توجه (سایت کافه راهنما هیچگونه مسئولیتی درباره کیفیت کالاهای معرفی شده ندارد و فقط برای راحتی و مقایسه مشخصات و قیمت محصولات در انتخاب کاربران این مقاله را تولید کرده است) توضیحات کلی و راهنمایی درباره این مقاله در زیر
 

بازی همستر تلگرام به تازگی یک قابلیت جذاب و جدید برای کاربران خود در ربات اضافه کرده است. این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد تا ظاهر شخصیت‌های همستر خود را با پرداخت تعداد مشخصی سکه تغییر دهند. میزان سکه‌های مورد نیاز برای این تغییرات شخصیتی همستر بین 2500,000 تا 500,000,000 سکه متغیر است، که بر اساس چهره و شخصیت همستر تعیین می‌شود. که بستگی به کاربر دارد.

قابلیت جدید ایردراپ همستر تلگرام: تغییر ظاهر شخصیت با پرداخت سکه

اما سوالی که برای بسیاری از کاربران پیش آمده این است که آیا این اقدام به نوعی توکن سوزی محسوب می‌شود یا می‌تواند در زمان توضیح ایردراپ سکه‌ها و لیست شدن در صرافی‌ها موثر باشد و تعداد بیشتری توکن را به کاربران اهدا کند؟ به نظر می‌رسد که این اقدام بیشتر به هدف توکن سوزی صورت گرفته است. با این حال، توصیه می‌شود که کاربران برای انجام این تغییرات کمی صبر کنند و پس از گذشت چند روز و بررسی نتایج این قابلیت، اقدام به استفاده از آن کنند.

جهت مشاهده آموزش کامل و ثبت نام اینجا کلیک نمایید

نظر شما درباره این آپدیت چیست؟

آیا شما با این آپدیت جدید تلگرام موافقید؟ آیا فکر می‌کنید این قابلیت جدید می‌تواند تجربه کاربری بهتری را برای شما به ارمغان بیاورد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

پیشنهاد⇐ لینک ایردراپ DOGS تلگرام براساس عمر تلگرام توکن داگز دریافت کنید

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

شش − چهار =