توجه (سایت کافه راهنما هیچگونه مسئولیتی درباره کیفیت کالاهای معرفی شده ندارد و فقط برای راحتی و مقایسه مشخصات و قیمت محصولات در انتخاب کاربران این مقاله را تولید کرده است) توضیحات کلی و راهنمایی درباره این مقاله در زیر
 

برخی از افراد ممکن است که با مشکل عفونت چاله گونه مواجه باشند، مخصوصا افرادی که عمل زیبایی گونه گذاری طبیعی و چاله گونه را انجام می‌ دهند در صورتی که این متد زیبایی را در یک کلینیک تخصصی پوست و تحت نظر پزشک متخصص انجام ندهند و یا اینکه مراقبت‌ های لازم پس از انجام عمل گونه گذاری را به درستی انجام ندهند ممکن است که با مشکل عفونت چاله گونه مواجه شوند، به همین دلیل ما در ادامه این مطلب راهکار های مناسب جهت جلوگیری از عفونت چال گونه را به شما ارائه داده‌ ایم، در ادامه مطلب ما را همراهی نمایید.

توجه» شما می توانید جهت انجام عمل زیبایی کاشت گونه به کلینیک تخصصی پوست ندای سلامت تهران مراجعه نمایید، جهت برقراری ارتباط با این کلینیک می توانید با شماره تلفن های 02188503986 و 02188503893 تماس حاصل فرمایید و یا به وب سایت nedayesalamat.com مراجعه کنید.

مراقبت‌ های لازم برای جلوگیری از عفونت چال گونه

زمانی که شما به یک کلینیک معتبر زیبایی پوست برای انجام عمل گونه گذاری و چاله گونه ی طبیعی مراجعه می‌ کنید، پزشک متخصص یک جلسه مشاوره برای شما در نظر می‌ گیرد و پس از ارائه اطلاعات لازم در خصوص این متد زیبایی عمل زیبایی گونه گذاری را برای شما انجام می‌ دهد، پس از عمل نیز یک سری دستور العمل‌ های لازم را به شما ارائه می‌ دهد تا شما با رعایت این دستورات و نکات ضروری با مشکلاتی مانند عفونت چاله گونه مواجه نشوید، بخش زیر هم ما برخی از این دستور العمل‌ ها را ذکر کرده ایم.

توجه» برای انجام عمل گونه گذاری طبیعی در یک کلینیک معتبر و با قیمت مناسب می توانید به صفحه گونه گذاری طبیعی مراجعه نمایید.

مراقبت‌های لازم قبل از گونه گذاری و کاشت گونه

  • بهتر است که به مدت ۵ ساعت قبل از جراحی چاله گونه نه چیزی بخورید و نه چیزی بنوشید
  • به مدت یک هفته قبل از عمل گونه گذاری از مصرف سیگار و مشروبات الکلی اجتناب نمایید
  • به هیچ عنوان در زمان انجام عمل گونه گذاری از لوازم آرایشی مانند لنز، لاک، کرم‌ های سفید کننده و غیره استفاده نکنید.

مراقبت‌ های لازم بعد از کاشت گونه و گونه گذاری طبیعی

  • افرادی که در طی جراحی چال گونه از بیهوشی استفاده می ‌کنند لازم است تا از بین نرفتن اثرات بیهوشی از خوردن و نوشیدن مواد غذایی اجتناب نمایند، همچنین استفاده از مواد غذایی سرد و یا گرم باید بعد از ریکاوری انجام شود تا فرد حس لامسه خود را به طور کامل به دست آورد.
  • همچنین نکته بعدی که پس از انجام گونه گذاری باید به آن توجه داشت رعایت بهداشت دهان می‌باشد که امری ضروری و لازم است و تا حداقل دو هفته بعد از جراحی باید به آن توجه داشته باشید.
  • پزشک متخصص در کلینیک زیبایی پس از انجام گونه گذاری و کاشت گونه به شما استفاده از انواع دهان شویه را بعد از صرف مواد غذایی ارائه می‌ دهد
  • تمامی آنتی بیوتیک‌ ها و دارو هایی که پزشک پس از انجام گونه گذاری به شما ارائه می‌دهد را سر وقت و به موقع مصرف کنید
  • در صورت بروز هرگونه مورد مشکوک و یا درد یا خونریزی این مورد را حتما به پزشک خود اطلاع دهید

توجه» جهت مشاهده نمونه کارهای کاشت گونه طبیعی می توانید به صفحه عکس تزریق ژل گونه قبل و بعد مراجعه نمایید. همچنین می توانید در مورد خدمات پرطرفدار تزریق ژل لب نیز اطلاعات لازم را بدست بیاورید.

علائم عفونت چال گونه چیست

پس از انجام عمل گونه گذاری و چال گونه اگر هر یک از این علائم درد شده در بخش زیر را داشتید حتما باید این موارد را به پزشک خود اطلاع دهید تا از بروز مواردی مانند عفونت چاله گونه جلوگیری نمایید.

  • تب و لرز
  • خروج چرک از محل برش
  • احساس گرما در دهان
  • قرمزی بیش از حد در اطراف فرورفتگی‌ ها
  • درد مزمن که با وجود مصرف مسکن از بین نمی‌ رود

عکس عفونت چال گونه

در بخش بالا شما تصویر مربوط به عفونت چاله گونه را مشاهده می‌ کنید، در صورتی که هر کدام از عمل‌ های زیبایی مانند گونه گذاری و کاشت گونه در مراکز غیر معتبر و تحت نظر افراد بی‌ تجربه و غیر متخصص انجام شود عوارضی مانند عفونت چاله گونه ممکن است برای شما به وجود آید، همچنین اگر شما مراقبت‌ های لازم قبل و بعد از انجام عمل گونه گذاری را به آن توجه نداشته باشید نیز ممکن است عواقبی مانند عفونت چاله گونه برای شما به وجود آید.

هزینه عمل چال گونه

محاسبه هزینه و قیمت عمل چاله گونه بستگی به این دارد که پزشک متخصص از کدام روش برای گونه گذاری و کاشت گونه استفاده نماید، به طور معمول پزشکان و متخصصین از ۵ روش رایج برای گونه گذاری و کاشت گونه استفاده می‌کنند که این پنج روش عبارتند از:

  • تزریق کردن چربی برای پر کردن گونه
  • لیفت گونه
  • تزریق فیلر
  • قرار دادن پروتز
  • جراحی استخوان گونه

شما می ‌توانید جهت استعلام قیمت عمل زیبایی کاشت گونه با شماره تلفن‌ های 02188503986 و 02188503893 تماس حاصل فرمایید.

درمان عفونت چال گونه

بهترین راهکار ممکن برای درمان عفونت چاله گونه و همچنین جلوگیری از بروز عوارضی مانند عفونت چاله گونه این است که هر فردی بعد از عمل چاله گونه باید قرص آنتی بیوتیک تجویزی پزشک را مصرف و در صورت داشتن درد و ورم از کمپرسور یخ استفاده نماید و به دلیل وجود برخی در دهان بهتر است تا یک الی دو هفته از کشیدن سیگار و مشروبات الکلی اجتناب نماید.

مشاوره قبل از انجام کاشت گونه و گونه گذاری

عوارض خطرناکی مانند ایجاد عفونت چال گونه بیشتر به این دلیل اتفاق می‌ افتد که افرادی که قصد انجام استفاده از این عمل‌های زیبایی را دارند اطلاعات کافی در خصوص آن را نداشته و گاها با مراجعه کردن به مراکز غیر معتبر و رعایت نکردن مراقبت‌ های لازم قبل و بعد از انجام گونه‌ گذاری با مشکلاتی مثل عفونت چاله گونه مواجه می شوند.

پیشنهاد مطالعه: چگونه دختری کیوت باشیم

بهترین راهکار هم برای جلوگیری از بروز این مشکلات این است که شما یک کلینیک زیبایی معتبر و شناخته شده را برای انجام عمل‌های زیبایی خود در نظر بگیرید و همچنین مشاوره مورد نیاز خود را از متخصصین پوست و زیبایی دریافت نمایید، تا در نهایت با آگاهی کافی اقدام به انجام عمل‌ های زیبایی نمایید و عوارض خطرناکی مانند عفونت چال گونه نیز برای شما به وجود نیاید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

نه + 7 =