توجه (سایت کافه راهنما هیچگونه مسئولیتی درباره کیفیت کالاهای معرفی شده ندارد و فقط برای راحتی و مقایسه مشخصات و قیمت محصولات در انتخاب کاربران این مقاله را تولید کرده است) توضیحات کلی و راهنمایی درباره این مقاله در زیر
 

وقتی صحبت از باند و اسپیکر می‌شود، ناخودآگاه برندهای معتبری مثل JBL به ذهن ما می آیند که محصولات این کمپانی بهترین کیفیت را در میان سایر شرکت‌ها دارند. همانطور که می‌دانید کمپانی JBL محصولات متنوعی را در حوزه لوازم صوتیو توصیری روانه بازار کرده که تمامی آن‌ها از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. اسپیکر جی بی ال معروف‌ترین و پرفروش‌ترین محصول این کمپانی بوده که کیفیت بسیار بالایی داشته و بازار را به صورت کامل در دست گرفته است. در این محتوا قصد داریم تا با اسپیکر JBL به صورت کامل آشنا شده و کمی بیشتر درباره ناگفته‌های این شرکت صحبت کنیم؛ بنابراین همراه ما باشید تا بیشتر محصولات این شرکت را مورد بررسی قرار دهیم.

کمپانی JBL در کدام کشور محصولاتش را تولید می‌کند؟

در بازار لوازم صوتی و تصویری رقابت بسیاری وجود دارند و سالانه شرکت‌های متعددی به این حوزه اضافه می‌شوند. در میان شرکت‌های تولید کننده باند و اسپیکر، قطعا کمپانی‌های معتبر مثل سونی یا جی بی ال محصولاتشان در صدر بازار قرار خواهند گرفت که شرکت‌های دیگر رقابت سختی را در پیش خواهند داشت. کمپانی معتبر JBL سالیان سال در این حوزه محصولات متنوعی را روانه بازار می‌کند که سابقه درخشانی داشته و تمامی علاقه‌مندان به این حوزه خاطرات خوبی را از این کمپانی دریافت کرده‌اند. در گذشته نه چندان دور، محصولات این کمپانی مخصوصا اسپیکر جی بی ال در کشور آمریکا تولید می‌شدند که کیفیت آن‌ها بی همتا بود. اما در چند سال اخیر این شرکت کارخانه تولیدی‌اش را به کشور چین منتقل کرده و محصولاتش را در این کشور به تولید انبوه می‌رساند.

همانطور که می‌دانید ورود کالاهای خارجی به کشور ایران ممنوع بوده و چندسالیست که محصولات کمپانی‌های معروف جهان مثل جی بی ال، فیلیپس و غیره در بازار ایران به صورت قاچاق حضور دارند و خدماتی از سوی شرکت‌های ایرانی به آن‌ها ارائه نمی‌شود. اما کمپانی JBL جهت حل این مشکل با همکاری مهدسان ایرانی، کارخانه‌ای جهت تولید باند و اسپیکر JBL در ایران احداث کرده است که محصولاتش را اختصاصا برای مردم ایران تولید کرده و درون بازار ایران پخش خواهد کرد. این محصولات از کیفیت مناسبی برخوردار هستند و درون ایران گارانتی می‌شوند.

قابلیت‌های اسپیکر JBL ایرانی چه تفاوتی با مدل وارداتی دارد؟

همانطور که در بخش قبل مطالعه کردید، اسپیکر جی بی ال ایرانی در کشورمان و تحت نظر مهندسان متخصص روانه بازار خواهد شد که کیفیت قابل قبولی دارند. اسپیکرهای JBL ایرانی با طراحی متفاوت و منحصر به فرد روانه بازار ایران خواهند شد که متناسب با سلایق مردم ایران تولید خواهند شد.

اسپیکرهایی که در کشور ایران تولید خواهند شد شامل قطعات وارداتی هستند که طول عمر بالایی داشته و کیفیت مطلوبی دارند. در بخش صدا این محصولات کمی تفاوت داشته و مدل‌های وارداتی از بلندی و تفکیک صدای بهترین برخوردار هستند. طراحی اسپیکرهای ایرانی JBL تقریبا مشابه یکدیگر هستند و با مدل‌های کوچک‌تر نسخه وارداتی کمی تفاوت دارند.

اسپیکر جی بی ال اصل به صورت غیر قانونی روانه بازار ایران خواهند شد که هیچ شرکتی به این محصولات خدمات پس از فروش ارائه نخواهد داد و در صورت بروز مشکل، باید هزینه‌های زیادی جهت تعمیرات ان خرج کنید. اما اسپیکر جی بی ال ساخت ایران شامل ماه گارانتی هستند که در صورت بروز هرگونه ایراد، نمایندیگان شرکت JBL ایران آن را برطرف خواهند کرد. فراموش نکنید که قیمت اسپیکر جی بی ال ایرانی بسیار مناسب‌تر بوده و مدل‌های وارداتی قیمت بسیار بالاتر دارند.

روش تشخیص اسپیکر جی بی ال ایرانی و اصلی چیست؟

همانطور که مطالعه کردید، شرکت JBL ایران سعی داشته تا محصولاتش را با کیفیت بالا و طراحی زیبا روانه بازار کند. اما روش‌های تشخیص اسپیکر JBL ایرانی و اصل بسیار آسان بوده و می‌توانید به راحتی این دو مدل را از یکدیگر تشخیص دهید. اولین مشخصه‌ای که حین خرید این محصول باید به آن توجه کنید، قدرت صدا و تفکیک صدای بهترین نسبت به مدل‌های ایرانی دارند که باید آن را مورد قیاس قرار دهید. پس از آن طراحی محصولات است که مدل‌های وارداتی کمی طراحی متفاوتی دارند که باید آن را مورد نظر قرار دهید.

در بخش قیمت نیز مدل‌های وارداتی قیمتی بسیار بالا دارند که می‌توانید از آن طریق متوجه شوید که کدام اسپیکر وارداتی است یا خیر. محصولات ساخت ایران توسط شرکت آرمان تجارت اسپادانا گارانتی خواهند شد و محصولات وارداتی فاقد گارانتی و خدمات پس از فروش هستند. البته فراموش نکنید که محصولات ایرانی کیفیت بسیار مناسبی داشته و در میان کالاهی ساخت ایران کیفیت بالاتری دارند.

از کدام فروشگاه اسپیکر JBL ایرانی بخریم؟

در حال حاضر اسپیکرهای وارداتی JBL ورودشان به کشور ایران ممنوع بوده و به صورت قاچاق روانه بازار ایران خواهند شد. اما اسپیکر جی بی ال ساخت ایران در سراسر کشورمان حضور داشته و پخش شده‌اند. اما ممکن است قیمت آن‌ها با سایر فروشگاه‌ها تفاوت داشته باشد که در این راستا قصد داریم یکی نمایندگان این کمپانی را به شما معرفی کنیم تا بهترین قیمت را مشاهده کرده و با بهترین قیمت این محصول را خریداری کنید.

این فروشگاه افشین کالا نام داشته و تمامی محصولات JBL را به دست مشتریان در سراسر ایران خواهد رساند. این فروشگاه محصولاتش را مستقیما از انبار کارخانه برای مشتریان ارسال کرده و بهترین قیمت را ارائه خواهد داد. راه های ارتباطی با افشین کالا عبارتند از:

آدرس فروشگاه : کرج، گلشهر، خیابان درختی، خیابان حافظ شمالی، نبش خیابان سرو

آدرس فروشگاه اینترنتی: AFSHINKALA.IR

تلفن: 09196017478 – 09357174778

سخن آخر

در این محتوا به صورت کامل با اسپیکر جی بی ال ساخت ایران و محصولات وارداتی آشنا شدید. همانطور که مطالعه کردید اسپیکرهای JBL ایرانی کیفیت مناسبی داشته و شامل گارانتی و خدمات پس از فروش در کشورمان خواهند شد. محصولات ایرانی تحت نظر مهندسان متخصص کشورمان تولید شده و از قیمت بسیار مناسب‌تری برخوردار هستند. فروشگاه افشین کالا نماینده فروش شرکت جی بی ال ایران بوده که تمامی محصولات این شرکت را با بهترین قیمت به دست مشتریان در سراسر ایران خواهد رساند.

 

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

دوازده − یک =