بهترین پماد برای اگزمای پوستی (درمان قطعی)
راهنمایی خرید بهترین پماد برای اگزمای پوستی برای درمان قطعی
توجه (سایت کافه راهنما هیچگونه مسئولیتی درباره کیفیت کالاهای معرفی شده ندارد و فقط برای راحتی و مقایسه مشخصات و قیمت محصولات در انتخاب کاربران این مقاله را تولید کرده است) توضیحات کلی و راهنمایی درباره این مقاله در زیر
 

بهترین پماد برای اگزمای پوستی همراه با راهنمایی خرید و معرفی یکی از فروشنده های داروی ترکیبی جهت درمان انواع اگزمای فصلی و دائمی حتما ادامه مقاله را بخوانید.

معرفی بهترین پماد و روغن برای درمان قطعی اگزمای پوستی در ابتدا

– پماد هیدروکورتیزون: این پماد قدرتمند قطعی برای درمان اگزما است و می تواند التهاب و خارش را کاهش دهد.
– پماد کالامین: این پماد ضد التهاب و ضد خارش است و می تواند علایم اگزما را بهبود بخشد.
– روغن نارگیل: این روغن ضد التهابی است که می تواند به تسکین علایم اگزما کمک کند و پوست را نرم و مرطوب نگه دارد.
– روغن آووکادو: این روغن حاوی ویتامین E است که می تواند به ترمیم پوست و کاهش التهاب در اگزما کمک کند.
– روغن چای درختی: این روغن ضد قارچ و ضد باکتری است و می تواند عفونت های مرتبط با اگزما را کاهش دهد و علایم آن را بهبود بخشد.


اگزما یکی از عارضه­ های پوستی است که امروزه بسیاری از افراد با آن درگیر هستند و به دنبال درمان قطعی اگزما می‌گردند. این مشکل باعث خارش، خشکی و پوسته‌پوسته شدن پوست می‌شود که با لکه­ های قرمز نیز همراه است؛ اما نگران نباشید؛ چون قرار است در این مطلب بهترین پماد برای اگزمای پوستی را به شما معرفی کنیم.

جهت راهنمایی و درمان قطعی اگزمای پوستی با شماره 09143703119 در تماس باشید. + واتساپ و ایتا هم می توانید در ارتباط باشید.

اگزما چیست؟

اگزما نوعی حساسیت است که در اثر عوامل آلرژی‌زا به وجود می­آید. از علائم آن می‌توان به لکه ­های قرمز روی پوست، التهاب، خشکی و همچنین خارش پوست اشاره کرد. البته گاهی هم اگزما، خود را به‌صورت جوش­های ریز نشان می‌دهد. این مشکل به‌قدری شایع است که در نیوزلند یک نفر از هر سه نفر به آن مبتلا است؛ همچنین 15 درصد کودکان این کشور نیز به این حساسیت دچار می‌شوند.

این بیماری در هر سنی می‌تواند رخ بدهد؛ اما در اکثر مواقع افراد از کودکی و در سال اول زندگی درگیر آن شده ­اند. هرچند اگزما معمولاً از دوران کودکی تا نوجوانی بهبود پیدا می‌کند؛ اما ممکن است در بعضی موارد شدید، تا بزرگسالی نیز همراه فرد باشد.

علت ابتلا به اگزمای پوستی

اگزما در اکثر مواقع به دلیل نوعی حساسیت به وجود می­آید؛ برای مثال حساسیت به خاک، گرده گل، حیوانات خانگی، لباس­های پشمی و یا مواد غذایی. این مشکل می‌تواند ارثی و یا ژنتیکی باشد، به این معنا که از یکی از اعضای خانواده به فرد رسیده است. همچنین ممکن است در سیستم ایمنی فرد اختلالی به وجود آمده باشد، به این صورت که پوست به طور ناخواسته ملتهب می‌شود اما با بهترین پماد برای اگزمای پوستی بهبود می­یابد.

عوامل محرک به مواد یا شرایطی گفته می‌شود که باعث تشدید حساسیت و اگزمای پوستی است. از جمله این محرک­های می‌توان به گرما، تعریق بیش از حد، شوینده­های شیمیایی، صابون­ها، استرس، گرد و غبار، خشکی پوست و عفونت پوست اشاره کرد. اگر به اگزما مبتلا هستید بهتر است ابتدا عامل محرک آن را شناسایی کرده و دیگر با آن تماسی نداشته باشید تا دچار مشکلات پوستی نشوید.

بهترین پماد برای اگزمای پوستی چیست؟

اگرچه بسیاری از پزشکان معتقدند که اگزمای پوستی قابل درمان نیست، اما می‌توان علائم آزاردهنده آن را کنترل کرد و کاهش داد که یکی از روش­های این کار استفاده از پمادهای مخصوص است. عملکرد این پمادها یا لوسیون­ها به‌گونه‌ای هستند که کمک می‌کنند تا رطوبت پوست حفظ شود و از آلرژی­ها در امان بماند. البته انتخاب پماد درمان اگزما کار آسانی نیست؛ چون امروزه این محصولات بسیار متنوع­تر از قبل شده و هرکدام فواید خاص خود را دارند؛ اما ما چند مورد از مؤثرترین‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.

جهت راهنمایی و درمان قطعی اگزمای پوستی با شماره 09143703119 در تماس باشید. + واتساپ و ایتا هم می توانید در ارتباط باشید.

کرم اگزما ژیناژن

کرم اگزما ژیناژن

جهت خرید اینترنتی پماد اگزما ژیناژن اینجا کلیک نمایید.

این کرم یکی از محصولاتی است که به طور تخصصی فقط برای درمان اگزما ساخته و تولید شده و باعث آبرسانی عمیق پوست و جلوگیری از خشکی آن می‌شود. یکی از دلایلی که به ‌راحتی می‌توانید به این کرم اعتماد کنید این است که در مواد اولیه­ اش، از عصاره­های گیاهی و روغن­های طبیعی استفاده شده؛ بنابراین پوست شما تحت عوامل شیمیایی قرار نمی‌گیرد و این محصول می‌تواند بهترین پماد برای اگزمای پوستی باشد.

کرم نرم‌کننده ثمین

کرم نرم‌کننده ثمین

جهت خرید اینترنتی پماد نرم‌کننده اینجا کلیک نمایید.

اوره و اوثرین از موادی هستند که به طور طبیعی روی پوست قرار دارند؛ اما هنگامی که میزان این مواد کم شود، پوست دچار خشکی و بدتر شدن اگزما می‌شود. طرز کار کرم نرم‌کننده ثمین هم به این صورت است که اوره و اوثرین را به میزان لازم در پوست تأمین می‌کند و باعث نرمی و لطافت آن می‌شود که علائم اگزما را کاهش می‌دهد.

کرم مرطوب‌کننده دکتر ژیلا

کرم مرطوب‌کننده دکتر ژیلا

جهت خرید اینترنتی کرم دکتر ژیلا اینجا کلیک نمایید.

یکی دیگر از محصولاتی که باعث تأمین اوره مورد نیاز پوست می‌شود کرم مرطوب‌کننده دکتر ژیلا است که در دو مدل به فروش می‌رسد. نوع اول دارای 10 درصد اوره و نوع دوم 5 درصد از آن است که طبیعتاً نوع اول قوی­تر عمل کرده و رطوبت بیشتری به پوست می‌دهد؛ اما با این حال با توجه به شدت اگزمای خود باید یکی را انتخاب کنید.

دمودکسلین

دمودکسلین

جهت خرید آنلاین پماد دمودکس اینجا کلیک نمایید.

یکی از عوامل ایجاد اگزما، وجود انگلی به نام دمودکس بر روی پوست است. پماد دمودکسیلین هم دقیقاً برای از بین بردن این انگل و کاهش علائم اگزما ساخته شده که از مواد تشکیل‌دهنده آن می‌توان به روغن درخت چای، عصاره آلوئه­ورا و محلول­های ضدقارچ و ضدباکتری اشاره کرد.

پماد کلوبتازول

پماد کلوبتازول

این پماد برای اگزما، پسوریازیس و درماتیت تجویز می‌شود که خارش و قرمزی پوست را کاهش می‌دهد؛ البته با توجه به تأثیر زیاد این محصول روی اگزما و قوی ‌بودن آن، فقط با نسخه پزشک در دسترس است.

حالا که با چند مورد از بهترین پمادها برای این عارضه آشنا شدید، به‌راحتی می‌توانید برای خرید پماد برای اگزمای پوستی اقدام کنید که این کار با مراجعه به داروخانه­ها و یا سفارش آنلاین امکان­پذیر است. البته به غیر از مواردی که گفته شد، پمادهای وازلین، ویتامین آ د، بتامتازون و هیدرو کورتیزون نیز برای تسکین علائم اگزما مفید هستند که بدون نسخه هم می‌توان آنها را تهیه کرد.

جهت راهنمایی و درمان قطعی اگزمای پوستی با شماره 09143703119 در تماس باشید. + واتساپ و ایتا هم می توانید در ارتباط باشید.


برای درمان اگزما چی بخوریم

1. مصرف غذاهای غنی از اسیدهای چرب امگا-3 مانند ماهی، بادام، آجیل و روغن کرچک به عنوان درمان اگزما مفید است.
2. مصرف غذاهای غنی از آنتی‌اکسیدان‌ها مانند میوه‌ها و سبزیجات تازه و رنگارنگ بهبود علائم اگزما را می‌تواند تسریع کند.
3. مصرف مواد غذایی غنی از ریزشدهای روی مانند گردو، بادام، کاکائو و گوجه فرنگی بهبود قابل توجهی در اگزما ایجاد می‌کند.
4. اطمینان حاصل کنید که دیت‌های غذایی‌تان به اندازه کافی حاوی روزانه‌ی مقدار ویتامین‌ها و مواد معدنی مورد نیاز برای حفظ سلامتی پوست شما باشد.
5. اصرار بر مصرف غذاهای با احتوای بالای شکر و چربی اشباع شده را کاهش دهید، زیرا این مواد می‌توانند علائم اگزما را تشدید کنند.
6. مصرف غذاهای گیاهی غنی از پروبیوتیک مانند کیفیر، کمپوچا و جوانه‌ها بهبود علائم اگزما را تسریع کرده و سیستم ایمنی را تقویت می‌کند.
7. استفاده از غذاهای ضد التهابی مانند زنجبیل، زردچوبه، سیر و گردو به عنوان تکمیلی در درمان اگزما می‌تواند مفید باشد.
8. به عنوان جایگزینی برای غذاهای آماده‌ی فراوری شده، مصرف غذاهای طبیعی و خانگی مانند سوپ‌ها و غذاهای پخته شده در خانه می‌تواند به بهبود علائم اگزما کمک کند.
9. مصرف غذاهای غنی از اسیدفولیک مانند اسفناج، لوبیا سبز و نخود فرنگی به عنوان یک منبع تغذیه سالم برای پوست مفید است.
10. مصرف غذاهای غنی از ویتامین C مانند پرتقال، گوجه فرنگی و تمشک به عنوان یک راهکار طبیعی برای کاهش التهاب و بهبود پوست اگزما مطمئن است.

کلام آخر

در این مطلب از کافه راهنما، به معرفی بهترین پماد برای اگزمای پوستی پرداختیم. با توجه به شایع بودن این عارضه، محصولاتی که برای درمان آن تولید می‌شود بسیار متنوع و زیاد است؛ اما از مؤثرترین آنها می‌توان به پماد ژیناژن، ثمین، دکتر ژیلا، دمودکسلین و کلوبتازول اشاره کرد که این محصولات با حفظ رطوبت پوست و محافظت از آن در برابر عوامل محرک، باعث کاهش علائم اگزما می‌شوند.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

هفت − 5 =