خرید انواع میز کرسی چوبی پرفروش ارزان قیمت و باکیفیت

0
توجه (سایت کافه راهنما هیچگونه مسئولیتی درباره کیفیت کالاهای معرفی شده ندارد و فقط برای راحتی و مقایسه مشخصات و قیمت محصولات در انتخاب کاربران این مقاله را تولید کرده است) توضیحات کلی و راهنمایی درباره این مقاله در زیر
 

در گذشته های دور به علت در دسترس نبودن منابع گرمایشی زیاد و همچنین مواد سوختی برای گرم کردن خود و اعضای خانواده شان مخصوصا در روستا ها با مشکل روبه رو بودند.

برای حل این مشکل از میز های چوبی به نام کرسی مورد استفاده قرار گرفت. امروزه در سایر کشور های دیگر از این وسیله برای گرم کردن خود و صرفه جویی در انرژی استفاده

می نمایند.

کافه راهنما در این مقاله سعی دارد شما را با این وسیله گرمایشی بیستر آشنا کند و یک راهنمای جامع و کامل برای خرید کرسی چوبی به شما ارائه دهد.

راهنمایی خرید میز کرسی چوبی 

وقتی به دنبال خرید میز و کرسی هستید، انتخاب چوب یک گزینه عالی است. این نوع میز و کرسی ها با ظاهری طبیعی و گرم، به هر فضایی شیکی می بخشند. قبل از خرید، باید اندازه مناسب را بررسی کنید تا با فضای مورد نظرتان همخوانی داشته باشد. همچنین، وزن میز و کرسی نیز مهم است و باید مطمئن شوید که ساختار این محصولات قوی و پایدار است. همچنین، بررسی کنید که چه نوع چوبی برای تهیه این میز و کرسی استفاده شده است و آیا از چوب طبیعی و پایداری ساخته شده است یا خیر. در نهایت، قیمت را نیز مقایسه کنید و مطمئن شوید که با کیفیت ترین محصول را با بهترین قیمت تهیه کرده اید.

نکات مهم قبل خرید انواع میز کرسی چوبی باکیفیت

– بررسی کیفیت چوب استفاده شده در ساخت میز و کرسی چوبی
– بررسی نوع رنگ و پوشش مورد استفاده در میز و کرسی چوبی
– بررسی دقیق ابعاد و اندازه‌های میز و کرسی چوبی برای اطمینان از جایگاه صحیح در فضا
– بررسی استحکام و پایداری میز و کرسی چوبی تا بتواند وزن و فشار را تحمل کند
– بررسی طراحی و شکل ظاهری میز و کرسی چوبی برای تطابق با سبک دکوراسیون داخلی
– بررسی قیمت و مقایسه آن با کیفیت عرضه شده
– مطالعه نظرات و تجربیات مشتریان قبلی در مورد میز و کرسی چوبی مورد نظر

کرسی چوبی چیست؟

همانطور که بیان شد یک وسیله گرمایشی است که به شکل های گوناگونی مانند مستطیل، مربع و دایره در بازار موجود می باشد. شاید اسم این وسیله شما را یاد خانه های مادربزرگتان بی اندازد، چرا که در زمان های قدیم در فصول سرد سال، در بیشتر خانه های ایرانی این وسیله گرمایشی وجود داشت و همچنین باعث می شد تمام اعضای خانواده دور آن جمع شوند. علاوه برآن در شب های یلدا دور کرسی های چوبی جمع می شدند و شاهنامه می خواندند و یک شب به یاد ماندنی را کنار یک دیگر رقم می زدند.

اجزای تشکیل دهنده کرسی شامل چه قسمت هایی می بود؟

همانطور که بیان شد این میز ها به صورت های مختلفی ساخته می شوند، اندازه استاندارد کرسی چوبی در ابعاد 1*1 و در اتفاع 80 سانتی متر می باشد. همچنین از اجزای مختلفی نیز تشکیل می شود.

به چهار طرف و یا گوشه این سازه چوبی پله گفته می شود. همچنین در وسط آن یک ظرف پر از ذغال قرار می دهند که به آن منقل می گویند، البته در گذشته به جای منقل وسط زیر کرسی را یک چاله کم عمق ایجاد می کردند که نقش منقل را ایفا می کرد.

معمولا روی کرسی ها را با استفاده از لحاف های بسیار ضخیم و کلف می پوشاندند و اغلب این لحاف ها دارای نقش و رنگ های بسیار جذابی بودند که جلوه خاصی را به آن می بخشید.

کرسی چوبی

مشاهده لیست قیمت کرسی چوبی

انواع کرسی های چوبی

کرسی ها از گذشته تا به امروز با تغییرات و پیشرفت های خاصی رو به رو شده اند که در ادامه به انواع مختلف و تغیرات ایجاد شده در آن ها خواهیم پرداخت.

نوع ذغالی: همانطور که از نام آن پیداشت گرمای مورد استفاده شده در آن با استفاده از ذغال تامین می شود، البته این روش در گذشته رواج داشته و امروزه زیاد از آن استفاده

نمی شود.

کرسی برقی: به این نوع کرسی ها، کرسی کلاسیک نیز گفته می شود چرا که تلفیقی از زندگی گذشته و مدرن را در خود جا می دهد. برای گرم نگه داشتن این نوع کرسی ها از هیتر های برقی و یا در اصطلاح عامیانه آن بخاری برقی استفاده می شود.

کرسی تاشو: این نوع کرسی ها مختص فضا های کوچک می باشد که با کمبود جا و فضا مواجه هستند، البته به علت تاشو بودن آن بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته است، چرا که می توانید پس از استفاده آن را جمع کنید و به راحتی در گوشه کمد از آن نگهداری نماید. لازم به ذکر است که قیمت کرسی چوبی تاشو با توجه به نوع کارایی آن بسیار گران تر از سایر مدل ها می باشد.

 

مزایای استفاده از کرسی چوبی

شاید برایتان جالب باشد که بدانید استفاده از این وسیله گرمایشی می تواند بسیار برای سلامتی شما مفید واقع شود، چرا که گرم نگه داشتن بدن در زمستان برای جلوگیری از مبتلا شدن به بسیاری از بیماری ها موثر می باشد.

از جمله خواص درمانی و بهبود بیماری ها گوناگون عبارتند از:

  • بهبود درد های مفصلی
  • تقویت عملکرد سیستم گوارشی
  • متعادل سازی ترشح غدد هورمونی
  • کاهش درد های رماتیسمی و آرتروز
  • دفع الکتریسیته ساکن بدن
  • درمان و بهبود دیابت

معایب و خطرات استفاده از کرسی:

  • آتش سوزی
  • سوختگی
  • خفگی
  • مسمومیت

انواع کرسی چوبی

مشاهده لیست قیمت کرسی چوبی

انواع کرسی چوبی

قیمت کرسی چوبی

برای تعیین قیمت کرسی های چوبی چند فاکتور را قبل از خرید آن باید مد نظر قرار دهید.

  • میزان بودجه خود
  • تعدادنفرات خانواده
  • نوع سیستم گرمایسی
  • تاشو بودن یا معمولی
  • نوع و جنس چوب
  • اندازه و ارتفاع آن

سخن آخر

در این مقاله سعی کردیم اطلاعات و راهنمای کامل و جامعی را در خصوص انواع کرسی ها و ساختار آن ها به شما عزیزان ارائه دهیم.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

شش + 13 =