راهنمایی خرید پد اپیلاسیون
توجه (سایت کافه راهنما هیچگونه مسئولیتی درباره کیفیت کالاهای معرفی شده ندارد و فقط برای راحتی و مقایسه مشخصات و قیمت محصولات در انتخاب کاربران این مقاله را تولید کرده است) توضیحات کلی و راهنمایی درباره این مقاله در زیر
 

پد اپیلاسیون چیست؟

پد اپیلاسیون، پد مورد استفاده برای زدودن موهای زائد بدن است. این پد را می‌توان بر روی بدن قرار داد و به‌راحتی موهای زائد را با آن از روی بدن برداشت. از مهم‌ترین ویژگی‌های آن آغشته بودن به موم عسل است. به همین دلیل است که به‌راحتی می‌توان با این پدها موهای زائد کل بدن را برداشت. از طرفی این پدها در بسته‌بندی‌های بسیار کوچک تولید می‌شوند. در نتیجه به‌آسانی حتی در سفرها قابل ‌حمل هستند؛ زیرا جای زیادی را اشغال نمی‌کنند. خرید پد اپیلاسیون برای افرادی که می‌خواهند راحت و به‌ سرعت موهای زائد کل بدن خود را بردارند توصیه می‌گردد.

این روش به نسبت بسیاری از روش‌های دیگر مثل کرم موبر، اسپری، استفاده مستقیم از موم و… خیلی بهتر و به‌صرفه و سریع‌تر است. از آنجا که سرعت کار بسیار بالا است، در نتیجه حتی از این پد در آرایشگاه برای اپیلاتور استفاده می‌شود.

راهنمایی خرید پد اپیلاسیون یا کیفیت و پرفروش

در انتخاب پد اپیلاسیون، عوامل مهمی همچون کیفیت و میزان فروش باید مورد توجه قرار گیرند. برای خرید یک پد اپیلاسیون با کیفیت بالا، بهتر است از برندهای معتبر و معروف در این حوزه استفاده کنید. این برندها با تجربه و تکنولوژی پیشرفته، پدهایی را ارائه می‌دهند که عملکرد بسیار خوبی دارند و نتایج مطلوب را به ارمغان می‌آورند. همچنین، می‌توانید از نظرات و بازخوردهای مشتریان قبلی درباره محصولات مختلف استفاده کنید تا بهترین پد را برای خود انتخاب کنید. به طور کلی، پد‌هایی که در بازار پر فروش هستند نشان از رضایتمندی مشتریان دارند و می‌توانند انتخاب مناسبی برای شما باشند.

ویژگی‌های پد اپیلاسیون

تعدادی از ویژگی‌های پدهای موبر را ادامه می‌آوریم.

  • برداشتن موهای زائد از روی بدن سریع‌تر و بهتر از روش‌های دیگر برای اپیلاسیون است.
  • این پد به ‌سرعت و با استفاده از موم، موهای زائد را از روی بدن برمی‌دارد و برای پوست هیچ‌گونه ایجاد حساسیت نمی‌کند. در نتیجه از پوست محافظت کرده و از طریق پر کردن منافذ پوست از راه موم موجود بر روی پد، سبب تقویت پوست می‌گردد.
  • دارای عصاره گیاهی است. این عصاره بر روی پوست اثر مثبتی می‌گذارد و سبب تقویت آن می‌شود.
  • سهولت استفاده از این پدها و سرعت بالای آنها از دیگر مزیت‌های مهم آنها است. استفاده از این موم‌ها حدوداً 5 دقیقه به طول می‌انجامد.
  • حتی موهای کوتاه را هم می‌توان با استفاده از این پدها از روی بدن زدود.
  • بعد از استفاده از آن افراد حدود یک ماه تا یک ماه و نیم دیگر نیازی به اپیلاتور نخواهند داشت.
  • پوست بعد از استفاده از این محصول یک‌دست و صاف می‌شود و بهتر است بعد از آن از لوسیون بدن استفاده شود. این کار به نرمی و لطافت پوست کمک بسیاری می‌کند.

روش استفاده از پدهای اپیلاسیون

بسیاری از افراد با روش استفاده از این پدها آشنایی دارند. در ادامه به طور خلاصه برای افرادی که تازه اقدام به خرید پد اپیلاسیون می‌کنند و طریقه مصرف آن را نمی‌دانند، روش استفاده از آن را شرح می‌دهیم.

ابتدا یک برگ از پدها را بردارید. در بین دودست خود آن را ماساژ دهید. این کار به گرم‌شدن پد خیلی کمک می‌کند. در نتیجه موم موجود بر روی آن فعال می‌شود. لبه دو لایه پد را بگیرید و آنها را از هم جدا کنید.

سپس یکی از آنها را بر روی پوست خود قرار دهید. باید پد را در جهت رویش موی پوست بر روی بدن خود قرار دهید. دقت کنید که موها و پوست شما باید به طور کامل خشک باشد و قطره آبی هم بر روی آن نباشد. چند ثانیه دست خود را بر روی این نوار به‌صورت رفت و برگشتی بکشید. پد مومی چسبیده به پوست را به یکباره از بدن خود، در جهت خلاف رشد موها جدا کنید. بهتر است قبل از این کار پوست پایین نوار آغشته به موم را با یک دست بگیرید و بعد با دستی دیگر آن را از روی پوست خود بردارید. برای برداشتن پدها باید آنها را به‌گونه‌ای بردارید که موازی سطح پوست برداشته شوند. برای این کار اگر از پد اپیلاسیون ضخیم استفاده کنید، راحت‌تر می‌توانید موهای زائد را از روی بدن خود بردارید.

نکاتی جهت خرید پد اپیلاسیون

برای خرید این محصول بهتر است به سه نکته جنس پد، برش خوردن پد یا رولی بودن آن و بهداشتی تولیدشدن پد دقت زیادی کنید.

  1. جنس پد: در کل دو نوع پد پارچه‌ای و کاغذی در بازار موجود است. جنس کاغذی آن ضخیم‌تر است. اگر جنس پد اپیلاسیون ضخیم باشد، به شما کمک می‌کند در هنگام استفاده پاره نشود.
  2. برش خوردن پد یا رولی بودن آن: نوع برش خورده به‌صورت مستطیلی در بازار موجود است. اما نوع رولی چون حجم زیادی دارد در آرایشگاه‌ها بسیار مورداستفاده قرار می‌گیرد. خرید پد اپیلاسیون رولی برای افراد که این محصول را زیاد مصرف می‌کنند، توصیه می‌شود.
  3. پدهای موجود دربسته بندی: دقت کنید که حتماً پدهای بسته‌بندی‌شده را تهیه کنید. چون بهداشتی هستند. ولی نوع غیربهداشتی آنها که برای پوست بدن مضر است هم در بازار موجود است.

قیمت پد اپیلاسیون رولی

باتوجه ‌به این که پد اپیلاسیون رولی پرمصرف‌تر از پدهای اپیلاسیون برش خورده است، ما در اینجا به بررسی قیمت آن می‌پردازیم.

برای استفاده از پد اپیلاسیون رولی می‌توانید آن را به‌اندازه مصرف خود برش دهید و سپس بر روی پوست خود درست مثل پد برش خورده قرار دهید و بردارید.

قیمت این پدها به دلیل حجم بالاتری که به نسبت برش خورده دارند کمی بیشتر است. این پدها در محدوده قیمتی 87000 تومان تا 350000 تومان در بازار به فروش می‌رسند.

جهت خرید پد اپیلاسیون را از کجا تهیه کنیم؟

برای خرید پد اپیلاسیون می‌توانید به سایت کافه راهنما مراجعه کنید و در آنجا با راهنمایی خرید کالا های مورد نیاز خود را از طریق سایت های معتبر ثبت نمایید و خرید آنلاین خود را در مدت کوتاهی درب منزل خود تحویل بگیرید.

مشاهده لیست قیمت انواع پد اپیلاسیون

به جای پد اپیلاسیون از چی استفاده کنیم

هنگامی که نیاز به اپیلاسیون پوست برای از بین بردن موهای زائد وجود دارد، به جای استفاده از پد اپیلاسیون، می‌توان از روش‌های دیگری استفاده کرد. یکی از این روش‌ها استفاده از ماشین اپیلاسیون با نام های اپیلاتور ، لیزر مو می باشند که با استفاده از نور متمرکز، موهای زائد را از روی پوست حذف می‌کند. روش دیگری که می‌توان به جای پد اپیلاسیون استفاده کرد، استفاده از واکس برای از بین بردن موهای زائد است. واکس با کمک یک نوار واکس، موهای زائد را از روی پوست جدا کرده و آنها را به همراه ریشه خارج می‌کند. هر یک از این روش‌ها مزایا و معایب خود را دارند و بستگی به ترجیحات شخصی و نیازهای هر فرد دارد که کدام روش را انتخاب کند.

مشاهده لیست قیمت روز دستگاه های اپیلاتور ، لیزر مو 

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

16 − یک =