قیمت خرید 31 چراغ مطالعه ارزان پرفروش

0
توجه (سایت کافه راهنما هیچگونه مسئولیتی درباره کیفیت کالاهای معرفی شده ندارد و فقط برای راحتی و مقایسه مشخصات و قیمت محصولات در انتخاب کاربران این مقاله را تولید کرده است) توضیحات کلی و راهنمایی درباره این مقاله در زیر
 

یک چراغ مطالعه براساس نیازهای کاری متفاوت است – از نظر کاربردی و زیبایی می تواند نقش مهمی در عملکرد فرد داشته باشد. به عنوان مثال مطالعه در شب یا می تواند به شما کمک کند بهتر ببینید که روی چه چیزی کار می کنید ، باعث کاهش خستگی چشم می شود. این می تواند به تنظیم روحیه مناسب برای انجام کار کمک کند. پس در اینجا چندین مدل پرفروش با قیمت مناسب کیفیت عالی را برای خریداران معرفی مینماییم تا بهترین انتخاب را داشته باشند.

راهنمایی خرید چراغ مطالعه

بسیار مهم و ضروری است. پیش از خرید چراغ مطالعه باید به موارد مختلفی نظیر برند، تجهیزات، قیمت و ویژگی های اضافی مطالعه شود. همچنین باید دقت کرد که چراغ مطالعه باید با مناسب ترین مشخصات و بهترین قیمت خریداری شود. برای اطمینان از انتخاب بهتر است که نظرات مشتریان و نظرات خبرنگاران مطالعه شود. برای کسانی که نمی خواهند زمان و هزینه خود را برای مطالعه صرف کنند، می توانند از وب سایت های مرجع و راهنمایی های مطالعه استفاده کنند.

نکات مهم هنگام خرید چراغ مطالعه

اگر به دنبال چراغ مطالعه هستید ، که در جهت استفاده در اتاق خواب و کتابخانه یا در انواع صنعت ها ، یک سیستم روشنایی مناسب و بهینه با کیفیت خوب نیاز شما را برطرف می سازد ، یک روشنایی با عملکرد بالا ، وقتی صحبت از انتخاب مجموعه روشنایی لامپ می شود ، معیارهای زیادی در نظر گرفته می شود. در اینجا 8 نکته مهم وجود دارد که باید هنگام انتخاب چرا در نظر بگیرید.

پیشنهاد: چراغ قوه : معرفی خرید انواع چراغ پیشانی و نگهبانی گرانترین و ارزانترین

قدرت روشنایی

توان الکتریکی روشنایی چراغ مطالعه ، بیان شده در وات (W) بهترین معیار شناخته شده است. با این حال ، این تنها معیار انتخاب لامپ های شما نیست. وات مصرف انرژی لامپ را تعریف می کند. هرچه بالاتر باشد ، لامپ مصرف بیشتری دارد.

اما “مصرف” به هیچ وجه مترادف با “نور خوب” نیست. بنابراین ضروری است که معیارهای دیگری مانند توان نوری ، بازدهی درخشان را نیز در نظر بگیریم … همچنین مهم است که حداکثر قدرت لامپ را می توان براساس طول عمر محصول در نظر گرفت شود.

رنگ لامپ

نکته بعدی درباره رنگ ، بیان شده در کلوین (K) ، فضای نور منطقه را برای روشن شدن تعریف می کند. هر نوع لامپ دمای رنگ خاص خود را دارد. هرچه کلوین بالاتر باشد ، نور ساطع شده بیشتر به سمت رنگ های گرم (مانند نارنجی) متمایل می شود. هرچه پایین تر باشد ، نور ساطع شده بیشتر به سمت رنگ های سرد (مانند آبی) متمایل می شود. به عنوان مثال ، در اتاق های کار ، ما علاوه بر نور طبیعی ، سایه های سرد را نیز ترجیح می دهیم. و نه سایه های گرم برای روشنایی منزل و دیگر اجسام.

برای گرفتن ایده ، بدانید که مقدار 2500 مربوط به یک رنگ گرم است که روی نارنجی ترسیم می شود ، یعنی رنگ یک لامپ رشته ای و یک لامپ هالوژن. علاوه بر این ، یک لوله فلورسنت یا یک لامپ LED می تواند مقدار 6000 یا بیشتر ، با یک رنگ سرد (سایه های آبی) و یک روشنایی بسیار نزدیک به نور روز داشته باشد.

معرفی رنگ ها

شاخص رندر رنگ (که به آن CRI نیز گفته می شود) ، توانایی لامپ در ارائه رنگ های طبیعی را تعریف می کند. این شاخص از 0 تا 100 است ، 100 IRC نور طبیعی است. برای روشنایی عملکردی ، یک IRC در حدود 80 ممکن است مناسب باشد. از طرف دیگر ، برای نورپردازی راحت ، شاخص 100 ترجیح داده می شود.

خوب است بدانید: از 55 تا 70 ، ارائه رنگ کاملاً ضعیف و مناسب برای استفاده های صنعتی ، تبلیغات و علامت گذاری است در حالی که در حدود 85 سال ، ارائه کاملاً صحیح است اما با رنگ های نسبتاً اشباع شده (استفاده در مکان ها عمومی و مغازه ها). وقتی شاخص از 90 بزرگتر باشد ، بازده رنگی بالاتری داریم.

جریان نور

توان نوری که در لومن (lm) بیان می شود ، به میزان نوری که لامپ ساطع می کند اشاره دارد. این مانند قدرت روشنایی یک لامپ است. بسته به منطقه ای که باید روشن شود ، ممکن است توان نوری مورد نیاز برای روشنایی متفاوت باشد. به عنوان مثال ، یک دفتر حداقل 400 لوکس نیاز دارد ، در حالی که یک سالن ورودی در یک ساختمان تجاری نیاز چندانی نخواهد داشت.

اثربخشی نور یا کارآیی درخشان

بازده درخشان ، بیان شده در لومن بر وات (lm / W) به نسبت بین میزان نور تولید شده توسط لامپ (توان نورانی) و توان الکتریکی اشاره دارد. در Idelec ، ما به جای آن از lux (lx) استفاده می کنیم که نه بیشتر و نه کمتر توان نورانی (بیان شده در lm) در متر مربع را نشان می دهد.

به عنوان مثال ، یک لامپ رشته ای ، به عنوان مثال یک لامپ کلاسیک حدود 10 lm / W تولید می کند در حالی که یک لامپ LED به طور متوسط ​​25 lm / W و یک لامپ فلورسانس (لامپ کم مصرف) 80 lm تولید می کند. / W. بنابراین ، یک لامپ فلورسنت برای مصرف یکسان نه برابر روشن تر است.

طول عمر لامپ

درست مانند توان نوری و بازدهی درخشان ، عمر یک لامپ یک معیار اصلی است که باید در نظر گرفته شود. تأثیر بسزایی در هزینه های نگهداری دارد. البته ، مدل دوم با توجه به مدل های انتخاب شده (لوله های فلورسنت ، لامپ های کم فشار فلورسنت ، لامپ های LED) متفاوت است. امروزه بر اساس این معیار ، لامپ LED بسیار جلوتر از لامپ های کم مصرف فلورسنت یا لامپ های هالوژنی است. این مزیت را دارد که بدون گذشت زمان آسیب ببیند و خاموش شود.

در واقع باید در نظر گرفته شود که طول عمر روشنایی تحت تأثیر تعداد روشن و خاموش شدن است. ترفند کوچک برای افزایش عمر لامپ های هالوژن انتخاب ولتاژ 230 ولت است.

برچسب انرژی

از نظر انرژی ، همه لامپ ها برابر نیستند. به همین دلیل است که آنها از A ++ به G برای بیشترین مصرف انرژی رتبه بندی می شوند. به عنوان مثال ، لامپ های LED بیشتر کلاس A + هستند. چراغی که مصرف بسیار کمی دارد در نتیجه در مصرف انرژی صرفه جویی می شود.

صرفه جویی در مصرف

مانند هر خرید ، به جای اینکه فقط هزینه خرید محصول را بپذیرید ، باید نسبت کیفیت / قیمت را نیز در نظر گرفت: سرمایه گذاری اولیه (لامپ ، چراغ) ، مصرف برق ، نگهداری ، عمر لامپ ، و غیره. به عنوان مثال ، خرید لامپ های LED گران ترند و با این حال ، آنها به طور کلی قبض انرژی شما را کاهش می دهند (طول عمر طولانی ، هزینه تعمیر و نگهداری تقریباً غیروجود و غیره).

1 چراغ مطالعه مدل EN-111

چراغ مطالعه مدل EN-111

مشاهده قیمت و خرید انواع چراغ مطالعه پرفروش و محبوب بازار

مشخصات : 

  • کاربرد:مهندسی
  • جنس بدنه:فلز
  • نوع گردنی:الاکلنگی
  • قابلیت تنظیم زاویه تابش نور:دارد
  • تعداد لامپ قابل استفاده:یک عدد
  • نوع لامپ سازگار با محصول:رشته‌ای LED کم مصرف

امتیاز و نظرات کاربران به چراغ مطالعه مدل EN-111 

امتیاز کاربران به چراغ مطالعه

کیفیت خوبی داشت رنگ وزیبایی که دیگه مشخصه توی تصویر
من هم با نظر بعضی دوستان موافقم چراغ کوچیکتری باید گرفت تا از کاسه بیرون نیاد اما یه چیزی که خیلی مهمه اینه که موقع خرید چراغ به ابعادش نگاه کنید نه به واتش چون وات میزان مصرف برق رو میگه برای میزان روشنایی هم به لومن چراغ دقت کنید واسه ی مطالعه حداقل 500 لومن خیلی مناسبه در ضمن من چراغی که گرفتم 600 لومن با ابعاد 4*11 بود که بازم از چراغ کمی بیرون بود ولی خیلی با این قضیه مشکل ندارم یه جور تنظیمش کنی تا چشمات به چراغ نخوره مشکل رفع میشه نورش هم برای من مناسب بود شما میتونید از قسمت مشخصات ابعاد کوچکتر چراغ رو انتخاب کنید میزان روشنایی یا لومن چراغ بین 500 -600 لومن برای چراغ مطالعه خوبه
امیدوارم راهنمایی مناسب رو در اختیارتون گذاشته باشم

نقاط قوت
  • زیبایی
  • کارایی بالا
  • کیفیت مناسب

نقاط ضعف

  • کاسه ی چراغ کمی کوچک

من این چراغ مطالعه رو برای تامین نور بنفشه های آفریقایی خریدم. وقتی به دستم رسید متعجب شدم که با این قیمت یک جنس ایرانی با این کیفیت فوق العاده خریدم،
روی نردبان مخصوص گلها وصل کردم و واقعا ظاهر مدرن و خوبی به اون قسمت خونه داده.
بدنه دستگاه کامیا فلزیه و طراحی خوبش باعث میشه اگر برای کارهای مهندسی یا فنی استفاده میکنید بتونید بهراحتی به هر سمتی (هر سمتی) میخواید حرکتش بدید.
رابط مخصوص وصل کردن به میز رو تقریبا به همه جا میتونید وصل کنید،
طول سیمش خوبه و یک کلید قطع و وصل داره،
درآخر اگر نیازی بهش نداشتید میتونید جمع کنید و یک گوشه بزارید چون قطعاتش همه متحرک هستند و جمع میشه کنار هم.
من خیلی راضیم و به همه خریدش رو پیشنهاد میدم.

نقاط قوت
  • بدنه فلزی و استحکام عالی
  • قابلیت اتصال به تقریبا هرکجا
  • زیبایی ظاهری
  • قیمت مناسب

تولید ایران و با کیفیت


این کالا رو چند روز پیش برای میز کارم خریدم باید خدمتتون عرض کنم فقط تو زمینه قیمت میتونه گزینه مناسبی باشه و در غیر این صورت خیر
کیفیت پلاستیک به کار رفته به شدت بد هستش
تمام بدنه دارای رنگ پریدگی می باشد
و سر پیچ هم به زور لامپ داخلش قرار گرفت
از همه بدتر چراغ به وضوح استفاده شده بود و تمام پایش دارای خط و خش و خوردگی بود
شاید کالای من دارای این مشکلات بوده و باقی دوستان این مشکلات رو نداشتن
در هر صورت میخواستم مرجوعش کنم که گفتم با این قیمت ارزش مدت زیادی معطلی رو نداره و مستقیم به سطل زباله منتقل شد
از دیجی کالای عزیز خواهش میکنم زمانی بسته بندی کالاها و قبل ارسال یک بار کالاها رو کنترل کیفیت کنن ببینن اگر مشکلی داره همونجا مرجوع کنن
نه اینکه بفرستن و من مشتری بخوام اینکارو بکنم
چون مبلغ سی تومن چیز خاصی نیست اما باعث میشه این اتفاقات به اسم دیجی کالا ثبت بشه و نه تامین کننده


من رنگ مشکی از این چراغ مطالعه رو تهیه کردم تا با اتصالات پلاستیکی مشکی همرنگ باشه و پلاستیک ها کمتر به چشم بیاد.
نکاتی که قبل از خرید دغدغه ی خودم بود رو مینویسم تا انتخاب مطمئن تری داشته باشید:
1-طول سیم 140 سانتی متر هست و کلید روشن-خاموش روی سیم قرار گرفته.فاصله کلید روی سیم تا پایه 20 سانتی متر هست.(اگه پریز برق پشت میزتون باشه ممکنه کلیدش پشت میزتون بیوفته و نتونید باهاش کار کنید)
2-قطر محفظه لامپ تقریبا 12 سانتی متر هست که باعث میشه تمرکز نور بیشتری داشته باشیم.(یعنی پخش نور کمتر)
3-اتصالات پلاستیکی کیفیت قابل قبولی دارن و سفت و محکم هستن.
نکته: برای تغییر زاویه و خم و باز کردن حتما پیچ ها رو شل کنید و بعد از تغییر ، پیچ ها رو سفت کنید تا پیچ ها هرز نشن(اگه بدون شل کردن تغییر بدین به مرور زمان پیچ ها شل میشن و سر چراغ همیشه پایین میوفته)
در کل با توجه به ساخت ایران بودن ، قیمت و طراحی خوبی که داره من هیچ عیبی در این چراغ مطالعه ندیدم اما موقع خرید به محلی که برای قرار دادنش در نظر گرفتید حتما دقت کنید تا با جایگاه کلید روشن-خاموش به مشکل نخورید.

نقاط قوت
  • قیمت مناسب
  • طراحی به روز
  • محکم و قابل اطمینان
  • ساخت ایـران

نقاط ضعف

  • کیفیت نسبتا پایین قطعات

واقعا سوپرایز شدم خیلی جالبه این چراغ
-همونطور که دوستان گفتن گیره ای که به میز پیچش میکنه واقعا عالیو کاربردیه
-من فقط ترسم از این بود که بعضیا گفته بودن کوچیکه و مثل اسباب بازی میمونه
شاید برای میزهای ریاستی اینجوری باشه اما برای میز نحریر من که یه میز استاندارده بسیار مناسبه و نه تنها مثل اسباب بازی نیست بلکه ظاهر مهندسی به میز داده
-من رنگ قرمزمشو خریدم چون این عکسی که دیجی گذاشته کمی به زرشکی میخوره اما بدانید و آگاه باشید که رنگ قرمزش قشنگ قرمزه گوجه ایه!
-البته باید گفت قطعا کیفیت ساخت میتونست بهتر باشه بخصوص پیچ های تنظیم که مشخصه در طول زمان فرسوده می شن اما در مجموع و با این قیمت واقعا برام غافلگیر کننده بود

چراغ مطالعه مدل DL-105

مشاهده قیمت و خرید انواع چراغ مطالعه پرفروش و محبوب بازار

مشخصات : 

  • کاربرد:دانش آموزی
  • جنس بدنه:فلز، پلاستیک
  • نوع گردنی:انعطاف‌پذیر
  • قابلیت تنظیم زاویه تابش نور:دارد
  • تعداد لامپ قابل استفاده:یک عدد
  • نوع لامپ سازگار با محصول:رشته‌ای LED کم مصرف

امتیاز و نظرات کاربران به چراغ مطالعه مدل DL-105 

امتیاز کاربران به چراغ مطالعه مدل DL-105 

سیم و دوشاخه پرسی خیلی معمولی
پایه کار آمد، تنه قابل خم و صاف شدن، سر فلزی با رنگ کوره ای و سرپیچ سرامیکی. به نسبت قیمتش مناسبه واقعا.
دوستان این چراغ قد خیلی بلندی نداره برای تمرکز روی دفتر و کتاب مناسبه و رفلکتورشم هم خیلی بزرگ نیست و جمعو جوره من براش لامپ ال ای دی 5.5 وات آفتابی مگامن گرفتم که خود دیجی هم داره چون بیشتر ازون انعکاسش اذیتتون میکنه. لامپ معمولی بزرگه و ازش میزنه بیرون و چشمو میزنه پس لامپ کوچک جمعو جور براش بگیرید با توجه به ارتفاع کمش براش اون مناسبه. زیر 500 لومن روشنایی کافیه.
ممنون از دوستانی که با نظرشون تصمیم گیریو برای بقیه آسانتر میکنند.

چراغ مطالعه مدل XY-0417

مشاهده قیمت و خرید ارزانترین چراغ مطالعه موجود بازار

مشخصات : 

  • کاربرد:دانش آموزی
  • جنس بدنه:پلاستیک
  • نوع گردنی:انعطاف‌پذیر
  • قابلیت تنظیم زاویه تابش نور:دارد
  • تعداد لامپ قابل استفاده:یک عدد
  • نوع لامپ سازگار با محصول:LED

امتیاز و نظرات کاربران به چراغ مطالعه مدل XY-0417 

امتیاز کاربران به چراغ مطالعه مدل XY-0417 

سبک و جمع و جوره و راحت میتونید حمل و نقل کنید
فقط انتهاش چیزی نداره بتونید بچسبونید به سطح که اونم به یه چسب دو طرفه میتونید حلش کنید

4 چراغ مطالعه مدل EN-101

چراغ مطالعه مدل EN-101

مشاهده قیمت و خرید ارزانترین چراغ مطالعه موجود بازار

ویژگی ها : 

  • کاربرد:اداری، مهندسی، دانش آموزی
  • جنس بدنه:فلز
  • نوع گردنی:الاکلنگی
  • قابلیت تنظیم زاویه تابش نور:دارد
  • تعداد لامپ قابل استفاده:یک عدد
  • نوع لامپ سازگار با محصول:رشته‌ای LED SMD کم مصرف

امتیاز و نظرات کاربران به چراغ مطالعه مدل EN-101

چراغ مطالعه مدل EN-101بدون لرزش است. ثابت می ماند. شر چراغ گردش ۱۴۰ درجه ای رو به پایین و بالا دارد.گردن چراغ هم چیزی حدود ۱۱۰ درجه خم یا باز می شود.با کمی ابتکار می توانید سر چراغ را جدا کرده و با یک پایه گوشی را به آن متصل نمایید و از آن برای فیلمبرداری از پروژه های کاریتون استفاده کنید.


این محصول را من خریدار یکردم متاسفانه، نه بسته بندی منسابی داشت، تو یه تیکه نایلن آوردن دمه خونه. و از اونجایی که این چراف پایه وزنی نداره و باید روی میز وصل بشه، فروشنده پایه اشرا داخل جعبه نگذاشت بود و بعد از کلی ماجرا مجبور شدم پس بفرستم ولی دی جی کالا نتونست که پایه اش را فراهم کنه و بعد از یه پروسه 20 روزه پول را برگرداندن. همچنین کیفیت ساخت هم خیلی پایین است، مفاصل آن هرچقدر هم که سفت میکنی باز خم میشه و اعصا آدم را خورد میکنه.


من یه دانش اموز کنکوری هستم و برای مطالعه اینو سفارش دادم
فک میکردم کوچیک تر باشه اما وقتی به دستم رسید دیدم یکم بزتر از تصورات منه…و متاسفانه پایه نداره رو میز بایسته باید به گوشه میز وصلش کنین …بازوهای بلند و قابل تنظیمی داره .حتی سر چراغ هم میشه تنظیمش کنین تا به هر جهت خواستین نور بتابونه…یکم پیچای بازوهاش میتونست محکم تر باشه…ولی توی این قیمت خیلی عالیه…من که خیلی دوسش دارم…و قابلیت اینو دارع به هر جهتی بچرخونینش….اگه یه چیز خوب و با قیمت مناسب میخواین اینو پیشنهاد میکنم منکه خیلی راضیم و یه لامپ نه ولتی هم وصلش کردم

  • نحوه نمایش محصول ها
چراغ مطالعه مدل XY-0416

چراغ مطالعه مدل XY-0416

مشخصات کالا

مشخصات

  • ابعاد
    290X60X90 میلی‌متر
  • وزن تقریبی
    0.043 کیلوگرم
  • تعداد لامپ قابل استفاده
    یک
  • نوع حباب
    مات
  • کاربرد
    اداری , دانش آموزی
  • نوع لامپ سازگار با محصول
    LED
  • نوع گردنی
    انعطاف‌پذیر
  • طول گردنی
    160 میلی‌متر
  • جنس گردنی
    فلز
  • جنس بدنه
    پلاستیک
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چراغ مطالعه مدل EN-111

چراغ مطالعه مدل EN-111

مشخصات کالاEN-111 Desk Lamp

مشخصات

  • ابعاد
    440 × 130 × 185 میلی‌متر
  • وزن تقریبی
    1.33 کیلوگرم
  • تعداد لامپ قابل استفاده
    یک
  • نوع حباب
    مات
  • کاربرد
    مهندسی
  • نوع لامپ سازگار با محصول
    رشته‌ای , LED , کم مصرف
  • نوع گردنی
    الاکلنگی
  • طول گردنی
    440 میلی‌متر
  • جنس گردنی
    فلز
  • جنس بدنه
    فلز
  • سایر توضیحات
    - دارای کلید به منظور خاموش و روشن لامپ
  • - جنس حباب: فلز
  • - جنس پایه: پلاستیک
  • - جنس گردنی: آلومینیوم
  • - کم مصرف
  • - با بازده بالای نور
  • - با تولید حداقل گرما
  • - طول عمر زیاد لامپ
  • - همراه با گیره جهت اتصال به میز، با قابلیت اتصال در سه جهت مختلف، به منظور اشغال کم‌تر فضا
  • - حداکثر توان لامپ مورد استفاده: 60 وات
  • - با قابلیت مونتاژ قطعات گردنی
  • - قطر حباب: 12.5 سانتی‌متر
  • - وزن پایه: 873 گرم
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چراغ مطالعه مدل EN-101

چراغ مطالعه مدل EN-101

مشخصات کالا

مشخصات

  • ابعاد
    در حالت عادی:73 0 × 470 میلی‌متر
  • وزن تقریبی
    343 کیلوگرم
  • تعداد لامپ قابل استفاده
    یک
  • نوع حباب
    مات
  • کاربرد
    اداری , مهندسی , دانش آموزی
  • نوع لامپ سازگار با محصول
    رشته‌ای , LED , SMD , کم مصرف
  • نوع گردنی
    الاکلنگی
  • طول سیم
    1.3 متر
  • جنس بدنه
    فلز
  • سایر توضیحات
    - طول مجموع بازو ها 80 سانتی متر
  • - دارای کلید به منظور خاموش و روشن لامپ
  • - جنس حباب: فلز
  • - جنس پایه: پلاستیک (از نوع گیره ای)
  • - با بازده بالای نور
  • - حداکثر توان لامپ مورد استفاده: 60 وات- قطر حباب: 17 سانتی‌متر
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چراغ مطالعه مدل DL-105

چراغ مطالعه مدل DL-105

مشخصات کالاDL-105 Desk Lamp

مشخصات

  • ابعاد
    380 × 102 × 182 میلی‌متر
  • وزن تقریبی
    0.42 کیلوگرم
  • تعداد لامپ قابل استفاده
    یک
  • نوع حباب
    مات
  • کاربرد
    دانش آموزی
  • نوع لامپ سازگار با محصول
    رشته‌ای , LED , کم مصرف
  • نوع گردنی
    انعطاف‌پذیر
  • طول گردنی
    270 میلی‌متر
  • جنس گردنی
    لاستیک
  • طول سیم
    1.35 متر
  • جنس بدنه
    فلز , پلاستیک
  • سایر توضیحات
    - وزن: 420 گرم
  • - حداکثر توان لامپ مصرفی: 60 وات
  • - دارای کلید به منظور خاموش و روشن کردن لامپ
  • - دارای جامدادی روی پایه
  • - جنس حباب: فلز
  • - جنس پایه: پلاستیک
  • - حداکثر توان لامپ مصرفی: 60 وات
  • - قطر حباب: 11 سانتی‌متر
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چراغ مطالعه کد DL-113

چراغ مطالعه کد DL-113

مشخصات کالاDL-113 Desk Lamp

مشخصات

  • ابعاد
    150 × 150 × 380 میلی‌متر
  • وزن تقریبی
    672 کیلوگرم
  • تعداد لامپ قابل استفاده
    یک
  • نوع حباب
    مات
  • کاربرد
    دانش آموزی
  • نوع لامپ سازگار با محصول
    رشته‌ای , LED , کم مصرف
  • نوع گردنی
    انعطاف‌پذیر
  • طول گردنی
    260 میلی‌متر
  • جنس گردنی
    لاستیک
  • طول سیم
    1.13 متر
  • جنس بدنه
    فلز , پلاستیک , لاستیک
  • سایر توضیحات
    - دارای حباب فلزی، گردنی لاستیکی و پایه‌ی پلاستیکی
  • - قطر هولدر: 3.5 سانتی‌متر
  • - با دکمه‌ی خاموش‌ و روشن روی پایه
  • - با قابلیت تنظیم ارتفاع و زاویه‌ی تابش نور از طریق گردنی لاستیکی
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چراغ مطالعه گیره ای مدل C801

چراغ مطالعه گیره ای مدل C801

مشخصات کالا

مشخصات

  • ابعاد
    200×250×80 میلی‌متر
  • وزن تقریبی
    200 کیلوگرم
  • تعداد لامپ قابل استفاده
    یک
  • کاربرد
    اداری , مهندسی
  • نوع لامپ سازگار با محصول
    رشته‌ای , LED , SMD
  • نوع گردنی
    انعطاف‌پذیر
  • طول گردنی
    300 میلی‌متر
  • جنس گردنی
    فلز
  • تعداد لامپ همراه محصول
    1 عدد
  • جنس بدنه
    فلز
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چراغ مطالعه مدل EN 107

چراغ مطالعه مدل EN 107

مشخصات کالا

مشخصات

  • ابعاد
    333x90x620 میلی‌متر
  • وزن تقریبی
    1.7 کیلوگرم
  • کاربرد
    اداری , مهندسی , دانش آموزی
  • نوع لامپ سازگار با محصول
    LED
  • نوع گردنی
    الاکلنگی
  • طول گردنی
    33 میلی‌متر
  • طول سیم
    1.2 متر
  • جنس بدنه
    فلز , پلاستیک
  • سایر توضیحات
    همراه با گیره جهت اتصال به میز، با قابلیت اتصال در سه جهت مختلف، به منظور اشغال کم‌تر فضا
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چراغ مطالعه مدل S-192

چراغ مطالعه مدل S-192

مشخصات کالاS-192 Desk Lamp

مشخصات

  • ابعاد
    380×102×182 میلی‌متر
  • وزن تقریبی
    420 کیلوگرم
  • تعداد لامپ قابل استفاده
    یک
  • کاربرد
    اداری , دانش آموزی
  • نوع لامپ سازگار با محصول
    رشته‌ای , LED , کم مصرف
  • نوع گردنی
    انعطاف‌پذیر
  • طول گردنی
    270 میلی‌متر
  • جنس گردنی
    لاستیک
  • طول سیم
    1.35 متر
  • جنس بدنه
    فلز , پلاستیک
  • سایر توضیحات
    دارای کلید به منظور خاموش و روشن کردن لامپ
  • دارای جامدادی روی پایه
  • جنس حباب: فلز
  • جنس پایه: پلاستیک
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چراغ مطالعه ایلف مدل گوزن

چراغ مطالعه ایلف مدل گوزن

مشخصات کالا

مشخصات

  • کاربرد
    اداری , دانش آموزی , روزانه , معمولی , مهندسی
  • نوع لامپ سازگار با محصول
    LED
  • نوع گردنی
    انعطاف‌پذیر
  • جنس بدنه
    پلاستیک
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چراغ مطالعه تسکو مدل TLW 10

چراغ مطالعه تسکو مدل TLW 10

مشخصات کالاTsco TLW 10 Desk Lamp

مشخصات

  • ابعاد
    290 × 85 × 104 میلی‌متر
  • وزن تقریبی
    0.260 کیلوگرم
  • کاربرد
    اداری , مهندسی , دانش آموزی
  • نوع لامپ سازگار با محصول
    LED
  • نوع گردنی
    انعطاف‌پذیر , متحرک
  • طول گردنی
    170 میلی‌متر
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • سایر توضیحات
    امکان افزایش شدت نور
  • دارای نور RGB
  • دارای نمایشگر
  • دارای باتری 1200 میلی‌آمپر‌ساعتی
  • طول عمر باتری : 5 ساعته
  • مجهز به آلارم، تقویم ساعت و نمایشگر دما
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چراغ مطالعه ویداسی مدل WD-6039

چراغ مطالعه ویداسی مدل WD-6039

مشخصات کالا

مشخصات

  • ابعاد
    433x110x90 میلی‌متر
  • وزن تقریبی
    0.230 کیلوگرم
  • کاربرد
    اداری , مهندسی , دانش آموزی
  • نوع لامپ سازگار با محصول
    SMD
  • نوع گردنی
    انعطاف‌پذیر
  • طول گردنی
    270 میلی‌متر
  • جنس گردنی
    پلاستیک
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • سایر توضیحات
    - دارای 16 عدد لامپ SMD (پرنور و کم مصرف)
  • - دارای دیمر لمسی
  • - قابل استفاده با باتری و کابل
  • - دارای کابل جهت شارژ
  • - قابلیت شارژ با شارژرهای موبایل و یا پاور بانک
  • - انعطاف پذیر
  • - وزن کم
  • - کیفیت مرغوب
  • - کم مصرف
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چراغ مطالعه باسئوس مدل DGRAD-0G

چراغ مطالعه باسئوس مدل DGRAD-0G

مشخصات کالا

مشخصات

  • ابعاد
    49x43x290 میلی‌متر
  • وزن تقریبی
    0.62 کیلوگرم
  • کاربرد
    اداری , مهندسی , دانش آموزی
  • نوع لامپ سازگار با محصول
    LED
  • نوع گردنی
    انعطاف‌پذیر
  • جنس گردنی
    پلاستیک
  • جنس بدنه
    فلز , پلاستیک
  • سایر توضیحات
    ظرفیت باطری : 350mAh
  • مدت زمان شارژ شدن: 2 ساعت
  • درگاه شارژ : MicroUSB
  • اقلام همراه: کابل شارژ
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چراغ مطالعه کد R771

چراغ مطالعه کد R771

مشخصات کالا

مشخصات

  • ابعاد
    150x150x380 میلی‌متر
  • وزن تقریبی
    0.7 کیلوگرم
  • تعداد لامپ قابل استفاده
    یک
  • نوع حباب
    مات
  • کاربرد
    دانش آموزی
  • نوع لامپ سازگار با محصول
    رشته‌ای , LED , کم مصرف
  • نوع گردنی
    انعطاف‌پذیر
  • جنس گردنی
    لاستیک
  • طول سیم
    1.13 متر
  • جنس بدنه
    فلز , پلاستیک , لاستیک
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چراغ مطالعه گیره ای مدل CL-115

چراغ مطالعه گیره ای مدل CL-115

مشخصات کالاچراغ مطالعه گیره ای مدل CL-115

مشخصات

  • ابعاد
    600×80 میلی‌متر
  • وزن تقریبی
    0.55 کیلوگرم
  • تعداد لامپ قابل استفاده
    یک
  • کاربرد
    اداری , مهندسی , دانش آموزی
  • نوع لامپ سازگار با محصول
    رشته‌ای , LED , SMD , کم مصرف
  • نوع گردنی
    انعطاف‌پذیر
  • طول گردنی
    400 میلی‌متر
  • طول سیم
    1.3 متر
  • جنس بدنه
    فلز , پلاستیک
  • سایر توضیحات
    دارای کلید بین راهی
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چراغ مطالعه مدل 6523

چراغ مطالعه مدل 6523

مشخصات کالا

مشخصات

  • تعداد لامپ قابل استفاده
    20
  • نوع حباب
    مات
  • کاربرد
    اداری , دانش آموزی , رومیزی , مهندسی
  • نوع لامپ سازگار با محصول
    LED , SMD
  • نوع گردنی
    انعطاف‌پذیر
  • طول گردنی
    210 میلی‌متر
  • جنس گردنی
    لاستیک
  • جنس بدنه
    پلاستیک
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چراغ مطالعه کامی سیف مدل KM-6695

چراغ مطالعه کامی سیف مدل KM-6695

مشخصات کالا

مشخصات

  • ابعاد
    100x130x500 میلی‌متر
  • وزن تقریبی
    0.100 کیلوگرم
  • تعداد لامپ قابل استفاده
    یک
  • نوع حباب
    مات
  • کاربرد
    اداری , مهندسی , دانش آموزی
  • نوع لامپ سازگار با محصول
    SMD , کم مصرف
  • نوع گردنی
    انعطاف‌پذیر , متحرک
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • سایر توضیحات
    - ظرفیت باتری داخلی: 800 میلی آمپر ساعت
  • -قابلیت کم و زیاد کردن نور توسط تاچ
  • -زمان لازم برای شارژ کامل: 4 ساعت
  • - زمان قابل استفاده برای چراغ مطالعه: 3 ساعت
  • - زمان قابل استفاده برای چراغ خواب: 16 ساعت
  • - شارژ از طریقUSB
  • -دیمر لمسی
  • -مصرف پایین و عمر بالا
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چراغ مطالعه کامی سیف مدل KM-6687J کد P996

چراغ مطالعه کامی سیف مدل KM-6687J کد P996

مشخصات کالا

مشخصات

  • ابعاد
    158x78x335 میلی‌متر
  • وزن تقریبی
    0.38 کیلوگرم
  • تعداد لامپ قابل استفاده
    30
  • نوع حباب
    شفاف
  • کاربرد
    مهندسی , دانش آموزی
  • نوع لامپ سازگار با محصول
    SMD
  • نوع گردنی
    الاکلنگی
  • طول گردنی
    400 میلی‌متر
  • جنس گردنی
    پلاستیک
  • طول سیم
    1 متر
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • سایر توضیحات
    دارای آینه در قسمت فوقانی چراغ
  • منبع نور متشکل از 32 ال ای دی نوع SMD
  • شارژ به سیم دوشاخه و اتصال به برق شهر
  • مجهز به باتری سیلد اسید داخلی با ظرفیت 1500 میلی آمپر ساعت
  • نوردهی با درجه ضعیف روشنایی : 7.5 ساعت
  • نوردهی با درجه قوی روشنایی : 2.5 ساعت
  • مدت زمان لازم برای شارژ کامل : 10 ساعت
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چراغ مطالعه ایکیا مدل Sevallet

چراغ مطالعه ایکیا مدل Sevallet

مشخصات کالا

مشخصات

  • ابعاد
    110*160*360 میلی‌متر
  • وزن تقریبی
    0.8 کیلوگرم
  • تعداد لامپ قابل استفاده
    یک
  • کاربرد
    اداری , مهندسی , دانش آموزی
  • نوع لامپ سازگار با محصول
    LED
  • نوع گردنی
    ثابت
  • جنس گردنی
    پلاستیک
  • طول سیم
    200 متر
  • جنس بدنه
    پلاستیک
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چراغ مطالعه کد P0410

چراغ مطالعه کد P0410

مشخصات کالا

مشخصات

  • ابعاد
    370x370x150 میلی‌متر
  • وزن تقریبی
    0.9 کیلوگرم
  • تعداد لامپ قابل استفاده
    یک
  • نوع حباب
    مات
  • کاربرد
    اداری , مهندسی , دانش آموزی
  • نوع لامپ سازگار با محصول
    SMD
  • نوع گردنی
    ثابت
  • طول سیم
    1.60 متر
  • جنس بدنه
    چوب
  • سایر توضیحات
    فوق کم مصرف.
  • عمر بالای چراغ smd.
  • دارای نقش و نگار طبیعی چوب
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چراغ مطالعه مدل ایستاده یک ردیفه

چراغ مطالعه مدل ایستاده یک ردیفه

مشخصات کالا

مشخصات

  • ابعاد
    320x160x70 میلی‌متر
  • وزن تقریبی
    2 کیلوگرم
  • کاربرد
    اداری , مهندسی , دانش آموزی
  • نوع لامپ سازگار با محصول
    SMD
  • نوع گردنی
    ثابت
  • طول سیم
    1 متر
  • جنس بدنه
    فلز
  • سایر توضیحات
    بسیار شیک و مدرن
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چراغ مطالعه ام دی مدلDP-114

چراغ مطالعه ام دی مدلDP-114

مشخصات کالاچراغ مطالعه ام دی مدلDP-114

مشخصات

  • ابعاد
    130*100*100 میلی‌متر
  • وزن تقریبی
    230 کیلوگرم
  • کاربرد
    اداری , مهندسی , دانش آموزی
  • نوع لامپ سازگار با محصول
    LED
  • نوع گردنی
    انعطاف‌پذیر
  • جنس گردنی
    پلاستیک
  • تعداد لامپ همراه محصول
    18 عدد
  • جنس بدنه
    پلاستیک
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چراغ مطالعه مدل XL-266C

چراغ مطالعه مدل XL-266C

مشخصات کالا

مشخصات

  • ابعاد
    50 × 230 میلی‌متر
  • وزن تقریبی
    0.035 کیلوگرم
  • تعداد لامپ قابل استفاده
    یک
  • کاربرد
    مهندسی , دانش آموزی
  • نوع لامپ سازگار با محصول
    LED
  • نوع گردنی
    انعطاف‌پذیر
  • طول گردنی
    130 میلی‌متر
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • سایر توضیحات
    - کوچک و قابل حمل
  • - دارای لامپ COB
  • - منبع تعذیه: 2 عدد باتری سکه ای 2032
  • - همراه با 2 عدد باتری سکهای 2032
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چراغ مطالعه مدل EN

چراغ مطالعه مدل EN

مشخصات کالا

مشخصات

  • ابعاد
    185x130x440 میلی‌متر
  • وزن تقریبی
    1.5 کیلوگرم
  • تعداد لامپ قابل استفاده
    یک
  • نوع حباب
    مات
  • کاربرد
    اداری , مهندسی , دانش آموزی
  • نوع لامپ سازگار با محصول
    رشته‌ای , LED , SMD , کم مصرف
  • نوع گردنی
    الاکلنگی , ثابت , متحرک
  • طول گردنی
    440 میلی‌متر
  • جنس گردنی
    فلز
  • طول سیم
    1.5 متر
  • جنس بدنه
    فلز , پلاستیک
  • سایر توضیحات
    با تولید حداقل گرما
  • جنس گردنی: آلومینیوم
  • حداکثر توان لامپ مورد استفاده: 60 وات
  • قطر حباب: 12.5 سانتی‌متر
  • همراه با گیره جهت اتصال به میز با قابلیت اتصال در سه جهت مختلف، به منظور اشغال کم‌تر فضا
  • وزن پایه: 873 گرم
  • با بازده بالای نور
  • قابلیت مونتاژ قطعات گردنی
  • جنس پایه: پلاستیک, جنس حباب: فلز
  • دارای کلید به منظور خاموش و روشن لامپ
  • کم مصرف
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چراغ مطالعه اس اف کا مدل DL-430

چراغ مطالعه اس اف کا مدل DL-430

مشخصات کالا

مشخصات

  • ابعاد
    160*300*160 میلی‌متر
  • وزن تقریبی
    0.3 کیلوگرم
  • تعداد لامپ قابل استفاده
    21
  • نوع حباب
    شفاف
  • کاربرد
    مهندسی , دانش آموزی
  • نوع لامپ سازگار با محصول
    LED , SMD
  • نوع گردنی
    الاکلنگی , متحرک
  • طول گردنی
    300 میلی‌متر
  • جنس گردنی
    لاستیک
  • طول سیم
    1 متر
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • سایر توضیحات
    شارژِی
  • 2.1 وات
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چراغ مطالعه مدل sDL-105 همراه با لامپ 6 وات ال ای دی سهند

چراغ مطالعه مدل sDL-105 همراه با لامپ 6 وات ال ای دی سهند

مشخصات کالا

مشخصات

  • ابعاد
    380 × 102 × 182 میلی‌متر
  • وزن تقریبی
    0.42 کیلوگرم
  • تعداد لامپ قابل استفاده
    یک
  • نوع حباب
    مات
  • کاربرد
    اداری , مهندسی , دانش آموزی
  • نوع لامپ سازگار با محصول
    رشته‌ای , LED , کم مصرف
  • نوع گردنی
    انعطاف‌پذیر
  • طول گردنی
    270 میلی‌متر
  • جنس گردنی
    پلاستیک
  • تعداد لامپ همراه محصول
    1 عدد
  • طول سیم
    1.35 متر
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • سایر توضیحات
    - حداکثر توان لامپ مصرفی: 60 وات
  • - دارای کلید به منظور خاموش و روشن کردن لامپ
  • - دارای جامدادی روی پایه
  • - جنس حباب: فلز
  • - جنس پایه: پلاستیک
  • - حداکثر توان لامپ مصرفی: 60 وات
  • - قطر حباب: 11 سانتی‌متر
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چراغ مطالعه ایکیا مدل Harte

چراغ مطالعه ایکیا مدل Harte

مشخصات کالاچراغ مطالعه ایکیا مدل Harte

مشخصات

  • ابعاد
    30x20x10 میلی‌متر
  • وزن تقریبی
    0.4 کیلوگرم
  • تعداد لامپ قابل استفاده
    شش
  • کاربرد
    اداری , مهندسی , دانش آموزی
  • نوع لامپ سازگار با محصول
    LED , کم مصرف
  • نوع گردنی
    انعطاف‌پذیر
  • طول گردنی
    120 میلی‌متر
  • جنس گردنی
    لاستیک
  • طول سیم
    1 متر
  • جنس بدنه
    فلز
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چراغ مطالعه مدل EN-101 همراه با لامپ ال ای دی 6 وات سهند E27

چراغ مطالعه مدل EN-101 همراه با لامپ ال ای دی 6 وات سهند E27

مشخصات کالا

مشخصات

  • ابعاد
    *470*200*170 میلی‌متر
  • وزن تقریبی
    0.343 کیلوگرم
  • تعداد لامپ قابل استفاده
    یک
  • نوع حباب
    مات
  • کاربرد
    اداری , مهندسی , دانش آموزی
  • نوع لامپ سازگار با محصول
    رشته‌ای , LED , SMD , کم مصرف
  • نوع گردنی
    الاکلنگی
  • طول گردنی
    800 میلی‌متر
  • جنس گردنی
    فلز
  • تعداد لامپ همراه محصول
    1 عدد
  • طول سیم
    1.3 متر
  • جنس بدنه
    فلز
  • سایر توضیحات
    - طول مجموع بازو ها 80 سانتی متر
  • - دارای کلید به منظور خاموش و روشن لامپ
  • - جنس حباب: فلز
  • - جنس پایه: پلاستیک (از نوع گیره ای)
  • - با بازده بالای نور
  • - حداکثر توان لامپ مورد استفاده: 60 وات- قطر حباب: 17 سانتی‌متر
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چراغ مطالعه مدل EN-111

چراغ مطالعه مدل EN-111

مشخصات کالا

مشخصات

  • ابعاد
    170x350x170 میلی‌متر
  • وزن تقریبی
    500 کیلوگرم
  • تعداد لامپ قابل استفاده
    یک
  • کاربرد
    اداری , مهندسی , دانش آموزی
  • نوع لامپ سازگار با محصول
    SMD
  • نوع گردنی
    متحرک
  • جنس بدنه
    فلز
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چراغ مطالعه مدل EN-111 همراه با لامپ  ال ای دی 7 وات کملیون E27

چراغ مطالعه مدل EN-111 همراه با لامپ ال ای دی 7 وات کملیون E27

مشخصات کالا

مشخصات

  • ابعاد
    440 × 130 × 185 میلی‌متر
  • وزن تقریبی
    1.33 کیلوگرم
  • تعداد لامپ قابل استفاده
    یک
  • نوع حباب
    مات
  • کاربرد
    اداری , مهندسی , دانش آموزی
  • نوع لامپ سازگار با محصول
    رشته‌ای , LED , کم مصرف
  • نوع گردنی
    انعطاف‌پذیر , متحرک
  • طول گردنی
    440 میلی‌متر
  • جنس گردنی
    فلز
  • تعداد لامپ همراه محصول
    1 عدد
  • طول سیم
    1.3 متر
  • جنس بدنه
    فلز , پلاستیک
  • سایر توضیحات
    -همراه با یک عدد لامپ 7 وات ال ای دی کملیون نور مهتابی
  • - فاقد اشعه‌ی فرابنفش UV و مادون قرمز IR
  • - قابل استفاده در شرایط محیطی مختلف
  • - عاری از مواد خطرناک جیوه و سرب
  • -شار نوری 620 لومن
  • - دارای کلید به منظور خاموش و روشن لامپ
  • - جنس حباب: فلز
  • همراه با گیره جهت اتصال به میز، با قابلیت اتصال در سه جهت مختلف، به منظور اشغال کم‌تر فضا
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چراغ مطالعه کد DL-105

چراغ مطالعه کد DL-105

مشخصات کالا

مشخصات

  • ابعاد
    380 × 102 × 182 میلی‌متر
  • وزن تقریبی
    0.42 کیلوگرم
  • تعداد لامپ قابل استفاده
    یک
  • نوع حباب
    مات
  • کاربرد
    دانش آموزی
  • نوع لامپ سازگار با محصول
    رشته‌ای , LED , SMD , کم مصرف
  • نوع گردنی
    انعطاف‌پذیر
  • طول گردنی
    270 میلی‌متر
  • جنس گردنی
    لاستیک
  • تعداد لامپ همراه محصول
    یک عدد
  • طول سیم
    1.35 متر
  • جنس بدنه
    فلز , پلاستیک
  • سایر توضیحات
    - وزن: 420 گرم
  • - دارای کلید به منظور خاموش و روشن کردن لامپ
  • - دارای جامدادی روی پایه
  • - جنس حباب: فلز
  • - جنس پایه: پلاستیک
  • - قطر حباب: 11 سانتی‌متر
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چراغ مطالعه مدل گیره ای

چراغ مطالعه مدل گیره ای

مشخصات کالاچراغ مطالعه مدل گیره ای

مشخصات

  • ابعاد
    25*20*64 میلی‌متر
  • وزن تقریبی
    700 کیلوگرم
  • تعداد لامپ قابل استفاده
    یک
  • کاربرد
    مهندسی , اداری , دانش آموزی
  • نوع لامپ سازگار با محصول
    رشته‌ای , LED , کم مصرف , SMD
  • نوع گردنی
    متحرک , الاکلنگی
  • جنس گردنی
    فلز
  • طول سیم
    2 متر
  • جنس بدنه
    فلز
  • سایر توضیحات
    -دارای کلید به منظور خاموش و روشن لامپ
  • -جنس بدنه فلزی
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چراغ مطالعه باسئوس مدل DGXC

چراغ مطالعه باسئوس مدل DGXC

مشخصات کالا

مشخصات

  • ابعاد
    48x39x284 میلی‌متر
  • وزن تقریبی
    184 کیلوگرم
  • کاربرد
    اداری , مهندسی , دانش آموزی
  • نوع لامپ سازگار با محصول
    LED
  • نوع گردنی
    ثابت
  • جنس بدنه
    فلز , پلاستیک
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چراغ مطالعه موندو لاکچری مدل DLW-600

چراغ مطالعه موندو لاکچری مدل DLW-600

مشخصات کالاچراغ مطالعه موندو لاکچری مدل DLW-600

مشخصات

  • ابعاد
    60×100×500 میلی‌متر
  • وزن تقریبی
    0.54 کیلوگرم
  • نوع حباب
    مات
  • کاربرد
    مهندسی , اداری
  • نوع لامپ سازگار با محصول
    SMD
  • نوع گردنی
    انعطاف‌پذیر , متحرک
  • طول گردنی
    325 میلی‌متر
  • جنس گردنی
    لاستیک
  • طول سیم
    1/5 متر
  • جنس بدنه
    فلز , پلاستیک , سیلیکون
  • سایر توضیحات
    نوع نور : Eye-protection
  • دارای دماسنج دیجیتال
  • نمایش تاریخ و روز های هفته
  • دارای آلارم صوتی
  • میزان مصرف : 6 وات (Energy Saving)
  • اقلام همراه :
  • آداپتور
  • کابل رابط 1/5 متری
  • دفترچه راهنما
  • کارت گارانتی یک ساله گروه بازرگانی تیام
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چراغ مطالعه مدل EM-801

چراغ مطالعه مدل EM-801

مشخصات کالا

مشخصات

  • ابعاد
    330x60x60 میلی‌متر
  • وزن تقریبی
    0.12 کیلوگرم
  • تعداد لامپ قابل استفاده
    یک
  • کاربرد
    اداری , مهندسی , دانش آموزی
  • نوع لامپ سازگار با محصول
    رشته‌ای , LED , SMD
  • نوع گردنی
    انعطاف‌پذیر , تلسکوپی
  • طول گردنی
    370 میلی‌متر
  • جنس گردنی
    فلز
  • طول سیم
    1.8 متر
  • جنس بدنه
    فلز
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چراغ مطالعه هوشمند شیائومی مدل MJTD02YL

چراغ مطالعه هوشمند شیائومی مدل MJTD02YL

مشخصات کالا

مشخصات

  • ابعاد
    420x160x300 میلی‌متر
  • وزن تقریبی
    1.5 کیلوگرم
  • کاربرد
    اداری , مهندسی , دانش آموزی
  • نوع لامپ سازگار با محصول
    LED , SMD
  • نوع گردنی
    متحرک
  • جنس بدنه
    فلز
  • سایر توضیحات
    اتصالات
  • Wi-Fi IEEE 802.11 b / g / n 2.4GHz
  • -ورودی لامپ: 12 ولت 1.0 آمپر
  • -دمای کار: ℃-10 تا ℃35
  • -رطوبت کار: 0–85٪ RH
  • فرکانس کار: 2402–2480 مگاهرتز (BT) ، 2412–2472 مگاهرتز (Wi-Fi)
  • -حداکثر توان خروجی: 17.91 dBm (Wi-Fi) 5.76 ، dBm (BT)
  • -کنترل از راه دور از طریق برنامه Mi Home
  • -قابلیت تنظیم میزان روشنایی و دما با استفاده از دکمه مرکزی
  • -گواهی نور آبی TÜV Rheinland(محافظت حرفه ای برای بینایی شما)
  • -پوشش مساحت حداکثر 1.2 مترمربع
  • -قابل تنظیم در چند زاویه
  • -قابل کنترل از طریق Google ، Amazon Alexa و Apple Homekit
  • -دارای دو حالت روشنایی (حالت فوکوس و حالت خواندن)
  • جنس بدنه
  • آلیاژ آلومینیوم
  • مدل
  • MJTD02YL
  • ابعاد
  • 300 x 160 x 420 میلی متر
  • شار نوری
  • تا 700 لومن
  • دمای رنگ
  • دمای رنگ 2500-4800 کیلوگرم
  • توان مصرفی
  • 14 وات
  • طول عمر
  • تقریبا 25000 ساعت
  • قابل اتصال به
  • -اندروید 4.4 به بالا
  • -آی او اس 9.0 به بالا
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چراغ مطالعه باسئوس مدل DGRAD

چراغ مطالعه باسئوس مدل DGRAD

مشخصات کالا

مشخصات

  • ابعاد
    290x49x43 میلی‌متر
  • وزن تقریبی
    80 کیلوگرم
  • کاربرد
    اداری , مهندسی , دانش آموزی
  • نوع لامپ سازگار با محصول
    LED
  • نوع گردنی
    انعطاف‌پذیر
  • جنس بدنه
    فلز , پلاستیک
  • سایر توضیحات
    ظرفیت باطری : 350mAh
  • مدت زمان شارژ شدن: 2 ساعت
  • درگاه شارژ : MicroUSB
  • اقلام همراه: کابل شارژ
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چراغ مطالعه مدل LED گیره ای کد 47

چراغ مطالعه مدل LED گیره ای کد 47

مشخصات کالا

مشخصات

  • ابعاد
    55x20x50 میلی‌متر
  • وزن تقریبی
    0.03 کیلوگرم
  • تعداد لامپ قابل استفاده
    یک
  • کاربرد
    اداری , دانش آموزی
  • نوع لامپ سازگار با محصول
    LED , کم مصرف
  • نوع گردنی
    متحرک
  • جنس بدنه
    فلز , پلاستیک
  • سایر توضیحات
    - لامپ ال ای دی پرنور و کم مصرف
  • - پایه و گیره متحرک با نصب سریع و آسان
  • - کیفیت عالی
  • - دارای بسته بندی مناسب
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چراغ مطالعه مدل لایت لند بنکر

چراغ مطالعه مدل لایت لند بنکر

مشخصات کالا

مشخصات

  • ابعاد
    180x370x270 میلی‌متر
  • وزن تقریبی
    1.93 کیلوگرم
  • نوع حباب
    مات
  • کاربرد
    اداری , مهندسی , دانش آموزی
  • نوع لامپ سازگار با محصول
    رشته‌ای , LED , SMD , کم مصرف
  • نوع گردنی
    ثابت
  • طول گردنی
    190 میلی‌متر
  • طول سیم
    1.8 متر
  • جنس بدنه
    فلز
  • سایر توضیحات
    - جنس بدنه از فلز ضد زنگ یک تیکه
  • - روشن و خاموش شدن چراغ از طریق با کشیدن زنجیر فلزی
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چراغ مطالعه مدل EN-101

چراغ مطالعه مدل EN-101

مشخصات کالا

مشخصات

  • ابعاد
    500x30x500 میلی‌متر
  • وزن تقریبی
    0.8 کیلوگرم
  • تعداد لامپ قابل استفاده
    یک
  • کاربرد
    اداری , مهندسی , دانش آموزی
  • نوع لامپ سازگار با محصول
    LED , SMD , کم مصرف
  • نوع گردنی
    الاکلنگی
  • طول سیم
    حدود 1.3 متر متر
  • جنس بدنه
    فلز
  • سایر توضیحات
    توجه کنید که ابعاد محصول به صورت تقریبی درج شده است و با توجه به استفاده قابل تغییر است
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چراغ مطالعه مدل MiNi-LED

چراغ مطالعه مدل MiNi-LED

مشخصات کالا

مشخصات

  • ابعاد
    105x45x35 میلی‌متر
  • وزن تقریبی
    0.33 کیلوگرم
  • تعداد لامپ قابل استفاده
    یک
  • نوع حباب
    شفاف
  • کاربرد
    اداری , مهندسی , دانش آموزی
  • نوع لامپ سازگار با محصول
    LED
  • نوع گردنی
    انعطاف‌پذیر , متحرک
  • طول گردنی
    7 میلی‌متر
  • جنس گردنی
    پلاستیک
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • سایر توضیحات
    منبع تغذیه: از طریق 3 عدد باطری ساعتی
  • رنگ نور:زرد
  • اقلام همراه : 3 عدد باطری یدک
  • دارای آهنربا برای اتصالبه سطوح فلزی
  • بسیار کوچک و کاربردی
  • قابلیت جدا شدن از صفحه برای اتصال به کتاب
  • باتری 1.5 ولت
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چراغ مطالعه دی پی مدل DP114

چراغ مطالعه دی پی مدل DP114

مشخصات کالا

مشخصات

  • ابعاد
    235x125x60 میلی‌متر
  • وزن تقریبی
    210 کیلوگرم
  • کاربرد
    اداری , مهندسی , دانش آموزی
  • نوع لامپ سازگار با محصول
    SMD
  • نوع گردنی
    الاکلنگی
  • جنس گردنی
    پلاستیک
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • سایر توضیحات
    منبع نور 18 عدد لامپ SMD با رنگ نور مهتابی و توان خروجی 1٫8 وات، مجهز به یک چراغ LED بالای چراغ مطالعه و قابل استفاده به عنوان چراغ خواب
  • تأمین انرژی از طریق باتری قابل شارژ داخلی 700 میلی آمپر ساعتی با شارژدهی حداکثر 3 ساعت برای چراغ مطالعه و حدود 16 ساعت برای چراغ خواب
  • بدنه ای از جنس پلاستیک و بازو انعطاف پذیر و تاشو با قابلیت حمل
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چراغ مطالعه مدل EN-107A

چراغ مطالعه مدل EN-107A

مشخصات کالاEN-107 Desk Lamp

مشخصات

  • ابعاد
    175x130x620 میلی‌متر
  • وزن تقریبی
    1.38 کیلوگرم
  • کاربرد
    مهندسی
  • نوع لامپ سازگار با محصول
    SMD
  • نوع گردنی
    الاکلنگی
  • طول گردنی
    700 میلی‌متر
  • جنس گردنی
    فلز
  • طول سیم
    1.35 متر
  • جنس بدنه
    فلز , پلاستیک
  • سایر توضیحات
    - جنس محفظه لامپ: پلاستیک
  • - جنس پایه: پلاستیک
  • - وزن پایه: 1003 گرم
  • - همراه با گیره جهت اتصال به میز، با قابلیت اتصال در سه جهت مختلف، به منظور اشغال کم‌تر فضا
  • - با قابلیت مونتاژ قطعات گردنی
  • - طول محفظه لامپ: 33 میلی‌متر
  • - دارای 33 لامپ SMD با توان 4 وات با نوردهی برابر با لامپ رشته‌ای 66 وات
  • - نحوه قرار گرفتن لامپ‌ها: در سه ردیف 11 تایی به صورت، ردیف اول و سوم دارای لامپ‌های تماما مهتابی و ردیف وسط به صورت ترکیبی (یکی در میان) آفتابی و مهتابی
  • - قابلیت چرخش گردنی در زاویه و جهت دلخواه
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چراغ مطالعه کامی سیف مدل KM-6739

چراغ مطالعه کامی سیف مدل KM-6739

مشخصات کالا

مشخصات

  • ابعاد
    130x100x500 میلی‌متر
  • وزن تقریبی
    1 کیلوگرم
  • تعداد لامپ قابل استفاده
    20
  • نوع حباب
    مات
  • کاربرد
    اداری , مهندسی , دانش آموزی
  • نوع لامپ سازگار با محصول
    SMD
  • نوع گردنی
    انعطاف‌پذیر , متحرک
  • طول گردنی
    500 میلی‌متر
  • جنس گردنی
    فلز
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • سایر توضیحات
    - دارای 20 عدد لامپ SMD
  • -باتری به کار رفته در دستگاه لیتیومی است
  • -دارای گردنی مقاوم با قابلیت تنظیم در هر حالت
  • -دکمه لمسی جهت خاموش و روشن کردن و با قابلیت
  • تنظیم نور با نگه داشتن انگشت بر روی آن
  • -وزن سبک
  • -طراحی بسیار زیبا
  • -باتری 1500 میلی آمپری
  • -مصرف پایین باتری
  • -قابلیت استفاده به عنوان چراغ خواب
  • -شارژ از طریق کابل USB درون جعبه چراغ
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چراغ مطالعه ایکیا مدل TERTIAL

چراغ مطالعه ایکیا مدل TERTIAL

مشخصات کالا

مشخصات

  • ابعاد
    120*170*560 میلی‌متر
  • وزن تقریبی
    1 کیلوگرم
  • تعداد لامپ قابل استفاده
    یک
  • نوع حباب
    شفاف
  • کاربرد
    اداری , مهندسی , دانش آموزی
  • نوع لامپ سازگار با محصول
    رشته‌ای
  • نوع گردنی
    انعطاف‌پذیر
  • جنس گردنی
    فلز
  • طول سیم
    1.5 متر
  • جنس بدنه
    فلز
  • سایر توضیحات
    مواد اولیه بازو: فولاد، پوشش اپوکسی و پلی استر
  • سایه بازتابنده: فولاد، پوشش اپوکسی، پودر پلی استر، رنگ
  • اندازه مونتاژ: MAX:13 W
  • قطر سایه: 17cm
  • طراح ایکیا
  • نیاز به منتاژ دارد
  • با دستمال مرطوب تمیز شود
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چراغ مطالعه کیو وای اچ مدل lna-10

چراغ مطالعه کیو وای اچ مدل lna-10

مشخصات کالا

مشخصات

  • ابعاد
    30x30x270 میلی‌متر
  • وزن تقریبی
    0.3 کیلوگرم
  • کاربرد
    اداری , مهندسی , دانش آموزی
  • نوع لامپ سازگار با محصول
    SMD
  • نوع گردنی
    انعطاف‌پذیر
  • جنس بدنه
    فلز
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چراغ مطالعه اسکای مدل MT-800

چراغ مطالعه اسکای مدل MT-800

مشخصات کالاsky light mt 800

مشخصات

  • ابعاد
    150 میلی‌متر
  • وزن تقریبی
    950 کیلوگرم
  • تعداد لامپ قابل استفاده
    یک
  • نوع حباب
    شفاف
  • کاربرد
    اداری , مهندسی , دانش آموزی
  • نوع لامپ سازگار با محصول
    رشته‌ای , LED , SMD , کم مصرف
  • نوع گردنی
    متحرک
  • جنس گردنی
    فلز
  • تعداد لامپ همراه محصول
    - عدد
  • جنس بدنه
    فلز
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چراغ مطالعه بریلونر مدل Leos کد 7499-018

چراغ مطالعه بریلونر مدل Leos کد 7499-018

مشخصات کالا

مشخصات

  • ابعاد
    200x200x700 میلی‌متر
  • وزن تقریبی
    3 کیلوگرم
  • تعداد لامپ قابل استفاده
    یک
  • نوع حباب
    مات
  • کاربرد
    اداری , مهندسی , دانش آموزی
  • نوع لامپ سازگار با محصول
    LED
  • نوع گردنی
    الاکلنگی , متحرک
  • طول گردنی
    700 میلی‌متر
  • جنس گردنی
    فلز
  • طول سیم
    2 متر
  • جنس بدنه
    فلز
  • سایر توضیحات
    - خاموش و روشن شدن چراغ به صورت لمسی (لمس کلاهک بالای چراغ)
  • - دارای سه طیف نوری کم ، متوسط و زیاد
  • - محصول شرکت هانسل آلمان
  • - جنس بدنه و اتصالات و پیچ‌های تنظیم ارتفاع از 100 درصد استیل مقاوم و ضد زنگ
  • - رنگ نور: 3000K
  • - قطر حباب: 16 سانتیمتر
  • - رده انرژی: A
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چراغ مطالعه ایلف مدل Rabbit

چراغ مطالعه ایلف مدل Rabbit

مشخصات کالا

مشخصات

  • کاربرد
    اداری , رومیزی , معمولی , مهندسی
  • نوع لامپ سازگار با محصول
    LED
  • نوع گردنی
    انعطاف‌پذیر
  • جنس بدنه
    پلاستیک
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چراغ مطالعه شیائومی مدل MJTD01YL

چراغ مطالعه شیائومی مدل MJTD01YL

مشخصات کالا

مشخصات

  • ابعاد
    445x445x150 میلی‌متر
  • وزن تقریبی
    0.788 کیلوگرم
  • کاربرد
    اداری , مهندسی , دانش آموزی
  • نوع لامپ سازگار با محصول
    LED
  • نوع گردنی
    متحرک
  • جنس بدنه
    پلاستیک
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چراغ مطالعه مدل CH26764

چراغ مطالعه مدل CH26764

مشخصات کالا

مشخصات

  • ابعاد
    55x20x65 میلی‌متر
  • وزن تقریبی
    0.025 کیلوگرم
  • کاربرد
    دانش آموزی
  • نوع لامپ سازگار با محصول
    LED
  • نوع گردنی
    متحرک
  • جنس بدنه
    پلاستیک
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چراغ مطالعه مدل HB-113

چراغ مطالعه مدل HB-113

مشخصات کالا

مشخصات

  • ابعاد
    380x150x150 میلی‌متر
  • وزن تقریبی
    0.85 کیلوگرم
  • تعداد لامپ قابل استفاده
    یک
  • کاربرد
    اداری , مهندسی , دانش آموزی
  • نوع لامپ سازگار با محصول
    LED , SMD
  • نوع گردنی
    انعطاف‌پذیر , متحرک
  • طول گردنی
    280 میلی‌متر
  • جنس گردنی
    فلز
  • طول سیم
    1.05 متر
  • جنس بدنه
    فلز
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چراغ مطالعه سیلور لایت مدل 1231

چراغ مطالعه سیلور لایت مدل 1231

مشخصات کالا

مشخصات

  • ابعاد
    550x150x200 میلی‌متر
  • وزن تقریبی
    1 کیلوگرم
  • نوع حباب
    مات
  • کاربرد
    اداری , دانش آموزی
  • نوع لامپ سازگار با محصول
    LED , SMD
  • نوع گردنی
    الاکلنگی , متحرک
  • طول گردنی
    30 میلی‌متر
  • جنس گردنی
    فلز
  • جنس بدنه
    پلاستیک , سیلیکون , فلز
  • سایر توضیحات
    ابعاد نسبی به محصولات دیگر سیلورلایت کمتر است.(ارتفاع 56 سانتی متر )
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چراغ مطالعه رومیزی فیلیپس مدل Eyecare Smart Lamp 2

چراغ مطالعه رومیزی فیلیپس مدل Eyecare Smart Lamp 2

مشخصات کالا

مشخصات

  • ابعاد
    180×464×436 میلی‌متر
  • وزن تقریبی
    1 کیلوگرم
  • نوع حباب
    مات
  • کاربرد
    مهندسی , اداری , دانش آموزی
  • نوع لامپ سازگار با محصول
    LED
  • نوع گردنی
    متحرک
  • طول گردنی
    464 میلی‌متر
  • جنس بدنه
    فلز , سیلیکون
  • سایر توضیحات
    - توان : 10 وات
  • - تعداد40x 0.12W +10 x 0.24W : LED
  • - روشنایی : 1200 LM
  • - 4000k : CCT
  • - ساخته شده از آلیاژ آلومینیوم و پلاستیک PC
  • - سازگار با Android و iOS
  • - دکمه های لمسی
  • - انعطاف پذیری بسیار بالا
  • - لامپ های ال ای دی پر قدرت با مصرف بسیار پایین
  • - قابلیت کنترل و تنظیم نوردهی از راه دور با استفاده از اپلیکیشن Mi Home
  • - دارای سنسور تشخیص شدت نور و تنظیم نوردهی مطابق با شرایط محیط
  • - 2 منبع نور و کنترل آنها به صورت مجزا
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چراغ مطالعه مدل MK-801

چراغ مطالعه مدل MK-801

مشخصات کالا

مشخصات

  • ابعاد
    360x150x90 میلی‌متر
  • وزن تقریبی
    0.700 کیلوگرم
  • تعداد لامپ قابل استفاده
    یک
  • کاربرد
    اداری , مهندسی , دانش آموزی
  • نوع لامپ سازگار با محصول
    رشته‌ای , LED , SMD
  • نوع گردنی
    انعطاف‌پذیر , تلسکوپی
  • طول گردنی
    240 میلی‌متر
  • جنس گردنی
    فلز
  • طول سیم
    1.8 متر
  • جنس بدنه
    فلز
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چراغ مطالعه ایکیا مدل FORSA

چراغ مطالعه ایکیا مدل FORSA

مشخصات کالا

مشخصات

  • ابعاد
    35*15 میلی‌متر
  • وزن تقریبی
    2.69 کیلوگرم
  • تعداد لامپ قابل استفاده
    یک
  • نوع حباب
    مات
  • کاربرد
    اداری , مهندسی , دانش آموزی
  • نوع لامپ سازگار با محصول
    LED
  • نوع گردنی
    متحرک
  • طول گردنی
    350 میلی‌متر
  • جنس گردنی
    فلز
  • طول سیم
    1.8 متر
  • جنس بدنه
    فلز
  • سایر توضیحات
    کاربرد:
  • اداری مهندسی دانش آموزی
  • جنس بدنه:
  • فلز
  • نوع گردنی:
  • متحرک
  • قابلیت تنظیم زاویه تابش نور:
  • دارد
  • تعداد لامپ قابل استفاده:
  • یک عدد
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چراغ مطالعه مدل dog 101

چراغ مطالعه مدل dog 101

مشخصات کالا

مشخصات

  • ابعاد
    300x100x25 میلی‌متر
  • وزن تقریبی
    400 کیلوگرم
  • کاربرد
    اداری , مهندسی , دانش آموزی
  • نوع لامپ سازگار با محصول
    SMD
  • نوع گردنی
    متحرک
  • جنس گردنی
    چوب
  • طول سیم
    1.5 متر متر
  • جنس بدنه
    چوب
  • سایر توضیحات
    دارای لامپ فوق کم مصرف
  • تعویض لامپ آسان
  • دارای آچار مخصوص برای پیچ ها
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چراغ مطالعه شیائومی مدل 1S

چراغ مطالعه شیائومی مدل 1S

مشخصات کالا

مشخصات

  • ابعاد
    100x50x40 میلی‌متر
  • وزن تقریبی
    0.8 کیلوگرم
  • کاربرد
    اداری , مهندسی , دانش آموزی
  • نوع لامپ سازگار با محصول
    LED
  • نوع گردنی
    الاکلنگی
  • جنس بدنه
    فلز , سیلیکون
  • سایر توضیحات
     توان نوری : 300 لومن
  • ولتاژ خروجی : 12 ولت
  • شدت جریان خروجی : 0.5 آمپر
  • توان : 6 وات
  • ولتاژ خروجی : 12 ولت
  • شدت جریان ورودی : 0.2 آمپر
  • جریان خروجی : 0.5 آمپر
  • دارای یک آداپتور با ولتاژ خروجی 12 ولت و شدت جریان خروجی 0.5 آمپر
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چراغ مطالعه ایکیا کد 70266987

چراغ مطالعه ایکیا کد 70266987

مشخصات کالا

مشخصات

  • ابعاد
    32x18x30 میلی‌متر
  • وزن تقریبی
    0.460 کیلوگرم
  • کاربرد
    اداری , مهندسی
  • نوع لامپ سازگار با محصول
    LED
  • نوع گردنی
    انعطاف‌پذیر
  • طول سیم
    1.9 متر
  • جنس بدنه
    فلز
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چراغ مطالعه مدل EN-101 همراه با لامپ ال ای دی 9 وات

چراغ مطالعه مدل EN-101 همراه با لامپ ال ای دی 9 وات

مشخصات کالا

مشخصات

  • ابعاد
    500x30x500 میلی‌متر
  • وزن تقریبی
    0.8 کیلوگرم
  • کاربرد
    اداری , مهندسی , دانش آموزی
  • نوع لامپ سازگار با محصول
    LED , SMD
  • نوع گردنی
    الاکلنگی
  • طول سیم
    حدود 1.3 متر
  • جنس بدنه
    فلز
  • سایر توضیحات
    همراه با لامپ ال ای دی 9 وات پارس نوین E27 با رنگ مهتابی (سفید)
  • توجه کنید که ابعاد محصول به صورت تقریبی درج شده است و با توجه به استفاده قابل تغییر است
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چراغ مطالعه مدل DL-104

چراغ مطالعه مدل DL-104

مشخصات کالاDL-104 Desk Lamp

مشخصات

  • ابعاد
    390 × 150 × 150 میلی‌متر
  • وزن تقریبی
    746 کیلوگرم
  • تعداد لامپ قابل استفاده
    یک
  • نوع حباب
    مات
  • کاربرد
    دانش آموزی
  • نوع لامپ سازگار با محصول
    رشته‌ای , LED , کم مصرف
  • نوع گردنی
    انعطاف‌پذیر
  • طول گردنی
    390 میلی‌متر
  • جنس گردنی
    لاستیک
  • طول سیم
    1.25 متر
  • جنس بدنه
    فلز , پلاستیک
  • سایر توضیحات
    - جنس حباب: فلز
  • - جنس پایه: پلاستیک
  • - دارای کلید به منظور خاموش و روشن کردن لامپ
  • - حداکثر توان لامپ مصرفی: 60 وات
  • - قطر حباب: 14 سانتی‌متر
  • - قطر سرپیچ: 2.5 سانتی‌متر
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چراغ مطالعه مدل sogo

چراغ مطالعه مدل sogo

مشخصات کالا

مشخصات

  • ابعاد
    130x100x450 میلی‌متر
  • وزن تقریبی
    0.1 کیلوگرم
  • کاربرد
    اداری , دانش آموزی , مهندسی
  • نوع لامپ سازگار با محصول
    LED
  • نوع گردنی
    الاکلنگی , متحرک
  • طول گردنی
    400 میلی‌متر
  • جنس گردنی
    چوب
  • جنس بدنه
    چوب
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چراغ مطالعه مدل زرافه

چراغ مطالعه مدل زرافه

مشخصات کالا

مشخصات

  • ابعاد
    400x130x530 میلی‌متر
  • وزن تقریبی
    1.3 کیلوگرم
  • نوع حباب
    مات
  • کاربرد
    اداری , مهندسی , دانش آموزی
  • نوع لامپ سازگار با محصول
    SMD
  • نوع گردنی
    متحرک
  • جنس گردنی
    چوب
  • طول سیم
    2 متر
  • جنس بدنه
    چوب
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چراغ مطالعه مدل p0113

چراغ مطالعه مدل p0113

مشخصات کالا

مشخصات

  • ابعاد
    100x70x310 میلی‌متر
  • وزن تقریبی
    0.6 کیلوگرم
  • تعداد لامپ قابل استفاده
    یک
  • نوع حباب
    مات
  • کاربرد
    اداری , مهندسی , دانش آموزی
  • نوع لامپ سازگار با محصول
    SMD
  • نوع گردنی
    ثابت
  • جنس گردنی
    چوب
  • طول سیم
    1.5 متر
  • جنس بدنه
    چوب
  • سایر توضیحات
    فوق کم مصرف. عمر طولانی SMD. دارای 3 لایه محافظ چوب و رنگ. نور ملایم. طراحی فانتزی
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چراغ مطالعه مدل 801

چراغ مطالعه مدل 801

مشخصات کالا

مشخصات

  • ابعاد
    120x40x20 میلی‌متر
  • وزن تقریبی
    0.8 کیلوگرم
  • تعداد لامپ قابل استفاده
    یک
  • نوع حباب
    شفاف
  • کاربرد
    اداری , مهندسی , دانش آموزی
  • نوع لامپ سازگار با محصول
    LED
  • نوع گردنی
    انعطاف‌پذیر , متحرک
  • طول گردنی
    70 میلی‌متر
  • جنس گردنی
    پلاستیک
  • جنس بدنه
    فلز , پلاستیک
  • سایر توضیحات
    چراغ مطالعه جیبی
  • همراه با گیره
  • باطری ساعت
  • قابلیت جمع شدن
  • نگهداری در جیب
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چراغ مطالعه کاربیست مدل SA70

چراغ مطالعه کاربیست مدل SA70

مشخصات کالا

مشخصات

  • ابعاد
    250x60x30 میلی‌متر
  • وزن تقریبی
    0.250 کیلوگرم
  • کاربرد
    اداری , مهندسی , دانش آموزی
  • نوع لامپ سازگار با محصول
    LED
  • نوع گردنی
    انعطاف‌پذیر
  • طول گردنی
    270 میلی‌متر
  • جنس گردنی
    لاستیک
  • طول سیم
    1.8 متر
  • جنس بدنه
    فلز , لاستیک
  • سایر توضیحات
    نوع ال ای دی : COB/LED
  • دارای کلید روشن / خاموش
  • نصب ساده و روکار
  • رده انرژی : A
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چراغ مطالعه مسینا مدل N12S

چراغ مطالعه مسینا مدل N12S

مشخصات کالاMasina N12S Desk Lamp

مشخصات

  • ابعاد
    250x250x400 میلی‌متر
  • وزن تقریبی
    0.715 کیلوگرم
  • تعداد لامپ قابل استفاده
    یک
  • کاربرد
    اداری , دانش آموزی
  • نوع لامپ سازگار با محصول
    رشته‌ای
  • نوع گردنی
    ثابت
  • جنس بدنه
    چوب
  • سایر توضیحات
    ابعاد شید: 16 × 25 سانتی‌متر
  • جنس شید: کتان پی‌وی‌سی
  • نوع سرپیچ: E14
  • ارتفاع پایه: 25 سانتی‎‌متر
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چراغ مطالعه شارژی اچ آر مدل HR-658

چراغ مطالعه شارژی اچ آر مدل HR-658

مشخصات کالاHR-658 HR Rechargeable Desk Lamp

مشخصات

  • ابعاد
    75×80×250 میلی‌متر
  • وزن تقریبی
    0.13 کیلوگرم
  • تعداد لامپ قابل استفاده
    12
  • نوع حباب
    شفاف
  • کاربرد
    دانش آموزی
  • نوع لامپ سازگار با محصول
    LED
  • نوع گردنی
    انعطاف‌پذیر
  • طول گردنی
    160 میلی‌متر
  • جنس گردنی
    فلز
  • تعداد لامپ همراه محصول
    12 عدد
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • سایر توضیحات
    دارای دوشاخه پنهان در بدنه دستگاه برای شارژ
  • دارای باتری قابل شارژ سیلد اسید داخلی
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چراغ مطالعه کامی سیف مدل KM6723

چراغ مطالعه کامی سیف مدل KM6723

مشخصات کالا

مشخصات

  • ابعاد
    165x75x50 میلی‌متر
  • وزن تقریبی
    0.37 کیلوگرم
  • کاربرد
    اداری , مهندسی , دانش آموزی
  • نوع لامپ سازگار با محصول
    LED , SMD
  • نوع گردنی
    متحرک
  • جنس گردنی
    پلاستیک
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • سایر توضیحات
    - منبع تغذیه: باتری شارژی داخل دستگاه
  • - شارژ توسط برق شهری(کابل برق همراه محصول)
  • - تعداد لامپ: 32 عدد
  • - زمان قابل استفاده در صورت شارژ کامل: حداکثر 5 ساعت
  • - دو حالت پخش نور: نور کم و نور زیاد
  • - ابعاد در حالت جمع شده: 5×7.5×16.5 سانتی متر
  • - ارتفاع در بیشترین حالت باز شده: 34 سانتی متر
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چراغ مطالعه کامی سیف مدل km-6739

چراغ مطالعه کامی سیف مدل km-6739

مشخصات کالا

مشخصات

  • ابعاد
    150x100x40 میلی‌متر
  • وزن تقریبی
    2.20 کیلوگرم
  • نوع حباب
    مات
  • کاربرد
    اداری , مهندسی , دانش آموزی
  • نوع لامپ سازگار با محصول
    LED
  • نوع گردنی
    انعطاف‌پذیر
  • طول گردنی
    330 میلی‌متر
  • جنس بدنه
    پلاستیک
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چراغ مطالعه مدل SS 3555

چراغ مطالعه مدل SS 3555

مشخصات کالا

مشخصات

  • ابعاد
    260x280x100 میلی‌متر
  • وزن تقریبی
    0.5 کیلوگرم
  • کاربرد
    اداری , تزئینی , کاربردی , معمولی
  • نوع لامپ سازگار با محصول
    SMD
  • نوع گردنی
    الاکلنگی
  • جنس گردنی
    پلاستیک
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • سایر توضیحات
    18 وات
  • دمار رنگ قابل تنظیم 2900کلوین تا 6500 کلوین
  • قابلیت نصب باتری قابل شارژ18650(جداگانه تهیه شود.)
  • راه اندازی با کابل یو اس بی
  • جنس بدنه طرح چرم
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چراغ مطالعه اسمال سان مدل e1

چراغ مطالعه اسمال سان مدل e1

مشخصات کالا

مشخصات

  • ابعاد
    50*11*11 میلی‌متر
  • وزن تقریبی
    400 کیلوگرم
  • تعداد لامپ قابل استفاده
    20
  • نوع حباب
    مات
  • کاربرد
    اداری , مهندسی , دانش آموزی
  • نوع لامپ سازگار با محصول
    SMD
  • نوع گردنی
    انعطاف‌پذیر , متحرک
  • طول گردنی
    480 میلی‌متر
  • جنس گردنی
    پلاستیک
  • طول سیم
    1 متر
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • سایر توضیحات
    3 حالت نوردهي : آفتابي - مهتابي و يخي
  • شارژي
  • دكمه لمسي
  • گردش 360 درجه
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چراغ مطالعه مدل EN-107B

چراغ مطالعه مدل EN-107B

مشخصات کالاEN-107B Desk Lamp

مشخصات

  • ابعاد
    333x130x620 میلی‌متر
  • وزن تقریبی
    1.55 کیلوگرم
  • کاربرد
    مهندسی
  • نوع لامپ سازگار با محصول
    SMD
  • نوع گردنی
    الاکلنگی
  • طول گردنی
    68 میلی‌متر
  • جنس گردنی
    فلز
  • طول سیم
    1.35 متر
  • جنس بدنه
    فلز , پلاستیک
  • سایر توضیحات
    - جنس محفظه لامپ: پلاستیک
  • - جنس پایه: پلاستیک
  • - وزن پایه: 955 گرم
  • - همراه با گیره جهت اتصال به میز، با قابلیت اتصال در سه جهت مختلف، به منظور اشغال کم‌تر فضا
  • - با قابلیت مونتاژ قطعات گردنی
  • - طول محفظه لامپ: 33 میلی‌متر
  • - دارای لامپ اس ام دی 20 وات
  • - قابلیت چرخش گردنی در زاویه و جهت دلخواه
  • - ترکیبی از نور مهتابی و آفتابی
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چراغ مطالعه مدل گربه

چراغ مطالعه مدل گربه

مشخصات کالا

مشخصات

  • ابعاد
    160x20x100 میلی‌متر
  • وزن تقریبی
    1 کیلوگرم
  • کاربرد
    دانش آموزی
  • نوع لامپ سازگار با محصول
    LED
  • نوع گردنی
    متحرک
  • جنس بدنه
    پلاستیک
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چراغ مطالعه باسئوس مدل DGZG-0G

چراغ مطالعه باسئوس مدل DGZG-0G

مشخصات کالا

مشخصات

  • ابعاد
    382x350x53 میلی‌متر
  • وزن تقریبی
    555 کیلوگرم
  • کاربرد
    اداری , مهندسی , دانش آموزی
  • نوع لامپ سازگار با محصول
    LED
  • نوع گردنی
    متحرک
  • جنس بدنه
    فلز , پلاستیک
  • سایر توضیحات
    دارای باطری 2200 میلی آمپر ساعتی و قابلیت استفاده تا 3 ساعت با یک بار شارژ
  • دمای رنگ : 6000-4500 کلوین
  • دارای 32 LED
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چراغ مطالعه صنایع کریم زاده مدل EN-201

چراغ مطالعه صنایع کریم زاده مدل EN-201

مشخصات کالاSanaye Karimzadeh EN-201 Desk Lamp

مشخصات

  • ابعاد
    170 × 170 × 640 میلی‌متر
  • وزن تقریبی
    1.3 کیلوگرم
  • نوع حباب
    مات
  • کاربرد
    اداری , مهندسی , دانش آموزی
  • نوع لامپ سازگار با محصول
    LED
  • نوع گردنی
    متحرک
  • طول گردنی
    55 میلی‌متر
  • جنس گردنی
    فلز
  • طول سیم
    1.5 متر
  • جنس بدنه
    فلز
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چراغ مطالعه مدل TV 2022

چراغ مطالعه مدل TV 2022

مشخصات کالا

مشخصات

  • ابعاد
    190x80x70 میلی‌متر
  • وزن تقریبی
    0.14 کیلوگرم
  • کاربرد
    پرتابل , تزئینی , دانش آموزی , رومیزی
  • نوع لامپ سازگار با محصول
    LED
  • نوع گردنی
    انعطاف‌پذیر
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • سایر توضیحات
    چرخش 360 درجه
  • قابل استفاده برای مطالعه و چراغ خواب
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چراغ مطالعه دی پی کد 6025

چراغ مطالعه دی پی کد 6025

مشخصات کالا

مشخصات

  • ابعاد
    450x190x85 میلی‌متر
  • وزن تقریبی
    990 کیلوگرم
  • تعداد لامپ قابل استفاده
    40
  • نوع حباب
    مات
  • کاربرد
    اداری , مهندسی , دانش آموزی
  • نوع لامپ سازگار با محصول
    SMD
  • نوع گردنی
    انعطاف‌پذیر , متحرک
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • سایر توضیحات
    توان لامپ : 4 وات
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چراغ مطالعه مدل cute cow

چراغ مطالعه مدل cute cow

مشخصات کالا

مشخصات

  • کاربرد
    دانش آموزی , روزانه , رومیزی
  • نوع لامپ سازگار با محصول
    LED
  • نوع گردنی
    انعطاف‌پذیر
  • جنس بدنه
    پلاستیک
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چراغ مطالعه هوشمند فیلیپس مدل  MIJIA Eyecare Smart Lamp 2s

چراغ مطالعه هوشمند فیلیپس مدل MIJIA Eyecare Smart Lamp 2s

مشخصات کالا

مشخصات

  • کاربرد
    اداری , دانش آموزی , مهندسی
  • نوع لامپ سازگار با محصول
    LED
  • نوع گردنی
    انعطاف‌پذیر
  • طول گردنی
    464 میلی‌متر
  • جنس بدنه
    سیلیکون , فلز
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چراغ مطالعه مدل T_308

چراغ مطالعه مدل T_308

مشخصات کالا

مشخصات

  • ابعاد
    105x105x400 میلی‌متر
  • وزن تقریبی
    1.8 کیلوگرم
  • نوع حباب
    مات
  • کاربرد
    اداری , دانش آموزی
  • نوع لامپ سازگار با محصول
    LED
  • نوع گردنی
    انعطاف‌پذیر
  • طول گردنی
    40 میلی‌متر
  • جنس گردنی
    فلز
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • سایر توضیحات
    گردنی از جنس فلز با روکش پلاستیک
  • کلید لمسی روشن خاموش سه حالته
  • ارتفاع دستگاه از کف دستگاه تا انتهای گردنی 40 سانتیمتر
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چراغ مطالعه مدل Nobel 08

چراغ مطالعه مدل Nobel 08

مشخصات کالا

مشخصات

  • ابعاد
    220x160x45 میلی‌متر
  • وزن تقریبی
    3 کیلوگرم
  • تعداد لامپ قابل استفاده
    21
  • نوع حباب
    مات
  • کاربرد
    اداری , مهندسی , دانش آموزی
  • نوع لامپ سازگار با محصول
    LED , SMD , کم مصرف
  • نوع گردنی
    انعطاف‌پذیر , الاکلنگی , متحرک
  • طول گردنی
    400 میلی‌متر
  • جنس گردنی
    پلاستیک
  • طول سیم
    1.5 متر
  • جنس بدنه
    فلز , پلاستیک
  • سایر توضیحات
    مصرف برق: حداکثر 10V
  • خروجی: DC24V
  • منبع تغذیه: آداپتور AC100-240V 50/60HZ
  • پورت خروجی یو اس بی : 5V/700mA
  • Luminous flux: در شدت نور بالا 1600lm و در شدت نور پایین 1300lm
  • جنس محصول: پلیمر ABS با مقاومت بالا
  • منبع نور: استفاده از تکنولوژی SMD LED
  • عملکرد: سنسور لمسی
  • دارای سه طیف رنگی آفتابی (گرم) ، نورروز (سفید ملایم)، سفید یخی و تنظیم طیف از کم به زیاد متناسب با نور محیط
  • دارای نور Night light با قابلیت کم و زیاد شدن جهت استفاده در اتاق خواب
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چراغ مطالعه چائوشنگ مدل دایناسور فشن کد 6

چراغ مطالعه چائوشنگ مدل دایناسور فشن کد 6

مشخصات کالا

مشخصات

  • نوع حباب
    مات
  • کاربرد
    اداری , دانش آموزی , مصرفی , معمولی , مهندسی
  • نوع لامپ سازگار با محصول
    LED
  • نوع گردنی
    انعطاف‌پذیر
  • جنس گردنی
    لاستیک
  • جنس بدنه
    پلاستیک
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چراغ مطالعه شیائومی مدل MJGJD01YL

چراغ مطالعه شیائومی مدل MJGJD01YL

مشخصات کالا

مشخصات

  • نوع حباب
    مات
  • کاربرد
    اداری , دانش آموزی , روزانه , مهندسی
  • نوع لامپ سازگار با محصول
    LED
  • نوع گردنی
    متحرک
  • جنس بدنه
    فلز
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چراغ مطالعه دی پی مدل 6009

چراغ مطالعه دی پی مدل 6009

مشخصات کالا

مشخصات

  • کاربرد
    اداری , دانش آموزی , مهندسی
  • نوع لامپ سازگار با محصول
    LED , SMD
  • نوع گردنی
    انعطاف‌پذیر
  • جنس گردنی
    پلاستیک
  • جنس بدنه
    پلاستیک
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چراغ مطالعه مدل Uni Light

چراغ مطالعه مدل Uni Light

مشخصات کالا

مشخصات

  • ابعاد
    380x100x10 میلی‌متر
  • وزن تقریبی
    1 کیلوگرم
  • کاربرد
    اداری
  • نوع لامپ سازگار با محصول
    SMD
  • نوع گردنی
    انعطاف‌پذیر
  • طول سیم
    1.5 متر
  • جنس بدنه
    فلز
  • سایر توضیحات
    بازوی منعطف و خم شونده
  • دارای 24 ال ای دی
  • قابل استفاده با شارژر و پاوربانک
  • بازو 38 سانتی رینگ لایت
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چراغ مطالعه گیره ای مدل CL-115s همراه با لامپ ال ای دی 6 وات سهند E27

چراغ مطالعه گیره ای مدل CL-115s همراه با لامپ ال ای دی 6 وات سهند E27

مشخصات کالا

مشخصات

  • ابعاد
    80*600 میلی‌متر
  • وزن تقریبی
    0.55 کیلوگرم
  • تعداد لامپ قابل استفاده
    یک
  • نوع حباب
    مات
  • کاربرد
    اداری , مهندسی , دانش آموزی
  • نوع لامپ سازگار با محصول
    رشته‌ای , LED , SMD , کم مصرف
  • نوع گردنی
    انعطاف‌پذیر
  • طول گردنی
    400 میلی‌متر
  • جنس گردنی
    فلز
  • تعداد لامپ همراه محصول
    1 عدد
  • طول سیم
    1.3 متر
  • جنس بدنه
    فلز
  • سایر توضیحات
    دارای کلید بین راهی
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چراغ مطالعه کیو وای اچ مدل smd-3

چراغ مطالعه کیو وای اچ مدل smd-3

مشخصات کالا

مشخصات

  • ابعاد
    270x30.5x30.5 میلی‌متر
  • وزن تقریبی
    0.3 کیلوگرم
  • کاربرد
    اداری , مهندسی , دانش آموزی
  • نوع لامپ سازگار با محصول
    SMD
  • نوع گردنی
    انعطاف‌پذیر
  • جنس بدنه
    فلز
  • سایر توضیحات
    3 رنگ تغییر نور : آفتابی - مهتابی و مختلط
  • کنترل باسیم
  • کم و زیاد شدن نور
  • دارای گیره برای نصب شدن به لبه میز
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چراغ مطالعه مدل PM90

چراغ مطالعه مدل PM90

مشخصات کالا

مشخصات

  • ابعاد
    310*250*350 میلی‌متر
  • وزن تقریبی
    200 کیلوگرم
  • تعداد لامپ قابل استفاده
    15
  • کاربرد
    اداری , مهندسی , دانش آموزی
  • نوع لامپ سازگار با محصول
    LED
  • نوع گردنی
    انعطاف‌پذیر , متحرک
  • طول گردنی
    80 میلی‌متر
  • جنس گردنی
    فلز
  • جنس بدنه
    فلز , پلاستیک
  • سایر توضیحات
    دارای پایه نگهدارنده آهن ربایی
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چراغ مطالعه ایکیا مدل TERTIAL

چراغ مطالعه ایکیا مدل TERTIAL

مشخصات کالاIkea TERTIAL Desk Lamp

مشخصات

  • ابعاد
    12 × 17 × 56 میلی‌متر
  • وزن تقریبی
    970 کیلوگرم
  • تعداد لامپ قابل استفاده
    یک
  • کاربرد
    مهندسی , اداری , دانش آموزی
  • نوع گردنی
    انعطاف‌پذیر
  • طول سیم
    1.5 متر
  • جنس بدنه
    فلز
  • سایر توضیحات
    - مواد اولیه بازو: فولاد، پوشش اپوکسی و پلی استر
  • - سایه بازتابنده: فولاد، پوشش اپوکسی، پودر پلی استر، رنگ
  • - اندازه مونتاژ: MAX:13 W
  • - قطر سایه: 17cm
  • - ساخت کشور سوئد
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چراغ مطالعه شیائومی مدل  mijia MJTD03YL

چراغ مطالعه شیائومی مدل mijia MJTD03YL

مشخصات کالا

مشخصات

  • ابعاد
    310x130x130 میلی‌متر
  • وزن تقریبی
    1.2 کیلوگرم
  • کاربرد
    اداری , مهندسی , دانش آموزی
  • نوع لامپ سازگار با محصول
    LED
  • نوع گردنی
    انعطاف‌پذیر
  • جنس بدنه
    فلز , پلاستیک
  • سایر توضیحات
    حجم بسیار کمی را اشغال می کند و برای خانه های کوچک مناسب می باشد
  • طراحی زیبا و ساده که با همه ی خانه ها ست می شود
  • نور LED چراغ مطالعه تغییر کرده و شما می‌توانید براساس سلیقه‌ی خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید حالت مطالعه حالت نور معمول حالت چراغ خواب
  • قابلیت تنظیم زاویه ی چراغ
  • روشنایی تا 40 ساعت
  • ولتاژ ورودی : 5 ولت
  • توان نوری: 200 لومن
  • دمای رنگ : 2600K تا 4500K
  • ظرفیت باتری : 2000mah میلی آمپر
  • نوع کلیدهای عملکرد:  دکمه روشن و خاموش
  • توان : 5 وات
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چراغ مطالعه مدل WOFI 01

چراغ مطالعه مدل WOFI 01

مشخصات کالا

مشخصات

  • ابعاد
    100 * 100 * 450 میلی‌متر
  • وزن تقریبی
    2 کیلوگرم
  • تعداد لامپ قابل استفاده
    یک
  • نوع حباب
    مات
  • کاربرد
    اداری , مهندسی , دانش آموزی
  • نوع لامپ سازگار با محصول
    رشته‌ای , LED , SMD , کم مصرف
  • نوع گردنی
    متحرک
  • طول گردنی
    450 میلی‌متر
  • جنس گردنی
    فلز
  • طول سیم
    2 متر
  • جنس بدنه
    فلز
  • سایر توضیحات
    جنس بدنه تمام فلز برنجی ضد زنگ
  • روشن و خاموش شدن چراغ با کلید روی سیم
  • طراحی کلاسیک
  • قابلیت تنظیم زاویه تابش از سه نقطه متحرک چراغ ( پایه و وسط میله چراغ و محفظه لامپ)
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چراغ مطالعه کد SAM01

چراغ مطالعه کد SAM01

مشخصات کالا

مشخصات

  • ابعاد
    350x120x240 میلی‌متر
  • وزن تقریبی
    0.25 کیلوگرم
  • کاربرد
    اداری , مهندسی , دانش آموزی
  • نوع لامپ سازگار با محصول
    SMD
  • نوع گردنی
    انعطاف‌پذیر , متحرک
  • طول گردنی
    270 میلی‌متر
  • جنس گردنی
    لاستیک
  • طول سیم
    1.8 متر
  • جنس بدنه
    فلز , لاستیک
  • سایر توضیحات
    نوع ال ای دی : COB/LED
  • دارای کلید روشن / خاموش
  • نصب ساده و روکار
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چراغ مطالعه مدل CR -7

چراغ مطالعه مدل CR -7

مشخصات کالا

مشخصات

  • ابعاد
    290x70x7 میلی‌متر
  • وزن تقریبی
    0.431 کیلوگرم
  • نوع حباب
    شفاف
  • کاربرد
    اداری , مهندسی , دانش آموزی
  • نوع لامپ سازگار با محصول
    LED
  • نوع گردنی
    انعطاف‌پذیر
  • طول گردنی
    290 میلی‌متر
  • جنس گردنی
    فلز
  • طول سیم
    1.8 متر
  • جنس بدنه
    فلز
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چراغ مطالعه باسئوس مدل Desk lamp

چراغ مطالعه باسئوس مدل Desk lamp

مشخصات کالا

مشخصات

  • ابعاد
    350x53x382 میلی‌متر
  • وزن تقریبی
    555 کیلوگرم
  • کاربرد
    اداری , مهندسی , دانش آموزی
  • نوع لامپ سازگار با محصول
    LED
  • نوع گردنی
    الاکلنگی
  • جنس بدنه
    فلز
  • سایر توضیحات
    دارای باطری 2200 میلی آمپر ساعتی و قابلیت استفاده تا 3 ساعت با یک بار شارژ
  • دمای رنگ : 6000-4500 کلوین
  • دارای 32 LED
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چراغ مطالعه ایکیا مدل Kvart

چراغ مطالعه ایکیا مدل Kvart

مشخصات کالاچراغ مطالعه ایکیا مدل Kvart

مشخصات

  • ابعاد
    8.5×14×44 میلی‌متر
  • وزن تقریبی
    1.58 کیلوگرم
  • نوع حباب
    شفاف
  • کاربرد
    اداری , مهندسی , دانش آموزی
  • نوع لامپ سازگار با محصول
    LED
  • جنس گردنی
    پلاستیک
  • طول سیم
    1.9 متر
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • سایر توضیحات
    نوع سرپیچ :هولدر کوچک ( شمعی)
  • طراحی و کیفیت کمپانی ایکیا سوئد
  • بدون لامپ
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چراغ مطالعه مدل EN-201

چراغ مطالعه مدل EN-201

مشخصات کالا

مشخصات

  • ابعاد
    700×165×165 میلی‌متر
  • وزن تقریبی
    1.3 کیلوگرم
  • نوع حباب
    مات
  • کاربرد
    اداری , مهندسی , دانش آموزی
  • نوع لامپ سازگار با محصول
    LED
  • نوع گردنی
    انعطاف‌پذیر , الاکلنگی
  • جنس گردنی
    فلز
  • طول سیم
    1.7 متر
  • جنس بدنه
    فلز
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چراغ مطالعه سیلورلایت مدل 1207

چراغ مطالعه سیلورلایت مدل 1207

مشخصات کالاsilverlight-bl1207-touch-dimable-desklight

مشخصات

  • ابعاد
    حد اکثر 900*600*200 میلی‌متر
  • وزن تقریبی
    1.5 کیلوگرم
  • تعداد لامپ قابل استفاده
    30
  • نوع حباب
    مات
  • کاربرد
    مهندسی , اداری , دانش آموزی
  • نوع لامپ سازگار با محصول
    LED , SMD
  • نوع گردنی
    الاکلنگی
  • طول گردنی
    دو عدد گردن هر یک 450 میلی‌متر
  • جنس گردنی
    پلاستیک
  • تعداد لامپ همراه محصول
    بورد smd توکار نصب شده است. عدد
  • طول سیم
    1.5 متر
  • جنس بدنه
    فلز , پلاستیک
  • سایر توضیحات
    دارای دکمه های تاچ
  • دیمر 10% تا 100%
  • تغییر رنگ نور به آفتای مهتابی و یخی
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چراغ مطالعه دی پی مدل Dp-6013

چراغ مطالعه دی پی مدل Dp-6013

مشخصات کالا

مشخصات

  • ابعاد
    450x130x100 میلی‌متر
  • وزن تقریبی
    0.90 کیلوگرم
  • کاربرد
    اداری , مهندسی , دانش آموزی
  • نوع لامپ سازگار با محصول
    SMD , کم مصرف
  • نوع گردنی
    انعطاف‌پذیر
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • سایر توضیحات
    ظاهر مدرن و ساده‌ی «چراغ مطالعه لمسی DP 6013» اولین چیزی است که خیلی از افراد را مجذوب خود می‌کند. با چنین چراغی دیگر نگرانی بابت آسیب‌رسیدن به چشمانتان حین کار و مطالعه نخواهید داشت.چراغ مطالعه لمسی DP 6013 انرژی موردنیاز خود را از دو منبع تامین می‌کند,باتری و برق شهری. برای استفاده از چراغ مطالعه با باتری، کافی است آن را به مدت دوازده ساعت شارژ کنید. . نوری که از این لامپ‌ها ساطع می‌شود، بسیارملایم است و چشم‌ها را اذیت نمی‌کند. این چراغ نمی‌گذارد چشمان شما حین مطالعه خسته شوند. پایین بودن مصرف برق، امکان استفاده به‌صورت شارژی و به‌عنوان چراغ‌خواب از ویژگی‌هایی هستند که DP 6013 را به عضو همیشگی اتاق کار و مطالعه‌ی شما تبدیل می‌کند. چراغ مطالعه لمسی DP 6013 با داشتن باتری دخلی همینطور دار بودن دکمه لمسی میتواند تمام نیازهای مصرف کنندگان را براورده کند. این چراغ با قابلیت تنظیم نور(کم و زیاد کردن نور)را میتوان در تمامی روز استفاده کرد بدون انکه ذره ای چشم اذیت شود. همچنین وزن کم در این محصول و جنس بدنه ساخته شده از مواد درجه 1 را میتوان به عنوان مزیتی برای خرید این محول و استفاده در خانه یا محل کار دانست .این چراغ مطالعه دارای یک دکمه لمسی می باشد که توسط آن می توان نور لامپ را به میزان دلخواه تنظیم کرد به این صورت که با لمس این دکمه و نگه داشتن انگشت روی آن نور لامپ کاهش یافته و با لمس مجدد آن نور لامپ افزایش می یابد (دیمر لمسی).
  • شما پس از خراش دادن ليبل اسکراچ ميتوانيد کد مربوطه را در سايت برند کالا که در زير نوشته شده است بررسي کنيد
  • - ظرفیت باتری داخلی: 700 میلی آمپر ساعت
  • -قابلیت کم و زیاد کردن نور توسط تاچ
  • -زمان لازم برای شارژ کامل: 4 ساعت
  • - زمان قابل استفاده برای چراغ مطالعه: 3 ساعت
  • - زمان قابل استفاده برای چراغ خواب: 16 ساعت
  • - شارژ از طریقUSB
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا