چه آقایی چه خانم، با شلوار مام استایل تیپ شیک بزن!

0
توجه (سایت کافه راهنما هیچگونه مسئولیتی درباره کیفیت کالاهای معرفی شده ندارد و فقط برای راحتی و مقایسه مشخصات و قیمت محصولات در انتخاب کاربران این مقاله را تولید کرده است) توضیحات کلی و راهنمایی درباره این مقاله در زیر
 

در این مقاله می خواهیم برایتان توضیح دهیم که شلوار مام استایل را با چی ست کنیم تا تیپی شیک و زیبا داشته باشید. از آنجا که شلوار مام استایل در بین خانم ها و آقایان طرفدارهای زیادی پیدا کرده است، توصیه می کنم که حتما یک مدل از آن را در کمد لباستان داشته باشید. این مقاله به شما کمک خواهد کرد تا علاوه بر فهمیدن تفاوت شلوار مام استایل با مام فیت، لباس های هماهنگ با آن را بشناسید.

شلوار مام استایل چیست؟

شلوار مام استایل جدیدا در بین جوان ها محبوب شده است و به اصطلاح خودمانی مد روز به حساب می آید. این نوع شلوار معمولا گشاد است و فاق بلندی دارد. شاید برای ما که به فاق کوتاه و شلوارهای جذب عادت کرده ایم، ظاهر شلوار مام استایل کمی ناآشنا به نظر برسد؛ ولی اگر شیوه ترکیب آن با سایر لباس ها را بدانید، می توانید استایل جذابی داشته باشید. در ادامه توضیح می دهیم که شلوار مام استایل را با چی ست کنیم و تفاوت شلوار مام استایل با مام فیت را بررسی خواهیم کرد.

شلوار مام استایل

شلوار مام استایل را با چی ست کنیم

شلوار مام استایل مردانه و زنانه را می توانید با طیف وسیعی از لباس ها ست کنید. البته در ادامه مهم ترین ترفندها و پوشاک مناسب با این نوع شلوار را معرفی خواهم کرد. اگر این سوال برایتان پیش آمده که شلوار مام استایل مناسب چه اندامی است، باید به شما بگوییم که مام استایل جزو معدود شلوارهایی است که تقریبا با تمام قد و قواره ها و اندازه های مختلف بدن مناسب است. افراد چاق، لاغر و قد بلند می توانند مام استایل بپوشند و ظاهری زیبا داشته باشند.

شلوار مام استایل مردانه

شلوار های مام استایل فقط برای خانم ها نیست، درست است که اسم این شلوار به نظر زنانه میآید اما استایل های بی نظیری برای آقایان نیز میتوان با این سبک شلوار ست کرد. برای مثال ترکیب شلوار جین مام استایل مردانه با پراهن های آستین کوتاه مردانه در تابستان فوقا العاده است.(بیکوپلاس تخفیف ویژه روی پیراهن های مردانه گذاشته، از دستش نده😍)

با شلوار مام استایل مردانه چی بپوشیم؟

خرید شلوار بالا با تخفیف ویژه

شلوار مام استایل را با این لباس ها ست کنید

مانتو

مناسب ترین مانتو برای پوشیدن با شلوار مام استایل برای خانم ها، مانتوهای جلوباز هستند. پوشیدن یک شلوار مام استایل زنانه در کنار یک مانتو جلوباز، ظاهری مدرن و جوان پسندی ایجاد می کند. البته این شلوار برای تیپ اسپرت مناسب است و به این خاطر می توانید همراه با آن مانتو اسپرت یا کوتاه نیز بپوشید. مانتوهای بلند از آن جا که بخش بزرگی از این شلوار را می پوشانند، ست خوبی را با آن نمی سازند.

شلوار مام استایل با مانتو

 کفش اسپرت و پاشنه دار

اگر آقا هستید می توانید شلوار مام استایل را با هر نوع کفشی  به غیر از کفش های چرمی و مجلسی ست کنید. این قاعده برای خانم ها هم صدق می کند با این تفاوت که مام استایل با پاشنه بلند نیز شیک می شود. البته توجه داشته باشید که در هنگام انتخاب کفش حتما شلوار را بپوشید تا خیالتان از انتخابی که می کنید، راحت باشد.

تیشرت

یک تیپ تابستانه و بهاره زیبا، ترکیب شلوار مام استایل و تیشرت است. خانم ها و آقایانی که به تیپ اسپرت یا خیابانی علاقه دارد، این ترکیب را می پسندند. از نظر رنگی می توانید دور رنگ متضاد را انتخاب کنید و به طور مثال همراه با شلوار مام استایل مشکی، تیشرت سفید بپوشید.

یکی از فروشگاه هایی که می توانید انواع شلوار مام استایل و تیشرت را با قیمتی ارزان و کیفیتی خوب خریداری کنید، بیکوپلاس است. تمامی محصولات این آنلاین همیشه تخفیف دارای ضمانت بازگشت کالا هستند و می توانید هزینه آن را بعد از دریافت سفارش خود پرداخت کنید.

بلوز

برای فصل پاییز می توانید همراه با مام استایل بلوز جذب بپوشید. اگر فرد خجالتی نیستید یکی از ترکیب های جذاب با این مدل شلوار، پوشیدن بلوز کراپ است. استفاده از رنگ های شاد و روشن همراه با شلواری با رنگ هماهنگ، ترکیبی زیبا و جذابی را ایجاد خواهد کرد.

هودی

ترکیب مام استایل با هودی به عقیده خیلی از کارشناسان جزو ترکیب های برنده به حساب می آید. می توان با ست هودی و این شلوار، استایل اسپرت زیبایی داشت. البته باید خاطر نشان کنم که این ترکیب در بین جوانان طرفداران بیشتری دارد! اگر در اینستاگرام چرخی بزنید عکس های زیادی با این استایل خواهید دید. پوشیدن هودی با شلوار مام استایل در بین خانم ها و آقایان به یک اندازه محبوبیت دارد.

تفاوت شلوار مام استایل و مام فیت

اگر به بازار مراجعه کنید دو نوع شلوار پیدا خواهید کرد که هر دو در اسمشان مام دارند! ظاهرشان هم تقریبا شبیه هم است و به همین دلیل خیلی از خریداران آن ها را با هم اشتباه می گیرند. شلوار مام استایل گشادتر از مام فیت است. از اسمش هم می توانید این موضوع را بفهمید. از طرفی دیگر جنس شلوار مام استایل معمولا ضخیم تر از مام فیت است. شلوار مام فیت در قسمت دمپا گمی تنگ تر میشود. هنگام خرید حواستان باشد که این دو را اشتباه نکنید!

مام استایل با تیشرت

نتیجه گیری

در این مقاله توضیح دادیم که شلوار مام استایل را با چی ست کنیم. از مهمترین لباس هایی که برای این نوع شلوار مناسب هستند می توان به مانتو جلوباز، کفش اسپرت، تیشرت و هودی اشاره کرد. در انتها هم «تفاوت شلوار مام استایل و مام فیت» را بررسی کردیم. از آنجا که مام استایل با اکثر شکل های بدنی متناسب است، می توانید در فصل های مختلف سال در استایلتان آن را در نظر بگیرید. اگر می خواهید لباس و شلوار موردنظرتان را با تخفیف و قیمت مناسب تهیه کنید، توصیه می کنم فروشگاه بیکوپلاس را بررسی کنید. شما مام استایل ها و پوشاک متنوعی را می توانید در آن سفارش دهید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

نه + هجده =