آشنایی با 5 شغل پردرآمد و کم سرمایه
توجه (سایت کافه راهنما هیچگونه مسئولیتی درباره کیفیت کالاهای معرفی شده ندارد و فقط برای راحتی و مقایسه مشخصات و قیمت محصولات در انتخاب کاربران این مقاله را تولید کرده است) توضیحات کلی و راهنمایی درباره این مقاله در زیر
 

احتمالاً بعد از دیدن تیتر این مقاله پیش خودتان فکر کردید که مگر می‌شود یک شغل پر درآمد با سرمایه کم داشته باشم؟ در دنیای امروزی هیچ چیزی غیر ممکن نیست. اتفاقاً شغل‌های زیادی هستند که می‌توانید بدون سرمایه یا با سرمایه بسیار کم راه اندازی کنید.

مثلاً می‌توانید به عنوان یک همکار فروش فعالیت کنید و از این طریق پورسانت بگیرید. هیچ محدودیتی هم در انتخاب حوزه کاری ندارید. اگر به حوزه تکنولوژی علاقه داشته باشید می‌توانید به عنوان همکار فروش محصولات دیجیتال کار خودتان را شروع کنید.

البته اوایل فعالیتتان باید با سود کمتری شروع به کار کنید؛ اما کم‌کم می‌توانید با تلاش و پشتکار یک کسب و کار قدرتمند و موفق برای خودتان داشته باشید. اگر برای انتخاب شغل پردرآمد با سرمایه کم نیاز به ایده دارید، با ما در ادامه همراه باشید.

چطور شغل‌های پردرآمد بدون سرمایه پیدا کنیم؟

برای پیدا کردن شغل‌های پردرآمد با سرمایه کم بهتر است از دنیای اینترنتی کمک بگیرید. شغل‌هایی که می‌توانید به صورت اینترنتی داشته باشید بسیار گسترده است. از طرف دیگر بسیاری از این شغل‌ها سرمایه زیادی برای شروع نیاز ندارند.

آنلاین شاپ‌های اینستاگرامی یک نمونه موفق از کسب و کارهایی هستند که با سرمایه اندک شروع به کار کردند. صاحبان این پیج‌ها ماه‌ها تلاش کردند و با تولید محتوای جذاب توانستند فروش داشته باشند. در ادامه تنها 5 مورد از بهترین مشاغلی که می‌توانید با سرمایه کم داشته باشید را به شما معرفی می‌کنیم.

1- استفاده از روش دراپ شیپینگ

اگر دلتان می‌خواهد یک کسب و کار فروشگاهی بدون سرمایه اولیه داشته باشید، روش دراپ شیپینگ به کمکتان می‌آید. در این روش شما به عنوان فروشنده محصولی در انبار ندارید؛ اما می‌توانید یک فروشگاه اینترنتی بزنید و به دنبال جذب مشتری باشید.

بعد از ثبت سفارش مشتری، محصول را از انبار تأمین کننده خریداری می‌کنید تا برای مشتری ارسال شود. در این روش تأمین کننده جنس را به قیمت عمده به شما می‌فروشد و خودتان مبلغ سود را روی قیمت محصول اضافه می‌کنید.

البته باید حواستان به تغییرات قیمت تأمین کننده باشد تا ضرر نکنید. قبل از راه اندازی کسب و کار با چند تأمین کننده کالا صحبت کنید و با هم به توافق برسید. از فروشگاه محصولات آرایشی و بهداشتی گرفته تا قطعات لوازم جانبی خودرو را می‌توانید به روش دراپ شیپینگ راه اندازی کنید.

اما پیشنهاد ما به شما این است که محصولات پرسود را برای فروش انتخاب کنید.

2- درآمدزایی از یوتیوب

تابه‌حال تبلیغاتی که در زمان مشاهده ویدئو در یوتیوب پخش می‌شود را مشاهده کردید؟ باید بدانید که کانال‌های یوتیوب از پخش همین تبلیغات در بین ویدئوهای خودشان درآمد دارند. شما هم با تولید محتوای ویدئویی جذاب و آموزشی می‌توانید در یوتیوب پول خوبی به دست بیاورید.

اگر سری به وب سایت یوتیوب بزنید متوجه خواهید شد که از ویدئو غذا گرفته تا انواع و اقسام ویدئوهای آموزشی و طنز در این پلتفرم قرار دارد. البته شما در شروع فعالیتتان به عنوان یوتیوبر درآمد ندارید.

اما به‌مرورزمان با تولید ویدئوهای جذاب و افزایش بازدیدکننده می‌توانید درآمد دلاری داشته باشید.

3- کسب درآمد از طراحی گرافیک

هنرجوهای رشته طراحی گرافیک می‌توانند از هر پروژه گرافیکی درآمد میلیونی داشته باشند. اگر به هنر علاقه دارید و با نرم‌افزارهای گرافیکی آشنا هستید می‌توانید شغل خودتان را به عنوان طراح گرافیک شروع کنید.

بسیاری از کسب و کارها برای طراحی هویت بصری برند، لوگو، ست اداری یا حتی طراحی موشن گرافیک به دنبال یک طراح حرفه‌ای می‌گردند. شما می‌توانید به عنوان طراح رابط کاربری یا طراح تبلیغات و بازاریابی فعالیت کنید.

بسته به علاقه خودتان یکی از زیرشاخه‌های طراحی گرافیک را انتخاب کنید و مشغول به کار شوید.

4- ادمین پیج اینستاگرام

برای راه اندازی یک کسب و کار بدون سرمایه اولیه به سراغ مدیریت پیج اینستاگرام بروید. این روزها آگهی‌های زیادی با عنوان ادمین پیج اینستاگرام در سایت‌های کاریابی به چشم می‌خورد. درآمد ادمین‌ها هم به صورت ماهانه بیشتر از 6 میلیون تومان است.

شما می‌توانید بدون سرمایه اولیه مدیریت چند پیج اینستاگرامی را در دست بگیرید و از این طریق درآمد خیلی خوبی داشته باشید. برای مدیریت پیج اینستاگرام نیاز به یادگیری الگوریتم‌های اینستا و کمی خلاقیت دارید. باید بتوانید با مشتریان به خوبی تعامل داشته باشید و دنبال کنندگان پیج را افزایش دهید.

5- درآمدزایی با آزادکاری یا فریلنسری

فریلنسری به مشاغلی گفته می‌شود که نیرو به صورت نیمه وقت و دورکار روی پروژه شرکتی یا فردی مشغول به کار باشد. یک فریلنسر می‌تواند به صورت هم‌زمان روی چند پروژه از شرکت‌های مختلف کار کند.

عموماً فریلنسرها برای کسب درآمد بالا به سراغ سایت‌های فریلنسری خارجی می‌روند. درآمد فریلنسر بسته به تعداد پروژه‌هایی که در دست دارد تعیین می‌شود. فریلنسرها می‌توانند در حوزه‌های مختلفی مثل دیجیتال مارکتینگ، تایپ و ترجمه، تولید محتوا، برنامه نویسی، طراحی سایت، سئو و… مشغول به کار باشند.

نتیجه‌گیری

در این بخش تنها 5 مورد از کسب و کارهایی که می‌توانید با درآمد کم راه اندازی کنید را معرفی کردیم. شما می‌توانید از این مشاغل الهام بگیرید و خودتان ایده یک کسب و کار نوین و جدید را در ذهنتان پرورش دهید.

 

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

پنج + 16 =