با فرایند نوبت گیری از بهترین پزشکان مشکلات ادراری آشنا شوید!

0
توجه (سایت کافه راهنما هیچگونه مسئولیتی درباره کیفیت کالاهای معرفی شده ندارد و فقط برای راحتی و مقایسه مشخصات و قیمت محصولات در انتخاب کاربران این مقاله را تولید کرده است) توضیحات کلی و راهنمایی درباره این مقاله در زیر
 

نوبت گیری از پزشکان متخصص همواره چالش های خاص خود را دارد زیرا پزشکان متخصص مراجعه کنندگان بسیاری دارند که به دلیل پاره وقت کار کردن آنها در مطب ها، رزرو نوبت در بسیاری از موارد کاری وقت گیر و سخت خواهد بود، در همین راستا در این بخش فرایند نوبت گیری از بهترین پزشکان مشکلات ادراری آشنا را مورد بررسی قرار می دهیم، جهت کسب اطلاعات تکمیلی در این خصوص با ما همراه باشید.

کوچک شدن کلیه؛ راه های درمان و علائم کوچک شدن کلیه

بیماری ها و مشکلات کلیه و ادراری کدام اند؟

مشکلات ادراری مشکلات مرتبط به کلیه، مجاری ادراری و دستگاه تناسلی است زیرا این ارگان ها به هم متصل هستند، در صورت بروز هر گونه مشکلی در یکی از این اعضا، سایر اعضا نیز دچار مشکلاتی خواهد شد، برخی بیماری های مرتبط به کلیه و مجاری ادراری شامل؛ سرطان مثانه، عفونت های مخمری، پایین نیامدن بیضه ها در کودکان، سرطان غدد فوق کلیه ، واریکوسل، سرطان کلیه ها، سرطان بیضه ها، مثانه بیش فعال، عفونت های مقاربتی، سندرم مثانه دردناک، نازایی در مردان ، قطع رگ های بالای بیضه ها ، سرطان های پروستات، هیپوسپادیاس، آتروفی سیستم چندگانه، شب ادراری و بی اختیاری در کودکان، تنگی مجاری ادراری و… می باشد.

پزشکان متخصص مشکلات ادراری کدام اند؟

پزشکان متخصص کلیه و مجاری ادراری که متخصص اورولوژی نامیده می شوند، به صورت کاملا تخصصی با آموزش های آکادمیکی که در طی سالیان تحصیل کسب کرده اند، مشکلات و بیماری مرتبط به کلیه، مجاری ادراری و اندام تناسلی را مورد تشخیص قرار داده و درمان می کنند.

یک متخصص اورولوژی طی 7 سال تحصیل در دوره پزشکی عمومی، مدرک پزشکی عمومی را کسب می کند، پس از آن طی 5 سال تحصیل در دوره تخصص پزشکی، تخصص خود را در رابطه با بیماری های کلیه و مجاری ادراری کسب می کند و پس از آن نیز 1 الی 3 سال تحصیل نیاز خواهد داشت تا بتواند فوق تخصص خود را کسب کند.

سنگ کلیه ( علت , انواع ,علائم , درمان , پیشگیری) - مجله پزشکی مدیک پاب

یک متخصص کلیه و مجاری ادراری چه اعضایی از بدن را جهت تشخیص بیماری ها ،مورد بررسی قرار می دهد؟

یک متخصص اورولوژی، جهت پیشگیری، تشخیص و درمان بیماری های مربوط به کلیه و مجاری ادراری؛ کلیه ها، آلت تناسلی، غده پروستات، بیضه مردان، کیسه های منی، مجاری ادراری ، حالب مثانه، اپی دیدیم و غدد آدرنال و تمام اعضای دستگاه تناسلی و سیستم ادراری را مورد ارزیابی قرار می دهد زیرا تمام این اعضا به هم متصل هستند.

به دلیل مرتبط بودن این اعضا بهم، در صورت بروز هر گونه بیماری در این اعضا، کلیه اعضا درگیر خواهند شد.

زمینه فعالیت متخصصان اورولوژی در چه زمینه ای می باشد؟

عده ای از متخصصان اورولوژی بیماری های عمومی کلیه و مجاری ادراری را مورد تشخیص و درمان قرار می دهند، در صورتی که عده ای دیگر از متخصصان تنها در موارد خاصی، تخصص دارند، به عنوان مثال؛

● متخصص انکولوژی اورولوژی: این پزشک متخصص تنها سرطان های سیستم ادراری نظیر؛ سرطان کلیه، مثانه، پروستات و بیضه ها را مورد مداوا قرار می دهد.

● اورولوژی زنان: این پزشک متخصص تنها بیماری های مرتبط با دستگاه ادراری و تناسلی زنان را بررسی و درمان می کند.

● نازایی در مردان: متخصص نازایی در مردان به بررسی و درمان عدم باروری مردان می پردازد.

● اورولوژی کودکان: اورولوژیست کودکان، بیماری های کودکان را تشخیص و درمان می کند.

درد کلیه چیست؟ چه درمان هایی دارد؟ – مجله سلامت دکترتو

چرا باید جهت تشخیص و درمان مشکلات کلیه و مجاری ادراری به متخصص اورولوژی مراجعه کرد؟

عمدتا پزشکان عمومی به راحتی می توانند مشکلات دستگاه ادراری و کلیه ها را درمان کنند، اما متخصصان اورولوژی علائم بیماری های کلیه و مجاری ادراری را به طور دقیق تر و موثرتر مورد تشخیص و درمان قرار می دهند، لذا درمان این مشکلات به گونه ای خواهد بود که دیگر باز نخواهند گشت.

یک متخصص کلیه و مجاری ادراری در مواردی که نیاز به مشورت با سایر متخصصان اورولوژی دارد، از نظرات و تشخیص آنها نیز استفاده می کند، به عنوان مثال در مورد سرطان مثانه علاوه بر متخصص اورولوژی، به متخصص انکولوژی نیز باید مراجعه کرد و از نظرات این متخصص نیز باید استفاده کرد.

بهترین پزشکان مشکلات ادراری کدام اند؟

بهترین پزشکان مشکلات ادراری پزشکانی هستند که علاوه بر مهارت و تجربه بالا در تشخیص و درمان مشکلات ادراری، با رفتار مناسب و خوش رویی بتوانند با بیماران ارتباط برقرار کرده و در آنها اعتماد ایجاد کنند.

بهترین پزشکان مشکلات ادراری همواره دانش پزشکی خود را مطابق با آخرین تکنیک های پزشکی روز دنیا، بروزرسانی کرده و از جدیدترین و پیشرفته ترین تجهیزات پزشکی در تشخیص و درمان مشکلات ادراری استفاده کنند.

با مراجعه به وب سایت پذیرش 24 می توانید تعداد بسیاری زیادی از بهترین پزشکان مشکلات ادراری را پیدا کنید.

این پزشکان از سراسر کشور در پذیرش 24 دور هم جمع شده اند تا به کاربران بهترین و تخصصی ترین مشاوره های پزشکی را ارائه دهند.

از این رو برای دریافت نوبت از این متخصصین می توانید به صفحه نوبت گیری بهترین پزشکان مشکلات ادراری مراجعه کنید.

خطر پس زدن در اعمال پیوند کلیه

چگونه از بهترین پزشکان مشکلات ادراری نوبت بگیریم؟

اگرچه می توان از طریق پذیرش 24 برای ویزیت حضوری از پزشکان مشکلات ادراری، به صورت اینترنتی نوبت رزرو کرد اما رسالت اصلی متخصصان اورولوژی سایت پذیرش 24 ، ارائه مشاوره آنلاین پزشکی به کاربران است.

به منظور دریافت مشاوره آنلاین از پزشکان متخصص اورولوژی، ابتدا باید از میان لیست اسامی پزشکان اورولوژی معرفی شده، با بررسی رزمه کاری، سوابق تحصیلی، سوابق طبابت و سایر اطلاعات درج شده در سایت، یک پزشک متخصص را جهت دریافت مشاوره آنلاین انتخاب کنید.

پس از انتخاب یک متخصص اورولوژی، لازم است که حق مشاوره پزشک از طریق کارت های بانکی عضو شتاب پرداخت شود تا نزدیک ترین زمان ممکن برای نوبت دهی، برای شما رزرو گردد.

پس از رزرو نوبت در ساعت مشخصی که به کاربر اعلام خواهد شد می توان از طریق تماس تلفنی یا متنی با متخصص اورولوژی در مورد مشکلات کلیه و مجاری ادراری صحبت کرده و مشاوره پزشکی دریافت نمود.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

شانزده − هفت =