نحوه ساخت پاورپوینت جلسه دفاع پایان نامه

0
توجه (سایت کافه راهنما هیچگونه مسئولیتی درباره کیفیت کالاهای معرفی شده ندارد و فقط برای راحتی و مقایسه مشخصات و قیمت محصولات در انتخاب کاربران این مقاله را تولید کرده است) توضیحات کلی و راهنمایی درباره این مقاله در زیر
 

انجام پاورپوینت جلسه دفاع ، نیازمند دانش تخصصی در مورد مراحل آن می باشد. پاورپوینت پایان نامه، باید براساس روند انجام پایان نامه، انجام گردد.با توجه به این که این ابزار، تنها ابزاری است که به دانشجویان جهت ارائه حرفه ای کمک می کند، اهمیت زیاد و تعیین کننده ای در ارائه تخصصی در جلسه دفاع دارد و کوچکترین اشتباه در این قسمت منجر به عدم پذیرش یا اصلاحیه های علمی متعدد می گردد. برنامه ریزی اسلایدها از قرارگیری مطالب مهم و ترتیب آن ها تا نحوه ارائه روی هر اسلاید، نیازمند آموزش تخصصی است که در دوره جامع جلسه دفاع پایان نامه در سایت مهرداد سیویل، قرار داده شده است. اما در این مقاله به مهم ترین مطالب تأثیرگذار در ساخت پاورپوینت جلسه دفاع پایان نامه، پرداخته شده است.

آموزش تخصصی و حرفه ای جلسه دفاع پایان نامه

مطالب مهم اسلایدهای پاورپوینت

مطالب قرار داده شده بر روی هر اسلاید، از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. هر مطلبی از پایان نامه نباید بر روی اسلایدهای ارائه قرار بگیرد. این مطالب نیازمند رعایت اصول علمی است. در این جلسه، باید دانشجو در کوتاه ترین زمان، مهم ترین و اصلی ترین مطالب علمی پایان نامه خود را توضیح دهد. مدت زمان، عامل تأثیرگذاری است که باید در جلسه دفاع، رعایت شود. در غیر این صورت زمان ما برای ارائه تمام خواهد شد و اساتید به شما خواهند گفت که از اسلایدهای زیادی که ساخته اید رد شوید.

تعداد اسلایدهای پاورپوینت

تعداد اسلایدها ، در انجام پاورپوینت جلسه دفاع، دارای اهمیت بالایی است. مشخص کردن این تعداد، متکی به مدت زمان مورد نیاز برای هر اسلاید می باشد. یک اسلاید ممکن است فقط 1دقیقه طول بکشد و اسلاید بعدی در حد 30 ثانیه نیاز به زمان داشته باشد و مجموع این زمان ها، مشخص کننده تعداد اسلایدهای پاورپوینت ما می باشد.

ارائه تخصصی جلسه دفاع

ارائه جلسه دفاع، تیر نهایی ما برای انجام پایان نامه عالی و تخصصی است. به طور مثال برای انجام بهترین پایان نامه مدیریت، علاوه بر دانش تخصصی علم مدیریت، آموزش روش تحقیق آن و مراحل گام به گام آن، از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. آخرین مرحله برای انجام یک پایان نامه با کیفیت، قطعا یک ارائه تخصصی در روز دفاع خواهد بود. روزی که اکثر دانشجویان به دلیل طی کردن مراحل پایان نامه؛ خسته و فرسوده شده اند. خستگی در این مرحله از طبیعت این بخش از پایان نامه است که باید به درستی مدیریت شود تا نتیجه نهایی برای ما دلپذیر گردد.

سخنرانی علمی پایان نامه

سخنرانی علمی دارای تفاوت های زیادی با ارائه های عادی خواهد داشت. در سخنرانی علمی، تمام مطالب ارائه شده می بایست براساس اصول علمی برای اساتید تخصصی آن حوزه، ارائه گردد. اما در ارائه های عادی شما می توانید از هر مطلبی، بدون رفرنس یا بدون تحلیل علمی، استفاده نمایید و در مقابل افرادی عادی ارائه خواهید داشت. اما در جلسه دفاع، دانشجویان باید در مقابل افراد کارشناس و علمی قرار بگیرند و سخنرانی آن ها باید از ابتدا تا انتها، براساس مراحل علمی تنظیم شود.

https://mehrdadcivil.com/blog/wp-content/uploads/2020/09/InShot_%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B3%DB%B0%DB%B8%DB%B1%DB%B8_%DB%B1%DB%B6%DB%B0%DB%B2%DB%B3%DB%B1%DB%B0%DB%B7%DB%B5-780x470.jpg

کیفیت ساخت پاورپوینت تخصصی

کیفیت ساخت پاورپوینت، به عوامل مختلفی از جمله طراحی اسلایدها براساس طراحی آموزشی، قراگیری مطالب مهم و علمی براساس روند پایان نامه، دانش تخصصی در مورد روش تحقیق انتخاب شده و مواردی از این قبیل دارد. به طور مثال برای انجام بهترین پایان نامه مدیریت ساخت، کیفیت مراحل پایان نامه از انتخاب موضوع تا نحوه نگارش پروپوزال و فصل های پایان نامه و اجرای روش تحقیق و عدم کپی برداری و داده سازی در مراحل علمی، بر کیفیت ساخت پاورپوینت و سپس ارائه تأثیر گذار خواهد بود. بنابراین، نمی توانیم یک پایان نامه بی کیفیت و ضعیف را بنویسیم ولی انتظار یک ارائه تخصصی و عالی در جلسه دفاع داشته باشیم. در هر یک از مراحل انجام پایان نامه مدیریت ساخت، تناسب موضوع انتخابی و تناسب آن با روش تحقیق انتخاب شده، بسیار مهم است. توضیحات دانشجو در بخش ابتدایی ارائه باید به بررسی این موارد تخصصی پرداخته شود.

https://mehrdadcivil.com/blog/wp-content/uploads/2020/12/InShot_%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B3%DB%B1%DB%B1%DB%B2%DB%B9_%DB%B0%DB%B9%DB%B4%DB%B4%DB%B1%DB%B0%DB%B2%DB%B4%DB%B6-780x470.jpg

نحوه یادگیری آموزش های جلسه دفاع

در دوره تخصصی مهندس مهرداد حمصیان که در سایت مهرداد سیویل قرار گرفته است، مراحل ساخت پاورپوینت تخصصی و سپس نحوه ارائه سخنرانی علمی، آموزش داده شده است. در صورتی که نیاز به آموزش تخصصی در این زمینه دارید می توانید از آموزش های تخصصی بهترین مرکز انجام پایان نامه مهرداد سیویل، استفاده نمایید. در این دوره، مهارت های مورد نیاز در این جلسه به شما آموزش داده می شود و می توانید یک ارائه حرفه ای از پایان نامه خود در جلسه دفاع داشته باشید. اصول سخنرانی علمی و نحوه پاسخ دهی علمی به سؤالات اساتید و داوران در این جلسه نیز گنجانده شده است. این مطالب براساس پیش بینی سؤالات احتمالی اساتید، طراحی شده است و از بهترین دوره های تخصصی جهانی به زبان فارسی برای دانشجویان یا افرادی است که به دنبال انجام بهترین ارائه علمی و حفظ اعتبار و حیثیت خود هستند.

برون سپاری پاورپوینت پایان نامه

برونسپاری پاورپوینت جلسه دفاع به دیگران، یکی از اشتباهات دانشجویان است که از دیگران، انتظار ساخت پاورپوینت دارند. در حالکه یک فرد متخصص باید پاورپوینت پایان نامه را بسازد که با خواندن تمام پایان نامه شروع به طراحی پاورپوینت تخصصی جلسه دفاع کند. از طرفی دانش تخصصی در مورد طراحی آموزشی داشته باشد. در غیراین صورت تمامی پاورپوینت های ساخته شده، اکثرا فاقد این اصول علمی هستند و از کپی پیست کردن مطالب پایان نامه داخل اسلایدها،بدست می آیند. ساخت پاورپوینت های نادرست برای جلسه دفاع، منجر به خراب شدن سخنرانی شما نیز می شود. به دلیل این که ابزار پاورپوینت باید کمک کننده ما برای یک ارائه تخصصی باشد و در صورتی که به طور مناسبی طراحی نشده باشد، تأثیرات بدتری بر ارائه ما خواهد داشت. یکی از این تأثیرات، روخوانی دانشجو از مطالب اسلایدها است که به دلیل حجم بالای اطلاعات قرار گرفته بر روی هر اسلاید، رخ می دهد. کپی کردن مطالب از داخل وورد پایان نامه بر روی پاورپوینت، نیاز به زمان و هزینه ندارد ولی مشکلات هزینه ای و زمانی زیادی را بعد از ارائه جلسه دفاع برای ما ایجاد خواهد کرد.اصلاحیه های علمی پایان نامه بعد از جلسه دفاع یا عدم تأیید پایان نامه، نیاز به دوباره کاری و انجام مجدد فصل ها خواهد داشت. بنابراین، قبل از هر اقدامی در پایان نامه، آموزش تخصصی ببینید. به طور مثال، انجام بهترین پایان نامه مدیریت گردشگری، در مرحله ساخت پاورپوینت، باید مراحل انجام پایان نامه در روی هر اسلاید به ترتیب قرار بگیرد و سپس براساس روش تحقیق و خروجی داده ها، نتایج مربوط به این حوزه، گزارش شود.در ارائه های جلسه دفاع دکترا و پیش دفاع دکترا، رعایت این اصول دارای اهمیت دوچندان می باشد. انتظار اساتید از دانشجویان دکترا، قطعا بسیار بیشتر خواهد بود.

مشاوره حرفه ای جلسه دفاع پایان نامه

خدمات مشاوره تخصصی از انتخاب موضوع تا جلسه دفاع

جهت مشاوره و انجام صفر تا صد پایان نامه و جلسه دفاع تخصصی با شماره ارتباطی ٠٩١٣٣٨۶٢٧٧۶ در تلگرام و واتس آپ در ارتباط باشید ؛ جهت پاسخ گویی سریعتر و تخصصی تر ، رشته و گرایش خود را در تلگرام یا واتس آپ ارسال نمایید (اولویت با پیام های تلگرامی است). همچنین برای سرمایه گذاری بر دوره تخصصی جلسه دفاع نیز می توانید سایت مهرداد سیویل را در گوگل سرچ نمایید و دوره جلسه دفاع را ببینید. این دوره از جامع ترین دوره های حاضر برای ارائه تخصصی جلسه دفاع است.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

18 − یازده =