معرفی 6 روش تضمینی مهاجرت به استرالیا در سال 2022

0
توجه (سایت کافه راهنما هیچگونه مسئولیتی درباره کیفیت کالاهای معرفی شده ندارد و فقط برای راحتی و مقایسه مشخصات و قیمت محصولات در انتخاب کاربران این مقاله را تولید کرده است) توضیحات کلی و راهنمایی درباره این مقاله در زیر
 

مهاجرت همیشه دشواری ها و پیچیدگی های خودش را دارد اما سطح بالای کیفیت زندگی در کنار داشتن امنیت شغلی، رفاه اقتصادی در کشور استرالیا از جمله دلایلی است که افراد را برای مهاجرت به استرالیا ترغیب می کند. ممکن است شما هم قصد مهاجرت به این کشور را اشته باشید اما این سؤال در ذهن شما باشد که بهترین روش مهاجرتی برای من کدام است؟

در پاسخ باید گفت که راه‌های متنوعی وجود دارد که هریک از آن‌ها دارای شرایط متفاوتی بوده و افراد مختلفی را هدف قرار می‌دهند. پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشد تا با بررسی انواع روش‌های مهاجرتی، جدیدترین و مطمئن‌ترین روش مهاجرت به استرالیا را معرفی می‌کنیم.

مهاجرت به استرالیا

فهرست توضیحات و محصولات این مقاله ( با کلیک روی هر عنوان به آن قسمت منتقل می شوید) :

مزایای مهاجرت به استرالیا

استرالیا همواره برای کسانی که مایل به مهاجرت به کشور دیگری هستند، یکی از گزینه‌های اصلی است. مهاجرت به این کشور و زندگی در آن، مزایای زیادی دارد، از جمله:

  • امکان کار و زندگی در هر نقطه از کشور
  • امکان مهاجرت و نقل مکان به استرالیا همراه خانواده
  • تحصیل رایگان فرزندان
  • امکان اخذ ویزا برای اقوام درجه یک
  • بهره‌مندی از مزایای شغلی و امکانات پزشکی و سلامتی عمومی
  • امکان اقدام برای اخذ شهروندی پس از چند سال زندگی در استرالیا و واجد شرایط بودن
  • سفر و جابجایی بدون محدودیت در داخل و خارج استرالیا در پنج سال اول مهاجرت

انواع برنامه‌های مهاجرتی استرالیا

برای ساده‌سازی فرآیند مهاجرت، فیلتر کردن مهاجران و اطمینان از اعطای ویزا به افراد واجد شرایط، دولت استرالیا برنامه‌های مهاجرتی زیادی را برای اخذ ویزا طراحی کرده است. اگر به فکر درخواست ویزای استرالیا هستید، لازم است بدانید که انتخاب مطمئن‌ترین راه مهاجرتی به عوامل زیادی بستگی دارد. هر برنامه مهاجرتی شرایط و معیارهای انتخاب منحصر به فرد خود را دارد.

مهم ترین دلایل پذیرش نیروی مهاجر در استرالیا در سال‌های اخیر؛ کاهش نرخ رشد جمعیت، کمبود نیروی متخصص در بازار کار و افزایش نرخ پیری جمعیت است. استرالیا به‌عنوان یکی از کشورهای مهاجرپذیر، ویزاهای مختلفی را در حوزه‌های کاری، تحصیلی، سرمایه‌گذاری و … صادر می‌کند. به‌همین دلیل روش های مهاجرت به استرالیا تقریبا متنوع است. در ادامه با مهم‌ترین آن‌ها آشنا می‌شوید.

1. مهاجرت با ویزای کارفرما

ویزای تحت حمایت کارفرما، رایج‌ترین نوع مهاجرت به استرالیا است که به کارفرمایان اجازه می‌دهد تا کارکنان ماهر را از سراسر جهان برای کسب و کار خود انتخاب کنند. اگر از طرف یک شرکت یا کارفرمای مستقل به شما پیشنهاد کار داده شده باشد، آنگاه می‌توانید اولین و ساده‌ترین گام برای رفتن به استرالیا را بردارید. کافی است با این برنامه مهاجرتی به استرالیا رفته و با نشان دادن پشتکار و سخت کوشی خود، فرصت ماندن در این کشور را به دست آورید. با درخواست ویزای زیرکلاس 186 می‌توانید از این شیوه مهاجرتی برای رفتن به استرالیا استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به استرالیا، موسسه مهاجرتی پارسی کانادا (https://parsicanada.com) می‌تواند یک منبع قابل اعتماد برای شما باشد.

2. مهاجرت به استرالیا با اخذ ویزای کار

یکی از برنامه‌های عمومی مهاجرت به استرالیا، اخذ ویزای کار استرالیا است که از طریق آن می‌توان در این کشور کار و زندگی کرد. این برنامه مهاجرتی فرصتی را برای افراد بین 18 تا 50 سال فراهم می‌کند تا بتوانند از طریق مهارت‌های شغلی خود به استرالیا رفته و از مزایای زندگی در این کشور بهره‌مند شوند. یکی از الزامات اصلی این برنامه مهاجرتی، تسلط کافی به زبان انگلیسی است که برای ایجاد ارتباط مناسب در این کشور بسیار مهم است. برای اطلاعات بیشتر در زمینه ویزای کاری به استرالیا می توانید این مطلب را مطالعه کنید.

مهاجرت کاری به استرالیا یکی از ساده‌ترین روش‌های اخذ اقامت این کشور است. اخذ ویزای کار استرالیا با توجه به تنوع ویزاها و شرایط آن‌ها کمی پیچیده می‌شود.اما وجود شرایطی مانند حقوق بالا و امکانات زندگی خوب این کشور را مقصدی ارزشمند برای مهاجرت کاری ساخته است. با کمبود نیروی کار و شیوع کرونا استرالیا بخشی از نیروی کار خود را از طریق مهاجران تامین خواهد کرد.

انواع ویزای کار استرالیا عبارت است از:

  • ویزای مهارتی مستقل زیر کلاس 189
  • ویزای نامزدی استانی زیر کلاس 190
  • ویزای مهارتی منطقه‌ای زیر کلاس 887
  • ویزای موقت فارغ‌التحصیلان ماهر زیرکلاس 476

3. ویزای تجاری (Business Visa)

اگر می‌توانید در یک کشور سرمایه‌گذاری کرده و خارجی کسب و کار جدیدی ایجاد کنید، می‌توانید از این برنامه مهاجرت به استرالیا استفاده کنید. استرالیا کشوری با فرصت‌های تجاری متنوع و فراوان است. اگر شما یک تاجر با سرمایه 1 میلیون دلار استرالیا و مایل به راه‌اندازی یک تجارت یا شراکت در کسب و کارهای موجود هستید، استرالیا مکانی مناسب برای شما است. این مسیر همچنین برای بنیان‌گذاران و کارکنان حوزه کسب و کارهای استارت‌آپ نیز مناسب است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره برنامه تجاری و مطالب مربوط به سرمایه گذاری در استرالیا به https://parsicanada.com/?p=4848 مراجعه کنید.

معرفی 6 روش تضمینی مهاجرت به استرالیا

4. مهاجرت سرمایه‌گذاری بازنشستگان

برای مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری و اغلب روش‌های اخذ ویزا، باید افراد از یک سیستم امتیازبندی عبور کنند. به متقاضیان بر اساس گروه سنی در زمان درخواست خود امتیاز داده می‌شود. بین 25 تا 32 سال بیشترین امتیاز را کسب می‌کنند. در حالی که افراد 45 سال به بالا امتیازی در این قسمت نمی‌گیرند. این افراد می‌توانند از مهاجرت سرمایه‌گذاری بازنشستگان استفاده کنند.

اگر شما یک فرد بازنشسته با سن بالای 55 سال هستید و می‌توانید هزینه‌های خود را تأمین کنید، این مسیر مهاجرت به استرالیا مختص به شما است. اگرچه در این روش ویزای دائمی دریافت نخواهید کرد، اما همچنان می‌توانید یک ویزای چهار ساله دریافت کنید و در پس از آن در صورت واجد شرایط بودن، برای درخواست ویزای دائمی اقدام کنید.

5. مهاجرت دانشجویان به استرالیا

بسیاری از افرادی که به تحصیل و کسب علم در بهترین دانشگاه‌ها و کشورهای دنیا فکر می‌کنند، استرالیا را برای ادامه تحصیل انتخاب می‌کنند. استرالیا یک مسیر مهاجرتی برای جذب دانشجویان بین‌المللی از سراسر دنیا ایجاد کرده که حتی می‌تواند به اخذ اقامت دائم این کشور نیز منجر شود. دو نوع ویزای دانشجویی زیرکلاس 500 و ویزای آموزشی زیرکلاس 407، دو نوی ویزای اصلی در این برنامه مهاجرت به استرالیا هستند.

6. ویزای خانواده یا پارتنر

یکی از راه‌های مهاجرت به استرالیا این است که یکی از اعضای خانواده، همسر و یا پارتنر شما در استرالیا اقامت داشته باشد. در این صورت می‌توانید از آن‌ها بخواهید تا شما را برای اخذ ویزای خانواده یا پارتنر استرالیا معرفی کنند.

سخن نهایی

برای مهاجرت به استرالیا برنامه های متنوعی برای افراد با شرایط های مختلف در دسترس است که انتخاب هر یک از آن‌ها، به شرایط شخصی شما بستگی دارد. این که مطمئن‌ترین روش کدام است، به شرایط کلی شما و واجد شرایط بودن برای هر یک از این برنامه‌های مهاجرتی بستگی دارد. اگر می‌خواهید برای اخذ ویزا و رفتن به این کشور اقدام کنید اما هنوز نمی‌دانید که کدام روش برای شما بهتر است، می‌توانید از کارشناسان موسسه مهاجرتی پارسی کانادا کمک بگیرید.

همچنین می‌توانید از طریق درگاهای زیر در ارتباط با امور مهاجرت با مشاورین ما در تماس باشید.

پست الکترونیک: [email protected]

شماره های تماس: ۹۱۰۰۳۵۵۸ (۰۲۱) – ۹۱۰۰۹۷۰۱ (۰۳۱)

آدرس (دفتر تهران) : شهرک غرب، بلوار دریا،خیابان موج، تقاطع توحید ۳، پلاک

آدرس (دفتر اصفهان) : خیابان آزادی، خیابان سعادت آباد، هولدینگ پارس پندار نهاد

 

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

سه × چهار =