سایت استخراج ابری اتریوم

0
توجه (سایت کافه راهنما هیچگونه مسئولیتی درباره کیفیت کالاهای معرفی شده ندارد و فقط برای راحتی و مقایسه مشخصات و قیمت محصولات در انتخاب کاربران این مقاله را تولید کرده است) توضیحات کلی و راهنمایی درباره این مقاله در زیر
 

اگر قصد کسب درآمد از طریق استخراج ارزهای دیجیتال اتریوم را دارید اما سرمایه کافی برای خرید ماینر را ندارید، می‌توانید از روش استخراج ابری برای ماینینگ اتریوم استفاده کنید. پلتفرم‌های زیادی برای استخراج ابری ارز دیجیتال در اینترنت وجود دارند اما برای اینکه از فرایند کسب ارز دیجیتال خیالمان راحت باشد باید اطمینان داشته باشیم که پول ما در جای ایمنی است.

ما اینجا هستیم تا لیستی از بهترین سایت استخراج ابری اتریوم را که در اینترنت در حال گسترش هستند را به شما ارائه دهیم.

تاریخچه ارز دیجیتال اتریوم

در صفحه تبدیل اتریوم آمده‌است:

«اتریوم از سال ۲۰۱۳ شروع به کار کرده و از سال ۲۰۱۵ که قیمتی حدود ۷۵ سنت داشته تا امروز (زمستان ۱۴۰۰) که قیمتش سقف ۴٬۸۰۰ دلار را دیده، جایگاه خود را به عنوان ملکه ارز‌های دیجیتال با داشتن حدود ۲۰ درصد از سهم بازار ارز‌های دیجیتال، تثبیت کرده. شبکه اتریوم با توجه به کاربرد‌های فراوانی که دارد، پایه اصلی ارزش این ارز است و با گسترش کاربردها و بروزرسانی‌های این شبکه، بیشتر متخصصان حوزه رمزارزها انتظار دارند که اتریوم قیمت ۱۰٬۰۰۰ دلار را نیز در آینده نه چندان دور به خود ببیند. با این حال شبکه‌های دیگر مانند کاردانو در حال رشد سریع هستند و کاربرد‌های شبکه‌ی اتریوم را به شبکه‌ی خود می‌افزایند تا رقبایی جدی برای اتریوم محسوب شوند».

استخراج اتریوم

استخراج اتریوم و یا پروسه ماینینگ به تولید بلوک توسط دستگاه‌هایی به نام ماینر گفته می‌شود. وقتی یک درخواست معامله توسط کاربر ثبت می‌شود، در ابتدا ماینرها تراکنش را بررسی می‌کنند و در صوت معتبر بودن آن را در بلوک جدید ثبت می‌کنند. پس از ایجاد یک بلوک در شبکه توسط ماینرها، شبکه پاداشی در قالب رمزارز اتریوم به ماینرها می‌دهد. این پاداش افراد زیادی را برای مشارکت در استخراج اتریوم ترغیب می‌کند، اما در حقیقت انجام این فرایند چندان هم آسان نیست.

استخراج اتریوم به تجهیزات گران‌قیمت و یک مکان مناسب با تعرفه برق پایین نیاز دارد. در این میان یک راه جایگزین وجود دارد و می‌توانیم از خدمات ارائه‌دهندگان استخراج ابری و اجاره قدرت واقعی در سرورهای دیگران استفاده کنیم.

استخراج ابری اتریوم

استخراج ابری Cloud Mining فرایندی است که در آن می‌توانیم با پیوستن به یک استخر استخراج و خرید مقداری “Hash Power”، در استخراج ارز دیجیتال اتریوم مشارکت داشته باشیم. در نهایت سود حاصل شده از استخراج رمزارز میان اعضا شرکت‌کننده بر اساس سهم هر کسی تقسیم می‌شود.

در فرایند استخراج ارز رمزنگاری شده به روش استخراج ابری، از یک مرکز داده از راه دور باقدرت پردازش مشترک استفاده می‌شود. استخراج ابری به ما کم می‌کند تا بدون نیاز به مدیریت سخت‌افزار رمزارز اتریوم را استخراج کنیم. در حال حاضر شرکت‌های بسیاری در زمینه استخراج ابری اتریوم و دیگر ارزهای دیجیتال فعالیت می‌کنند، اما مشکل این است که همه آنها قابل‌اعتماد نیستند. برخی از این پلتفرم‌ها کلاهبردار هستند و پس از گرفتن هزینه اشتراک، سود حاصل از استخراج اتریوم را پرداخت نمی‌کنند.

بهترین سایت‌های استخراج ابری اتریوم

وب‌سایت trustcloudmining

وب‌سایت trustcloudmining از سال 2018 فعالیت خود را آغاز کرد و از آن زمان تا به امروز یکی از منابع مشهور استخراج ابری شناخته می‌شود. این‌سایت از 3 توان هش مختلف 256SHA-، Ethash و Equihash پشتیبانی می‌کند. امکان مشاهده سود روزانه، هفتگی و ماهانه وجود دارد و می‌توانیم مناسب‌ترین طرح را انتخاب کنیم. سرویس پشتیبانی 24 ساعته را به مشتریان خود ارائه می‌دهد تا به‌تمامی پرسش‌های ما پاسخ دهند.

وب‌سایت ChickenFast

این پلتفرم از سال 2015 فعالیت خود را آغاز کرد و در مدت‌زمان کوتاهی به یکی از مشهورترین وب‌سایت‌های قابل‌اعتماد برای استخراج ابری تبدیل شد. ChickenFast از هش مصنوعی بهره می‌گیرد و با کمک آن میزان سودآوری استخراج ابری نسبت به سرمایه شما را انتخاب می‌کند. مثلاً اگر بخواهید 1500 دلار را صرف این کار کنید، به‌سرعت درآمد روزانه، ماهانه و سالانه و میزان انرژی شما برای برنامه انتخابی را محاسبه می‌کند. این کمپانی خود را به استخراج سازگار با محیط‌زیست متعهد می‌داند که باتوجه‌به بحران زیست‌محیطی، استخراج ارز دیجیتال و تأثیر آن روی محیط، نکته مثبتی به شمار می‌رود.

پلتفرم Genesis Mining

این وب‌سایت از ارزهای مختلفی مانند اتریوم، دش، مونرو و بیت‌کوین پشتیبانی می‌کند. پلتفرم Genesis Mining قراردادهای مختلف را به نشان می‌دهد و از بین آنها می‌توانیم گزینه مناسب را انتخاب کنیم. در بخش پرسش‌های متداول و پشتیبانی مشتریان به‌تمامی پرسش‌های ما پاسخ داده می‌شود. در حال حاضر این پلتفرم 2 میلیون کاربر دارد و به همین جهت به یکی از محبوب‌ترین‌ها تبدیل شده است.

سایت Genesis Mining یک مشکل دارد و به‌صورت دوره‌ای به کاربران جدید اجازه عضویت نمی‌دهد، زیرا قدرت استخراجش تنها توان پشتیبانی از تعداد مشخصی از قراردادها را دارد. برای استخراج ابری در این وب‌سایت ممکن است کمی منتظر بمانیم تا امکان‌پذیرش اعضا جدید فراهم شود.

پلتفرم Hashshiny

وب‌سایت Hashshiny در سال 2017 تأسیس شد و مرکز داده‌های آن در مغولستان داخلی و چین قرار دارد. در حال حاضر بیش از 1.1 میلیون ماینر روی این پلتفرم ماینینگ انجام می‌دهند. Hashshiny از 6 کوین ارز دیجیتال از جمله بیت‌کوین، اتریوم و لاین کوین پشتیبانی می‌کند. این‌سایت دارای ویژگی‌هایی از جمله ماشین‌حساب ماینینگ و نمودار استخراج است که با کمک آن می‌توانیم پیشرفت خود را به‌صورت خودجوش دنبال کنیم. توسعه دهندگان این وب‌سایت ادعا می‌کنند که برترین پلتفرم ماینینگ ابری جهان را با فناوری به‌روز استقرار ادغام کرده‌اند.

وب‌سایت Hashing24

پلتفرم Hashing24 به طور رسمی در انگلستان، تایلند و اوکراین مستقر است و فعالیت خود را از سال 2016 آغاز کرده است. برخلاف سایر پلتفرم‌ها این وب‌سایت قراردادهای نامحدودی را برای سرمایه‌گذاری به کاربران خود ارائه می‌دهد. در واقع هیچ طرح ثابت و مشخصی برای استخراج وجود ندارد و مشتریان می‌توانند قدرت هش و روش پرداخت را خودشان مشخص نمایند. استفاده از این پلتفرم برای استخراج ابری اتریوم بسیار آسان است و به‌صورت شبانه‌روزی مشتریان خود را پشتیبانی می‌کنند. پس از انجام ثبت‌نام به مدت 1 ماه قرارداد استخراج رایگان انجام می‌شود. یک ماشین‌حساب نیز برای انتخاب بهترین قراردادهای استخراج وجود دارد.

سرمایه‌گذاری در بهترین سایت استخراج ابری اتریوم

اتریوم در حال حاضر دومین ارز دیجیتال محبوب جهان از نظر ارزش بازار است و این انگیزه برای استخراج اتریوم و سرمایه‌گذاری در این ارز کافی است. ارزش و قیمت اتریوم روزبه‌روز در حال افزایش است و یک گزینه مناسب برای سرمایه‌گذاری به شمار می‌رود. به کمک یک ماشین‌حساب ساده می‌توانیم میزان سودآوری عملیات اتر خود را محاسبه کنیم. در حقیقت ماینرها می‌دانند که به چه مقدار اتر نیار دارند و یا میزان هش ریت و برق موردنیاز برای کسب سود را خواهند دانست.

کسب درآمد از طریق سایت استخراج ابری کمی دشوار است به همین جهت می‌توانیم از روش‌های دیگر استفاده کنیم. با ثبت‌نام در بهترین سامانه خرید و فروش ارز دیجیتال می‌توانیم روی ارز اتریوم سرمایه‌گذاری کنیم. بعد از رشد این ارز می‌توانیم با فروختن آن سود خوبی را کسب کنیم.

سخن پایانی

استخراج ابری اتریوم یکی از روش‌های کسب درآمد ارز دیجیتال است که از ریسک‌های بازار در امان نیست. شاید استفاده از این راه آسان و یا مقرون ‌به ‌صرفه به نظر برسد اما مشکلات و ریسک‌های زیادی وجود دارد. مثلاً ممکن است وب‌سایت میزبان سود ما را پرداخت نکند. به همین جهت باید به هنگام انتخاب سایت استخراج ابری اتریوم اطلاعات جامعی را جمع‌آوری کنیم. اگر هم درباره پلتفرم انتخابی، اطلاعات شفافی در مورد نحوه عملکرد و میزان سوددهی وجود نداشت، بهتر است در انتخاب این‌سایت تجدیدنظر کنیم.

پیشنهاد: بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

چهارده + سه =