چاپ نفیس
توجه (سایت کافه راهنما هیچگونه مسئولیتی درباره کیفیت کالاهای معرفی شده ندارد و فقط برای راحتی و مقایسه مشخصات و قیمت محصولات در انتخاب کاربران این مقاله را تولید کرده است) توضیحات کلی و راهنمایی درباره این مقاله در زیر
 

روز کارگر یکی از مهم‌ترین روزهای تاریخ معاصر است. نه فقط در ایران بلکه در سراسر جهان. خیلی از حقوقی که کارگران در سراسر جهان به‌دست‌آورده‌اند ناشی از فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی خود کارگران است. به همین دلیل است که اول ماه می در سراسر جهان، به مناسبت کارگران جهان پاس داشته می‌شود. اما شاید ما هم دلمان بخواهیم که خیلی از کارگران دوست داشتنی پیرامون خودمان را خوشحال کنیم. یا در سازمانی هستیم که علاقه دارد به پاس روز کارگر هدیه‌ای به کارگران به رسم یادگار اهدا کنیم. اما بهترین هدیه روز کارگر چه چیزی می‌تواند باشد؟ هدیه مناسب این روز چیست؟ پیش از آن اجازه دهید به تاریخچه روز جهانی کارگر به اختصار اشاره کنیم.

هدیه روز کارگر که مربوط به تاریخ 1 می یا 12 اردیبهشت هر سال می شود یکی از مهمترین نمونه های انواع هدایای تبلیغاتی است که در سراسر جهان برگزار می شود که در برخی کشورها تاریخ 10 می را روز کارگر گذاشته اند.

کارگر ها که تقریبا نیمی از افراد جامعه هستند، با توجه به تلاش و پشتکاری که دارند موجب پیشرفت جوامع می‌شوند؛ این قشر از جمله زحمت کش ترین افراد اند و در مشاغل مختلف فعالیت می‌کنند. با توجه به تاثیر گذار بودن این افراد یک روز مشخص در تقویم به نام آن ها ثبت شده و روز جهانی کارگر نام گرفته است.

به ‌طور‌کلی، دو روش برای انتخاب هدیه برای هر سازمان وجود دارد. ممکن است بخواهید از هویت برند خود برای تبلیغات در این هدیه استفاده کنید یا صرفا به دنبال خرید هدیه روز کارگر باشید. شما چه به دنبال هدایای تبلیغاتی ویژه برای قدردانی باشید و چه یک هدیه ساده و کاربردی، این مقاله بهترین هدیه روز کارگر به شما کمک می‌ کند بهترین انتخاب را برای هدیه روز کارگر را انتخاب کنید.

همیشه این روز در بین بسیاری از کارفرماها روز غریبی بوده و متاسفانه در ایران این روز جشن گرفته نمی شود و هدیه ای هم به طبع در این روز در نظر گرفته نمی شود در صورتیکه این روز باید کارفرما ها جشن بگیرند و هدیه ای در این روز در نظر بگیرند. ما در این مقاله بهترین هدیه روز کارگر قصد داریم ایده های متفاوت و جذاب در این روز را به شما معرفی بکنیم و امیدوار هستیم از سال آینده این روز را بسیار گسترده جشن بگیرید.

ما در این مقاله بهترین هدیه روز کارگر قصد داریم بیشتر هدایای را با شما در میان بگذاریم که در چاپ نفیس امکان ثبت سفارش آن وجود داشته باشد تا پایان این مقاله ما را همراهی بفرمایید.

گزینه اول ) ماگ تبلیغاتی

ماگ یکی از هدایای مناسب برای روز کارگر است، چرا که همه افراد در طول روز و حتی در تایم کاری خود از نوشیدنی استفاده می‌کنند تا بتوانند انرژی بیش تری کسب کنند. به همین دلیل ماگی که بتواند با نام و برند سازمان شما شخصی سازی شده باشد می‌تواند گزینه ای مناسب برای هدیه روز کارگر باشد. چاپ لیوان در شکل و اندازه های مختلف می تواند یک هدیه زیبا و جذاب برای روز کارگر باشد.

بهترین هدیه روز کارگر

گزینه دوم ) چاپ عکس

یک گزینه دیگر که بسیار می تواند جذاب و کاربردی باشد چاپ عکس روی شاسی می باشد . شما می توانید یک عکس ماندگار و بیادماندنی را از همکار محترم خودتان چاپ بکنید و برروی شاسی و یا درون قاب سفارش بدهید. چاپ عکس یک هدیه بسیار ماندگار و در عین حال جذاب می باشد.

گزینه سوم ) چاپ سویشرت

یک گزینه دیگر و بسیار خاص و جذاب چاپ سویشرت با طرح و شکل کاملا اختصاصی می باشد. شما کافی است طرح دلخواه خودتان را انتخاب بکنید و آن را برروی سویشرت بصورت اختصاصی چاپ بزنید. چاپ سویشرت نفیس در شکل و اندازه و جنس های مختلف وجود دارد شما براساس بودجه و سلیقه شخصی خودتان یکی را می توانید به دلخواه انتخاب بفرمایید.

گزینه چهارم ) فلش و هدایای تبلیغاتی

یک گزینه دیگری که شاید بسیار برای کارگران عزیز زیبا و جذاب باشد دادن هدیه فلش و هدایای تبلیغاتی می باشد. یکسری ست های تبلیغاتی وجود دارد که شما می توانید براساس بودجه ای که در نظر گرفته اید برای کارگران در نظر بگیرید. از ست های فلاکس و فلش و اسپیکر و … می توانید بعنوان هدیه روز کارگر در نظر بگیرید. از جمله این هدایای تبلیغاتی می توان به پاوربانک اشاره کرد امروزه همه ما از گوشی موبایل استفاده می کنیم چرا که زندگی بدون موبایل مختل می شود. دسترسی داشتن به اینترنت نیازمند اتصال با داده موبایل است که باتری زیادی مصرف می کند.

هدیه به مناسبت روز کارگر تنوع بالایی دارد که با کمی خلاقیت و ایده پردازی می توانید ظاهری خاص و زیبا به آن ببخشید و نسبت به رقبای خود متمایز عمل کنید. ما در این مقاله بیشتر هدایای تبلیغاتی چاپی را برای شما بیان کردیم تا هرکدام برای شما مفید باشد یکی راه به دلخواه انتخاب و سفارش بدهید.

برای این که بتوانید مناسب ترین هدیه را برای روز کارگر انتخاب کنید و پرسنل خود را خوشحال کنید، می‌توانید با چاپ نفیس در ارتباط باشید. با نکات گفته شده در این مقاله می‌توانید مناسب ترین هدایا را با توجه به سلیقه و کاربردی بودن انتخاب و در در سایت چاپ نفیس سفارش بدهید.

امیدوار هستیم مقاله بهترین هدیه روز کارگر برای شما مفید بوده باشد و نهایت استفاده را از این مقاله بهترین هدیه روز کارگر برده باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

هفت + 6 =