همستر و تپ سواپ چیست
توجه (سایت کافه راهنما هیچگونه مسئولیتی درباره کیفیت کالاهای معرفی شده ندارد و فقط برای راحتی و مقایسه مشخصات و قیمت محصولات در انتخاب کاربران این مقاله را تولید کرده است) توضیحات کلی و راهنمایی درباره این مقاله در زیر
 

همستر و تپ سواپ چیست؟ Hamster و top swap هر دو بازی‌های تلگرامی هستند که به راحتی با ضربه زدن با انگشت های خود به صفحه گوشی، جهت استخراج سکه‌های دیجیتال ایردراپی طراحی شده‌اند. این سکه‌ها بعد از لیست شدن شما می توانید توکن‌های خود را در صرافی‌ها خرید و فروش کنید و می‌توانند به دلار یا ریال تبدیل کنید. این بازی‌ها مشابه ربات ارز دیجیتال نات کوین می باشد. و به کاربران خود را اجازه می دهد تا با استفاده از این ربات‌ها در تلگرام به استخراج و کسب درآمد بپردازند.

توجه که بعد لیست شدن دیگر نمی توان این توکن ها رو استخراج کرد.

اگر علاقه‌مند به شرکت در این بازی‌ها هستید، تا دیر نشده به لینک‌های زیر مراجعه نمایید. همچنین لینک آموزش هر کدام را نیز در این صفحه به‌طور جداگانه قرار خواهیم داد.

عضویت در تپ سواپ تلگرام بر روی دکمه زیر تصویر کلیک نمایید.

همستر و تپ سواپ چیست

جهت عضویت در پروژه تپ سواپ اینجا کلیک نمایید

جهت آموزش کامل تپ سواپ اینجا کلیک نمایید


عضویت در همستر تلگرام بر روی دکمه زیر تصویر مرتبط کلیک نمایید.

همستر و تپ سواپ چیست

جهت عضویت در ایردراپ همستر اینجا کلیک نمایید

جهت آموزش کامل همستر اینجا کلیک نمایید

نتیجه‌گیری

اگر شما هم می‌خواهید از این کسب درآمد آسان و راحت دلاری سهمی داشته باشید، پروژه‌های زیادی وجود دارد اما همستر و تپ سواپ طرفداران زیادی دارند و مالک تلگرام هم از این دو ایردراپ حمایت کرده است. این پروژه‌ها مشابه نات کوین هستند و اگر علاقه‌مند هستید این فرصت عالی را از دست ندهید، با انجام تپ زدن و کارهای ساده به سکه‌های با ارزش ارز دیجیتال دست پیدا کنید. پس از لیست شدن در صرافی‌های خارجی، می‌توانید این سکه‌ها را به یکی از صرافی‌های معتبر ایرانی انتقال دهید و سپس به دلار و ریال تبدیل کنید که بستگی به خود شما دارد.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

دو × 1 =