پرطرفدارترین تکنیک آرایشی
توجه (سایت کافه راهنما هیچگونه مسئولیتی درباره کیفیت کالاهای معرفی شده ندارد و فقط برای راحتی و مقایسه مشخصات و قیمت محصولات در انتخاب کاربران این مقاله را تولید کرده است) توضیحات کلی و راهنمایی درباره این مقاله در زیر
 

تکنیک های تاتو ابرو از زمان های قدیم طرفداران بسیار زیادی دارند و همواره افراد بسیار زیادی تقاضای انجام تاتو ابرو را دارند، همین امر منجر به پیشرفت تکنیک های تاتو ابرو در گذر زمان شده است. تکنیک هایی که امروز به عنوان تاتو ابرو شناخته می شوند با تکنیک های قدیمی تاتو ابرو دارای تفاوت های بسیاری هستند.

در گذشته ابروهای تتو شده به صورت یک کادر بودند و داخل ابرو به صورت یکدست رنگ میشد، اما امروزه با کمک تکنیک هایی چون فیبروز دائمی ابرو و هاشور، قاب و سایه، میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ یا میکرو ابرو به راحتی می توانید ابروهایی تاتو شده با نتیجه نهایی طبیعی داشته باشید.

تاثیر ابروها در افزایش زیبایی چهره انکارناپذیر است به همین دلیل با کمک تکنیک های تاتو ابرو می توانید چهره ای جذاب تر داشته باشید. امروزه تکنیکی مانند میکروبلیدینگ بسیار پرطرفدار است زیرا این تکنیک، تارهای طبیعی ابرو را شبیه سازی می کند و نتیجه نهایی کاملا نچرال و طبیعی دارد. این تکنیک بسیار پرطرفدار شده است و به دلیل اینکه  لا به لای تارهای طبیعی ابرو نیز قابل اجرا است، بسیاری از بانوان و دختران جوان تمایل به انجام این تکنیک دارند تا ابروهایی زیباتر و پرپشت تر داشته باشند.

فهرست توضیحات و محصولات این مقاله ( با کلیک روی هر عنوان به آن قسمت منتقل می شوید) :

هزینه میکروبلیدینگ ابرو در تهران

همانطور که در مطالب قبلی ذکر کردیم، میکروبلیدینگ ابرو تکنیکی بسیار پرطرفدار است که به منظور رفع نواقص ابرو و داشتن ابرویی زیباتر انجام می شود. به دلیل محبوبیت این تکنیک، سوالات بسیار زیادی پیرامون متد میکروبلید شنیده می شود که در ادامه رایج ترین آن ها را بررسی خواهیم کنیم.

پرتکرارترین سوالی که درباره این تکنیک شنیده می شود مرتبط با قیمت می باشد. هزینه میکروبلیدینگ ابرو یا قیمت میکرو تلفیقی که ترکیب میکروبلیدینگ با یکی از تکنیک های هاشور، فیبروز و میکروپیگمنتیشن است، با توجه به فاکتورهایی چون دستمزد مستر، موقعیت جغرافیایی مرکز تخصصی، نوع برند رنگ، تجهیزات سالن و غیره تعیین می شود، به همین دلیل هر مرکز تخصصی و سالن زیبایی، قیمت میکرو بلید ابرو را بر اساس فاکتورهای مدنظر خود تعیین می کند و تفاوت هزینه میکروبلیدینگ نیز به همین دلیل می باشد. برای مطلع شدن از هزینه باید به مرکز تخصصی مدنظرتان مراجعه کند یا با مشاوران مرکز تخصصی ارتباط برقرار کنید و از هزینه ها مطلع شوید.

یکی دیگر از سوالات رایج مرتبط با میکروبلیدینگ، میزان ماندگاری نتیجه نهایی می باشد. نتیجه نهایی میکروبلیدینگ ابرو  به طور معمول بین 1 الی 5 سال می باشد و این زمان، بستگی به رعایت نکات مراقبتی، نوع پوست زیباجو و نحوه انجام میکرو ابرو بستگی دارد.

انواع تکنیک های آرایشی دائم و نیمه دائم

تاتو ابرو تنها یکی از تکنیک های آرایش دائم و نیمه دائم می باشد و این حیطه، دارای تکنیک های بیشماری اعم از تاتو خط چشم، تاتو بن مژه، ساکورالیپس، شیدینگ لب و اسکالپ سر است. از میان تکنیک های ذکر شده، تکنیک اسکالپ سر یا هاشور سر جزو جدیدترین تکنیک های آرایشی دائم و نیمه دائم می باشد که برای کف سر انجام شده و با شبیه سازی تارهای طبیعی مو منجر به پرپشت تر دیده شدن مو و برطرف کردن نواحی کم پشت شقیقه می شود.

هاشور سر جزو جدیدترین تکنیک ها می باشد، به همین دلیل سوالات بسیاری نیز در این حیطه وجود دارد. بسیاری از افرادی که درباره هاشور سر کنجکاو شده اند و تمایل دارند بیشتر با این متد آشنا شوند به دنبال هزینه هاشور سر نحوه انجام هاشور سر، میزان ماندگاری، میزان رضایت افراد دیگر و غیره هستند.

برای پرسیدن سوالاتی که ذهنتان را درگیر کرده است می توانید با مشاوران حرفه ای مراکز تخصصی آرایشی های دائم و نیمه دائم مریم حمزه ای ارتباط برقرار کنید و طی یک جلسه مشاوره رایگان، پاسخ تمام سوالات را به دست آورید و با خیالی آسوده تکنیک مورد نیازتان را انتخاب کنید.

 

مزایای متدهای آرایشی دائم

تکنیک های زیبایی که با عنوان آرایش های دائم و نیمه دائم انجام می شوند دارای مزایای بسیاری زیادی هستند و همین مزایای منجر به محبوب شدن این تکنیک های شده است. بسیاری بانوان از پاک شدن سریع خط چشم، رژ لب یا مداد ابرو خود شکایت دارند زیرا مواد آرایشی معمولی به راحتی توسط تعریق یا شستشو پاک می شوند و این مسئله اگر در یک مهمانی یا جلسه کاری مهم اتفاق بیفتد، احساس خوشایندی نخواهد داشت.

برای رفع مشکلات ذکر شده بسیاری از بانوان ترجیح می دهند از تکنیک های آرایشی دائم و نیمه دائم استفاده کنند تا دیگر نیازی به استفاده از لوازم آرایشی معمولی یا حتی 24 ساعته نداشته باشند و برای مدت زمان طولانی از نتیجه نهایی تکنیک های دائمی و نیمه دائمی لذت ببرند.

به دلیل رونق تکنیک های آرایشی دائم و نیمه دائم، در این حیطه به راحتی می توانید به درآمد میلیونی برسید و تجربه یک شغل پردرآمد را کسب کنید. به دلیل اینکه شاخه های آرایشی دائم و نیمه دائم بسیار پرمتقاضی هستند، برخی از بانوان تصمیم به شرکت در دوره های آموزشی می گیرند سوالات بسیاری درباره هزینه آموزش میکروبلیدینگ یا سوالات دیگری مانند مزایای دوره های آموزشی و یا تضمین حرفه ای شدن دارند که در این زمینه نیز می توانید با مشاوران آکادمی تخصصی مریم حمزه ای تماس بگیرید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

13 + دوازده =