قیمت خرید 40 مدل بهترین قویترین آنتن تلویزیون[خرید اینترنتی]

0
توجه (سایت کافه راهنما هیچگونه مسئولیتی درباره کیفیت کالاهای معرفی شده ندارد و فقط برای راحتی و مقایسه مشخصات و قیمت محصولات در انتخاب کاربران این مقاله را تولید کرده است) توضیحات کلی و راهنمایی درباره این مقاله در زیر
 

خرید آنتن تلویزیون برای هر منزل یا مکان های عمومی یک کار ضروری به حساب می آید ، که بیشتر افراد به دنبال بهترین و قویترین آنتن تلویزیون برای نقاط مختلف و کور هستنند. و آنتن ها چندین نوع می باشند که آنتن پشت بام ، رومیزی و مخصوص خودرو و … عرضه می شوند. و هر کدام براساس نوع تقویت و کیفیت با قیمت های مختلف در بازار اینترنتی و بیرونی برای خریداران معرفی می شوند. در اینجا سایت کافه راهنما ما چندیدن مدل پرفروش آنتن ها همراه با عکس و مشخصات و نقد و بررسی براساس نظرات خریداران ، هر یکی از محصولات را برای شما دوستان عزیز راهنمایی خرید معرفی می نماییم. تا در انتخاب خود بهترین کالا را خریداری کنید.

نحوه خرید بهترین آنتن تلویزیون

انتخاب آنتن مناسب برای تلویزیون و مکان خاص شما نیاز به دانستن چندین نکته است. که در زیر توضیح داده شده است.

نوع آنتن – برای استفاده در تلویزیون های دیجیال یا آنالوگ ، همراه با نقد و بررسی در مورد آنتن داخلی یا خارجی ، بررسی نوع آنتن ، قالب و موارد دیگر.

هنگام انتخاب آنتن ، انواع زیادی از آنتن ها وجود دارد که می توانند آن را انتخاب و خریداری کنند.

آنتن تلویزیون معمولی

هوای یا زمینی (رومیزی …)

اولین تصمیمی که جهت خرید انجام می شود  این است که آیا آنتن برای نقاط مختلف و کور مناسب است. یا نه

آنتن ها به طور معمول نیاز به استفاده از یک بازتابنده پارابولیک و … هستنند. این موارد باید به طور دقیق روی آنتن بروند و سیگنالهایی  مورد را دریافت کنند.

انتقال زمینی به طور معمول در فرکانس های بخش UHF از طیف رادیویی فعالیت می کند ، اگر چه هنوز هم برخی از کشورها در بخش VHF طیف فعالیت می کنند.

انواع آنتن ها را می توان از آنتن های خارجی در پشت بام ها گرفته تا داخلی که ممکن است یکی از انواع مختلفی داشته باشد استفاده کرد.

داخلی خارجی

یکی از مهمترین نکته هایی که هنگام خرید آنتن تلویزیون باید به آن فکر کنید این است که آیا آنتن باید داخلی یا خارجی باشد. آنتن های داخلی نیز به طور معمول عمل نمی کنند – دیوارهای ساختمان سیگنال را کاهش می دهند و بازتاب هایی نیز وجود دارد که در اثر اشیاء روی ساختمان ایجاد می شود. سطح تداخل از لامپ های فلورسنت ، تجهیزات الکتریکی و بسیاری موارد دیگر نیز بیشتر است. آنتن های خارجی قادر به گرفتن سیگنال بسیار بهتری هستند ، اما هزینه نصب آنها بیشتر است و کابل ها طولانی تر هستند.

اگر در یک منطقه با سیگنال بالا زندگی می کنید ، ممکن است یک آنتن داخلی برای شما مناسب باشد ، اما اگر سیگنال خیلی قوی نباشد ، یک آنتن خارجی همیشه بهتر خواهد بود.

پوشش فرکانس

هنگام خرید آنتن تلویزیون ، پوشش فرکانس نکته مهمی است که باید به آن توجه کرد. در کشورهایی که تلویزیون VHF وجود دارد ، آنتن VHF لازم خواهد بود. اما بیشتر تلویزیون ها در UHF پخش می شوند. حتی در هنگام استفاده از UHF ، باندهای زیادی وجود دارد ، بنابراین توجه داشته باشید که آنتن تلویزیون مناسب برای منطقه شما مورد نیاز خواهد بود. همچنین ممکن است آنتن های باند بسیار گسترده ای مورد نیاز باشد – که معمولاً آنتن های دوره ای log نامیده می شوند.

بعضی اوقات آنتن ها با عنوان “آنتن دیجیتال” فروخته می شوند. این بیشتر مربوط به بخش باند تلویزیون است که به جای دریافت انتقال آنالوگ یا دیجیتال مورد استفاده قرار می گیرد.

توجه داشته باشید که در بعضی از کشورها ، مناطق مختلف کشور ممکن است از کانالهای تلویزیونی در بخشهای مختلف باند استفاده کنند. به طور معمول آنها به هم گروه بندی می شوند تا پهنای باند آنتن بتواند کدگذاری کند. اما در اینترنت یا با فروشنده محلی خود بررسی کنید تا بدانید که آیا آنتن ها برای مطابقت با منطقه خاص شما باید خریداری شوند.

کسب / هدایت

یکی از پارامترهای مهم هر آنتن افزایش آن است. این افزایش در مواردی است که از آن جهت می توان حساسیت آن را در یک جهت خاص نامید. هرچه سود بیشتر باشد ، توانایی آن در گرفتن سیگنال های ضعیف بیشتر است.

با افزایش بیشتر ، آنتن نیز هدایت تر می شود ، به این معنی که باید با دقت بیشتری به سمت فرستنده تلویزیون هدایت شود ، اما همچنین این امر باعث کاهش سطح تداخل می شود که ممکن است از جهت های دیگر دریافت شود.

سود در dB یا دسی بل مشخص شده است. هر چه تعداد دسی بل بیشتر باشد سود بیشتر می شود. لازم به ذکر است که دسی بل ها مبتنی بر لگاریتم ها هستند و بنابراین 10dB افزایش در 10 برابر افزایش و 20dB افزایش سود 100 برابر است.

از آنجا که دسی بل ها تنها یک نسبت هستند ، بدین معنی است که این نسبت باید افزایش آنتن تلویزیون را با یک استاندارد مقایسه کند. دو مورد ممکن است استفاده شود. حالت اول قطبی است و دوم آن چیزی که منبع ایزوتروپیک نامیده می شود – این یکی است که از همه جهت به همان اندازه تابش می کند. از آنجایی که خود قطره قطعه قطره ای ، 2.1 دسی بل بیشتر از یک منبع ایزوتروپی دارد ، لازم است بدانید که افزایش آنتن تلویزیون با چه چیزی مقایسه می شود. افزایش 10dB هنگام اشاره به دو قطبی برابر با 12 دسی بل هنگام مراجعه به یک منبع ایزوتروپیک است. . بنابراین هنگام مقایسه آنتن های مختلف مراقب باشید که سود آن به همان نوع آنتن مرجع ارجاع می شود.

نوع یا سبک آنتن

آنتن های بسیار مختلفی وجود دارد که برای تلویزیون های زمینی مورد استفاده قرار می گیرد. محبوب ترین ها Yagi یا Yagi-Uda است ، اما بسیاری از انواع دیگر در دسترس است. بازتابنده های پارابولیک برای تلویزیون ؛ ورود آنتن های دوره ای که در آن ایستگاه های تلویزیونی ممکن است به طور گسترده با فرکانس فاصله داشته باشند و پهنای باند گسترده ای مورد نیاز است ، و غیره. . در هنگام نیاز به پذیرش تلویزیون برای طیف گسترده ای از فرکانس ها ، باید دوره زمانی log در نظر گرفته شود ، اما نسبت به انواع دیگر ، سود کمتری را ارائه می دهد.

نکته اصلی این است که به اندازه و سود آن توجه کنید. اگر از نظر جسمی بسیار بزرگ باشد ، نصب آن ممکن است دشوارتر باشد. همچنین در برابر صدمات ناشی از باد نیز مستعدتر خواهد بود ، و تنظیمات ثابت تری لازم خواهد بود و این هزینه بیشتری خواهد داشت.

تقویت کننده تلویزیون

در بعضی مناطق ممکن است یک تقویت کننده آنتن تلویزیون برای تقویت سیگنال مورد نیاز باشد. تقویت کننده های تقویت کننده آنتن تلویزیون انواع مختلفی وجود دارد که اغلب آنها را قادر می سازد تا بیش از یک تلویزیون را تغذیه کند.

اینها برخی از ویژگی های اصلی آنتن های تلویزیونی است. خرید آنتن معمولاً روندی نسبتاً ساده است و می توان آنها را از طریق اینترنت یا یک نمایندگی محلی خریداری کرد. اطمینان حاصل کنید که هنگام خرید آنتن از کابل با کیفیت خوب استفاده شود – کابل قدیمی مخصوصاً اگر در خارج از آن استفاده شده باشد می تواند رطوبت موجود در آن را داشته باشد و این باعث می شود سطح گم شدن معرفی شده بیشتر شود – همیشه بهتر است از کابل جدید استفاده کنید. یک آنتن جدید ببندید و انتهای خارجی را محکم کنید تا از ورود رطوبت داخل آن جلوگیری شود. (Source)

پیشنهاد :گیرنده دیجیتال راهنمایی خرید بهترین و پرفروش ترین ها

بهترین انتن رومیزی برای تلویزیون ال جی

یکی از بهترین انتن‌های رومیزی برای تلویزیون ال جی، مدل LG AN-WF500 است. این انتن با استفاده از فناوری بی‌سیم Wi-Fi Direct، قابلیت اتصال به تلویزیون ال جی را بدون نیاز به کابل فراهم می‌کند. همچنین، این انتن دارای طراحی زیبا و کوچک است که به راحتی می‌توانید آن را در هر نقطه مورد نظر در محیط رومیزی قرار دهید. با قدرت و پوشش گسترده‌ای که این انتن دارد، می‌توانید به طور کامل از کیفیت تصاویر و صداهای تلویزیون ال جی خود لذت ببرید. در کل، اگر به دنبال انتنی با عملکرد بالا و طراحی جذاب هستید، انتخاب انتن رومیزی LG AN-WF500 برای تلویزیون ال جی شما می‌تواند گزینه‌ای عالی باشد.

معرفی خرید پرفروش ترین آنتن های داخلی و هوایی

اگر به دنبال بهترین آنتن در منطقه یا ساختمان خود هستید. حتما نظرات محصولات معرفی شده که هر کدام در زیر نوشته شده دقت کنید تا در انتخاب آنتن داخلی یا هوای تصمیم گیری درستی بگیرید تا بعد دچار مشکل نشود. چون در بعضی نقاط منطقه کشورمان آنتن داخلی مناسب است و در بعضی دیگر هوای برای همین است که بازهم برای خریداران توسعه میکنم تا دقت زیادی داشته باشند.

1 خرید آنتن داخلی رومیزی هانی مدل 2018

خرید آنتن تلویزیون داخلی رومیزی هانی

مشاهده لیست قیمت روز انواع آنتن تلویزیون 

بررسی یکی از کاربران در مورد این محصول

با سلام با توجه به اینکه ما در منطقه ای هستیم که خیلی سیگنال قوی نیست و هیچ آنتنی از داخل منزل تصویر نمیداد حتی آنتن های شاخه ای در کنار پنجره. من این آنتن رو خریدم .با روشن کردن تقویت یا همون بوسترش تصویر کامل و بدون نویزی رو به من داد .

خریدارن دقت کنن برای گرفتن تصویر بهتر و بدون نویز از پیچیدن اضافه سیم آنتن خوداری کنن و شاید علت اینکه بعضی خریدار ها راضی نبودن همین بوده باشه که سیم رو پیچیدن و قدرت و کیفیت سیگنال کم شده . اگه تصویر نگرفتید دقت کنید که سیم آنتن از کنار کابل برق عبور نکرده باشه.

اگه اتاق پنجره دار باشه بالای 95 درصد آنتن بهتون تصویر میده پس خیالتون راحت باشه . هرچی آنتن کنار پنجره باشه قدرت سیگنال بیشتری تولید میکنه و با کابل 5 متری که داره محدودیتی برای جابجایشش ندارید مگه در موارد خاص که میشه با چند متر سیم و 2 تا فیش آنتن مشکلحل کرد . اگه اتاقی پنجره نداشت با گذاشتن آنتن روی ارتفاع سیگنال قوی تری دریافت میکنید .

وزن کمی هم داره و میشه به چندتا نوار چسب به شیشه پنجره ها چسبوندش البته به شرطی که پایه اش روی لبه پنجره باشه.
در کل آنتن خوبیه و با تقویتش به من که قدرت سیگنال خوبی نداشتیم تصویر داد در طبقه دوم هستیم و پنجره هم در جهت مخالف فرستنده دیجیتال بود . مناطقی که قدرت سیگنال قویه نیاز نیست تقویتش رو روشن کن پس اول بدون روشن کردن تقویت امتحان کنید . منبع تغذیه تقویتش هم از 2 جا میشه تامین کرد.

یکیش پورت usb و یکی هم همون پورت آنتن که گیرنده دیجیتال از پورت آنتن تغذیه تقویت رو تامین میکنه و نیازی نیست پورت usb استفاده کنید برای مواردی که دستگاه گیرنده دیجیتال پورت usb نداره یا خراب شده.

یه نکته دیگه اگه از پورت آنتن برای منبع تغذیه استفاده کنید تقویت انتن حتی در حالت استندبای بودن گیرنده دیجیتال روشن میمونه و شایدطول عمرش کاهش بده باعث اتلاف انرژی برق و گرمایش بیشتر زمین میشه. پس اگه دستگاهتون پورت usb داره بهتره از اون استفاده کنید که با خاموش کردن گیرنده آنتن هم خاموش بشه. با تشکر از دیجی کالا و پرسنل پایش نظرات کاربران.

نقاط قوت

  • کابل 5 متری
  • سبک بودن
  • بدون نیاز به نصب و سرهم بندی قطعات
  • سیم آنتن با قطر کم و انعطاف پذیر. برخلاف کابل های کواکسیال بازار که جاگیری بیشتری دارند

مشخصات : 

  • ابعاد21 × 11 × 3 سانتی‌متر
  • وزن 250 گرم
  • جنس بدنه پلاستیک
  • منبع تغذیه دارد

فنی

  • نوع سیگنال دریافتی دیجیتال
  • محدوده فرکانسی 470-862 مگا هرتز
  • امپدانس 75 اهم
  • تعداد خروجی 1
  • تقویت کننده‌ سیگنال دارد
  • قدرت تقویت کننده(GAIN) 20db max
  • قابلیت گردش دارد
  • کابل کواکسیال دارد
  • فیش آنتن دار

امتیاز و نظرات کاربران به آنتن رومیزی هانی مدل 2018 

آنتن رومیزی هانی

خیلی تحقیقات کردم برای تلویزیون دیجیتال میخواستم توی روستا ۲۵ کیلومتری رشت، قبلاً یه هوایی بوستر دار گذاشته بودم نصفه و نیمه می‌گرفت خلاصه با ترس و لرز گرفتم البته از دیجی نگرفتم، نتیجه عالی بود، توجه داشته باشید که ستاب باکس قابلیت تغذیه آنتن بوستردار رو داره و لازم نیست تغذیه USB بیرونی به آن وصل کنید، خلاصه از آنتن هوایی با ۲۰متر سیم‌کشی نجات پیدا کردم کیفیت تصویر این آنتن فینگیلی روی زمین اصلا قابل مقایسه با آنتن هوایی نبود تازه وسط اتاق هم هست و ۲ متر با نزدیکترین پنجره فاصله دارد، فقط کاشکی سیمش سوکتی جدا میشد که بشه از سوراخ‌ها ردش کرد

نقاط قوت

  • جواب دادن تو روستا
  • کابل بلند
  • کیفیت خوب

    برای طبقه دوم با دیوارهای پنلی استفاده کردم نتیجه مطلوب نبود مجبور شدم به پنجره بچسبونم
    اگر تراس دارید از انتن بیرونی استفاده کنید خیلی بهتره


    کیفیت انتن در حد معمول هستش نه خوبه هستش نه خیلی بد
    گیرندگیش برای مکان هایی که قطع و وصلی شدید نداشته باشن به نظرم جواب هستش
    یکی از خصوصیات این مدل سیم بلند این انتن هست که تغریبا 5 متر هست و مانور جایه جایی خوبی میده
    انشا… تونسته باشم در خرید انتخاب درست کمکتون کرده باشم

آنتن تلویزیون هوایی سیماران

مشاهده لیست قیمت روز انواع آنتن تلویزیون 

مشخصات : 

  • ابعاد 6×31×38 سانتی‌متر
  • وزن 840 گرم
  • جنس بدن پلاستیک
  • منبع تغذیه دارد
  • توضیحات منبع تغذیه 220 ولت AC یا 12 ولت DC

مشخصات فنی

  • گیرنده باند VHF , UHF , FM
  • نوع سیگنال دریافتی دیجیتال , آنالوگ
  • محدوده فرکانسی 170-230 مگاهرتز (VHF)
  • 470-890 مگاهرتز (UHF)
  • 40-108 مگاهرتز (VL & FM)
  • امپدانس 75 اهم
  • تعداد خروجی 2
  • تقویت کننده‌ سیگنال دارد
  • کلید روشن/خاموش تقویت کننده دارد
  • نشانگر بدنه دارد
  • فیش آنتن دارد
  • اقلام همراه تقویت کننده سیگنال، فیش آنتن، پیچ و بست لوله،درپوش ضدآب فیش آنتن، راهنمای نصب
سایر مشخصات
  • آنتن اکتیــــو ضریب تقویت بالا
  • نویز کم گیرنده امواج FM-VHF/UHF
  • مناسب برای انواع گیرنده دیجیتال DVBT و DVBT2 -مناسب برای تلویزیون‌های LED و LCD
  • مقاوم در برابر شرایط نامساعد جوی
  • دارای 2 خروجی جهت استفاده همزمان 2 دستگاه
  • امکان تغییر ضریب تقویت برای باندهای UHF، VHF و FM

امتیاز و نظرات کاربران به آنتن هوایی سیماران مدل SAB50 

آنتن تلویزیون هوایی سیماران

با کیفیت و با گیرندگی بالا دوستان توجه کنید انتن هوایی چند مدله یک تقو یت uhf دو تقویت vhf سه تقویت fm بعضی انتن ها فقط داری یک تقویت هستن ولی این انتن داری هر سه هست که بهش میگن ترکیبی و اینکه از این انتن میشه برای دو تا تلوزیون استفاده کرد که خودش مزیت هست حتما پیشنهاد میکنم

آنتن رومیزی دیجیتال داخلی اسکای

مشاهده لیست قیمت روز انواع آنتن تلویزیون 

امتیاز و نظرات کاربران به آنتن رومیزی دیجیتال اسکای مدل BAT0627 Plus-5M

آنتن رومیزی دیجیتال اسکای

من این آنتن رو بعد از کلی تحقیق و بررسی از دیجی کالای عزیزم خریدم. از این آنتن تو طبقه سوم استفاده کردم با اینکه نزدیک پنجره نیست بدون هیچ ایرادی تمام کانال هارو گرفت.کنار خود تلویزیون قرارش دادم، البته اول کانال نمایش و آی فیلم رو نگرفت ولی با یه جابجایی کوچیک مشکل برطرف شد. تمام کانال ها رو صاف و بدون ایراد نمایش میده.


واقعا عالیه… هیچ پاشنه آشیل و نقطه ضعفی نداره… تمام کانالهای تلویزیونی و رادیویی رو پرقدرت و باکیفیت وضوح رنگ و تصویر و صدای عالی پخش میکنه و تو دریافت امواج و سیگنالها بسیار پرقدرت عمل میکنه بنحوی که حتی تو دورافتاده ترین روستاها هم عملکرد بسیارمطلوب وقابل قبولی داره… برای آپارتمان نشین ها هم بسیارمناسبه چون حتی تو طبقات همکف هم آنتن دهیش بسیارعالیه… قیمتش هم به نسبت کیفیتش بسیار قابل قبول و رضایت بخشه… دریک کلام فقط میتونم بگم بسیارعالی و بینظیر وفوق العادس

نقاط قوت

  • طراحی زیبا و منحصر بفرد
  • کیفیت ساخت عالی
  • کارایی ممتاز و بسیار پرکاربرد
  • ارزش خرید فوق العاده

در استفاده چند روزه میتونم بگم عملکرد خوبی داشت. منزل ما طبقه اوله و تقریبا دور ور ما ساختمان زیادی هست اما سیگنال خوبی داشت باید توجه کنید که انتن رو نزدیک پنجره یا در ارتفاع بالاتر از گیرنده دیجیتال قرار بدید. در استفاده اولیه از انتن حتما به تنظیمات گیرنده دیجیتال برید و اونجا جستجوی خودکار کانال رو انتخاب کنید تا شبکه های جدید و سیگنال های دریافتی منطبق با این انتن باشه


جنس بدنه افتضاحه پلاستیک با کیفیت بسیار پایین . حتی کیفیت سیم و فیش ها از نامرغوب ترین اجناس بازار تهیه شده .
کارایی که من تا حالا ندیدم ۱ کانال رو هم باهاش نتونستم ست کنم در صورتی که یه سیم لخت معمولی به قسمت فیش آنتن پشت تلوزیون وصل میکنم یه چیزایی میاد .
خوب چیزی که نه کارایی داره و نه کیفیت ارزش خرید رو هم نداره .
درضمن توی چند تا خونه با موقعیت های مختلف تست شد . و همیچنان هیچی …


4 آنتن هوایی صبا مدل S3002

آنتن هوایی صبا

مشخصات : 

  • ابعاد 31 × 8 × 40 سانتی‌متر
  • وزن 470 گرم
  • جنس بدنه پلاستیک
  • منبع تغذیه دارد
  • توضیحات منبع تغذیه 220 ولت AC یا 12 ولت DC

امتیاز و نظرات کاربران به آنتن هوایی صبا مدل S3002 

آنتن هوایی صبا

دوستان گرامی لطفا موقع نصب دقت کنید که مغزی کابل کواکسیال با رشته های ریز کناری اتصالی نداشته باشه، کابلی که از منبع تغذیه پایین به آنتن روی پشت بام وصل میشه دو وظیفه داره یکی ارسال نیروی الکتریسته به مدار آنتن پشت بام و دیگری دریافت سیگنال از آنتن روی پشت بام و انتقال آن به منبع تغذیه و دستگاه دیجیتال شماست،
اگر مغزی کابل با سیم های رشته ای اطراف آن اتصالی کند، باعث سوختن ترانس تغذیه و از کار افتادن مجموعه ی آنتن میگردد.
شاد و تندرست باشید

 


  • نحوه نمایش محصول ها
آنتن رومیزی هانی کد 2018

آنتن رومیزی هانی کد 2018

مشخصات

  • ابعاد
    21 × 11 × 3 سانتی‌متر
  • وزن
    250 گرم
  • قدرت تقویت کننده(GAIN)
    20db max
  • محدوده فرکانسی
    470-862 مگا هرتز
  • امپدانس
    75
  • نوع سیگنال دریافتی
    دیجیتال
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • امکانات آنتن
    فیش آنتن
  • تعداد خروجی
    یک عدد
  • کابل
    کابل کواکسیال
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
آنتن رومیزی نیل مدل DW-2020

آنتن رومیزی نیل مدل DW-2020

مشخصات

  • سایر توضیحات
    تقویت کننده اکسترنال با بهره ی بالا و نویز کم دارای فیلتر حذف امواج مزاحم نظیر 4G و LTE گیرندگی همه جهته توان مصرفی بسیار کم قابل تغذیه از طریق تلویزیون/گیرنده دیجیتال/آداپتور دارای USB دوطرفه قابل استفاده در تمام استان ها پشتیبانی از رزولوشن‌های: 720p - 1080p - 1080i- 1080p- 4K بُرد 90 کیومتر بهره گیری از فناوری جدید SMD
  • ابعاد
    16x8x26 سانتی‌متر
  • وزن
    420 گرم
  • اقلام همراه محصول
    پایه، چسب دوطرفه، میخ
  • توضیحات منبع انرژی
    مدار تغذیه و تقویت کننده بر روی یک بُرد تعبیه شده است
  • قدرت تقویت کننده(GAIN)
    30
  • محدوده فرکانسی
    470 الی 862 مگاهرتز
  • امپدانس
    75
  • توضیحات کابل
    دارای 5 متر کابل کواکسیال تمام مس (جنس مغزی و رشته ها مس می باشد)
  • گیرنده باند
    UHF
  • نوع سیگنال دریافتی
    دیجیتال
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • تعداد خروجی
    یک عدد
  • کابل
    کابل کواکسیال
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
آنتن دیجیتال رومیزی امین کد 200

آنتن دیجیتال رومیزی امین کد 200

مشخصات کالا

مشخصات

  • ابعاد
    30*7*7 سانتی‌متر
  • وزن
    70 گرم
  • گیرنده باند
    VHF , UHF , FM
  • نوع سیگنال دریافتی
    دیجیتال
  • جنس بدنه
    فلز
  • امکانات آنتن
    فیش آنتن
  • تعداد خروجی
    یک عدد
  • کابل
    کابل کواکسیال
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
آنتن رومیزی ورتکس مدل W40

آنتن رومیزی ورتکس مدل W40

مشخصات کالا

مشخصات

  • سایر توضیحات
    - مجهز به فیلتر 4G جهت حذف پارازیت
  • - دریافت شبکه های دیجیتال در تمامی طبقات
  • - دارای برد تقویت شده جهت دریافت سیگنالهای بسیار ضعیف
  • - مناسب برای گیرنده های دیجیتال، گیرنده های PC و انواع تلویزیون ها
  • - مقاوم در برابر صدمات ناشی از الکتریسیته ساکن
  • - استفاده در مجاورت گیرنده دیجیتال و تلویزیون
  • - دارای پهنای باند فرکانسی وسیع (مناسب برای تمامی استان ها)
  • - دارای تقویت کننده کم نویز با بهره ی 32 db
  • - دارای گواهی ثبت اختراع از اداره ی مالکیت های صنعتی
  • - دارای تاییدیه از سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران
  • - مصرف انرژی بسیار کم (0.4 وات)
  • ابعاد
    17x2x26 سانتی‌متر
  • وزن
    130 گرم
  • توضیحات منبع انرژی
    ورودی برق 220 برق شهری
  • توضیحات کابل
    2.5 متر کابل آنتن
  • 1.5 متر کابل برق
  • گیرنده باند
    VHF , UHF
  • نوع سیگنال دریافتی
    دیجیتال , آنالوگ
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • امکانات آنتن
    فیش آنتن
  • تعداد خروجی
    یک عدد
  • کابل
    کابل کواکسیال
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
آنتن دیجیتال رومیزی آترون مدل  Perfect U plus new

آنتن دیجیتال رومیزی آترون مدل Perfect U plus new

مشخصات کالا

مشخصات

  • سایر توضیحات
    کابل 10 متری
  • ابعاد
    24x18x6 سانتی‌متر
  • وزن
    600 گرم
  • توضیحات منبع انرژی
    دارای آداپتور 5 ولت
  • قدرت تقویت کننده(GAIN)
    35
  • محدوده فرکانسی
    470 تا 860 مگا هرتز
  • امپدانس
    75
  • گیرنده باند
    VHF , UHF , FM
  • نوع سیگنال دریافتی
    دیجیتال , آنالوگ
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • امکانات آنتن
    فیش آنتن
  • تعداد خروجی
    یک عدد
  • کابل
    کابل کواکسیال
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
آنتن رومیزی برهان الکترونیک مدل B01

آنتن رومیزی برهان الکترونیک مدل B01

مشخصات کالا

مشخصات

  • سایر توضیحات
    مجهز به فیلتر 4G جهت حذف پارازیت
  • ابعاد
    21x6.5x27.5 سانتی‌متر
  • وزن
    395 گرم
  • نوع سیگنال دریافتی
    دیجیتال
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • تعداد خروجی
    یک عدد
  • کابل
    کابل کواکسیال
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
آنتن هوایی جی وی سی مدل Taban

آنتن هوایی جی وی سی مدل Taban

مشخصات کالا

مشخصات

  • سایر توضیحات
    - ضد صاعقه
  • - مجهز به مدار مخصوص
  • ابعاد
    55x40x7 سانتی‌متر
  • وزن
    320 گرم
  • گیرنده باند
    VHF , UHF
  • نوع سیگنال دریافتی
    دیجیتال , آنالوگ
  • جنس بدنه
    فلز
  • تعداد خروجی
    یک عدد
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
آنتن رومیزی سیگنال مدل SG-10018

آنتن رومیزی سیگنال مدل SG-10018

مشخصات کالا

مشخصات

  • سایر توضیحات
    - آنتن رومیزی برقی
  • - تامین برق دستگاه از طریق USB که توسط درگاه تلویزیون تامین میشود
  • - طراحی زیبا و مدرن
  • - گیرندگی فوق العاده بالا
  • - آنتن مخصوص گیرنده های دیجیتال تلویزیون
  • - قایل استفاده برای انواع تلویزیون (LCD,LED,Plasma)
  • - قابل استفاده در تمام استان‌های کشور
  • - دیجیتال
  • ابعاد
    3 * 14 * 22 سانتی‌متر
  • وزن
    250 گرم
  • قدرت تقویت کننده(GAIN)
    UHF: 27-35 db
  • محدوده فرکانسی
    30MHz - 3GHz
  • امپدانس
    75
  • توضیحات کابل
    - دارای کابلی به طول 4 متر
  • گیرنده باند
    VHF , UHF , FM
  • نوع سیگنال دریافتی
    دیجیتال
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • امکانات آنتن
    فیش آنتن
  • تعداد خروجی
    یک عدد
  • کابل
    کابل کواکسیال
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
آنتن رومیزی نود مدل سیم دار

آنتن رومیزی نود مدل سیم دار

مشخصات کالاآنتن رومیزی نود مدل سیم دار

مشخصات

  • سایر توضیحات
    - قابلیت استفاده به عنوان آنتن رو میزی و هوایی
  • - گیرندگی خوب
  • ابعاد
    4×20×15 سانتی‌متر
  • وزن
    200 گرم
  • توضیحات کابل
    1.5 متر کابل متصل به آنتن به همراه فیش آنتن
  • گیرنده باند
    VHF , UHF
  • نوع سیگنال دریافتی
    دیجیتال , آنالوگ
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • امکانات آنتن
    فیش آنتن
  • تعداد خروجی
    یک عدد
  • کابل
    کابل کواکسیال
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
آنتن رومیزی برهان مدل 0011

آنتن رومیزی برهان مدل 0011

مشخصات کالا

مشخصات

  • سایر توضیحات
    مجهز به فیلتر 4G جهت حذف پارازیت
  • مقاوم در برابر صدمات ناشی از الکتریسیته ساکن
  • دارای تقویت کننده کم نویز با بهره 32db
  • مناسب برای گیرنده‌های دیجیتال، گیرنده‌های PC و انواع تلویزیون‌ها
  • مصرف انرژی کمتر از ۰.۴ وات
  • دریافت شبکه‌های دیجیتال در تمامی طبقات
  • ابعاد
    21x6.5x26.8 سانتی‌متر
  • وزن
    390 گرم
  • اقلام همراه محصول
    آداپتور برق
  • توضیحات کابل
    کابل RF آنتن
  • طول کابل: ۲.۵ متر
  • نوع سیگنال دریافتی
    دیجیتال
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • تعداد خروجی
    یک عدد
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
آنتن هوایی سیماران مدل SAB50T-WINGLESS

آنتن هوایی سیماران مدل SAB50T-WINGLESS

مشخصات کالا

مشخصات

  • سایر توضیحات
    -فاقد شاخک تلسکوپی آلومنیومی در طرفین
  • -دارای 2 خروجی جهت استفاده همزمان 2 دستگاه
  • -آنتن اکتیــــو ضریب تقویت بالا
  • -نویز بسیار کم گیرنده امواج FM-VHF/UHF
  • -مناسب برای انواع گیرنده دیجیتال DVBT و DVBT2 -مناسب برای تلویزیون‌های LED و LCD
  • -مقاوم در برابر شرایط نامساعد جوی
  • - امکان تغییر ضریب تقویت برای باندهای UHF، VHF و FM
  • ابعاد
    38x31x6 سانتی‌متر
  • وزن
    800 گرم
  • اقلام همراه محصول
    -تقویت کننده سیگنال
  • -فیش آنتن
  • -پیچ و بست لوله
  • -درپوش ضدآب فیش آنتن
  • -راهنمای نصب
  • توضیحات منبع انرژی
    - 220 ولت AC یا 12 ولت DC
  • قدرت تقویت کننده(GAIN)
    - قدرت تقویت کننده برای فرکانس های 470-890 مگاهرتز (UHF) برابر با (35~27) دسی‌بل
  • - قدرت تقویت کننده برای فرکانس های 170-230 مگاهرتز (VHF) برابر با (28~22 ) دسی‌بل
  • - قدرت تقویت کننده برای فرکانس های 40-108 مگاهرتز (VL & FM) برابر با (26~15) دسی‌بل
  • محدوده فرکانسی
    - 170-230 مگاهرتز (VHF)
  • - 470-890 مگاهرتز (UHF)
  • - 40-108 مگاهرتز (VL & FM)
  • امپدانس
    75
  • گیرنده باند
    VHF , UHF , FM
  • نوع سیگنال دریافتی
    دیجیتال , آنالوگ
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • امکانات آنتن
    فیش آنتن
  • تعداد خروجی
    دو عدد
  • ابزار روشنایی
    کلید روشن/خاموش تقویت کننده
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
آنتن تکسام مدل WIFI 6DB FEMALE

آنتن تکسام مدل WIFI 6DB FEMALE

مشخصات کالاآنتن تکسام مدل WIFI 6DB FEMALE

مشخصات

  • سایر توضیحات
    آنتن وای فای 6DB Female
  • محدوده فرکانسی
    2400-2483.5MHz
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • امکانات آنتن
    قابلیت گردش
  • تعداد خروجی
    یک عدد
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
آنتن دنا مدل اپل رومیزی

آنتن دنا مدل اپل رومیزی

مشخصات کالاآنتن دنا مدل اپل رومیزی

مشخصات

  • ابعاد
    15*25*4 سانتی‌متر
  • وزن
    100 گرم
  • قدرت تقویت کننده(GAIN)
    45
  • امپدانس
    75 اهم
  • گیرنده باند
    UHF , VHF
  • نوع سیگنال دریافتی
    آنالوگ , دیجیتال
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • تعداد خروجی
    یک عدد
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
آنتن رومیزی دیجیتال اسکای مدل BAT0627 Plus-10M

آنتن رومیزی دیجیتال اسکای مدل BAT0627 Plus-10M

مشخصات کالا

مشخصات

  • سایر توضیحات
    -دارای کابل 10 متری
  • - قابل استفاده در همه شهرها
  • - تقویت کننده کم نویز
  • - توان مصرفی بسیار کم
  • - قابلیت پشتبانی شبکه های HD
  • - پشتیبانی از رزولوشن‌های: 720p - 1080p - 1080i- 1080p- 4K
  • - عدم آسیب به گیرنده دیجیتال بدلیل نداشتن فرکانس های مزاحم در تقویت کننده(فرکانس رزنانس)
  • - سازگاری با گیرنده‌های: خودرو Notebook - DTV - HDTV PC
  • - قابل استفاده در تمامی طبقات، نقاط کور و زیرزمین
  • - قابل استفاده برای دستگاه های گیرنده دیجیتال
  • ابعاد
    17x7x27 سانتی‌متر
  • وزن
    400 گرم
  • اقلام همراه محصول
    آداپتور 5 ولت
  • توضیحات منبع انرژی
    5 ولت 100 میلی آمپر
  • قدرت تقویت کننده(GAIN)
    27dB
  • محدوده فرکانسی
    470MHZ-860MHZ
  • امپدانس
    75
  • توضیحات کابل
    10 متر کابل آنتن
  • گیرنده باند
    UHF
  • نوع سیگنال دریافتی
    دیجیتال
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • امکانات آنتن
    فیش آنتن
  • تعداد خروجی
    یک عدد
  • کابل
    کابل کواکسیال
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
آنتن هوایی هانی مدل 2011

آنتن هوایی هانی مدل 2011

مشخصات

  • ابعاد
    39x37x5 سانتی‌متر
  • وزن
    250 گرم
  • نوع سیگنال دریافتی
    دیجیتال
  • آنالوگ
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • تعداد خروجی
    یک عدد
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
آنتن رومیزی رسام مدل تقویت دار C3

آنتن رومیزی رسام مدل تقویت دار C3

مشخصات کالا

مشخصات

  • ابعاد
    22x17x6 سانتی‌متر
  • وزن
    150 گرم
  • توضیحات منبع انرژی
    تامین برق از طریق پورت USB
  • قدرت تقویت کننده(GAIN)
    32Db
  • گیرنده باند
    UHF , VHF
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • امکانات آنتن
    تقویت کننده‌ سیگنال
  • تعداد خروجی
    یک عدد
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
آنتن رومیزی رسام مدل C7

آنتن رومیزی رسام مدل C7

مشخصات کالا

مشخصات

  • سایر توضیحات
    -آنتن اکتیــــو ضریب تقویت بالا
  • -نویز کم گیرنده امواج FM-VHF/UHF
  • -مناسب برای انواع گیرنده دیجیتال DVBT و DVBT2 -مناسب برای تلویزیون‌های LED و LCD
  • - امکان تغییر ضریب تقویت برای باندهای UHF، VHF و FM
  • ابعاد
    3x21x24 سانتی‌متر
  • وزن
    400 گرم
  • قدرت تقویت کننده(GAIN)
    12
  • محدوده فرکانسی
    - 170-230 مگاهرتز (VHF)
  • - 470-890 مگاهرتز (UHF)
  • - 40-108 مگاهرتز (VL & FM)
  • امپدانس
    75
  • گیرنده باند
    VHF , UHF , FM
  • نوع سیگنال دریافتی
    دیجیتال
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • تعداد خروجی
    یک عدد
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
آنتن هوایی فرایاب مدل SUFY-A

آنتن هوایی فرایاب مدل SUFY-A

مشخصات کالا

مشخصات

  • ابعاد
    65x50x40 سانتی‌متر
  • وزن
    600 گرم
  • قدرت تقویت کننده(GAIN)
    12dBi+25dBi
  • نوع سیگنال دریافتی
    دیجیتال , آنالوگ
  • جنس بدنه
    فلز
  • تعداد خروجی
    یک عدد
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
آنتن رومیزی  سیما باخ الکترونیک کد C200

آنتن رومیزی سیما باخ الکترونیک کد C200

مشخصات کالاBakh Electronic C200 Indoor Antenna

مشخصات

  • سایر توضیحات
    تنها قابل استفاده برای دستگاه های گیرنده دیجیتال و تلویزیون های دیجیتال
  • - قابل استفاده در تمامی طبقات
  • - سازگاری با گیرنده‌های: خودرو - Notebook - DTV - HDTV - PC
  • - طول کابل برق: 1.5 متر
  • - پشتیبانی از رزولوشن‌های: 720p - 1080p - 1080i
  • - آنتن داخلی با رنج فرکانسی 860 - 470 مگاهرتز
  • - بهره تقویت کننده: 27 دسی‌بل
  • - تکنولوژی تقویت کننده: Low Noise Amplifier(نویز پایین)
  • - دارای فیش آنتن متصل
  • - دارای الگوی تشعشی آنتن تمام‌جهته
  • - تقویت کننده سیگنال‌های تلویزیونی
  • - قابل استفاده در محیط‌های صنعتی
  • - قابل استفاده در کمترین فاصله از تلویزیون (1 متر)
  • - توان مصرفی بسیار کم
  • - قابل استفاده در تمام استان‌های کشور
  • - تقویت کننده : دارد(LNA)
  • - کابل برق: دارد (دارای آداپتور 5 ولت)
  • ابعاد
    5 × 15 × 25 سانتی‌متر
  • وزن
    300 گرم
  • توضیحات منبع انرژی
    داخلی
  • قدرت تقویت کننده(GAIN)
    5 دسی بل
  • محدوده فرکانسی
    860 - 470 مگاهرتز
  • امپدانس
    75 اهم
  • توضیحات کابل
    1.5 متر
  • گیرنده باند
    VHF , UHF , FM
  • نوع سیگنال دریافتی
    دیجیتال
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • امکانات آنتن
    فیش آنتن
  • تعداد خروجی
    یک عدد
  • کابل
    کابل کواکسیال
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
آنتن رومیزی فروزش مدل Galaxy-10m

آنتن رومیزی فروزش مدل Galaxy-10m

مشخصات کالاForoozesh Galaxy-10m Tabletop Antenna

مشخصات

  • سایر توضیحات
    دارای کابل 10 متری 
  • توان مصرفی بسیار کم 
  • دارای فیش آنتن متصل 
  • تقویت کننده : دارد(LNA) 
  • پشتیبانی از رزولوشن 4K 
  • پشتیبانی از DVB-T و DVBT-2 
  • قابل استفاده در محیط‌های صنعتی 
  • کابل برق: دارد (دارای آداپتور 5 ولت) 
  • تقویت کننده سیگنال‌های تلویزیونی 
  • قابل استفاده در تمام استان‌های کشور 
  • طبقات قابل استفاده : از زیرزمین به بالا 
  • قابل استفاده در کمترین فاصله از تلویزیون 
  • قابل استفاده برای دستگاه های گیرنده دیجیتال 
  • آنتن داخلی با رنج فرکانسی 860 - 470 مگاهرتز 
  • قابل استفاده در تمامی طبقات، نقاط کور و زیرزمین 
  • دارای گیرندگی تا فاصله‌ی 45 کیلومتری از فرستنده 
  • سازگاری با گیرنده‌های: خودرو Notebook - DTV - HDTV PC 
  • پشتیبانی از رزولوشن‌های: 720p - 1080p - 1080i- 1080p- 
  • ابعاد
    25×17×6 سانتی‌متر
  • وزن
    550 گرم
  • توضیحات منبع انرژی
    اداپتور ۵ولت ۰/۰۱ آمپر
  • قدرت تقویت کننده(GAIN)
    32
  • محدوده فرکانسی
    470-860
  • امپدانس
    32
  • توضیحات کابل
    10متر
  • گیرنده باند
    VHF , UHF
  • نوع سیگنال دریافتی
    دیجیتال , آنالوگ
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • امکانات آنتن
    فیش آنتن
  • تعداد خروجی
    یک عدد
  • کابل
    کابل کواکسیال
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
آنتن هوایی هانی کد 94

آنتن هوایی هانی کد 94

مشخصات کالاHanni 94 Export Antenna

مشخصات

  • سایر توضیحات
    - با ضریب تقویت بالا
  • - با نویز بسیار پایین
  • با ولتاژ درونی جهت فرکانس های UHF-VHF
  • ابعاد
    3 × 10 × 40 سانتی‌متر
  • وزن
    300 گرم
  • اقلام همراه محصول
    - بست کمربندی
  • - 2 عدد فیش رسیور
  • - درپوش پلاستیکی
  • توضیحات منبع انرژی
    Input Voltage AC: 220V-240V
  • Output Voltage DC: 5V / 50mA
  • قدرت تقویت کننده(GAIN)
    UHF: 25db
  • VHF: 20db
  • محدوده فرکانسی
    VHF: 170 - 230 MHZ
  • UHF: 470 - 860 MHZ
  • گیرنده باند
    VHF , UHF
  • نوع سیگنال دریافتی
    دیجیتال
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • امکانات آنتن
    فیش آنتن
  • تعداد خروجی
    یک عدد
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
آنتن رومیزی سیگنال مدل HD Reseiver

آنتن رومیزی سیگنال مدل HD Reseiver

مشخصات کالا

مشخصات

  • سایر توضیحات
    - گیرندگی فوق العاده بالا
  • - دارای بادکش چسبنده برای سهولت نصب بر روی شیشه
  • - آنتن مخصوص گیرنده های دیجیتال تلویزیون
  • - قایل استفاده برای انواع تلویزیون (LCD,LED,Plasma)
  • - عکس اصلی کالا همان آنتن می باشد
  • ابعاد
    1 * 21 * 30 سانتی‌متر
  • وزن
    85 گرم
  • قدرت تقویت کننده(GAIN)
    UHF: 27-35 db
  • محدوده فرکانسی
    30MHz - 3GHz
  • امپدانس
    50 اهم
  • توضیحات کابل
    - دارای کابلی به طول 2 متر
  • گیرنده باند
    VHF , UHF
  • نوع سیگنال دریافتی
    دیجیتال
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • امکانات آنتن
    فیش آنتن
  • تعداد خروجی
    یک عدد
  • کابل
    کابل کواکسیال
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
آنتن هوایی آترون مدل پروانه ای

آنتن هوایی آترون مدل پروانه ای

مشخصات کالاآنتن هوایی آترون مدل پروانه ای

مشخصات

  • سایر توضیحات
    مناسب سیستم های تلوزیونی دیجیتال
  • قابلیت استفاده جهت تلوریون های قدیمی آنالوگ
  • ابعاد
    4×13×40 سانتی‌متر
  • وزن
    110 گرم
  • اقلام همراه محصول
    یک عدد فیش رسیوری
  • درپوش لاستیکی
  • دو عدد میله فلزی آبکاری شده
  • گیرنده باند
    VHF , UHF , FM
  • نوع سیگنال دریافتی
    دیجیتال , آنالوگ
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • امکانات آنتن
    فیش آنتن
  • تعداد خروجی
    یک عدد
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
آنتن گیرنده امین مدل 5364B

آنتن گیرنده امین مدل 5364B

مشخصات کالا

مشخصات

  • ابعاد
    24*5 سانتی‌متر
  • وزن
    100 گرم
  • توضیحات کابل
    5 متر
  • گیرنده باند
    VHF , UHF
  • نوع سیگنال دریافتی
    دیجیتال
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • امکانات آنتن
    فیش آنتن
  • تعداد خروجی
    یک عدد
  • کابل
    کابل کواکسیال
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
منبع تغذیه آنتن صبا مدل ثابت

منبع تغذیه آنتن صبا مدل ثابت

مشخصات کالامنبع تغذیه آنتن صبا مدل ثابت

مشخصات

  • سایر توضیحات
    - مناسب برای تقویت سیگنال دریافتی آنتن های ثابت
  • - دارای درب لولایی
  • - کارکرد با ولتاژ 12 ولت
  • - دارای 2 خروجی (قابلیت استفاده از یک انتن برای دو دستگاه تلویزیون)
  • - دارای کلید خاموش و روشن
  • - منبع تغذیه: برق شهری
  • ابعاد
    4 × 10 × 16 سانتی‌متر
  • جنس بدنه
    پلاستیک
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
آنتن رومیزی هانی مدل 107

آنتن رومیزی هانی مدل 107

مشخصات کالاHani 107 Tabletop Antenna

مشخصات

  • سایر توضیحات
    با قابلیت استفاده در داخل (رومیزی) و خارج ساختمان (هوایی)
  • ابعاد
    7×12×22 سانتی‌متر
  • وزن
    400 گرم
  • قدرت تقویت کننده(GAIN)
    18-20 دسی بل
  • محدوده فرکانسی
    470-890
  • گیرنده باند
    UHF
  • نوع سیگنال دریافتی
    دیجیتال
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • امکانات آنتن
    فیش آنتن
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
آنتن تکسام مدل 433MHz

آنتن تکسام مدل 433MHz

مشخصات کالاآنتن تکسام مدل 433MHz

مشخصات

  • محدوده فرکانسی
    433MHz
  • گیرنده باند
    UHF
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • امکانات آنتن
    قابلیت گردش
  • تعداد خروجی
    یک عدد
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
آنتن رومیزی دیجیتال هانی مدل 2018-5M

آنتن رومیزی دیجیتال هانی مدل 2018-5M

مشخصات کالا

مشخصات

  • سایر توضیحات
    - نویز کمتر از 1.5 دسی بل
  • - قابل استفاده در همه شهرها
  • - تقویت کننده کم نویز
  • - توان مصرفی بسیار کم
  • - قابلیت پشتبانی شبکه های HD
  • - پشتیبانی از رزولوشن‌های: 720p - 1080p - 1080i- 1080p- 4K
  • - عدم آسیب به گیرنده دیجیتال بدلیل نداشتن فرکانس های مزاحم در تقویت کننده(فرکانس رزنانس)
  • - قابل استفاده برای دستگاه های گیرنده دیجیتال
  • ابعاد
    21x11x3 سانتی‌متر
  • وزن
    250 گرم
  • توضیحات منبع انرژی
    تغذیه تقویت کننده آنتن از طریق پورت USB دستگاه دیجیتال یا تلویزیون تامین میگردد.
  • قدرت تقویت کننده(GAIN)
    حداکثر 20 دسی بل
  • محدوده فرکانسی
    470-862 مگا هرتز
  • امپدانس
    75
  • توضیحات کابل
    5 متر کابل آنتن
  • گیرنده باند
    UHF
  • نوع سیگنال دریافتی
    دیجیتال
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • تعداد خروجی
    یک عدد
  • کابل
    کابل کواکسیال
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
آنتن رومیزی ورتکس مدل WV-20

آنتن رومیزی ورتکس مدل WV-20

مشخصات کالا

مشخصات

  • ابعاد
    17x2x26 سانتی‌متر
  • وزن
    300 گرم
  • نوع سیگنال دریافتی
    دیجیتال
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • امکانات آنتن
    فیش آنتن
  • تعداد خروجی
    یک عدد
  • کابل
    کابل کواکسیال
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
آنتن رومیزی ایکس ویژن مدل DANT-218

آنتن رومیزی ایکس ویژن مدل DANT-218

مشخصات کالا

مشخصات

  • ابعاد
    10*5*4 سانتی‌متر
  • وزن
    200 گرم
  • توضیحات منبع انرژی
    USB
  • قدرت تقویت کننده(GAIN)
    دارد
  • محدوده فرکانسی
    دارد
  • نوع سیگنال دریافتی
    دیجیتال
  • جنس بدنه
    فلز
  • امکانات آنتن
    فیش آنتن
  • تعداد خروجی
    یک عدد
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
آنتن هوایی نمایش کد 344

آنتن هوایی نمایش کد 344

مشخصات کالا

مشخصات

  • سایر توضیحات
    قطر حلقه نگه دارنده ۲ سانتی متر
  • ابعاد
    49x10x5 سانتی‌متر
  • وزن
    30 گرم
  • نوع سیگنال دریافتی
    آنالوگ
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • تعداد خروجی
    یک عدد
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
آنتن هوایی اکتیو استارست مدل SR-A10000

آنتن هوایی اکتیو استارست مدل SR-A10000

مشخصات کالاStar Sat Active SR-A10000 Export Antenna

مشخصات

  • سایر توضیحات
    آنتن اکتیــــو
  • ضریب تقویت بالا
  • نویز کم
  • گیرنده امواج FM-VHF/UHF
  • مناسب برای انواع گیرنده دیجیتال DVBT و DVBT2
  • مناسب برای تلویزیون‌های LED و LCD
  • مقاوم در برابر شرایط نامساعد جوی
  • دارای 2 خروجی جهت استفاده همزمان 2 دستگاه
  • ابعاد
    32 در 32 سانتی‌متر
  • وزن
    200 گرم
  • اقلام همراه محصول
    تقویت کننده سیگنال، فیش آنتن، پیچ و بست لوله، آبگیر فیش آنتن، راهنمای نصب
  • توضیحات منبع انرژی
    بوستر اکتیو با 2 خروجی
  • گیرنده باند
    VHF , UHF , FM
  • نوع سیگنال دریافتی
    دیجیتال , آنالوگ
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • امکانات آنتن
    فیش آنتن
  • تعداد خروجی
    دو عدد
  • ابزار روشنایی
    کلید روشن/خاموش تقویت کننده
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
آنتن هوایی سیماران مدل SAB40

آنتن هوایی سیماران مدل SAB40

مشخصات کالا

مشخصات

  • سایر توضیحات
    -آنتن اکتیــــو با ضریب تقویت بالا
  • -نویز کم گیرنده امواج FM-VHF/UHF
  • -مناسب برای انواع گیرنده دیجیتال DVBT و DVBT2 -مناسب برای تلویزیون‌های LED و LCD
  • -مقاوم در برابر شرایط نامساعد جوی
  • -قابلیت نصب روی پشت بام و تراس
  • -دارای 2 خروجی جهت استفاده همزمان 2 دستگاه
  • - امکان تغییر ضریب تقویت برای باندهای UHF، VHF و FM
  • ابعاد
    4×25×32 سانتی‌متر
  • وزن
    720 گرم
  • اقلام همراه محصول
    تقویت کننده سیگنال، فیش آنتن، پیچ و بست لوله،درپوش ضدآب فیش آنتن، راهنمای نصب
  • توضیحات منبع انرژی
    220 ولت AC یا 12 ولت DC
  • قدرت تقویت کننده(GAIN)
    در فرکانس FM مقدار تقویت بین 15 الی 26 دسی بل
  • در فرکانس VHF مقدار تقویت بین 22 الی 28 دسی بل
  • در فرکانس UHF مقدار تقویت بین 27 الی 35 دسی بل
  • محدوده فرکانسی
    170-230 مگاهرتز (VHF)
  • 470-890 مگاهرتز (UHF)
  • 40-108 مگاهرتز (VL & FM)
  • امپدانس
    75
  • گیرنده باند
    VHF , UHF , FM
  • نوع سیگنال دریافتی
    دیجیتال , آنالوگ
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • امکانات آنتن
    فیش آنتن
  • تعداد خروجی
    دو عدد
  • ابزار روشنایی
    کلید روشن/خاموش تقویت کننده
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
آنتن رومیزی رسام مدل C7 بسته 10 عددی

آنتن رومیزی رسام مدل C7 بسته 10 عددی

مشخصات کالا

مشخصات

  • سایر توضیحات
    -آنتن اکتیــــو ضریب تقویت بالا
  • -نویز کم گیرنده امواج FM-VHF/UHF
  • -مناسب برای انواع گیرنده دیجیتال DVBT و DVBT2 -مناسب برای تلویزیون‌های LED و LCD
  • - امکان تغییر ضریب تقویت برای باندهای UHF، VHF و FM
  • ابعاد
    40x40x25 سانتی‌متر
  • وزن
    4000 گرم
  • توضیحات منبع انرژی
    از طریق پورت usb تلویزیون یا گیرنده دیجیتال
  • محدوده فرکانسی
    - 170-230 مگاهرتز (VHF)
  • - 470-890 مگاهرتز (UHF)
  • - 40-108 مگاهرتز (VL & FM)
  • امپدانس
    75
  • گیرنده باند
    VHF , UHF , FM
  • نوع سیگنال دریافتی
    دیجیتال
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • تعداد خروجی
    یک عدد
  • کابل
    کابل کواکسیال
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
آنتن رومیزی فروزش مدل Galaxy-3m

آنتن رومیزی فروزش مدل Galaxy-3m

مشخصات کالاForoozesh Galaxy-3m Tabletop Antenna

مشخصات

  • سایر توضیحات
    دارای کابل 10 متری 
  • توان مصرفی بسیار کم 
  • دارای فیش آنتن متصل 
  • تقویت کننده : دارد(LNA) 
  • پشتیبانی از رزولوشن 4K 
  • پشتیبانی از DVB-T و DVBT-2 
  • قابل استفاده در محیط‌های صنعتی 
  • کابل برق: دارد (دارای آداپتور 5 ولت) 
  • تقویت کننده سیگنال‌های تلویزیونی 
  • قابل استفاده در تمام استان‌های کشور 
  • طبقات قابل استفاده : از زیرزمین به بالا 
  • قابل استفاده در کمترین فاصله از تلویزیون 
  • قابل استفاده برای دستگاه های گیرنده دیجیتال 
  • آنتن داخلی با رنج فرکانسی 860 - 470 مگاهرتز 
  • قابل استفاده در تمامی طبقات، نقاط کور و زیرزمین 
  • دارای گیرندگی تا فاصله‌ی 45 کیلومتری از فرستنده 
  • سازگاری با گیرنده‌های: خودرو Notebook - DTV - HDTV PC 
  • پشتیبانی از رزولوشن‌های: 720p - 1080p - 1080i- 1080p- 4K
  • ابعاد
    25×17×6 سانتی‌متر
  • وزن
    500 گرم
  • قدرت تقویت کننده(GAIN)
    32
  • امپدانس
    32
  • توضیحات کابل
    3متر
  • گیرنده باند
    VHF , UHF
  • نوع سیگنال دریافتی
    دیجیتال , آنالوگ
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • امکانات آنتن
    فیش آنتن
  • تعداد خروجی
    یک عدد
  • کابل
    کابل کواکسیال
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
آنتن رومیزی هانی مدل 2018

آنتن رومیزی هانی مدل 2018

مشخصات کالا

مشخصات

  • ابعاد
    30x20x10 سانتی‌متر
  • وزن
    1000 گرم
  • نوع سیگنال دریافتی
    دیجیتال
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • تعداد خروجی
    یک عدد
  • کابل
    کابل کواکسیال
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
آنتن  تکسام مدل SMA 3dbi

آنتن تکسام مدل SMA 3dbi

مشخصات کالاآنتن تکسام مدل SMA 3dbi

مشخصات

  • سایر توضیحات
    10 سانتیمتری
  • ابعاد
    10 سانتی‌متر
  • محدوده فرکانسی
    800-2170MHZ
  • گیرنده باند
    UHF
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • امکانات آنتن
    فیش آنتن
  • تعداد خروجی
    یک عدد
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
آنتن هوایی کد AK_DG07

آنتن هوایی کد AK_DG07

مشخصات کالا

مشخصات

  • ابعاد
    38x28x5.5 سانتی‌متر
  • وزن
    225 گرم
  • نوع سیگنال دریافتی
    دیجیتال , آنالوگ
  • جنس بدنه
    فلز
  • تعداد خروجی
    یک عدد
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
آنتن هوایی فرایاب مدل SUFY-P

آنتن هوایی فرایاب مدل SUFY-P

مشخصات کالا

مشخصات

  • ابعاد
    65x50x40 سانتی‌متر
  • وزن
    800 گرم
  • نوع سیگنال دریافتی
    دیجیتال , آنالوگ
  • جنس بدنه
    فلز
  • تعداد خروجی
    یک عدد
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
آنتن هوایی فروزش مدل کروز

آنتن هوایی فروزش مدل کروز

مشخصات کالا

مشخصات

  • ابعاد
    30x28x10 سانتی‌متر
  • وزن
    700 گرم
  • نوع سیگنال دریافتی
    دیجیتال
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • امکانات آنتن
    فیش آنتن
  • تعداد خروجی
    دو عدد
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
آنتن رومیزی برج الکترونیک مدل 2020

آنتن رومیزی برج الکترونیک مدل 2020

مشخصات کالا

مشخصات

  • سایر توضیحات
    قابل استفاده جهت تلویزیون و گیرنده دیجیتال و با نشانگر روشن بودن تقویت کننده سیگنال
  • مناسب جهت مکان های با سیگنال ضعیف
  • ابعاد
    6*21*26 سانتی‌متر
  • وزن
    50 گرم
  • قدرت تقویت کننده(GAIN)
    20dB
  • محدوده فرکانسی
    470-862MHZ
  • امپدانس
    750
  • توضیحات کابل
    دارای 2.5 متر کابل آنتن و 2.5 متر کابل تغذیه USB
  • گیرنده باند
    VHF , UHF , FM
  • نوع سیگنال دریافتی
    دیجیتال
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • امکانات آنتن
    فیش آنتن
  • تعداد خروجی
    یک عدد
  • کابل
    کابل کواکسیال
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
آنتن  هانی مدل 90

آنتن هانی مدل 90

مشخصات کالا

مشخصات

  • ابعاد
    25x30x2.5 سانتی‌متر
  • وزن
    710 گرم
  • توضیحات منبع انرژی
    با ولتاژ ورودی 5 ولت از طریق پورت USB تلویزیون یا گیرنده دیجیتال یا هر آدابتور 5 ولت دیگر کار می کند
  • قدرت تقویت کننده(GAIN)
    30
  • محدوده فرکانسی
    470-862
  • امپدانس
    75
  • گیرنده باند
    UHF
  • نوع سیگنال دریافتی
    دیجیتال
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • امکانات آنتن
    فیش آنتن
  • تعداد خروجی
    یک عدد
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
آنتن هوایی زانوگه مدل U101

آنتن هوایی زانوگه مدل U101

مشخصات کالا

مشخصات

  • سایر توضیحات
    دارای کانکتور اتصال کابل به مچینگ آنتن
  • قابل استفاده در سیستم آنتن مرکزی و تک گیرنده
  • ضد آب
  • ابعاد
    101x43x42 سانتی‌متر
  • وزن
    700 گرم
  • اقلام همراه محصول
    بست های اتصال
  • فیش انصال کابل به آنتن
  • راهنمای نصب
  • قدرت تقویت کننده(GAIN)
    13
  • محدوده فرکانسی
    470-862 MHz
  • امپدانس
    75
  • گیرنده باند
    UHF
  • نوع سیگنال دریافتی
    دیجیتال , آنالوگ
  • جنس بدنه
    فلز
  • امکانات آنتن
    فیش آنتن
  • تعداد خروجی
    یک عدد
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
آنتن رومیزی دیجیتال اسکای مدل BAT0627 Plus-5M

آنتن رومیزی دیجیتال اسکای مدل BAT0627 Plus-5M

مشخصات کالا

مشخصات

  • سایر توضیحات
    - قابل استفاده در همه شهرها
  • - تقویت کننده کم نویز
  • - توان مصرفی بسیار کم
  • - قابلیت پشتبانی شبکه های HD
  • - پشتیبانی از رزولوشن‌های: 720p - 1080p - 1080i- 1080p- 4K
  • - عدم آسیب به گیرنده دیجیتال بدلیل نداشتن فرکانس های مزاحم در تقویت کننده(فرکانس رزنانس)
  • - سازگاری با گیرنده‌های: خودرو Notebook - DTV - HDTV PC
  • - قابل استفاده در تمامی طبقات، نقاط کور و زیرزمین
  • - قابل استفاده برای دستگاه های گیرنده دیجیتال
  • ابعاد
    27x17x7 سانتی‌متر
  • وزن
    400 گرم
  • اقلام همراه محصول
    آداپتور 5 ولت
  • توضیحات منبع انرژی
    5 ولت 100 میلی آمپر
  • قدرت تقویت کننده(GAIN)
    27dB
  • محدوده فرکانسی
    470MHZ-860MHZ
  • امپدانس
    75
  • توضیحات کابل
    5 متر کابل آنتن
  • گیرنده باند
    UHF
  • نوع سیگنال دریافتی
    دیجیتال
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • امکانات آنتن
    فیش آنتن
  • تعداد خروجی
    یک عدد
  • کابل
    کابل کواکسیال
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
آنتن رومیزی پارت الکتریک مدل 5M

آنتن رومیزی پارت الکتریک مدل 5M

مشخصات کالا

مشخصات

  • سایر توضیحات
    کابل 5 متری
  • سیم 1 متری USB
  • ابعاد
    28x14x6 سانتی‌متر
  • وزن
    400 گرم
  • توضیحات منبع انرژی
    USB
  • محدوده فرکانسی
    UHF 470 - 862 MHZ
  • امپدانس
    75 اهم
  • گیرنده باند
    VHF , UHF , FM
  • نوع سیگنال دریافتی
    دیجیتال , آنالوگ
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • امکانات آنتن
    فیش آنتن
  • تعداد خروجی
    یک عدد
  • کابل
    کابل کواکسیال
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
آنتن رومیزی هانی مدل 2020

آنتن رومیزی هانی مدل 2020

مشخصات کالا

مشخصات

  • ابعاد
    23x14x2 سانتی‌متر
  • وزن
    360 گرم
  • توضیحات کابل
    2 متر کابل کواکسیال
  • نوع سیگنال دریافتی
    دیجیتال , آنالوگ
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • تعداد خروجی
    یک عدد
  • کابل
    کابل کواکسیال
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
آنتن رومیزی ورتکس مدل W40

آنتن رومیزی ورتکس مدل W40

مشخصات کالا

مشخصات

  • ابعاد
    17x2x26 سانتی‌متر
  • وزن
    300 گرم
  • نوع سیگنال دریافتی
    دیجیتال , آنالوگ
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • تعداد خروجی
    یک عدد
  • کابل
    کابل کواکسیال
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
آنتن دیجیتال امین مدل A01

آنتن دیجیتال امین مدل A01

مشخصات کالا

مشخصات

  • سایر توضیحات
    دارای پایه آهن ربایی
  • ابعاد
    5x5x30 سانتی‌متر
  • وزن
    65 گرم
  • توضیحات کابل
    5متر
  • گیرنده باند
    VHF , UHF , FM
  • نوع سیگنال دریافتی
    دیجیتال
  • جنس بدنه
    فلز
  • امکانات آنتن
    فیش آنتن
  • تعداد خروجی
    یک عدد
  • کابل
    کابل کواکسیال
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
آنتن رومیزی سیگنال مدل برقی SG-10019-B

آنتن رومیزی سیگنال مدل برقی SG-10019-B

مشخصات کالا

مشخصات

  • سایر توضیحات
    - آنتن رومیزی برقی
  • - دارای تقویت کننده داخلی
  • - گیرندگی عالی
  • - دارای ادابتور
  • ابعاد
    3x20x20 سانتی‌متر
  • وزن
    450 گرم
  • اقلام همراه محصول
    - ادابتور 5ولت 2آمپر
  • توضیحات منبع انرژی
    برقی
  • محدوده فرکانسی
    470-890 مگا هرتز
  • امپدانس
    75 اهم
  • توضیحات کابل
    - دارای 8 متر کابل مشکی تمام مس
  • - دارای 1 متر کابل برق
  • گیرنده باند
    UHF , VHF
  • نوع سیگنال دریافتی
    دیجیتال
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • امکانات آنتن
    فیش آنتن
  • تعداد خروجی
    یک عدد
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
آنتن رومیزی پارت الکتریک مدل 10M

آنتن رومیزی پارت الکتریک مدل 10M

مشخصات کالا

مشخصات

  • سایر توضیحات
    کابل 10 متری
  • سیم 1 متری USB
  • ابعاد
    28x14x6 سانتی‌متر
  • وزن
    450 گرم
  • توضیحات منبع انرژی
    USB
  • محدوده فرکانسی
    UHF 470 - 862 MHZ
  • امپدانس
    75 اهم
  • گیرنده باند
    VHF , UHF , FM
  • نوع سیگنال دریافتی
    دیجیتال , آنالوگ
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • امکانات آنتن
    فیش آنتن
  • تعداد خروجی
    یک عدد
  • کابل
    کابل کواکسیال
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
آنتن رومیزی آفتاب مدل GALAXY

آنتن رومیزی آفتاب مدل GALAXY

مشخصات کالا

مشخصات

  • ابعاد
    15x10x4 سانتی‌متر
  • وزن
    140 گرم
  • نوع سیگنال دریافتی
    دیجیتال , آنالوگ
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • تعداد خروجی
    یک عدد
  • کابل
    کابل کواکسیال
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
آنتن رومیزی دیجیتال اسکای مدل BAT0627 Plus-10M

آنتن رومیزی دیجیتال اسکای مدل BAT0627 Plus-10M

مشخصات کالا

مشخصات

  • ابعاد
    27x17x7 سانتی‌متر
  • وزن
    400 گرم
  • توضیحات منبع انرژی
    تغذیه از طریق پورت usb تلویزیون یا گیرنده دیجیتال
  • توضیحات کابل
    سیم 10 متری
  • گیرنده باند
    UHF
  • نوع سیگنال دریافتی
    دیجیتال
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • تعداد خروجی
    یک عدد
  • کابل
    کابل کواکسیال
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
آنتن دیجیتال رومیزی اسکای کد BAT0627 پلاس

آنتن دیجیتال رومیزی اسکای کد BAT0627 پلاس

مشخصات کالا SKY BAT0627 Plus Digital Indoor Antenna

مشخصات

  • سایر توضیحات
    1-قابلیت اتصال به تبلت و نوت بوک
  • 2-قابل استفاده در همه شهرها
  • 3-تقویت کننده کم نویز
  • 4-توان مصرفی بسیار کم
  • 5- قابلیت پشتبانی شبکه های HD
  • 6-پشتیبانی از رزولوشن های 1080iو 1080p و 720P
  • 7- عدم آسیب به گیرنده دیجیتال بدلیل نداشتن فرکانس های مزاحم در تقویت کننده(فرکانس رزنانس)
  • ابعاد
    27x17x7 سانتی‌متر
  • وزن
    360 گرم
  • اقلام همراه محصول
    آداپتور
  • توضیحات منبع انرژی
    5 ولت 100 میلی آمپر
  • قدرت تقویت کننده(GAIN)
    27dB
  • محدوده فرکانسی
    470MHZ-860MHZ
  • امپدانس
    75
  • توضیحات کابل
    3 متر کابل آنتن + 3 متر کابل برق
  • گیرنده باند
    UHF
  • نوع سیگنال دریافتی
    دیجیتال
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • امکانات آنتن
    فیش آنتن
  • تعداد خروجی
    یک عدد
  • ابزار روشنایی
    کلید روشن/خاموش تقویت کننده
  • کابل
    کابل کواکسیال
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
آنتن هوایی صبا مدل S2003

آنتن هوایی صبا مدل S2003

مشخصات کالاSaba S2003 Export Antenna

مشخصات

  • سایر توضیحات
    - ضریب تقویت بسیار بالا
  • - نویز بسیار کم
  • - قابل استفاده برای کلیه تلوزیون‌های LED، LCD و پلاسما
  • - قابل استفاده برای گیرنده‌های DVB-T
  • - قابل نصب روی پشت بام یا تراس
  • - مقاوم در شرایط جوی نامساعد
  • ابعاد
    11.5 × 28 × 38 سانتی‌متر
  • وزن
    240 گرم
  • اقلام همراه محصول
    - یک عدد فیش پیچی با درپوش لاستیکی
  • امپدانس
    75
  • گیرنده باند
    FM , UHF , VHF
  • نوع سیگنال دریافتی
    آنالوگ , دیجیتال
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • امکانات آنتن
    فیش آنتن
  • تعداد خروجی
    یک عدد
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
آنتن هوایی صبا مدل S2002

آنتن هوایی صبا مدل S2002

مشخصات کالاSaba S2002 Export Antenna

مشخصات

  • سایر توضیحات
    - ضریب تقویت بسیار بالا
  • - نویز بسیار کم
  • - امکان تغییر ضریب تقویت برای باندهای UHF، VHF و FM
  • - قابل نصب روی پشت بام یا تراس
  • - قابلیت اتصال به دو دستگاه گیرنده (در صورت استفاده از تقویت‌کننده)
  • - قابل استفاده برای کلیه تلوزیون‌های LED، LCD و پلاسما
  • - محدوده فرکانس:
  • 170-230 مگاهرتز (VHF)
  • 470-890 مگاهرتز (UHF)
  • 40-108 مگاهرتز (VL & FM)
  • ابعاد
    31 × 8 × 40 سانتی‌متر
  • وزن
    470 گرم
  • اقلام همراه محصول
    - یک عدد فیش پیچی با درپوش لاستیکی
  • توضیحات منبع انرژی
    - 220 ولت AC یا 12 ولت DC
  • قدرت تقویت کننده(GAIN)
    - 22-28 دسیبل (VHF)
  • - 27-35 دسیبل (UHF)
  • - 15-26 دسیبل (VL & FM)
  • امپدانس
    75
  • گیرنده باند
    FM , UHF , VHF
  • نوع سیگنال دریافتی
    دیجیتال
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • امکانات آنتن
    فیش آنتن
  • تعداد خروجی
    یک عدد
  • ابزار روشنایی
    کلید روشن/خاموش تقویت کننده
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
آنتن رومیزی دیجیتال اسکای مدل BAT0627 Plus-5M

آنتن رومیزی دیجیتال اسکای مدل BAT0627 Plus-5M

مشخصات کالا

مشخصات

  • ابعاد
    7x17x27 سانتی‌متر
  • وزن
    400 گرم
  • توضیحات منبع انرژی
    تغذیه از طریق پورت usb تلویزیون یا گیرنده دیجیتال
  • توضیحات کابل
    5 متر
  • گیرنده باند
    UHF
  • نوع سیگنال دریافتی
    دیجیتال
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • تعداد خروجی
    یک عدد
  • کابل
    کابل کواکسیال
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
آنتن هوایی آنتن کار مدل ABU-44

آنتن هوایی آنتن کار مدل ABU-44

مشخصات کالا

مشخصات

  • سایر توضیحات
    ضدآب
  • ابعاد
    119×60×51 سانتی‌متر
  • وزن
    1045 گرم
  • قدرت تقویت کننده(GAIN)
    13 dB
  • نوع سیگنال دریافتی
    دیجیتال , آنالوگ
  • جنس بدنه
    فلز
  • تعداد خروجی
    یک عدد
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
آنتن آهن ربایی هامان مدل F/B

آنتن آهن ربایی هامان مدل F/B

مشخصات کالاآنتن آهن ربایی هامان مدل F/B

مشخصات

  • سایر توضیحات
    -دارای خاصیت آهن ربایی برای قرار گرفتن روی اجسام فلزی
  • ابعاد
    15×3 سانتی‌متر
  • وزن
    20 گرم
  • گیرنده باند
    FM , UHF , VHF
  • نوع سیگنال دریافتی
    دیجیتال
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • امکانات آنتن
    فیش آنتن
  • کابل
    کابل کواکسیال
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
منبع تغذیه آنتن صبا مدل گردان

منبع تغذیه آنتن صبا مدل گردان

مشخصات کالامنبع تغذیه آنتن صبا مدل گردان

مشخصات

  • سایر توضیحات
    - مناسب برای تقویت سیگنال دریافتی آنتن های گردان
  • - دارای در لولایی
  • - کارکرد با ولتاژ 12 ولت
  • - دارای 2 خروجی (قابلیت استفاده از یک انتن برای دو دستگاه تلویزیون)
  • - دارای کلید خاموش و روشن
  • - منبع تغذیه: برق شهری
  • ابعاد
    4 × 10 × 16 سانتی‌متر
  • جنس بدنه
    پلاستیک
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
آنتن هوایی مدل  SMA001/B

آنتن هوایی مدل SMA001/B

مشخصات کالا

مشخصات

  • سایر توضیحات
    -فیوز دار
  • - نصب آسان
  • - کمترین نویز
  • - مولتی باند
  • - حجم کم
  • - ضد صاعقه
  • - قدرت گیرندگی بالا
  • ابعاد
    45*30*4 سانتی‌متر
  • وزن
    200 گرم
  • قدرت تقویت کننده(GAIN)
    UHF: 27-35 db
  • محدوده فرکانسی
    UHF-VHF
  • گیرنده باند
    VHF
  • نوع سیگنال دریافتی
    دیجیتال , آنالوگ
  • جنس بدنه
    فلز
  • امکانات آنتن
    فیش آنتن
  • تعداد خروجی
    یک عدد
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
آنتن رومیزی اسکای مدل طوفان

آنتن رومیزی اسکای مدل طوفان

مشخصات کالا

مشخصات

  • ابعاد
    37.5x3x3 سانتی‌متر
  • وزن
    150 گرم
  • نوع سیگنال دریافتی
    دیجیتال
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • امکانات آنتن
    فیش آنتن
  • تعداد خروجی
    یک عدد
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
آنتن هوایی فرایاب مدل SUFY

آنتن هوایی فرایاب مدل SUFY

مشخصات کالا

مشخصات

  • ابعاد
    65x50x40 سانتی‌متر
  • وزن
    900 گرم
  • قدرت تقویت کننده(GAIN)
    12dBi+25dBi
  • نوع سیگنال دریافتی
    دیجیتال , آنالوگ
  • جنس بدنه
    فلز
  • تعداد خروجی
    یک عدد
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
آنتن رومیزی سیگنال مدل SG-10019

آنتن رومیزی سیگنال مدل SG-10019

مشخصات کالا

مشخصات

  • سایر توضیحات
    - گیرندگی فوق العاده بالا
  • - آنتن مخصوص گیرنده های دیجیتال تلویزیون
  • - قایل استفاده برای انواع تلویزیون (LCD,LED,Plasma)
  • - دیجیتال
  • ابعاد
    3 * 20 *21 سانتی‌متر
  • وزن
    420 گرم
  • اقلام همراه محصول
    - پایه جهت حالت ایستاده
  • قدرت تقویت کننده(GAIN)
    UHF: 27-35 db
  • محدوده فرکانسی
    470-890 mhz
  • امپدانس
    75
  • توضیحات کابل
    - دارای کابلی به طول 3 متر
  • گیرنده باند
    VHF , UHF , FM
  • نوع سیگنال دریافتی
    دیجیتال
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • امکانات آنتن
    فیش آنتن
  • تعداد خروجی
    یک عدد
  • کابل
    کابل کواکسیال
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
آنتن هوایی مدل NEW2019

آنتن هوایی مدل NEW2019

مشخصات کالا

مشخصات

  • سایر توضیحات
    - نصب آسان
  • - کمترین نویز
  • - مولتی باند
  • - حجم کم
  • - ضد صاعقه
  • - قدرت گیرندگی بالا
  • ابعاد
    10*20*60 سانتی‌متر
  • وزن
    250 گرم
  • قدرت تقویت کننده(GAIN)
    UHF: 27-35 db
  • محدوده فرکانسی
    UHF-VHF
  • امپدانس
    75
  • گیرنده باند
    VHF , UHF , FM
  • نوع سیگنال دریافتی
    دیجیتال , آنالوگ
  • جنس بدنه
    فلز
  • تعداد خروجی
    یک عدد
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
آنتن هوایی سیگنال مدل 7SH

آنتن هوایی سیگنال مدل 7SH

مشخصات کالا

مشخصات

  • سایر توضیحات
    -فیوز دار
  • - نصب آسان
  • - کمترین نویز
  • - مولتی باند
  • - حجم کم
  • - ضد صاعقه
  • - قدرت گیرندگی بالا
  • ابعاد
    3 * 35 * 55 سانتی‌متر
  • وزن
    200 گرم
  • اقلام همراه محصول
    -فیش آنتن
  • قدرت تقویت کننده(GAIN)
    UHF: 27-35 db
  • محدوده فرکانسی
    UHF-VHF
  • امپدانس
    75
  • گیرنده باند
    VHF , UHF
  • نوع سیگنال دریافتی
    دیجیتال , آنالوگ
  • جنس بدنه
    فلز
  • امکانات آنتن
    فیش آنتن
  • تعداد خروجی
    یک عدد
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
آنتن رومیزی آذران الکتریک مدل 20195M

آنتن رومیزی آذران الکتریک مدل 20195M

مشخصات کالا

مشخصات

  • سایر توضیحات
    - گیرندگی بسیار بالا
  • - قابلیت استفاده در داخل و خارج ساختمان
  • - آنتن مخصوص گیرنده های دیجیتال تلویزیون
  • - قایل استفاده برای انواع تلویزیون (LCD,LED,Plasma)
  • ابعاد
    7x7x30 سانتی‌متر
  • وزن
    70 گرم
  • قدرت تقویت کننده(GAIN)
    30 دسی بل
  • محدوده فرکانسی
    30MHz - 3GHz
  • امپدانس
    50
  • توضیحات کابل
    - طول کابل 5 متر
  • گیرنده باند
    VHF , UHF
  • نوع سیگنال دریافتی
    دیجیتال
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • تعداد خروجی
    یک عدد
  • کابل
    کابل کواکسیال
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
آنتن دیجیتال  رومیزی ورتکس مدل WV-30

آنتن دیجیتال رومیزی ورتکس مدل WV-30

مشخصات کالاWaveVortex WV-30 Tabletop Antenna

مشخصات

  • سایر توضیحات
    قرارگیری در مجاورت گیرنده و تلویزیونقابلیت دریافت تمام شبکه های دیجیتال و آنالوگ تلویزیونی ، حتی در طبقات همکفدارای سه طبقه تقویت کننده کم نویز برای دریافت سیگنالهای بسیار ضعیفکاملا سازگار با DVB-T، DVB-T2 و تمامی استاندارد های دیجیتالدارای تکنولوژی بالون اکتیو برای کاهش نویز دریافتیدارای پهنای باند وسیع برای پوشش کامل باند UHF
  • ابعاد
    26x16x6 سانتی‌متر
  • وزن
    200 گرم
  • اقلام همراه محصول
    فیش آنتن - آداپتور
  • گیرنده باند
    UHF
  • نوع سیگنال دریافتی
    دیجیتال
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • امکانات آنتن
    فیش آنتن
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
آنتن رومیزی تیراژه مدل تماشا

آنتن رومیزی تیراژه مدل تماشا

مشخصات کالا

مشخصات

  • سایر توضیحات
    - عمر طولانی
  • - طراحی زیبا و مدرن
  • - سازگار با انواع تلویزیون
  • ابعاد
    3 × 18.5 × 22 سانتی‌متر
  • وزن
    432 گرم
  • توضیحات منبع انرژی
    - دارای آداپتور برای اتصال به برق 220 ولت شهری
  • قدرت تقویت کننده(GAIN)
    -
  • محدوده فرکانسی
    -
  • گیرنده باند
    UHF
  • نوع سیگنال دریافتی
    دیجیتال , آنالوگ
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • امکانات آنتن
    فیش آنتن
  • تعداد خروجی
    یک عدد
  • کابل
    کابل کواکسیال
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
آنتن هوایی آیدین مدل 01

آنتن هوایی آیدین مدل 01

مشخصات کالا

مشخصات

  • سایر توضیحات
    مناسب برای کلیه تلوزیون های LCD، LED و گیرنده های دیجیتال
  • مدار ضد صاعقه
  • جنس بدنه
    آلومینیوم
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
آنتن مدل SM 1

آنتن مدل SM 1

مشخصات کالا

مشخصات

  • ابعاد
    3x10x42 سانتی‌متر
  • وزن
    200 گرم
  • قدرت تقویت کننده(GAIN)
    ندارد
  • محدوده فرکانسی
    UHF-VHF
  • گیرنده باند
    VHF , UHF
  • نوع سیگنال دریافتی
    دیجیتال
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • امکانات آنتن
    فیش آنتن
  • تعداد خروجی
    یک عدد
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
آنتن هوایی صبا مدل S2001

آنتن هوایی صبا مدل S2001

مشخصات کالاSaba S2001 Export Antenna

مشخصات

  • سایر توضیحات
    - ضریب تقویت بسیار بالا
  • - نویز بسیار کم
  • - امکان تغییر ضریب تقویت برای باندهای UHF، VHF و FM
  • - قابل نصب روی پشت بام یا تراس
  • - قابلیت استفاده برای دو دستگاه گیرنده (در صورت استفاده از تقویت‌کننده)
  • ابعاد
    5 × 29 × 38 سانتی‌متر
  • وزن
    685 گرم
  • اقلام همراه محصول
    - یک عدد فیش پیچی با درپوش لاستیکی
  • توضیحات منبع انرژی
    - 220 ولت AC یا 12 ولت DC
  • قدرت تقویت کننده(GAIN)
    - 22-28 دسیبل (VHF)
  • - 27-35 دسیبل (UHF)
  • - 15-26 دسیبل (VL & FM)
  • محدوده فرکانسی
    - 170-230 مگاهرتز (VHF)
  • - 470-890 مگاهرتز (UHF)
  • - 40-108 مگاهرتز (VL & FM)
  • امپدانس
    75
  • گیرنده باند
    FM , UHF , VHF
  • نوع سیگنال دریافتی
    دیجیتال
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • امکانات آنتن
    فیش آنتن
  • تعداد خروجی
    یک عدد
  • ابزار روشنایی
    کلید روشن/خاموش تقویت کننده
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
آنتن رومیزی طرح بنز

آنتن رومیزی طرح بنز

مشخصات کالا

مشخصات

  • سایر توضیحات
    قابلیت استفاده به عنوان آنتن رو میزی و هوایی
  • ابعاد
    20*15*20 سانتی‌متر
  • وزن
    330 گرم
  • محدوده فرکانسی
    VHF , UHF
  • امپدانس
    75
  • توضیحات کابل
    1.5 متر کابل متصل به آنتن به همراه فیش آنتن
  • نوع سیگنال دریافتی
    دیجیتال
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • امکانات آنتن
    فیش آنتن
  • تعداد خروجی
    یک عدد
  • کابل
    کابل کواکسیال
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
آنتن رومیزی جنرال مدل GB-1

آنتن رومیزی جنرال مدل GB-1

مشخصات کالا

مشخصات

  • سایر توضیحات
    جنس بدنه : چوب
  • نوع آنتن : پسیو
  • ابعاد
    24x10x5.5 سانتی‌متر
  • وزن
    232 گرم
  • توضیحات کابل
    طول کابل : 3متر
  • نوع سیگنال دریافتی
    دیجیتال
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • امکانات آنتن
    فیش آنتن
  • تعداد خروجی
    یک عدد
  • کابل
    کابل کواکسیال
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
آنتن رومیزی باخ الکترونیک مدل C90

آنتن رومیزی باخ الکترونیک مدل C90

مشخصات کالا

مشخصات

  • سایر توضیحات
    قابلیت استفاده برای انواع تلویزیون هایLCD،LED،Plasmaو ...
  • تنها قابل استفاده برای دستگاه های گیرنده دیجیتال و تلویزیون های دیجیتال
  • - قابل استفاده در تمامی طبقات
  • - سازگاری با گیرنده‌های: خودرو- Notebook - DTV - HDTV - PC
  • - طول کابل برق: 1.5 متر
  • - پشتیبانی از رزولوشن‌های: P720- 1080p - 1080i
  • - آنتن داخلی با رنج فرکانسی 860 - 470 مگاهرتز
  • - بهره تقویت کننده: 27 دسی‌بل
  • - تکنولوژی تقویت کننده Low Noise Amplifier(نویز پایین)
  • - دارای فیش آنتن متصل
  • - دارای الگوی تشعشی آنتن تمام‌جهته
  • ابعاد
    3×13×22 سانتی‌متر
  • وزن
    300 گرم
  • اقلام همراه محصول
    2/5 متر کابل آنتن همراه با فیش آنتن
  • توضیحات منبع انرژی
    داخلی
  • قدرت تقویت کننده(GAIN)
    32 dB
  • محدوده فرکانسی
    470- 890 MHZ
  • امپدانس
    75
  • توضیحات کابل
    طول کابل: 1.5 متر
  • گیرنده باند
    VHF , UHF
  • نوع سیگنال دریافتی
    دیجیتال
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • امکانات آنتن
    فیش آنتن
  • تعداد خروجی
    یک عدد
  • کابل
    کابل کواکسیال
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
آنتن رومیزی هانی کد 103

آنتن رومیزی هانی کد 103

مشخصات کالاHani 103 Desktop Antenna

مشخصات

  • سایر توضیحات
    - سازگار با تلویزیون‌های مجهز به DVB-T
  • - با قابلیت استفاده در داخل (رومیزی) و خارج ساختمان (هوایی)
  • ابعاد
    26 × 14 × 5 سانتی‌متر
  • وزن
    250 گرم
  • توضیحات منبع انرژی
    - منبع تغذیه از طریق اتصال به تلویزیون
  • قدرت تقویت کننده(GAIN)
    18 الی 20 دسی بل
  • محدوده فرکانسی
    470 الی 862
  • گیرنده باند
    UHF
  • نوع سیگنال دریافتی
    دیجیتال
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • امکانات آنتن
    فیش آنتن
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
آنتن تکسام مدل SMA 3dbi

آنتن تکسام مدل SMA 3dbi

مشخصات کالاآنتن تکسام مدل SMA 3dbi

مشخصات

  • ابعاد
    5 سانتی‌متر
  • محدوده فرکانسی
    800-2170MHz
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • امکانات آنتن
    قابلیت گردش
  • تعداد خروجی
    یک عدد
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
آنتن هوایی دنا مدل AK_DG06

آنتن هوایی دنا مدل AK_DG06

مشخصات کالا

مشخصات

  • سایر توضیحات
    - وزن کم
  • - نصب آسان در منزل و پشت بام
  • - ضد صاعقه
  • - مولتی باند (UHF - VHF)
  • - کمترین نویز
  • - قدرت گیرندگی بالا
  • ابعاد
    45x40x7 سانتی‌متر
  • وزن
    200 گرم
  • اقلام همراه محصول
    8 عدد شاخه آلومینیومی
  • تمامی پیچ ها
  • و اتصالات مورد نیاز
  • گیرنده باند
    VHF , UHF
  • نوع سیگنال دریافتی
    دیجیتال , آنالوگ
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • تعداد خروجی
    یک عدد
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
آنتن دیجیتال رومیزی ایده آل کد 2018

آنتن دیجیتال رومیزی ایده آل کد 2018

مشخصات کالا

مشخصات

  • سایر توضیحات
    - گیرندگی خوب
  • - دارای چسب دو طرفه زیر آنتن برای چسباندن به سطوح مختلف
  • - قابلیت استفاده در داخل و خارج ساختمان
  • - آنتن مخصوص گیرنده های دیجیتال تلویزیون
  • - قایل استفاده برای انواع تلویزیون (LCD,LED,Plasma)
  • ابعاد
    7 * 7 * 34 سانتی‌متر
  • وزن
    170 گرم
  • قدرت تقویت کننده(GAIN)
    30 دسی بل
  • محدوده فرکانسی
    30MHz - 3GHz
  • امپدانس
    50
  • توضیحات کابل
    - دارای کابلی به طول 5 متر
  • گیرنده باند
    VHF , UHF
  • نوع سیگنال دریافتی
    دیجیتال
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • امکانات آنتن
    فیش آنتن
  • تعداد خروجی
    یک عدد
  • کابل
    کابل کواکسیال
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
آنتن آهن ربایی مهامین الکترونیک مدل DVB

آنتن آهن ربایی مهامین الکترونیک مدل DVB

مشخصات کالاآنتن آهن ربایی مهامین الکترونیک مدل DVB

مشخصات

  • سایر توضیحات
    - کفی آهنربایی
  • - کیفیت ساخت عالی
  • - گیرندگی خوب
  • - قابلیت استفاده در داخل و خارج ساختمان
  • - آنتن مخصوص گیرنده های دیجیتال تلویزیون
  • - قایل استفاده برای انواع تلویزیون (LCD,LED,Plasma)
  • ابعاد
    30×5 سانتی‌متر
  • وزن
    200 گرم
  • توضیحات کابل
    1.5 متر
  • گیرنده باند
    VHF , UHF
  • جنس بدنه
    فلز
  • امکانات آنتن
    فیش آنتن
  • تعداد خروجی
    یک عدد
  • کابل
    کابل کواکسیال
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
آنتن هوایی هانی مدل 2019

آنتن هوایی هانی مدل 2019

مشخصات کالا

مشخصات

  • سایر توضیحات
    استفاده از رفلکتور برای افزایش گین آنتن (عملکرد و کارایی بهتر آنتن)
  • قابلیت دریافت سیگنال های دیجیتال و Full HD
  • دارای تقویت کننده سیگنال
  • ابعاد
    30x15x3 سانتی‌متر
  • وزن
    300 گرم
  • اقلام همراه محصول
    رابط آنتن
  • میل کرپی با خروسک
  • پیچ آنتن
  • بست کمربندی
  • فیش رسیوری
  • درپوش فیش رسیوری
  • امپدانس
    75
  • گیرنده باند
    VHF , UHF
  • نوع سیگنال دریافتی
    دیجیتال , آنالوگ
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • تعداد خروجی
    یک عدد
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
آنتن هوایی هانی مدل 97

آنتن هوایی هانی مدل 97

مشخصات کالا

مشخصات

  • ابعاد
    35x25x4 سانتی‌متر
  • وزن
    500 گرم
  • اقلام همراه محصول
    منبع تغذیه
  • فیش رسیوری
  • درپوش فیش رسیوری
  • بست کمربندی
  • توضیحات منبع انرژی
    - ولتاژ ورودی 220 ~ 240 ولت
  • - ولتاژ خروجی 5 ولت
  • قدرت تقویت کننده(GAIN)
    گین آنتن 30dB
  • محدوده فرکانسی
    VL&FM: 40-108 MHZ
  • UHF: 470-890 MHZ
  • امپدانس
    75
  • گیرنده باند
    FM , UHF , VHF
  • نوع سیگنال دریافتی
    آنالوگ , دیجیتال
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • امکانات آنتن
    فیش آنتن
  • کابل
    کابل کواکسیال
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
منبع تغذیه آنتن آرسیما مدل R 009 کد 88

منبع تغذیه آنتن آرسیما مدل R 009 کد 88

مشخصات کالا

مشخصات

  • ابعاد
    14x5x11 سانتی‌متر
  • وزن
    575 گرم
  • نوع سیگنال دریافتی
    دیجیتال
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • تعداد خروجی
    دو عدد
  • ابزار روشنایی
    کلید روشن/خاموش تقویت کننده
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
آنتن پنج ستاره تبریز اصل مدل لوله ای  DIGI-VERNA 85

آنتن پنج ستاره تبریز اصل مدل لوله ای DIGI-VERNA 85

مشخصات کالا

مشخصات

  • سایر توضیحات
    - گیرندگی مناسب
  • - استفاده با گیرنده دیجیتال و بدون گیرنده دیجیتال
  • - جنس : PVC
  • - دارای ورودی وصل نمودن فیش آنتن نری
  • - شکل آنتن به صورت لوله ای
  • ابعاد
    53*8*5 سانتی‌متر
  • وزن
    196 گرم
  • قدرت تقویت کننده(GAIN)
    ندارد
  • محدوده فرکانسی
    UHF-VHF
  • گیرنده باند
    VHF , UHF
  • نوع سیگنال دریافتی
    دیجیتال
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • تعداد خروجی
    یک عدد
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
آنتن هوایی مدل SADERAT

آنتن هوایی مدل SADERAT

مشخصات کالا

مشخصات

  • ابعاد
    32x26x8 سانتی‌متر
  • وزن
    510 گرم
  • محدوده فرکانسی
    470-862
  • امپدانس
    75
  • گیرنده باند
    VHF , UHF
  • نوع سیگنال دریافتی
    دیجیتال , آنالوگ
  • جنس بدنه
    فلز
  • تعداد خروجی
    یک عدد
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
آنتن هوایی مدل A

آنتن هوایی مدل A

مشخصات کالا

مشخصات

  • ابعاد
    43x4x4 سانتی‌متر
  • وزن
    190 گرم
  • گیرنده باند
    VHF , UHF
  • نوع سیگنال دریافتی
    دیجیتال , آنالوگ
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • تعداد خروجی
    یک عدد
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
آنتن رومیزی شفاف مدل PICTURE FRAME

آنتن رومیزی شفاف مدل PICTURE FRAME

مشخصات کالا

مشخصات

  • سایر توضیحات
    پشتیبانی از رزولوشن‌های: 720p - 1080p - full HD
  • بهره تقویت کننده: 32 دسی‌بل
  • تکنولوژی تقویت کننده: Low Noise Amplifier(نویز پایین) و SMD
  • دارای کابل 4 متری
  • قابل استفاده در تمام استان‌های کشور
  • قابل استفاده در محیط‌های صنعتی
  • قابل استفاده در تمامی طبقات
  • تولید ملی
  • کیفیت ساخت بالا
  • دکوراتیو
  • ابعاد
    31*25*3 سانتی‌متر
  • وزن
    1245 گرم
  • اقلام همراه محصول
    برگه راهنمای نصب
  • توضیحات منبع انرژی
    خارجی
  • کابل usb موجود در جعبه باید به tv یا آداپتور 5 ولت وصل شود در جعبه آداپتور موجود نیست
  • قدرت تقویت کننده(GAIN)
    32
  • محدوده فرکانسی
    470-862
  • امپدانس
    75
  • توضیحات کابل
    4 متر
  • گیرنده باند
    VHF , UHF , FM
  • نوع سیگنال دریافتی
    دیجیتال
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • امکانات آنتن
    فیش آنتن
  • تعداد خروجی
    یک عدد
  • کابل
    کابل کواکسیال
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
آنتن هوایی پارس ترونیک مدل S2000

آنتن هوایی پارس ترونیک مدل S2000

مشخصات کالا

مشخصات

  • ابعاد
    35x25x4 سانتی‌متر
  • وزن
    300 گرم
  • گیرنده باند
    VHF , UHF
  • نوع سیگنال دریافتی
    دیجیتال , آنالوگ
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • تعداد خروجی
    یک عدد
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
آنتن رومیزی مدل HDTV

آنتن رومیزی مدل HDTV

مشخصات کالا

مشخصات

  • ابعاد
    22x16x6 سانتی‌متر
  • وزن
    270 گرم
  • توضیحات کابل
    2 متر
  • نوع سیگنال دریافتی
    دیجیتال , آنالوگ
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • امکانات آنتن
    فیش آنتن
  • تعداد خروجی
    یک عدد
  • کابل
    کابل کواکسیال
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
آنتن هوایی آیدین مدل 02

آنتن هوایی آیدین مدل 02

مشخصات کالا

مشخصات

  • سایر توضیحات
    مناسب برای کلیه تلویزیون های LED , LCD و گیرنده های دیجیتال
  • مدار ضد صاعقه
  • ابعاد
    72x72x2 سانتی‌متر
  • وزن
    265 گرم
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
آنتن رومیزی امین مدل آهن ربایی

آنتن رومیزی امین مدل آهن ربایی

مشخصات کالا

مشخصات

  • سایر توضیحات
    -دارای آهن ربا جهت چسبیدن به سطوح فلزی
  • -نوع کابل : مسی
  • -قابلیت دریافت کانال های تلویزیون داخلی و شبکه های رادیویی
  • -بهترین انتخاب برای منازل مسکونی
  • ابعاد
    3x28 سانتی‌متر
  • وزن
    70 گرم
  • قدرت تقویت کننده(GAIN)
    5 دسی بل
  • محدوده فرکانسی
    1920-2670Mhz
  • گیرنده باند
    VHF , UHF , FM
  • نوع سیگنال دریافتی
    دیجیتال
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • امکانات آنتن
    فیش آنتن
  • تعداد خروجی
    یک عدد
  • کابل
    کابل کواکسیال
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
آنتن رومیزی فرایاب مدل sufy - DL

آنتن رومیزی فرایاب مدل sufy - DL

مشخصات کالا

مشخصات

  • ابعاد
    22x15x5 سانتی‌متر
  • وزن
    280 گرم
  • اقلام همراه محصول
    ترانس تغذیه با سیم آنتن
  • توضیحات منبع انرژی
    ترانس 12 ولتی
  • قدرت تقویت کننده(GAIN)
    30DB
  • گیرنده باند
    VHF , UHF , FM
  • نوع سیگنال دریافتی
    دیجیتال
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • امکانات آنتن
    فیش آنتن
  • تعداد خروجی
    یک عدد
  • کابل
    کابل کواکسیال
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
آنتن رومیزی دنا الکتریک مدل AK_DG022 2016

آنتن رومیزی دنا الکتریک مدل AK_DG022 2016

مشخصات کالا

مشخصات

  • ابعاد
    9.5x12.5x28 سانتی‌متر
  • وزن
    380 گرم
  • اقلام همراه محصول
    آداپتور دارد
  • توضیحات منبع انرژی
    آداپتور دارد
  • قدرت تقویت کننده(GAIN)
    45
  • امپدانس
    45
  • گیرنده باند
    VHF , UHF
  • نوع سیگنال دریافتی
    دیجیتال , آنالوگ
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • امکانات آنتن
    فیش آنتن
  • تعداد خروجی
    یک عدد
  • کابل
    کابل کواکسیال
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
آنتن هوایی جی وی سی مدل A-301-P

آنتن هوایی جی وی سی مدل A-301-P

مشخصات کالا

مشخصات

  • سایر توضیحات
    -آنتن اکتیــــو ضریب تقویت بالا
  • دارای تقویت کننده داخلی
  • ضد آب
  • تصویر شفاف بدون تداخل
  • -نویز کم گیرنده امواج FM-VHF/UHF
  • -مناسب برای انواع گیرنده دیجیتال DVBT و DVBT2 -مناسب برای تلویزیون‌های LED و LCD
  • -مقاوم در برابر شرایط نامساعد جوی
  • -دارای 2 خروجی جهت استفاده همزمان 2 دستگاه
  • - امکان تغییر ضریب تقویت برای باندهای UHF، VHF و FM
  • ابعاد
    39x33x6 سانتی‌متر
  • وزن
    1160 گرم
  • اقلام همراه محصول
    تقویت کننده سیگنال، فیش آنتن، پیچ و بست لوله،درپوش ضدآب فیش آنتن، راهنمای نصب
  • توضیحات منبع انرژی
    220 ولت AC یا 12 ولت DC
  • قدرت تقویت کننده(GAIN)
    VL&FM: 15-26 db
  • محدوده فرکانسی
    170-230 مگاهرتز (VHF)
  • - 470-890 مگاهرتز (UHF)
  • - 40-108 مگاهرتز (VL & FM)
  • امپدانس
    75
  • گیرنده باند
    VHF , UHF
  • نوع سیگنال دریافتی
    دیجیتال , آنالوگ
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • امکانات آنتن
    فیش آنتن
  • تعداد خروجی
    دو عدد
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
آنتن مدل QR1

آنتن مدل QR1

مشخصات کالا

مشخصات

  • ابعاد
    3x10x42 سانتی‌متر
  • وزن
    300 گرم
  • توضیحات منبع انرژی
    ندارد
  • قدرت تقویت کننده(GAIN)
    ندارد
  • محدوده فرکانسی
    VHF UHF
  • گیرنده باند
    VHF , UHF
  • نوع سیگنال دریافتی
    دیجیتال
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • امکانات آنتن
    فیش آنتن
  • تعداد خروجی
    یک عدد
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
آنتن دیجیتال رومیزی ورتکس مدل WV-30

آنتن دیجیتال رومیزی ورتکس مدل WV-30

مشخصات کالاWaveVortex WV-30 Tabletop Antenna

مشخصات

  • سایر توضیحات
    قابلیت دریافت شبکه‌های FULL HD و 4K
  • قابليت دريافت تمام شبکه های دیجیتال و آنالوگ تلويزيونی
  • دارای گواهینامه ثبت اختراع
  • قرارگیری در مجاورت گیرنده و تلویزیون
  • دارای سه طبقه تقویت کننده کم نویز برای دریافت سیگنال‌های بسیار ضعیف
  • کاملا سازگار با DVB-T، DVB-T2 و تمامی استاندارد های دیجیتال
  • دارای تکنولوژی بالون اکتیو برای کاهش نویز دریافتی
  • دارای پهنای باند وسیع برای پوشش کامل باند UHF
  • نویز کمتر از 1.8 دسیبل NF<1.8db
  • بهره ی 32 دسیبلی
  • ابعاد 26cm x 16cm x 6cm
  • راهنمای نصب : پس از متصل کردن آنتن به گیرنده دیجیتال یا تلویزیون، کانال یابی به صورت دستی انجام شود
  • ابعاد
    6*16*26 سانتی‌متر
  • وزن
    300 گرم
  • اقلام همراه محصول
    آداپتور
  • توضیحات منبع انرژی
    آداپتوردار
  • قدرت تقویت کننده(GAIN)
    32DB
  • محدوده فرکانسی
    470 - 862
  • گیرنده باند
    UHF
  • نوع سیگنال دریافتی
    دیجیتال , آنالوگ
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • امکانات آنتن
    فیش آنتن
  • تعداد خروجی
    یک عدد
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
منبع تغذیه آنتن   آرسیما مدل Push

منبع تغذیه آنتن آرسیما مدل Push

مشخصات کالا

مشخصات

  • ابعاد
    15x5x13 سانتی‌متر
  • وزن
    281 گرم
  • نوع سیگنال دریافتی
    آنالوگ
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • تعداد خروجی
    یک عدد
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
آنتن جی اس ام فایروال

آنتن جی اس ام فایروال

مشخصات کالا1165

مشخصات

  • ابعاد
    20*5*5 سانتی‌متر
  • وزن
    20 گرم
  • نوع سیگنال دریافتی
    دیجیتال
  • جنس بدنه
    فلز
  • امکانات آنتن
    فیش آنتن
  • تعداد خروجی
    یک عدد
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
آنتن هوایی باخ الکترونیک مدل B50

آنتن هوایی باخ الکترونیک مدل B50

مشخصات کالا

مشخصات

  • ابعاد
    22x28x2 سانتی‌متر
  • وزن
    320 گرم
  • اقلام همراه محصول
    تقویت کننده
  • فیش پلاستیکی
  • توضیحات منبع انرژی
    منبع تغذیه دارای یک سر usb هست که باید به گیرنده دیجیتال یا تلوزیون وصل شود و همچنین می توان به یک شارژر موبایل انرا وصل کرد.
  • نوع سیگنال دریافتی
    دیجیتال
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • تعداد خروجی
    یک عدد
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
آنتن رومیزی مدل JVC-2in1

آنتن رومیزی مدل JVC-2in1

مشخصات کالا

مشخصات

  • ابعاد
    13.5x8.0x2.8 سانتی‌متر
  • وزن
    115 گرم
  • اقلام همراه محصول
    کابل کواکسیال
  • منبع تغذیه
  • فیش رسیوری
  • درپوش فیش رسیوری
  • توضیحات منبع انرژی
    مدار تغذیه و تقویت کننده بر روی یک بُرد تعبیه شده است
  • قدرت تقویت کننده(GAIN)
    VL&FM: 15-26 db - UHF: 27-35 db
  • محدوده فرکانسی
    VL&FM: 40-108 MHZ - UHF: 470-890 MHZ
  • امپدانس
    75
  • توضیحات کابل
    کواکسیال
  • گیرنده باند
    FM , UHF , VHF
  • نوع سیگنال دریافتی
    آنالوگ , دیجیتال
  • جنس بدنه
    پلاستیک ABS
  • امکانات آنتن
    تقویت کننده‌ سیگنال
  • تعداد خروجی
    یک عدد
  • کابل
    کابل کواکسیال
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
آنتن رومیزی اشکان مدل M D A

آنتن رومیزی اشکان مدل M D A

مشخصات کالا

مشخصات

  • ابعاد
    20x15x3 سانتی‌متر
  • وزن
    196 گرم
  • اقلام همراه محصول
    پایه رومیزی - بست هوایی
  • توضیحات کابل
    دارای کابل بلند 128 سانتی متری می باشد
  • گیرنده باند
    VHF , UHF , FM
  • نوع سیگنال دریافتی
    دیجیتال , آنالوگ
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • امکانات آنتن
    فیش آنتن
  • تعداد خروجی
    یک عدد
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

هفده + 2 =