بهترین کیس کامپیوتر
توجه (سایت کافه راهنما هیچگونه مسئولیتی درباره کیفیت کالاهای معرفی شده ندارد و فقط برای راحتی و مقایسه مشخصات و قیمت محصولات در انتخاب کاربران این مقاله را تولید کرده است) توضیحات کلی و راهنمایی درباره این مقاله در زیر
 

کیس کامپیوتر در واقع بخش نگهدارنده تمامی اجزا کامپیوتر است. خوب موارد اصلی که به کامپیوتر قدرت پردازش میدهند در این قسمت نگهداری میشود. مورد مهم برای انتخاب بهترین کیس کامپیوتر براساس نیاز های فرد است و برای کاهش قیمت ها باید نوع ویندوز را بررسی کنید. در برخی کیس ها از ویندوز اصلی استفاده نمیشود و یک سیستم با ویندوز dos به مشتری ارائه میشود. پس این مورد را هم در نظر بگیرید.

نکات مهم هنگام خرید کیس کامپیوتر 

– توجه به نوع و سایز کیس کامپیوتر
– بررسی قابلیت های تهویه هوا و خنک کنندگی کیس
– بررسی تعداد و نوع درگاه های موجود در کیس
– توجه به جنس و کیفیت ساخت کیس
– بررسی قابلیت ارتقاء و تغییر قطعات در آینده
– بررسی دارایی های اضافی مانند بامپرها، لامپ های LED و …
– توجه به قیمت مناسب و متناسب با کیفیت کیس

2 قدم برای خرید کیس کامپیوتر

انتخاب بهترین کیس براساس اندازه

کیس کامپیوتر با توجه به بودجه و اجزا انتخابی فرد انتخاب میشود. این اجزا در برخی اوقات به صورت حرفه ای و برخی اوقات به صورت متوسط انتخاب میشوند. نکات اصلی در خرید بهترین کیس کامپیوتر شامل اندازه، جریان هوا و میزان صدای کیس است. معمولا جذاب ترین کیس ها برای کامپیوتر های گیمینگ هستند و از رنگ های جالب و سخت افزار قوی ساخته میشوند. اما اندازه کیس چه اهمیتی دارد؟ برای اندازه کیس سه نوع سایز وجود دارد که هر کدام با توجه به اجزا انتخابی و مادر برد انتخاب میشوند. معمولا کیس های خیلی بزرگ برای پردازش های سنگین تر مورد استفاده قرار میگیرند. اما هر چقدر اجزا داخل کیس پردازش سنگین تری انجام دهند در نتیجه این فضا گرمتر میشود.

پس انتخاب کیس های شیشه ای نسبت به کیس های فلزی در این مورد بهتر است ولی خوب وجود فن های خنک کننده قوی با توجه به مادر برد همچنان لازم است تا جریان هوا داخل کیس به صورت مناسبی وجود داشته باشد. در حین استفاده از کامپیوتر وجود صدا در هنگام پردازش به خصوص در کار های گرافیکی و تدوین فیلم باید در حداقل ترین حالت ممکن باشد. این صدا گاهی برای برنامه نویسان هم آزار دهنده میشود. کیس کامپیوتر به عنوان بخش اصلی تنوع بالایی دارد گرچه کیس های گیمینگ مزیت های بیشتری دارند در مقابل بخاطر رنگ و چراغ های رنگی خود برای تمرکز بالا انتخاب مناسبی محسوب نمیشوند.

بهترین کیس کامپیوتر

مشاهده لیست قیمت روز انواع کیس کامپیوتر

مشاهده لیست قیمت کیس کامپیوتر دست دوم

ابعاد کیس کامپیوتر به نوع مادر برد بستگی دارد.

ویژگی های بهترین کیس کامپیوتر

کیس کامپیوتر در سال جدید با توجه به اجزا جدید مورد تغییر قرار گرفته است. قیمت کیس کامپیوتر از تنوع بالایی تشکیل شده است اما نکته اصلی استفاده مدل های جدید است. مزیت کیس های جدید در نوع ساخت آن است. مواد تشکیل دهنده کیس ها در گذشته فقط مواد پلاستیکی یا فلزی با دریچه کوچکی برای جریان هوا بود. این دریچه در مدل های بزرگتر به صورت بخشی با توری فلزی بزرگتر و فن های قوی تر جایگزین شده چون به مراتب پردازش کلی سیستم با توجه به نوع سخت افزار و پردازنده قوی تر شده پس گرمای بیشتری هم تولید می شود.

پس اگر سیستمی قوی میخواهید به ظاهر و جنس کیس خود اهمیت دهید. به عنوان راهنمایی کیس کامپیوتر در ابتدا حجم پردازش سیستم را بررسی کنید. به عنوان مثال مادر بردی با پردازنده corei5 قابلیت پردازش های بیشتری نسبت به مادر بردی با پردازنده corei3 دارد. نوع جنس کیس کامپیوتر در میزان صدایی که اجزا کیس تولید می کنند نقش دارد. سی دی رایتر به صورت کلی صدا تولید می کند اما یک کیس به صورت پلاستیکی این صدا را به خوبی به بیرون منتقل می کند. پس به طور کلی برای پردازش های سنگین تر کیس کاملا پلاستیکی گزینه کاملی نیست بلکه وجود بخش های توری بزرگتر برای جریان هوای بهتر این گزینه را بهتر میکند.

بهترین کیس کامپیوتر

برای انتخاب کیس کامپیوتر به نوع اجزا خود توجه کنید.

پیشنهاد حتما بخوانید: راهنمایی جامع انواع بهترین سی پی یو های پرفروش

1 کیس کامپیوتر گرین مدل Oraman Plus

بهترین کیس کامپیوتر گرین

مشاهده ارزانترین فروشنده کیس گرین

مشخصات : 

  • ابعاد 205 × 430 × 437 میلی‌متر
  • وزن 3.8 کیلوگرم
  • فرم فاکتور Mid Tower
  • سازگاری با مادربرد microATX , ATX , Mini-ITX
  • جنس قسمت بیرونی آلومینیوم , پلاستیک سخت

امتیاز و نظرات کاربران به کیس کامپیوتر گرین 

بهترین کیس کامپیوتر گرین

من هم امروز این کیس گرفتم و اسنبل کردمش…در این رده قیمتی حقیقتا کیس خوبی هم و بازهم باید تبریک گفت به شرکت گرین که باوجود شرایط نامناسب اقتصاد و جامعه؛ بازهم داره پیشرفت میکنه و به راهش ادامه میده.
تعریفها و ظاهر کار که مشخص هست و نیازی به گفتن نداره…شاید چند نکته از ضعفهای کیس بگم، باعث بشه با آگاهی بیشتر دوستان خرید کنن:
اول اینکه حقیقتا اسکلت کیس و ورق های بدنه؛ بشکل تعجب آوری نازک و ضعیف هستن…براحتی با دست میشه ورق کیس شکل داد!!! و این باعث میشه شکافهایی در محل بسته شدن درب ها و پنل جلو دیده بشه و بطور کامل چفت نشن…اگر مثل من فن های LED دار داخلش نصب کنید از چندین شکاف نور دیده میشه و شکل جالبی نداره.
دوم اینکه محل نصب DVD در پنل جلو قابی هست که در عکسها هم مشاهده میشه، اگر بخوای DVD نصب کنی؛ باید اون درپوش برداری و DVDرام مثل کیس های ۱۰ سال پیش بیرون میزنه…من کلا از خیر گذاشتن DVDرام گذشتم؛ چون بسیار بد چشمی میکنه…ای کاش اون درپوش جلو DVD رام میبود اینطور کج سلیقکی در جلو کیس دیده نمی شد.
سوم اینکه پنل جلو حالت سوراخ سوراخه که باعث میشه بسیار هوای زیادی به داخل کیس ورود کنه، که این خوبه، اما عدم وجود هیچ فیلتر یا ابری یا توری باعث میشه، هرچی خاک و پورز رو زمین و هوا هست بعد مدت کوتاهی بیاد داخل کیس و این میتونه برای قطعات در بلند مدت خطرناک باشه!
البته بازهم باید تاکید کنم که در این رده قیمتی؛ با کمترین شکی توصیه میکنم دوستان خریدشون انجام بدن…این موارد هم امیدوارم در تولیدات گرین بررسی و اصلاح بشه

خلاصه بگم خوبه و تا یه کیس میان رده این جعبه مناسبه ولی تجربمو بگم که مثل من 4 تا فن بهش وصل نکنید یه واتر 120 میل از همین گرین بخرید که هم هوایه کیسو خارج میکنه هم سی پی یو رو خنک میکنه و هم یه فن صداش کم تر از 4 تا فنه و یه فن سی پی یو که بشه 5 تا. هوایه داخل کیس به اون صورت مهم نیست مهم دو تا نقطه هست که باید خنک بشه یکی گرافیک که میتونم بگم دو فریم هم با 4 تا فن بیشر نگرفتم و سی پی یو تم که واتر کولینگ بهتر از همشون خنک میکن و البته لرزش کم تری داره یه فن نسبت به 5 تا و قیمت هم تفاوتی نداره

ساده و سبک و زیبا هست ، من از پاور گرین استفاده کردم و تونستم تمام دسته سیمها رو در فضای بین صفحه داخل کیس و درب سمت راست قرار بدم و اینجوری هیچ سیم اضافی در فضای داخل کیس دیده نمیشه ، چراغ پاور به رنگ قرمز و با نور بیشتر از حد نیاز هست ولی چراغ هارد دیسک بسیار کوچک و کم سو هست و به زحمت دیده میشه

خریدن محصولات گرین جز رضایت کامل مشتری و کیفیت بالای محصولات هیچ نکته منفی دربر نخواهد داشت
این کیس جز ارزانترین کیسهای بازاره ولی به نظرم از دیگر برندها تو کیفیت قطعات از جمله پلاستیک و ورق فلزی کلی با دیگر برندها فرق داره امروز رسید دستم یک سیستم کامل روش نصب کردم خیلی راحت و بدون هیچگونه مشکلی قبلا برند دیگری خریدم پشیمون بدوم و دو روز ازش استفاده نکردم خوبه گرین جاشو سه صوته گرفت

2 کیس کامپیوتر دیپ کول مدل TESSERACT BF

بهترین کیس کامپیوتر دیپ کول

مشاهده ارزانترین فروشنده کیس دیپ کول

مشخصات : 

  • ابعاد 210 × 454 × 472 میلی‌متر
  • وزن 5.1 کیلوگرم
  • فرم فاکتور 29791
  • سازگاری با مادربرد ATX , microATX , Mini-ITX
  • جنس قسمت بیرونی پلاستیک فشرده شفاف , استیل ضدزنگ
  • جنس قسمت داخلی آلومینیوم

امتیاز و نظرات کاربران به کیس کامپیوتر دیپ کول 

بهترین کیس کامپیوتر دیپ کول 

من این کیس رو پس از کلی تحقیق و بررسی تهیه کردم. میتونم با اطمینان بگم به نسبت قیمت فوق العاده است. طراحی داخلی بسیار خوبی داره. فضای زیاد که اصلا فکرش رو هم نمی کنید. براحتی میتونید قطعات رو نصب کنید بدون این که مزاحم دیگر قطعات باشه. کیفیت پلاستیک پنل جلویی هم خیلی خوبه و یه حالتی مثل قاب سیلیکون گوشی داره. فقط چند مورد که در زمان نصب متوجه شدم رو براتون میگم امیدوارم کمکتون کنه. اول این که پاور به هر دور صورت قابلیت نصب داره که ذکر نشده هم میتونید ورودی هوا از زیر کیس بهش بدید هم برعکس هوا از داخل کیس بگیره.

قسمت بالای کیس فیلتر گرد و غبار نصب شده که پیشنهاد می کنم اگر فن نصب کردید اون رو از جاش دربیارید و بیرون قرارش بدین روی فن ها. چون دسترسی سختی داره و اگر خاک بگیره و کثیف بشه باید حتما فن ها رو از داخل باز کنید ولی اینجوری از روی کیس برش میدارید و راحت میتونید بشورید. نکته بعدی باز برای کسانی که جلو فن نصب کردن فیلتر جلو حالت ابری داره و زیر اون توری فلزی هستش متاسفانه هیچ تمهیدی برای باز کردن و شستن اون در نطر گرفته نشده.

ولی وقتی پنل جلو رو باز میکیند اون توری فلزی چندتا گیره دراه که راحت خم میشه و میتونید صافشون کنید فقط اروم این کار رو انجام بدین و کل توری فلزی جلو به همراه فیلتر درمیاد میتونید متحرکش کنید که راحت برای شستشو باز بشه. و نکته اخر این که درب کناری فیلتر نداره پیشنهاد میکنم فیلتر گرین که دیجی کالا داره رو باهاش سفارش بدین. سایر نکات رو هم که دوستان اشاره کردن.

یک پیشنهادم دارم من برای فن های کیس یک اداپتور تهیه کردم و کلا فن رو از پاور جدا کردم ایجوری دیگه دل نگرانی از بابت فشار به پاور نخواهید داشت. اداپتور 12 ولت با 2 آمپر خروجی جواب گوی 6 تا فن 12 سانتی هست. یه تبدیل مولکس (همون چهار پین) هم بگیرید و به اداپتور متصل کنید و فن ها رو بزنید به اون. در اخر میتونم بگم از خریدتون اصلا پشیمون نخواهید شد.

نقاط قوت

  • ظراهر خوب
  • کیفیت بدنه مناسب
  • دسترسی اسان به کلیه قطعات

    یس رو که باز کردم اون خط آبی جلوی کیس خیلی خوشکلش کرده … میشه گفت بیشتر زیبایی کیس مدیون اونه … دکمه ها و پورد های کیس بالاش قرار دارن که باعث بشه وقتی کیس رو روی زمین یا زیر میز میزارید بهترین حالت ممکن رو داشته باشه … توی خود کیس خیلی جا هست از جمله سه تا جای هارد 2.5 که بیشتر برای ssd به کار میره و 4 تا 3.5 اینچی بیشتر برای هارد های hdd … به نظرم بهترین مزیت این کیس اینه که میتونید کابل های پاور که خیلی زیاد هستن و جلوه کیس رو از بین میبرن رو از پشت کیس به راحتی رد کنید و از جایی که میخواید بیارید بیرون و وصل کنید … حتی برای چیزی مثل هارد هم سیم از پشت کیس رد میشه و بدون مشخص بودن سیم به راحتی هاردتون و یا هر چیز دیگه کار میکنه … البته هنوز کل قطعات رو نبستم ولی تا حالاش خیلی پرفکت بوده … بهتون پیشنهاد میکنم …


    بنده این کیس را برای یکی از اشنایان سفارش دادم برای دوستانی که ظاهر ساده براشون مهمه کیس بسیار زیباییه و این باعث میشه از تجمع گردو غبار و خاکستری شدن کیش جلوگیری بشه و برای نظافت ان وقت زیادی صرف نکنید از لحاظ ساختمان داخلی هم معماری بسیار زیبایی به کار رفته و هر نوع هارد 2.5 اینچی و یا 3.5اینچی در حال و اینده محدودیتی براش ندارید جای سی دی رام هم داره مجهز بهusb3 usb2 در قسمت جلو میباشد در کل دیجی کالا همه چیزش را تحلیل کرده چیزی کم نگداشته راستش میخوام لب تاب را بفروشم و یک سیستم با همین کیس جمع کنم اشنایی که براش خریدم هم خوشش اومد . کاملا راضی بود


بهترین کیس کامپیوتر تسکو

مشاهده ارزانترین فروشنده کیس تسکو

مشخصات : 

  • ابعاد 180 × 380 × 415 میلی‌متر
  • وزن 5.13 کیلوگرم
  • فرم فاکتور 29791
  • سازگاری با مادربرد microATX , ATX
  • جنس قسمت بیرونی پلاستیک سخت , استیل ضدزنگ
  • جنس قسمت داخلی استیل ضدزنگ

امتیاز کاربران به کیس کامپیوتر تسکو 

بهترین کیس کامپیوتر تسکو 


4 کیس کامپیوتر گیگابایت مدل C200

بهترین کیس کامپیوتر گیگابایت

مشاهده ارزانترین فروشنده کیس کامپیوتر گیگابایت

مشخصات : 

  • ابعاد 435x210x480 میلی‌متر
  • وزن 7.5 کیلوگرم
  • فرم فاکتور Mid Tower
  • سازگاری با مادربرد microATX , ATX , Mini-ITX
  • جنس قسمت بیرونی استیل ضدزنگ , پلاستیک فشرده شفاف
  • جنس قسمت داخلی استیل ضدزنگ

5 کیس کامپیوتر مدل ECO

بهترین کیس کامپیوتر ECO

مشاهده ارزانترین فروشنده کیس ECO

 

مشخصات : 

  • ابعاد 195 × 380 × 450 میلی‌متر
  • فرم فاکتور 29791
  • سازگاری با مادربرد ATX , microATX
  • جنس قسمت بیرونی استیل ضدزنگ
  • جنس قسمت داخلی استیل ضدزنگ

خلاصه

کیس کامپیوتر به عنوان بخش اصلی یک کامپیوتر شناخته میشود. این بخش تمامی اجزا و پردازش های سخت افزاری را در خود دارد پس از اهمیت بالایی برخوردار است. برای یک کیس عالی جریان هوا و خنکی سیستم مهم است. اما چه نکته هایی برای پردازش بهتر و جریان هوا بیشتر در کیس وجود دارد؟ (منبع)

برای مشاهده بهترین مدل و سبک های کیس کامپیوتر بر روی دکمه زیر کلیک نمایید تا مدل و مارک های دیگر را بررسی و قیمت هریک را برای انتخاب و خرید سفارش خود را انجام دهید.

مشاهده لیست قیمت روز انواع کیس کامپیوتر

مشاهده لیست قیمت کیس کامپیوتر دست دوم

پیشنهاد خرید انواع کیس کامپیوتر محبوب پرفروش موجود بازار

  • نحوه نمایش محصول ها
کیس کامپیوتر ترمالتیک مدل   view31 Tempered Glass RGB

کیس کامپیوتر ترمالتیک مدل view31 Tempered Glass RGB

مشخصات کالا

مشخصات

  • جایگاه فن در پنل جلویی
    2 عدد
  • محل نصب پاور
    1
  • سینی درایو 2.5 اینچی
    سه عدد
  • ابعاد
    510x250x500
  • فرم فاکتور
    Mid-Tower
  • سینی درایو 3.5 اینچی
    3
  • وزن
    11 گرم
  • تعداد جایگاه فن
    20 عدد
  • تعداد فن نصب شده
    20 عدد
  • پورت USB 3.0
    دو عدد
  • پورت USB 2.0
    دو عدد
  • سازگاری با مادربرد
    microATX , ATX , Mini-ITX
  • جنس قسمت داخلی
    استیل ضدزنگ
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
کیس کامپیوتر گرین مدل Aria

کیس کامپیوتر گرین مدل Aria

مشخصات کالا

مشخصات

  • ارتفاع خنک‌کننده پردازنده
    160 میلی‌متر
  • طول کارت گرافیک
    300 میلی‌متر
  • محل نصب پاور
    طراحی اسکلت معکوس (پایین کیس)
  • سینی درایو 2.5 اینچی
    سه عدد
  • ابعاد
    458x215x400
  • فرم فاکتور
    MIDI TOWER
  • سینی درایو 3.5 اینچی
    3
  • وزن
    3.65 گرم
  • مشخصات تکمیلی
    حداکثر اندازه کولر‌ مایع 280 میلی‌متر - مجهز به پوشش فلزی محفظه پاور - دارای 1 عدد فیلتر مگنتی در بخش سقف کیس و1 عدد فیلتر سلولوزی در بخش ورودی هوای پاور
  • فضای داخلی گسترده با قابلیت نصب مادربردهای با ابعاد حداکثر ("ATX (12"x9.6
  • دارای کنترلر نورپردازی 3 کاناله ARGB با قابلیت همگام سازی (MB Sync) با مادربردهای سازگار
  • قابلیت پشتیبانی از واترکولینگ با رادیاتورهای 120/140/240/280/360mm
  • دارای امکان نصب خنک کننده های بادی با ارتفاع حداکثر 160mm
  • قابلیت نصب کارت های گرافیک حرفه ای با ابعاد حداکثر 300mm
  • بهره مندی از 7 عدد اسلات توسعه کارت برای پشتیبانی تا 3 کارت گرافیک
  • تعداد جایگاه فن
    14 عدد
  • تعداد فن نصب شده
    2 عدد
  • پورت USB 3.0
    یک عدد
  • پورت USB 2.0
    دو عدد
  • سازگاری با مادربرد
    microATX , ATX , Mini-ITX
  • جنس قسمت بیرونی
    توری فلزی , پلاستیک سخت , پلاستیک فشرده شفاف
  • جنس قسمت داخلی
    استیل ضدزنگ
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
کیس کامپیوتر دیویژن مدل NIGHT HUNTER

کیس کامپیوتر دیویژن مدل NIGHT HUNTER

مشخصات کالا

مشخصات

  • ارتفاع خنک‌کننده پردازنده
    160 میلی‌متر
  • طول کارت گرافیک
    310 میلی‌متر
  • جایگاه فن در پنل جلویی
    3
  • جایگاه فن در پنل پشتی
    1
  • جایگاه فن در قسمت پایینی
    2
  • جایگاه فن در قسمت بالایی
    2
  • محل نصب پاور
    پایین
  • سینی درایو 2.5 اینچی
    دو عدد
  • پاور قابل نصب
    ATX PS2
  • ابعاد
    400x190x440
  • فرم فاکتور
    Mid Tower
  • سینی درایو 3.5 اینچی
    2
  • وزن
    7 گرم
  • تعداد جایگاه فن
    8 عدد
  • تعداد فن نصب شده
    4 عدد
  • پورت USB 3.0
    یک عدد
  • پورت USB 2.0
    دو عدد
  • پشتیبانی از SLI
    دو مسیره
  • پشتیبانی از Crossfire
    دو مسیره
  • سازگاری با مادربرد
    microATX , ATX , Mini-ITX
  • جنس قسمت بیرونی
    استیل ضدزنگ
  • جنس قسمت داخلی
    استیل ضدزنگ
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
کیس کامپیوتر گرین مدل PARS EVO

کیس کامپیوتر گرین مدل PARS EVO

مشخصات کالاGreen PARS EVO Computer Case

مشخصات

  • توضیحات سیستم خنک‌کننده
    3 عدد فیلتر مگنتی در بخش سقف، درب کناری و کف کیس
  • ارتفاع خنک‌کننده پردازنده
    160 میلی‌متر میلی‌متر
  • طول کارت گرافیک
    390 میلی‌متر میلی‌متر
  • جایگاه اسلات توسعه
    7 عدد
  • جایگاه فن در پنل جلویی
    قابلیت نصب 2 عدد فن 120/140 میلی متری در قسمت جلوی کیس جهت ورود هوای خنک به فضای داخلی کیس
  • جایگاه فن در پنل پشتی
    یک عدد فن 120 میلی متری نصب شده در قسمت پشت کیس جهت خروج هوای گرم از فضای داخلی کیس
  • جایگاه فن در قسمت کناری
    قابلیت نصب 2 عدد فن 120 میلی متری در قسمت کناری کیس جهت ورود هوای خنک به فضای داخلی کیس
  • جایگاه فن در قسمت بالایی
    قابلیت نصب 2 عدد فن 120 میلی متری در قسمت سقف کیس جهت خروج هوای گرم از فضای داخلی کیس
  • محل نصب پاور
    طراحی اسکلت معکوس (پایین کیس)
  • توضیحات فضای داخلی
    فضای ترکیبی نصب تجهیزات 2.5 اینچ و 3.5 اینچ: 2 عدد
  • فضای نصب تجهیزات 3.5 اینچ: 2 عدد
  • فضای اختصاصی نصب تجهیزات 2.5 اینچ: 3 عدد
  • فضای نصب پاور (منبع تغذیه): 210 میلی متر
  • مجهز به پدهای ضد لرزش و نویز در محل نصب پاور
  • پاور قابل نصب
    ATX PS2
  • ابعاد
    475x200x450
  • فرم فاکتور
    Mid-Tower
  • سینی درایو 3.5 اینچی
    2
  • وزن
    5.175 گرم
  • تعداد جایگاه فن
    7 عدد
  • تعداد فن نصب شده
    1 عدد
  • پورت USB 3.0
    یک عدد
  • پورت USB 2.0
    دو عدد
  • پشتیبانی از SLI
    دو مسیره , سه مسیره
  • پشتیبانی از Crossfire
    دو مسیره , سه مسیره
  • سازگاری با مادربرد
    microATX , ATX , Mini-ITX
  • سینی درایو 5.25 اینچی
    یک عدد
  • جنس قسمت بیرونی
    پلاستیک سخت , استیل ضدزنگ
  • جنس قسمت داخلی
    استیل ضدزنگ
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
کیس کامپیوتر گرین مدل Surena z5

کیس کامپیوتر گرین مدل Surena z5

مشخصات کالا

مشخصات

  • طول کارت گرافیک
    360 میلی‌متر
  • محل نصب پاور
    پایین
  • سینی درایو 2.5 اینچی
    سه عدد
  • پاور قابل نصب
    ATX PS2
  • ابعاد
    440x220x510
  • فرم فاکتور
    Mid-Tower
  • سینی درایو 3.5 اینچی
    3
  • وزن
    6.8 گرم
  • مشخصات تکمیلی
    فضای داخلی گسترده با قابلیت نصب مادربردهای با ابعاد حداکثر ("E-ATX (12"x13
  • دارای کنترلر فن/نورپردازی 9 کاناله ARGB مجهز به کنترل از راه دور (IR)
  • دارای قابلیت همگام سازی سرعت چرخش فن ها و جلوه نورپردازی با اغلب مادربرد ها
  • قابلیت پشتیبانی از واترکولینگ با رادیاتورهای 120/140/240/280/360mm
  • دارای امکان نصب خنک کننده های بادی با ارتفاع حداکثر 164mm
  • دارای امکان نصب کارت های گرافیک حرفه ای و طویل با ابعاد حداکثر 360mm
  • بهره مندی از 8 عدد اسلات توسعه کارت برای پشتیبانی تا 4 کارت گرافیک
  • کاور کناری از جنس شیشه حرارت دیده سخت با قابیلت نمایش کامل فضای داخلی
  • دارای فیلترهای مگنتی و سلولوزی در تمامی مجاری ورودی/خروجی هوا
  • مجهز به پوشش فلزی محفظه پاور
  • تعداد جایگاه فن
    8 عدد
  • تعداد فن نصب شده
    4 عدد
  • پورت USB 3.0
    یک عدد
  • پورت USB 2.0
    دو عدد
  • سازگاری با مادربرد
    microATX , ATX , E-ATX , SSI CEB , Mini-ITX
  • سینی درایو 5.25 اینچی
    دو عدد
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
کیس کامپیوتر تسکو مدل TC FA - 4478

کیس کامپیوتر تسکو مدل TC FA - 4478

مشخصات کالا

مشخصات

  • توضیحات سیستم خنک‌کننده
    ندارد
  • ارتفاع خنک‌کننده پردازنده
    148 میلی‌متر
  • طول کارت گرافیک
    320 میلی‌متر
  • جایگاه فن در پنل جلویی
    2 عدد فن سایز 12x12
  • جایگاه فن در پنل پشتی
    1 عدد فن سایز 8x8
  • جایگاه فن در قسمت کناری
    2 عدد فن سایز 12x12
  • جایگاه فن در قسمت پایینی
    ندارد
  • جایگاه فن در قسمت بالایی
    ندارد
  • محل نصب پاور
    بالا
  • توضیحات فضای داخلی
    فضای کاملا باز و قابل دسترس به کلیه قطعات و همچنین
  • حاشیه‌های داخلی لیزر کاری شده برای جلوگیری از بریدگی دست
  • سینی درایو 2.5 اینچی
    سه عدد
  • پاور قابل نصب
    ATX PS2
  • ابعاد
    360x191x417.5
  • فرم فاکتور
    29791
  • سینی درایو 3.5 اینچی
    قابلیت نصب همزمان 2 درایو 3.5 اینچی و 3 درایو 2.5 اینچی و یا 1 درایور 3.5 اینچی به همراه 4 درایور 2.5 اینچی
  • وزن
    2.55 گرم
  • تعداد جایگاه فن
    5 عدد
  • تعداد فن نصب شده
    ندارد عدد
  • پورت USB 2.0
    دو عدد
  • سازگاری با مادربرد
    microATX , ATX
  • سینی درایو 5.25 اینچی
    دو عدد
  • جنس قسمت بیرونی
    پلاستیک سخت , استیل ضدزنگ
  • جنس قسمت داخلی
    استیل ضدزنگ
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
کیس کامپیوتر گرین مدل AVA

کیس کامپیوتر گرین مدل AVA

مشخصات کالا

مشخصات

  • طول کارت گرافیک
    310 میلی‌متر
  • جایگاه اسلات توسعه
    7 عدد
  • محل نصب پاور
    29957
  • توضیحات فضای داخلی
    دارای 3 عدد جایگاه درایور 2.5 اینچی
  • پاور قابل نصب
    ATX PS2
  • ابعاد
    425x380x195
  • فرم فاکتور
    29791
  • سینی درایو 3.5 اینچی
    2
  • وزن
    2.720 گرم
  • تعداد جایگاه فن
    4 عدد
  • تعداد فن نصب شده
    1 عدد
  • پورت USB 2.0
    دو عدد
  • پشتیبانی از SLI
    دو مسیره , سه مسیره , چهار مسیره
  • پشتیبانی از Crossfire
    دو مسیره , سه مسیره , چهار مسیره
  • سازگاری با مادربرد
    microATX , ATX
  • سینی درایو 5.25 اینچی
    یک عدد
  • جنس قسمت بیرونی
    استیل ضدزنگ
  • جنس قسمت داخلی
    استیل ضدزنگ
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
کیس کامپیوتر ایسوس مدل TUF Gaming GT301

کیس کامپیوتر ایسوس مدل TUF Gaming GT301

مشخصات کالا

مشخصات

  • ارتفاع خنک‌کننده پردازنده
    160 میلی‌متر
  • طول کارت گرافیک
    320 میلی‌متر
  • محل نصب پاور
    پایین
  • سینی درایو 2.5 اینچی
    سه عدد
  • ابعاد
    426x214x482
  • فرم فاکتور
    ATX Mid Tower
  • قابلیت‌های کیس
    حسگر دما
  • سینی درایو 3.5 اینچی
    2
  • وزن
    7.2 گرم
  • تعداد جایگاه فن
    6 عدد
  • تعداد فن نصب شده
    4 عدد
  • پورت USB 3.0
    دو عدد
  • سازگاری با مادربرد
    ATX , microATX , Mini-ITX
  • جنس قسمت بیرونی
    استیل ضدزنگ , پلاستیک فشرده شفاف
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
کیس کامپیوتر تسکو مدل TC 4474

کیس کامپیوتر تسکو مدل TC 4474

مشخصات کالاTSCO TC MA 4474 Computer Case

مشخصات

  • جایگاه اسلات توسعه
    7 عدد
  • محل نصب پاور
    بالا
  • سینی درایو 2.5 اینچی
    سه عدد
  • ابعاد
    355x191x418
  • فرم فاکتور
    ATX
  • سینی درایو 3.5 اینچی
    1
  • وزن
    2.5 گرم
  • تعداد جایگاه فن
    5 عدد
  • تعداد فن نصب شده
    ندارد عدد
  • پورت USB 2.0
    دو عدد
  • سازگاری با مادربرد
    microATX , ATX
  • سینی درایو 5.25 اینچی
    یک عدد
  • جنس قسمت بیرونی
    استیل ضدزنگ
  • جنس قسمت داخلی
    استیل ضدزنگ
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
کیس کامپیوتر مستر تک مدل T500-Gaming

کیس کامپیوتر مستر تک مدل T500-Gaming

مشخصات

  • محل نصب پاور
    قسمت پایین
  • سینی درایو 2.5 اینچی
    سه عدد
  • ابعاد
    534x450x208
  • فرم فاکتور
    29790
  • سینی درایو 3.5 اینچی
    2
  • وزن
    6.5 گرم
  • تعداد جایگاه فن
    8 عدد
  • تعداد فن نصب شده
    5 عدد
  • پورت USB 3.0
    دو عدد
  • پورت USB 2.0
    دو عدد
  • سازگاری با مادربرد
    ATX
  • جنس قسمت داخلی
    استیل ضدزنگ
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
کیس کامپیوتر گرین مدل  G6

کیس کامپیوتر گرین مدل G6

مشخصات کالا

مشخصات

  • محل نصب پاور
    طراحی اسکلت معکوس (پایین کیس)
  • پاور قابل نصب
    ATX PS2
  • ابعاد
    482x216x429
  • فرم فاکتور
    Mid Tower
  • سینی درایو 3.5 اینچی
    4
  • وزن
    8.4 گرم
  • تعداد جایگاه فن
    8 عدد
  • تعداد فن نصب شده
    3 عدد
  • پورت USB 3.0
    دو عدد
  • سازگاری با مادربرد
    microATX , ATX , E-ATX , Mini-ITX
  • جنس قسمت بیرونی
    توری فلزی , پلاستیک سخت , پلاستیک فشرده شفاف
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
کیس کامپیوتر اسکپتر مدل T1

کیس کامپیوتر اسکپتر مدل T1

مشخصات کالا

مشخصات

  • جایگاه اسلات توسعه
    7 عدد
  • جایگاه فن در پنل جلویی
    3 عدد
  • جایگاه فن در پنل پشتی
    1 عدد
  • جایگاه فن در قسمت کناری
    3 عدد
  • جایگاه فن در قسمت بالایی
    3 عدد
  • محل نصب پاور
    پایین
  • توضیحات فضای داخلی
    3 سانتی متر فضای مدیریت کابل ، درگاهای هدایت سیم دارای درپوش لاستیکی برای زیبایی بیشتر، قسمت پاور جای زیادی برای نصب انواع پاور رو دارد و دارای ضربه گیر های فومی هست
  • سینی درایو 2.5 اینچی
    سه عدد
  • ابعاد
    507x246x518
  • فرم فاکتور
    فول تاور
  • قابلیت‌های کیس
    کنترلر سرعت فن
  • سینی درایو 3.5 اینچی
    4
  • وزن
    13 گرم
  • مشخصات تکمیلی
    دارای 4 فن ARGB و یک فن معمولی
  • قابلیت نصب 3 رادیاتور 360 میلی متری
  • فضای زیاد و فرم فکتور فول تاور
  • IO کامل و کاربردی
  • کنترلر ARGB همراه کیس است.
  • تعداد جایگاه فن
    9 عدد
  • تعداد فن نصب شده
    5 عدد
  • پورت USB 3.0
    دو عدد
  • پورت USB 2.0
    دو عدد
  • سازگاری با مادربرد
    ATX , E-ATX , HPTX , MATX , microATX , Mini-ITX , SSI CEB , SSI EEB , TIN IATX , XL-ATX
  • جنس قسمت بیرونی
    آلومینیوم , استیل ضدزنگ
  • جنس قسمت داخلی
    آلومینیوم
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
کیس کامپیوتر گرین مدل GRIFFIN G2

کیس کامپیوتر گرین مدل GRIFFIN G2

مشخصات کالا

مشخصات

  • محل نصب پاور
    طراحی اسکلت معکوس (پایین کیس)
  • سینی درایو 2.5 اینچی
    یک عدد
  • پاور قابل نصب
    ATX PS2
  • ابعاد
    482x216x429
  • فرم فاکتور
    Mid Tower
  • سینی درایو 3.5 اینچی
    4
  • وزن
    6.4 گرم
  • تعداد جایگاه فن
    8 عدد
  • تعداد فن نصب شده
    1 عدد
  • پورت USB 3.0
    یک عدد
  • پورت USB 2.0
    دو عدد
  • سازگاری با مادربرد
    microATX , ATX , E-ATX , Mini-ITX
  • سینی درایو 5.25 اینچی
    یک عدد
  • جنس قسمت بیرونی
    توری فلزی , استیل ضدزنگ , پلاستیک فشرده شفاف
  • جنس قسمت داخلی
    استیل ضدزنگ
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
کیس کامپیوتر گرین مدل Oraman Plus

کیس کامپیوتر گرین مدل Oraman Plus

مشخصات کالاGreen Oraman Plus Case

مشخصات

  • جایگاه فن در پنل جلویی
    2 فن 120 میلی‌متری (انتخابی)
  • جایگاه فن در پنل پشتی
    1 فن 120 میلی‌متری (انتخابی)
  • جایگاه فن در قسمت کناری
    1 فن 120 میلی‌متری (انتخابی)
  • محل نصب پاور
    پایین کیس
  • توضیحات فضای داخلی
    دارای 3 سینی درایو 2.5 اینچی
  • ابعاد
    205 × 430 × 437
  • فرم فاکتور
    Mid Tower
  • سینی درایو 3.5 اینچی
    2
  • وزن
    3.8 گرم
  • مشخصات تکمیلی
    امکان نصب فن آبی
  • پنل پشتی: 1 رادیاتور 120 میلی متری
  • پنل جلویی: 1 رادیاتور 120 یا 240 میلی متری
  • بنده مستحکم و تقویت شده با ورق از جنس SECC با ضخامت 0.7mm
  • انتقال پورت‌های پنل جلویی بر روی پیشانی کیس برای سهولت دسترسی
  • دارای فیلتر سلولوزی قابل شست و شو در بخش ورودی هوای پاور با قابلیت نصب آسان
  • دارای قابلیت نصب اغلب Air Cooler های حرفه‌ای تا ارتفاع 160mm
  • قابلیت نصب کارت‌های گرافیک رده بالا با حداکثر طول 390mm
  • دارای پایه‌های مستحکم مجهز به پدهای ضد لرزش جهت افزایش پایداری و استقامت کیس
  • مجهز به کاورهای کناری دارای برآمدگی جهت مدیریت بهتر کابل کشی و اسمبل شکیل‌تر
  • تعداد جایگاه فن
    4 عدد
  • تعداد فن نصب شده
    1 عدد
  • پورت USB 3.0
    یک عدد
  • پورت USB 2.0
    دو عدد
  • پشتیبانی از SLI
    سه مسیره
  • پشتیبانی از Crossfire
    سه مسیره
  • سازگاری با مادربرد
    microATX , ATX , Mini-ITX
  • سینی درایو 5.25 اینچی
    یک عدد
  • جنس قسمت بیرونی
    آلومینیوم , پلاستیک سخت
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
کیس کامپیوتر گرین مدل Z1 ARIO

کیس کامپیوتر گرین مدل Z1 ARIO

مشخصات کالا

مشخصات

  • محل نصب پاور
    پایین
  • سینی درایو 2.5 اینچی
    سه عدد
  • ابعاد
    472x205x475
  • فرم فاکتور
    ATX
  • سینی درایو 3.5 اینچی
    2
  • وزن
    5.2 گرم
  • تعداد جایگاه فن
    6 عدد
  • تعداد فن نصب شده
    1 عدد
  • پورت USB 3.0
    یک عدد
  • پورت USB 2.0
    دو عدد
  • سازگاری با مادربرد
    microATX , ATX
  • سینی درایو 5.25 اینچی
    یک عدد
  • جنس قسمت بیرونی
    استیل ضدزنگ
  • جنس قسمت داخلی
    استیل ضدزنگ
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
کیس کامپیوتر کولر مستر مدل MasterCase H500M

کیس کامپیوتر کولر مستر مدل MasterCase H500M

مشخصات کالا

مشخصات

  • جایگاه اسلات توسعه
    1 عدد
  • محل نصب پاور
    پایین
  • سینی درایو 2.5 اینچی
    سه عدد
  • پاور قابل نصب
    ATX PS2 , EPS 12V , SFX
  • ابعاد
    546x248x544
  • فرم فاکتور
    Mid Tower
  • سینی درایو 3.5 اینچی
    2
  • وزن
    25 گرم
  • تعداد جایگاه فن
    9 عدد
  • تعداد فن نصب شده
    3 عدد
  • پورت USB 3.0
    چهار عدد
  • پشتیبانی از SLI
    دو مسیره , سه مسیره , چهار مسیره
  • پشتیبانی از Crossfire
    دو مسیره , سه مسیره , چهار مسیره
  • سازگاری با مادربرد
    microATX , ATX , E-ATX , XL-ATX , SSI CEB , SSI EEB , Mini-ITX , HPTX , TIN IATX
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
کیس کامپیوتر سادیتا مدل دنا

کیس کامپیوتر سادیتا مدل دنا

مشخصات کالا

مشخصات

  • جایگاه فن در پنل جلویی
    دارد
  • جایگاه فن در پنل پشتی
    1 عدد سایز 8 در 8
  • جایگاه فن در قسمت کناری
    3 عدد سایز 8 در 8
  • محل نصب پاور
    بالا
  • توضیحات فضای داخلی
    کیس کامپیوتر دارای نورپردازی LED از نوع RGB به همراه ریموت کنترل کننده
  • سینی درایو 2.5 اینچی
    یک عدد
  • ابعاد
    415x390x180
  • فرم فاکتور
    29791
  • سینی درایو 3.5 اینچی
    2
  • وزن
    4.5 گرم
  • تعداد جایگاه فن
    4 عدد
  • تعداد فن نصب شده
    1 عدد فن در ابعاد 8 در 8 عدد
  • پورت USB 3.0
    یک عدد
  • پورت USB 2.0
    دو عدد
  • سازگاری با مادربرد
    microATX , ATX
  • سینی درایو 5.25 اینچی
    یک عدد
  • جنس قسمت بیرونی
    پلاستیک سخت , استیل ضدزنگ
  • جنس قسمت داخلی
    استیل ضدزنگ
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
کیس کامپیوتر مدل TEG

کیس کامپیوتر مدل TEG

مشخصات کالا

مشخصات

  • محل نصب پاور
    back
  • سینی درایو 2.5 اینچی
    سه عدد
  • ابعاد
    420x190x440
  • فرم فاکتور
    Mid-Tower
  • سینی درایو 3.5 اینچی
    3
  • وزن
    .2 گرم
  • تعداد جایگاه فن
    3 عدد
  • تعداد فن نصب شده
    1 عدد
  • پورت USB 3.0
    چهار عدد
  • پورت USB 2.0
    چهار عدد
  • سازگاری با مادربرد
    ATX , E-ATX
  • سینی درایو 5.25 اینچی
    سه عدد
  • جنس قسمت بیرونی
    استیل ضدزنگ
  • جنس قسمت داخلی
    آلومینیوم
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
کیس کامپیوتر تسکو مدل GC-TA-4490

کیس کامپیوتر تسکو مدل GC-TA-4490

مشخصات کالا

مشخصات

  • توضیحات سیستم خنک‌کننده
    دارا بودن 4 فن ARGB 120mm که در بروی کیس نصب شده است به همراه ریموت کنترل (3 عدد پنل جلویی، یک عدد در پنل پشتی)
  • قابلیت اضافه کردن 4 فن دیگر بر روی کیس
  • امکان نصب سیستم Water cooling بر روی کیس جهت تهویه مناسب هوای درون کیس
  • دارای  فیلترهای گرد و غبارمغناطیسی در سقف و کف کیس
  • دارای یک پورت USB3.0 و دو پورت USB2.0 و درگاه HD Audio در پنل جلویی
  • ارتفاع خنک‌کننده پردازنده
    170 میلی‌متر
  • طول کارت گرافیک
    355 میلی‌متر
  • جایگاه فن در پنل جلویی
    3 عدد 120 میلی‌متری
  • جایگاه فن در پنل پشتی
    1 عدد 120 میلی‌متری
  • جایگاه فن در قسمت بالایی
    2 عدد 120 میلی‌متری
  • محل نصب پاور
    پایین
  • ابعاد
    438x209.5x504
  • فرم فاکتور
    MIDI TOWER
  • قابلیت‌های کیس
    نورپردازی LED
  • سینی درایو 3.5 اینچی
    1
  • وزن
    6.6 گرم
  • مشخصات تکمیلی
    پنل کناری این محصول از جنس شیشه‌ی مقاوم در برابر ضربه و حرارت بوده
  • تعداد جایگاه فن
    8 عدد
  • تعداد فن نصب شده
    1 عدد
  • پورت USB 3.0
    یک عدد
  • پورت USB 2.0
    دو عدد
  • سازگاری با مادربرد
    ATX , microATX
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
کیس کامپیوتر گرین مدل HIWA

کیس کامپیوتر گرین مدل HIWA

مشخصات کالا

مشخصات

  • محل نصب پاور
    بالا
  • سینی درایو 2.5 اینچی
    یک عدد
  • ابعاد
    465x405x195
  • فرم فاکتور
    29791
  • سینی درایو 3.5 اینچی
    3
  • وزن
    3 گرم
  • تعداد جایگاه فن
    3 عدد
  • تعداد فن نصب شده
    1 عدد
  • پورت USB 3.0
    یک عدد
  • پورت USB 2.0
    دو عدد
  • سازگاری با مادربرد
    microATX , ATX , Mini-ITX
  • سینی درایو 5.25 اینچی
    دو عدد
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
کیس کامپیوتر دیویژن مدل ARCTIC

کیس کامپیوتر دیویژن مدل ARCTIC

مشخصات کالا

مشخصات

  • ارتفاع خنک‌کننده پردازنده
    160 میلی‌متر
  • طول کارت گرافیک
    310 میلی‌متر
  • جایگاه فن در پنل جلویی
    3
  • جایگاه فن در پنل پشتی
    1
  • جایگاه فن در قسمت پایینی
    1
  • جایگاه فن در قسمت بالایی
    2
  • محل نصب پاور
    پایین
  • سینی درایو 2.5 اینچی
    دو عدد
  • ابعاد
    480x240x460
  • فرم فاکتور
    Mid Tower
  • سینی درایو 3.5 اینچی
    2
  • وزن
    7 گرم
  • تعداد جایگاه فن
    7 عدد
  • تعداد فن نصب شده
    4 عدد
  • پورت USB 3.0
    یک عدد
  • پورت USB 2.0
    دو عدد
  • سازگاری با مادربرد
    microATX , ATX , Mini-ITX
  • جنس قسمت بیرونی
    استیل ضدزنگ
  • جنس قسمت داخلی
    استیل ضدزنگ
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
کیس کامپیوتر دیویژن مدل Infinity X

کیس کامپیوتر دیویژن مدل Infinity X

مشخصات کالا

مشخصات

  • ارتفاع خنک‌کننده پردازنده
    175 میلی‌متر
  • طول کارت گرافیک
    365mm میلی‌متر
  • جایگاه فن در پنل جلویی
    قابلیت نصب 3 عدد فن
  • جایگاه فن در پنل پشتی
    1 فن نصب شده
  • جایگاه فن در قسمت کناری
    ندارد
  • جایگاه فن در قسمت پایینی
    قابلیت نصب 2 عدد فن
  • جایگاه فن در قسمت بالایی
    قابلیت نصب 2 عدد فن
  • محل نصب پاور
    پایین
  • توضیحات فضای داخلی
    طول منبع تغذیه : 180mm
  • پاور قابل نصب
    ATX PS2
  • ابعاد
    453x210x415
  • فرم فاکتور
    E-ATX, ATX, Micro-ATX, Mini-ITX
  • سینی درایو 3.5 اینچی
    2
  • وزن
    5 گرم
  • مشخصات تکمیلی
    2x 3.5/2.5" (internal)
  • 2x 2.5" (internal)
  • 2x USB3.0
  • 2x USB2.0
  • 1x Audio In/Out
  • RGB/Reset Switch
  • تعداد جایگاه فن
    8 عدد
  • تعداد فن نصب شده
    1 عدد
  • پورت USB 3.0
    دو عدد
  • پورت USB 2.0
    دو عدد
  • پشتیبانی از SLI
    سه مسیره
  • پشتیبانی از Crossfire
    سه مسیره
  • سازگاری با مادربرد
    microATX , ATX , E-ATX , Mini-ITX
  • جنس قسمت بیرونی
    استیل ضدزنگ
  • جنس قسمت داخلی
    استیل ضدزنگ
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
کیس کامپیوتر کولر مستر مدل MasterCase H500P Mesh

کیس کامپیوتر کولر مستر مدل MasterCase H500P Mesh

مشخصات کالا

مشخصات

  • ارتفاع خنک‌کننده پردازنده
    360 میلی‌متر
  • محل نصب پاور
    پایین
  • سینی درایو 2.5 اینچی
    سه عدد
  • پاور قابل نصب
    ATX PS2 , EPS 12V , SFX
  • ابعاد
    544x248x546
  • فرم فاکتور
    Mid Tower
  • سینی درایو 3.5 اینچی
    2
  • وزن
    15 گرم
  • تعداد جایگاه فن
    9 عدد
  • تعداد فن نصب شده
    3 عدد
  • پورت USB 3.0
    چهار عدد
  • پشتیبانی از SLI
    دو مسیره , سه مسیره , چهار مسیره
  • پشتیبانی از Crossfire
    دو مسیره , سه مسیره , چهار مسیره
  • سازگاری با مادربرد
    microATX , ATX , E-ATX , XL-ATX , SSI CEB , SSI EEB , Mini-ITX , HPTX , TIN IATX
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
کیس کامپیوتر دیپ کول مدل MATREXX 55 MESH ADD-RGB 4F

کیس کامپیوتر دیپ کول مدل MATREXX 55 MESH ADD-RGB 4F

مشخصات کالاDeepCool MATREXX 55 ADD-RGB 4F Computer Case

مشخصات

  • توضیحات سیستم خنک‌کننده
    Cooling Fans Support
  • Optional: Front:140mm×3/120mm×3; Top:140mm×2/120mm×2 Rear: 1×120mm
  • Pre-installed:Front:3×120mm A-RGB fan; Rear:120mm x1 A-RGB fan
  • Liquid Cooler Support
  • Front:120/140/240/280/360mm;Top:120/140/240/280mm; Rear:120mm
  • ارتفاع خنک‌کننده پردازنده
    تا 168 میلی‌متر
  • جایگاه اسلات توسعه
    7 عدد
  • محل نصب پاور
    ATX PS2 (Length less than 170mm)
  • ابعاد
    440x210x480
  • فرم فاکتور
    Mid Tower
  • سینی درایو 3.5 اینچی
    2
  • وزن
    6.6 گرم
  • مشخصات تکمیلی
    P/N
  • DP-ATX-MATREXX55-MESH-AR-4F
  • تعداد جایگاه فن
    6 عدد
  • تعداد فن نصب شده
    4 عدد
  • پورت USB 3.0
    یک عدد
  • پورت USB 2.0
    دو عدد
  • سازگاری با مادربرد
    microATX , ATX , E-ATX , Mini-ITX
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
کیس کامپیوتر ام اس آی مدل Sekira 100R

کیس کامپیوتر ام اس آی مدل Sekira 100R

مشخصات کالا

مشخصات

  • ارتفاع خنک‌کننده پردازنده
    170 میلی‌متر
  • طول کارت گرافیک
    340 میلی‌متر
  • جایگاه اسلات توسعه
    7 عدد
  • جایگاه فن در پنل جلویی
    سه عدد فن 12 سانتی متری ARGB نصب شده در کارخانه
  • جایگاه فن در پنل پشتی
    یک عدد فن 12 سانتی متری ARGB نصب شده در کارخانه
  • جایگاه فن در قسمت پایینی
    ندارد
  • جایگاه فن در قسمت بالایی
    دو عدد فن 12 سانتی متری یا دو عدد فن 14 سانتی متری یا جهت نصب خنک کننده مایع
  • محل نصب پاور
    در قسمت پایینی کیس
  • سینی درایو 2.5 اینچی
    دو عدد
  • ابعاد
    420x215x473
  • فرم فاکتور
    EATX/ATX/ mATX/Mini-ITX
  • سینی درایو 3.5 اینچی
    2
  • وزن
    8.4 گرم
  • تعداد جایگاه فن
    6 عدد
  • تعداد فن نصب شده
    4 عدد
  • پورت USB 3.0
    سه عدد
  • سازگاری با مادربرد
    microATX , ATX , XL-ATX , Mini-ITX , MATX
  • جنس قسمت بیرونی
    آلومینیوم
  • جنس قسمت داخلی
    استیل ضدزنگ
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
کیس کامپیوتر تسکو مدل  TC 4476

کیس کامپیوتر تسکو مدل TC 4476

مشخصات کالا

مشخصات

  • ارتفاع خنک‌کننده پردازنده
    148 میلی‌متر
  • طول کارت گرافیک
    320 میلی‌متر
  • محل نصب پاور
    بالا
  • سینی درایو 2.5 اینچی
    سه عدد
  • ابعاد
    350x190x410
  • فرم فاکتور
    Mid Tower
  • سینی درایو 3.5 اینچی
    5
  • وزن
    2.5 گرم
  • تعداد جایگاه فن
    1 عدد
  • تعداد فن نصب شده
    1 عدد
  • پورت USB 2.0
    دو عدد
  • سازگاری با مادربرد
    microATX , ATX , TIN IATX
  • سینی درایو 5.25 اینچی
    یک عدد
  • جنس قسمت بیرونی
    پلاستیک سخت
  • جنس قسمت داخلی
    تعریف نشده
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
کیس کامپیوتر گرین مدل آریا

کیس کامپیوتر گرین مدل آریا

مشخصات کالا

مشخصات

  • محل نصب پاور
    طراحی اسکلت معکوس (پایین کیس)
  • سینی درایو 2.5 اینچی
    سه عدد
  • ابعاد
    400x200x300
  • فرم فاکتور
    MIDI TOWER
  • سینی درایو 3.5 اینچی
    3 عدد
  • وزن
    3 گرم
  • تعداد جایگاه فن
    14 عدد
  • تعداد فن نصب شده
    2 عدد
  • پورت USB 3.0
    یک عدد
  • پورت USB 2.0
    دو عدد
  • سازگاری با مادربرد
    microATX , ATX , Mini-ITX
  • سینی درایو 5.25 اینچی
    سه عدد
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
کیس کامپیوتر گرین مدل Z6 RGB ARTEMIS

کیس کامپیوتر گرین مدل Z6 RGB ARTEMIS

مشخصات کالا

مشخصات

  • محل نصب پاور
    بالا
  • سینی درایو 2.5 اینچی
    سه عدد
  • ابعاد
    465x235x520
  • فرم فاکتور
    Mid-Tower
  • سینی درایو 3.5 اینچی
    4
  • وزن
    9 گرم
  • مشخصات تکمیلی
    فضای داخلی گسترده با قابلیت نصب مادربردهای با ابعاد حداکثر ("E-ATX (12"x13
  • دارای کنترلر فن/نورپردازی 9 کاناله ARGB مجهز به کنترل از راه دور (IR)
  • دارای قابلیت همگام سازی سرعت چرخش فن ها و جلوه نورپردازی با اغلب مادربرد ها
  • قابلیت پشتیبانی از واترکولینگ با رادیاتورهای 120/240mm
  • دارای امکان نصب خنک کننده های بادی با ارتفاع حداکثر 170mm
  • دارای امکان نصب کارت های گرافیک حرفه ای و طویل با ابعاد حداکثر 375mm
  • بهره مندی از 8 عدد اسلات توسعه کارت برای پشتیبانی تا 4 کارت گرافیک
  • کاور کناری از جنس شیشه حرارت دیده سخت با قابیلت نمایش کامل فضای داخلی
  • دارای فیلترهای مگنتی در تمامی مجاری ورودی/خروجی هوا
  • قابلیت نصب پاور به صورت عمودی جهت نمایش بهتر نورپردازی RGB
  • تعداد جایگاه فن
    8 عدد
  • تعداد فن نصب شده
    5 عدد
  • پورت USB 3.0
    دو عدد
  • پورت USB 2.0
    دو عدد
  • سازگاری با مادربرد
    microATX , ATX , E-ATX , SSI CEB , Mini-ITX
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
کیس کامپیوتر اوست مدل GT-AV۰۲-BG

کیس کامپیوتر اوست مدل GT-AV۰۲-BG

مشخصات کالا

مشخصات

  • جایگاه فن در پنل جلویی
    سه عدد 140/120 میلی متر
  • به همراه سه عدد فن 120MM FIXED LED ARGB
  • جایگاه فن در پنل پشتی
    یک عدد 140/120 میلی متر
  • به همراه یک عدد فن 120MM FIXED LED ARGB
  • جایگاه فن در قسمت پایینی
    2x12cm - Fan optional
  • محل نصب پاور
    پایین
  • سینی درایو 2.5 اینچی
    سه عدد
  • ابعاد
    387x208x448
  • فرم فاکتور
    29791
  • سینی درایو 3.5 اینچی
    2
  • وزن
    5 گرم
  • مشخصات تکمیلی
    پنل جانبی آکرلیک کامل ( Acrylic Glass Color )
  • دارای فیلتر منبع تغذیه با قابلیت جابجایی با طراحی فشار هوای مثبت برای کاهش گرد و غبار
  • طراحی هوشمند سیستم کابل کشی
  • تعداد جایگاه فن
    6 عدد
  • تعداد فن نصب شده
    4 عدد
  • پورت USB 3.0
    یک عدد
  • پورت USB 2.0
    دو عدد
  • سازگاری با مادربرد
    microATX , ATX
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
کیس کامپیوتر مسترتک مدل  APACHI RGB

کیس کامپیوتر مسترتک مدل APACHI RGB

مشخصات کالا

مشخصات

  • توضیحات سیستم خنک‌کننده
    امکان نصب رادیاتور
  • دارای فیلتر گرد و غبار آهنربایی در بالای کیس
  • ارتفاع خنک‌کننده پردازنده
    162 میلی‌متر
  • طول کارت گرافیک
    380 میلی‌متر
  • جایگاه فن در پنل جلویی
    3عدد فن
  • جایگاه فن در پنل پشتی
    1عدد فن
  • جایگاه فن در قسمت پایینی
    2عدد فن
  • محل نصب پاور
    29958
  • توضیحات فضای داخلی
    دارای2 عدد سینی درایو 2.5 اینچی
  • پاور قابل نصب
    ATX PS2
  • ابعاد
    208 × 385 × 434
  • فرم فاکتور
    29791
  • سینی درایو 3.5 اینچی
    2
  • وزن
    4 گرم
  • مشخصات تکمیلی
    6 عدد فن LED
  • تعداد جایگاه فن
    6 عدد
  • تعداد فن نصب شده
    6 عدد
  • پورت USB 3.0
    یک عدد
  • پورت USB 2.0
    دو عدد
  • پشتیبانی از SLI
    دو مسیره , چهار مسیره
  • پشتیبانی از Crossfire
    دو مسیره , چهار مسیره
  • سازگاری با مادربرد
    microATX , ATX , Mini-ITX
  • جنس قسمت بیرونی
    توری فلزی , استیل ضدزنگ
  • جنس قسمت داخلی
    استیل ضدزنگ
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
کیس کامپیوتر هایکو مدل 2321b

کیس کامپیوتر هایکو مدل 2321b

مشخصات کالا

مشخصات

  • جایگاه اسلات توسعه
    7 عدد
  • محل نصب پاور
    بالا
  • سینی درایو 2.5 اینچی
    دو عدد
  • پاور قابل نصب
    ATX PS2
  • ابعاد
    440x190x430
  • فرم فاکتور
    Mid-Tower
  • سینی درایو 3.5 اینچی
    ندارد
  • وزن
    2.75 گرم
  • تعداد جایگاه فن
    2 عدد
  • تعداد فن نصب شده
    ندارد عدد
  • پورت USB 2.0
    دو عدد
  • پشتیبانی از SLI
    چهار مسیره
  • پشتیبانی از Crossfire
    چهار مسیره
  • سازگاری با مادربرد
    ATX , MATX
  • سینی درایو 5.25 اینچی
    دو عدد
  • جنس قسمت بیرونی
    استیل ضدزنگ
  • جنس قسمت داخلی
    استیل ضدزنگ
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
کیس کامپیوتر دیپ کول مدل MATREXX 50 ADD-RGB 4F

کیس کامپیوتر دیپ کول مدل MATREXX 50 ADD-RGB 4F

مشخصات کالاDeepCool MATREXX 50 ADD-RGB 4F Computer Case

مشخصات

  • توضیحات سیستم خنک‌کننده
    Cooling Fans Support
  • Optional: Front:140mm×3/120mm×3; Top:140mm×2/120mm×2 Pre-installed:Front:3×120mm A-RGB fan; Rear:120mm x1 A-RGB fan
  • Liquid Cooler Support
  • Front:120/140/240/280/360mm;Top:120/140/240mm; Rear:120mm
  • جایگاه اسلات توسعه
    7 عدد
  • محل نصب پاور
    ATX PS2(maximum length: 170mm)
  • ابعاد
    442x210x479
  • فرم فاکتور
    Mid Tower
  • سینی درایو 3.5 اینچی
    2
  • وزن
    7.4 گرم
  • مشخصات تکمیلی
    P/N
  • DP-ATX-MATREXX50-AR-4F-NE
  • تعداد جایگاه فن
    6 عدد
  • تعداد فن نصب شده
    4 عدد
  • پورت USB 3.0
    یک عدد
  • پورت USB 2.0
    دو عدد
  • سازگاری با مادربرد
    microATX , ATX , E-ATX , Mini-ITX
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
کیس کامپیوتر ایسوس مدل TUF Gaming GT501 White Edition

کیس کامپیوتر ایسوس مدل TUF Gaming GT501 White Edition

مشخصات کالا

مشخصات

  • ارتفاع خنک‌کننده پردازنده
    180 میلی‌متر
  • طول کارت گرافیک
    420 میلی‌متر
  • جایگاه فن در پنل جلویی
    سه فن A-RGB سازگار با Aura Sync
  • جایگاه فن در پنل پشتی
    1 فن 140 میلیمتری PWM
  • محل نصب پاور
    پایین
  • سینی درایو 2.5 اینچی
    سه عدد
  • ابعاد
    545x251x552
  • فرم فاکتور
    ATX/EATX mid-tower
  • سینی درایو 3.5 اینچی
    4
  • وزن
    10.5 گرم
  • تعداد جایگاه فن
    7 عدد
  • تعداد فن نصب شده
    4 عدد
  • پورت USB 3.0
    دو عدد
  • پشتیبانی از SLI
    دو مسیره , سه مسیره , چهار مسیره
  • پشتیبانی از Crossfire
    دو مسیره , سه مسیره , چهار مسیره
  • سازگاری با مادربرد
    microATX , ATX , E-ATX , XL-ATX , Mini-ITX
  • جنس قسمت بیرونی
    آلومینیوم , توری فلزی
  • جنس قسمت داخلی
    استیل ضدزنگ
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
کیس کامپیوتر گرین مدل Z1

کیس کامپیوتر گرین مدل Z1

مشخصات کالاGreen z1 Computer Case

مشخصات

  • محل نصب پاور
    پایین
  • سینی درایو 2.5 اینچی
    سه عدد
  • ابعاد
    475x205x472
  • فرم فاکتور
    ATX
  • سینی درایو 3.5 اینچی
    2
  • وزن
    5.2 گرم
  • تعداد جایگاه فن
    6 عدد
  • تعداد فن نصب شده
    1 عدد
  • پورت USB 3.0
    یک عدد
  • پورت USB 2.0
    دو عدد
  • سازگاری با مادربرد
    microATX , ATX
  • سینی درایو 5.25 اینچی
    یک عدد
  • جنس قسمت بیرونی
    استیل ضدزنگ
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
کیس کامپیوتر گرین مدل  X3 Plus Viper

کیس کامپیوتر گرین مدل X3 Plus Viper

مشخصات کالاGreen X3 Plus Viper Computer Case

مشخصات

  • توضیحات سیستم خنک‌کننده
    دو فن 120 میلی متری با نور LED سفید در قسمت جلوی کیس
  • یک فن 220 میلی متری با نور LED سفید در قسمت سقف کیس
  • یک فن 120 میلی متری با نور LED سفید در قسمت پشت کیس
  • قابلیت نصب یک عدد فن 140 میلی متری روی دیواره ی داخلی محفظه هارددیسک‌ها
  • قابلیت نصب یک عدد فن 120 میلی متری در قسمت کف کیس
  • دارای چهار شکاف مخصوص عبور لوله های واتر کولینگ
  • قابلیت نصب یک عدد رادیاتور 240 میلی متری
  • قابلیت نصب یک عدد رادیاتور 140 میلی متری
  • دارای سه کانال کنترل سرعت فن با قابلیت تنظیم سرعت سه عدد فن داخلی
  • طول کارت گرافیک
    340 میلی‌متر
  • توضیحات فضای داخلی
    قابلیت نصب 3 عدد درایو نوری
  • پایه های بلند و مستحکم جهت افزایش استقامت کیس
  • ابعاد
    225 × 525 × 540
  • فرم فاکتور
    29789
  • قابلیت‌های کیس
    مکانیزم کاهش نویز / لرزش
  • سینی درایو 3.5 اینچی
    7
  • وزن
    8.5 گرم
  • تعداد فن نصب شده
    4 عدد
  • پورت USB 3.0
    دو عدد
  • پورت USB 2.0
    دو عدد
  • سازگاری با مادربرد
    ATX , E-ATX
  • سینی درایو 5.25 اینچی
    سه عدد
  • جنس قسمت داخلی
    استیل ضدزنگ
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
کیس کامپیوتر مستر تک مدل T400

کیس کامپیوتر مستر تک مدل T400

مشخصات کالاMaster Tech T400 Gaming Computer Case

مشخصات

  • محل نصب پاور
    قسمت پایین
  • سینی درایو 2.5 اینچی
    سه عدد
  • ابعاد
    450x400x208
  • فرم فاکتور
    29791
  • سینی درایو 3.5 اینچی
    2
  • وزن
    7000 گرم
  • تعداد جایگاه فن
    6 عدد
  • تعداد فن نصب شده
    4 عدد
  • پورت USB 3.0
    یک عدد
  • پورت USB 2.0
    دو عدد
  • سازگاری با مادربرد
    ATX
  • جنس قسمت بیرونی
    استیل ضدزنگ
  • جنس قسمت داخلی
    استیل ضدزنگ
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
کیس کامپیوتر هایکو مدل 2358a

کیس کامپیوتر هایکو مدل 2358a

مشخصات کالا

مشخصات

  • جایگاه اسلات توسعه
    7 عدد
  • محل نصب پاور
    1
  • سینی درایو 2.5 اینچی
    یک عدد
  • پاور قابل نصب
    ATX PS2
  • ابعاد
    440x190x430
  • فرم فاکتور
    1
  • سینی درایو 3.5 اینچی
    3
  • وزن
    2.75 گرم
  • تعداد جایگاه فن
    2 عدد
  • تعداد فن نصب شده
    ۰ عدد
  • پورت USB 2.0
    دو عدد
  • پشتیبانی از SLI
    سه مسیره
  • پشتیبانی از Crossfire
    سه مسیره
  • سازگاری با مادربرد
    microATX , ATX
  • سینی درایو 5.25 اینچی
    دو عدد
  • جنس قسمت بیرونی
    استیل ضدزنگ
  • جنس قسمت داخلی
    استیل ضدزنگ
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
کیس کامپیوتر سیلوراستون مدل CS330

کیس کامپیوتر سیلوراستون مدل CS330

مشخصات کالا

مشخصات

  • محل نصب پاور
    بالا
  • سینی درایو 2.5 اینچی
    یک عدد
  • ابعاد
    420x390x370
  • فرم فاکتور
    Micro-ATX, Mini-DTX, Mini-ITX
  • سینی درایو 3.5 اینچی
    6
  • وزن
    2 گرم
  • تعداد جایگاه فن
    2 عدد
  • تعداد فن نصب شده
    2 عدد
  • پورت USB 3.0
    دو عدد
  • سازگاری با مادربرد
    Mini-ITX
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
کیس کامپیوتر گرین مدل HIWA

کیس کامپیوتر گرین مدل HIWA

مشخصات کالا

مشخصات

  • توضیحات سیستم خنک‌کننده
    امکان نصب رادیاتور 120 میلی‌متری در قسمت پشتی
  • ارتفاع خنک‌کننده پردازنده
    155 میلی‌متر
  • طول کارت گرافیک
    360 میلی‌متر
  • جایگاه فن در پنل جلویی
    امکان نصب 1 عدد قن 120 میلی‌متری / 240 میلی‌متری
  • جایگاه فن در پنل پشتی
    1 عدد فن 120 میلی‌متری نصب شده
  • جایگاه فن در قسمت کناری
    امکان نصب 1 عدد قن 120 میلی‌متری
  • جایگاه فن در قسمت پایینی
    ندارد
  • جایگاه فن در قسمت بالایی
    ندارد
  • محل نصب پاور
    29957
  • توضیحات فضای داخلی
    دارای 1 عدد فضای نصب درایو 2.5 اینچی به صورت مخفی
  • پاور قابل نصب
    ATX PS2
  • ابعاد
    465x405x195
  • فرم فاکتور
    Mid-Tower
  • سینی درایو 3.5 اینچی
    3
  • وزن
    3.45 گرم
  • تعداد جایگاه فن
    3 عدد
  • تعداد فن نصب شده
    1 عدد
  • پورت USB 2.0
    دو عدد
  • سازگاری با مادربرد
    microATX , ATX , Mini-ITX
  • سینی درایو 5.25 اینچی
    دو عدد
  • جنس قسمت بیرونی
    استیل ضدزنگ , پلاستیک فشرده شفاف
  • جنس قسمت داخلی
    استیل ضدزنگ
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
کیس کامپیوتر گرین مدل Striker

کیس کامپیوتر گرین مدل Striker

مشخصات کالاGreen Striker Computer Case

مشخصات

  • ارتفاع خنک‌کننده پردازنده
    157 میلی‌متر
  • طول کارت گرافیک
    390 میلی‌متر
  • جایگاه اسلات توسعه
    8 عدد
  • جایگاه فن در پنل جلویی
    2 فن 120 میلی‌متری نصب شده
  • جایگاه فن در پنل پشتی
    یک فن 120 میلی‌متری نصب شده
  • جایگاه فن در قسمت بالایی
    3 جایگاه برای نصب فن 120 میلی‌متری
  • محل نصب پاور
    29958
  • پاور قابل نصب
    ATX PS2
  • ابعاد
    200 × 485 × 525
  • فرم فاکتور
    29791
  • قابلیت‌های کیس
    مکانیزم کاهش نویز / لرزش
  • وزن
    6.4 گرم
  • تعداد جایگاه فن
    6 عدد
  • تعداد فن نصب شده
    3 عدد
  • پورت USB 3.0
    یک عدد
  • پورت USB 2.0
    دو عدد
  • پشتیبانی از SLI
    دو مسیره , سه مسیره , چهار مسیره
  • پشتیبانی از Crossfire
    دو مسیره , سه مسیره , چهار مسیره
  • سازگاری با مادربرد
    ATX , microATX , Mini-ITX , SSI CEB
  • سینی درایو 5.25 اینچی
    یک عدد
  • جنس قسمت بیرونی
    استیل ضدزنگ
  • جنس قسمت داخلی
    استیل ضدزنگ
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
کیس کامپیوتر گرین مدل AVA

کیس کامپیوتر گرین مدل AVA

مشخصات کالاGreen AVA Computer Case

مشخصات

  • ارتفاع خنک‌کننده پردازنده
    150 میلی‌متر
  • طول کارت گرافیک
    310 میلی‌متر
  • جایگاه اسلات توسعه
    7 عدد
  • جایگاه فن در پنل جلویی
    2 جایگاه فن 120 میلی‌متری
  • جایگاه فن در پنل پشتی
    1 فن نصب شده 120 میلی‌متری
  • جایگاه فن در قسمت کناری
    1 جایگاه فن 120 میلی‌متری
  • محل نصب پاور
    29957
  • توضیحات فضای داخلی
    دارای 3 عدد جایگاه درایور 2.5 اینچی
  • پاور قابل نصب
    ATX PS2
  • ابعاد
    195 × 380 × 425
  • فرم فاکتور
    29791
  • سینی درایو 3.5 اینچی
    2
  • تعداد جایگاه فن
    4 عدد
  • تعداد فن نصب شده
    1 عدد
  • پورت USB 2.0
    دو عدد
  • پشتیبانی از SLI
    دو مسیره , سه مسیره , چهار مسیره
  • پشتیبانی از Crossfire
    دو مسیره , سه مسیره , چهار مسیره
  • سازگاری با مادربرد
    ATX , microATX
  • سینی درایو 5.25 اینچی
    یک عدد
  • جنس قسمت بیرونی
    استیل ضدزنگ
  • جنس قسمت داخلی
    استیل ضدزنگ
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
کیس کامپیوتر هایکو مدل 2350a

کیس کامپیوتر هایکو مدل 2350a

مشخصات کالا

مشخصات

  • جایگاه اسلات توسعه
    7 عدد
  • محل نصب پاور
    1
  • سینی درایو 2.5 اینچی
    یک عدد
  • پاور قابل نصب
    ATX PS2
  • ابعاد
    440x190x430
  • فرم فاکتور
    Mid-Tower
  • سینی درایو 3.5 اینچی
    2
  • وزن
    2.75 گرم
  • تعداد جایگاه فن
    2 عدد
  • تعداد فن نصب شده
    ۰ عدد
  • پورت USB 2.0
    دو عدد
  • پشتیبانی از SLI
    چهار مسیره
  • پشتیبانی از Crossfire
    چهار مسیره
  • سازگاری با مادربرد
    ATX , MATX
  • سینی درایو 5.25 اینچی
    دو عدد
  • جنس قسمت بیرونی
    استیل ضدزنگ
  • جنس قسمت داخلی
    استیل ضدزنگ
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
کیس کامپیوتر گرین مدل ORAMAN PLUS

کیس کامپیوتر گرین مدل ORAMAN PLUS

مشخصات کالا

مشخصات

  • جایگاه فن در پنل جلویی
    2 فن 120 میلی‌متری (انتخابی)
  • جایگاه فن در پنل پشتی
    1 فن 120 میلی‌متری (انتخابی)
  • جایگاه فن در قسمت کناری
    1 فن 120 میلی‌متری (انتخابی)
  • محل نصب پاور
    دارد
  • ابعاد
    437x205x430
  • فرم فاکتور
    OFFICIAL ATX MIDDLE TOWER CHASSIS
  • سینی درایو 3.5 اینچی
    2
  • وزن
    7 گرم
  • تعداد جایگاه فن
    4 عدد
  • تعداد فن نصب شده
    1 عدد
  • پورت USB 3.0
    یک عدد
  • پورت USB 2.0
    دو عدد
  • پشتیبانی از SLI
    سه مسیره
  • پشتیبانی از Crossfire
    سه مسیره
  • سازگاری با مادربرد
    microATX , ATX
  • سینی درایو 5.25 اینچی
    یک عدد
  • جنس قسمت بیرونی
    آلومینیوم , پلاستیک سخت
  • جنس قسمت داخلی
    استیل ضدزنگ , آلومینیوم
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
کیس کامپیوتر گرین مدل Oraman Plus

کیس کامپیوتر گرین مدل Oraman Plus

مشخصات کالا

مشخصات

  • جایگاه فن در پنل جلویی
    2 فن 120 میلی‌متری (انتخابی)
  • جایگاه فن در پنل پشتی
    1 فن 120 میلی‌متری (انتخابی)
  • جایگاه فن در قسمت کناری
    1 فن 120 میلی‌متری (انتخابی)
  • محل نصب پاور
    پایین
  • ابعاد
    205x430x437
  • فرم فاکتور
    Mid Tower
  • سینی درایو 3.5 اینچی
    ندارد
  • وزن
    3.8 گرم
  • مشخصات تکمیلی
    امکان نصب فن آبی
  • پنل پشتی: 1 رادیاتور 120 میلی متری
  • پنل جلویی: 1 رادیاتور 120 یا 240 میلی متری
  • بنده مستحکم و تقویت شده با ورق از جنس SECC با ضخامت 0.7mm
  • انتقال پورت‌های پنل جلویی بر روی پیشانی کیس برای سهولت دسترسی
  • دارای فیلتر سلولوزی قابل شست و شو در بخش ورودی هوای پاور با قابلیت نصب آسان
  • دارای قابلیت نصب اغلب Air Cooler های حرفه‌ای تا ارتفاع 160mm
  • قابلیت نصب کارت‌های گرافیک رده بالا با حداکثر طول 390mm
  • دارای پایه‌های مستحکم مجهز به پدهای ضد لرزش جهت افزایش پایداری و استقامت کیس
  • مجهز به کاورهای کناری دارای برآمدگی جهت مدیریت بهتر کابل کشی و اسمبل شکیل‌تر
  • تعداد جایگاه فن
    4 عدد
  • تعداد فن نصب شده
    1 عدد
  • پورت USB 3.0
    یک عدد
  • پورت USB 2.0
    دو عدد
  • پشتیبانی از SLI
    سه مسیره
  • پشتیبانی از Crossfire
    سه مسیره
  • سازگاری با مادربرد
    microATX , ATX , Mini-ITX
  • سینی درایو 5.25 اینچی
    یک عدد
  • جنس قسمت بیرونی
    آلومینیوم , پلاستیک سخت
  • جنس قسمت داخلی
    استیل ضدزنگ , آلومینیوم
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
کیس کامپیوتر گرین مدل آوا

کیس کامپیوتر گرین مدل آوا

مشخصات کالا

مشخصات

  • ارتفاع خنک‌کننده پردازنده
    150 میلی‌متر میلی‌متر
  • طول کارت گرافیک
    310 میلی‌متر میلی‌متر
  • جایگاه اسلات توسعه
    7 عدد
  • جایگاه فن در پنل جلویی
    2 جایگاه فن 120 میلی‌متری
  • جایگاه فن در پنل پشتی
    1 فن نصب شده 120 میلی‌متری
  • جایگاه فن در قسمت کناری
    1 جایگاه فن 120 میلی‌متری
  • محل نصب پاور
    29957
  • توضیحات فضای داخلی
    دارای 3 عدد جایگاه درایور 2.5 اینچی
  • سینی درایو 2.5 اینچی
    یک عدد
  • پاور قابل نصب
    ATX PS2
  • ابعاد
    195x380x425
  • فرم فاکتور
    29791
  • سینی درایو 3.5 اینچی
    2
  • وزن
    2.5 گرم
  • تعداد جایگاه فن
    5 عدد
  • تعداد فن نصب شده
    1 عدد
  • پورت USB 2.0
    دو عدد
  • پشتیبانی از SLI
    دو مسیره , سه مسیره , چهار مسیره
  • پشتیبانی از Crossfire
    دو مسیره , سه مسیره , چهار مسیره
  • سازگاری با مادربرد
    microATX , ATX
  • سینی درایو 5.25 اینچی
    یک عدد
  • جنس قسمت بیرونی
    استیل ضدزنگ
  • جنس قسمت داخلی
    استیل ضدزنگ
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
کیس کامپیوتر گیگابایت آروس مدل C300

کیس کامپیوتر گیگابایت آروس مدل C300

مشخصات کالا

مشخصات

  • طول کارت گرافیک
    400 میلی‌متر
  • جایگاه اسلات توسعه
    7 عدد
  • جایگاه فن در پنل جلویی
    سه عدد فن 120 میلیمتری یا دو عدد فن 140 میلیمتری در جلو
  • جایگاه فن در پنل پشتی
    یک عدد فن 120 میلیمتری
  • جایگاه فن در قسمت بالایی
    دو عدد فن 120 میلیمتری یا دو عدد فن 140 میلیمتری
  • محل نصب پاور
    پایین کیس
  • سینی درایو 2.5 اینچی
    سه عدد
  • ابعاد
    458x211x469
  • فرم فاکتور
    Mid Tower
  • سینی درایو 3.5 اینچی
    2
  • وزن
    5 گرم
  • تعداد جایگاه فن
    Front : 120mm x3 / 140mm x2 Top : 120mm x2 / 140mm x2 Rear : 120mm x1 عدد
  • تعداد فن نصب شده
    front : 12Cm x1 Rear : 12Cm x1 عدد
  • پورت USB 3.0
    سه عدد
  • سازگاری با مادربرد
    microATX , ATX , Mini-ITX
  • جنس قسمت بیرونی
    پلاستیک سخت , استیل ضدزنگ
  • جنس قسمت داخلی
    استیل ضدزنگ
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
کیس کامپیوتر ریدمکس مدل Galaxy

کیس کامپیوتر ریدمکس مدل Galaxy

مشخصات کالا

مشخصات

  • محل نصب پاور
    پایین کیس
  • سینی درایو 2.5 اینچی
    سه عدد
  • ابعاد
    423x191x408
  • فرم فاکتور
    Mid Tower
  • سینی درایو 3.5 اینچی
    2
  • وزن
    4.1 گرم
  • تعداد جایگاه فن
    3 عدد
  • تعداد فن نصب شده
    1 عدد
  • پورت USB 3.0
    یک عدد
  • پورت USB 2.0
    یک عدد
  • سازگاری با مادربرد
    microATX , ATX , Mini-ITX
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
کیس کامپیوتر کولر مستر مدل MasterCase H500 ARGB

کیس کامپیوتر کولر مستر مدل MasterCase H500 ARGB

مشخصات کالا

مشخصات

  • ارتفاع خنک‌کننده پردازنده
    ۱۶۷ میلی‌متر
  • طول کارت گرافیک
    ۴۱۰ میلی‌متر
  • جایگاه اسلات توسعه
    هفت عدد
  • جایگاه فن در پنل جلویی
    سه عدد ۱۲۰ میلی‌متری | دو عدد ۱۴۰ میلی‌متری | یک عدد ۲۰۰ میلی‌متری
  • جایگاه فن در پنل پشتی
    یک عدد ۱۲۰ میلی‌متری
  • جایگاه فن در قسمت بالایی
    دو عدد ۱۲۰ میلی‌متری | دو عدد ۱۴۰ میلی‌متری | یک عدد ۲۰۰ میلی‌متری
  • محل نصب پاور
    قسمت زیرین
  • سینی درایو 2.5 اینچی
    دو عدد
  • پاور قابل نصب
    ATX PS2
  • ابعاد
    525x228x502
  • فرم فاکتور
    ATX
  • سینی درایو 3.5 اینچی
    دو
  • وزن
    9.2 گرم
  • تعداد جایگاه فن
    شش عدد
  • تعداد فن نصب شده
    سه عدد
  • پورت USB 3.0
    دو عدد
  • پورت USB 2.0
    دو عدد
  • پشتیبانی از SLI
    دو مسیره
  • پشتیبانی از Crossfire
    دو مسیره
  • سازگاری با مادربرد
    microATX , ATX , E-ATX , SSI CEB , Mini-ITX
  • جنس قسمت بیرونی
    توری فلزی , پلاستیک سخت , استیل ضدزنگ
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
کیس کامپیوتر شارکن مدل LIT 100

کیس کامپیوتر شارکن مدل LIT 100

مشخصات کالاSharkoon LIT 100 Gaming Case

مشخصات

  • توضیحات سیستم خنک‌کننده
    حداکثر اندازه کولر‌ مایع در پنل سقف : 280 میلی‌متر
  • حداکثر اندازه کولر‌ مایع در پنل جلو : 240 میلی‌متر
  • حداکثر ارتفاع خنک‌کننده پردازنده : 157 میلی‌متر
  • ارتفاع خنک‌کننده پردازنده
    157 میلی‌متر میلی‌متر
  • طول کارت گرافیک
    350 میلی‌متر میلی‌متر
  • جایگاه اسلات توسعه
    7 عدد
  • جایگاه فن در پنل جلویی
    تعداد فن قابل نصب در جلو : 3 عدد
  • تعداد نصب شده در جلو : 1 عدد
  • ابعاد فن نصب شده در جلو : 120 میلی‌متر
  • جایگاه فن در پنل پشتی
    تعداد فن قابل نصب در پشت : 1 عدد
  • تعداد نصب شده در پشت : 1 عدد A-RGB
  • ابعاد فن نصب شده در پشت : 120 میلی‌متر
  • جایگاه فن در قسمت بالایی
    تعداد فن قابل نصب در بالا: 2 عدد 120 میلی متری یا 2 عدد 140 میلی متری یا رادیاتور
  • محل نصب پاور
    پایین
  • توضیحات فضای داخلی
    حداکثر طول منبع تغذیه : 215 میلی‌متر
  • جایگاه درایو 2.5 اینچ : 6 عدد
  • جنس شاسی : استیل ضد زنگ
  • جنس بدنه : استیل - شیشه
  • ابعاد
    436x206x481
  • فرم فاکتور
    Mid-Tower
  • سینی درایو 3.5 اینچی
    2
  • وزن
    6.7 گرم
  • مشخصات تکمیلی
    پشتیبانی از A-RGB با 4 درگاه و 14 حالت با ورودی 5V-D-G & 5V-D-coded-G
  • MSI Mystic Light Sync, ASUS Aura Sync, Gigabyte RGB Fusion Ready, ASRock Polychrome Sync
  • تعداد جایگاه فن
    6 عدد
  • تعداد فن نصب شده
    2 عدد
  • پورت USB 3.0
    دو عدد
  • پورت USB 2.0
    یک عدد
  • سازگاری با مادربرد
    microATX , ATX , Mini-ITX
  • جنس قسمت بیرونی
    استیل ضدزنگ
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
کیس کامپیوتر سادیتا مدل الوند

کیس کامپیوتر سادیتا مدل الوند

مشخصات کالا

مشخصات

  • محل نصب پاور
    29957
  • ابعاد
    41.5x390x180
  • فرم فاکتور
    پشتیبانی از 3 فرم فاکتور مادر برد ATX، MicroATX و Mini-ITX
  • سینی درایو 3.5 اینچی
    5
  • وزن
    4.5 گرم
  • تعداد جایگاه فن
    3 عدد
  • تعداد فن نصب شده
    ندارد عدد
  • پورت USB 3.0
    یک عدد
  • پورت USB 2.0
    دو عدد
  • سازگاری با مادربرد
    microATX , ATX
  • سینی درایو 5.25 اینچی
    یک عدد
  • جنس قسمت بیرونی
    استیل ضدزنگ , پلاستیک فشرده شفاف
  • جنس قسمت داخلی
    استیل ضدزنگ
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
کیس کامپیوتر کولر مستر مدل MasterBox TD500L

کیس کامپیوتر کولر مستر مدل MasterBox TD500L

مشخصات کالا

مشخصات

  • ارتفاع خنک‌کننده پردازنده
    ۱۶۵ میلی‌متر
  • طول کارت گرافیک
    ۴۱۰ میلی‌متر
  • جایگاه اسلات توسعه
    هفت عدد
  • جایگاه فن در پنل جلویی
    سه عدد ۱۲۰ میلی‌متری | دو عدد ۱۴۰ میلی‌متری
  • جایگاه فن در پنل پشتی
    یک عدد ۱۲۰ میلی‌متری
  • جایگاه فن در قسمت بالایی
    دو عدد ۱۲۰ یا ۱۴۰ میلی‌متری
  • محل نصب پاور
    قسمت پایینی کیس
  • سینی درایو 2.5 اینچی
    دو عدد
  • پاور قابل نصب
    ATX PS2
  • ابعاد
    493x217x468
  • فرم فاکتور
    Mid Tower
  • سینی درایو 3.5 اینچی
    دو
  • وزن
    5.3 گرم
  • تعداد جایگاه فن
    پنج عدد
  • تعداد فن نصب شده
    یک عدد
  • پورت USB 3.0
    دو عدد
  • پشتیبانی از SLI
    دو مسیره , سه مسیره
  • پشتیبانی از Crossfire
    دو مسیره , سه مسیره
  • سازگاری با مادربرد
    microATX , ATX , Mini-ITX
  • جنس قسمت بیرونی
    پلاستیک سخت , استیل ضدزنگ
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
کیس کامپیوتر کولر مستر مدل MASTERCASE H500P MESH

کیس کامپیوتر کولر مستر مدل MASTERCASE H500P MESH

مشخصات کالا

مشخصات

  • ارتفاع خنک‌کننده پردازنده
    ۱۹۰ میلی‌متر
  • طول کارت گرافیک
    ۴۱۲ میلی‌متر
  • جایگاه اسلات توسعه
    هفت به‌علاوه دو عدد
  • جایگاه فن در پنل جلویی
    سه عدد ۱۲۰ میلی‌متری یا ۱۴۰ میلی‌متری | دو عدد ۲۰۰ میلی‌متری
  • جایگاه فن در پنل پشتی
    یک عدد ۱۲۰ میلی‌متری یا ۱۴۰ میلی‌متری
  • جایگاه فن در قسمت بالایی
    سه عدد ۱۲۰ میلی‌متری یا ۱۴۰ میلی‌متری | دو عدد ۲۰۰ میلی‌متری
  • محل نصب پاور
    قسمت پایینی کیس
  • سینی درایو 2.5 اینچی
    دو عدد
  • پاور قابل نصب
    ATX PS2
  • ابعاد
    544x248x546
  • فرم فاکتور
    Mid Tower
  • سینی درایو 3.5 اینچی
    ۲
  • وزن
    11.3 گرم
  • تعداد جایگاه فن
    هفت عدد
  • تعداد فن نصب شده
    سه عدد
  • پورت USB 3.0
    دو عدد
  • پورت USB 2.0
    دو عدد
  • پشتیبانی از SLI
    دو مسیره , سه مسیره , چهار مسیره
  • پشتیبانی از Crossfire
    دو مسیره , سه مسیره , چهار مسیره
  • سازگاری با مادربرد
    microATX , ATX , E-ATX , Mini-ITX
  • جنس قسمت بیرونی
    پلاستیک سخت , استیل ضدزنگ
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
کیس کامپیوتر دیپ کول مدل MATREXX 70 ADD-RGB 3F

کیس کامپیوتر دیپ کول مدل MATREXX 70 ADD-RGB 3F

مشخصات کالا

مشخصات

  • ارتفاع خنک‌کننده پردازنده
    170 میلی‌متر
  • طول کارت گرافیک
    380 میلی‌متر
  • جایگاه اسلات توسعه
    9 عدد
  • محل نصب پاور
    پایین کیس
  • ابعاد
    471x222x435
  • فرم فاکتور
    MID TOWER
  • سینی درایو 3.5 اینچی
    2
  • وزن
    9350 گرم
  • تعداد جایگاه فن
    6 عدد
  • تعداد فن نصب شده
    1 عدد
  • پورت USB 3.0
    دو عدد
  • پورت USB 2.0
    دو عدد
  • سازگاری با مادربرد
    microATX , ATX , E-ATX , Mini-ITX
  • جنس قسمت بیرونی
    پلاستیک سخت , پلاستیک فشرده شفاف
  • جنس قسمت داخلی
    تعریف نشده
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
کیس کامپیوتر اوست مدل GT-AV01-BG ARGB

کیس کامپیوتر اوست مدل GT-AV01-BG ARGB

مشخصات کالا

مشخصات

  • توضیحات سیستم خنک‌کننده
    جایگاه فن مایع در پنل بالایی دو عدد 120 میلی متر ، یک عدد /280240 میلی متر
  • جایگاه فن مایع در پنل پشتی یک عدد 140/120 میلی متر
  • جایگاه فن مایع در پنل جلویی دو عدد 120 میلی متر ، یک عدد 120/240/280 میلی متر
  • طول کارت گرافیک
    395 میلی‌متر
  • جایگاه اسلات توسعه
    7 عدد
  • جایگاه فن در پنل جلویی
    دو عدد 120 میلی متر ، یک عدد 120/240/280 میلی متر
  • جایگاه فن در پنل پشتی
    یک عدد 140/120 میلی متر ، بهمراه یک عدد فن 120MM ARGB DUAL RING
  • جایگاه فن در قسمت بالایی
    دو عدد 120/140 میلی متر ، بهمراه دو عدد فن 120MM ARGB DUAL RING
  • محل نصب پاور
    پایین
  • ابعاد
    440x200x380
  • فرم فاکتور
    ATX
  • سینی درایو 3.5 اینچی
    2
  • وزن
    3 گرم
  • مشخصات تکمیلی
    دارای ARGB Strip in Front Panel
  • پنل جانبی شیشه ایی کامل ( Tempered Glass )
  • دارای فیلتر منبع تغذیه با قابلیت جابجایی با طراحی فشار هوای مثبت برای کاهش گرد و غبار
  • دارای یک هاب فن 3 پین 8 به 1 ARGB به منظور کنترل فن و مدیریت کابل کشی
  • طراحی هوشمند سیستم کابل کشی
  • تعداد جایگاه فن
    6 عدد
  • تعداد فن نصب شده
    6 عدد
  • پورت USB 3.0
    یک عدد
  • پورت USB 2.0
    دو عدد
  • سازگاری با مادربرد
    microATX , ATX
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
کیس کامپیوتر مستر تک مدل T500 HACKER

کیس کامپیوتر مستر تک مدل T500 HACKER

مشخصات کالاMaster Tech T500 Gaming Computer Case

مشخصات

  • محل نصب پاور
    پایین
  • سینی درایو 2.5 اینچی
    سه عدد
  • ابعاد
    450 × 208 × 534
  • فرم فاکتور
    Mid Tower
  • سینی درایو 3.5 اینچی
    2
  • وزن
    3 گرم
  • تعداد جایگاه فن
    8 عدد
  • تعداد فن نصب شده
    4 عدد
  • پورت USB 3.0
    دو عدد
  • پورت USB 2.0
    دو عدد
  • سازگاری با مادربرد
    ATX
  • سینی درایو 5.25 اینچی
    دو عدد
  • جنس قسمت بیرونی
    استیل ضدزنگ
  • جنس قسمت داخلی
    استیل ضدزنگ
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
کیس کامپیوتر ام اس آی مدل MPG GUNGNIR 110R

کیس کامپیوتر ام اس آی مدل MPG GUNGNIR 110R

مشخصات کالا

مشخصات

  • توضیحات سیستم خنک‌کننده
    فضای نصب رادیاتور واتر کولینگ
  • جلو : 120 / 140 / 240mm / 280mm / 360mm
  • بالا : 120 / 240mm
  • پشت : 120mm
  • طول کارت گرافیک
    340 میلی‌متر
  • جایگاه اسلات توسعه
    7 عدد
  • محل نصب پاور
    پشت
  • سینی درایو 2.5 اینچی
    دو عدد
  • پاور قابل نصب
    ATX PS2
  • ابعاد
    215x430x450
  • فرم فاکتور
    Mid-Tower
  • سینی درایو 3.5 اینچی
    2
  • وزن
    7.9 گرم
  • مشخصات تکمیلی
    فن های ARGB با امکان نورپردازی
  • شیشه با کیفیت بالا با درجه ضخامت 4 میلی متر درجه دوام
  • فیلتر مغناطیسی در بالا به گونه ای طراحی شده است که کاربران می توانند به راحتی از نصب و تمیز کردن استفاده کنند
  • یک عدد پوت USB Type C
  • تعداد جایگاه فن
    6 عدد
  • تعداد فن نصب شده
    4 عدد
  • پورت USB 3.0
    دو عدد
  • سازگاری با مادربرد
    microATX , ATX , Mini-ITX
  • جنس قسمت بیرونی
    استیل ضدزنگ
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
کیس کامپیوتر گرین مدل HIWA

کیس کامپیوتر گرین مدل HIWA

مشخصات کالاGreen HIWA Computer Case

مشخصات

  • توضیحات سیستم خنک‌کننده
    امکان نصب رادیاتور 120 میلی‌متری در قسمت پشتی
  • ارتفاع خنک‌کننده پردازنده
    155 میلی‌متر
  • طول کارت گرافیک
    360 میلی‌متر
  • جایگاه اسلات توسعه
    7 عدد
  • جایگاه فن در پنل جلویی
    امکان نصب 1 عدد قن 120 میلی‌متری / 240 میلی‌متری
  • جایگاه فن در پنل پشتی
    1 عدد فن 120 میلی‌متری نصب شده
  • جایگاه فن در قسمت کناری
    امکان نصب 1 عدد قن 120 میلی‌متری
  • جایگاه فن در قسمت پایینی
    ندارد
  • جایگاه فن در قسمت بالایی
    ندارد
  • محل نصب پاور
    29957
  • توضیحات فضای داخلی
    دارای 1 عدد فضای نصب درایو 2.5 اینچی به صورت مخفی
  • پاور قابل نصب
    ATX PS2
  • ابعاد
    195 × 405 × 465
  • فرم فاکتور
    29791
  • سینی درایو 3.5 اینچی
    3
  • وزن
    3450 گرم
  • تعداد جایگاه فن
    3 عدد
  • تعداد فن نصب شده
    1 عدد
  • پورت USB 2.0
    دو عدد
  • پشتیبانی از SLI
    دو مسیره , سه مسیره , چهار مسیره
  • پشتیبانی از Crossfire
    دو مسیره , سه مسیره , چهار مسیره
  • سازگاری با مادربرد
    ATX , microATX , Mini-ITX
  • سینی درایو 5.25 اینچی
    دو عدد
  • جنس قسمت بیرونی
    پلاستیک فشرده شفاف , استیل ضدزنگ
  • جنس قسمت داخلی
    استیل ضدزنگ
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
کیس کامپیوتر اوست مدل GT-AV05-BG ARGB

کیس کامپیوتر اوست مدل GT-AV05-BG ARGB

مشخصات کالا

مشخصات

  • توضیحات سیستم خنک‌کننده
    جایگاه فن مایع در پنل بالایی دو عدد 120 میلی متر ، یک عدد /280240 میلی متر
  • جایگاه فن مایع در پنل پشتی یک عدد 140/120 میلی متر
  • جایگاه فن مایع در پنل جلویی دو عدد 120 میلی متر ، یک عدد 120/240/280 میلی متر
  • طول کارت گرافیک
    395 میلی متر با قابلیت پشتیبانی از هفت عدد کارت گرافیک میلی‌متر
  • جایگاه اسلات توسعه
    7 عدد
  • جایگاه فن در پنل جلویی
    دو عدد 120 میلی متر ، یک عدد 120/240/280 میلی متر
  • جایگاه فن در پنل پشتی
    یک عدد 140/120 میلی متر ، بهمراه یک عدد فن 120MM ARGB DUAL RING
  • جایگاه فن در قسمت بالایی
    دو عدد 120/140 میلی متر ، بهمراه دو عدد فن 120MM ARGB DUAL RING
  • محل نصب پاور
    پایین
  • ابعاد
    450x210x300
  • فرم فاکتور
    ATX
  • سینی درایو 3.5 اینچی
    2
  • وزن
    4 گرم
  • مشخصات تکمیلی
    • دارای ARGB Strip in Front Panel
  • پنل جانبی شیشه ایی کامل ( Tempered Glass )
  • دارای فیلتر منبع تغذیه با قابلیت جابجایی با طراحی فشار هوای مثبت برای کاهش گرد و غبار
  • دارای یک هاب فن 3 پین 8 به 1 ARGB به منظور کنترل فن و مدیریت کابل کشی
  • طراحی هوشمند سیستم کابل کشی
  • تعداد جایگاه فن
    6 عدد
  • تعداد فن نصب شده
    6 عدد
  • پورت USB 3.0
    یک عدد
  • پورت USB 2.0
    دو عدد
  • سازگاری با مادربرد
    microATX , ATX
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
کیس کامپیوتر کولر مستر مدل MasterBox MS600

کیس کامپیوتر کولر مستر مدل MasterBox MS600

مشخصات کالا

مشخصات

  • ارتفاع خنک‌کننده پردازنده
    ۱۶۰ میلی‌متر
  • طول کارت گرافیک
    ۴۰۰ میلی‌متر
  • جایگاه اسلات توسعه
    هفت عدد
  • جایگاه فن در پنل جلویی
    دو عدد ۱۲۰ میلی‌متری یا ۱۴۰ میلی‌متری
  • جایگاه فن در پنل پشتی
    یک عدد ۱۲۰ میلی‌متری
  • محل نصب پاور
    قسمت پایینی کیس
  • سینی درایو 2.5 اینچی
    دو عدد
  • پاور قابل نصب
    ATX PS2
  • ابعاد
    460x213x446
  • فرم فاکتور
    Mid Tower
  • سینی درایو 3.5 اینچی
    دو
  • وزن
    2.3 گرم
  • تعداد جایگاه فن
    سه عدد
  • تعداد فن نصب شده
    یک عدد
  • پورت USB 3.0
    دو عدد
  • سازگاری با مادربرد
    microATX , ATX , Mini-ITX
  • جنس قسمت بیرونی
    پلاستیک سخت , استیل ضدزنگ
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
کیس کامپیوتر کولر مستر مدل MasterCase SL600M

کیس کامپیوتر کولر مستر مدل MasterCase SL600M

مشخصات کالا

مشخصات

  • ارتفاع خنک‌کننده پردازنده
    ۱۹۱ میلی‌متر
  • طول کارت گرافیک
    ۳۱۸ میلی‌متر
  • جایگاه اسلات توسعه
    نه عدد
  • جایگاه فن در قسمت پایینی
    سه عدد ۱۲۰ میلی‌متری | دو عدد ۱۴۰ میلی‌متری
  • جایگاه فن در قسمت بالایی
    سه عدد ۱۲۰ میلی‌متری | دو عدد ۱۴۰ میلی‌متری
  • محل نصب پاور
    قسمت پایینی کیس
  • سینی درایو 2.5 اینچی
    سه عدد
  • پاور قابل نصب
    ATX PS2
  • ابعاد
    544x242x573
  • فرم فاکتور
    Mid Tower
  • سینی درایو 3.5 اینچی
    چهار
  • وزن
    13.4 گرم
  • تعداد جایگاه فن
    شش عدد
  • تعداد فن نصب شده
    دو عدد
  • پورت USB 3.0
    دو عدد
  • پورت USB 2.0
    دو عدد
  • پشتیبانی از SLI
    دو مسیره , سه مسیره , چهار مسیره
  • پشتیبانی از Crossfire
    دو مسیره , سه مسیره , چهار مسیره
  • سازگاری با مادربرد
    microATX , ATX , E-ATX , Mini-ITX
  • جنس قسمت بیرونی
    آلومینیوم , استیل ضدزنگ
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
کیس کامپیوتر گرین مدل Z4 Astiak

کیس کامپیوتر گرین مدل Z4 Astiak

مشخصات کالاGreen Z4 Astiak Computer Case

مشخصات

  • ارتفاع خنک‌کننده پردازنده
    175 میلی‌متر
  • طول کارت گرافیک
    390 میلی‌متر
  • جایگاه فن در پنل جلویی
    دو عدد فن 120 میلی متری با نور قرمز
  • جایگاه فن در پنل پشتی
    یک عدد فن 120 میلی متری 9 پره کم صدا با نور قرمز
  • جایگاه فن در قسمت بالایی
    دو عدد فن 120 میلی متری 9 پره کم صدا با نور قرمز
  • توضیحات فضای داخلی
    دارای قابلیت نصب تمامی CPU COOLER های حرفه‌ای و بدون محدودیت در ابعاد کولر
  • دارای دریچه بزرگ در قسمت سینی مادربرد و پشت سوکت پردازنده
  • پشتیبانی از نصب حداقل دو عدد کارت گرافیکی حرفه‌ای
  • دارای ابزار نصب آسان و سریع برای محفظه‌های HDD
  • ابعاد
    235 × 470 × 505
  • قابلیت‌های کیس
    مکانیزم کاهش نویز / لرزش
  • سینی درایو 3.5 اینچی
    3
  • وزن
    6.8 گرم
  • تعداد جایگاه فن
    5 عدد
  • تعداد فن نصب شده
    5 عدد
  • پورت USB 3.0
    دو عدد
  • پورت USB 2.0
    دو عدد
  • پشتیبانی از SLI
    دو مسیره , سه مسیره , چهار مسیره
  • پشتیبانی از Crossfire
    دو مسیره , سه مسیره , چهار مسیره
  • سازگاری با مادربرد
    ATX , E-ATX , microATX , Mini-ITX , SSI CEB
  • سینی درایو 5.25 اینچی
    دو عدد
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
کیس کامپیوتر گرین مدل Z5 SURENA

کیس کامپیوتر گرین مدل Z5 SURENA

مشخصات کالا

مشخصات

  • محل نصب پاور
    پایین
  • سینی درایو 2.5 اینچی
    سه عدد
  • ابعاد
    440x220x510
  • فرم فاکتور
    Mid Tower
  • سینی درایو 3.5 اینچی
    3
  • وزن
    7 گرم
  • تعداد جایگاه فن
    8 عدد
  • تعداد فن نصب شده
    4 عدد
  • پورت USB 3.0
    یک عدد
  • پورت USB 2.0
    دو عدد
  • سازگاری با مادربرد
    microATX , ATX , E-ATX , SSI CEB , Mini-ITX
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
کیس کامپیوتر سیلور استون مدل CS01B-HS

کیس کامپیوتر سیلور استون مدل CS01B-HS

مشخصات کالا

مشخصات

  • محل نصب پاور
    پایین
  • ابعاد
    210x320x210
  • فرم فاکتور
    ITX
  • سینی درایو 3.5 اینچی
    ندارد
  • وزن
    4 گرم
  • تعداد جایگاه فن
    2 عدد
  • تعداد فن نصب شده
    2 عدد
  • پورت USB 3.0
    دو عدد
  • سازگاری با مادربرد
    Mini-ITX
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
کیس کامپیوتر ترمالتیک مدل V200 Tempered Glass RGB Edition

کیس کامپیوتر ترمالتیک مدل V200 Tempered Glass RGB Edition

مشخصات کالا

مشخصات

  • جایگاه فن در پنل جلویی
    3
  • جایگاه فن در پنل پشتی
    1
  • جایگاه فن در قسمت بالایی
    2
  • محل نصب پاور
    پایین
  • سینی درایو 2.5 اینچی
    سه عدد
  • ابعاد
    447x217x439
  • فرم فاکتور
    Mid-Tower
  • سینی درایو 3.5 اینچی
    2
  • وزن
    7.1 گرم
  • تعداد جایگاه فن
    6 عدد
  • تعداد فن نصب شده
    2 عدد
  • پورت USB 3.0
    یک عدد
  • پورت USB 2.0
    دو عدد
  • سازگاری با مادربرد
    microATX , ATX , Mini-ITX
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
کیس شارکوون مدل REV200 RGB

کیس شارکوون مدل REV200 RGB

مشخصات کالا

مشخصات

  • توضیحات سیستم خنک‌کننده
    حداکثر اندازه کولر مایع در پنل پشت : 60 میلی‌متر
  • حداکثر اندازه کولر مایع در پنل جلو : 64 میلی‌متر
  • ارتفاع خنک‌کننده پردازنده
    165 میلی‌متر میلی‌متر
  • طول کارت گرافیک
    323 میلی‌متر میلی‌متر
  • جایگاه اسلات توسعه
    7 عدد
  • جایگاه فن در پنل جلویی
    3 فن از پیش نصب شده 120 میلی متری A-RGB و یا رادیاتور
  • جایگاه فن در پنل پشتی
    2 فن از پیش نصب شده 120 میلی متری A-RGB و یا رادیاتور
  • محل نصب پاور
    پایین
  • توضیحات فضای داخلی
    حداکثر طول منبع تغذیه : 200 میلی‌متر
  • ابعاد
    484x215x485
  • فرم فاکتور
    Mid Tower
  • سینی درایو 3.5 اینچی
    2
  • وزن
    9 گرم
  • مشخصات تکمیلی
    نورپرداری A-RGB با 8 درگاه و 14 حالت با ورودی 5V-D-G & 5V-D-coded-G
  • پشتیبانی از MSI Mystic Light Sync, ASUS Aura Sync, Gigabyte RGB Fusion Ready, ASRock Polychrome Sync
  • تعداد جایگاه فن
    5 عدد
  • تعداد فن نصب شده
    5 عدد
  • پورت USB 3.0
    دو عدد
  • پورت USB 2.0
    دو عدد
  • سازگاری با مادربرد
    microATX , ATX , Mini-ITX
  • جنس قسمت بیرونی
    استیل ضدزنگ
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
کیس کامپیوتر مستر تک مدل G200

کیس کامپیوتر مستر تک مدل G200

مشخصات کالاMaster Tech G200 Computer Case

مشخصات

  • محل نصب پاور
    پایین
  • سینی درایو 2.5 اینچی
    دو عدد
  • ابعاد
    483x400x205
  • فرم فاکتور
    29791
  • سینی درایو 3.5 اینچی
    2
  • وزن
    7500 گرم
  • تعداد جایگاه فن
    6 عدد
  • تعداد فن نصب شده
    2 عدد
  • پورت USB 3.0
    دو عدد
  • پورت USB 2.0
    دو عدد
  • سازگاری با مادربرد
    ATX
  • جنس قسمت بیرونی
    استیل ضدزنگ
  • جنس قسمت داخلی
    استیل ضدزنگ
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
کیس کامپیوتر گرین مدل HOMA

کیس کامپیوتر گرین مدل HOMA

مشخصات کالا

مشخصات

  • محل نصب پاور
    بالای کیس
  • سینی درایو 2.5 اینچی
    یک عدد
  • ابعاد
    380x195x425
  • فرم فاکتور
    Mid-Tower
  • سینی درایو 3.5 اینچی
    یک
  • وزن
    2.9 گرم
  • تعداد جایگاه فن
    5 عدد
  • تعداد فن نصب شده
    صفر عدد
  • پورت USB 2.0
    دو عدد
  • سازگاری با مادربرد
    microATX , ATX , Mini-ITX
  • سینی درایو 5.25 اینچی
    یک عدد
  • جنس قسمت بیرونی
    توری فلزی
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
کیس کامپیوتر سادیتا مدل Sahand

کیس کامپیوتر سادیتا مدل Sahand

مشخصات کالا

مشخصات

  • جایگاه اسلات توسعه
    7 عدد
  • محل نصب پاور
    بالای کیس
  • ابعاد
    415x180x390
  • فرم فاکتور
    مید تاور
  • سینی درایو 3.5 اینچی
    7
  • وزن
    4.5 گرم
  • تعداد جایگاه فن
    3 عدد
  • تعداد فن نصب شده
    ندارد عدد
  • پورت USB 3.0
    یک عدد
  • پورت USB 2.0
    دو عدد
  • پشتیبانی از SLI
    دو مسیره , سه مسیره , چهار مسیره
  • پشتیبانی از Crossfire
    دو مسیره , سه مسیره , چهار مسیره
  • سازگاری با مادربرد
    microATX , ATX , Mini-ITX
  • سینی درایو 5.25 اینچی
    یک عدد
  • جنس قسمت بیرونی
    استیل ضدزنگ , پلاستیک فشرده شفاف
  • جنس قسمت داخلی
    استیل ضدزنگ
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
کیس کامپیوتر ام اس آی مدل MAG Forge 100R

کیس کامپیوتر ام اس آی مدل MAG Forge 100R

مشخصات کالا

مشخصات

  • توضیحات سیستم خنک‌کننده
    Front: 2 x 120 mm addressable RGB LED Fan included
  • Rear: 1 x 120mm System Fan included
  • ارتفاع خنک‌کننده پردازنده
    160 میلی‌متر
  • طول کارت گرافیک
    330 میلی‌متر
  • جایگاه فن در پنل جلویی
    Up to 3 x 120 mm / 2 x 140 mm
  • جایگاه فن در پنل پشتی
    Up to 1 x 120 mm
  • جایگاه فن در قسمت بالایی
    Up to 2 x 120 mm / 2 x 140 mm
  • محل نصب پاور
    پایین
  • سینی درایو 2.5 اینچی
    سه عدد
  • پاور قابل نصب
    ATX PS2
  • ابعاد
    421x210x499
  • فرم فاکتور
    Mid-Tower
  • سینی درایو 3.5 اینچی
    2
  • وزن
    5.65 گرم
  • مشخصات تکمیلی
    دارای هاب کنترل LED یک به 6 argb
  • تعداد جایگاه فن
    6 عدد
  • تعداد فن نصب شده
    3 عدد
  • پورت USB 3.0
    دو عدد
  • سازگاری با مادربرد
    microATX , ATX , Mini-ITX
  • جنس قسمت بیرونی
    آلومینیوم , توری فلزی , پلاستیک فشرده شفاف
  • جنس قسمت داخلی
    آلومینیوم
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
کیس کامپیوتر گرین مدل PARSA

کیس کامپیوتر گرین مدل PARSA

مشخصات کالا

مشخصات

  • توضیحات سیستم خنک‌کننده
    2 عدد فیلتر مگنتی در بخش درب کناری و کف کیس (محفظه ورودی هوای پاور)
  • جایگاه اسلات توسعه
    7 عدد
  • جایگاه فن در پنل جلویی
    قابلیت نصب 2 عدد فن 120/140 میلی متری در قسمت جلوی کیس جهت ورود هوای خنک به فضای داخلی کیس
  • جایگاه فن در پنل پشتی
    یک عدد فن 120 میلی متری نصب شده در قسمت پشت کیس جهت خروج هوای گرم از فضای داخلی کیس
  • جایگاه فن در قسمت کناری
    قابلیت نصب 2 عدد فن 120 میلی متری در قسمت کناری کیس جهت ورود هوای خنک به فضای داخلی کیس
  • جایگاه فن در قسمت بالایی
    قابلیت نصب 2 عدد فن 120 میلی متری در قسمت سقف کیس جهت خروج هوای گرم از فضای داخلی کیس
  • محل نصب پاور
    طراحی اسکلت معکوس (پایین کیس)
  • توضیحات فضای داخلی
    فضای ترکیبی نصب تجهیزات 2.5 اینچ و 3.5 اینچ: 2 عدد
  • فضای نصب تجهیزات 3.5 اینچ: 2 عدد
  • فضای اختصاصی نصب تجهیزات 2.5 اینچ: 3 عدد
  • فضای نصب پاور (منبع تغذیه): 210 میلی متر
  • مجهز به پدهای ضد لرزش و نویز در محل نصب پاور
  • سینی درایو 2.5 اینچی
    سه عدد
  • پاور قابل نصب
    ATX PS2
  • ابعاد
    470x180x450
  • فرم فاکتور
    Mid-Tower
  • سینی درایو 3.5 اینچی
    2
  • وزن
    5.7 گرم
  • تعداد جایگاه فن
    5 عدد
  • تعداد فن نصب شده
    1 عدد
  • پورت USB 3.0
    یک عدد
  • پورت USB 2.0
    دو عدد
  • پشتیبانی از SLI
    دو مسیره , سه مسیره
  • پشتیبانی از Crossfire
    دو مسیره , سه مسیره
  • سازگاری با مادربرد
    microATX , ATX , SSI CEB , Mini-ITX
  • سینی درایو 5.25 اینچی
    یک عدد
  • جنس قسمت بیرونی
    پلاستیک سخت , استیل ضدزنگ
  • جنس قسمت داخلی
    استیل ضدزنگ
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
کیس کامپیوتر گرین مدل HOMA

کیس کامپیوتر گرین مدل HOMA

مشخصات کالا

مشخصات

  • محل نصب پاور
    بالای کیس
  • سینی درایو 2.5 اینچی
    یک عدد
  • ابعاد
    380x195x425
  • فرم فاکتور
    29791
  • سینی درایو 3.5 اینچی
    1
  • وزن
    3 گرم
  • تعداد جایگاه فن
    5 عدد
  • تعداد فن نصب شده
    1 عدد
  • پورت USB 2.0
    دو عدد
  • سازگاری با مادربرد
    microATX , ATX , Mini-ITX
  • سینی درایو 5.25 اینچی
    یک عدد
  • جنس قسمت بیرونی
    استیل ضدزنگ
  • جنس قسمت داخلی
    استیل ضدزنگ
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
کیس کامپیوتر کولر مستر مدل MasterCase H500 Iron

کیس کامپیوتر کولر مستر مدل MasterCase H500 Iron

مشخصات کالا

مشخصات

  • ارتفاع خنک‌کننده پردازنده
    ۱۶۷ میلی‌متر
  • طول کارت گرافیک
    ۴۱۰ میلی‌متر
  • جایگاه اسلات توسعه
    هفت عدد
  • جایگاه فن در پنل جلویی
    سه عدد ۱۲۰ میلی‌متری | دو عدد ۱۴۰ میلی‌متری یا ۲۰۰ میلی‌متری
  • جایگاه فن در پنل پشتی
    یک عدد ۱۲۰ میلی‌متری
  • جایگاه فن در قسمت بالایی
    دو عدد ۱۲۰ میلی‌متری | دو عدد ۱۴۰ میلی‌متری | یک عدد ۲۰۰ میلی‌متری
  • محل نصب پاور
    قسمت پایینی کیس
  • سینی درایو 2.5 اینچی
    دو عدد
  • پاور قابل نصب
    ATX PS2
  • ابعاد
    450x220x445
  • فرم فاکتور
    Mid Tower
  • سینی درایو 3.5 اینچی
    دو
  • وزن
    11.3 گرم
  • تعداد جایگاه فن
    شش عدد
  • تعداد فن نصب شده
    سه عدد
  • پورت USB 3.0
    دو عدد
  • پورت USB 2.0
    دو عدد
  • پشتیبانی از SLI
    دو مسیره , سه مسیره , چهار مسیره
  • پشتیبانی از Crossfire
    دو مسیره , سه مسیره , چهار مسیره
  • سازگاری با مادربرد
    microATX , ATX , Mini-ITX
  • جنس قسمت بیرونی
    استیل ضدزنگ
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
کیس کامپیوتر مستر تک مدل Mantra

کیس کامپیوتر مستر تک مدل Mantra

مشخصات کالاMaster Tech Mantra Computer Case

مشخصات

  • محل نصب پاور
    پایین
  • سینی درایو 2.5 اینچی
    سه عدد
  • ابعاد
    185*400*415
  • فرم فاکتور
    Mid Tower
  • سینی درایو 3.5 اینچی
    2
  • وزن
    3 گرم
  • تعداد جایگاه فن
    4 عدد
  • تعداد فن نصب شده
    2 عدد
  • پورت USB 3.0
    یک عدد
  • پورت USB 2.0
    یک عدد
  • سازگاری با مادربرد
    microATX , ATX , Mini-ITX
  • جنس قسمت بیرونی
    استیل ضدزنگ
  • جنس قسمت داخلی
    استیل ضدزنگ
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
کیس کامپیوتر کولر مستر مدل MasterBox MB511 ARGB

کیس کامپیوتر کولر مستر مدل MasterBox MB511 ARGB

مشخصات کالا

مشخصات

  • ارتفاع خنک‌کننده پردازنده
    ۱۶۵ میلی‌متر
  • طول کارت گرافیک
    ۴۱۰ میلی‌متر
  • جایگاه اسلات توسعه
    هفت عدد
  • جایگاه فن در پنل جلویی
    سه عدد ۱۲۰ میلی‌متری | دو عدد ۱۴۰ میلی‌متری
  • جایگاه فن در پنل پشتی
    یک عدد ۱۲۰ میلی‌متری
  • جایگاه فن در قسمت بالایی
    سه عدد ۱۲۰ میلی‌متری | دو عدد ۱۴۰ میلی‌متری
  • محل نصب پاور
    قسمت زیرین
  • پاور قابل نصب
    ATX PS2
  • ابعاد
    496x217x469
  • فرم فاکتور
    ATX
  • سینی درایو 3.5 اینچی
    دو
  • وزن
    7.04 گرم
  • تعداد جایگاه فن
    هفت عدد
  • تعداد فن نصب شده
    سه عدد
  • پورت USB 3.0
    دو عدد
  • پشتیبانی از SLI
    دو مسیره
  • پشتیبانی از Crossfire
    دو مسیره
  • سازگاری با مادربرد
    microATX , ATX , E-ATX , SSI CEB , Mini-ITX
  • جنس قسمت بیرونی
    پلاستیک سخت , استیل ضدزنگ
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
کیس کامپیوتر گیگابایت مدل C200

کیس کامپیوتر گیگابایت مدل C200

مشخصات کالا

مشخصات

  • طول کارت گرافیک
    330 میلی‌متر
  • جایگاه اسلات توسعه
    7 عدد
  • جایگاه فن در پنل جلویی
    سه عدد فن 120 میلیمتری یا دو عدد فن 140 میلیمتری در جلو
  • جایگاه فن در پنل پشتی
    یک عدد فن 120 میلیمتری
  • جایگاه فن در قسمت بالایی
    دو عدد فن 120 میلیمتری
  • محل نصب پاور
    پایین کیس
  • سینی درایو 2.5 اینچی
    دو عدد
  • ابعاد
    435x210x480
  • فرم فاکتور
    Mid Tower
  • سینی درایو 3.5 اینچی
    2
  • وزن
    7.5 گرم
  • تعداد جایگاه فن
    Rear : 120mm x1 Top : 120mm x2 / 140mm x2 Front : 120mm x3 / 140mm x2 عدد
  • تعداد فن نصب شده
    Rear: 1 x 12cm عدد
  • پورت USB 3.0
    دو عدد
  • سازگاری با مادربرد
    microATX , ATX , Mini-ITX
  • جنس قسمت بیرونی
    استیل ضدزنگ , پلاستیک فشرده شفاف
  • جنس قسمت داخلی
    استیل ضدزنگ
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
کیس کامپیوتر کولر مستر مدل MasterBox K500 ARGB

کیس کامپیوتر کولر مستر مدل MasterBox K500 ARGB

مشخصات کالا

مشخصات

  • ارتفاع خنک‌کننده پردازنده
    ۱۶۳ میلی‌متر
  • طول کارت گرافیک
    ۴۰۰ میلی‌متر
  • جایگاه اسلات توسعه
    هفت عدد
  • جایگاه فن در پنل جلویی
    سه عدد ۱۲۰ میلی‌متری | دو عدد ۱۴۰ میلی‌متری
  • جایگاه فن در پنل پشتی
    یک عدد ۱۲۰ میلی‌متری
  • جایگاه فن در قسمت بالایی
    دو عدد ۱۲۰ میلی‌متری
  • محل نصب پاور
    قسمت زیرین
  • سینی درایو 2.5 اینچی
    یک عدد
  • پاور قابل نصب
    ATX PS2
  • ابعاد
    491x211x455
  • فرم فاکتور
    ATX
  • سینی درایو 3.5 اینچی
    دو
  • وزن
    6.19 گرم
  • تعداد جایگاه فن
    شش عدد
  • تعداد فن نصب شده
    سه عدد
  • پورت USB 3.0
    دو عدد
  • سازگاری با مادربرد
    microATX , ATX , Mini-ITX
  • جنس قسمت بیرونی
    پلاستیک سخت , استیل ضدزنگ
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
کیس کامپیوتر ریدمکس مدل Blazer

کیس کامپیوتر ریدمکس مدل Blazer

مشخصات کالاRaidmax Blazer Computer Case

مشخصات

  • جایگاه اسلات توسعه
    7 عدد
  • محل نصب پاور
    پایین کیس
  • سینی درایو 2.5 اینچی
    سه عدد
  • ابعاد
    423x191x408
  • فرم فاکتور
    Mid Tower
  • سینی درایو 3.5 اینچی
    2
  • وزن
    3.6 گرم
  • تعداد جایگاه فن
    3 عدد
  • تعداد فن نصب شده
    هیچ عدد
  • پورت USB 3.0
    یک عدد
  • پورت USB 2.0
    یک عدد
  • سازگاری با مادربرد
    microATX , ATX , Mini-ITX
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
کیس کامپیوتر اوست مدل Chassis GT-AV06

کیس کامپیوتر اوست مدل Chassis GT-AV06

مشخصات کالا

مشخصات

  • توضیحات سیستم خنک‌کننده
    جایگاه فن مایع در پنل بالایی دو عدد 120 میلی متر ، یک عدد /280240 میلی متر
  • جایگاه فن مایع در پنل پشتی یک عدد 140/120 میلی متر
  • جایگاه فن مایع در پنل جلویی دو عدد 120 میلی متر ، یک عدد 120/240/280 میلی متر
  • ارتفاع خنک‌کننده پردازنده
    163 میلی‌متر
  • طول کارت گرافیک
    415 میلی‌متر
  • جایگاه اسلات توسعه
    7 عدد
  • جایگاه فن در پنل جلویی
    سه عدد 140/120 میلی متر ، بهمراه سه عدد فن 120MM FIXED LED ARGB
  • جایگاه فن در پنل پشتی
    یک عدد 140/120 میلی متر ، بهمراه یک عدد فن 120MM FIXED LED ARGB
  • محل نصب پاور
    پایین
  • سینی درایو 2.5 اینچی
    دو عدد
  • ابعاد
    430x190x420
  • فرم فاکتور
    ATX
  • سینی درایو 3.5 اینچی
    3
  • وزن
    5 گرم
  • مشخصات تکمیلی
    پنل جانبی آکرلیک کامل ( Acrylic Glass Color )
  • دارای فیلتر منبع تغذیه با قابلیت جابجایی با طراحی فشار هوای مثبت برای کاهش گرد و غبار
  • دارای یک هاب فن 3 پین 8 به 1 به منظور کنترل فن و مدیریت کابل کشی
  • طراحی هوشمند سیستم کابل کشی
  • تعداد جایگاه فن
    4 عدد
  • تعداد فن نصب شده
    4 عدد
  • پورت USB 3.0
    یک عدد
  • پورت USB 2.0
    دو عدد
  • سازگاری با مادربرد
    microATX , ATX
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
کیس کامپیوتر سیلور استون مدل Primera Series SST-PM01B-RGB

کیس کامپیوتر سیلور استون مدل Primera Series SST-PM01B-RGB

مشخصات کالا

مشخصات

  • محل نصب پاور
    پایین
  • ابعاد
    560x220x570
  • فرم فاکتور
    ATX
  • سینی درایو 3.5 اینچی
    4
  • وزن
    10 گرم
  • تعداد جایگاه فن
    6 عدد
  • تعداد فن نصب شده
    6 عدد
  • پورت USB 3.0
    دو عدد
  • پورت USB 2.0
    دو عدد
  • سازگاری با مادربرد
    microATX , ATX
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
کیس کامپیوتر شارکن مدل TG6 RGB

کیس کامپیوتر شارکن مدل TG6 RGB

مشخصات کالاSHARKOON TG6 RGB ATX Case

مشخصات

  • توضیحات سیستم خنک‌کننده
    حداکثر اندازه کولر‌ مایع در پنل جلو : 360 میلی‌متر
  • حداکثر ارتفاع خنک‌کننده پردازنده : 167 میلی‌متر
  • ارتفاع خنک‌کننده پردازنده
    167 میلی‌متر میلی‌متر
  • طول کارت گرافیک
    400 میلی‌متر میلی‌متر
  • جایگاه اسلات توسعه
    7 عدد
  • جایگاه فن در پنل جلویی
    تعداد فن از پیش نصب شده در جلو : 3 عدد فن A-RGB اندازه 120 میلی متری
  • یا امکان قرار گیری رادیاتور
  • جایگاه فن در پنل پشتی
    تعداد فن از پیش نصب شده در پنل پشتی : 1 عدد فن A-RGB اندازه 120 میلی متری
  • جایگاه فن در قسمت بالایی
    تعداد قابل نصب در بالا : 3 عدد فن 120 میلی متری یا 2 عدد فن 140 میلی متری
  • محل نصب پاور
    پایین
  • توضیحات فضای داخلی
    حداکثر طول منبع تغذیه : 205 میلی‌متر
  • ابعاد
    465x215x452
  • فرم فاکتور
    Mid-Tower
  • سینی درایو 3.5 اینچی
    3
  • وزن
    8.1 گرم
  • مشخصات تکمیلی
    نورپردازی جذاب آر جی بی RGB Addressable با 8 درگاه و 20 حالت ولتاژ ورودی 5V-D-G & 5V-D-coded-G
  • سازگاری با MSI Mystic Light Sync, ASUS Aura Sync, Gigabyte RGB Fusion Ready, ASRock Polychrome Sync
  • نصب آسان قطعات سخت افزاری به صورت Tool-Free
  • برخورداری از سیستم مدیریت کابل کشی
  • تعداد جایگاه فن
    7 عدد
  • تعداد فن نصب شده
    4 عدد
  • پورت USB 3.0
    دو عدد
  • پورت USB 2.0
    دو عدد
  • سازگاری با مادربرد
    microATX , ATX , Mini-ITX
  • جنس قسمت بیرونی
    استیل ضدزنگ
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
کیس کامپیوتر کولر مستر مدل MasterBox TD500 MESH-W

کیس کامپیوتر کولر مستر مدل MasterBox TD500 MESH-W

مشخصات کالا

مشخصات

  • ارتفاع خنک‌کننده پردازنده
    ۱۶۵ میلی‌متر
  • طول کارت گرافیک
    ۴۱۰ میلی‌متر
  • جایگاه اسلات توسعه
    هفت عدد
  • جایگاه فن در پنل جلویی
    سه عدد ۱۲۰ میلی‌متری | دو عدد ۱۴۰ میلی‌متری
  • جایگاه فن در پنل پشتی
    یک عدد ۱۲۰ میلی‌متری
  • جایگاه فن در قسمت بالایی
    سه عدد ۱۲۰ میلی‌متری | دو عدد ۱۴۰ میلی‌متری
  • محل نصب پاور
    قسمت زیرین
  • پاور قابل نصب
    ATX PS2
  • ابعاد
    493x217x469
  • فرم فاکتور
    E-ATX
  • سینی درایو 3.5 اینچی
    دو
  • وزن
    6.95 گرم
  • تعداد جایگاه فن
    هفت عدد
  • تعداد فن نصب شده
    سه عدد
  • پورت USB 3.0
    دو عدد
  • پشتیبانی از SLI
    دو مسیره
  • پشتیبانی از Crossfire
    دو مسیره
  • سازگاری با مادربرد
    microATX , ATX , E-ATX , SSI CEB , Mini-ITX
  • جنس قسمت بیرونی
    توری فلزی , پلاستیک سخت , استیل ضدزنگ
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
کیس کامپیوتر شارکوون مدل TG5 Pro RGB

کیس کامپیوتر شارکوون مدل TG5 Pro RGB

مشخصات کالا

مشخصات

  • ارتفاع خنک‌کننده پردازنده
    167 میلی‌متر میلی‌متر
  • طول کارت گرافیک
    400 میلی‌متر میلی‌متر
  • جایگاه اسلات توسعه
    7 عدد
  • جایگاه فن در پنل جلویی
    از پیش نصب شده : 3 عدد 120 میلی متری RGB
  • قابل نصب : یک رادیاتور
  • جایگاه فن در پنل پشتی
    از پیش نصب شده : یک عدد 120 میلی متری ARGB
  • جایگاه فن در قسمت پایینی
    قابل نصب : 3 عدد فن 120 میلی متری یا 2 عدد فن 140 میلی متری
  • جایگاه فن در قسمت بالایی
    حداکثر اندازه کولر‌ مایع در پنل جلو : 360 میلی‌متر
  • محل نصب پاور
    پایین
  • توضیحات فضای داخلی
    حداکثر طول منبع تغذیه : 205 میلی‌متر
  • ابعاد
    465x215x452
  • فرم فاکتور
    Mid Tower
  • سینی درایو 3.5 اینچی
    3
  • وزن
    8.5 گرم
  • مشخصات تکمیلی
    کنترلر نورپردازی فن : دارد
  • دارد با ورودی 5V-D-G & 5V-D-coded-G
  • پشتیبانی از MSI Mystic Light Sync, ASUS Aura Sync, Gigabyte RGB Fusion Ready, ASRock Polychrome Sync
  • دارای هاب 8 پورت برای نورپردازی A-RGB
  • پشتیبانی از 20 حالت
  • تعداد جایگاه فن
    7 عدد
  • تعداد فن نصب شده
    4 عدد
  • پورت USB 3.0
    دو عدد
  • پورت USB 2.0
    دو عدد
  • سازگاری با مادربرد
    microATX , ATX , Mini-ITX
  • جنس قسمت بیرونی
    استیل ضدزنگ
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
کیس کامپیوتر شارکن مدل TG4 RGB

کیس کامپیوتر شارکن مدل TG4 RGB

مشخصات کالاSharkoon TG4 RGB Case

مشخصات

  • ارتفاع خنک‌کننده پردازنده
    160 میلی‌متر میلی‌متر
  • طول کارت گرافیک
    375 میلی‌متر میلی‌متر
  • جایگاه اسلات توسعه
    6 عدد
  • جایگاه فن در پنل جلویی
    تعداد فن قابل نصب در جلو : 3 عدد 120 میلی‌متر RGB از پیش نصب شده
  • جایگاه فن در پنل پشتی
    تعداد فن قابل نصب در پشت : 1 عدد 120 میلی‌متر RGB از پیش نصب شده
  • محل نصب پاور
    پایین
  • توضیحات فضای داخلی
    حداکثر طول منبع تغذیه : 265 میلی‌متر
  • جنس شاسی : استیل ضد زنگ
  • جنس بدنه : استیل - شیشه
  • ابعاد
    455x200x430
  • فرم فاکتور
    Mid Tower
  • سینی درایو 3.5 اینچی
    2
  • وزن
    5.3 گرم
  • مشخصات تکمیلی
    پشتیبانی از A-RGB با 4 درگاه و 14 حالت با ورودی 5V-D-G & 5V-D-coded-G
  • MSI Mystic Light Sync, ASUS Aura Sync, Gigabyte RGB Fusion Ready
  • تعداد جایگاه فن
    4 عدد
  • تعداد فن نصب شده
    4 عدد
  • پورت USB 3.0
    دو عدد
  • سازگاری با مادربرد
    microATX , ATX , Mini-ITX
  • جنس قسمت بیرونی
    استیل ضدزنگ
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
کیس کامپیوتر گرین مدل Z2 Plus Hero

کیس کامپیوتر گرین مدل Z2 Plus Hero

مشخصات کالاGreen Z2 Plus Hero Computer Case

مشخصات

  • ارتفاع خنک‌کننده پردازنده
    390 میلی‌متر
  • طول کارت گرافیک
    160 میلی‌متر
  • محل نصب پاور
    29958
  • پاور قابل نصب
    ATX PS2
  • ابعاد
    200 × 480 × 505
  • قابلیت‌های کیس
    مکانیزم کاهش نویز / لرزش
  • وزن
    6.5 گرم
  • تعداد جایگاه فن
    5 عدد
  • تعداد فن نصب شده
    5 عدد
  • پورت USB 3.0
    دو عدد
  • پورت USB 2.0
    دو عدد
  • پشتیبانی از SLI
    دو مسیره , سه مسیره , چهار مسیره
  • پشتیبانی از Crossfire
    دو مسیره , سه مسیره , چهار مسیره
  • سازگاری با مادربرد
    ATX , microATX , Mini-ITX , SSI CEB
  • سینی درایو 5.25 اینچی
    دو عدد
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
کیس کامپیوتر دیپ کول مدل MATREXX 55 V3 ADD-RGB 3F

کیس کامپیوتر دیپ کول مدل MATREXX 55 V3 ADD-RGB 3F

مشخصات کالا

مشخصات

  • ارتفاع خنک‌کننده پردازنده
    165mm میلی‌متر
  • طول کارت گرافیک
    370mm میلی‌متر
  • جایگاه اسلات توسعه
    7 عدد
  • محل نصب پاور
    پایین کیس
  • ابعاد
    479x210x446
  • فرم فاکتور
    MID TOWER
  • سینی درایو 3.5 اینچی
    2
  • وزن
    7400 گرم
  • تعداد جایگاه فن
    6 عدد
  • تعداد فن نصب شده
    1 عدد
  • پورت USB 3.0
    یک عدد
  • پورت USB 2.0
    دو عدد
  • سازگاری با مادربرد
    microATX , ATX , E-ATX , Mini-ITX
  • جنس قسمت بیرونی
    پلاستیک سخت , استیل ضدزنگ , پلاستیک فشرده شفاف
  • جنس قسمت داخلی
    تعریف نشده
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
کیس کامپیوتر سیلوراستون مدل CS280B

کیس کامپیوتر سیلوراستون مدل CS280B

مشخصات کالا

مشخصات

  • محل نصب پاور
    پایین
  • ابعاد
    300x170x220
  • فرم فاکتور
    Mini-ITX - Mini-DTX
  • سینی درایو 3.5 اینچی
    1
  • وزن
    3 گرم
  • تعداد جایگاه فن
    2 عدد
  • تعداد فن نصب شده
    2 عدد
  • پورت USB 3.0
    دو عدد
  • سازگاری با مادربرد
    Mini-ITX
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
کیس کامپیوتر اِرش کد 806

کیس کامپیوتر اِرش کد 806

مشخصات کالا

مشخصات

  • جایگاه اسلات توسعه
    7 عدد
  • محل نصب پاور
    بالا
  • پاور قابل نصب
    ATX PS2
  • ابعاد
    470x180x420
  • فرم فاکتور
    29791
  • سینی درایو 3.5 اینچی
    5
  • وزن
    4.63 گرم
  • مشخصات تکمیلی
    تعداد هارد 3.5 اینچی - 5 عدد
  • تعداد جایگاه فن
    2 عدد
  • تعداد فن نصب شده
    ندارد عدد
  • پورت USB 2.0
    دو عدد
  • سازگاری با مادربرد
    ATX
  • سینی درایو 5.25 اینچی
    چهار عدد
  • جنس قسمت بیرونی
    آلومینیوم , پلاستیک سخت
  • جنس قسمت داخلی
    آلومینیوم
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
کیس کامپیوتر کولر مستر مدل MasterBox TD500 CRYSTAL

کیس کامپیوتر کولر مستر مدل MasterBox TD500 CRYSTAL

مشخصات کالا

مشخصات

  • ارتفاع خنک‌کننده پردازنده
    ۱۶۵ میلی‌متر
  • طول کارت گرافیک
    ۴۱۰ میلی‌متر
  • جایگاه اسلات توسعه
    هفت عدد
  • جایگاه فن در پنل جلویی
    سه عدد ۱۲۰ میلی‌متری | دو عدد ۱۴۰ میلی‌متری
  • جایگاه فن در پنل پشتی
    یک عدد ۱۲۰ میلی‌متری
  • جایگاه فن در قسمت بالایی
    سه عدد ۱۲۰ میلی‌متری | دو عدد ۱۴۰ میلی‌متری
  • محل نصب پاور
    قسمت زیرین
  • پاور قابل نصب
    ATX PS2
  • ابعاد
    493x217x469
  • فرم فاکتور
    ATX
  • سینی درایو 3.5 اینچی
    دو
  • وزن
    6.95 گرم
  • تعداد جایگاه فن
    هفت عدد
  • تعداد فن نصب شده
    سه عدد
  • پورت USB 3.0
    دو عدد
  • پشتیبانی از SLI
    دو مسیره
  • پشتیبانی از Crossfire
    دو مسیره
  • سازگاری با مادربرد
    microATX , ATX , E-ATX , SSI CEB , Mini-ITX
  • جنس قسمت بیرونی
    پلاستیک سخت , استیل ضدزنگ
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
کیس کامپیوتر دیویژن مدل Infinity

کیس کامپیوتر دیویژن مدل Infinity

مشخصات کالا

مشخصات

  • ارتفاع خنک‌کننده پردازنده
    160 میلی‌متر
  • طول کارت گرافیک
    310 میلی‌متر
  • جایگاه فن در پنل جلویی
    3
  • جایگاه فن در پنل پشتی
    1
  • جایگاه فن در قسمت پایینی
    2
  • جایگاه فن در قسمت بالایی
    2
  • محل نصب پاور
    پایین
  • سینی درایو 2.5 اینچی
    دو عدد
  • پاور قابل نصب
    ATX PS2
  • ابعاد
    400x190x440
  • فرم فاکتور
    Mid Tower
  • سینی درایو 3.5 اینچی
    2
  • وزن
    6.9 گرم
  • مشخصات تکمیلی
    کیس Infinity محصول Devision دارای 1 فن رنگی است که با نورپردازی جلوی کیس(11 حالته(4 مدل هفت رنگ + 7 مدل تک رنگ)) ست شده و زیبایی خاصی به این پکیج میبخشد
  • تعداد جایگاه فن
    8 عدد
  • تعداد فن نصب شده
    1 عدد
  • پورت USB 3.0
    یک عدد
  • پورت USB 2.0
    دو عدد
  • سازگاری با مادربرد
    microATX , ATX , Mini-ITX
  • جنس قسمت بیرونی
    استیل ضدزنگ
  • جنس قسمت داخلی
    استیل ضدزنگ
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
کیس کامپیوتر گرین مدل Magnum Evo

کیس کامپیوتر گرین مدل Magnum Evo

مشخصات کالاGreen Magnum Evo Computer Case

مشخصات

  • توضیحات سیستم خنک‌کننده
    دارای 4 عدد فیلتر هوا در مجراهای ورودی هوای کیس
  • ارتفاع خنک‌کننده پردازنده
    157 میلی‌متر
  • طول کارت گرافیک
    390 میلی‌متر
  • جایگاه اسلات توسعه
    8 عدد
  • جایگاه فن در پنل جلویی
    امکان نصب 2 عدد فن 120 میلی‌متری / 2 عدد فن 140 میلی‌متری
  • امکان نصب رادیاتور 240 میلی‌متری / 280 میلی‌متری
  • جایگاه فن در پنل پشتی
    1 عدد فن 120 میلی‌متری نصب شده
  • امکان نصب 1 عدد فن 120 میلی‌متری
  • جایگاه فن در قسمت کناری
    امکان نصب 2 عدد فن 120 میلی‌متری
  • جایگاه فن در قسمت پایینی
    امکان نصب 1 عدد فن 80 میلی‌متری باریک در قسمت زیر قفسه هارددیسک
  • جایگاه فن در قسمت بالایی
    امکان نصب 3 عدد فن 120 میلی‌متری
  • امکان نصب رادیاتور 120 میلی‌متری / 240 میلی‌متری / 360 میلی‌متری
  • محل نصب پاور
    29958
  • توضیحات فضای داخلی
    محدودیت نصب منبع تغذیه: 235 میلی‌متر
  • پشتیبانی از 6 عدد هارد یا اس اس دی 2.5 اینچی
  • فضای 20 میلی متری در پشت سینی مادربرد برای مدیریت کابل کشی بهتر
  • دریچه بزرگ در قسمت سینی مادربرد و پشت سوکت پردازنده، برای تعویض و یا سرویس آسان خنک کننده پردازنده
  • پاور قابل نصب
    ATX PS2
  • ابعاد
    200 × 485 × 522
  • فرم فاکتور
    29791
  • قابلیت‌های کیس
    مکانیزم کاهش نویز / لرزش
  • سینی درایو 3.5 اینچی
    4
  • وزن
    6.4 گرم
  • مشخصات تکمیلی
    ارتفاع پایه‌های کیس: 30 میلی‌متر
  • تعداد جایگاه فن
    8 عدد
  • تعداد فن نصب شده
    1 عدد
  • پورت USB 3.0
    یک عدد
  • پورت USB 2.0
    دو عدد
  • پشتیبانی از SLI
    دو مسیره , سه مسیره , چهار مسیره
  • پشتیبانی از Crossfire
    دو مسیره , سه مسیره , چهار مسیره
  • سازگاری با مادربرد
    ATX , microATX , SSI CEB
  • سینی درایو 5.25 اینچی
    دو عدد
  • جنس قسمت بیرونی
    پلاستیک سخت , استیل ضدزنگ
  • جنس قسمت داخلی
    استیل ضدزنگ
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
کیس کامپیوتر مستر تک مدل G300

کیس کامپیوتر مستر تک مدل G300

مشخصات کالاMaster Tech G300 Computer Case

مشخصات

  • محل نصب پاور
    قسمت پایین
  • سینی درایو 2.5 اینچی
    سه عدد
  • ابعاد
    438x360x208
  • فرم فاکتور
    29791
  • سینی درایو 3.5 اینچی
    2
  • وزن
    5.6 گرم
  • تعداد جایگاه فن
    6 عدد
  • تعداد فن نصب شده
    2 عدد
  • پورت USB 3.0
    یک عدد
  • پورت USB 2.0
    دو عدد
  • سازگاری با مادربرد
    ATX
  • جنس قسمت بیرونی
    استیل ضدزنگ
  • جنس قسمت داخلی
    استیل ضدزنگ
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
کیس کامپیوتر ام اس آی مدل MPG GUNGNIR 110M

کیس کامپیوتر ام اس آی مدل MPG GUNGNIR 110M

مشخصات کالا

مشخصات

  • توضیحات سیستم خنک‌کننده
    فضای نصب رادیاتور واتر کولینگ
  • جلو : 120 / 140 / 240mm / 280mm / 360mm
  • بالا : 120 / 240mm
  • پشت : 120mm
  • طول کارت گرافیک
    340 میلی‌متر
  • جایگاه اسلات توسعه
    7 عدد
  • محل نصب پاور
    پشت
  • سینی درایو 2.5 اینچی
    دو عدد
  • پاور قابل نصب
    ATX PS2
  • ابعاد
    215x430x450
  • فرم فاکتور
    Mid-Tower
  • سینی درایو 3.5 اینچی
    2
  • وزن
    7.9 گرم
  • مشخصات تکمیلی
    شیشه با کیفیت بالا با درجه ضخامت 4 میلی متر درجه دوام
  • فیلتر مغناطیسی در بالا به گونه ای طراحی شده است که کاربران می توانند به راحتی از نصب و تمیز کردن استفاده کنند
  • یک عدد پوت USB Type C
  • تعداد جایگاه فن
    7 عدد
  • تعداد فن نصب شده
    4 عدد
  • پورت USB 3.0
    دو عدد
  • سازگاری با مادربرد
    microATX , ATX , Mini-ITX
  • جنس قسمت بیرونی
    استیل ضدزنگ
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
کیس کامپیوتر دیپ کول مدل TESSERACT BF

کیس کامپیوتر دیپ کول مدل TESSERACT BF

مشخصات کالاDeepCool TESSERACT BF Computer Case

مشخصات

  • توضیحات سیستم خنک‌کننده
    ندارد
  • ارتفاع خنک‌کننده پردازنده
    169 میلی‌متر
  • طول کارت گرافیک
    310 میلی‌متر
  • جایگاه اسلات توسعه
    7 عدد
  • جایگاه فن در پنل جلویی
    امکان نصب 1 عدد فن 120 میلی‌متری
  • جایگاه فن در پنل پشتی
    1 عدد فن 120 میلی‌متری نصب شده
  • جایگاه فن در قسمت کناری
    امکان نصب 2 عدد فن 80 میلی‌متری / 90 میلی‌متری / 120 میلی‌متری
  • جایگاه فن در قسمت پایینی
    ندارد
  • جایگاه فن در قسمت بالایی
    امکان نصب 2 عدد فن 120 میلی‌متری
  • محل نصب پاور
    29958
  • توضیحات فضای داخلی
    دارای فضای نصب 3 عدد درایو 2.5 اینچی (SSD/HDD)
  • نصب بدون پیچ درایو 5.25 اینچی
  • امکان رد کردن کابل‌ها از پشت سینی مادربرد
  • پاور قابل نصب
    ATX PS2
  • ابعاد
    210 × 454 × 472
  • فرم فاکتور
    29791
  • سینی درایو 3.5 اینچی
    4
  • وزن
    5.1 گرم
  • تعداد جایگاه فن
    6 عدد
  • تعداد فن نصب شده
    1 عدد
  • پورت USB 3.0
    یک عدد
  • پورت USB 2.0
    یک عدد
  • پشتیبانی از SLI
    دو مسیره , سه مسیره , چهار مسیره
  • پشتیبانی از Crossfire
    دو مسیره , سه مسیره , چهار مسیره
  • سازگاری با مادربرد
    ATX , microATX , Mini-ITX
  • سینی درایو 5.25 اینچی
    دو عدد
  • جنس قسمت بیرونی
    پلاستیک فشرده شفاف , استیل ضدزنگ
  • جنس قسمت داخلی
    آلومینیوم
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
کیس کامپیوتر شارکن مدل NIGHT SHARK RGB

کیس کامپیوتر شارکن مدل NIGHT SHARK RGB

مشخصات کالاSharkoon NIGHT SHARK RGB Mid Tower Gaming Case

مشخصات

  • توضیحات سیستم خنک‌کننده
    حداکثر اندازه کولر‌ مایع در پنل جلو : 145 میلی‌متر
  • ارتفاع خنک‌کننده پردازنده
    160 میلی‌متر میلی‌متر
  • طول کارت گرافیک
    420 میلی‌متر میلی‌متر
  • جایگاه اسلات توسعه
    7 عدد
  • جایگاه فن در پنل جلویی
    از پیش نصب شده: 2 عدد 120 میلی متری RGB
  • قابل نصب : یک رادیاتور
  • جایگاه فن در پنل پشتی
    از پیش نصب شده : یک عدد 120 میلی متری RGB
  • جایگاه فن در قسمت کناری
    قابل نصب : 2 عدد 120 میلی متری یا یک رادیاتور
  • جایگاه فن در قسمت پایینی
    قابل نصب : 3 عدد 120 میلی متری یا یک رادیاتور
  • محل نصب پاور
    بالا
  • توضیحات فضای داخلی
    حداکثر طول منبع تغذیه : 295 میلی‌متر
  • ابعاد
    503x210x475
  • فرم فاکتور
    Mid Tower
  • سینی درایو 3.5 اینچی
    3
  • وزن
    8.4 گرم
  • مشخصات تکمیلی
    نورپردازی با ورودی 5V-D-G & 5V-D-coded-G
  • پشتیبانی از MSI Mystic Light Sync, ASUS Aura Sync, Gigabyte RGB Fusion Ready
  • دارای هاب 8 پورت برای نورپردازی A-RGB
  • پشتیبانی از 14 حالت
  • تعداد جایگاه فن
    8 عدد
  • تعداد فن نصب شده
    3 عدد
  • پورت USB 3.0
    دو عدد
  • پورت USB 2.0
    دو عدد
  • سازگاری با مادربرد
    microATX , ATX , E-ATX , Mini-ITX
  • سینی درایو 5.25 اینچی
    یک عدد
  • جنس قسمت بیرونی
    استیل ضدزنگ
  • جنس قسمت داخلی
    استیل ضدزنگ
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
کیس کامپیوتر کولر مستر مدل Masterbox MB500 ARGB

کیس کامپیوتر کولر مستر مدل Masterbox MB500 ARGB

مشخصات کالا

مشخصات

  • طول کارت گرافیک
    400 میلی‌متر
  • جایگاه اسلات توسعه
    7 عدد
  • جایگاه فن در پنل جلویی
    3x 120mm, 2x 140mm
  • جایگاه فن در پنل پشتی
    1x 120mm
  • جایگاه فن در قسمت بالایی
    2x 120mm
  • محل نصب پاور
    پشت
  • سینی درایو 2.5 اینچی
    دو عدد
  • ابعاد
    211x475x494
  • فرم فاکتور
    Mid-Tower
  • سینی درایو 3.5 اینچی
    2
  • وزن
    6.350 گرم
  • مشخصات تکمیلی
    یک عدد پورت USB Type C
  • قابلیت کنترل سرعت فن
  • تعداد جایگاه فن
    7 عدد
  • تعداد فن نصب شده
    3 عدد
  • پورت USB 3.0
    دو عدد
  • سازگاری با مادربرد
    microATX , ATX , Mini-ITX
  • جنس قسمت بیرونی
    استیل ضدزنگ
  • جنس قسمت داخلی
    استیل ضدزنگ
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
کیس کامپیوتر کولر مستر مدل MasterBox K501L ARGB

کیس کامپیوتر کولر مستر مدل MasterBox K501L ARGB

مشخصات کالا

مشخصات

  • ارتفاع خنک‌کننده پردازنده
    ۱۶۵ میلی‌متر
  • طول کارت گرافیک
    ۴۱۰ میلی‌متر
  • جایگاه اسلات توسعه
    هفت عدد
  • جایگاه فن در پنل جلویی
    سه عدد ۱۲۰ میلی‌متری | دو عدد ۱۴۰ میلی‌متری
  • جایگاه فن در پنل پشتی
    یک عدد ۱۲۰ میلی‌متری
  • جایگاه فن در قسمت بالایی
    دو عدد ۱۲۰ میلی‌متری | دو عدد ۱۴۰ میلی‌متری
  • محل نصب پاور
    قسمت زیرین
  • سینی درایو 2.5 اینچی
    دو عدد
  • پاور قابل نصب
    ATX PS2
  • ابعاد
    499.5x217x468.5
  • فرم فاکتور
    ATX
  • سینی درایو 3.5 اینچی
    سه
  • وزن
    4.95 گرم
  • تعداد جایگاه فن
    شش عدد
  • تعداد فن نصب شده
    دو عدد
  • پورت USB 3.0
    یک عدد
  • پورت USB 2.0
    یک عدد
  • پشتیبانی از SLI
    دو مسیره
  • پشتیبانی از Crossfire
    دو مسیره
  • سازگاری با مادربرد
    microATX , ATX , Mini-ITX
  • جنس قسمت بیرونی
    پلاستیک سخت
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
کیس کامپیوتر کولر مستر مدل MasterBox TD500 MESH-B

کیس کامپیوتر کولر مستر مدل MasterBox TD500 MESH-B

مشخصات کالا

مشخصات

  • ارتفاع خنک‌کننده پردازنده
    ۱۶۵ میلی‌متر
  • طول کارت گرافیک
    ۴۱۰ میلی‌متر
  • جایگاه اسلات توسعه
    هفت عدد
  • جایگاه فن در پنل جلویی
    سه عدد ۱۲۰ میلی‌متری | دو عدد ۱۴۰ میلی‌متری
  • جایگاه فن در پنل پشتی
    یک عدد ۱۲۰ میلی‌متری
  • جایگاه فن در قسمت بالایی
    سه عدد ۱۲۰ میلی‌متری | دو عدد ۱۴۰ میلی‌متری
  • محل نصب پاور
    قسمت زیرین
  • پاور قابل نصب
    ATX PS2
  • ابعاد
    493x217x469
  • فرم فاکتور
    E-ATX
  • سینی درایو 3.5 اینچی
    دو
  • وزن
    6.95 گرم
  • تعداد جایگاه فن
    هفت عدد
  • تعداد فن نصب شده
    سه عدد
  • پورت USB 3.0
    دو عدد
  • پشتیبانی از SLI
    دو مسیره
  • پشتیبانی از Crossfire
    دو مسیره
  • سازگاری با مادربرد
    microATX , ATX , E-ATX , SSI CEB , Mini-ITX
  • جنس قسمت بیرونی
    توری فلزی , پلاستیک سخت , استیل ضدزنگ
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
کیس کامپیوتر دیپ کول مدل E-SHIELD

کیس کامپیوتر دیپ کول مدل E-SHIELD

مشخصات کالا

مشخصات

  • محل نصب پاور
    پایین کیس
  • ابعاد
    438x210x477
  • فرم فاکتور
    MID TOWER
  • سینی درایو 3.5 اینچی
    2
  • وزن
    7150 گرم
  • تعداد جایگاه فن
    6 عدد
  • تعداد فن نصب شده
    1 عدد
  • پورت USB 3.0
    یک عدد
  • پورت USB 2.0
    دو عدد
  • سازگاری با مادربرد
    microATX , ATX , E-ATX , Mini-ITX
  • سینی درایو 5.25 اینچی
    یک عدد
  • جنس قسمت بیرونی
    پلاستیک سخت , پلاستیک فشرده شفاف
  • جنس قسمت داخلی
    تعریف نشده
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
کیس کامپیوتر کولر مستر مدل Silencio S600

کیس کامپیوتر کولر مستر مدل Silencio S600

مشخصات کالا

مشخصات

  • ارتفاع خنک‌کننده پردازنده
    ۱۶۶ میلی‌متر
  • طول کارت گرافیک
    ۳۹۸ میلی‌متر
  • جایگاه اسلات توسعه
    هفت عدد
  • جایگاه فن در پنل جلویی
    دو عدد ۱۲۰ میلی‌متری یا ۱۴۰ میلی‌متری
  • جایگاه فن در پنل پشتی
    یک عدد ۱۲۰ میلی‌متری
  • جایگاه فن در قسمت بالایی
    دو عدد ۱۲۰ میلی‌متری یا ۱۴۰ میلی‌متری
  • محل نصب پاور
    قسمت پایینی کیس
  • سینی درایو 2.5 اینچی
    سه عدد
  • پاور قابل نصب
    ATX PS2
  • ابعاد
    478x209x471
  • فرم فاکتور
    Mid Tower
  • سینی درایو 3.5 اینچی
    چهار
  • وزن
    8.4 گرم
  • تعداد جایگاه فن
    پنج عدد
  • تعداد فن نصب شده
    دو عدد
  • پورت USB 3.0
    دو عدد
  • پشتیبانی از SLI
    دو مسیره , سه مسیره
  • پشتیبانی از Crossfire
    دو مسیره , سه مسیره
  • سازگاری با مادربرد
    microATX , ATX , Mini-ITX
  • سینی درایو 5.25 اینچی
    یک عدد
  • جنس قسمت بیرونی
    پلاستیک سخت , استیل ضدزنگ
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
کیس کامپیوتر کولر مستر مدل MASTERBOX K500L

کیس کامپیوتر کولر مستر مدل MASTERBOX K500L

مشخصات کالا

مشخصات

  • ارتفاع خنک‌کننده پردازنده
    ۱۶۳ میلی‌متر
  • طول کارت گرافیک
    ۴۰۰ میلی‌متر
  • جایگاه اسلات توسعه
    هفت عدد
  • جایگاه فن در پنل جلویی
    سه عدد ۱۲۰ میلی‌متری | دو عدد ۱۴۰ میلی‌متری
  • جایگاه فن در پنل پشتی
    یک عدد ۱۲۰ میلی‌متری
  • جایگاه فن در قسمت بالایی
    دو عدد ۱۲۰ میلی‌متری
  • محل نصب پاور
    قسمت پایینی کیس
  • سینی درایو 2.5 اینچی
    یک عدد
  • پاور قابل نصب
    ATX PS2
  • ابعاد
    491x200x451
  • فرم فاکتور
    Mid Tower
  • سینی درایو 3.5 اینچی
    دو
  • وزن
    6 گرم
  • تعداد جایگاه فن
    شش عدد
  • تعداد فن نصب شده
    دو عدد
  • پورت USB 3.0
    دو عدد
  • پشتیبانی از SLI
    دو مسیره , سه مسیره
  • پشتیبانی از Crossfire
    دو مسیره , سه مسیره
  • سازگاری با مادربرد
    microATX , ATX , Mini-ITX
  • جنس قسمت بیرونی
    پلاستیک سخت
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

ده + 20 =