب ابریشم با روکش پلی استر ضدآفتاب ریز بافت مغزی طناب از ابریشم اعلا طول :حدوا 15 متر قطر طناب :8 الی 9 میلی متر این طناب در دسته طناب های استاتیک قرار میگیرد و خاصیت الاستیکی ندارد تحمل فشار ضربه وکشش بسیار بالا تحمل نیرو تا 1000 کیلوگرم تحمل ضربه ناگهانی تا 1200 کیلوگرم
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
طناب صخره نوردی مدل ابریشمی کد BL8mm طول 16.75 متر

طناب صخره نوردی مدل ابریشمی کد BL8mm طول 16.75 متر

مشخصات

  • وزن
    600 گرم
  • سایر توضیحات
    طناب ابریشمی با روکش ریز بافت پلی استر ضدآفتاب به قطر 8 میلی متر طول طناب 16.75 متر بافت طناب از جنس ابریشم مغزی طناب نیز ابریشمی تحمل کشش تا 800 الی 900 کیلوگرم تحمل کشش آنی 1000 کیلوگرم
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
طناب صخره نوردی مدل ابریشمی RE10mmSTS طول 20 متر

طناب صخره نوردی مدل ابریشمی RE10mmSTS طول 20 متر

مشخصات

  • ابعاد
    10×10×20000 میلی‌متر
  • سایر توضیحات
    طناب ابریشمی با روکش پلی استر ریز بافت ضدآفتاب طناب مرغوب و باکیفیت طناب به قطر 10 میلی متر طول طناب 20 متر بافت طناب از جنس ابریشم ضخیم و وبادوام مغزی طناب نیز ابریشمی مقاوم دربرابر ضربه های کشش آنی تا 2000کیلوگرم تحمل کشش بسیار بسیار بالا تا حدودا 1700 الی 1850 کیلوگرم
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
طناب صخره نوردی مدل ابریشمی RE10mmSTS طول 10 متر

طناب صخره نوردی مدل ابریشمی RE10mmSTS طول 10 متر

مشخصات

  • ابعاد
    10×10×10000 میلی‌متر
  • سایر توضیحات
    طناب ابریشمی با روکش پلی استر ریز بافت ضدآفتاب طناب مرغوب و باکیفیت طناب به قطر 10 میلی متر طول طناب 10 متر بافت طناب از جنس ابریشم ضخیم و وبادوام مغزی طناب نیز ابریشمی مقاوم دربرابر ضربه های کشش آنی تا 2000کیلوگرم تحمل کشش بسیار بسیار بالا تا حدودا 1700 الی 1850 کیلوگرم
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
طناب صخره نوردی مدل ابریشمی کد GRWH-9mm طول 10 متر

طناب صخره نوردی مدل ابریشمی کد GRWH-9mm طول 10 متر

مشخصات

  • ابعاد
    9×9×1000 میلی‌متر
  • وزن
    400 گرم
  • سایر توضیحات
    طناب به قطر 9 میلی متر طول طناب 10 متر بافت طناب از جنس ابریشم بادوام با روکش ریزبافت ضدآفتاب پلی استر مقاومت بالا دربرابر ساییدگی مغزی طناب نیز ابریشمی میباشد مقاوم دربرابر ضربه های کشش آنی تا 1200 کیلوگرم
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
طناب صخره نوردی مدل 3 بعدی استاتیک طول 20 متر

طناب صخره نوردی مدل 3 بعدی استاتیک طول 20 متر

  • سایز: 13
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
طناب صخره نوردی مدل ابریشمی BLB11mm طول 20 متر

طناب صخره نوردی مدل ابریشمی BLB11mm طول 20 متر

مشخصات

  • ابعاد
    11×11×20000 میلی‌متر
  • وزن
    600 گرم
  • سایر توضیحات
    طناب ابریشم با روکش پلی استر ضدآفتاب ریز بافت تحمل فشار وساییدگی فوق العاده بالا مغزی طناب از ابریشم اعلا طول :حدوا 20 متر قطر طناب :11 میلی متر این طناب در دسته طناب های استاتیک قرار میگیرد تحمل فشار ضربه وکشش بسیار بالا تحمل نیرو تا 1500 کیلوگرم تحمل ضربه ناگهانی تا 1640 کیلوگرم
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
طناب صخره نوردی مدل ابریشمی کد RE8mm طول 10 متر

طناب صخره نوردی مدل ابریشمی کد RE8mm طول 10 متر

مشخصات

  • وزن
    430 گرم
  • سایر توضیحات
    طناب ابریشمی با روکش پلی استر ریز بافت ضدآفتاب طناب به قطر 8 میلی متر طول طناب 10 متر بافت طناب از جنس ابریشم ضخیم و وبادوام مغزی طناب نیز ابریشمی مقاوم دربرابر ضربه های کشش آنی تا 1100 کیلوگرم تحمل کشش بسیار بسیار بالا تا حدودا 950 الی 1100 کیلوگرم
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
طناب صخره نوردی مدل ابریشمی کد RE10mm طول 15 متر

طناب صخره نوردی مدل ابریشمی کد RE10mm طول 15 متر

مشخصات

  • وزن
    780 گرم
  • سایر توضیحات
    طناب ابریشمی باروکش ریز بافت پلی استر دارای خاصیت ضدآفتاب با طرح ساده وزیبا این طناب دردسته طناب های استاتیک قرار میگیرد طناب به قطر 10 میلی متر طول طناب 15 متر بافت طناب از جنس ابریشم ضخیم و وبادوام مغزی طناب نیز ابریشمی مقاوم دربرابر ضربه های کشش آنی تا 1700 کیلوگرم تحمل کشش بسیار بسیار بالا تا حدودا 1400 الی 1500 کیلوگرم
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
طناب صخره نوردی مدل ابریشمی کد BL8mm طول 20 متر

طناب صخره نوردی مدل ابریشمی کد BL8mm طول 20 متر

مشخصات

  • وزن
    1000 گرم
  • سایر توضیحات
    طناب ابریشمی با روکش ریز بافت پلی استر ضدآفتاب به قطر 8 میلی متر طول طناب 20 متر بافت طناب از جنس ابریشم مغزی طناب نیز ابریشمی تحمل کشش تا 800 الی 900 کیلوگرم تحمل کشش آنی 1000 کیلوگرم
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
طناب صخره نوردی مدل ابریشمی کد RE طول 25 متر

طناب صخره نوردی مدل ابریشمی کد RE طول 25 متر

مشخصات

  • وزن
    1250 گرم
  • سایر توضیحات
    طناب به قطر 8 میلی متر طول طناب 25 متر بافت طناب از جنس ابریشم مغزی طناب نیز ابریشمی تحمل کشش تا 800 الی 900 کیلوگرم
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
طناب صخره نوردی مدل ابریشمی کد RE-1 طول 15 متر

طناب صخره نوردی مدل ابریشمی کد RE-1 طول 15 متر

مشخصات

  • وزن
    750 گرم
  • سایر توضیحات
    طناب به قطر 10 میلی متر طول طناب 15 متر بافت طناب از جنس ابریشم ضخیم و وبادوام مغزی طناب نیز ابریشمی مقاوم دربرابر ضربه های کشش آنی تحمل کشش بسیار بسیار بالا تا حدودا 1300 الی 1500 کیلوگرم
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
طناب صخره نوردی مدل ابریشمی کد RE-10 طول 20 متر

طناب صخره نوردی مدل ابریشمی کد RE-10 طول 20 متر

مشخصات

  • وزن
    1100 گرم
  • سایر توضیحات
    طناب به قطر 10 میلی متر طول طناب 20 متر بافت طناب از جنس ابریشم ضخیم و وبادوام مغزی طناب نیز ابریشمی مقاوم دربرابر ضربه های کشش آنی تحمل کشش بسیار بسیار بالا تا حدودا 1300 الی 1500 کیلوگرم
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
طناب صخره نوردی مدل ابریشمی ماری 10mm طول 10 متر

طناب صخره نوردی مدل ابریشمی ماری 10mm طول 10 متر

مشخصات

  • وزن
    500 گرم
  • سایر توضیحات
    طناب ابریشمی با روکش مقاوم پلی استر ازنوع ریز بافت ضدآفتاب طناب به قطر حدودا 10 الی 11 میلی متر(با روکش 11 میلی متر) طول طناب 10 متر بافت طناب از جنس ابریشم مغزی طناب نیز ابریشمی تحمل ضربه آنی تا حدود 1100 کیلوگرم تحمل کشش تا 970 کیلو گرم
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
طناب صخره نوردی مدل ابریشمی کد RE10mm طول 10 متر

طناب صخره نوردی مدل ابریشمی کد RE10mm طول 10 متر

مشخصات

  • وزن
    500 گرم
  • سایر توضیحات
    طناب ابریشمی با روکش پلی استر ریز بافت ضدآفتاب طناب به قطر 10 میلی متر طول طناب 10 متر بافت طناب از جنس ابریشم ضخیم و وبادوام مغزی طناب نیز ابریشمی مقاوم دربرابر ضربه های کشش آنی تا 1400 کیلوگرم تحمل کشش بسیار بسیار بالا تا حدودا 1200 الی 1300 کیلوگرم
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
طناب صخره نوردی مدل ابریشمی کد RE8mm طول 25 متر

طناب صخره نوردی مدل ابریشمی کد RE8mm طول 25 متر

مشخصات

  • وزن
    1250 گرم
  • سایر توضیحات
    طناب ابریشمی با روکش پلی استر ریز بافت ضدآفتاب طناب به قطر 8 میلی متر طول طناب 25 متر بافت طناب از جنس ابریشم ضخیم و وبادوام مغزی طناب نیز ابریشمی مقاوم دربرابر ضربه های کشش آنی تا 1100 کیلوگرم تحمل کشش بسیار بسیار بالا تا حدودا 950 الی 1100 کیلوگرم
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
طناب صخره نوردی مدل سه بعدی ضد آفتاب کد KNO14mm طول 10 متر

طناب صخره نوردی مدل سه بعدی ضد آفتاب کد KNO14mm طول 10 متر

مشخصات

  • ابعاد
    14×14×10000 میلی‌متر
  • وزن
    600 گرم
  • سایر توضیحات
    طناب صخره نوردی ابریشمی با روکش پلی استر ضدآفتاب وباطرح بافت سه بعدی قطر طناب درحدودا 13 الی 14 میلی متر میباشد لایه درونی طناب از ابریشم صنعتی تابیده تهیه شده و روکش آن نیز از پلی استر میباشد که سبب به وجود آمدن استحکام عالی در طناب گردیده است این طناب مناسب عملیات های نجات و ... میباشد. این طناب در مقابل ساییدگی مقاومت خوبی نشان میدهد وتحمل نیروی بسیار زیادی دارد . تحمل کشش تا 2000 کیلوگرم مناسب حتی برای افراد سنگین وزن این طناب دردسته طناب های صخره نوردی استاتیک قرار میگیردطول طناب 10 متر میباشد.
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

شش + 9 =