خرید بهترین راکت بازرسی بدنی
توجه (سایت کافه راهنما هیچگونه مسئولیتی درباره کیفیت کالاهای معرفی شده ندارد و فقط برای راحتی و مقایسه مشخصات و قیمت محصولات در انتخاب کاربران این مقاله را تولید کرده است) توضیحات کلی و راهنمایی درباره این مقاله در زیر
 

در وبسایت کافه راهنما، یک سایت خوب و مناسب را به شما معرفی می‌ کنیم که انواع دستگاه های بازرسی شامل راکت بازرسی بدنی، گیت بازرسی، دستگاه کمک بازرسی ایکس ری و همچنین دستگاه گشت زنی را با قیمت مناسب عرضه می نماید. این سایت با عنون zoomfing (زوم فینگ) شناخته می‌شود و آدرس آن https://zoomfing.ir/ است.

در دلایل انتخاب و معرفی این سایت را با هم بررسی می کنیم و امیدواریم که این اطلاعات برای راهنمای خرید بهترین تجهیزات بازرسی به شما کمکی کرده باشد. پیشنهاد ما این است که ابتدا به صورت کامل مطالب و محصولات این سایت را بررسی کنید و سپس با مقایسه با سایر شرکتها، انتخاب و خرید خود را انجام دهید.

سایت zoomfing چه تجهیزاتی را ارائه می ‌دهد ؟

وبسایت زوم فینگ یکی از کاملترین منابع ارائه محصولات بازرسی بدنی است که در کنار محصولات متنوع و با کیفیت، مقالات و اطلاعات تخصصی و مفید درباره محصولات مختلف ارائه می‌ دهد.

کاربری که وارد سایت می‌ شود، به صورت کامل راهنمایی می‌شود و محصولات و اطلاعات هر بخشی مشخص و واضح است. محصولات این شرکت عبارتند از :

  • انواع راکت بازرسی بدنی فلزیاب و موبایل یاب
  • گیت بازرسی بدنی فلزیاب ( گیت های بازرسی دروازه ای)
  • دستگاه های ایکس ری چمدانی در سایزهای مختلف
  • دستگاه گشت و نگهبانی و گشت زنی

راکت بازرسی بدنی چگونه کار می کند

راکت بازرسی بدنی یک دستگاه فلزیاب است و هر فلزی را که شناسایی کند، بوق میزند و یا با ویبره هشدار می ‌دهد. داخل قاب راکت یک سیم پیچ نصب شده که در اطراف خودش میدان مغناطیسی ایجاد می کند. میدان مغناطیسی حداکثر تا شعاع 20 سانتی اطراف آن است. اگر فلزی ( از هر آلیاژ) در این محدوده مغناطیسی قرار بگیرد، توسط سنسورهای راکت قابل شناسایی است.

برای شناسایی فلزات حتما باید راکت در حال حرکت باشد و اگر به صورت ساکن و بدون حرکت در نزدیکی فلز قرار بگیرد، آن را شناسایی نخواهد کرد.

روی بدنه راکت بازرسی بدنی چند تا دکمه یا شاسی قرار دارد :

  • دکمه on/off برای روشن و خاموش کردن دستگاه
  • دکمه vibre/sound برای سوئیچ کردن بین حالت هشدار با بوق یا ویبره
  • دکمه کاهش حساسیت / یا دکمه تنظیم حساسیت

دستگیره راکت های فلزیاب بسیار نرم و خوش دست ساخته می شوند تا به راحتی قابل حمل باشند. وزن راکت هم باید خیلی کم و سبک باشد تا افراد در حمل و استفاده از آن خسته نشوند.

راکت های بازرسی فلزیاب معمولا دارای باتری قابل شارژ هستند و با هر بار شارژ 12هزار الی 15 هزار اسکن کار می کنند. اگر باطری قابل شارژ نداشته باشید، باتریهای 9 ولت معمولی هم کار می کنند، اما با اتمام باطری باید آن را تعویض کنید. اما باتری قابل شارژ تعویض نمی شود، بلکه شارژ است.

راکت بازرسی بدنی به اسمهای مختلف دیگر هم شناخته می شود از جمله : راکت بازرسی بدنی کنکور، راکت فلزیاب دستی، گیت بازرسی دستی، راکت گوشی یاب و …

دور زدن راکت بازرسی بدنی

به هیچ وجه امکان دور زدن راکت بازرسی بدنی وجود ندارد. برای اینکه این دستگاهها برای حفاظت و امنیت امکان مختلف ساخته شده اند، بنابراین در طراحی آنها نهایت دقت به کار رفته و بالاترین حساسیت و کیفیت تشخیص فلزات را دارند. از این رو امکان ندارد بتوانید انواع فلز یا دستگاههای الکترونیکی مانند موبایل را از دید راکت بازرسی مخفی کنید.

پوشاندن و عایق کاری دستگاه نیز هیچ تاثیری در دور زدن راکت بازرسی ندارد و به راحتی شناخته خواهد شد. پس بهتر است افرادی که بدنبال اینکار هستند، خودشان را خسته نکنند و به قوانین شرکت، اداره، مدرسه و هر جای دیگر احترام بگذارند.

وبسایت زوم فینگ چه راکتهایی را می فروشد + قیمت راکت بازرسی بدنی

این سایت هم راکت بازرسی ایرانی دارد و هم خارجی. مهمترین نکته اینست که راکت های عرضه شده در این سایت دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند و پس از خرید با خیال راحت از آن استفاده خواهید کرد و نگران خرابی و عدم پشتیبانی دستگاه نخواهید بود.

4 مدل از بهترین راکت های بازرسی بدنی که در این سایت به فروش می رسد، عبارتند از :

  1. راکت بازرسی بدنی MD101 تولید ایران با باتری قابل شارژ + 24 ماه گارانتی – قیمت 4 میلیون و 300 هزار تومن
  2. راکت بازرسی بدنی MD102 تولید ایران با باتری قابل شارژ + 24 ماه گارانتی – قیمت 6 میلیون و 600 هزار تومن
  3. راکت بازرسی بدنی MD360 وارداتی با باتری قابل شارژ + 12 ماه گارانتی – قیمت 18 میلیون تومن
  4. راکت بازرسی بدنی PD140 وارداتی با باتری قابل شارژ + 12 ماه گارانتی – قیمت 19 میلیون تومن

این 4 تا مدل از بهترین راکت های بازرسی بدنی هستند که با بهترین کیفیت و قیمت به فروش می رسند. اگر نیاز به اطلاعات بیشتر برای خرید راکت بازرسی بدنی داشتید، شماره تماس واحد فروش این شرکت 09046960569 هست و خوبیش اینست که در خارج از ساعت اداری هم جوابگوی شما هستند.

آیا راکت بازرسی بدنی کنکور با راکت هایی که معرفی شد، تفاوت دارد ؟

خیر هیچ تفاوتی ندارد. راکت بازرسی بدنی کنکور همان راکت فلزیاب است و به دلیل اینکه در کنکور یا امتحانات مدرسه ها از این دستگاه برای پیدا کردن موبایل استفاده می شود، با این نام هم شناخته می شود. حتی گاهی به آن راکت گوشی یاب یا موبایل یاب هم گفته می شود.

این دستگاه یک ابزار بسیار مفید و کاربردی برای جلوگیری از تقلب در امتحان کنکور و مدرسه ها هست و استفاده از آن در مدارس دانشگاه ها به شدت در حال افزایش است.

راکت فلزیاب دستی کجاها استفاده می شود

این دستگاه ها در هر کجا که نیاز به بازرسی بدنی باشد، بجای تفتیش دستی مورد استفاده قرار می گیرد و سرعت و دقت آن هم نسبت به روش دستی و سنتی بیشتر است و علاوه بر آن حرمت و آبروی افراد هم حفظ می شود.

از راکت بازرسی بدنی در شرکت ها و کارگاه های مختلف تولیدی و صنعتی برای جلوگیری از خروج اشیاء با ارزش به خارج از شرکت استفاده می گردد.

راکت بازرسی فلزیاب دستی در ادارات، سمینارها و ارگان های مهم برای جلوگیری از ورود اشیاء خطرناک مثل چاقو، اسلحه، بمب و موارد مشابه کاربرد دارد.

در حال حاضر به صورت گسترده استفاده از راکت بازرسی بعنوان راکت موبایل یاب در مدرسه ها و کنکور در حال افزایش است.

احتمالا تا حالا استفاده از دستگاه های بازرسی مانند گیت بازرسی و راکت بازرسی را در فرودگاه ها هم دیده اید.

و بسیاری کاربردهای دیگر از جمله زندان ها ، سالن های ورزشی مثل استخر بخصوص زنانه ، موزه ها و … می شود از این دستگاه مفید استفاده کرد.

معرفی شرکت های دیگر در حوزه راکت بازرسی بدنی

شرکت های مختلفی راکت بازرسی فلزیاب می فروشند، تعداد اندکی از این شرکتها تولید کننده هستند که تعدادشان هم بسیار محدود است و بقیه شرکت ها وارد کننده هستند و یا بعنوان نماینده تولید کنندگان داخلی فعالیت دارند. در این مقاله یکی از فعالان این حوزه یعنی سایت zoomfing – زوم فینگ معرفی شد.

از جمله شرکت های مهم شرکت انطباق گستر سپهر ، مجله حضور و غیاب ، مهر پردازش ، پارسیان پرو هستند.

یکی از برندهای معروف داخلی تولید کننده دستگاه های بازرسی مانند راکت، برند آریوتک است که انواع تجهیزات را در ایران تولید می کنند .

 

1 نظر

  1. فکر کنم دوتا راکت بازرسی مدل md101 و ۱۰۲ برای شرکت آریوتک باشه دستگاههای بسیار خوبین و قیمت خوبی دارند در مقابل برندهای خارجی

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

نه + پانزده =