توجه (سایت کافه راهنما هیچگونه مسئولیتی درباره کیفیت کالاهای معرفی شده ندارد و فقط برای راحتی و مقایسه مشخصات و قیمت محصولات در انتخاب کاربران این مقاله را تولید کرده است) توضیحات کلی و راهنمایی درباره این مقاله در زیر
 

در دنیای مدرن امروزی، سیستم‌های حضور و غیاب هوشمند بسیاری در بازار وجود دارند که در برند ها و مدل‌های مختلفی تولید و عرضه می‌شوند. این امر شناخت و خرید دستگاه حضور و غیاب خوب و مناسب را برای شرکت‌ها و خریداران کمی دشوار می‌کند. در این مقاله، قصد داریم به شما با معرفی و مقایسه چندین مورد از بهترین برند دستگاه حضور و غیاب از طریق ارائه اطلاعات لازم در بین برندهای مختلف موجود در بازار ایران کمک کنیم.

فهرست توضیحات و محصولات این مقاله ( با کلیک روی هر عنوان به آن قسمت منتقل می شوید) :

معرفی 5 تا از بهترین برندهای دستگاه حضور و غیاب

در ادامه، به معرفی پنج برند برتر دستگاه حضور و غیاب می‌پردازیم:

1- سوپریما (Suprema)

سوپریما یک شرکت شناخته ‌شده و بزرگ تولید کننده دستگاه های حضور غیاب و کنترل تردد است که در حال حاضر به عنوان یکی از پیشگامان استفاده از شیوه‌های بیومتریک برای تشخیص هویت مورد استفاده قرار می‌گیرد. این شرکت در زمینه نوآوری مستمر و تولید محصولات ساعت زنی بیومتریک با کیفیت پیشگام است. دستگاه حضور و غیاب Bio Station 2 یکی از اصلی‌ترین دستگاه‌های این برند است که دارای تجهیزات کامل و منحصر به‌فردی می‌باشد. یکی از بهترین دستگاه های بازار ایران مدل FaceStation F2 است که کیفیت بسیار بالایی دارد. اما قیمت دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره جدید بالاتر از سایر مدل‌هاست که باید به آن توجه کنید.

2- تایمی (Timmy)

شرکت Timmy در زمینه تحقیق و توسعه راهکارهای مختلف بیومتریک در حضور غیاب و کنترل دسترسی مشغول به کار است و در 20 سال گذشته به تولید و فروش دستگاه‌های حضور و غیاب تشخیص چهره و اثر انگشت پرداخته است. دستگاه حضور و غیاب Timmy 850 با دارا بودن دوربین مادون قرمز دوگانه و پردازنده چهار هسته‌ای 1.5 گیگاهرتزی، شناسایی چهره را به محصولی عالی تبدیل کرده است. از دستگاه های جدید برند تایمی می‌توان به مدل‌های Ai07F و Ai09F اشاره کرد که از هوش مصنوعی برای شناسایی چهره استفاده می‌کنند.

3- CMITECH

CMITECH یک شرکت کره‌ای است که در زمینه دوربین‌های تشخیص عنبیه فعالیت می‌کند. دستگاه‌های حضور و غیاب CMITECH از بهترین و با کیفیت‌ترین تکنولوژی‌های تشخیص چهره استفاده می‌کنند. دستگاه حضور و غیاب Cmitech-EF45 یکی از بهترین مدلهای تشخیص عنبیه در بازار است که در مراکز امنیتی، بیمارستان ها و خیلی جاهای دیگر استفاده می‌شود. اما قیمت بسیار بالایی دارد و شاید کاربرد آن برای بسیاری از شرکت ها به صرفه نباشد.

4- زد کی تکو (ZKTeco)

شرکت ZKTeco یکی از پیشگامان در زمینه تولید دستگاه‌های حضور و غیاب است.این شرکت چنین سهم بزرگی از بازار حضور غیاب ایران را در دست دارد. علت آن هم تنوع بسیار زیاد، قیمت مناسب و کیفیت قابل قبول محصولات آن است. دستگاه‌های این برند از تکنولوژی‌های اثر انگشت، تشخیص چهره و کارت‌خوان استفاده می‌کنند. از دستگاه های معروف برند zkteco عبارتند از : مدل uface302, uf100, speedface v5l, f22 . در صفحه خرید بهترین دستگاه های حضور و غیاب نمونه های مختلفی از این برند معرفی شده است.

5- هانویژن (Hanovision)

هانویژن یک شرکت پیشرو است که در زمینه تولید دستگاه‌های حضور غیاب فعالیت می‌کند. دستگاه‌های این برند از تکنولوژی‌های تشخیص چهره و اثر انگشت استفاده می‌کنند. دستگاه حضور و غیاب HN-FR700 با دارا بودن تشخیص چهره و اثر انگشت، امکاناتی مانند تشخیص چهره در فواصل مختلف و قابلیت اتصال به شبکه را دارد.

دستگاه حضور و غیاب از کجا بخریم ؟

علاوه بر برند های معرفی شده، شرکت ها و مدل های مختلف دیگر هم هستند که دستگاه حضور غیاب تولید می کنند که اکثراً خارجی هستند. اما این برندها و شرکت های خارجی نمایندگانی داخل کشور دارند که شما می‌توانید از آنجا محصول مورد نظر خود را خرید کنید. تعدادی از مراکز فروش دستگاه حضور و غیاب در تهران را به شما معرفی می‌کنیم :

  • شرکت دنیای پردازش (خیابان کارگر شمالی)
  • شرکت علم و صنعت (خیابان فاطمی)
  • شرکت کارا2000 (بزرگراه صدر)
  • شرکت فراتکنو (خیابان شریعتی)
  • شرکت پالیز افزار (خیابان قرنی)

شرکت های زیادی در این حوزه فعالیت دارند که ما فقط تعداد محدودی از آنها را معرفی کردیم. بعضی از این برندها فقط فروش اینترنتی و تلفنی دارند و بعضی دیگر امکان فروش حضوری را هم دارند. در انتخاب خود دقت کامل را داشته باشید و پس از بررسی همه جوانب خرید مناسبی داشته باشید.

 

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

13 + نه =