خانه کالای دیجیتال بهترین عینک واقعیت مجازی ، قیمت خرید 16 مدل پرفروش

بهترین عینک واقعیت مجازی ، قیمت خرید 16 مدل پرفروش

3
توجه (سایت کافه راهنما هیچگونه مسئولیتی درباره کیفیت کالاهای معرفی شده ندارد و فقط برای راحتی و مقایسه مشخصات و قیمت محصولات در انتخاب کاربران این مقاله را تولید کرده است) توضیحات کلی و راهنمایی درباره این مقاله در زیر
 

عینک واقعیت مجازی یا همان باندل هدست VR با رشد چشمگیری یکی از بهترین لوازم جانبی کنسول بازی ps4 و برای کامپیوتر و مخصوص گوشی های موبایل و بعضی مدل ها همراه با دسته بازی می باشند. که با قیمت ارزان تا گران در بازار با مارک های مختلف مانند سونی ، سامسونگ ، ماهوت و دیگر برند های مطرح تولید عرضه می شوند. که در این راهنمایی خرید کلی جامع سعی در این شده توضیحات و پیشنهادات بسیار عالی برای خرید شما معرفی می شوند.

راهنمایی خرید باندل عینک واقعیت مجازی

 

عینک واقعیت مجازی چیست؟

عینک واقعیت مجازی (VR) یک تجربه شبیه سازی شده است که می تواند شبیه به دنیای واقعی باشد که برای بیننده حس واقعی بودن را بدهد. عینک های واقعیت مجازی می تواند برای سرگرمی (مانند کنسول های بازی) و در زمینه های آموزشی (به عنوان مثال آموزش پزشکی ) استفاده شوند. انواع متمایز دیگر از سبک VR شامل واقعیت افزوده و واقعیت ترکیبی است که گاهی اوقات به عنوان واقعیت گسترده یا XR نیز شناخته و استفاده می شود.

عینک واقعیت مجازی چیست؟

مشاهده لیست قیمت عینک و هدست واقیعت مجازی دست دوم

مشاهده ارزانترین فروشنده عینک واقعیت مجازی نو 

در حال حاضر سیستم های استاندارد واقعیت مجازی از هدست های واقعیت مجازی یا از محیط های چند پروژهای برای تولید تصاویر واقعی ، صداها و سایر احساسات استفاده می کنند که حضور فیزیکی کاربر را در یک محیط مجازی شبیه سازی می کنند. شخصی که از تجهیزات واقعیت مجازی استفاده می کند قادر است به دنیای مجازی به صورت واقعی تماشا کند ، در آن حرکت کند و با ویژگی ها یا موارد مجازی تعامل کند. این اثر معمولاً توسط هدست های VR متشکل از یک نمایشگر نصب شده در سر با یک صفحه نمایش کوچک در جلوی چشم ظاهر می شود ، اما همچنین می تواند از طریق اتاق های مخصوص طراحی شده با چندین صفحه نمایش بزرگ ایجاد شود. واقعیت مجازی به طور معمول شامل بازخورد شنیداری و ویدئویی است ، اما ممکن است انواع دیگر بازخورد حسی و احساس لمسی از طریق فن آوری ایجاد شود. و به انگلیسی Virtual Reality گفته می شود.

انواع مختلف هدست VR کدامند؟

در حالی که تعداد بی شماری سازنده و مدل هدست VR وجود دارد ، اما فقط چند نوع مختلف در حال حاضر در بازار موجود هستنند. که باید در مورد اینگونه عینک واقعیت مجازی ها تحقیق و بررسی کنید که در سایت کافه راهنما درباره بعضی از این محصولات نقد وبررسی شده است. که دانستن طراحی کلی هر یک به شما کمک می کند تا تصمیم نهایی خود را برای انتخاب خرید انجام دهید.

هدست های Tettered یا متصل شونده که برای مخصوص کامپیوتر یا کنسول های بازی هستنند که از طریق سیستم کابل متصل می شوند. که کابل اتصال این امکان را می دهد تا سیگنال های VR را به هدست منتقل کند و سپس به کاربر منتقل می شود تا آنها از این نوع فناوری استفاده کنند. بعداً به جزئیات بیشتری خواهیم پرداخت ، اما در حال حاضر ، شما می توانید هدست های اتصال دهنده را به عنوان قوی ترین نوع هدست VR در ذهن خود بسپارید.

باندل عینک واقعیت مجازی بسته نرم افزاری

هدست های بیسیم عینک واقعیت مجازی که نیازی به کابل اتصال ندارند. در عوض ، این هدست ها معمولاً به اتصال Wi-Fi برای دریافت و انتقال محتوای VR متکی هستند. از آنجا که آنها بی سیم هستند.

هدست های عینک واقعیت مجازی مخصوص گوشی موبایل هوشمند منحصر به فرد هستند زیرا منبع سیگنال VR (یعنی تلفن شما) مستقیماً به هدست متصل می شود. هدست های VR گوشی های هوشمند از نظر طراحی ، سازگاری ، ویژگی ها و عملکرد بسیار متفاوت هستند. مهمترین چیزی که باید در مورد آنها تشخیص دهیم این است که آنها محدودیت های شدیدی در نوع محتوایی دارند که می توانند به آن دسترسی داشته و از آن پشتیبانی کنند.

باندل عینک واقعیت مجازی برای گوشی

نقاط مثبت و منفی هدست VR چیست؟

حال که انواع مختلف هدست VR را شناختیم ، بیایید در مورد جوانب مثبت و منفی این نوع محصولات صحبت کنیم. وقتی آنها را بررسی می کنیم ، به خاطر داشته باشید که اگرچه هر نوع طراحی دارای یک مجموعه خاص از کاربران موافق و مخالف می باشد ، اما این بدان معنا نیست که مدل های مختلف در آن نوع طراحی ، به طور مساوی از آن کیفیت ها تجسم می کنند.

به عنوان مثال ، یکی از مهمترین نقاط فروش هدست VR اتصال دهنده ، قدرت ذاتی آنهاست. این یک طرفداران زیادی دارد. با این حال ، فقط به این دلیل که هدست های اتصال دهنده معمولاً از سایر هدست ها قدرتمندتر هستند ، این باعث نمی شود که آنها با یکدیگر برابر باشند. برخی از هدست های اتصال دهنده از قدرت بیشتری نسبت به سایر هدست ها برخوردار هستند. این مطمئناً واضح به نظر می رسد ، اما هنوز نکته ای است که باید بخاطر بسپارید ، مخصوصاً اگر نوع هدست مورد نظر خود را فهمیدید و آماده خرید مدل ها هستید.

هدست های اتصال دهنده

از آنجا که آنها به یک رایانه شخصی یا کنسول بازی متصل می شوند، هدست های VR اتصال دهنده به طور کلی قدرت بیشتری نسبت به همتایان مدل بیسم خود دارند. قدرت بیشتر غالباً به عملکرد بهتر و همه جانبه ، توانایی مدیریت برنامه های فشرده تر از نظر گرافیکی و دسترسی بهتر به کاتالوگ بزرگتر بازی ها و محتوا می باشند.

یک مثال خوب از مزایا و محدودیت های هدست VR اتصال دهنده ، Oculus Rift S این است . Oculus Rift S یک هدست مجهز به کامپیوتر است که قادر است به بیشترین تقاضای گرافیکی موجود در VR دسترسی داشته و از آن استفاده کند. به همین ترتیب ، عملکرد کلی آن سازگار و کاربری بالا داشته باشد. با این حال ، از آنجا که توسط یک کابل اتصال به یک کامپیوتر متصل می شود.

قیمت عینک واقعیت مجازی ps4

هدست های عینک بی سم

هدست های بی سیم خود می توانند تجربه کمتری از نسخه های متصل به کابل خود ارائه دهند. این سطح آزادی و حرکت اضافی می تواند تجربه VR را برای کاربر راحت تر کند.

عینک واقعیت مجازی برای گوشی

از نظر راحتی و کاربرد ، با گوشی هوشمند یکی از مزیت های نصب آسان آنها است ، تقریباً می توانید آنها را در هر جایی استفاده کنید و به همان اندازه که هدست VR دریافت می کند کاربر پسند هستند. علاوه بر این ، یک تن محتوای پشتیبانی شده وجود دارد و در مقایسه با انواع دیگر هدست ها ، سرمایه گذاری نسبتاً پایین ارزانی دارند.

البته دلیل ساده بودن استفاده از هدست های هوشمند این است که عملکرد زیادی ندارند – حداقل در مقایسه با سایر هدست ها. آنها نمی توانند بیشتر بازی های VR یا محتوای تعاملی را کنترل کنند. آنها معمولاً شامل ویژگی های پیشرفته ای مانند صدای استریو یا ردیابی حرکت نیستند. هدست های گوشی های هوشمند به شما امکان تماشای ، گشت و گذار در اطراف و تا حدی برای تماشای فیلم های خاص مناسب می باشند.

مواردی که هنگام انتخاب هدست VR باید در نظر داشته باشید

حال که انواع مختلف هدست VR را به همراه برخی از توانایی ها و محدودیت های ذاتی آنها شناختیم ، وقت آن رسیده است که بفهمید کدام یک برای شما مناسب است. برای کمک به تصمیم گیری ، بیایید از اطلاعاتی که تاکنون آموخته ایم برای پاسخ دادن به چند سوال اصلی که قبل از خرید باندل یا عینک مجازی باید از خود بپرسید ، استفاده کنیم.

چه نوع محتوایی می خواهید؟

در حال حاضر محتوای VR بسیار زیادی در دسترس است: برای بازی  ، تماشای فیلم ، تورها ، رویدادهای زنده ، آموزش و یادگیری ، سمینارها ، روایت های تعاملی. این لیست همچنان ادامه دارد. تصمیم گیری درباره نوع محتوایی که بیشتر به آن علاقه دارید و احتمالاً جستجو می کنید به شما در انتخاب نوع مناسب باندل کمک می کند.

آیا در درجه اول روی انجام برخی از بازی های جدی با عینک مجازی متمرکز هستید؟ احتمالاً شما می خواهید یک سیستم اتصال دهنده داشته باشید. تازه از باندل استفاده می کنید یا فقط می خواهید ویدیوی با 360 درجه را مشاهده نمایید. قبل از استفاده از یک سیستم قدرتمندتر ، یک هدست گوشی هوشمند را امتحان کنید.

خرید عینک واقعیت مجازی ارزان

کدام ویژگی های عملکرد برای شما مهمترین است؟

به راحتی می توان انواع مختلف هدست VR یا باندل را به عنوان رده های عملکردی در نظر گرفت. هدست های اتصال دهنده قدرتمندتر از هدست های بی سیمی هستند ، بنابراین باید عملکرد بهتری داشته باشند. متأسفانه ، گرچه منطقی در این فرض وجود دارد ، اما همیشه درست نیست ، مخصوصاً وقتی شروع به بررسی معیارهای عملکرد فردی می کنید.

بنابراین چگونه باید به عملکرد نزدیک شویم؟ رویکرد “قدرت بیشتر برابر با عملکرد بهتر” مکان خوبی برای شروع است. اگر به دنبال هدستی با وضوح و کیفیت بالا هستید ، شروع جستجوی خود در بخش سیستم های اتصال شرط اول است. با این حال ، وقتی صحبت از عملکرد می شود ، موارد استثنایی وجود دارد ، به ویژه هنگامی که شروع به بررسی مشخصات فردی می کنید.

به عنوان مثال HP Reverb را در نظر بگیرید . Reverb یک هدست VR بی سیمی است. از این توصیف ، ما می توانیم فرض کنیم که آزادی حرکت بیشتری نسبت به همنوعان خود دارد و بسته به کاربر ، یک تجربه آزادانه ای دارد. همچنین ممکن است تصور کنیم که ، به عنوان یک هدست بی سیم ، Reverb قدرت کمتری نسبت به همان دستگاه های اتصال دهنده دارد و عملکرد آن چندان چشمگیر نیست. اما در آنجا اشتباه خواهیم کرد. زیرا ، بله ، گرچه درست است که اکثر سیستم های اتصال قدرتمندتر از Reverb هستند ، اما در صورت وجود ، تعداد کمی از آنها می توانند با نرخ تازه سازی یا وضوح آن مطابقت داشته باشند.

خرید هدست واقعیت مجازی

با این حال ، بیشتر کاربران بهتر است عملکرد را به طور کلی مشاهده کنند. برای کسانی که این کار را می کنند ، قانون “قدرت بیشتر برابر با عملکرد بهتر” مکان خوبی برای شروع است. اما برای کسانی که م یخواهند کیفیت بالاتری از بقیه را داشته باشند (برای مثال وضوح) ، حتماً Reverb را در ذهن داشته باشید و انواع مدل های دیگر را نیز جستجو کنید.

مکان انتخابی برای بازی شما چقدر بزرگ است؟

یکی از کارایی های مهم  VR این است که امکانات بیشتر برای این دستگاه است ، اما برای استفاده از آنها  تا حد اندازه منزل یا آپارتمان شما بستگی دارد. به عبارت دیگر ، اندازه مکان بازی شما در دنیای واقعی تایین می کند که به کدام دنیای مجازی دسترسی دارید.

عینک واقعیت مجازی

مشاهده ارزانترین فروشنده عینک واقیعت مجازی

برای استفاده از باندل یا هدست VR ، به فضای خالی برای کار نیاز دارید. آن فضا منطقه بازی شماست. اینکه شما به یک منطقه بازی چقدر نیاز دارید به نوع هدست ، سیستم ردیابی و محتوای آن بستگی دارد. علاوه بر محوطه بازی ، برای سایر اجزای خارجی – مثلاً یک رایانه شخصی متصل به کابل – به فضای دیگری نیز نیاز دارید.

با توجه به آنچه تاکنون بحث کردیم ، احتمالاً می توانید بفهمید کدام نوع هدست معمولاً به فضای بیشتری نیاز دارد. اگر حدس زده اید که اتصال به اینترنت وجود دارد ، بله نیاز است. سیستم های اتصال دهنده نه تنها برای عملکرد مطلوب فضای مشخصی دارند ، بلکه برای ذخیره سازی رایانه و لوازم جانبی متصل به شما (ایستگاه های پایه ، بلندگوها و غیره) به فضای بیشتری نیز نیاز دارند

عینک واقعیت مجازی کنترل کننده HTC Vive

هدست های بدون سر و صدا معمولاً به همان اندازه بازی هدست های اتصال دهنده به فضای بازی نیاز دارند ، اگرچه بدون نیاز به ذخیره سازی اضافی برای رایانه یا اجزای اضافی. از نظر عملکرد بهینه ، شما در حال مشاهده منطقه بازی هستید. با این حال ، برخی از هدست ها حالت “جای کمی می خواهند” دارند که به شما امکان می دهد عناوین انتخابی را در فضای محدودتری بازی کنید.

تا جایی که عملکرد بهینه پیش می رود ، فقط هدست های گوشی های هوشمند به شما امکان می دهند تا پتانسیل هدست را با فضای بازی کم و بدون محدودیت بررسی کنید. دلیل این امر البته این است که هدست های گوشی های هوشمند عمدتا تجربه های منفعل واقعیت مجازی را ارائه می دهند ، جایی که حرکت و تعامل در آن ها نقش ندارد.

نتیجه نهایی: اندازه مهم است. اگر می خواهید بهترین عینک واقیمت مجازی را انتخاب و تجربه کنید ، برای جا به جایی نیاز دارید. اگر این گزینه فعلاً نیست ، احتمالاً با داشتن یک هدست تلفن هوشمند بهتر خواهید بود.

راهنمایی خرید باندل عینک واقعیت مجازی

چقدر می خواهید هزینه کنید؟

بستگی به مبلغ که شما می خواهید برای خرید انواع عینک مجازی خرج کنید دارد که از قیمت های ارزان تا گران در بازار و فروشگاه های اینترنتی عرضه می شوند.

با این حال ، مدل های مختلف با قیمت برای هر نوع عینک مجازی که بستگی به امکانات و کیفیت دارد. که آنچه با قدرت و کارایی می بینیم است. هرچه یک هدست قدرتمندتر باشد ، عملکرد آن نیز بهتر است. هزینه آن نیز بیشتر خواهد بود. بنابراین ، به طور کلی ، می توانید فرض کنید که هدست های اتصال دهنده گرانتر از هدست های بی سیمی هستند ، که معمولاً از هدست های گوشی های هوشمند نیز گران ترند می باشند.


سطح راحتی شما چقدر است؟

حتما اندازه مناسب با صورت خود را انتخاب کنید که در زمان بسته شدن روی صورت شما راحت باشد و در استفاده زمان بیشتر دچار مشکل نشوید. همیشه قبل خرید عینک واقعیت مجازی یا همان باندل از خود آیا این مدل انتخابی من مناسب صورت من است یا نه که مهمترین نکات در خرید این محصول می باشد پس در خرید دقت زیادی داشته باشید.

متأسفانه ، وقتی صحبت از انواع مختلف عینک واقعیت مجازی VR می شود ، هیچ واقعیت نسبی در مورد راحتی وجود ندارد. بخشی از این دلیل این است که سطح راحتی بسیار ذهنی است. چیزی که یک نفر فکر می کند خیلی بزرگ یا سنگین است ، دیگری آن را به عنوان اندازه مناسب ارزیابی می کند. بستگی به خود شما دارد ممکن است برای شما بسیار راحت باشد یا برعکس پس در مورد این نکته بررسی بیشتری داشته باشید.

البته نمی توانند در خرید اینترنتی به تست انجام داد . اگر می خواهید بدانید که هدست چقدر راحت است ، اما قادر به تست حضوری آن نیستید ، برخی از فاکتورها وجود دارد که می توانید بصورت آنلاین بررسی کنید تا انتخاب مناسبی داشته باشید.

برای مبتدیان ، وزن محصول خریداری شده را بررسی کنید. اگر هدست سنگین باشد ، استفاده آن برای مدت طولانی مناسب تنمی باشد. به همین ترتیب ، ساخت را بررسی کنید. از چه موادی استفاده شده است؟ آیا هدست دارای بالشتک است؟ آیا بندها قابل تنظیم هستند؟ یک هدست بالشتک با تناسب قابل تنظیم راحت تر است زیرا می توانید آن را متناسب با نیازهای خود تنظیم کنید. کاربرانی که از عینک استفاده می کنند باید بررسی کنند که آیا هدست با مشخصات و یا نسخه پزشک آنها سازگار است. در آخر ، بررسی ها را بخوانید. بازخورد از مشتریان همکار شما و جامعه VR به طور گسترده می تواند به شما کمک کند بفهمید که آیا یک هدست خاص مناسب است یا نه.

راهنمایی خرید باندل عینک واقعیت مجازی [جامع و کلی]

پیشنهاد چندین مدل باندل و عینک واقعیت مجازی در زیر

1 باندل عینک واقعیت مجازی سونی مدلPlayStation VR CUH-ZVR2 Bundle

باندل عینک واقعیت مجازی سونی

مشاهده ارزانترین فروشنده عینک واقیعت مجازی

مشخصات : 

 

  • ابعاد 18.7 × 15.5 × 27.7 سانتی‌متر
  • وزن 4500 گرم

مشخصات فنی

  • مناسب PlayStation 4 Pro – PlayStation 4 Slim – PlayStation 4
  • کاربردها کنترل بازی

سایر قابلیت ها

  •  سایز پنل صفحه نمایش: 5.7 اینچ
  • صفحه نمایش: OLED
  • زاویه دید صفحه نمایش: 100 درجه
  • رزولوشن: 1920×1080 پیکسل (رزولوشن برای هر چشم : 1080 × 960)
  • نرخ بروزرسانی: (Refresh Rate) 120Hz / 90Hz (با توجه به برنامه یا بازی در حال اجرا)
  • ورودی و خروجی هدست: HDMI, AUX, Stereo Headphone Jack
  • ورودی و خروجی پردازنده: HDMI TV, HDMI PS4, USB, HDMI, AUX

     شامل:

  • ​1 عدد دوربین جدید PlayStation Camera
  • 2 عدد دسته بازی PlayStation Move
  • 1 عدد بازی PlayStation VR Worlds
  • هدست PlayStation VR CUH-ZVR2
  •  یونیت پردازنده
  • ایرفون استریو
  •  کابل HDMI
  •  کابل USB
  •  دفترچه راهنما
  • کابل اتصال VR
  •  کابل AC
  • آداپتور AC

 

2 هدست عینک واقعیت مجازی وی آر باکس مدل zx534

هدست عینک واقعیت مجازی وی آر باکس

 

اگر شما هم دوست دارید هدست واقعیت مجازی مناسب با گوشی خود را انتخاب کنید.مدل و مارک باکس VR BOX 2 با سایز موبایل 3.5 تا 6 اینچی می باشد. این دستگاه با بدنه مقاوم از جنس پلاستیک ABS تولید می شود. و در بازار عرضه می شوند. مناسب برای افرادی می خواهند با گوشی خود همراه با عینک واقعیت مجازی لذت ببرند.


3 عینک واقعیت مجازی مدل VG320A

عینک واقعیت مجازی

مشاهده ارزانترین فروشنده عینک واقیعت مجازی

مشخصات : 

  • وزن 120 گرم

مشخصات اطلاعات فنی:

  • کاربرد: کامپیوتر، سینمای خانگی
  • باتری: باتری های لیتیوم پلیمری 3.7 ولت
  • عملکرد ویژه: فناوری LCD بدون تابش
  • پشتیبانی Windows ،Vista ،iOS7.0 ،Winows XP
  • ولتاژ: 3.7 ولت
  • باتری 900mA 3.7V باتری قابل شارژ لیتیوم یون حدود 3-5 ساعت
  • زمان کار: 3 تا 4 ساعت
  • USB USB2.0 حداکثر 4 مگابیت بر ثانیه
  • SNR> 85dB
  • پاسخ فرکانس 20Hz-20KHz
  • MP3 Bitrate 64Kbps-320Kbps
  • WMA Bitrate 64Kbps-320Kbps
  • دستگاه های سازگار iPod ، MP4 ، PMP ، DVD و ماشین پخش DVD، تلفن همراه، آیفون 4 4S PC
  • PS2 ، PS3 ، XBOX ، Wii ، کنسول بازی و بازی Handhold
  • حافظه جانبی فلش 4Gساخته شده از فلش 4 گیگابایتی با قابلیت پشتیبانی از کارت TF تا 32 گیگابایت
  • پشتیبانی از کارت SD تا 32 گیگابایت
  • وضوح تصویر 480 x 240 (WQVGA)
  • سازگاری با: iPod ،MP4 ،PMP ،DVD و پخش DVD ماشین، تلفن همراه، آیفون 4 4S PC ،PS2 ،PS3 ،PS4 ،XBOX ،Wii ، کنسول بازی و بازی Handhold
  • صفحه نمایش مجازی 72 اینچ 16: 9 (فاصله 2 متری)
  • فرمت های ویدیویی: MPEG ، AVI ، RMV ، RM ، FLV ، MP4 و غیره
  • فرمت های صوتی: MP3 ، WMA ، FLAC ، AAC ، APEP
  • فرمت های عکس: JPEG ، BMP ، GLFF
  • پاسخ فرکانس: 30 هرتز – 18 کیلوهرتز
  • صوتی داخلی: رسمی – راک – پاپ – کلاسیک – سفارشی – باس – جاز
  • صدای سفارشی: پشتیبانی از Play-FX
  • صدا: پشتیبانی رابط USB: پر سرعت USB 2.0
  • دمای کار: -5 – 45 درجه سانتیگراد
  • AV-in: سیستمهای NTSC / PAL به صورت خودکار تشخیص داده می شود
  • از فناوری نوری پیشرفته component سطح A برای وضوح بالا استفاده می کند
  • تکنولوژی سه بعدی: اکتیو
  • دارای هدفون صدای استریو با کیفیت بالا
  • وزن سبک برای پوشیدن راحت و قابلیت حمل بیشتر

4 عینک واقعیت مجازی سیلولارلاین مدل ZionVr

عینک واقعیت مجازی سیلولارلاین

مشاهده ارزانترین فروشنده عینک واقیعت مجازی

مشخصات : 

  • وزن 439 گرم
  • دارای درپوش جلوگیری کننده از تابش نور
  • درپوش با قابلیت جابه جایی بدون آسیب رساندن به دستگاه هوشمند
  • دارای فضای قرار گیری کابل برای شارژ شدن یا …
  • هدفون های جاسازی شده با قابلیت کنترل
  • دارای دکمه برای جا به جایی محتوا بدون تکان دادن دستگاه
  • دارای لنزهای با کیفیت بالا و قابل تنظیم برای وضوح تصاویر
  • بند های پهن قابل تنظیم بر روی سر

و در آخر!

با خواندن این راهنمایی خرید ، اکنون تمام اطلاعات لازم برای تصمیم گیری آگاهانه در مورد خرید عینک واقعیت مجازی را در اختیار دارید. شما انواع مختلفی از هدست های VR را می شناسید ، مهمترین موارد مثبت و منفی هر یک تا حدالامکان توضیح داده شده است.

مشاهده لیست قیمت روز انواع عینک واقعیت مجازی

مشاهده لیست قیمت عینک و هدست واقیعت مجازی دست دوم

پیشنهاد خرید انواع عینک واقعیت مجازی پرفروش موجود بازار

هدست واقعیت مجازی پی-نت مدل VR-200

هدست واقعیت مجازی پی-نت مدل VR-200

مشخصات

  • وزن
    269 گرم
  • مشخصات
    - به همراه دسته بازی - نسخه‌ی بلوتوث: 3.0 - سازگار با اندروید، iOS و PC - پشتیبانی از بازی‌های اندروید و PC برای استفاده از دسته - عمر باتری: 40 تا 120 ساعت
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
هدست واقعیت مجازی وی آر باکس مدل VR Box با ریموت کنترل

هدست واقعیت مجازی وی آر باکس مدل VR Box با ریموت کنترل

مشخصات کالاVR Box Virtual Reality Headset With Remote Control

مشخصات

  • وزن
    410 گرم
  • مشخصات
    - مناسب برای انواع گوشی های موبایل 3.5 تا 6 اینچی - زاویه دید: 115 درجه - دارای کش های پهن قابل تنظیم برای قرارگیری مطمئن روی صورت - دارای شیار های جانبی جهت عبور کابل های شارژ و هندزفری - برای مشاهده ویدئو و انجام بازی بصورت فراگیر و 360 درجه، گوشی موبایل باید دارای سنسور ژیروسکوپ باشد - دارای یک ریموت کنترل
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
هدست عینک واقعیت مجازی وی آر باکس مدل zx534

هدست عینک واقعیت مجازی وی آر باکس مدل zx534

مشخصات کالا

مشخصات

  • مشخصات
    دارای لنز استاندارد
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
هدست واقعیت مجازی وی آر باکس مدل VR Box به همراه DVD نرم افزار و پنکه همراه microUSB

هدست واقعیت مجازی وی آر باکس مدل VR Box به همراه DVD نرم افزار و پنکه همراه microUSB

مشخصات کالا

مشخصات

  • مشخصات
    - همراه DVD
  • - مناسب برای انواع گوشی های موبایل 3.5 تا 6 اینچی
  • - جنس بدنه: پلاستیک ABS
  • - قطر لنز: 42 میلی متر
  • - زاویه دید: 115 درجه
  • - قابلیت تنظیم لنزها
  • - دارای کش های پهن قابل تنظیم برای قرارگیری مطمئن روی صورت
  • - دارای پد های فومی نرم در محل قرار گیری گوشی و محل قرار گیری هدست روی صورت
  • - دارای شیار های جانبی جهت عبور کابل های شارژ و هندزفری
  • - مشاهده ویدئو و انجام بازی بصورت فراگیر و 360 درجه (بشرط داشتن سنسور ژیروسکوب در موبایل)
  • -مشاهده فیلم های سینمایی سه بعدی و معمولی با این هدست (پشتیبانی از همه گوشی ها)
  • پنکه همراه microUSB:
  • -وزن 14 گرم
  • -منبع تغذیه: درگاه USB
  • -دارای یک پروانه‌ دو پر و یک پایه
  • -جنس: پلاستیک
  • -قابلیت جداسازی پره ها از بدنه
  • -قابل استفاده در گوشی موبایل و تبلت و سایر دستگاه های مجهز به درگاه USB
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
هدست واقعیت مجازی ریمکس مدل RT-V01

هدست واقعیت مجازی ریمکس مدل RT-V01

مشخصات کالا

مشخصات

  • وزن
    410 گرم
  • مشخصات
    - جنس بدنه: پلاستیک
  • - قابلیت تنظیم لنزها به چپ و راست
  • - دارای کش های پهن قابل تنظیم برای قرارگیری مطمئن روی صورت
  • - دارای شیار های جانبی جهت عبور کابل های شارژ و هندزفری
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
عینک واقعیت مجازی مکا مدل MVR04-1

عینک واقعیت مجازی مکا مدل MVR04-1

مشخصات کالا

مشخصات

  • وزن
    350 گرم
  • مشخصات
    ابعاد 90x130x190 میلیمتر
  • جنس بدنه پلاستیک ABS
  • دارای لنزهای 40 میلیمتری
  • لنز شفاف
  • لنز با فناوری PMMA
  • زا,یه دید گسترده 100-90 درجه
  • لنز شفاف
  • لنز با فناوری PMMA
  • دارای قابلیت تنظیم لنزها
  • بهمراه ریموت کنترل بلوتوثی
  • بهمراه 2 عدد باتری نیم قلمی
  • سازگار با تمامی گوشی های آندروید و ios از سایز 4.7 تا 6.5 اینچ
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
هدست واقعیت مجازی ایکس پی پروداکت مدل VR BOX به همراه ریموت کنترل

هدست واقعیت مجازی ایکس پی پروداکت مدل VR BOX به همراه ریموت کنترل

مشخصات کالاهدست واقعیت مجازی ایکس پی پروداکت مدل VR BOX به همراه ریموت کنترل

مشخصات

  • وزن
    407 گرم
  • مشخصات
    - همراه ریموت کنترل بلوتوث
  • - مناسب برای انواع گوشی های موبایل 3.5 تا 6 اینچی
  • - جنس بدنه: پلاستیک ABS
  • - قطر لنز: 42 میلی متر
  • - زاویه دید: 115 درجه
  • - قابلیت تنظیم لنزها
  • - دارای کش های پهن قابل تنظیم برای قرارگیری مطمئن روی صورت
  • - دارای پد های فومی نرم در محل قرار گیری گوشی و محل قرار گیری هدست روی صورت
  • - دارای شیار های جانبی جهت عبور کابل های شارژ و هندزفری
  • - برای مشاهده ویدئو و انجام بازی بصورت فراگیر و 360 درجه، گوشی موبایل باید دارای سنسور ژیروسکوپ باشد
  • - برای مشاهده فیلم های سینمایی سه بعدی و معمولی با این هدست، نیازی نیست که گوشی موبایل مورد استفاده دارای سنسور ژیروسکوپ باشد و همه گوشی ها را پشتیبانی می کند
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
هدست واقعیت مجازی وی آر شاینکن

هدست واقعیت مجازی وی آر شاینکن

مشخصات کالاVR SHINECON Virtual Reality Headset

مشخصات

  • وزن
    380 گرم
  • مشخصات
    - مناسب برای انواع گوشی های موبایل 3.5 تا 6 اینچی
  • - جنس بدنه: پلاستیک ABS
  • - دارای لنزهای HD
  • - قابلیت تنظیم لنزها به چپ و راست، عقب و جلو برای ایجاد تصویری واضح تر
  • - دارای کش های پهن قابل تنظیم برای قرارگیری مطمئن روی صورت
  • - دارای پد های فومی نرم در محل قرار گیری گوشی و محل قرار گیری هدست روی صورت
  • - برای مشاهده ویدئو و انجام بازی بصورت فراگیر و 360 درجه، گوشی موبایل باید دارای سنسور ژیروسکوپ باشد
  • - برای مشاهده فیلم های سینمایی سه بعدی و معمولی با این هدست، نیازی نیست که گوشی موبایل مورد استفاده دارای سنسور ژیروسکوپ باشد و همه گوشی ها را پشتیبانی می کند
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
هدست واقعیت مجازی وی آر باکس مدل VR Box به همراه DVD نرم افزار و پنکه همراه لایتنینگ

هدست واقعیت مجازی وی آر باکس مدل VR Box به همراه DVD نرم افزار و پنکه همراه لایتنینگ

مشخصات کالا

مشخصات

  • مشخصات
    - همراه DVD
  • - مناسب برای انواع گوشی های موبایل 3.5 تا 6 اینچی
  • - جنس بدنه: پلاستیک ABS
  • - قطر لنز: 42 میلی متر
  • - زاویه دید: 115 درجه
  • - قابلیت تنظیم لنزها
  • - دارای کش های پهن قابل تنظیم برای قرارگیری مطمئن روی صورت
  • - دارای پد های فومی نرم در محل قرار گیری گوشی و محل قرار گیری هدست روی صورت
  • - دارای شیار های جانبی جهت عبور کابل های شارژ و هندزفری
  • - مشاهده ویدئو و انجام بازی بصورت فراگیر و 360 درجه (بشرط داشتن سنسور ژیروسکوب در موبایل)
  • -مشاهده فیلم های سینمایی سه بعدی و معمولی با این هدست (پشتیبانی از همه گوشی ها)
  • پنکه همراه لایتنینگ:
  • -وزن 14 گرم
  • -منبع تغذیه: درگاه لایتنینگ
  • -دارای یک پروانه‌ دو پر و یک پایه
  • -جنس: پلاستیک
  • -قابلیت جداسازی پره ها از بدنه
  • -قابل استفاده در گوشی موبایل و تبلت و سایر دستگاه های مجهز به درگاه لایتنینگ
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
عینک واقعیت مجازی سیسن مدل 133

عینک واقعیت مجازی سیسن مدل 133

مشخصات کالا

مشخصات

  • وزن
    81 گرم
  • مشخصات
    نظاره گر مقوایی
  • دارای دو لنز
  • پشتیبانی از ios و اندروید
  • دارای QR Code برای دانلود نرم‌افزارها
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
عینک واقعیت مجازی وی آر باکس مدل R105

عینک واقعیت مجازی وی آر باکس مدل R105

مشخصات کالا

مشخصات

  • مشخصات
    دارای لنز استاندارد
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
هدست واقعیت مجازی فوجی پاور مدل VR Box

هدست واقعیت مجازی فوجی پاور مدل VR Box

مشخصات کالاFujipower VR Box Virtual Reality Headset

مشخصات

  • وزن
    386 گرم
  • مشخصات
    مناسب برای انواع گوشی های موبایل 3.5 تا 5.5 اینچی
  • سازگار با سیستم عامل های اندروید و iOS
  • قابلیت تنظیم لنزها برای ایجاد تصویری واضح تر
  • دارای کش های پهن قابل تنظیم برای قرارگیری مطمئن روی صورت
  • دارای پد های فومی نرم در محل قرار گیری گوشی و محل قرار گیری هدست روی صورت
  • دارای شیار جانبی جهت عبور کابل های شارژ و هندزفری و تهویه هوا
  • برای مشاهده ویدئو و انجام بازی بصورت فراگیر و 360 درجه، گوشی موبایل باید دارای سنسور ژیروسکوپ باشد
  • برای مشاهده فیلم های سینمایی سه بعدی و معمولی با این هدست، نیازی نیست که گوشی موبایل مورد استفاده دارای سنسور ژیروسکوپ باشد و همه گوشی ها را پشتیبانی می کند
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
هدست واقعیت مجازی وی آر باکس مدل VR Box 2 به همراه ریموت کنترل بلوتوث و DVD  نرم افزار  و USB LED هدیه

هدست واقعیت مجازی وی آر باکس مدل VR Box 2 به همراه ریموت کنترل بلوتوث و DVD نرم افزار و USB LED هدیه

مشخصات کالاVR Box VR Box 2 Virtual Reality Headset With Game Pad With USB LED

مشخصات

  • وزن
    250 گرم
  • مشخصات
    مناسب برای انواع گوشی های موبایل 3.5 تا 5.5 اینچی
  • ریموت کنترل سازگار با سیستم عامل های اندروید ،iOS و PC
  • قابلیت تنظیم لنزها و فاصله ی کانونی برای ایجاد تصویری واضح تر
  • دارای کش های پهن قابل تنظیم برای قرارگیری مطمئن روی صورت
  • دارای پد های فومی نرم در محل قرار گیری گوشی و محل قرار گیری هدست روی صورت
  • دارای شیار جانبی جهت عبور کابل های شارژ و هندزفری و تهویه هوا
  • برای مشاهده ویدئو و انجام بازی بصورت فراگیر و 360 درجه، گوشی موبایل باید دارای سنسور ژیروسکوپ باشد
  • برای مشاهده فیلم های سینمایی سه بعدی و معمولی با این هدست، نیازی نیست که گوشی موبایل مورد استفاده دارای سنسور ژیروسکوپ باشد و همه ی گوشی ها را پشتیبانی می کند
  • -اقلام موجود در جعبه ی محصول : هدست واقعیت مجازی - ریموت بلوتوث-DVD حاوی 4.2 گیگابایت اطلاعات مورد نیاز -پَد تمیز کننده - راهنمای فارسی استفاده ی کاربر -هدیه ویژه یک عدد چراغ ال ای دی USB
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
هدست واقعیت مجازی ایکس پی پروداکت مدل VR BOX

هدست واقعیت مجازی ایکس پی پروداکت مدل VR BOX

مشخصات کالاهدست واقعیت مجازی ایکس پی پروداکت مدل VR BOX

مشخصات

  • وزن
    407 گرم
  • مشخصات
    - مناسب برای انواع گوشی های موبایل 3.5 تا 6 اینچی
  • - جنس بدنه: پلاستیک ABS
  • - قطر لنز: 42 میلی متر
  • - زاویه دید: 115 درجه
  • - قابلیت تنظیم لنزها
  • - دارای کش های پهن قابل تنظیم برای قرارگیری مطمئن روی صورت
  • - دارای پد های فومی نرم در محل قرار گیری گوشی و محل قرار گیری هدست روی صورت
  • - دارای شیار های جانبی جهت عبور کابل های شارژ و هندزفری
  • - برای مشاهده ویدئو و انجام بازی بصورت فراگیر و 360 درجه، گوشی موبایل باید دارای سنسور ژیروسکوپ باشد
  • - برای مشاهده فیلم های سینمایی سه بعدی و معمولی با این هدست، نیازی نیست که گوشی موبایل مورد استفاده دارای سنسور ژیروسکوپ باشد و همه گوشی ها را پشتیبانی می کند
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
هدست واقعیت مجازی پی-نت مدل VR-100

هدست واقعیت مجازی پی-نت مدل VR-100

مشخصات کالاP-Net VR-100 Virtual Reality Headset

مشخصات

  • وزن
    386 گرم
  • مشخصات
    مناسب برای انواع گوشی های موبایل 3.5 تا 5.5 اینچی
  • سازگار با سیستم عامل های اندروید و iOS
  • قابلیت تنظیم لنزها برای ایجاد تصویری واضح تر
  • دارای کش های پهن قابل تنظیم برای قرارگیری مطمئن روی صورت
  • دارای پد های فومی نرم در محل قرار گیری گوشی و محل قرار گیری هدست روی صورت
  • دارای شیار جانبی جهت عبور کابل های شارژ و هندزفری و تهویه هوا
  • برای مشاهده ویدئو و انجام بازی بصورت فراگیر و 360 درجه، گوشی موبایل باید دارای سنسور ژیروسکوپ باشد
  • برای مشاهده فیلم های سینمایی سه بعدی و معمولی با این هدست، نیازی نیست که گوشی موبایل مورد استفاده دارای سنسور ژیروسکوپ باشد و همه گوشی ها را پشتیبانی می کند
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
هدست واقعیت مجازی مدل TINY-vR

هدست واقعیت مجازی مدل TINY-vR

مشخصات کالا

مشخصات

  • وزن
    35 گرم
  • مشخصات
    مناسب برای انواع گوشی های موبایل 3.5 تا 5.5 اینچی
  • قابلیت تنظیم لنزها و فاصله ی کانونی برای ایجاد تصویری واضح تر
  • دارای کش های پهن قابل تنظیم برای قرارگیری مطمئن روی صورت
  • دارای پد های فومی نرم در محل قرار گیری گوشی و محل قرار گیری هدست روی صورت
  • دارای شیار جانبی جهت عبور کابل های شارژ و هندزفری و تهویه هوا
  • برای مشاهده ویدئو و انجام بازی بصورت فراگیر و 360 درجه، گوشی موبایل باید دارای سنسور ژیروسکوپ باشد
  • اندازه بسته تک:
  • 12.5X6.5X7 سانتی متر
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
هدست واقعیت مجازی وی آر باکس مدل VR Box 2 به همراه ریموت کنترل بلوتوث و DVD  حاوی اپلیکیشن و LED Watch هدیه

هدست واقعیت مجازی وی آر باکس مدل VR Box 2 به همراه ریموت کنترل بلوتوث و DVD حاوی اپلیکیشن و LED Watch هدیه

مشخصات کالاVR Box VR Box 2 Virtual Reality Headset With Game Pad With LED Watch

مشخصات

  • وزن
    250 گرم
  • مشخصات
    مناسب برای انواع گوشی های موبایل 3.5 تا 5.5 اینچی
  • ریموت کنترل سازگار با سیستم عامل های اندروید ،iOS و PC
  • قابلیت تنظیم لنزها و فاصله ی کانونی برای ایجاد تصویری واضح تر
  • دارای کش های پهن قابل تنظیم برای قرارگیری مطمئن روی صورت
  • دارای پد های فومی نرم در محل قرار گیری گوشی و محل قرار گیری هدست روی صورت
  • دارای شیار جانبی جهت عبور کابل های شارژ و هندزفری و تهویه هوا
  • برای مشاهده ویدئو و انجام بازی بصورت فراگیر و 360 درجه، گوشی موبایل باید دارای سنسور ژیروسکوپ باشد
  • برای مشاهده فیلم های سینمایی سه بعدی و معمولی با این هدست، نیازی نیست که گوشی موبایل مورد استفاده دارای سنسور ژیروسکوپ باشد و همه ی گوشی ها را پشتیبانی می کند
  • -اقلام موجود در جعبه ی محصول : هدست واقعیت مجازی - ریموت بلوتوث-DVD حاوی 4.2 گیگابایت اطلاعات مورد نیاز -پَد تمیز کننده - راهنمای فارسی استفاده ی کاربر -هدیه ویژه یک عدد ساعت ال ای دی
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
عینک واقعیت مجازی مدل G04BSS

عینک واقعیت مجازی مدل G04BSS

مشخصات کالا

مشخصات

  • وزن
    390 گرم
  • مشخصات
    - مناسب برای انواع گوشی های موبایل 4.7 تا 6 اینچی
  • - جنس بدنه: پلاستیک ABS
  • - دارای پد های فومی نرم در محل قرار گیری گوشی و محل قرار گیری هدست روی صورت
  • - دارای کش های پهن قابل تنظیم برای قرارگیری مطمئن روی صورت
  • - قابلیت تنظیم لنزها به چپ و راست، عقب و جلو برای ایجاد تصویری واضح تر
  • - زاویه دید 100 درجه
  • - قابل استفاده به همراه عینک طبی
  • -لنزهای 40 میلی متری بسیار شفاف
  • - اتصال هدفون به موبایل از طریق بلوتوث
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
هدست واقعیت مجازی وی آر باکس مدل vr box 2.0

هدست واقعیت مجازی وی آر باکس مدل vr box 2.0

مشخصات کالا

مشخصات

  • وزن
    450 گرم
  • مشخصات
    مدل vr box 2.0
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
عینک واقعیت مجازی مکا مدل MVR04

عینک واقعیت مجازی مکا مدل MVR04

مشخصات کالا

مشخصات

  • وزن
    302 گرم
  • مشخصات
    ابعاد 90x130x190 میلیمتر
  • جنس بدنه پلاستیک ABS
  • دارای لنزهای 40 میلیمتری
  • دارای قابلیت تنظیم لنزها در چهار جهت
  • زا.یه دید گسترده 100-90 درجه
  • سازگار با تمامی گوشی های آندروید و ios از سایز 4.7 تا 6 اینچ
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
عینک واقعیت مجازی مکا مدل MVR05

عینک واقعیت مجازی مکا مدل MVR05

مشخصات کالا

مشخصات

  • وزن
    350 گرم
  • مشخصات
    ابعاد 90x130x190 میلیمتر
  • جنس بدنه پلاستیک ABS
  • دارای لنزهای 40 میلیمتری
  • لنز شفاف
  • لنز با فناوری PMMA
  • زا,یه دید گسترده 100-90 درجه
  • لنز شفاف
  • لنز با فناوری PMMA
  • دارای قابلیت تنظیم لنزها
  • ریموت بلوتوثی
  • سازگار با تمامی گوشی های آندروید و ios از سایز 4.7 تا 6.5 اینچ
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
هدست واقعیت مجازی وی آر باکس مدل VR Box 2 به همراه ریموت کنترل بلوتوث و DVD  حاوی اپلیکیشن و باتری

هدست واقعیت مجازی وی آر باکس مدل VR Box 2 به همراه ریموت کنترل بلوتوث و DVD حاوی اپلیکیشن و باتری

مشخصات کالاVR Box VR Box 2 Virtual Reality Headset With Game Pad

مشخصات

  • وزن
    300 گرم
  • مشخصات
    مناسب برای انواع گوشی های موبایل 3.5 تا 5.5 اینچی
  • ریموت کنترل سازگار با سیستم عامل های اندروید ،iOS و PC
  • قابلیت تنظیم لنزها و فاصله ی کانونی برای ایجاد تصویری واضح تر
  • دارای کش های پهن قابل تنظیم برای قرارگیری مطمئن روی صورت
  • دارای پد های فومی نرم در محل قرار گیری گوشی و محل قرار گیری هدست روی صورت
  • دارای شیار جانبی جهت عبور کابل های شارژ و هندزفری و تهویه هوا
  • برای مشاهده ویدئو و انجام بازی بصورت فراگیر و 360 درجه، گوشی موبایل باید دارای سنسور ژیروسکوپ باشد
  • برای مشاهده فیلم های سینمایی سه بعدی و معمولی با این هدست، نیازی نیست که گوشی موبایل مورد استفاده دارای سنسور ژیروسکوپ باشد و همه ی گوشی ها را پشتیبانی می کند
  • -اقلام موجود در جعبه ی محصول : هدست واقعیت مجازی - ریموت بلوتوث-DVD حاوی 4.2 گیگابایت اطلاعات مورد نیاز -پَد تمیز کننده - راهنمای فارسی استفاده ی کاربر
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
هدست واقعیت مجازی شاینکن مدل G04E

هدست واقعیت مجازی شاینکن مدل G04E

مشخصات کالا

مشخصات

  • مشخصات
    لنز محافط چشم blue light
  • پشتیبانی گوشی از اندازه 4.7 اینچی تا 6 اینچی
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
هدست واقعیت مجازی وی آر باکس مدل VR Box 2

هدست واقعیت مجازی وی آر باکس مدل VR Box 2

مشخصات کالاVR Box VR Box 2 Virtual Reality Headset

مشخصات

  • وزن
    407 گرم
  • مشخصات
    - مناسب برای انواع گوشی های موبایل 3.5 تا 6 اینچی
  • - جنس بدنه: پلاستیک ABS
  • - قطر لنز: 42 میلی متر
  • - زاویه دید: 115 درجه
  • - قابلیت تنظیم لنزها به چپ و راست، عقب و جلو برای ایجاد تصویری واضح تر
  • - دارای کش های پهن قابل تنظیم برای قرارگیری مطمئن روی صورت
  • - دارای پد های فومی نرم در محل قرار گیری گوشی و محل قرار گیری هدست روی صورت
  • - دارای شیار های جانبی جهت عبور کابل های شارژ و هندزفری
  • - برای مشاهده ویدئو و انجام بازی بصورت فراگیر و 360 درجه، گوشی موبایل باید دارای سنسور ژیروسکوپ باشد
  • - برای مشاهده فیلم های سینمایی سه بعدی و معمولی با این هدست، نیازی نیست که گوشی موبایل مورد استفاده دارای سنسور ژیروسکوپ باشد و همه گوشی ها را پشتیبانی می کند
  • - ورژن بلوتوث: 3.0
  • - دارای یک باتری 1.5 ولتی
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
هدست واقعیت مجازی شاینکن مدل G06A

هدست واقعیت مجازی شاینکن مدل G06A

مشخصات کالا

مشخصات

  • وزن
    276 گرم
  • مشخصات
    لنزهای HD
  • قابلیت تنظیم لنزها متناسب با چشم
  • جنس بدنه ABS
  • دارای پد چمی بسیار با کیفیت و لطیف
  • دارای محافظ فوم در محل قرارگیری موبایل
  • دارای کش ها پهن با قابلیت تنظیم مطمئن بر روی صورت
  • قابلیت عقب-جلو و چپ-راست کردن لنزها
  • قابل استفاده به همراه عینک
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

3 نظرات

  1. الان در کشورهای پیشرفته، متاورس هم به کمک همین عینک ها قابل دسترس هستش. مثلا متاورس فیس بوک از طریق هدست های واقعیت مجازی، عینک های هوشمند دارای واقعیت افزوده و با روش های محدود از طریق برنامه های دسکتاپ و موبایل در دسترس خواهد بود.

  2. متشکرم از بررسی جامع شما، دنیای متاورس روزبه روز درحال پیشرفت و همه گیرتر شدنه و عینک های واقعیت مجازی هم به موازات اون در حال پیشرفته و از همه جالب تر حضور کمپانی های بزرگ در این صنعت هستش خرید از بین این حجم از تنوع و امکانات هم سخت تر شده البته موارد مقرون به صرفه الان بیشتر از قبل در حال فروش هستند.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

یک × 2 =