بالش بارداری از کجا بخرم و کدام مدل بالش بارداری بهتره؟ [30 مدل محبوب]

0
توجه (سایت کافه راهنما هیچگونه مسئولیتی درباره کیفیت کالاهای معرفی شده ندارد و فقط برای راحتی و مقایسه مشخصات و قیمت محصولات در انتخاب کاربران این مقاله را تولید کرده است) توضیحات کلی و راهنمایی درباره این مقاله در زیر
 

در این مقاله قصد داریم در مورد بالش بارداری نکات ضروری را هنگام خرید توضیح بدهیم. تا بتوانید با کیفیت ترین مارک موجود در بازارار را خریداری کنید.

نکات مهم قبل خرید بالش بارداری باکیفیت و عالی

– تحقیق و بررسی نمونه‌های مختلف بالش‌های بارداری با کیفیت و عالی
– انتخاب بالشی که از مواد با کیفیت و با پارچه‌ای نرم و قابل شستشو ساخته شده باشد
– بررسی ابعاد و اندازه بالش بارداری و اطمینان از مناسب بودن آن برای بدن شما
– بررسی قابلیت تنظیم و پشتیبانی بالش بارداری به منظور به حداقل رساندن درد و ناراحتی‌های جسمانی
– بررسی امکان شستشو و نظافت آسان بالش بارداری و اطمینان از عدم تغییر شکل و کیفیت آن پس از شستشو
– مطمئن شدن از قیمت مناسب بالش بارداری و مقایسه آن با دیگر محصولات مشابه در بازار
– مشاوره با کسانی که تجربه استفاده از بالش بارداری دارند و نظرات آنها را در نظر گرفتن

بالش بارداری

طبق گفته پزشکان، خانم های باردار باید در هنگام استراحت به پهلو دراز بکشند. چون در این حالت مواد غذایی و اکسیژن به بهترین شکل ممکن به جنین می رسند. ولی این مدل خوابیدن در دوره بارداری مشکلاتی هم دارد و باعث بی خوابی، درد کمر، درد ران و گردن می شود.

تشک و بالش های معمولی برای خانم های باردار طراحی نشده اند و باعث درد و بی خوابی آن ها می شود. بهترین راهکار برای کاهش درد های ناشی از خوابیدن به پهلو خانم های باردار، استفاده از بالش بارداری است.

بالش بارداری، یک بالش دارای طراحی خاص و مناسب برای بدن بانوان باردار است که هنگام خواب می تواند بدن آن ها را پوشش دهد و خواب راحت را به آن ها هدیه دهد.

بالش بارداری از کجا بخرم + خرید

مشاهده لیست قیمت پرفروش ترین بالش بارداری موجود در بازار

بالش بارداری از کجا بخرم

خرید بالش بارداری مانند خرید چیز های دیگر نیاز به اطلاعات کافی دارد.

با کمی پرس و جو می توانید اطلاعات کافی و مورد نیاز خودتان را بدست آورید تا هنگام خوابیدن دچار مشکل نشوید.

الگوی بالش بارداری

بالش های بارداری انواع مختلفی دارند که شما باید بهترین مدل را برای خود پیدا کنید و اقدام به خرید یا دوخت آن کنید

مدل U شکل:

این مدل نسبت به مدل های دیگر سایز بزرگتری دارد و وزنشان هم بیشتر است و به طور کامل دور بدن را هنگام خواب می پوشاند که برای مشکل گودی کمر و درد های بدنی بسیار مناسب است.

مدل C شکل:

این مدل یکی از مدل های پرطرفدار بالش بارداری است که به شکل حرف C انگلیسی می باشد. دارای وزن کمتر و سایز کوچک تری نسبت به مدل های دیگر است.

مدل مثلثی شکل:

بالش های مثلثی برای کسانی که هنگام خواب دچار تنگی نفس و تپش قلب می شوند بسیار مناسب است.

شما می توانید این بالش را زیر سر برای جلو گیری از تنگی نفس قرار دهید. همچنین می توانید آن را زیر پهلوی خود برای راحتی بگذارید.

اگر هم قصد دارید خودتان بالش را بدوزید با یک جستجوی ساده در گوگل می توانید الگو های آن را تماشا کنید.

کدام مدل بالش بارداری بهتره؟

در انتخاب بالش بارداری باید به نکات زیر توجه کنید:

با توجه به وزن و فرم بدن باید بهترین بالش بارداری مناسب با مدل خوابیدنتان را انتخاب کنید.

بهتر است بالش با الیاف پلی استایرن پر شده باشد. این الیاف ضد بو و ضد آلرژی هستند و بعد از شسته شدن حالت آن ها تغییر نمی کند. باید مطمئن باشید بالشی که تهیه می کنید تحمل وزنتان را در دوران بارداری داشته باشد و این الیاف پیشنهاد ما به شما هستند.

حتما باید روکش آن قابل جدا شدن باشد تا بتوانید به راحتی آن را جدا کنید و بشویید.

یکی از موضوعاتی که کمتر کسی به آن توجه می کند سایز بالش بارداری است. باید بالشی را تهیه کنید که مناسب قد و هیکل شما با شد. درضمن اگر روی تخت می خوابید به سایز تخت و بالش دقت کنید.

بالش بارداری دی روحه

در دوران بارداری، به دلیل افزایش وزن مادر، ممکن است دچار کمر درد و خستگی های فراوانی شود. از این رو پزشکان همواره استفاده از بالش های بارداری را توصیه می کنند. دی روحه یا Die Ruhe، بیش از ده سال است که با تولید انواع بالش های بارداری خواب راحت را به مادران باردار هدیه می دهد.

خرید بالش بارداری دی روحه

مشاهده ارزانترین فروشنده بالش دی روحه

بالش بارداری هوشمند

بالش های بارداری هوشمند که به آن ها بالش بدن هم گفته می شود، خوابی راحت برای بانوان باردار فراهم می کند. در این محصول مواد مموری فوم استفاده شده که وقتی وزن بدن روی آن قرار می گیرد فوم داخل بالش شکل بدن را به خود گرفته و باعث خوابی راحت می شود.

خرید بالش بارداری هوشمند

مشاهده ارزانترین فروشنده بالش هوشمند

این بالش ها L شکل هستند که حتی برای آقایان، نوجوانان و افراد مسن مناسبند.

قیمت بالش بارداری یو شکل

ماه های بارداری دوران مهمی برای مادر و جنین است. مادر با داشتن خواب راحت می تواند به رشد بهتر جنین کمک کند. بالش های یو شکل بسیار مناسب مادران باردار هستند و خواب راحت را به آن ها هدیه می کند. قیمت بالش های بارداری بسته به کیفیت و سایز آن متفاوت است.

قیمت بالش بارداری یو شکل + خرید

مشاهده ارزانترین فروشنده بالش یو شکل

توجه: برای جلو گیری از بیمار شدن مادر و جنین از خرید بالش های بارداری بی کیفیت خوداری کنید.

پیشنهاد: راهنمایی خرید سیسمونی نوزاد [ لیست قیمت روز ]

پیشنهاد: راهنمایی خرید انواع عروسک نوزاد[لیست قیمت روز]

مزایای استفاده از بالش بارداری برای سلامتی

یکی از تغییراتی که در دوران بارداری با آن روبرو خواهید شد ، مشکل در خوابیدن است. هرچه شکم شما بزرگ تر می شود ، از خوابیدن لذت نخواهید برد و در نتیجه ساعت کمتری خواب را تجربه خواهید کرد. توجه داشته باشید که در لحظه آخر بارداری ، خواب شما به طور مکرر قطع می شود. در آخرین زمان بارداری است که مثانه توسط رحم در حال رشد تحت فشار قرار می گیرد و باعث می شود شما اغلب به خصوص در طول شب به دستشویی بروید.

کم خوابی در دوران بارداری رایج است زیرا یکی از راه های واکنش بدن به تغییراتی است که رخ می دهد. با این وجود ، کمبود خواب منجر به ایجاد احساس خستگی ، تحریک پذیری ، تغییر روحیه و سایر نتایج نه چندان مطلوب می شود و این موارد به چالش هایی اضافه می شود که در دوران بارداری باید با آنها کنار بیایید. انواع بالش های بارداری ، پاسخی برای مشکلات خواب شما هستند.

  • گردش خون آسان می کند: به زنان باردار توصیه می شود که به پهلو بخوابند تا گردش خون راحت را تقویت کنند. با این حال ، به دلیل اندازه شکم ، این وضعیت برای برخی ناخوشایند است. اما اگر از بالش بارداری استفاده شود ، با بالشتک و نرمی مناسبی که دارد ، راحتی آن تضمین می شود. می توانید بالش را به راحتی روی شکم یا قسمتهایی که برای خواب بهتر به بالشتک نیاز دارند تنظیم کنید.
  • از درد بدن جلوگیری می کند: با توجه به وزن اضافه شده در بدن ، برخی از قسمت ها مانند پاها ، باسن و کمر مستعد استرس و درد می شوند زیرا قسمتهایی هستند که اثرات وزن اضافه شده را “جذب” می کنند. هنگام خواب ، این بالش های بدن توسط بالش بارداری راحت می شوند. بالشتک و نرمی بالش راحتی مناسبی را برای این اعضای بدن ایجاد می کند ، در نتیجه باعث درد کمتری می شود و یا حتی به هیچ وجه ایجاد نمی شود.
  • ساعت خواب و استراحت طولانی تر می کند:  بدن شما در دوران بارداری تغییرات زیادی را متحمل می شود و درست است که به شما میزان صحیح استراحت و خواب را بدهید تا بتواند استرس و دردهایی را تحمل کند. بالش های بارداری خواب بهتری را ایجاد  می کنند و هرچه ساعت بیشتری به استراحت و خواب در روز بپردازید ، سلامتی و آمادگی بیشتری برای آینده کودک خود خواهید داشت.

پیشنهاد: راهنمایی خرید بالش طبی

بالش بارداری چیست؟

بارداری زن باردار که با بالش بارداری می خوابد

بالش بارداری بالشی است که می‌توانید از آن برای راحتی و کمک به کمر، شکم، باسن، شانه‌ها، سر و پاهای خود استفاده کنید – گاهی اوقات همه به طور همزمان! – همانطور که بدن شما در طول بارداری رشد می کند و تغییر می کند.

برخی از بالش های بارداری مدل های لوبیایی شکل و ساده ای برای شکم یا کمر شما هستند. برخی دیگر مدل های لوله ای شکل بزرگی هستند که به کل بدن شما کمک می کنند.

اینها تنها چند گزینه هستند، اما در ادامه، به جزئیات بیشتری در مورد برخی از ویژگی موجود دیگر خواهیم پرداخت.

بزرگترین بالش های بارداری حتی 360 درجه پشتیبانی می کنند تا به شما کمک کنند در سه ماهه اول، دوم و سوم بارداری راحت بخوابید.

با گزینه های بسیار زیاد، انتخاب بالش بارداری مناسب برای موقعیت منحصر به فرد شما می تواند چالش برانگیز باشد.

پیشنهاد خرید انواع بالش بارداری و شیردهی موجود در بازار

بالش بارداری طرح یو کد01

بالش بارداری طرح یو کد01

  • جنس: پارچه
  • جنس الیاف داخلی: پشم شیشه
  • ویژگی‌های نظافتی: قابلیت شست‌وشو در ماشین لباسشویی
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

نظرات خریداران:

1. + من برای خانمم گرفتم. به مناسبت روز مادر. و خودش میگه یکی از بهترین هدیه هایی که گرفته. من مدتها بود که میخواستم براش بخرم. ولی خانمم فکر میکرد پول دور ریختنه. تا اینکه یه شب استفاده کرد و حالا دیگه کاملا نظرش عوض شده. رنگ صورتی ش قشنگتر از اونیه که تو عکس افتاده. عکسش دیگه زیادی بیحاله! یه کم بزرگه که البته خب مدلشه و برای ما که جاش رو داشتیم موردی نبود. پشت کمر و بین زانوها رو کامل ساپورت میکنه. جاهایی که اواخر بارداری دردناک میشند. خلاصه که دست تولیدکننده ش درد نکنه! خدا خیرشون بده.

  • روکشش قابل تعویض و قابل شستشو هست.
  • ابعادش بزرگ و کاربردیه. فقط قیافه نیست. واقعا به درد میخوره.
  • بسیار راحته. نه خیلی نرم و نه سفت.
  • رنگ صورتی ش قشنگه
  • اگر تختتون کوچیک باشه یه کم اذیت میشید و طول میکشه تا بهش عادت کنید.

2. یه کپی از کار اصلی که متاسفانه نه ظاهر خوبی داشت، نه کاملا پر شده بود، نه جنس رویه خوبی داشت، پر از فضاهای خالی بود، کیفیت دوخت زیپ اصلا مثل تصویر که نبود هیچ خیلی افتضاح بود، من مرجوع کردم، حداقل اینکه فروشنده من کالای بسیار بدی فرستاده بودند، شاید بقیه فروشنده ها اینجوری نباشه.

3. + برای کسانی که در بارداری نمی‌توانند به پهلو بخوابند یا مشکل کمردرد دارند مناسب است و نسبت به سایر محصولات قیمت مناسبی دارد، فقط الیاف داخل آن کم بود که خودم مقداری اضافه کردم که سفت تر شود.


بالش بارداری مدل 001

بالش بارداری مدل 001

  • جنس: پارچه
  • جنس الیاف داخلی: پشم شیشه
  • ویژگی‌های نظافتی: قابلیت شست‌وشو در ماشین لباسشویی
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

نظرات خریداران:

  1. شبیه عکسش نیست و کیفیتش خیلی بده توی عکس با بند و دکمه کوچیک گرد میشه اما به دستم رسید با دو تا بند دراز بیخورد میشد گردش کرد خیلی نخکش شدس و زیپش اشغاله جوری که درمیاد باید زیپشو جابزنین از نظر اندازه توی عکسش یکم بزرگتره به نظرم خانم های حالمه براشون خیلی کاربدی نباشه چون واقعن کیفیت خوبی نداره و خیلی خیلی سنگینه!

  2. + نسبت به قیمتش خیلی خوبه. من برای شوهرم خریدم! حتما نیازی نیست باردار باشید. اگر عادت دارین شب به چیزی تکیه کنین یا پتو رو بغل کنید، یعنی این محصول مناسب شماست.
  3. دو لایه نبود، انگار یه ملافه یا پشت دری پارچه متری هزار تومن رو دادی بچه ده ساله واسه تمرین کلاسش یه بالشت بدوزه، دقیقا هم سایز خودش دوخته ، مناسب برای کودکان، برای مادر قدش کوتاست و تا ناف میرسه نهایت خیلی هنر کنه ، زیپ رو باز کنی الیاف داخل بالشت رو میبینی، حتی از پارچه نرم استفاده نشده قشنگ جنس پارچش متری هزار تومنه در عرض سه متر افتضاح واقعی اینو تو بازار ببینی نهایت براش ۲۰ ۳۰ تومن بپردازی زیپ بزرگ مزاحمه خیلی وقتا بدن رو اذیت میکنه خواب راحت رو راحت تر میکنه یه د …
  4. + عالی و پر کاربرد نه تنها در دوران بارداری شیردهی و در دوران نوزادی و محافظ تخت دوران کودکی

بالش بارداری طرح u

بالش بارداری طرح u

  • رده سنی: 0 تا 6 ماهگی
  • جنس: پارچه
  • جنس الیاف داخلی: پلی‌استر
  • ویژگی‌های نظافتی: قابلیت شست‌وشو در ماشین لباسشویی
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
بالش بارداری مدل تاوا کد 110

بالش بارداری مدل تاوا کد 110

  • رده سنی: تا 2 سال
  • فرم بالش شیردهی: U
  • جنس: پارچه
  • جنس الیاف داخلی: پلی‌استر
  • ویژگی‌های نظافتی: قابلیت شست‌وشو
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
بالش بارداری زیکلاس مد مدل ZKY-PC

بالش بارداری زیکلاس مد مدل ZKY-PC

  • جنس: پنبه
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
بالش بارداری کد 05 j

بالش بارداری کد 05 j

  • جنس: پارچه
  • جنس الیاف داخلی: پلی‌استر
  • ویژگی‌های نظافتی: قابلیت شست‌وشو در ماشین لباسشویی
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
بالش بارداری مدل نوین

بالش بارداری مدل نوین

  • رده سنی: 0 تا 6 ماهگی
  • جنس: پارچه
  • جنس الیاف داخلی: پلی‌استر
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
بالش بارداری مدل ال الماس شهر

بالش بارداری مدل ال الماس شهر

  • رده سنی: تا 2 سال
  • جنس: نخ
  • جنس الیاف داخلی: پلی‌استر
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
بالش شیردهی دی روحه مدل خرس خوابالو

بالش شیردهی دی روحه مدل خرس خوابالو

  • رده سنی: 0 تا 24 ماهگی
  • جنس: پنبه
  • جنس الیاف داخلی: پلی‌استر
  • ویژگی‌های نظافتی: قابلیت شست‌وشو در ماشین لباسشویی
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
بالش شیردهی دی روحه مدل تامی پیلو طرح شوالیه

بالش شیردهی دی روحه مدل تامی پیلو طرح شوالیه

  • رده سنی: 0 تا 24 ماهگی
  • جنس: پنبه
  • جنس الیاف داخلی: پلی‌استر
  • ویژگی‌های نظافتی: قابلیت شست‌وشوی روکش
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
بالش شیردهی دی روحه مدل Nursing

بالش شیردهی دی روحه مدل Nursing

  • رده سنی: 0 تا 12 ماهگی
  • جنس: پنبه
  • جنس الیاف داخلی: پلی‌استر
  • ویژگی‌های نظافتی: قابلیت شست‌وشو در ماشین لباسشویی
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
بالش شیردهی دی روحه مدل اژدها سوار

بالش شیردهی دی روحه مدل اژدها سوار

  • رده سنی: 0 تا 24 ماهگی
  • جنس: پنبه
  • جنس الیاف داخلی: پلی‌استر
  • ویژگی‌های نظافتی: قابلیت شست‌وشو در ماشین لباسشویی
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
بالش شیردهی تاپ دوزانی مدل بالون

بالش شیردهی تاپ دوزانی مدل بالون

  • رده سنی: 0 تا 24 ماهگی
  • جنس: پنبه
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
بالش شیر دهی مدل محافظ نوزاد

بالش شیر دهی مدل محافظ نوزاد

  • رده سنی: 0 تا 18 ماهگی
  • جنس: پارچه
  • جنس الیاف داخلی: پلی‌استر
  • ویژگی‌های نظافتی: قابلیت شست‌وشو
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
بالش آنتی رفلاکس ویونا کد 1012

بالش آنتی رفلاکس ویونا کد 1012

  • رده سنی: 0 تا 24 ماهگی
  • جنس: پنبه
  • جنس الیاف داخلی: فوم
  • ویژگی‌های نظافتی: قابلیت شست‌وشوی روکش
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
بالش شیردهی دی روحه مدل جنگل

بالش شیردهی دی روحه مدل جنگل

  • رده سنی: 0 تا 24 ماهگی
  • جنس: پنبه
  • جنس الیاف داخلی: پلی‌استر
  • ویژگی‌های نظافتی: قابلیت شست‌وشو در ماشین لباسشویی
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
بالش شیردهی مدل فیل

بالش شیردهی مدل فیل

  • رده سنی: 0 تا 12 ماهگی
  • جنس: پارچه
  • جنس الیاف داخلی: پشم شیشه
  • ویژگی‌های نظافتی: قابلیت شست‌وشو در ماشین لباسشویی
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
بالش شیردهی مدل فیل

بالش شیردهی مدل فیل

  • جنس: پارچه
  • جنس الیاف داخلی: پشم شیشه
  • ویژگی‌های نظافتی: قابلیت شست‌وشو در ماشین لباسشویی
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
بالش شیردهی دی روحه مدل بیشه

بالش شیردهی دی روحه مدل بیشه

  • رده سنی: 0 تا 24 ماهگی
  • جنس: پنبه
  • جنس الیاف داخلی: پلی‌استر
  • ویژگی‌های نظافتی: قابلیت شست‌وشوی روکش
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
بالش شیردهی دی روحه مدل دایناسور کوچولو

بالش شیردهی دی روحه مدل دایناسور کوچولو

  • رده سنی: 0 تا 24 ماهگی
  • جنس: پنبه
  • جنس الیاف داخلی: پلی‌استر
  • ویژگی‌های نظافتی: قابلیت شست‌وشو در ماشین لباسشویی
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
بالش شیردهی دی روحه مدل پرنسس

بالش شیردهی دی روحه مدل پرنسس

  • رده سنی: 0 تا 24 ماهگی
  • جنس: پنبه
  • جنس الیاف داخلی: پلی‌استر
  • ویژگی‌های نظافتی: قابلیت شست‌وشو در ماشین لباسشویی
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
بالش شیردهی دی روحه مدل یونیکورن

بالش شیردهی دی روحه مدل یونیکورن

  • رده سنی: 0 تا 24 ماهگی
  • جنس: پنبه
  • جنس الیاف داخلی: پلی‌استر
  • ویژگی‌های نظافتی: قابلیت شست‌وشو در ماشین لباسشویی
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
بالش شیردهی شایلی مدل کلاسیک

بالش شیردهی شایلی مدل کلاسیک

  • رده سنی: 0 تا 24 ماهگی
  • فرم بالش شیردهی: C
  • جنس: پارچه ، پنبه
  • جنس الیاف داخلی: پلی‌استر
  • ویژگی‌های نظافتی: قابلیت شست‌وشو در ماشین لباسشویی
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
بالش شیردهی کودک مدل مارال

بالش شیردهی کودک مدل مارال

  • رده سنی: 0 تا 36 ماهگی
  • فرم بالش شیردهی: O ، U ، C
  • جنس: پولیشی
  • جنس الیاف داخلی: الیاف مصنوعی
  • ویژگی‌های نظافتی: قابلیت شست‌وشو
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
بالش شیردهی دی روحه مدل سنجاب کوچک

بالش شیردهی دی روحه مدل سنجاب کوچک

  • ویژگی‌های بالش شیردهی: دارای بند قابل تنظیم ، دارای جیب ، دارای کمربند
  • رده سنی: 0 تا 24 ماهگی
  • فرم بالش شیردهی: C
  • جنس: پنبه
  • جنس الیاف داخلی: پلی‌استر
  • ویژگی‌های نظافتی: قابلیت شست‌وشو در ماشین لباسشویی
  • ویژگی بیشتر
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
بالش شیردهی طرح ستاره کد S2500

بالش شیردهی طرح ستاره کد S2500

  • رده سنی: 0 تا 6 ماهگی
  • جنس: پارچه
  • جنس الیاف داخلی: پلی‌استر
  • ویژگی‌های نظافتی: قابلیت شست‌وشو در ماشین لباسشویی
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
بالش شیردهی مدل ابرتاجدار کد 97005

بالش شیردهی مدل ابرتاجدار کد 97005

  • رده سنی: 0 تا 6 ماهگی
  • جنس: پارچه
  • جنس الیاف داخلی: پشم شیشه
  • ویژگی‌های نظافتی: قابلیت شست‌وشو در ماشین لباسشویی
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
بالش شیردهی مدل آهو

بالش شیردهی مدل آهو

  • رده سنی: 0 تا 12 ماهگی
  • جنس: پارچه
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
بالش شیردهی دی روحه مدل تامی پیلو طرح حیوانات

بالش شیردهی دی روحه مدل تامی پیلو طرح حیوانات

  • رده سنی: 0 تا 24 ماهگی
  • جنس: پنبه
  • جنس الیاف داخلی: پلی‌استر
  • ویژگی‌های نظافتی: قابلیت شست‌وشوی روکش
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
بالش شیردهی مدل Scrat

بالش شیردهی مدل Scrat

  • جنس: پارچه
  • جنس الیاف داخلی: پلی‌استر
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

سخن آخر:

از شما بسیار متشکریم که مطلب سایت مارا برای مطالعه انتخاب کردید. و در ضمن برای مشاهده لیست قیمت در زیر همین متن مراجعه نمایید و بعد مقایسه می توانید یکی را انتخاب کرده بر روی تصویر هر یک کلیک کرده جهت خرید اینترنتی سفارش دهید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

3 × 3 =