راهنمایی خرید پرینتر دست دوم از سایت معتبر 2022

0
توجه (سایت کافه راهنما هیچگونه مسئولیتی درباره کیفیت کالاهای معرفی شده ندارد و فقط برای راحتی و مقایسه مشخصات و قیمت محصولات در انتخاب کاربران این مقاله را تولید کرده است) توضیحات کلی و راهنمایی درباره این مقاله در زیر
 
خرید پرینترهای دست دوم ، برای بیشتر افرادی که بودجه کافی جهت خرید چاپکر نو ندارند ، یک امر ضروری است. که مدل های دست دوم را خریداری کنند و کارهای خود را با خیال آسوده انجام دهند. اگر شما هم فروشنده هستید از طریق سایت معرفی شده در ادامه مقاله می توانید جهت اقدام به فروش کالای خود را بگذارید و مشخصات درست و صحیح که در رابطه با محصول شما است را بنویسید که حتما این را در نظر بگیرید که چیزی را انکار نکنید چون خریدار پول را به حساب سایت واسط واریز می نماید و از طریق آن محصول به دست فروشنده می رسد. بعد این که خریدار همه چیز پرینتر دست دوم را بررسی کرد ، که طبق نوشته شما باشد از طریق سایت واسط تایید می نمایید ، تا پول به حساب شما واریز شود و اگر چیزی که گفته شده نباشد کالا را برگشت می زنند.
مشاهده لیست قیمت پرینتر دست دوم برای خرید

نحوه خرید چاپگر دست دوم

نحوه خرید چاپگر دست دوم

اکثر پرینترها با قیمت گران هستند. انتخاب یک چاپگر نو اغلب برای بسیاری از خریداران ممکن است بسیار گران باشد ، چه تجهیزات برای چاپ روزمره باشد یا برای چیزهای خاص. از آنجا که هزینه چاپ برای بسیاری از افراد بسیار زیاد است ، چاپگر دست دوم می تواند گزینه مناسبی باشد.

به این ترتیب ، به چه شکل یک چاپگر دست دوم خریداری کنید؟ راهنمای خرید و نکات مهم در زیر برای انتخاب و خرید پرینتر مناسب را برای شما فراهم می ساد.

پرینتر تعمیر شده یا دست دوم؟

پرینتر تعمیر شده یا دست دوم؟

برای آغاز ، اصطلاحات هنگام خرید چاپگرهای دست دوم مهم اساسی میباشد.. دو اصطلاح متعدد وجود دارا است که خریدار می بایست آنها را بداند: نوسازی و استفاده شده. چاپگر تعمیری که ممکن است در برخی موارد کار نکنند. و یا آسیب دیده باشد یا به دلایلی به سادگی از کار افتاده باشد. در هر صورت ، یک چاپگر تعمیر شده توسط متخصصان در یک وضعیت کاملاً ااسی درست و تعمیر شده باشد. از طرف دیگر ، یک چاپگر دست دوم قبلاً کار زیادی از آن کشیده شده باشد ، زیرا مدتی توسط شخص دیگری استفاده می شد. بعضی از افراد از چاپگرهای تعمیر شده دوری می کنند. شما هم باید دقت زیادی در این مورد باید داشته باشید.

انواع پرینترها

انواع پرینترها

هنگام خرید چاپگر دست دوم ، به سرعت مشخص می شود که انواع مختلفی را می توان از بین آنها انتخاب کرد. هر نوع به جوهر یا تونر ، کاغذ و اتصال خاص خود نیاز دارد. همچنین چاپگرهای مختلف نقاط قوت و ضعف مختلفی دارند. به عنوان مثال ، چاپگرهای لیزری سریع هستند ، اما ممکن است برای تصاویر بهترین نباشد. چاپگرهای جوهر افشان از جوهر زیادی استفاده می کنند ، اما تصاویر بسیار بهتری چاپ می کنند ، زیرا می توانند مستقیماً روی کاغذ چاپگر چاپ کنند. خریداران باید انواع مختلفی از آنها را بررسی کنند تا بهترین انتخاب را در چاپگر داشته باشند.

 

لیزر

چاپگر لیزری برای افرادی که باید نسخه های زیادی را در مدت زمان کوتاه چاپ کنند ، انتخاب خوبی است. چاپگرهای لیزری غالباً برای استفاده در مطب یا محل کار انتخاب می شوند.

هنگام انتخاب چاپگر لیزری ، چند نکته وجود دارد که باید برای تصمیم گیری صحیح در نظر بگیرید. به عنوان مثال ، اگر از پرینتر در دفتر استفاده می شود ، آیا هر نوع شبکه بی سیم ، سیمی یا بلوتوثی ارائه می دهد؟ همچنین ، آیا فقط به صورت سیاه و سفید چاپ می شود یا به صورت رنگی نیز چاپ می شود.

 

جوهر افشان

یکی از رایج ترین انواع پرینترهای دست دوم ، چاپگر جوهر افشان است. جوهر افشان به صورت سیاه و سفید یا رنگی چاپ می شوند و بسیار متنوع هستند. آنها می توانند روی کاغذ استاندارد ، موجودی کارت و حتی کاغذ عکس چاپ کنند.

خریداران باید قبل از خرید به موارد مختلفی پی ببرند. به عنوان مثال ، بررسی نوع جوهر چاپگر ، تعیین کنید که کارتریج های جوهر چاپگر هنوز تولید می شوند ، زیرا اگر در دسترس نباشند تعویض آنها سخت تر و گران تر خواهد بود. سرعت چاپ همچنین مهم است که پرینتر از دو کارتریج جوهر استفاده می کند یا چند برابر. و در آخر ، مطمئن شوید که چاپگرهای رنگی و نه فقط سیاه و سفید چاپ می شوند.

 

ماتریس نقاط

اگر خریدار به دنبال یک مدل بسیار قدیمی است ، چاپگر ماتریس نقطه یک گزینه مناسب برای آن دسته از افراد است. چاپگر ماتریس نقطه ای که اغلب به عنوان دایناسور چاپ شناخته می شود ، از یک کاغذ بسیار خاص استفاده می کند. این کاغذ سوراخ است و روی یک رول قرار می گیرد که شامل نوارهایی در طرفین با سوراخ هایی در آن است. چاپگر از سوراخ هایی برای تغذیه کاغذ استفاده می کند و چاپ آن با استفاده از کارتریج تونر انجام می شود. هنگام انتخاب چاپگر ماتریس نقطه ای دست دوم ، خریداران باید در نظر داشته باشند که چاپ آن فقط به صورت سیاه و سفید انجام می شود و در مقایسه با مدل های جدید بسیار کند است.

 

با در نظر گرفتن ویژگی ها

بسته به سن چاپگر ، ممکن است چندین گزینه ارائه دهند. چنین گزینه هایی می تواند بر نحوه استفاده از چاپگر و در ناحیه ای که از آن استفاده می شود تأثیر بگذارد. اینها شامل قابلیت شبکه و اینکه آیا چاپگر انواع اتصال مناسب را دارد. همچنین بررسی کنید که آیا چاپگر یک مدل هستنند. اگر چنین است ، بدانید چه ویژگی های دیگری ارائه می دهند.

 

سازگاری در چاپگر دست دوم مهم است

هنگام انتخاب چاپگر دست دوم یک نکته بسیار مهم باید در نظر گرفته شود. کاملاً ضروری است که چاپگر با کانپیوترهایی که به آنها وصل می شود سازگار باشد. برخی از چاپگرهای بسیار قدیمی ممکن است با سیستم عامل های جدید کار نکنند. برخی از سیستم عامل ها در اتصال با انواع مختلف چاپگرها مشکل بیشتری دارند. ممکن است درایورهایی موجود باشند که بتوانند سیستم را به روز کنند و به آن اجازه کار دهند. سپس دوباره ، ممکن است وجود نداشته باشد. خریداران باید تعیین کنند که چاپگر با رایانه آنها کار می کند یا خیر. اگر موفق به انجام این کار نشوید ، ممکن است در نهایت یک چاپگر دست دوم خریداری کنید که برای شما بی فایده باشد.

 

لوازم جانبی چاپگر

خریداران باید به یاد داشته باشند که یک چاپگر دست دوم ممکن است با اجزای سازنده (مثلاً کابل ، سیم ، جوهر و غیره) مورد نیاز برای استفاده با تجهیزات رایانه ای همراه باشد. اطمینان حاصل کنید که کدام اجزا در آن گنجانده شده و چه اجزایی مورد نیاز هستند. اگر چاپگری که انتخاب کرده اید همراه با لوازم جانبی مورد نیاز نیست ، مطمئن شوید که آن لوازم های جانبی برای خرید در دسترس هستند.

 

سیم و کابل

حتی چاپگرهای کاملاً جدید با کابل اتصال و کابل ارائه نمی شوند. به طور کلی ، جدا از سیم برق ، این موارد را باید جداگانه خریداری کرد. این مورد در باره پرینترهای دست دوم نیز وجود دارد. خریداران باید مشخص کنند که کدام سیم و کابل در آن گذاشته نشده است و سپس باید موجود بودن سیم ها را تعیین کنند. یافتن همه کابل های قدیمی آسان نیست.

 

جوهر

اگر چاپگر مورد استفاده مدل جوهر افشان باشد ، به کارتریج های جوهر نیاز دارد. قبل از خرید چاپگر ، خریداران باید اطمینان حاصل کنند که کارتریج های جوهر مورد نیاز برای خرید در دسترس هستند. علاوه بر این ، برخی از چاپگرها از تعداد مختلفی از کارتریج استفاده می کنند ، بنابراین خریدار باید قبل از خرید از تعداد مورد نیاز خود مطلع شود.

 

سایر لوازم جانبی

بسته به چاپگر ، لوازم جانبی دیگری نیز ممکن است لازم باشد. به عنوان مثال ، برخی از پرینترهای جوهر افشان و لیزر دارای یک مخزن ضایعات تونر هستند. این نیاز به تعویض تقریباً به اندازه نیاز به جایگزینی جوهر است. سایر احتمالی شامل سیم تلفن (برای دستگاه های چاپگر / فکس) ، جایگاه برای چاپگرهای بزرگتر ، سنگین تر و کاغذ مخصوص (مخصوصاً برای چاپگرهای ماتریس نقطه ای) است. منبع

 

از کجا پرینتر دست دوم بخریم ؟

از کجا پرینتر دست دوم بخریم ؟

سوال بیشتر افراد در ذهنشان این است ، که چاپگر دست دو از کجا بخریم ؟ برای رسید به جواب این سوال شما می توانید با کلیک بر روی دکمه زیر انتهای این متن وارد سایت فروشنده واسط شده ، که لیستی از پرینتر های دست دوم یا شاید تا حد نو با قیمت ارزان و مناسب را خریداری کنید. حتما قبل خرید توضیحات بالا را بخوانید بعد براساس نیاز خود یک مدل مناسب و تمیز انتخاب کنید و از خرید خود استفاده مناسبی داشته باشید.
مشاهده لیست قیمت پرینتر دست دوم برای خرید

 

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

دوازده − 11 =