راهنمایی خرید موزن گوش و بینی فیلیپس + نظرات خریداران

1
توجه (سایت کافه راهنما هیچگونه مسئولیتی درباره کیفیت کالاهای معرفی شده ندارد و فقط برای راحتی و مقایسه مشخصات و قیمت محصولات در انتخاب کاربران این مقاله را تولید کرده است) توضیحات کلی و راهنمایی درباره این مقاله در زیر
 

موزن گوش و بینی فیلیپس یکی از پرفروش ترین و بهترین مارک های لوازم آرایشی و بهداشتی است ، این موزن ها خریداران زیادی دارند که در میان رقبای خود شاید موفق ترین برند است. امروز برای شما دوستان عزیز 2 مدل از برند موزن فیلیپس را معرفی می کنیم. همراه با نظرات کاربران که در مورد این مارک توضیحات و پیشنهادات خود را بیان کرده اند. حتمات نظرات را بخوانید ببیند که این موزن ها مناسب شا است یا نه.

پیشنهاد حتما بخوانید : نقد و بررسی 3 مدل موزن گوش و بینی پاناسونیک (راهنمایی جامع)

فهرست توضیحات و محصولات این مقاله ( با کلیک روی هر عنوان به آن قسمت منتقل می شوید) :

لیست قیمت موزن گوش و بینی فیلیپس پرفروش

[digikala81623260118]

 

1 موزن گوش و بینی فیلیپس مدل NT1150

موزن گوش و بینی فیلیپسمشخصات :

  • تکنولوژی اصلاح برش مستقیم
  • جنس تیغه استیل ضد زنگ
  • منبع تغذیه باتری غیر قابل شارژ(بی سیم)
  • ضد آب (قابلیت استفاده زیر دوش) ندارد
  • قابلیت شستشو دارد
  • سر قابل شستشو دارد
  • طراحی مهندسی شده‌ی بدنه و تیغه‌ها
  • بدنه لاستیکی ممانعت کننده از لیز خوردن در حالت مرطوب
  • ممانعت از گازگرفتگی و ایجاد برش و خراش توسط تیغه‌ها
  • بدون نیاز به روغنکاری
  • طول تیغه: 21 میلی‌متر

امتیاز و نظرات کاربران به موزن گوش و بینی فیلیپس مدل NT1150

امتیاز و نظرات کاربران به موزن گوش و بینی فیلیپس

خیلی عالی و خوب کوتاه میکنه موهای بینی رو. واقعا تعجب میکنن بعضی دوستان میگن کوتاه نمیکنه. تا اینجای کار واقعا ایرادی توی کارکرد محصول ندیدم، مگه اینکه در دراز مدت دچار مشکل شه.


من حدود 3 ماه است از این محصول استفاده می کنم ، الانم به جای استفاده ازین موزن از قیچی استفاده میکنم، چون واقعا باید ادم خیلی به پوست بینی فشارش بده تا بتونه موها رو بزنه، بعضی وقت ها ادم احساس میکنم تیغه هاش تیز نیست !!!


خیلی بیشتر از اسمی که پشتشه ضعیف عمل میکنه خیلی خوب موها رو نمیزنه اما فکر هم نکنید که کلا نمیزنه خیلی ضعیفه برای موهای نسبتا ریز بینی و و بالای ابرو . برای مرتب کردن ابرو ها هم مناسبه چون خیلی برنده کار نمیکنه بدون ترس میتونید ازش برای ابرو ها استفاده کنید یکی از نقاط ضعفش طراحیشه که بهش اجازه استفاده شانه مخصوص نمیده


اصلاح رو خوب انجام میده ولی برای قرار دادن و خارج کردن باطری باید قسمت پایین دستگاه رو به سمت چپ چرخانده و جدا کرد و برای این کار باید کمی احتیاط کرد چون در صورتی که با فشار و بی دقتی اقدام به انجام این کار شود احتمال شکستن و یا آسیب دیدن محل قرار گرفتن باطری وجود دارد.


شاید اشتباه می‌کنم روش استفاده‌ی این دستگاه رو بلد نیستم. اما نسبت به نمونه‌های چرخشی کارایی نامطلوبی داره. من قبلا از نمونه‌های چرخشی استفاده کردم (برندهای سطح پایین) و راستش نتیجه‌ی بهتری گرفتم. در هر صورت اگر کسی روش کار با این دستگاه رو بدونه ممنون میشم به منم یاد بده تا دوباره الکی پول ماشین اصلاح ندم.


من این محصول رو چند ماهی میشه که از دیجی کالا خریدم، قبلا یه موزن بی نام و نشون داشتم که زود خراب شد و خیلی هم جالب نبود اما این موزن به نسبت خیلی بهتره.
جنس بدنش از پلاستیک مرغوب هست، دسته اون به صورت چرخشی هست و قدرت موتورش زیاده.
اون دوستانی که خیلی از کاراییش راضی نیستن باید یه مقداری این دستگاه رو به دیواره داخلی بینی فشار بدید، اصلا نگران نباشید این دستگاه جوری طراحی شده که نه خراشی بوجود میاره و نه اینکه اصطلاحا گاز می گیره.
بعد از هر بار استفاده راحت زیرآب میشه شستش، که برای یه موزن بینی بسیار ضرورت داره و این نکته قوت این موزن هست.


خرید این محصول رو برای آقایون توصیه می کنم ، چون بیشتر مواقع از بلند شدن موی داخل گوش یا بینی خود ناراحت هستن و بعضا بلند شدن ابروها .
با این محصول به راحتی میتونید بدون نیاز به اینکه کسی برای شما این کار رو انجام بده خودتون و به راحتی در منزل این کار رو انجام بدید.


به قیمت مناسب نیست !باطری قلمی میخوره ، قطعات سرش مشکل قالب تزریق پلاستیک داشت چفت نبودن . بسته بندی باز شده بود و دوباره چسبانده بودند.از فروشنده پارس شاپ تهیه شده بود. چون هدیه یود نشد مرجوع کنم به دلایلی فرقی با مدل های ارزان تر ندیدم.


تیغه در حالت فرو رفتگی طراحی شده که همین ضعف باعث شده کارایی بشدت پایین بیاید، برای اصلاح کرک گوش و روی بینی چندان بد نیست ولی اگر قصد دارید برای اصلاح موهای زائد ابرو و پیشانی و یا کرکهای صورت خودتون استفاده کنید ، این دستگاه اصلا کارایی نداره، قبلا مارک براون داشتم و با اینکه ساده و ارزان بود بدلیل طراحی خوب تیغه ، برای گوش و داخل بینی و ابرو خیلی عالی بود.
خلاصه اینکه به نظر من اصلا ارزش خرید نداشت…

1 نظر

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

یک × 3 =