چراغ مگنتی و طرح نورپردازی 

0
توجه (سایت کافه راهنما هیچگونه مسئولیتی درباره کیفیت کالاهای معرفی شده ندارد و فقط برای راحتی و مقایسه مشخصات و قیمت محصولات در انتخاب کاربران این مقاله را تولید کرده است) توضیحات کلی و راهنمایی درباره این مقاله در زیر
 

از سیستم های نور پردازی مدرن که در طراحی فضاهای داخلی کاربرد زیادی دارند، چراغ مگنتی هستند. با استفاده از چراغ های مگنتی می توان سبک های مختلف عمودی و افقی را بر روی دیوارها و سقف ها طراحی کرد و بسیاری از ایده های خلاقانه نور پردازی مغناطیسی را ایجاد کرد. بهره مندی از مزیت های مانند روش نصب سریع و جلوه تزیینی آن را مبدل به اولین انتخاب های برای انجام نور پردازی های مدرن کرده است. چراغ های مگنتی در سیستم مولتی ترک به صورت آهنربایی به ریل های قابل نصب می باشند. به شکلی که این امکان را فراهم می آورند که بتوان در هر زمانی با توجه به تغییر چیدمان فضا و نوع کاربری تغییرکنند. منابع نوری به آسانی جابه جا و حتی منابع جدید به سیستم اضافه می گردد.

فهرست توضیحات و محصولات این مقاله ( با کلیک روی هر عنوان به آن قسمت منتقل می شوید) :

مزیت های چراغ مگنتی

 بزرگترین مزیت روشنایی مگنتی ایمن بودن آن هاست. در حین نصب این چراغ ها نیازمند ابزار خاصی نیستند و می توانند خطرات آتش سوزی الکتریکی و سایر خطرات ناشی از اتصال روشنایی را از بین ببرند. از دیگر مزایای نور مغناطیسی میتوان به امکان اضافه کردن لامپ های زیاد به مسیر را اشاره کرد. این مسیرهای مغناطیسی دارای تعداد سوکت لامپ های از پیش تعیین شده نبوده و از این رو می توان به مقدار دلخواه وسایل روشنایی به آن اضافه کرد. بعد از نصب ریل مغناطیسی نیز با چراغ های مغناطیسی مختلف تجهیز می شوند. تعداد وسایل روشنایی آزادانه افزایش و کاهش می یابند.

چراغ مگنتی به عنوان راه حل هوشمندانه برای نور پردازی

سیستم های روشنایی و نورپردازی با گذر زمان دچار تحول شده اند و طراحی های جدید به خود گرفتند. در این راستا چراغ های مگنتی که به شکل های مختلفی طراحی شدند توانستند به عنوان یک راه حل نور آورانه برای روشنایی فضاهای مدرن به حساب آیند. چراغ های مگنتی با عنوان ها دیگری مانند؛ چراغ مولتی ترک؛ چراغ آهنربایی، چراغ های ریلی آهنربایی و چراغ های توکار و روکار آهنربایی قابل شناسایی هستند. چراغ های که در تمام سبک های نور پردازی مدرن کارایی فوق العاده ای دارند. در مسیرهای نصب شده می توانند به راحتی حرکت کند و شکل های مختلف نور پردازی را ارائه کنند. به صورتی که می توانید هر زمان که ارائه کردید و از مدل های نور پردازی مدرن بهره مند شوید.

ویژگی استفاده از چراغ مگنتی

امروزه چراغ مگنتی به دلیل طراحی جذاب بالا که طراحان دکوراسیون داخلی را ترغیب خواهد تا برای طراحی مدرن و نور پردازی خلاقانه از این چراغ ها بهره ببرند. جذابیت زیادی که به خانه  یا محل کار می بخشد.

چراغ مگنتی نورابین

  1. چیپست با کیفیت: در ساخت منابع نوری led لایت فیلد از چیپست آلمانی اوسرام استفاده می شود.  2- بدنه آلومینیومی: بدنه چراع از فلز آلومینیوم با آلیاژ با کیفیت ساخته می شود. به همین دلیل تا حد مناسبی در برابر ضربه و دفرمه شدن مقاومت از خود نشان می دهد.3-  رنگ الکترواستاتیکی: رنگ الکترواستاتیکی مشکی از ضد و خش بوده و در ماندگاری و نگهداری وزیبایی چراغ مگنتی تاثیر زیادی دارد. 4- ایمنی زیاد: منبع تغذیه ولتاژ Ac220 را به 48  ولت DC تبدیل می کند و به کل  ریل برق رسانی خواهد کرد و برای انسان بی خطر به شمار می رود.

5- تنوع رنگ: رنگ نور این چراغ ها به صورت آفتابی  3000k کلوین و نچرال استاندارد 4000k ساخته شده اند.  6- صرفه جویی در مصرف انرژی : به دلیل توان مصرفی پایین و روشنایی بالا می تواند در کاهش مصرف برق نقش تاثیر گذاری داشته باشد.

انواع چراغ مگنتی

تولیدکنندگان چراغ مگنتی افزایش تنوع و جذابیت را جز اولویت ها قرار داده اند. اگر شما هم به دنبال نمایش جذاب و انعطاف پذیر یا برجسته کردن فضایی از دکوراسیون داخلی خود می باشید می توانید از مدل های مختلف چراغ های مگنتی برای این کار بهره ببرید.

چراغ مگنتی و ریلی

چراغ مگنتی آویز

چراغ آویز مدرن از جایگزین های مناسب برای لوسترهای قدیمی به شمار می رود. چراغ های مگنتی با برخورداراای از قابلیت های مولتی ترک دست طراحان را برای ایجاد نور پردازی مدرن باز نگه می دارند.

چراغ مگنتی خطی

 چراغ های مگنتی خطی که به صورت مستطیل طراحی شده اند و اکثر طراحان دکوراسیون از این چراغ ها برای تامین نور فضاهای داخلی ساختمان به صورت خطی بهره می برند. استفاده چراغ خطی مگنتی به صورت پیوسته یا کنار هم جذابیت دکوراسیون فضای شما را چند برابر می کند. میتوانید  از فروشگاه نورابین تهیه فرمایید.

چراغ ریلی مگنتی

چراغ مگنتی ریلی نوعی چراغ روشنایی به شمار می رود که با استفاده از آهنربا برای نصب روی ریل یا مسیر فلزی کارایی دارد. این نوع چراغ ها معمولا در فضاهای داخلی یا خارجی به عنوان یک راه حل روشنایی قابل تنظیم و انعطاف پذیر مورد  نیاز هستند. به علاوه در مکان های مانند گالری های هنری، فروشگاه های خرده فروشی، موزه ها و سایر محیط های تجاری و صنعتی به کار گرفته شوند. چراغ های ریلی مگنتی یک سیستم روشنایی بوده که می تواند آزادانه در ماژول ها مطابق با نیازهای شما حرکت کنند. در چراغ ریلی مگنتی روش نصب سریع و دکوراسیون مینیمالیستی موجب آن گردیده که به اولی انتخاب برای طراحان داخلی ساختمان تبدیل شود.  این مدل از چراغ های مگنتی ریلی با سبک مینیمالیست سازگاری خوبی می تواند داشته باشد و برای روشنایی کل فضا محصولی منحصر به فرد است.

چراغ ریلی و مگنتی

 کاربردهای چراغ مگنتی

چراغ های مگنتی از یک تکنولوژی به روز در حوزه روشنایی برخوردارند. درجه حفاظتی چراغ مگنتی  برابر با IP 20 می باشد که برای نور پردازی داخلی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. در طراحی نور فضاهایی مانند گالری ها، موزه ها، کافه و رستوران ها؛ مکان های تجاری، ساختمان های مدرن و منازل از سیستم مولتی ترک بهره گرفته می شود. چراع ریلی مگنتی از نمونه سیستم های روشنایی لامپ ال ای دی جدید به حساب می رود که طراحی آن با استفاده از تکنولوژی های مغناطیسی صورت می گیرد. نحوه استفاده از این لامپ ها به صورتی می باشد که می توان منبع نور و ریل سیستم روشنایی نور را با استفاده از آهنربا به یکدیگر متصل کرد. از ویژگی های مهم چراغ مگنتی این است که می توانید ریل و منبع نور را در هر زمان با استفاده از آهنربا حرکت دهید و یا جابه جا نمایید. در مورد کاربرد چراغ های مگنتی چند ریلی باید گفت که این لامپ ها در طراحی سیستم های روشنایی داخلی و خارجی به کار گرفته می شوند و می توان از آن ها برای مصارف خانگی؛ مسکونی، اداری، تجاری و محیط های صنعتی و در بیمارستان ها؛ امکان عمومی و خصوصی و غیره استفاده کرد. چراغ مگنتی ریلی به عنوان یک ابزار تزیینی در صنعت معماری کارایی دارد  و طراحی انواع دکوراسیون می تواند به کار رود. در واقع فناوری و قابلیت های منحصر موجب قدرت نمایی بیشتر این محصولات در حوزه نور پردازی کرده است. با این ویژگی که شما می توانید بسته به سبک دکوراسیون انتخابی خود سیستم های نور پردازی را جابه جا کنید.

برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان نورابین تماس حاصل فرمایید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

7 + شانزده =