کد تخفیف شیلا تا 120 هزار تومان برای سفارش غذا

0
توجه (سایت کافه راهنما هیچگونه مسئولیتی درباره کیفیت کالاهای معرفی شده ندارد و فقط برای راحتی و مقایسه مشخصات و قیمت محصولات در انتخاب کاربران این مقاله را تولید کرده است) توضیحات کلی و راهنمایی درباره این مقاله در زیر
 
کد میزان تخفیف حداقل خرید توضیحات اضافه
mopon55 55000 تومان 250000 تومان فقط مخصوص سفارش آنلاین از وب‌سایت شیلا
mopon120 120000 تومان 600000 تومان
mop45 45000 تومان 250000 تومان
mop25 25000 تومان 140000 تومان
mop35 35000 تومان 190000 تومان

بعد از مشاهده این کدهای تخفیف، شاید به فکر خرید از رستوران‌های زنجیره‌ای شیلا افتاده باشید. پس قبل از آشنایی بیشتر با این رستوران‌ها، برای دریافت لیست جدیدتر کد تخفیف شیلا حتما به سایت موپُن که مرجع کدهای تخفیف است، سر بزنید. با دریافت کدهای تخفیف‌ جدید این رستوران‌ها، می‌توانید از غذاهای باکیفیت ارائه‌شده توسط شیلا با قیمتی بسیار مناسب‌ برخوردار شوید.

پس از این توضیحات ابتدایی، شاید بد نباشد بیشتر با رستوران‌های زنجیره‌ای شیلا آشنا شویم.

رستوران شیلا

فهرست توضیحات و محصولات این مقاله ( با کلیک روی هر عنوان به آن قسمت منتقل می شوید) :

رستوران‌های زنجیره‌ای شیلا

شیلا یکی از بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین رستوران‌های زنجیره‌ای در تهران است که در زمینه فست‌فود فعالیت دارد. منوی جامع این رستوران‌ها در زمینه فست‌فود و کیفیتی که در پخت غذاها رعایت می‌شود، باعث شده است که جزء رستوران‌های زنجیره‌ای پرطرفدار قرار بگیرند و در سایت‌هایی مانند اسنپ فود که امتیاز کاربران و مشتریان را به‌نمایش می‌گذارد، امتیاز و نظرات بسیار خوب و بالایی را دریافت کنند. تقریبا تمام شعبه‌های این رستوران زنجیره‌ای در سایت اسنپ فود امتیازی بالاتر از 4.5 ستاره دارند که این آمار فوق‌العاده نشان از کیفیت و خدمات بسیار خوب این رستوران‌ها است.

شعب رستوران‌های شیلا

همان‌طور که گفتیم، شیلا از مجموعه‌ای از رستوران‌ها و شعبه‌های مختلف تشکیل شده است و به همین خاطر به آن رستوران زنجیره‌ای می‌گویند. تا امروز، رستوران‌های زنجیره‌ای شیلا دارای 60 شعبه در سراسر تهران بزرگ هستند که با گذر زمان این تعداد در حال افزایش است. از مهم‌ترین شعبه‌های رستوران‌های زنجیره‌ای شیلا می‌توان به گیشا، آذربایجان، ستارخان، ونک، سعادت آباد، تهرانپارس، پیروزی، سهروردی شمالی، مطهری، شریعتی، پارک ملت، انقلاب و نارمک اشاره کرد. ممکن است شعبه‌های بسیار دیگری نیز از قلم افتاده باشند که توصیه می‌شود با مراجعه به سایت رستوران‌های زنجیره‌ای شیلا، لیست کامل شعبه‌ها را مشاهده فرمایید. شعبه‌های سمیه و حکیمیه نیز از شعبه‌های جدید شیلا هستند و به این تعداد در آینده‌ای نزدیک اضافه خواهد شد.

شعب شیلا

منوی رستوران شیلا

در این قسمت قصد داریم درباره منوی گسترده و جذاب رستوران‌های شیلا صحبت کنیم. پس از این صحبت‌ها ممکن است قصد خرید از این رستوران‌ها را داشته باشید و قطعا کد تخفیف سفارش غذا باعث می‌شود خریدی لذت بخش‌تر را تجربه کنید. برای دریافت این کدها حتما به سایت موپُن سر بزنید. در موپُن علاوه‌بر کدهای تخفیف شیلا، تخفیف‌های دیگری از سایر مراکز سفارش غذای آنلاین مانند اسنپ فود،‌دلینو و… نیز منتشر می‌شود.

رستوران‌های شیلا دارای منوی بسیار جذاب و با تنوع بالا هستند. در منوی این رستوران‌ها انواع پیتزاها مانند پپرونی، سبزیجات، رست بیف، پیتزا کویین، اسپینا چیکن، دونر استیک، سوجوک، اسپشیال پلاس و… که طعمی فوق‌العاده دارند، قرار گرفته است. علاوه بر این پیتزاها، آیتم دیگری با نام پیتزای فیتکس نیز در منوی این رستوران قرار دارد. یکی دیگر از دسته‌های غذای موجود در منوی این رستوران‌ها، پاسترونی است که در انواع چیکن آلفردو، گوشت و پنیر و پستوچیکن به‌فروش می‌رسد. استرامبولی یکی دیگر از بخش‌های منوی رستوران‌های زنجیره‌ای شیلا است. انواع برگر و ساندویچ مانند چیز برگر، ماشروم برگر، همبرگر، ساندویچ کراکف، بیف هات داگ، هات داگ کلاسیک و انواع بسیار دیگری از برگر و ساندویچ‌ها نیز در منوی این رستوران دیده می‌شود. بخش سوخاری این منو نیز شامل چیکن استریپس، چیکن چیز کلاسیک و چیکن چیز هات پلاس می‌شود. همچنین این منوی کامل شامل پیش‌غذاهایی مانند نان سیر، انواع سیب زمینی سرخ‌شده، انواع سالاد مانند سالاد سزار و انواع نوشیدنی‌ها می‌شود.

پیتزا شیلا

ساعات کاری شیلا

حالا که با شعبه‌ها و منوی رستوران‌های زنجیره‌ای شیلا آشنا شدیم شاید بهتر باشد با هم کمی بیشتر درباره‌ی این رستوران‌ها بدانیم. ساعت کاری این رستوران‌ها که در 2 وعده ناهار و شام خدمت‌رسانی دارند، معمولا از ساعت 11 تا ساعت 17 در وعده ناهار و از ساعت 17 تا 30 دقیقه بامداد در وعده‌ شام است؛ این ساعت کاری باعث می‌شود مشتریان در ساعات بسیاری از روز بتوانند از غذاهای این رستوران‌ها بهره‌مند شوند.

روش سفارش و ارسال در رستوران‌های شیلا

تنوع در این بخش از رستوران‌های زنجیره‌ای شیلا نیز بالاست. این رستوران‌ با قرار دادن چندین روش سفارش برای مشتری، باعث شده‌ است که مشتریان بتوانند به‌راحتی سفارش‌های خود را انجام دهند. یکی از این روش‌های ثبت سفارش از طریق سایت خود رستوران‌های زنجیره‌ای شیلا است که با وارد شدن به آن و انتخاب شعبه مورد نظر، می‌توانید به منوی آن شعبه دسترسی پیدا کنید و به‌راحتی از طریق سایت سفارش خود را به ثبت برسانید. روش‌های بعدی تماس مستقیم و سفارش حضوری است که باز هم با مراجعه به سایت و انتخاب شعبه مورد نظر، می‌توانید آدرس دقیق رستوران را به همراه شماره تماس آن‌ها را مشاهده کنید و سفارش خود را انجام دهید.

غیر از روش‌های ذکر شده‌ در بالا، یک روش سفارش دیگر که بسیار پرطرفدار است هم برای مخاطبان در دسترس قرار گرفته است و این روش، سفارش از طریق اسنپ فود است. با مراجعه به اسنپ فود و جستجوی شعبه مورد نظر، می‌توانید به‌راحتی سفارش خود را انجام دهید.

مزیت روش ثبت سفارش از رستوران شیلا از طریق اسنپ فود این است که شما می‌توانید از کد تخفیف اسنپ فود در سفارش خود استفاده کنید و مبلغ کل سفارش را پایین آورید. در ادامه چند مورد از کدهای اسنپ فود که در سفارش غذا از شیلا برای شما قابل استفاده است را معرفی خواهیم کرد. جهت دریافت کدهای بیشتر و جدیدتر به صفحه مربوط به اسنپ فود در وبسایت موپُن مراجعه کنید.

کد میزان تخفیف حداقل خرید توضیحات اضافه
SFMOP04CD513HM2RFG 80000 تومان 200000 تومان مخصوص خرید اول
SFMOPEU6S84TFNPICX 80000 تومان 200000 تومان مخصوص خرید اول

همچنین روش ارسال سفارش‌ها در رستوران‌های شیلا به‌ 2 صورت دریافت حضوری در شعبه مورد نظر یا ارسال با پیک صورت می‌گیرد.

شیلا اسنپ فود

موپُن، مرجع کدهای تخفیف سفارش غذا

اگر قصد خرید از رستوران‌های زنجیره‌ای شیلا را دارید، قطعا داشتن کد تخفیف باعث می‌شود از خرید خود بیشتر لذت ببرید. موپُن بهترین انتخاب برای یافتن این کدهای تخفیف است. در سایت موپُن علاوه بر رستوران‌های زنجیره‌ای شیلا می‌توانید به دیگر پلتفرم‌های سفارش غذا مانند دلینو دسترسی پیدا کنید. علاوه‌بر این کدهای تخفیف، می‌توانید در سایت موپُن کدهای تخفیف فروشگاه‌های بزرگ دیگری مانند دیجی کالا جت، تپسی، خانومی و… را نیز به صورت رایگان دریافت کنید.

سخن پایانی

ما در این مقاله با رستوران‌های زنجیره‌ای شیلا آشنا شدیم. شعبه‌های آن را نام بردیم، منوی این رستوران‌ها را با هم بررسی کردیم و اطلاعاتی درباره ساعت کاری و نحوه ارسال و سفارش این رستوران‌ها را به‌دست آوردیم. امیدواریم اگر قصد خرید از این رستوران‌های زنجیره‌ای را دارید، با استفاده از تخفیف‌های موجود در وبسایت موپُن از خرید خود لذت ببرید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

20 + شانزده =