انواع فن خنک کننده موبایل و تبلت

0
توجه (سایت کافه راهنما هیچگونه مسئولیتی درباره کیفیت کالاهای معرفی شده ندارد و فقط برای راحتی و مقایسه مشخصات و قیمت محصولات در انتخاب کاربران این مقاله را تولید کرده است) توضیحات کلی و راهنمایی درباره این مقاله در زیر
 

موبایل و تبلت‌ها از ابزارهایی هستند که امروزه نقش مهمی در زندگی ما ایفا می‌کنند. میزان استفاده از این وسایل روز به روز در حال افزایش بوده و ممکن است چندین ساعت را به استفاده از آن‌ها اختصاص دهیم. با افزایش زمان استفاده از موبایل و تبلت‌ها و کار کردن با برنامه‌های سنگین، قطعات داخلی آن داغ شده و در نتیجه عملکرد دستگاه با افت شدید مواجه می‌شود. همچنین اگر افزایش دما ادامه پیدا کند به قطعات مذکور از جمله باتری صدمات بسیاری وارد می‌آید. از همین رو استفاده از فن خنک کننده موبایل و تبلت ضرورت پیدا می‌کند.

البته برخی از گوشی‌های هوشمند از این قابلیت برخوردار هستند که با افزایش شدید دمای قطعات، برای شما پیام هشدار امنیتی نشان می‌دهد. گاهی نیز تا زمان رسیدن دمای آن به حد نرمال به فرد اجازه باز کردن برنامه‌ها را نمی‌دهد. فن خنک کننده می‌تواند از این اتفاق پیشگیری کند تا شما با خیال راحت از موبایل یا تبلت خود استفاده کنید. این دستگاه را هم به صورت حضوری و هم به راحتی در فروشگاه آنلاین هینتو می‌توان تهیه کرد. ما در این مقاله جامع‌ترین مطالب در رابطه با این محصول را جمع آوری و در اختیار شما قرار داده‌ایم.


معرفی دستگاه فن خنک کننده موبایل و تبلت

فن خنک کننده موبایل و تبلت از لوازم جانبی آن به حساب می‌آید که از بالا رفتن دمای دستگاه شما جلوگیری می‌کند. تنها با چند دقیقه استفاده از آن می‌توان دستگاهی که به شدت داغ است را به دمای نرمال رساند تا عملکردشان به حالت عادی برگردد. این محصول به خصوص برای افرادی که در طول روز زمان زیادی را به کار با برنامه‌های سنگین در موبایل یا تبلت خود اختصاص می‌دهند کاربردی است.

تمام موبایل‌ها و تبلت‌ها می‌توانند از این وسیله استفاده کنند و مدل آن‌ها اهمیتی ندارد. این وسیله کوچک و مفید را می‌توانید به راحتی حمل کنید و حتی در کیف خود بگذارید. بدین صورت شما در هر مکانی امکان دسترسی به آن را خواهید داشت.

فهرست توضیحات و محصولات این مقاله ( با کلیک روی هر عنوان به آن قسمت منتقل می شوید) :

قیمت فن‌های خنک کننده

همانند دیگر لوازم جانبی موبایل و تبلت، فن خنک کننده نیز مدل‌های مختلفی دارد که قیمت و کیفیت هر یک متفاوت است. طبیعتا با افزایش کیفیت و کارایی یک دستگاه، قیمت آن نیز افزایش می‌یابد که این موضوع درمورد فن خنک کننده نیز صدق می‌کند. این دستگاه‌ها در سایز، جنس بدنه، قدرت فن و میزان ذخیره شارژ متفاوت تولید و به بازار عرضه می‌شوند که می‌توان آن‌ها را به صورت آنلاین خریداری کرد. برای این کار وارد بخش خرید فن موبایل و تبلت شوید.

آشنایی با انواع فن خنک کننده موبایل و تبلت

همان‌طور که گفته شد فن‌ها در کیفیت و قیمت با هم تفاوت دارند. برای خرید یک فن خنک کننده مناسب باید با انواع آن آشنا شد و ویژگی هر یک را دانست. در این قسمت ما سه مدل از این دستگاه را معرفی و ویژگی هر یک را بیان می‌کنیم.

مطالب پیشنهادی : بهترین فن موبایل

معرفی فن خنک کننده گوشی مدل H15

یکی از باکیفیت‌ترین فن‌های موجود در بازار، مدل H15 است که ویژگی‌های مثبت آن سبب شده مورد استقبال مشتریان قرار گیرد. سرعت کاهش دمای موبایل در این مدل فن بسیار بالا است و با سرعت 500 دور در ثانیه می‌تواند پس از چند ثانیه منجر به کاهش بیست درجه‌ای دمای گوشی شما شود. از آنجایی که معمولا موبایل و تبلت گیمرها بیشتر از دیگر افراد از گرم شدن قطعات آسیب می‌بیند، گیمرها می‌توانند با به کار گیری این مدل فن، مشکل مذکور را حل کنند. یکی از مزیت‌های مهم فن خنک کننده موبایل مدل H15 قابلیت اتصال آن به باتری گوشی برای کار کردن است.

سبک بودن این دستگاه سبب شده هنگام نصب بر روی گوشی، دست شما احساس خستگی نکرده و بتواند به راحتی از آن استفاده کند. طراحی ظاهری این فن نیز قابل توجه است. با نصب لامپ‌های ال ای دی و روشن شدن آن‌ها هنگامی که فن کار می‌کند، این دستگاه جلوه زیبایی به خود می‌گیرد. اگر بی صدا بودن فن برای شما ویژگی مهمی است، می‌توانید فن مدل H15 را از گزینه‌های مناسب به شمار آورید. زیرا این مدل، بدون تولید صدا کار می‌کند. گیره نگهدارنده این فن فنری حالت است و می‌تواند بر روی هر موبایلی نصب شود.

معرفی فن خنک کننده گوشی مدل FL02 memo

اگر به دنبال یک فن خنک کننده ارزان و در عین حال کاربردی هستید، می‌توانید مدل FL02 memo را تهیه کنید. به نسبت قیمت پایینی که این دستگاه دارد، از کیفیت خوبی برخوردار است و می‌تواند در کاهش دمای دستگاه به شما کمک کند. این مدل فن، وزن کم‌تری نسبت به دیگر فن‌ها و قدرت به نسبت خوبی نیز دارد. هیچ صدایی توسط این دستگاه به وجود نمی‌آید و کاملا بی‌صدا فعالیت می‌کند.

هنگام خرید این محصول، یک کابل شارژ به شما آن داده و به وسیله همان شارژ می‌شود. ظاهر این فن جذاب است و سادگی و زیبایی را در کنار هم دارد. مقاومت فن مدل FL02 memo بالا است و با بهره گرفتن از یک روکش ضد خش، با گذر زمان کیفیت خود را حفظ می‌کند.

معرفی فن خنک کننده گوشی و تبلت مدل P10

یکی دیگر از مدل‌های فن خنک کننده که هم برای موبایل و هم برای تبلت به کار می‌رود، فن P10 است. از ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به وزن کم، بی‌صدا بودن و طراحی زیبای آن اشاره کرد. در این فن یک باتری 5000 میلی آمپر تعبیه شده که قادر است در مدت زمان طولانی کار کند و دمای موبایل یا تبلت شما را کاهش دهد. فن P10 می‌تواند از طریق اتصال به کابل برق شارژ شود.

این محصول دارای چهار گیره است که بر روی بدنه آن قرار دارد. این گیره‌ها فن را به خوبی به موبایل و تبلت شما وصل می‌کند تا زمانی که با آن کار می‌کنید، از دستگاه جدا نشود. دستگاه شما هر سایزی که داشته باشد، این فن می‌تواند به راحتی به آن متصل گردد.

سخن آخر

ما در این مقاله به معرفی یکی از لوازم جانبی موبایل و تبلت‌ها به نام فن خنک کننده پرداختیم. این محصول می‌تواند با نصب بر روی دستگاه شما از بالا رفتن دمای آن جلوگیری کند تا قطعات آن دچار آسیب نشوند. همان‌طور که بیان کردیم این محصول برای کسانی که موبایل یا تبلت آن‌ها به طور مکرر داغ می‌شود و کارایی خود را از دست می‌دهد، مناسب و سودمند است. امیدواریم مطالب ارائه شده برای شما مفید بوده باشد.

 

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

11 − 2 =