مراکز برگزاری آزمون آیلتس در تهران
توجه (سایت کافه راهنما هیچگونه مسئولیتی درباره کیفیت کالاهای معرفی شده ندارد و فقط برای راحتی و مقایسه مشخصات و قیمت محصولات در انتخاب کاربران این مقاله را تولید کرده است) توضیحات کلی و راهنمایی درباره این مقاله در زیر
 

برگزاری آزمون آیلتس حتما باید در مراکز معتبر انجام شود و زیر نظر سازمان آموزشی IDP باشند. به همین منظور و برای آشنایی شما با این مراکز در تهران، آن ها را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد. دوره های آموزشی در آموزشگاه زبان ملل کمک بسیار بزرگی برای شما عزیزان خواهد بود و مطمئنا با ثبت نام در موسسه قدم بزرگی برای موفقیت خود بر می دارید. مراکز زیادی در تهران و در سر تا سر ایران برای برگزاری این آزمون وجود دارد که شما باید با آن ها آشنا شوید و مناسب تربن مکان را انتخاب نمایید.

فهرست توضیحات و محصولات این مقاله ( با کلیک روی هر عنوان به آن قسمت منتقل می شوید) :

آزمون آیلتس چیست؟

گفتنی است که آزمون آیلتس، یک آزمون بسیار استاندارد و منصفانه محسوب می شود. از معتبر ترین آزمون ها برای زبان انگلیسی در سراسر جهان، آزمون آیلتس است که می توانید با مراجعه به مراکز معتبر برای شرکت در آن اقدام نمایید. در ایران تنها سازمان سنجش مجاز است که برای برگزاری آزمون آیلتس اقدام نماید. مراکزی که تحت نظارت این سازمان نباشند اصلا صلاحیت و اعتباری در این زمینه ندارند و غیر قانونی محسوب می شوند. این نکته زا حتما به خاطر بسپارید که برای دریافت مدرک معتبر در آزمون آیلتس حتما باید از طریق مراکز معتبر و تحت نظارت سازمان سنجش اقدام نمایید. در ادامه تعدادی از مراکز معتبر آزمون آیلتس در تهران را به شما عزیزان معرفی می کنیم.

مدارک لازم برای ثبت نام در آزمون آیلتس

برای برگزاری آزمون آیلتس حتما در مراکز معتبر ثبت نام نمایید. در این مقاله این مراکز را معرفی می کنیم. اما در این قسمت مدارک لازم برای ثبت نام را توضیح خواهیم داد. حتما قبل از اقدام برای ثبت نام برای آزمون آیلتس، این مدارک را آماده نمایید. این مدارک شامل موارد زیر هستند:

  • پاسپورت که حداقل باید شش ماه اعتبار داشته باشد.
  • فرم تکمیل شده آیلتس IELTS Application Form یا فرم ثبت نام آزمون آیلتس.
  • اسکن رنگی از صفحات اول و دوم پاسپورت
  • اسکن رنگی از کارت ملی هوشمند
  • عکس پرسنلی داوطلب با زمینه سفید
  • فیش پرداختی هزینه آزمون ( هزینه آزمون را باید پرداخت نموده و فیش را نزد خود نگه دارید.)

معرفی مراکز برگزاری آزمون آیلتس در تهران

در این قسمت مراکز معتبری که برای برگزاری آزمون آیلتس در نظر گرفته شده است را به شما عزیزان معرغی خواهیم کرد. حتما از طریق این مراکز معتبر اقدام نمایید.

موسسه آیلتس تهران

موسسه آیلتس تهران دوره های آموزشی را برگزار کرده و در شهرهای مختلف ایران مثل تهران، شیراز، کرج، اصفهان، زنجان و کیش آزمون آیلتس را برگزار خواهد کرد. برای ثبت نام در این موسسه برای برگزاری آزمون آیلتس می توانید به آدرس آن مراجعه فرمایید. آدرس این موسسه در فرمانیه، خیابان لواسانی، بعد از آقایی، ساختمان نامی، پلاک ۱۱۸، طبقه پنجم می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن موسسه آیلتس تهران تماس بگیرید. این شماره تلفن، ۰۲۱۹۱۰۰۸۰۰۷ است. همچنین می توانید وارد سایت این موسسه شوید‌. آدرس سایت را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم:

ieltstehran.com

موسسه آموزش عالی آزاد پروشات نوین

این موسیه نیز از مراکز معتبر برای برگزاری آزمون آیلتس در تهران است. در این موسسه نیز می توانید با خیال راحت برای ثبت نام اقدام نمایید. همچنین با شرکت در دوره های آموزشی این موسسه می توانید برای شرکت در آزمون آیلتس آمادگی بیشتری کسب نمایید. آدرس این موسسه، تهران، بزرگراه شهید مدرس شمالی، خیابان شهید دستگردی ( ظفر )، پلاک ۲۱۵، برج های طلایی کیش، طبقه اول می باشد. برای ارتباط راحت تر می توانید با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید:

  • ۰۲۱-۲۲۹۲۱۵۳۲
  • ۰۲۱-۲۲۹۲۱۵۲۴
  • ۰۲۱-۲۲۹۲۱۰۹۷
  • ۰۲۱-۲۲۹۲۱۵۷۹

اما سایت این موسسه نیز برای کسب اطلاعات بسیار لازم و ضروری است:

proshotportal.com

موسسه آموزش عالی عصر دین و دانش

از مراکز معتبر جهت برگزاری آزمون آیلتس در تهران می توان موسسه آموزش عالی عصر دین و دانش را نام برد. موسسه در سال ۱۳۷۴ فعالیت های خود را آغاز نموده و دوره های آموزشی آیلتس را برگزار می کند. این مرکز معتبر و تحت نظارت سازمان سنجش فعالیت دارد. آدرس این موسسه را در ادامه تقدیم خواهیم کرد.

آدرس موسسه آموزش عالی عصر دین و دانش

تهران، خیابان ولیعصر، ضلع شمالی پارک ساعی، کوچه ساعی یکم، بن بست دانش، موسسه آموزش عالی عصر دین و دانش.

شماره تلفن ها برای تماس و برقراری ارتباط با این موسسه به شرح زیر می باشد:

  • ۰۲۱-۸۸۶۴۴۶۹۱
  • ۰۲۱-۸۸۶۴۴۶۹۰

همچنین می توانید از طریق آدرس سایت این موسسه اطلاعات مهم‌ را به دست بیاورید:

ieltsadd.ir

موسسه فرهنگی و هنری ایرسا فام

این موسسه نیز از مراکز معتبر و تحت نظارت سازمان سنجش برای برگزاری آزمون آیلتس می باشد. برای ثبت نام و شرکت در آزمون آیلتس می توانید به این موسسه مراجعه نمایید. همچنین این موسسه دوره های آموزشی را برای آیلتس برگزار خواهد کرد. موسسه ایرسا فام در شهرهای مختلف این آزمون را انجام خواهد داد.

آدرس موسسه فرهنگی و هنری ایرسا فام: تهران، خیابان شریعتی، بالا تر از پل صدر، خیابان شهید میرزاپور، قلندری شمالی، بن بست ساناز، پلاک سه. شماره تلفن این موسسه نیز ۰۲۱-۷۵۲۹۲ می باشد. همچنین می توانید به سایت این موسسه مراجعه نموده و اطلاعات بیشتر را مشاهده نمایید. آدرس سایت موسسه:

irsafam.com

موسسه پارسیان

در پی معرفی مراکز معتبر جهت برگزاری آزمون آیلتس، موسسه پارسیان را به شما عزیزان معرفی می کنیم. فعالیت این موسسه از سال ۱۳۹۶ آغاز شده است. این موسسه معتبر دوره های آموزشی آیلتس را نیز برگزار خواهد کرد. آدرس این موسسه:

تهران، جنت آباد شمالی، نرسیده به اتوبان نیایش، جنب بانک سینا، پلاک ۲۶۸، طبقه سوم.

شماره تلفن موسسه پارسیان:

۰۲۱-۷۱۰۵۳۲۵۳

آدرس سایت جهت مراجعه و کسب اطلاعات بیشتر:

ielts-parsian.ir

دانشگاه آزاد اسلامی

یکی از مراکز معتبر برای برگزاری آزمون آیلتس، دانشگاه آزاد اسلامی است. این مرکز نیز تحت نظارت سازمان سنجش قرار دارد.

آدرس دانشگاه آزاد اسلامی: تهران، خیابان حافظ، پایین تر از خیابان جمهوری، رو به روی تالار بورس اوراق بهادار، ساختمان فرهیختگان، طبقه چهارم،

شماره تلفن این مرکز:

  • ۰۲۱-۶۶۳۴۸۸۶۲
  • ۰۲۱-۶۶۳۴۸۸۵۶

آدرس سایت دانشگاه آزاد اسلامی:

english.iau.ac.ir/ielts

توضیحات بیشتر درباره این مراکز

در این نوشتار مهم، مراکز معتبر برای برگزاری آزمون آیلتس را به شما معرفی نمودیم. تمام این موسسه ها تحت نظارت سازمان سنحش هستند. همچنین کاملا مجاز و زیر نظر موسسه IDP در استرالیا فعالیت می کنند. با خیال راحت می توانید در این موسسه ها ثبت نام نمایید.

توصیه های مهم جهت شرکت در این آزمون

عزیزانی که قصد دارند جها برگزاری آزمون آیلتس اقدام نمایند و در این آزمون شرکت نمایند، باید سعی کنند نمره آیلتس خود را بسیار بالا ببرند‌. برای موفقیت در این آزمون و کسب نتیجه مطلوب حتما باید تمام چهار مهارت زبانی خود را تقویت نمایید. در واقع باید سعی کنید به زبان انگلیسی تسلط کافی داشته باشید. در آموزشگاه زبان ملل دوره های بسیار عالی برگزار خواهد شد. کافی است که از طریق سایت، تلفن یا به صورت حضوری اطلاعات لازم را به دست بیاورید.

سخن پایانی

شما عزیزان در قالب این نوشتار مهم با مراکز معتبر جخت برگزاری آزمون آیلتس آشنا شده اید. تمام این مراکز تحت نظارت سازمان سنجش و موسسه IDP استرالیا می باشند. برای ثبت نام می توانید در هر کدام از این موسسه ها اقدام نمایید. آدرس، شماره تلفن و آدرس سایت هر کدام را برای شما عزیزان بیان شده است. سوالات خود را می توانید با کارشناسان ما به شماره 02144752000 مطرح نمایید. همچنین با شرکت در دوره های آموزشی آموزشگاه زبان ملل می توانید موفقیت خود را تضمین نمایید.

 

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

سه − یک =