10رمان پرفروش برتر برای نوجوان ها (بهترین و محبوب ترین کتاب ها)

2
توجه (سایت کافه راهنما هیچگونه مسئولیتی درباره کیفیت کالاهای معرفی شده ندارد و فقط برای راحتی و مقایسه مشخصات و قیمت محصولات در انتخاب کاربران این مقاله را تولید کرده است) توضیحات کلی و راهنمایی درباره این مقاله در زیر
 

رمان برای نوجوان ها هم به صورت طنز و انگیزشی ، ماجراجویی ، عاشقانه و ترسناک نوشته شده اند ، که در میان کتاب ها بیشتر افراد به دنبال بهترین و پرفروش ترین های آنها هستنند ، که داستان های جذاب همراه با توضیحات مناسب و روان باشند. که امروزه سوال بیشتر نوجوان ها این است که بهترین رمان از کجا بخرم؟ یا دانلود کنم؟ که نیاز به راهنمایی دارند. پس در اینجا سایت کافه راهنما 10 نمونه از بهترین کتاب های برای نوجوانان دختر و پسر پیشنهاد می دهیم که امیدواریم این پیشنهاد ها برترین ها و قابل قبول شما دوستان عزیز باشد.

نوجوانی و جوانی یکی از روزهای مهم در زندگانی که زودگذر است. اما باید کتاب هایی که در نوجوانی می خوانیم می توانند یک عمر با ما همراه باشند. در اینجا امیدوارم که این کتاب های پیشنهاد داده شده ، شما را غرق در چنین خواندن خاطره انگیزی کند که توسط مخاطبان انتخاب شده است. لذت بردن از کتاب ها. (برای راحتی شما ، در جت پیدا کردن رمان های برتر لیست از 10 نمونه از بهترین ها برای شما پیشنهاد داده شده است.)

خرید رمان های هری پاتر

ماجراهای هری پاتر ، اگر به دنبال رمان های سبک خیال پردازی هستید این نوع کتاب برای آن دسته از افرادی که دوست دارند با این موضوع بخوانند مناسب است. نوشته شده توسط یک فرد انگلیسی به نام جی.کی. رولینگ این کتاب با ماجرای یک پسری که زندگی می کرد و همراه با دوستان خود در مدرسته با چوب دستی خود به جادوگری هاگوارتز می پردازند جهت غلبه بر جادوگر سیاه، لرد ولدمورت است. که یکی از پرفروش ترین رمان های شناخته شده در دنیا است.

توضیحات بیشتر و خرید این محصول


2 کتاب های شازده کوچولو

خرید رمان و کتاب شازده کوچولو
مفهوم کتاب شازده کوچولو چیست ، یک نوع افسانه کلاسیک مدرن است که توسط هوانورد و نویسنده فرانسوی نوشته و منتشر شده. داستان ساده کودکی است ، پسرک کوچولو ، که با کسب حکمت به جهان به سیاره سفر می کند. این رمان به صدها زبان دنیا ترجمه شده و حدود 200 میلیون نسخه از آن در سراسر جهان فروخته شده است و این کتاب را به یکی از پرفروش ترین کتاب های تاریخ انتشار تبدیل کرده است. که در سال 1943 در نیویورک به رشته ی تحریر درآمد، خیلی زود به پدیده ای عالمگیر در دنیای ادبیات تبدیل شد. که طرفداران زیادی دارد.
جهت مشاهده انواع ترجمه ها توسط مترجمین مانند احمد شاملو و ترجمه ابوالحسن نجفی و دیگر مترجم ها بر روی دکمه زیر کلیک نمایید.

3 کتاب ارباب حلقه ها

خرید رمان ارباب حلقه ها

رمان ارباب حلقه ها هم یکی از پرفروش ترین کتاب های موجود در دنیا می باشد. که تا به امروز از سه جلد نوشته شده است. اگر شما هم به دنبال کتاب ارباب حلقه ها جهت خرید هستید که با زبان اصلی و یا بهترین ترجمه کتاب از نشر روزنه و سایر ناشرها با ترجمه علیزاده و دیگر مترجمین می باشد و همراه با خلاصه کتاب ارباب حلقه ها که به صورت چندین جلد هستنند بر روی دکمه زیر کلیک نمایید.

توضیحات بیشتر و خرید این محصول


4 کتاب های ناتور دشت

رمان ناتور دشت

ناتور دشت یعنی چه؟ ناطورِ دشت یا ناتورِ دشت (به انگلیسی: The Catcher in the Rye) نام رمانی اثر نویسندهٔ آمریکایی جروم دیوید سالینجر است که در ابتدا به صورت دنباله‌دار در سال‌های ۱۹۴۵–۴۶ انتشار یافت. این رمان کلاسیک که در اصل برای مخاطب بزرگسال منتشر شده بود، به دلیل درون‌مایه طغیان‌گری و عصبانیت نوجوان داستان، مورد توجه بسیاری از نوجوانان قرار گرفت.

توضیحات بیشتر و خرید این محصول

قسمت هایی از کتاب ناتور دشت

هولدن کالفیلد نوجوانی هفده ساله است که در لحظهٔ آغاز رمان، در یک مرکز درمانی بستری است و ظاهراً قصد دارد آنچه را پیش از رسیدن به این‌جا از سر گذرانده برای کسی تعریف کند و همین کار را هم می‌کند، و رمان نیز بر همین پایه شکل می‌گیرد. در زمان اتفاق افتادن ماجراهای داستان، هولدن پسر شانزده ساله‌ای است که در مدرسهٔ شبانه‌روزی «پنسی» تحصیل می‌کند و حالا در آستانهٔ کریسمس به علت ضعف تحصیلی (چهار درس از پنج درسش را مردود شده و تنها در درس انگلیسی نمرهٔ قبولی آورده‌است) از دبیرستان اخراج شده و باید به خانه‌شان در نیویورک برگردد.

تمام ماجراهای داستان طی همین سه روزی (شنبه، یک‌شنبه و دوشنبه) که هولدن از مدرسه برای رفتن به خانه خارج می‌شود اتفاق می‌افتد. او می‌خواهد تا چهارشنبه، که نامهٔ مدیر راجع به اخراج او به دست پدر و مادرش می‌رسد و آب‌ها کمی از آسیاب می‌افتد، به خانه بازنگردد. به همین خاطر، از زمانی که از مدرسه خارج می‌شود، دو روز را سرگردان و بدون مکان مشخصی سپری می‌کند و این دو روز سفر و گشت و گذار، نمادی است از سفر هولدن از کودکی به دنیای جوانی و از دست دادن معصومیتش در جامعهٔ پُر هرج و مرج آمریکا.(منبع)

ویژگی های کتاب ناطور دشت

  • جزو فهرست 100 کتاب قرن لوموند
  • جزو لیست برترین رمان های انگلیسی گاردین
  • این کتاب با عنوان ناطور دشت نیز منتشر شده است

ویژگی های کتاب هیولایی صدا می زند

  • برنده ی جایزه ی بهترین کتاب کودک بریتانیا سال 2011
  • فیلمی با همین عنوان و بر اساس این کتاب در سال 2016 ساخته شده است.
  • برنده جایزه ی ملی کتاب انگلستان سال 2011

ویژگی های کتاب دزد
  • برنده ی جایزه ی کاتلین میچل سال 2006
  • فیلمی بر اساس این کتاب، با همین عنوان و به کارگردانی برایان پرسیوال، در سال 2013 ساخته شده است
  • برنده ی جایزه ی بوک بروز سال 2007

ویژگی های کتاب نفرتی که تو می کاری

  • جزو لیست پرفروش های نیویورک تایمز
  • برنده ی جایزه ی بهترین کتاب نوجوان گودریدز سال 2017
  • فیلمی در سال 2017 بر اساس این کتاب ساخته شده است.
  • برنده جایزه ی ملی کتاب انگلستان سال 2018

ویژگی های کتاب کشتن مرغ مینا

  • برنده جایزه پولیتزر داستان سال 1961
  • جزو لیست برترین رمان های انگلیسی گاردین
  • فیلمی با همین عنوان به کارگردانی رابرت مولیگان در سال 1962 ساخته شده است.

2 نظرات

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

یک + 8 =