توجه (سایت کافه راهنما هیچگونه مسئولیتی درباره کیفیت کالاهای معرفی شده ندارد و فقط برای راحتی و مقایسه مشخصات و قیمت محصولات در انتخاب کاربران این مقاله را تولید کرده است) توضیحات کلی و راهنمایی درباره این مقاله در زیر
 

بازبینان متخصص ما تجربه دست اولی از هر خودرو شاسی بلند خانوادگی در بازار دارند و آنها را در طول صدها مایل، هم در مسیر تست خصوصی ما و هم در جاده های عمومی پشت سر هم در برابر رقبای کلیدی خود آزمایش کرده اند. از نحوه رانندگی و زندگی آنها گرفته تا هزینه دویدن شما، ما هر منطقه ای را که برای خریداران شاسی بلندهای خانوادگی مهم است ارزیابی کرده ایم و تحقیقات ما نشان می دهد که قابلیت اطمینان، موقعیت رانندگی راحت و کیفیت داخلی بسیار مهم هستند. ویژگی های کلیدی برای خریداران در این بازار.

فهرست توضیحات و محصولات این مقاله ( با کلیک روی هر عنوان به آن قسمت منتقل می شوید) :

کیا اسپورتیج

اگر بخواهید شاسی‌بلند خانوادگی اصلی را برای بیگانگانی که برای خودروی خانوادگی بعدی خود خرید می‌کنند توصیف کنید، مدلی که امتحان می‌کنید و توصیف می‌کنید کیا اسپورتیج خواهد بود. مهم نیست که چه معیاری را برای قضاوت در مورد اسپورتیج انتخاب می‌کنید، این موضوع به سادگی به این نتیجه می‌رسد. برای مثال، جادار است، به این معنی که سرنشینان یا هر شکل و اندازه‌ای بدون توجه به اینکه در کدام صندلی هستند، به راحتی جا می‌شوند. و وقتی نوبت به خرید شما می‌رسد، صندوق عقب کیا به سادگی وسیع است و نسبت به رقیب نیسان قشقایی  و  ولوو XC40 امتیاز کسب می‌کند.  برای اینکه می‌تواند صندلی‌های عقب خود را با پیکربندی 40/20/40 راحت رها کند.

سپس احساس استحکامی در داخل آن وجود دارد، با مواد مخملی بر روی مناطقی که احتمالاً به طور منظم لمس می‌کنید، و کیت فراوان حتی در مدل‌های سطح پایه. بعلاوه، موقعیت رانندگی دقیقاً همان چیزی است که خریداران SUV به دنبال آن هستند و شما را در ارتفاع بالا قرار می دهد تا دیدی عالی از جاده پیش رو به شما ارائه دهد. مدل 1.6 لیتری بنزینی پیشنهادی ما هم مقرون به صرفه و هم قدرتمند است، اما اگر گزینه سبزتر را ترجیح می‌دهید، نسخه‌های هیبریدی و پلاگین هیبریدی با مصرف سوخت در دسترس هستند.

ممکن است فکر کنید با توجه به همه این استعدادها، خرید اسپورتیج برای زمین هزینه دارد، اما اینطور نیست. بله، قیمت آن کمی بیشتر از  خودروی خواهر هیوندای توسان  است، اما ما فکر می‌کنیم به دلیل راحتی سواری و ظرافت فوق‌العاده‌اش ارزش بیشتری دارد.

کیا ای تچ – E-TEACH

اولین شاسی بلند الکتریکی که در این خودرو وجود دارد رنو سنیک است که به طور رسمی تا 379 مایل برد بین شارژ را در فرم دوربرد پیشنهادی ما ارائه می دهد. در آزمایش‌های برد واقعی ما، رقم راندمان Scenic 3.1 مایل در کیلووات ساعت به این معنی است که برد 270 مایلی باید در شرایط عادی قابل دستیابی باشد و این احتمالاً برای نیازهای بیشتر رانندگان کافی است. سیستم تعلیق Scenic به جای چابکی برای راحتی تنظیم شده است و نتیجه این است که برای راحتی کامل حتی کیا EV6 را نیز بر روی لبه های آن قرار می دهد و نسبت به تسلا مدل Y انعطاف پذیرتر است .

فرمان Scenic نیز دقیق است، و اگرچه ما می‌خواهیم وزن آن کمی بیشتر باشد، می‌توانید با قرار دادن Scenic در حالت رانندگی اسپرت، مقاومت آن را تنظیم کنید. حتی نسخه‌های دوربرد Scenic بیشتر رقبای خود را از نظر قیمت پایین‌تر می‌آورند و نیازی به نگاه کردن به تریم تکنو سطح پایه نیست، زیرا هر چیزی که احتمالاً می‌خواهید از جمله رینگ‌های آلیاژی 19 اینچی، کنترل آب و هوای دو منطقه‌ای و کروز تطبیقی ​​را به همراه دارد. کنترل کنید.

اگر به خرید و فروش خودرو و ورود به بازار خودروی ایران علاقه مند هستید و می خواهید به این بازار ورود پیدا کنید می توانید آموزش فروش خودرو را از مجموعه حنفی کار آموزش ببینید.

جنسیس GV60

جنسیس یک تازه وارد به بازار خودروهای جدید بریتانیا است و خواهر برند هیوندای و کیا است. در نتیجه، خودروهای سه‌گانه مشابه هستند، به این معنی که جنسیس GV60 بر پایه‌های مشابه هیوندای Ioniq 5 و کیا EV6 ساخته شده است . و علیرغم اینکه کمترین شناخته شده از این سه مورد است، از برخی جهات قانع کننده ترین بسته را تشکیل می دهد. سواری آن تعادل خوبی بین راحتی و کنترل برقرار می‌کند و باعث می‌شود که نسبت به EV6 باریک‌تر باشد و در هنگام پیچ‌ها نسبت به Ioniq 5 لاغرتر باشد.

همه مدل‌ها سریع هستند، اما ما فکر می‌کنیم که مدل Premium سطح ابتدایی بهترین است، زیرا عملکرد شدید را با برد بهبود یافته مبادله می‌کند. بنابراین در حالی که برای شتاب 0 تا 60 مایل در ساعت 7.5 ثانیه طول می کشد، می تواند 321 مایل را بین شارژ طی کند. در داخل، GV60 بسیار شیک ترین در میان سه گانه است و با ترکیبی معقول از کنترل های فیزیکی و لمسی تزئین شده است که زندگی با آن را بسیار آسان می کند. GV60 علیرغم کوتاه‌تر بودن نسبت به برادران خود، نسبتاً کاربردی عمل می‌کند، اگرچه فضای صندوق بار به اندازه برادر EV6 خود ندارد، و بنابراین در اینجا پایین‌تر از این خودرو تمام می‌شود. برخی از GV60 ها می توانند گران باشند، اما اگر به مدل Premium سطح پایه پایبند باشید، جنسیس ارزش مناسبی برای پول دارد.

جمع بندی

در این مطلب به بررسی 3 مدل از بهترین خودروهای شاسی بلند سال 2025 پرداختیم و آنها را به شما عزیزان معرفی کردیم امیدواریم که این مطلب برای شما عزیزان مفید بوده باشد. اگر مطالب کارشناسی خودرو علاقه مند هستید می توانید از طریق سایت حنفی کار اقدام به آموزش کارشناسی خودرو کنید. با یادگیری مهارت های کارشناسی خودرو می توانید به عنوان یک شغل دوم پردرآمد به آن نگاه کنید. همچنین اگر به آموزش کارشناسی فنی خودرو علاقه مند هستید می توانید از دوره کارشناسی برتر این سایت دید کنید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

2 + سه =