راهنمایی خرید لپ تاپ دست دوم + بررسی کلی جامع 2022

0
توجه (سایت کافه راهنما هیچگونه مسئولیتی درباره کیفیت کالاهای معرفی شده ندارد و فقط برای راحتی و مقایسه مشخصات و قیمت محصولات در انتخاب کاربران این مقاله را تولید کرده است) توضیحات کلی و راهنمایی درباره این مقاله در زیر
 

با گران شدن لپ تاپ که با قیمت بسیار بالا بسیاری از افراد برای رفع نیاز خود به طرف لپ تاپ دست دوم روی می آورند که با قیمت ارزان شاید نصف قیمت مدل نو خرید کنند ، که کار های خود را انجام دهند. در این زمینه باید قبل خرید رایانه همراه کارکرده چندین نکته مهم را در نظر بگیرید که بعدها دچار مشکل نشوید  ، در زیر با توضیحات کلی نوشته شده باید این نکات مهم را در زمان خرید باید در نظر بگیرید.

 

فهرست توضیحات و محصولات این مقاله ( با کلیک روی هر عنوان به آن قسمت منتقل می شوید) :

مزیت خرید لپ تاپ دست دوم

وقتی نوبت به خرید لپ تاپ می رسد ، می توانید یک لپ تاپ جدید یا یک لپ تاپ دست دوم سفارش دهید. اما ، یک لپ تاپ کارکرده ، واقعاً! نیاز به بررسی کلی دارد ، شما نیز ممکن است در خرید رایانه همراه دست دوم شک داشته باشید. و از خریدار منصرف شوید. پس نگران نباشید ما در این مقاله به شما کمک می کنیم که از فروشنده های واسط معتبر خرید کنید. و اگر هم مشکلی داشت برگشت دهید. که در ادماه ماین راهنمایی توضیح داده شده است. پس قبل خرید مزیت و نکات مهم را هم بخوانید تا یک نتخاب مناسسب و قابل قبولی داشته باشید.

 

کم هزینه بودن

یکی از مهم ترین مزیت های انتخاب رایانه همراه کارکرده این است ، که ارزان بودن آن نسبت به مدل های صفر می باشد. که حتی ممکن است بعضی از مدل های باشند در حد نو در بازار عرضه شوند که از فروشنده با قیمت ارزن با نصف مبلغ مدل های نو خریداری شود که در این حالت به نفع خریدار می باشد. به طور مثال لپ تاپ 40 میلیونی را با قیمت 20 میلیون خریداری کنید.

 

قیمت گذاری توسط خریدار

شاید از خود بپرسید که چگونه یک خریدار بر روی لپ تاپ در سایت فروشنده قیمت گذاری می کند این امکان پذیر نیست. ولی این امکان توسط سایت های واسط فروشند وجود دارد به آن قیمت گذاری مزایده ای می گویند که از طریق خریدار به محصول قیمت گذاشته میشود که یکی از مزیت های بسیار عالی در خرید این نوع کالا ها می باشد.

 

نکات مهم قبل خرید لپ تاپ دست دوم را باید بدانید.

کامپیوتر ها ، چه برای استفاده در دانشگاه و چه برای کسب و کار ، به وسیله مهم کاری در زندگی ما تبدیل شده اند. در حقیقت ، سخت افزار رایانه بیشتر در کسب و کار و استفاده در دانشجو ها بوده و حتی بیشتر افراد به عنوان سرگرمی در خانه مورد استفاده قرار می گیرد. با این وجود ، خرید یک کامپیوتر قابل حمل جدید یک هزینه زیاد می خواهد و اغلب انتخاب بیشتر افراد لپ تاپ های قدیمی و یا خرید لپ تاپ دست دوم است که عملکرد بهتری دارد. خرید  لپ تاپ های دست دوم  این امکان را برای شما فراهم می کند که در شرایط عالی با قیمت پایین تر از خرده فروشی ها اینترنتی و بازار تهیه کنید.

نکات مهم قبل خرید لپ تاپ دست دوم را باید بدانید.

مشاهده لیست قیمت لپ تاپ کارکرده در سایت فروشنده واسط

فقط مطمئن شوید که لپ تاپی که خریداری می کنید نیاز شما را برطرف می سازد یا نه حتما این مورد را بررسی کنید بعد اقدام به خرید نمایید ، باید ویژگی های خاصی را برای صرفه جویی در مشکلات یا هزینه های احتمالی در نظر بگیرید. ما در زیر برخی نکات مهم را هنگام خرید لپ تاپ کار کرده بدانید نوشتیم ، بنابراین هر وقت بخواهید لپ تاپ های دست دوم بخرید ، می توانید تصمیم آگاهانه بگیرید.

 

  • شناخت نیازهای خود برای استفاده از لپ تاپ

قبل از هر چیزی ، فقط فکر کنید که چرا به آن نیاز دارید. نیازهای محاسباتی شما چیست؟

آیا شما یک گیمر هستید یا یک ویرایشگر فیلم یا طراح گرافیک هستید؟

آیا به مرور اینترنتی و استفاده اساسی نیاز دارید؟ هنگامی که نیاز خود را بررسی کرده اید ، می توانید مدلی را که متناسب با نیاز شماست جستجو کنید.

اگر به طور تصادفی لپ تاپی را انتخاب کنید فقط به این دلیل که آن با قیمت کمتری در دسترس است ، شاید بعداً پشیمان شوید. همیشه مشخصات را بررسی کرده و فقط در صورتی که برای برآورده کردن نیازهای شما کافی باشد خریداری کنید.

 

  • بررسی و تست باتری

بررسی و تست باتری لپ تاپ دست دوم

دومین نکته ای که باید هنگام خرید لپ تاپ دست دوم به خاطر بسپارید ، دوام باتری است. بسیاری از لپ تاپ های باتری عادت دارند حدود سه تا چهار سال با حداقل 100 درصد کاربرد داشته باشند. و اگر یک کالای دست دوم را خریداری می کنید ، همیشه آن را با باتری که هنوز 100٪ خروجی می دهد ، تهیه نمی کنید.

این بدان معناست که زمان استفاده از رایانه زمان کمتری شارژ نگهداری می کنند. در چنین زمانی ، اگر لپ تاپ نیازهای شما را برآورده می کند ، و همه موارد دیگر خوب است ، پس خرید یک باتری جدید را در نظر بگیرید.

 

  • بدنه لپ تاپ

هر گوشه از کالایی را که برای خرید انتخاب کرده اید ، از نظر آسیب دیدگی بررسی کنید. ترک ها به طور معمول نشانه افتادن لپ تاپ و بروز هرگونه نقص در هنگام استفاده از آن هستند. در لپ تاپ های ترک خورده ، ممکن است تغییر شکل پیدا کند ، ممکن است مواردی مانند پیچ ​​یا حتی کلیدهای صفحه کلید را از دست داده باشد.

همچنین می تواند باعث خرابی صفحه شود. هنگام خرید یک لپ تاپ دست دوم با صفحه ای که چشمک می زند یا از روشنایی نامنظمی برخوردار است ، به این معنی است که اتصالات شل وجود دارد که تعمیر آن ممکن است آسان نباشد یا لپ تاپ دارای نور پس زمینه معیوب باشد. در صورت مشاهده پیکسل های تار یا مرده ، یک تصویر تحریف شده را نیز تجربه خواهید کرد زیرا این اتفاق می افتد در صورت وجود لکه های سفید یا سیاه روی صفحه هم می تواند مشکل ساز باشد.

بررسی بدنه لپ تاپ دست دوم

صفحه کلید ، صفحه لمسی و اسلات CD بیشترین قطعات مورد استفاده در لپ تاپ هستند. قبل از خرید لپ تاپ ، مهم است که بررسی کنید تا از عملکرد خوبی برخوردار باشند.

  • اتصالات را بررسی کنید

همچنین آزمایش اتصال از طریق اینترنت بی سیم و پیوندهای LAN به اتصالات USB بسیار مهم است. از فروشنده بخواهید با اتصال اینترنت به ISP خود ، اتصال را نشان دهد. اسلات های موجود USB را بررسی کنید. یک پیشنهاد مفید دیگر انتخاب یک مارک معتبر است. لپ تاپ جدید برای مارک های بسیار معتبر لپ تاپ هزینه های زیادی برای شما خواهد داشت اما خرید لپ تاپ های دست دوم گزینه خوبی برای صرفه جویی در هزینه است.

هنگام خرید لپ تاپ از یک شرکت معتبر ، مطمئن شوید که هزینه زیادی پرداخت نمی کنید ، زیرا ممکن است برخی از فروشندگان بخواهند هزینه را فقط به دلیل اینکه لپ تاپ از یک مارک معتبر است ، افزایش دهند.

بررسی اتصالات لپ تاپ دست دوم usb

  • دفترچه راهنما و سی دی های نرم افزاری را بخواهید

این بسیار مهم است که شما در نظر دارید در مورد مجوز نرم افزار از فروشنده س askingال کنید. اغلب انتقال یا فروش هرکدام از این مجوزهای نرم افزار با لپ تاپ دشوار است ، بنابراین اگر کاربران مجبور به استفاده از نرم افزار خاصی باشند ، ممکن است مجبور به خرید نرم افزار مجاز خود شوند.

بنابراین ، از فروشنده سی دی های نرم افزاری اصلی لپ تاپ ، سی دی های بازیابی ، درایورها ، دفترچه راهنما و سایر مواردی را بخواهید. به یاد داشته باشید که از طرف فروشنده ضمانت چن روزه یا هفتگی بخواهید یا از طریق سایت های خرده فروش آنلاین بخرید که به عنوان واسط پول شما را نگهدارد بعد بررسی و تایید شما پول را به فروشنده پرداخت نمایید مانند سایت زیر که معتبر است با کلیک بر روی دکمه زیر می توانید لپ تاپ های کارکرده را به صورت آنلاین انتخاب خرید نمایید.

مشاهده لیست قیمت لپ تاپ کارکرده در سایت فروشنده واسط

  • RAM و پردازنده

بسته به نیازهای محاسباتی خود ، RAM و پردازنده را بررسی کنید. در مورد ویرایش ویدئو ، ویرایش تصویر یا حتی انجام بازی های ویدیویی ، برخی از ویژگی های خاص مورد نیاز است.

 

اساسی:  اگر می خواهید از لپ تاپ برای کارهای اساسی مانند گشت و گذار در اینترنت ، بررسی ایمیل ها ، کارهای عمومی دفتر ، به اشتراک گذاری عکس ها ، امور شخصی و سایر موارد ساده استفاده کنید ، یک لپ تاپ با حداقل 2 گیگابایت رم و پردازنده بزرگتر از 1 گیگاهرتز تهیه کنید .

متوسط:  اگر مجبورید کارهای دیگری مانند مدیریت موسیقی و بارگیری فایل ها ، نرم افزار خلاقانه ساده مانند بازی های ویدیویی و عملکردهای پیشرفته دفتر را انجام دهید ، به یک دستگاه RAM 4 گیگابایتی و پردازنده بالاتر از 2 گیگاهرتز نیاز دارید.

پیشرفته:  برای استفاده پیشرفته مانند بازی ها ، ویرایش ویدئو و غیره ، به یک لپ تاپ با حداقل 6 گیگابایت رم و 4 گیگاهرتز یا پردازنده بالاتر نیاز دارید.

هنگام خرید لپ تاپ دست دوم ، نکات بالا را در نظر بگیرید تا بهترین محصول با ارزش را بدست آورید. همچنین ، فقط از یک فروشنده معتبر یا شخص معتبر خرید کنید. منبع

 

از کجا می توان لپ تاپ دست دوم خریداری کرد؟

از کجا می توان لپ تاپ دست دوم خریداری کرد؟

بسیاری از خرده فروشانی هستنند که به صورت واسط لپ تاپ های دست دوم فروشنده ها را برای خرید افرادی که نیاز دارند در اینترنت قرار میدهند و برای خرید آنلاین شما پول به حساب آنها واریز می شود و لپ تاپ از فروشنده گرفته می شود و به خریدار تحویل داده می شود. بعد تست و بررسی خریدار که طبق گفته فروشنده باشد و محصول به همانند تصویر ارایه داده شده و مشخصات گفته شده جور باشد. و از طرف خریدار تاییده شده باشد بعد پول به حساب فروشنده واریز می شود. با کلیک بر روی در دکمه های زیر می توانید وارد سایت فروشنده های واسط شوید. و خرید خود را توسط این سایت ها انجام دهید.

فروش لپ تاپ دست دوم در سایت واسط ایسام

فروش لپ تاپ کارکرده در سایت واسط با سلام

پیشنهاد: چگونه یک لپ تاپ مناسب دانشجویی برای دانشگاه بخریم؟

سخن آخر

در این مقاله به قسمت پایانی رسیدم ، که در مورد راهنمایی خرید لپ تاپ دست دوم پرداختیم. برای خرید راحت شما که رایانه همراه کار کرده خود را بر طبق اصول و نکات مهم خرید نمایید. چون وسایل های دست دوم و کارکرده بسیار حساس هستنند اگر این نکات گفته شده را نخوانید ، در قسمت بالا نکات مهم توضیح داده شده است را حتما بخوانید تا یک انتخاب مناسب و کاربردی داشته باشید. تا از خرید خود نهایت استفاده را ببرید و راضی باشید. و در ضمن لینک های سایت فروش واسط هم برای انتخاب بهتر شما چی برای خرید عادی و چه برای خرید مزایده ای معرفی شده است.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

16 + پانزده =