کیسه آب گرم از کجا بخریم [قیمت خرید 32 مدل پرفروش ارزان]

0
توجه (سایت کافه راهنما هیچگونه مسئولیتی درباره کیفیت کالاهای معرفی شده ندارد و فقط برای راحتی و مقایسه مشخصات و قیمت محصولات در انتخاب کاربران این مقاله را تولید کرده است) توضیحات کلی و راهنمایی درباره این مقاله در زیر
 

ضرورت خرید کیسه آب برای تسکین درد های عضلانی بدن بهترین روش

کیسه آب گرم محفظه ای است در دار که با آب گرم پر می شود و به عنوان منبع گرما برای گرم کردن قسمت های مختلف بدن استفاده می شود.

راهنمایی خرید کیسه آب گرم باکیفیت

در صورتی که به دنبال خرید کیسه آب گرم باکیفیت هستید، بایستی به تعدادی اصول و ملاحظات توجه کنید. اولاً، مواد استفاده شده در ساخت کیسه آب گرم باید بسیار با کیفیت و مطابق با استانداردهای بهداشتی باشد. همچنین، دقت کنید که جنس بیرونی کیسه ضد آب و مقاوم در برابر پارگی و سایش باشد. همچنین، دستگیره ها باید محکم و قوی باشند تا بتوانید کیسه را به راحتی حمل کنید. همچنین، پوشش داخلی کیسه باید نرم و دلپذیر باشد تا حس لطافت و راحتی را به شما القا کند. در نهایت، به قیمت کیسه نیز توجه کنید و مطمئن شوید که مقرون به صرفه است و با قیمت خودش را ارزشمند نشان می‌دهد.

کیسه آب گرم از کجا بخریم

باید هنگام خرید کیسه آب گرم بسیار دقت کنید چرا که اگر به عنوان مثال سوراخ باشد ممکن است آسیب هایی جدی به شما برساند. پس هنگام خرید حضوری، آن را چک کنید. اگر هم آنلاین خرید می کنید حتما از فروشگاه های معتبر تهیه کنید.

کیسه آب گرم از کجا بخریم + خرید

بهترین کیسه آب گرم

کیسه های آب گرم برای گرم ماندن و تسکین انواع درد بدن بسیار مفید می باشد ، اما با خرید یک کیسه با کیفیت ، به شما کمک می کند تا نتیجه بیشتری از ان بگیرید. کیسه ها دارای جنس های مختلف می باشند ، بستگی به مدل و قیمت آن دارد که در ادامه این مقاله توضیح داده می شود.

 

در انتخاب یک کیسه آب گرم خوب باید ویژگی های زیر را در نظر داشته باشید:

نوع کیسه

کیسه های آب گرم به دو مدل معمولی و برقی تقسیم می شوند. اگر شخص استفاده کننده به هر دلیلی توانایی دسترسی به سماور و آب جوش را ندارد، بهترین گزینه کیسه آب گرم برقی است.

جنس کیسه

بهتر است برای خرید این محصول به طرف اجناس ارزان و بی کیفیت نروید. چرا که امکان پارگی و سوراخ شدن آن بسیار زیاد و خطرناک است.

اندازه کیسه

به اندازه کیسه باید بسیار توجه کنید. برای نمونه اگر برای گرم نگه داشتن کمر می خواهید بهتر است اندازه های بزرگ‌تر را تهیه کنید.

برند کیسه

اگر به دنبال کیسه آب گرم با کیفیت و با دوامی هستید بهتر است به دنبال برند های شناخته شده آن بروید.

با توجه با مطالبی که گفته شد شما می توانید بهترین کیسه آب گرم را انتخاب و تهیه کنید.

 

قیمت کیسه آب گرم آلمانی

یکی از لوازمی که مخصوصا برای سالخورده ها در ماه های سرد سال کاربرد دارد کیسه آب گرم است. یکی از بهترین و مرغوب ترین کشور های سازنده کیسه آب گرم آلمان است. استفاده از این محصول برای تسکین درد، گرم کردن بدن و هضم بهتر غذا بسیار مناسب است.

هزینه ای که شما برای خرید این وسیله کاربردی در نظر گرفته اید بسیار مهم است. چرا که هرچه بودجه بیشتری در نظر گرفته باشید کیسه آب گرم با کارایی بهتری خواهید داشت.

 

کیسه آب گرم برقی ارزان

به هیچ عنوان کیسه های آب گرم برقی که بیش از حد معمول ارزان هستند نخرید. چون اگر این محصول استاندارد های لازمه را نداشته باشد ممکن است باعث سوزش و یا برق گرفتگی شخص استفاده کننده شود.

 

کیسه آب گرم زیکلاس مد

کیسه آب گرم زیکلاس مد به عنوان یک منبع گرمای مناسب برای گرم کردن قسمت های مختلف بدن است. همچنین باعث تسکین درد های کمر و عضلات می شود.

این مدل دارای یک کاور است که باعث راحتی بیشتر هنگام استفاده می شود. از دیگر ویژگی های زیکلاس مد می توان به منعطف و گرما بخش بودن و دارا بودن استاندارد BS اشاره کرد.

 

کیسه آب گرم برقی ژله ای

از جدید ترین نوع کیسه های آب گرم، کیسه های آب گرم برقی هستند. این کیسه ها بی دردسر تر از مدل معمولی می باشند. درون بسته این محصول یک عدد شارژر وجود دارد.

آب داخل این کیسه ها به راحتی با زدن شارژر به برق داغ می شود. با چند دقیقه شارژ می توانید چند ساعت آب گرم داشته باشید.

معمولا در بسته بندی کیسه های آب برقی قرصی وجود دارد که پس از خرید به آن اضافه می کنید. این قرص آب را ژله ای می کند. به همین دلیل به آن ها کیسه آب گرم ژله ای هم می گویند.

اگر این محصول را از فروشگاه های معتبر تهیه کنید کاملا بی خطر هستند و بدون هرگونه نگرانی می توانید از آن استفاده کنید. زیرا برق به وسیله آداپتر بسیار ضعیف شده و باعث برق گرفتگی نمی شود.

 

مایع داخل کیسه آب گرم برقی

درون این کیسه ها معمولا یک ماده مخصوص یا یک قرص وجود دارد. که هنگام اولین استفاده ،درب کیسه را باید باز کنید و آب را با ماده مخصوص یا قرص ترکیب کنید.

آب داخل کیسه به‌صورت ژله در می آید و گرما را به خوبی انتقال می دهد.

ژله ای شدن آب باعث حفظ بیشتر حرارت می شود و مدت بسیار بیشتری نسبت به آب معمولی می توانید از کیسه آب گرم استفاده کنید.

 

پیشنهاد: بهترین کیسه خواب : راهنمایی خرید پرفروش ترین ها + لیست قیمت روز

فواید استفاده از کیسه آب گرم

داشتن یک کیسه آب گرم در کنار خود بسیار کاربردی و فواید دارد زیرا هنگام استفاده از آن احساس راحتی و آرامش بیشتری خواهید داشت. چرا؟

خوب اجازه دهید برخی از بهترین فواید کیسه های آب گرم را برای شما توضیح دهیم:

مزیت استفاده از کیسه آب گرم

  • تسکین کمر درد: بازگشت به خانه خسته از کار و احساس درد در کمر بسیار طبیعی است. اما هر موضوعی یک راه حل دارد. یک کیسه آب گرم در ناحیه ای که درد می کند قرار دهید. این به شما کمک می کند تا درد را تسکین دهید. از این رو ، انجام هر کار مشابه هر شب قبل از خواب باعث می شود فردای روز تحرک و بهره وری بالاتری داشته باشید.
  • تسکین درد عضلانی: بعد از یک تمرین خارق العاده شب در ورزشگاه ، ممکن است احساس خستگی و در نهایت احساس درد در عضلات خود کنید. خوب ، کیسه آب گرم شما می تواند این وضعیت را به سمت بهتر تغییر دهد. این درد با قرار دادن گرمای بطری روی عضلات آسیب دیده به راحتی حل می شود.
  • تسکین گردن درد: در واقع ، استفاده از کیسه آب گرم که روی گردن قرار گرفته می تواند به نفع ستون فقرات گردنی شما باشد. به عبارت دیگر ، نتایج مفیدی برای قسمت استخوان بندی شما خواهد داشت. همچنین ، درد در گردن می تواند پس از مدت ها کار در مقابل کامپیوتر ، مطالعه کتاب یا حتی خوابیدن در وضعیت عجیب و غریب رخ دهد!
  • با کیسه آب گرم استرس و اضطراب را برطرف کنید: شما همیشه تعجب می کنید که چگونه می توانید راه های اساسی برای راحتی و آرامش برسید تا همه چیزهایی را که بیشتر آزارتان می دهد فراموش کنید. از آنجا که استرس برای بسیاری از ما به یک امر عادی تبدیل شده است و گاهی اوقات برای راحتی و آرامش نیاز به کمک اضافی داریم. دفعه بعدی که ناراحت یا افسرده شدید ؛ سعی کنید یک کیسه آب گرم را بغل کنید. این می تواند گردش خون شما را بهبود بخشد ، که می تواند به شما در آرامش کمک کند.
  • از آن در اتومبیل خود استفاده کنید: در یک روز بسیار سرد ، کافی است کیسه آب گرم خود را در ماشین استفاده نمایید.
  • استفاده دوره های قاعدگی برای خانم ها: استفاده از کیسه های آب تأثیر بدی ندارد ، با این تفاوت که هنگام پر کردن کیسه باید دمای آب را بررسی کنید. کیسه های آب گرم برای غلبه بر درد برای زنان در دوران قاعدگی بسیار مفید است. با نگه داشتن بطری آب پر از آب گرم در دامان مناسب. به این ترتیب آنها می توانند همزمان راحتی و آسایش را تجربه کنند. بعضی اوقات کیسه های آب با نگه داشتن آنها در اطراف معده می توانند به هضم غذا و گردش خون بهتر کمک کنند.
  • مناسب در زمان بارداری: مرحله بارداری می تواند ناراحتی های زیادی ایجاد کند. در حالی که برخی از عهده آن برمی آیند ، دیگران مجبورند تمام فعالیت های خود را متوقف کرده و منتظر بمانند تا از بین برود. این دردها ممکن است در مکان های مختلف مانند معده یا لگن ایجاد شوند. یک کیسه آب گرم راحتی را ایجاد می کند و مادر را آرام و باعث تسکین درد می شود.
  • یک هدیه مناسب و با ارزش: شما می توانید کیسه آب گرم را هدیه ای زیبا برای افراد مسن مانند مادر بزرگ و پدر بزرگ خود انتخاب خرید نمایید. یک هدیه با ارزش و مفید برای درمان درد مفاصل و … استفاده می شود.

    همچنین می توانید آن را به دوستی هدیه دهید که همیشه از سرد بودن زمستان و یا احساس سرما در طول روز صرف نظر از اینکه چقدر دوست دارد گرم شود. منبع

بهترین مارک کیسه آب گرم برقی

برندهای مختلفی از کیسه های آب گرم برقی در بازار وجود دارد، اما همه آنها یکسان ساخته نمی شوند. برخی از آنها از نظر کیفیت، دوام و عملکرد بسیار بهتر از بقیه دارند. وقتی نوبت به یافتن بهترین کیسه آب گرم برقی می رسد، باید بدانید که به دنبال چه چیزی باشید. در اینجا مواردی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید: اول از همه، شما می خواهید مطمئن شوید که کیسه آب گرم برقی که انتخاب می کنید از مواد با کیفیت بالا ساخته شده است. باید دوام داشته باشد و در برابر استفاده مکرر مقاومت کند. علاوه بر این، باید بتواند گرما را به خوبی حفظ کند تا بتوانید بیشترین سود را از آن ببرید.

نکته مهم دیگر اندازه کیسه آب گرم برقی است. شما می خواهید مطمئن شوید که به اندازه کافی بزرگ است که نیازهای شما را برآورده کند اما نه آنقدر بزرگ که استفاده از آن دست و پاگیر یا دشوار شود. اندازه مناسب به ترجیحات و نیازهای شخصی شما بستگی دارد. در نهایت، شما می خواهید مطمئن شوید که کیسه آب گرم برقی که انتخاب می کنید دارای گارانتی خوبی است. این از شما در صورت بروز مشکل در محصول محافظت می کند و تضمین می کند که می توانید در صورت لزوم جایگزین یا بازپرداخت کنید. وقتی نوبت به یافتن بهترین مارک کیسه آب گرم برقی می رسد، باید عوامل زیادی را در نظر گرفت. با این حال، اگر این موارد را در نظر داشته باشید، باید بتوانید گزینه عالی را پیدا کنید که نیازها و ترجیحات شما را برآورده کند.

انتخاب کیسه آب گرم مناسب

این روزها کیسه های آب گرم در اشکال و اندازه های مختلف وجود دارند و با استفاده از مواد مختلفی ساخته می شوند. بنابراین، مهم است که مزایا و معایب هر گزینه را بدانید و بطری آب گرم مناسب را برای نیازهای خاص خود انتخاب کنید.

جنبه های اصلی که باید در نظر گرفت اندازه، جنس، شکل و وجود پوشش بیرونی است.

یک کیسه آب گرم بزرگ (که اندازه آن حداقل 1.5 لیتر است) می تواند آب گرم بیشتری نسبت به یک کیسه کوچکتر ذخیره کند و در نتیجه انرژی گرمایی بیشتری را ذخیره کند. با توجه به نسبت بین سطح آن و ظرفیت آب، همه چیزهای دیگر برابر است، می توان انتظار داشت که در مدت زمان طولانی تری گرما را آزاد کند. این باعث می شود که برای مدت طولانی تری گرم تر بمانید.

کیسه های آب گرم بزرگتر زمانی که سعی می کنید گرما را به ناحیه ای از بدن مانند کمرتان بمالید یا تسکین دهید، موثر هستند زیرا می توانند همزمان ناحیه وسیع تری را هدف قرار دهند. گفته می شود، هنگامی که پر شوند، اغلب می توانند دو برابر یک کیسه آب گرم کوچک باشند، بنابراین افرادی که مانند افراد مسن قوی نیستند، نیاز به مراقبت بیشتری نیاز دارند. یک آب گرم کامل 2 لیتری با روکش معمولاً بین 2 تا 3 کیلوگرم وزن دارد.

کیسه های کوچک‌تر سبک‌تر، پر کردن راحت‌تر و حمل آسان‌تر هستند، به این معنی که در تامین گرما به یک ناحیه خاص و موضعی از بدن شما مؤثرتر هستند، به‌ویژه زمانی که نیاز به بلند کردن و حمایت آن دارید (مثلاً اگر از سفتی گردن رنج می‌برید) . با توجه به این خواص، برای کودکان نیز عالی هستند.


کیسه آب گرم ایزی لایف کد 556

کیسه آب گرم ایزی لایف کد 556

  • جنس: پلاستیک
  • جنس روکش: پارچه پلاشی
  • مشخصات ظاهری: روکش
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

نظرات خریداران در مورد این محصول پرفروش:

  1. دوسش داشتم بنظرم خیلی بدرد بخوره و کیفیت لازم رو داره.

  2. بزرگ و خوبه حدود یک ساعت اب رو گرم نگه داشت که عالی بود گرماشم مطلوبه اگر روکشش رو در بیارید خیلی می سوزونه، زودم گرماش میره.

  3. خیلی خوبه دربش عالیه قیمتش خیلی مناسب است من خیلی راضیم فقط بنفش خواسته بودم سرمه ای اوردند.

  4. نسبت به بقیه محصولات بازار ، کیفیت خوبی داشت با بسته بندی مناسبی به دستم رسید.

  5. واقعا کارش رو به عنوان یه کیسه آب گرم درست انجام میده. عایق خوبی داره و مدت طولانی آب گرم میمونه. خوشگل و نرم هم هست.

  6. کیسه آب خیلی خوبیه هم بزرگه هم یه لایه مثل لباس دورشه نمیذاره حرارت مستقیم پوستتونو بسوزونه تو خریدش شک نکنید.

  7. دوستان عالیه بخرید کیفیت خوبی داره اگر با روکش استفاده می کنید آب باید چند درجه گرمتر باشه وبرای دوستانی که گفتن آب از درش چکه میکنه حتما درب رو خوب نبستن درست ببندید آب نمیده دوست داریم.

  8. خوب هست و هیچ مورد از نظر نشتی یا ترک نداشت و نگهداری خوبی داره از شب تا صب اب رو گرم نگه میداره رنگش هم خوبه

و در آخر این مقاله با معرفی لیستی از پرفروش ترین کیسه آب های موجود در بازار همراه با قیمت روز هر کدام پیشنهاد داده می شوند. که با مقایسه هر یک بهترین کالای موجود را سفارش دهید.

مشاهده لیست قیمت پرفروش ترین ها

پیشنهاد خرید انواع کیسه آب گرم پرفروش موجود بازار

  • نحوه نمایش محصول ها
کیسه آب گرم برقی مدل 801

کیسه آب گرم برقی مدل 801

  • جنس: پلاستیک
  • جنس روکش: پارچه پلاشی
  • مشخصات ظاهری: روکش
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
کیسه آب گرم کودک مدل lemon کد 302

کیسه آب گرم کودک مدل lemon کد 302

  • جنس: پی‌وی‌سی
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
کیسه آب گرم کودک مدل rabbit

کیسه آب گرم کودک مدل rabbit

  • جنس: پولیشی
  • جنس روکش: پارچه پلاشی
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
کیسه آب گرم برقی مدل KY-C3

کیسه آب گرم برقی مدل KY-C3

  • جنس: پلاستیک
  • جنس روکش: پارچه پلاشی
  • مشخصات ظاهری: روکش
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
کیسه ابگرم مدل ZKR

کیسه ابگرم مدل ZKR

  • جنس: پلاستیک
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
کیسه آب گرم برقی مدل ویرا

کیسه آب گرم برقی مدل ویرا

  • جنس: پلاستیک
  • جنس روکش: پارچه پلاشی
  • مشخصات ظاهری: روکش
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
کیسه آبگرم کد 439

کیسه آبگرم کد 439

  • جنس: پلاستیک
  • جنس روکش: پارچه پلاشی
  • مشخصات ظاهری: روکش
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
کیسه آب گرم مدل 01 ظرفیت 2 لیتری

کیسه آب گرم مدل 01 ظرفیت 2 لیتری

  • جنس: پلاستیک
  • مشخصات ظاهری: روکش
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
کیسه آب گرم مدل آووکادو

کیسه آب گرم مدل آووکادو

  • جنس: پلاستیک
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
پک سرد و گرم دی پی ای مدل برزنتی 33×15

پک سرد و گرم دی پی ای مدل برزنتی 33×15

  • جنس روکش: برزنت
  • مشخصات ظاهری: روکش
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
کیسه آب گرم طرح فلامینگو

کیسه آب گرم طرح فلامینگو

  • جنس: پی‌وی‌سی
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
کیسه آب گرم مدل LEMON کد 101

کیسه آب گرم مدل LEMON کد 101

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
کیسه آب گرم طرح یونیکورن

کیسه آب گرم طرح یونیکورن

  • جنس: پی‌وی‌سی
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

14 + پانزده =