بهترین کرم ترک پا
توجه (سایت کافه راهنما هیچگونه مسئولیتی درباره کیفیت کالاهای معرفی شده ندارد و فقط برای راحتی و مقایسه مشخصات و قیمت محصولات در انتخاب کاربران این مقاله را تولید کرده است) توضیحات کلی و راهنمایی درباره این مقاله در زیر
 

کرم ترک پا یکی از بهترین روش های درمان انواع پوسیدگی و جلوگیری کننده گی ترک پا و بدن است. که در سایت کافه راهنما توضیحات و پیشنهادهای قبل خرید و بررسی قیمت هر یک از محصولات برای شما دوستان نکات مهم و ضروری را بیان می کنیم تا بهترین مدل خارجی یا ایرانی این نوع محصولات کرم را به صورت خرید اینترنتی سفارش دهید.

پای یکی از نواحی بسیار مهم و حیاتی بدن انسان می باشد. تا جایی که از قدیم الایام شنیده‌ ایم که پا قلب دوم ماست. اما در برخی موارد شاهد بیماری های مرتبط با این عضو مهم هستیم. از جمله این بیماری ها می توان به مشکلات مربوط به پاشنه پا مانند ترک آن اشاره کرد.

آنچه که باید در مورد کرم ترک پا بدانید

مشاهده لیست قیمت سنگ پا

راهنمایی خرید بهترین کرم ترک معتبر و موثر

کرم ترک معتبر و موثر را می‌توان با توجه به چندین عامل مختلف انتخاب کرد. اولین قدم برای خرید بهترین کرم ترک، مشاوره از پزشک یا متخصص مربوطه است. آنها می‌توانند بر اساس نوع و شدت ترک‌ها، نیازهای شخصی و وضعیت پوست، بهترین گزینه را توصیه کنند. همچنین، مطالعه بررسی‌ها و نظرات دیگران نیز می‌تواند در انتخاب کرم ترک معتبر و موثر کمک کند. در نظر داشته باشید که کرمی که ترک‌ها را تسکین می‌دهد و همزمان باعث بهبود و رفع مشکل می‌شود، به عنوان بهترین کرم ترک شناخته می‌شود.

آنچه که باید در مورد کرم ترک پا بدانید

راه های مختلفی برای درمان این مشکلات وجود دارد. از زمان‌های گذشته بهترین راهکار برای این مسئله استفاده از سنگ پا در حمام و بعد از خیساندن کامل پا بود. امروزه انواع و اقسام کرم های مختلفی جهت درمان‌ ترک‌ پا وارد بازار شده و برند های متنوعی در این زمینه به رقابت پرداخته اند.

دلایل ایجاد ترک پا

مشکلات مربوط به پا ممکن است به دلایل مختلفی اتفاق بیافتند. مثلا ترک خوردن پاشنه پا و پوسته پوسته شدن آن امکان دارد به علت قند خون بالا و یا ضعف در گردش خون صورت گیرد. از دیگر عوامل تاثیرگذار در این مسئله می ‌توان به قرارگیری پا بدون کفش یا دمپایی بر روی موزاییک های سرد اشاره کرد. همچنین در صورتی که بدون دمپایی روفرشی بر روی موکت هایی که مدت زیادی از شستشوی آنها می گذرد، راه بروید ممکن است دچار ترک پا شوید.

پیشنهاد: بهترین کرم آبرسان پوست 5 مدل پرفروش (راهنمایی کلی جامع)

برای پیشگیری از این مسئله بهترین راهکار استفاده از کفش و دمپایی های مناسب و رعایت نظافت محیط می باشد. اگر در حال حاضر دچار این مسئله شده اید، نگران نباشید زیرا در این مقاله با راهکارهای درمان ترک پا آشنا خواهید شد.

مشاهده لیست قیمت کفش و دمپایی


درمان ترک پا با انواع کرم ترک پا

درمان ترک پا با انواع کرم ترک پا

همانطور که پیشتر اشاره کردیم، یکی از راهکارهای مهم و تاثیر گذار در درمان ترک پا، استفاده از کرم های ترک پا می باشد. این کرم ها معمولاً دارای برخی ویژگی های واحد هستند. به واسطه خصوصیاتی که دارند و ترکیبات موجود در آن ها، موجب درمان خشک شدن پوست کف پا می‌ شوند. افرادی که دچار ترک پا می شوند، ممکن است در صدد یافتن بهترین کرم ترک پا باشند.

اگر بخواهیم به طور کلی محتوای یک کرم ترک پا را بررسی کنیم، متوجه خواهیم شد که اغلب آنها دارای گلیکولیک اسید، آلوئه ورا، آلانتوئین، ویتامین e، دیمتکون و برخی اسانس های خوشبو کننده و یا مواد خنک کننده هستند.

شاید تا به حال نام کامان را به عنوان تولیدکننده کرم ترک پا شنیده باشید، یک سوال مرسوم میان مصرف کنندگان کرم های ترک پا این است که آیا کرم ترک پا کامان خوبه؟ در ادامه بعضی از برندهای تولیدکننده کرم ترک پا را معرفی می کنیم. و به این پرسش جواب خواهیم داد.

معرفی برخی از برندهای تولید کننده کرم ترک پا و ویژگی های آنها

کرم ترک پا کامان: این کرم ها دارای خواص ضد باکتریال بوده و به واسطه موم زنبور عسل مواد مغذی مورد نیاز پوست را تامین می کنند. در نتیجه ممکن است قیمت کرم ترک پا کامان، بیشتر از دیگر کرم های ترک پا باشد. طریقه مصرف کرم ترک پا کامان به اینصورت است که ابتدا باید کف پای خود را تمیز بشویید و سپس مقداری از این کرم را بمالید و بگذارید تا به خورد پوست برود.

کرم ترک پا جی: محصولات این برند معمولا دارای عصاره روغن های درمانگر در زمینه های بیماری های پوستی می باشد.

کرم ترک پا دکتر ژیلا: دکتر ژیلا در تولیدات خود عصاره های گیاهی و ویتامین های مورد نیاز پوست مانند ویتامین E را به کار می برد.

کرم ترک پا شون: حاوی عصاره اسطوخودوس است که موجب بهبود پوست می گردد. به واسطه موم عسل نیز پوست پا را لطیف می کند.

پیشنهاد: کرم ویتامین ‌سی: راهنمایی خرید + لیست قیمت روز

قیمت کرم ترک پا معمولا بستگی به وزن کرم و نیز محتوا و برند آن دارد. همچنین بسته بندی و وجود برخی اکسسوری ها همراه کرم نیز در قیمت گذاری تاثیر بسزایی دارد. معمولا امکان خرید این محصولات در داروخانه ها و فروشگاه های لوازم آرایشی فراهم می باشد.

مزیت استفاده از کرم ترک پا

اولین فواید استفاده از کرم های پا ، پاهای شما را مرطوب نگه می دارند و از ترک خوردن پاشنه پا جلوگیری می کنند. در پای ورزشکار عفونت پوستی شایع است که در اثر قارچ ایجاد می شود و استفاده منظم از کرم پا مفید خواهد بود. اگر کرم پا را در برنامه روزانه خود بگنجانید ، پاهایی صاف و براق خواهید داشت.

مزیت استفاده از کرم ترک پا

بهترین روش استفاده از کرم پا

وقتی صحبت از پای شما می شود ، همیشه بهتر است کرمی را انتخاب کنید که دارای بافت ضخیم تری باشد. در حالت ایده آل ، می توانید از کرم پا درست بعد از دوش گرفتن ، هنگامی که پاهای شما کمی مرطوب است استفاده کنید زیرا به جذب کرم کمک می کند. مقدار کمی کرم پا برداشته و با حرکات دورانی پا را ماساژ دهید.

همراه با استفاده از کرم ، می توانید مراحل زیر را برای داشتن پوستی نرم و براق انجام دهید:

از پوشیدن ساق پا باز خودداری کنید زیرا قرار گرفتن طولانی مدت در معرض عناصر به راحتی باعث پاشنه پا می شود.

در پایان روز ، پاهای خود را با یک اسکرابر پا بمالید تا از بین بردن تمام پوست های مرده و پوسته پوسته جلو گیری شود.

مطمئن شوید که برای جلوگیری از عفونت های قارچی ، ناخن های خود را مرتب کوتاه تمیز می کنید.

مواد مناسب را انتخاب کنید

کرم را برای بهبود یا کاهش ظاهر ترک‌ها در اولویت قرار دهید : رتینول تجویزی ، که کلاژن تولید می‌کند تا خاصیت ارتجاعی را افزایش دهد و پرپیگمانتاسیون را محو کند. و هیالورونیک اسید، که می تواند به حجیم شدن پوست شما کمک کند تا بافت های ناهموار را صاف تر نشان دهد (به ویژه زمانی که با مواد مرطوب کننده مناسب است). اگر پوست حساسی دارید، مراقب باشید که در کرم عطر اضافه شده می تواند تحریک کننده باشد (به خصوص اگر در دوران بارداری بینی حساسی دارید) و قرمزی را تشدید کند.

استفاده منظم را در اولویت قرار دهید

هرچه بیشتر از کرم های کشش استفاده کنید، پوست شما بهتر می تواند نرم و قابل کشش باقی بماند ، که ممکن است از ایجاد برخی علائم کشش جلوگیری کند. برای بهترین نتیجه، اکثر کرم ها به استفاده دو بار در روز به مدت سه تا شش ماه (یا اگر باردار هستید، در طول دوران بارداری خود) نیاز دارند، اما کرم های مبتنی بر رتینوئید (که یادآور می شود، برای بارداری بی خطر نیستند . یا شیردهی) فقط باید یک شب در میان استفاده شود تا از تحریک جلوگیری شود.

درک کنید که می خواهید به چه چیزی برسید

وقتی صحبت از کرم های ترک مارک می شود، یک سایز برای همه مناسب نیست . برخی از کرم ها به‌طور ویژه برای ایمن بودن برای افرادی که باردار یا شیرده هستند ساخته شده‌اند. برخی از آن ها روی ترک های جدید بهتر عمل می کنند و برخی دیگر برای اسکارهای قدیمی بهتر هستند. قبل از انتخاب نیازهای خود را ارزیابی کنید، زیرا چه کسی می خواهد برای کرم که برای او کار نمی کند پول خرج کند. یا نه.

پیشنهاد خرید انواع کرم ترک پا + نظرات خریداران

کرم ترک دست و پا جی مدل Hand and Foot حجم 50 میلی لیتر

کرم ترک دست و پا جی مدل Hand and Foot حجم 50 میلی لیتر

  • مشخصات ویژه: ضد حساسیت
  • ترکیبات: بدون عصاره
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

نظرات خریداران

  1. بسم ا…الرحمن الرحیم برای ترک پا که محشره.خیلی زود اثرش دیده میشه.خوبیش اینه که خیلی خوب روی پوست میمونه وپوست رو لطیف نگه میداره.مامانم هم در اولین استفاده خیلی ازش تعریف میکرد. تاثیرگذاری سریع.ماندگاری روی پوست.قیمت مناسب نسبت به تاثیرش.

  2. من خیلی وقته استفاده میکنم. واقعا نمیدونم چه جوری ازش تعریف کنم. باید اسمشو میذاشتن طلسم. من حتی محصول کرم ترک پا ایوروشه رو هم گرفتم پیش این هیچ بود. من به حس چسبندگی و چربی خیلی حساسم ولی این خیلی خوب بود.

  3. این کرم رو از موقعی که یادم میاد همیشه توی خونمون داشتیم. برای زبری کف پا خیلی خوب اثر میکنه. بهترین حالت اثریخشیش در صورتیه که بعد از حمام و ترجیحا بعد از سنگ پا کشیدن، کرم رو به کف پا زده و ماساژ بدید و برای یکی دو ساعت جوراب بپوشید. با هفته ای یکی دوبار استفاده هم اثر خودش رو واقعا نشون داده.

  4. باسلام وقتتون بخیر، درباره کرم جی، چندین ساله کرم جی توی خونه ماطرفتار،، داره، وتنها کرمی بود، که ترکها وزبری زیر پای من و،،،، دو، سه روزه محوکرده،،، یه چیزی مثل معجزه،،، طرز استفاده:: بعداز حمام زیر پاویاکل پارابامقداری ازکرم خوب مالش میدی جوری که خوب جزب پوست بشه، ودوباره یک مقدار لایه ای، نازک، اون قسمت که بیشتر ترک داره میزاری، وسریع یک پلاستیک فریز میکشیم پامون وگره میزنیم واگه شب بودباهاش میخوابیم، تاصبح فرداش، به همین طریق روزی دوبار یاسه باربعدسه روز چهار روز اصلا باورتون نمیشه بستگی به زیادی وکمی ترک زیر پاتون هست، واقعا هرچی زبری وترک هست محومیشه،،، یه جفت پای نرم، وتمیزمثل پای کودک که نرم ولطیفه تحویل آدم میده،،، من که میگم بی نظیره.، باتشکر که وقت گذاشتین خواستم تجربه خودم رابرای شما خریداران بزرگواران بنویسم، چون من خودم از تجربه شما خوبان همیشه استفاده میکنم، یاعلی

  5. انگشتای شصت پام به صورت افقی از بالا ترک میخورد جوری که همیشه جورابم خونی بود . یک هفته این کرم رو شبا زدم به ماهام بعدش پلاستیک کردم تو پام و خوابیدم . بعد اون محو شد و هیچ موقع دیگه اونجوری نشد . با اینکه سالیان سال هست که از اون جریان میگذره . به هرکسی هم که پیشنهاد دادم عاشقش شده و کلی دعام کرده . فقط بوش بده یکم اما باز به اثر گذاریش می ارزه.


کرم ترک پا جی مدل Hand & foot حجم 50 میلی لیتر

کرم ترک پا جی مدل Hand & foot حجم 50 میلی لیتر

  • مشخصات ویژه: دارای ویتامین
  • ترکیبات: بدون عصاره
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
  1. کرم جی 2 مدل کرم داره یکی برای پیشگیری و دیگری یعنی این مدل توی عکس برای بعد از ترک پاست من این مدل و سفارش دادم ولی متاسفانه فروشگاه شمیم اون مدلی که برای پیشگیری است را برام فرستاد.

  2. این کرم سالهاست توی خانواده ما هستش من بیشتر وقتا توی زمستون ازش استفاده میکنم چون پوست پام خشک میشه اگه دنبال عملرکد بسیار فوری هستین بعد از حمام که لایه برداری کردین پاهاتون رو و سنگ پا کشیدین این کرم رو بزنین و حتما حتما کیسه به پاتون بکشین و روی کیسه جوراب بپوشین توی همون دفعه اول نتیجه کار رو میبینین برای خشکی کنار پا هم بعد دو سه روز مرتب به همین روش استفاده کردن تاثیر خودشو میذاره من خودم راضی ام و همیشه از این محصول استفاده میکنم تنها نقطه ضعف بوی تندشه که من خیلی حساس نیستم وقتز دور پاهاتون رو کیسه بکشین دیگه اصلا بویی نمیاد.


کرم ترک های عمیق پوستی دست و پا جی مدل میموزا حجم 75 میلی لیتر

کرم ترک های عمیق پوستی دست و پا جی مدل میموزا حجم 75 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    75 میلی‌لیتر
  • شماره مجوز
    56/10662
  • نوع محفظه
    پلاستیک
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

نظرات خریداران

  1. اولش که میزنین یه بوی خیلی ملایمی داره که من خیلی دوس دارم ولی نمیتونم توصیف کنم که چه بویی ولی بعد چند ثانیه تقریبا بوش میره چرب نمیکنه ولی نرم کنندگی خوبی داره من که ترک ندارم همینطوری میزنم نرم میشه خوبه ولی نمیدونم واسه اونا که برای ترک پا میخرن چقدر تاثیر داره
  2. این کرم هم مثل کرم ترک پای قدیمی جی کیفیتش خیلی خوبه بوی خوبی داره و زود تأثیر میزاره پیشنهاد می کنم اگه برای پاهاتون و یا دستتون یه کرم خوب میخواهید بهش شک نکنید.

  3. تازه شروع کردم به استفاده ، باید زمان بگذره و اثرش در طولانی مدت مشخص شه نرم میکنه ، چربیش هم اونقدر زیاد نیست که لیز باشه ، زودم جذب میشه.

  4. چند باره استفاده میکنم و خیلی نتیجه گرفتم با توجه به ترک های سطح پوست اگه خیلی ترک ها و پوست های مرده پا زیاد هست به طبع باید زمان بیشتری از این کرم استفاده کنی تا به نتیجه دلخواه برسی.


کرم رفع ترک دست و پا جی  مدل j2 حجم 50 میلی لیتر بسته 2 عددی

کرم رفع ترک دست و پا جی مدل j2 حجم 50 میلی لیتر بسته 2 عددی

مشخصات

  • حجم
    50 میلی‌لیتر
  • نوع محفظه
    پلاستیک
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
کرم ترک پا نئودرم مدل Henna-Mint حجم 50 میلی لیتر

کرم ترک پا نئودرم مدل Henna-Mint حجم 50 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    50 میلی‌لیتر
  • شماره مجوز
    8996336536480271
  • نوع عصاره
    حنا و نعناع
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سایر توضیحات
    حاوی اسید سالیسیلات، موم عسل، شی باتر و گلیسرین - برطرف کننده‌ی خشکی و ترک پاشنه پا، قوزک پا، آرنج و زانو - بازسازی، ترمیم و تقویت پوست - نرم کننده، مغذی و لطافت بخش
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
کرم ترک دست و پا دکترژیلا مدل anti chap حجم 50 میلی لیتر

کرم ترک دست و پا دکترژیلا مدل anti chap حجم 50 میلی لیتر

  • مشخصات ویژه: دارای ویتامین
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
کرم ترک پا ابیانه مدل FP حجم 150 میلی لیتر

کرم ترک پا ابیانه مدل FP حجم 150 میلی لیتر

  • مشخصات ویژه: مخصوص
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
کرم ترک پا اوک شاین مدل آلوئه ورا حجم 75 میلی‌لیتر

کرم ترک پا اوک شاین مدل آلوئه ورا حجم 75 میلی‌لیتر

  • مشخصات ویژه: دارای ویتامین
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
کرم ترک دست و پا جی مدل اکستراسافت حجم 75 میلی لیتر مجموعه 2 عددی

کرم ترک دست و پا جی مدل اکستراسافت حجم 75 میلی لیتر مجموعه 2 عددی

  • مشخصات ویژه: مخصوص
  • ترکیبات: دارای عصاره
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
کرم رفع ترک دست و پا جی مدل j3 حجم 50 میلی لیتر بسته 3 عددی

کرم رفع ترک دست و پا جی مدل j3 حجم 50 میلی لیتر بسته 3 عددی

مشخصات

  • حجم
    50 میلی‌لیتر
  • شماره مجوز
    56/12795
  • نوع محفظه
    پلاستیک
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
کرم ترک دست و پا بس مدل Advanced حجم 50 میلی‌لیتر بسته 2 عددی

کرم ترک دست و پا بس مدل Advanced حجم 50 میلی‌لیتر بسته 2 عددی

  • ترکیبات: بدون عصاره
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
کرم ترک پا دکتر ژیلا وزن 50 گرم بسته 2 عددی

کرم ترک پا دکتر ژیلا وزن 50 گرم بسته 2 عددی

مشخصات

  • حجم
    50 میلی‌لیتر
  • راهنمای استفاده
    مقداری از کرم را روی پوست تمیز گذاشته ، بصورت دورانی مالش دهید تا جذب شود. استفاده از محصول نیازمند به ایجاد پوشش یا پانسمان بر روی ناحیه مورد نظر نمی باشد. در صورت نیاز می توان روزانه چند بار از این کرم استفاده کرد.
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    125847
  • نوع عصاره
    عصاره آلوئه ورا
  • نوع محفظه
    تیوپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
کرم ترک دست و پا جی مدل j6 مجموعه 6 عددی

کرم ترک دست و پا جی مدل j6 مجموعه 6 عددی

  • مشخصات ویژه: دارای ویتامین
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
کرم ترک پا باریج اسانس مدل Heel Fix حجم 50 میلی لیتر

کرم ترک پا باریج اسانس مدل Heel Fix حجم 50 میلی لیتر

  • مشخصات ویژه: دارای ویتامین
  • ترکیبات: بدون عصاره
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
کرم  رفع ترک دست و پا جی مدل 04 حجم 50 میلی لیتر مجموعه 4 عددی

کرم رفع ترک دست و پا جی مدل 04 حجم 50 میلی لیتر مجموعه 4 عددی

  • مشخصات ویژه: دارای ویتامین
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
کرم ترک پا ابیانه مدل FT حجم 45 میلی لیتر

کرم ترک پا ابیانه مدل FT حجم 45 میلی لیتر

  • مشخصات ویژه: مخصوص
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
اسپری رفع ترک پا دپی مدل Fresh حجم 60 میلی لیتر بسته 2 عددی

اسپری رفع ترک پا دپی مدل Fresh حجم 60 میلی لیتر بسته 2 عددی

  • مشخصات ویژه: دارای ویتامین
  • ترکیبات: مواد مرطوب کننده
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
کرم رفع ترک پا دافی مدل سپهرپا حجم 343 میلی لیتر مجموعه 2 عددی

کرم رفع ترک پا دافی مدل سپهرپا حجم 343 میلی لیتر مجموعه 2 عددی

  • مشخصات ویژه: مخصوص
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
کرم ترک پا آدرا حاوی عصاره آلوئه ورا و بابونه حجم 75 میلی لیتر

کرم ترک پا آدرا حاوی عصاره آلوئه ورا و بابونه حجم 75 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    75 میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    56/13793
  • نوع محفظه
    تیوپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سایر توضیحات
    رفع ترک آرنج، قوزک و پاشنه پا حاوی عصاره آلوئه ورا، بابونه و زیتون نرم کننده و لطیف کننده پوست تسکین دهنده و ضد خارش درمان ترک بین انگشتان پا (بیماری قارچی) تسریع در جایگزینی سلول های پوستی مرده با سلولهای جوان
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
روغن ترک دست و پا گیاه قانون مدل گیاهی حجم 30 میلی لیتر

روغن ترک دست و پا گیاه قانون مدل گیاهی حجم 30 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    30 میلی‌لیتر
  • راهنمای استفاده
    دستور مصرف روغن ترک پا و دست قانون : برای بهبود ترک پا، هرشب قبل از خواب پوست کف پا و پاشنه را با مقدار کافی از روغن ترک پا قانون به مدت 10 دقیقه ماساژ دهید تا جذب پوست شود. درصورت استفاده ازین روغن در طول روز، پس از استفاده یک جفت جوراب پنبه‌ای بپوشید تا روغن به خوبی جذب پا شود. برای پیشگیری و بهبود زبری و پینه دست و پا، پوست تمیز را با چند قطره از روغن ترک دست و پا قانون به آرامی ماساژ دهید. دوره مصرف این روغن بین 40 تا 60 روز بوده و بهترین زمان استفاده ازین روغن بعد از استحمام است.
  • نوع محفظه
    شیشه
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

پایان

اگر قصد خرید کرم پا یا سنگ پا سنتی و برقی را دارید از این طریق می توانید انواع محصولا پیشنهاد داده شده را بررسی کنید و از میان محصولات ، بعد بررسی بهترین ها را انتخاب کنید ، این راهنمایی خرید می تواند به شما کمک کند. که برند های پرفروش بازار را بعد نقد و بررسی مقایسه به صورت سفارش اینترنتی و حضوری خرید خود را انجام دهید.

  • نحوه نمایش محصول ها
کرم رفع ترک پا سینره مدل INTENSE حجم 65 میلی لیتر

کرم رفع ترک پا سینره مدل INTENSE حجم 65 میلی لیتر

مشخصات کالا

مشخصات

  • حجم
    65 میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    44/10273
  • نوع محفظه
    پلاستیک
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
کرم رفع ترک پا سوپکس مدل ANTI - CHAP حجم 75 میلی‌ لیتر مجموعه 2 عددی

کرم رفع ترک پا سوپکس مدل ANTI - CHAP حجم 75 میلی‌ لیتر مجموعه 2 عددی

مشخصات کالا

مشخصات

  • حجم
    75 میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    فرانسه
  • نوع عصاره
    گل ختمی
  • نوع محفظه
    پلاستیک
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
ژل ضد ترک پا لافارر مدل PEDI مقدار 60 گرم

ژل ضد ترک پا لافارر مدل PEDI مقدار 60 گرم

مشخصات کالا

مشخصات

  • حجم
    60 میلی‌لیتر
  • راهنمای استفاده
    برای اثربخشی مناسب، بهتر است محصول را روی پوست تمیز استفاده نمائید. روزانه دو الی سه بار این ژل را بر روی نواحی ترک خورده مصرف کرده و به آرامی ماساژ دهید تا جذب پوست گردد.
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    56/11657
  • نوع عصاره
    اوره، روغن زیتون، روغن کرچک، آرنیکا، آلوئه ورا
  • نوع ویتامین
    ویتامین E
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • نوع محفظه
    پلاستیک
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
کرم رفع ترک پا کامان مدل 01 حجم 230 میلی لیتر

کرم رفع ترک پا کامان مدل 01 حجم 230 میلی لیتر

مشخصات کالا

مشخصات

  • حجم
    230 میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    56/ظ/1213
  • نوع عصاره
    شی باتر و موم عسل
  • نوع ویتامین
    C A E
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • نوع محفظه
    پلاستیک
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سایر توضیحات
    آنتی باکتریال
  • آبرسان
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
کرم رفع ترک پا سوپکس مدل ANTI - CHAP حجم 80 میلی‌لیتر

کرم رفع ترک پا سوپکس مدل ANTI - CHAP حجم 80 میلی‌لیتر

مشخصات کالا

مشخصات

  • حجم
    80 میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    50/21075
  • نوع عصاره
    گل ختمی
  • نوع محفظه
    پلاستیک
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سایر توضیحات
    قبل از مصرف پاها و فضای بین انگشتان را با آب گرم و صابون کاملا خشک نمایید و سپس به نواحی مورد نظر مالیده و ماساژ دهید تا جذب گردد. ترجیحا از جوراب نخی یا پد پاشنه استفاده کنید.
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
کرم رفع ترک پا دیپ سنس مدل تروپیکال حجم 75 میلی لیتر

کرم رفع ترک پا دیپ سنس مدل تروپیکال حجم 75 میلی لیتر

مشخصات کالا

مشخصات

  • حجم
    75 میلی‌لیتر
  • راهنمای استفاده
    به تعداد دفعات مورد نیاز از کرم استفاده شود
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    6260156002707
  • نوع عصاره
    عصاره میوه های استوایی
  • نوع محفظه
    پلاستیک
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سایر توضیحات
    حاوی موم زنبور عسل و روغن آملا و اوره و اسید لاکتیک
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
کرم رفع ترک پا عش مدل 3in1 حجم 200 میلی لیتر

کرم رفع ترک پا عش مدل 3in1 حجم 200 میلی لیتر

مشخصات کالا

مشخصات

  • حجم
    200 میلی‌لیتر
  • راهنمای استفاده
    شب پس از تمیز کردن پوست با پاک کننده مناسب، مقداری از کرم را روی پوست پا و قوزک بمالی
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    21/11610
  • نوع عصاره
    گیاهان دریای، روغن درخت چای، آلانتوئین، اوره،
  • نوع ویتامین
    E+B5
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • نوع محفظه
    پلاستیک
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سایر توضیحات
    برای پوست های خشک و ترک خورده
  • دارای خواص التیام بخشی، مرطوب کنندگی و ترمیم کنندگی
  • دارای خواص ضد باکتری و آنتی باکتریال
  • برطرف کننده بوی نامطبوع پا
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
کرم پا دپی مدل Advance حجم 50 میلی لیتر بسته 2 عددی

کرم پا دپی مدل Advance حجم 50 میلی لیتر بسته 2 عددی

مشخصات کالا

مشخصات

  • حجم
    50 میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    39/10828
  • نوع عصاره
    روغن درخت چای
  • نوع ویتامین
    A,E,F,C
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • نوع محفظه
    پلاستیک
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
کرم رفع ترک پا دافی مدل Non Greasy حجم 343 میلی لیتر

کرم رفع ترک پا دافی مدل Non Greasy حجم 343 میلی لیتر

مشخصات کالا

مشخصات

  • حجم
    343 میلی‌لیتر
  • ترکیبات
    بدون عصاره
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
کرم رفع ترک پا بتیس مدل Cracked حجم 45 میلی لیتر

کرم رفع ترک پا بتیس مدل Cracked حجم 45 میلی لیتر

مشخصات کالا

مشخصات

  • حجم
    45 میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • ترکیبات
    بدون عصاره
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سایر توضیحات
    حاوی ویتامین B5 برای برطرف کردن نشانه های کشیدگی پوست و مهار آنزیم کلاژناز
  • افزایش انعطاف پذیری پوست در ناحیه آسیب دیده
  • کاهش طول و عمق علایم کشیدگی پوست
  • سرشار از امگا 3 و عصاره گیاهان وحشی
  • کاهش رنگ علایم کشیدگی پوست
  • ترکیبی از اسیدهای آمینه طبیعی
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
کرم رفع ترک پا کرویا مدل هیل کر حجم 50 میلی لیتر

کرم رفع ترک پا کرویا مدل هیل کر حجم 50 میلی لیتر

مشخصات کالا

مشخصات

  • حجم
    50 میلی‌لیتر
  • راهنمای استفاده
    هر شب به میزان لازم کرم را در ناحیه پاشنه پا مالیده و به مدت 8ساعت آن را بپوشانید.
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    1256/ظ/48
  • نوع عصاره
    عصاره طبیعی گیاه مقل ازرق
  • نوع محفظه
    پلاستیک
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
کرم رفع ترک پا آیچون بیوتی مدل NIL حجم 100 میلی لیتر

کرم رفع ترک پا آیچون بیوتی مدل NIL حجم 100 میلی لیتر

مشخصات کالا

مشخصات

  • حجم
    100 میلی‌لیتر
  • راهنمای استفاده
    ابتدا پا را بشویید و پوست را تمیز کنید
  • سپس کرم را بخ نواحی مورد نظر بطنید و ماساژ دهید تا جذب شود
  • روزانه 2 تا 3 مرتبه از کرم استفاده کنید
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • ترکیبات
    مواد مرطوب کننده
  • نوع محفظه
    تیوپی
  • سایر توضیحات
    مناسب برای پیشگیری و درمان ترک، پینه و زبر شدن پوست دست، پا، زانو و آرنج
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
کرم رفع ترک پا میکاوین مدل Raee flower حجم 50 میلی‌لیتر

کرم رفع ترک پا میکاوین مدل Raee flower حجم 50 میلی‌لیتر

مشخصات کالا

مشخصات

  • حجم
    50 میلی‌لیتر
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
کرم رفع خستگی پا هیدرودرم لیدی حجم 100 میلی لیتر

کرم رفع خستگی پا هیدرودرم لیدی حجم 100 میلی لیتر

مشخصات کالا

مشخصات

  • حجم
    100 میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    38/11303
  • نوع عصاره
    شی باتر، روغن بادام شیرین، روغن نعنا،روغن ترنج و روغن درخت چای
  • نوع محفظه
    پلاستیک
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سایر توضیحات
    - ضد آلرژی و اثرات مضر برای مادر و نوزاد
  • - مرطوب کننده، التیام بخش و ترمیم کننده
  • - حاوی گلیسرین
  • - ضد قارچ و ضد باکتری
  • - ایجاد احساس آرامش
  • - روش مصرف: روزانه دو بار بر روی ساق پاها ماساژ داده شود
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
کرم رفع ترک پا هورسیم مدل Aloe Vera حجم 75 میلی لیتر

کرم رفع ترک پا هورسیم مدل Aloe Vera حجم 75 میلی لیتر

مشخصات کالاHoorsim AloeVera Anti Chap Foot Cream 75 ml

مشخصات

  • حجم
    75 میلی‌لیتر
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
کرم پا دپی مدل Advance حجم 50 میلی لیتر مجموعه 5 عددی

کرم پا دپی مدل Advance حجم 50 میلی لیتر مجموعه 5 عددی

مشخصات کالا

مشخصات

  • حجم
    50 میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    39/10828
  • نوع عصاره
    روغن درخت چای
  • نوع ویتامین
    A,E,F,C
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • ترکیبات
    دارای عصاره
  • نوع محفظه
    تیوپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سایر توضیحات
    تایید اصالت و کیفیت فقط توسط برترین فروشنده, حاناز
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
کرم پا دپی مدل Advance حجم 50 میلی لیتر مجموعه 4 عددی

کرم پا دپی مدل Advance حجم 50 میلی لیتر مجموعه 4 عددی

مشخصات کالا

مشخصات

  • حجم
    50 میلی‌لیتر
  • نوع محفظه
    تیوپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
کرم پا دپی مدل Advance حجم 50 میلی لیتر

کرم پا دپی مدل Advance حجم 50 میلی لیتر

مشخصات کالا

مشخصات

  • حجم
    50 میلی لیتر میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • نوع عصاره
    روغن درخت چای
  • نوع ویتامین
    A,E,F,C
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • نوع محفظه
    پلاستیک
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
کرم رفع ترک پا ساج مدل روغن بادام حجم 60 میلی لیتر

کرم رفع ترک پا ساج مدل روغن بادام حجم 60 میلی لیتر

مشخصات کالا

مشخصات

  • حجم
    60 میلی‌لیتر
  • راهنمای استفاده
    بعد از استحمام به کف پا بزنید
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    56/22923
  • نوع عصاره
    روغن بادام
  • نوع محفظه
    پلاستیک
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
کرم رفع ترک پا هوریسم مدل aloe Vera وزن ۷۵ گرم

کرم رفع ترک پا هوریسم مدل aloe Vera وزن ۷۵ گرم

مشخصات کالا

مشخصات

  • حجم
    75 میلی‌لیتر
  • راهنمای استفاده
    روزانه به مقدار مناسب بر روی کاملا تمیز کف پا بمالید و تا جذب کامل ماساژ دهید
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    52/ظ/1176
  • نوع عصاره
    آلوئه ورا
  • نوع محفظه
    پلاستیک
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
کرم پا دپی مدل Advance حجم 50 میلی لیتر مجموعه 3 عددی

کرم پا دپی مدل Advance حجم 50 میلی لیتر مجموعه 3 عددی

مشخصات کالا

مشخصات

  • حجم
    50 میلی‌لیتر
  • نوع محفظه
    تیوپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
کرم پا دپی مدل Advance حجم 50 میلی لیتر مجموعه 6 عددی

کرم پا دپی مدل Advance حجم 50 میلی لیتر مجموعه 6 عددی

مشخصات کالا

مشخصات

  • حجم
    50 میلی‌لیتر
  • نوع محفظه
    تیوپی
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
کرم رفع ترک پا عش مدل 3in1 حجم 75 میلی لیتر

کرم رفع ترک پا عش مدل 3in1 حجم 75 میلی لیتر

مشخصات کالا

مشخصات

  • حجم
    75 میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • نوع عصاره
    روغن درخت چای و گیاهان دریای شور
  • نوع ویتامین
    B5 ، E
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • نوع محفظه
    پلاستیک
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سایر توضیحات
    رفع ترک پاشنه پا ، قوزک پا و آرنج
  • رفع خستگی پا
  • رفع بوی بد پا
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

پنج − چهار =