فیلم جیران از قسمت اول تا اخر دانلود تمامی قسمت سریال(52قسمت آخر)

0
توجه (سایت کافه راهنما هیچگونه مسئولیتی درباره کیفیت کالاهای معرفی شده ندارد و فقط برای راحتی و مقایسه مشخصات و قیمت محصولات در انتخاب کاربران این مقاله را تولید کرده است) توضیحات کلی و راهنمایی درباره این مقاله در زیر
 

فیلم جیران از قسمت اول تا اخر در سایت کافه راهنما قرار داده شده برای آن دسته از افرادی که دوست دارند به طور منظم از اول تا پایان این سریال بسیار عالی و پر بیننده را در خانه دروه هم با خانواده تماشا کنند و لذت ببرنند جهت دانلود با انواع کیفیت های مختلف قرار داده شده جهت تماشای رایگان تیزر و دانلود قانونی تمامی قسمت های سریال به صورت کامل 1 تا آخر جیران.

خلاصه داستان سریال جیران

چهارمین پادشاه قاجار، ناصرالدین شاه، در مورد شش سال از عمر این پادشاه یا موضوع مجموعه داستان های عاشقانه و تاریخی با نام جیران به صورت نمایش خانگی فیلم ساخته شده است. پس از درگذشت امیرکبیر و صدراعظم میرزا آقاخان نوری، این داستان آغاز می شود. داستان ملاقات شاه و عاشق شدن خدیجه خانم تجریشی، دختری روستایی است که شاه به خاطر چشمان درشتش نامش را «جیران» گذاشته است. منبع ویکی‌پدیا

بازیگران سریال جیران (فیلم جیران از قسمت اول تا اخر)

بازیگران سریال جیران

اسامی کامل بازیگران جیران همراه با نقش هر کدام به ترتیب عکس بالا و پایین در زیر همین متن قرار داده شده است.

پریناز ایزدیار در نقش (جیران) – بهرام رادان ایفای نقش (ناصر آل دین شاه) -فاطمه مسعودی‌فر (سارا یه گرجی) -امیرحسین فتحی (سیاوش) – رعنا آزادی‌وردر نقش (تاج‌الدوله) -مریلا زارعی (مهد علیا) – ستاره پسیانی (نقره) – مهدی پاکدل (سلمان) – غزل شاکری در نقش (ملک‌زاده) – ستایش دهقان (گلنسا) -بهناز نازی در نقش (ننه آشوب) – مهدی کوشکی (الیاس) – پاشا جمالی (شمشاد) – مرتضی اسماعیل کاشی (خواجه‌امیری روشن) – امیر جعفری (میرزا آقا خان نوری) – و رؤیا تیموریان به ایفای نقش (کفایت خاتون) می باشد و در ادامه می توان اسامی دیگر بازیگران جیران را همراه با عکش و نقش هر کدام مشاهده کرد.
بازیگران سریال جیران

هومن برق‌نورد (شازده بصیر)- هومن برق‌نورد (شازده بصیر) – بهنام شرفی (میرزا کاظم نظام) -امیر کربلایی زاده در نقش (فرضی فضول) – سینا رازانی (اسدالله) – محمد شیری (خواجه‌باشی) – محمد شیری (خواجه‌باشی) – و آخرین نقش به آقای سیاوش چراغی‌پور که در سریال جیران با ایفای نقش (کوچول خان) می باشد. که در ادامه این مقاله می توانید از قسمت اول تا آخر این سریال بسیار عالی که از میان ۲۵۵ اثر از ۳۹ کشور، سریال جیران با ورود به جشنواره بین‌المللی جوایز درام سئول یکی از ۲۴ سریال برتر یازدهمین کشور بود و مورد توجه داوران از سراسر جهان قرار گرفت.

توجه : جهت دانلود فیلم جیران از قسمت اول تا اخر این سریال در زیر این متن ها می توانید اقدام به دانلود نمایید که قسمت ها در زیر هر عکس مرتبط موجود است. و برای دانلود یکجا این سریال در انتهای این مقاله لینک قانونی برای دانلود گذاشته شده است.

سریال جیران چند قسمت است

طبق تحقیق انجام داده شده توسظ سایت کافه راهنما، سریال جیران در حال حاضر 53 قسمت به صورت نمایش خانگی در حال پخش است. در حال حاضر خبری از فصل دوم چیزی نگفتند. اگر سازندگان در رابطه با فصل دوم اطلاعیه یا خبری مطرح بکنند، بدون شک کافه راهنما با توجه به هدف خود کاربران عزیز را در جریان آن قرار خواهد داد.

دانلود فیلم سریال جیران از قسمت اول تا اخر

سریال جیران قسمت اول

سریال جیران قسمت اول ، فیلم جیران از قسمت اول تا اخر
فیلم جیران از قسمت اول تا اخر

دانلود قسمت 1 جیران با انواع کیفیت دلخواه

خلاصه قسمت اول

با دستور اخیر ناصرالدین شاه جوان برای ترور صدراعظم محبوبش امیرکبیر، تغییرات قابل توجهی در دربار ، حکومت و ملت ایجاد شد. دختر محمدعلی نجار، خدیجه، همزمان در روستای کوهسار تجریش، عشق شدید جوانی به نام سیاوش را در آغوش خود پنهان می کند.


سریال جیران قسمت دوم

سریال جیران قسمت دوم

دانلود قسمت 2 جیران با انواع کیفیت مختلف

خلاصه قسمت دوم

مهد علیا به دلیل نگرانی از وضعیت شاه به دنبال راهبردی برای احیای روحیه مستضعف شاه است. شاه سپاهی به کوهسار می‌فرستد و سفر سیاوش را تا پنج سنگ دراز می‌کند. به منزل محمدعلی نجار…


جیران قسمت ۳ سوم

https://api.salamcinama.ir/uploads/movie/poster/10702/large_4f65e850-e2fc-4f77-bfb0-30d307a26889.jpg

خلاصه قسمت سوم

فرستادگان شاه با حمل هدایا و قربانی ها از کوهسار بازدید می کنند. ماجرا در آبادی پخش می شود که محمدعلی دختر شاه طالب نجار شده است. کوهساری ها شادمانند و با ساز و طبل به خانه محمدعلی می رسند، اما همسایه ها غوغا می کنند.


جیران قسمت 4 چهارم

https://api.salamcinama.ir/uploads/movie/poster/10726/large_af388eed-c5e4-4b64-853d-acda8d4b9f97.jpg

دانلود قسمت 3 جیران با انواع کیفیت دلخواه

خلاصه قسمت چهارم

سیاوش در راه بازگشت از پنج سنگ کاروانسرا فریاد می زند. کاروان انتقال سرای گرجستان به تهران نیز در همان زمان وارد می شود. کاروانسرا شبانه مورد حمله چند دزد قرار می گیرد. و. جیران آشفته است. آیا کسی می تواند درخواست پادشاه را رد کند، حتی اگر مایل به حضور در دربار پادشاه نباشد؟


جیران قسمت 5 پنجم

جیران قسمت 5 پنجمدانلود قسمت 5 جیران با انواع کیفیت دلخواه

خلاصه قسمت پنجم

پادشاه از گرفتن این همسایه ناراحت و غمگین امتناع می ورزد، بنابراین جیران به قبله علم آورده می شود. برای اینکه از شاه حمایت کند، او را تا روزی که روسری سرخ بر سر سلسله می بندد، آزاد می کند. سیاوش که رسید جیران رفته است. جایی که؟ رفتن به دربار شاه


جیران قسمت 6 ششم

فیلم جیران از قسمت اول تا اخر

دانلود قسمت 6 جیران با انواع کیفیت دلخواه

خلاصه قسمت ششم

سلمان پس از اطلاع از وجود سیاوش در انتظار بازداشت اوست. شاه منتظر است که جیران ردای زرشکی را بپوشد، اما همچنان این کار را به تعویق می اندازد.


جیران قسمت 7 هفتم

فیلم جیران از قسمت اول تا اخر

دانلود قسمت 7 جیران با انواع کیفیت دلخواه

خلاصه قسمت 7

پس از پوشیدن روسری زرشکی جیران، سیاوش طبق قولی که داده بود از زندان آزاد می شود. او توسط سلمان برای پیوستن به کاراول ها دعوت می شود. سیاوش از تجربه ظلم و ستم تسلی ناپذیر به کوهسار می رود. ننه آشوب در آنجا به او توصیه می کند که به قصر بازگردد.


جیران قسمت 8 هشتم

فیلم جیران از قسمت اول تا اخر

دانلود قسمت 8 جیران با انواع کیفیت دلخواه

خلاصه قسمت 8

صدراعظم در حال بررسی پیشنهاد ازدواج ملک زاده به پسرش میرزا کاظم برای تثبیت موقعیت خود است. سیاوش وقتی به کاراول خانا برمی گردد به شکار می رود در میان سربازان شاه. جیران وقتی از این موضوع مطلع می شود نگران می شود. سیاوش نقشه ای داره؟


جیران قسمت 9 نهم

فیلم جیران از قسمت اول تا اخر

دانلود قسمت 9 جیران با انواع کیفیت دلخواه

خلاصه قسمت نهم

جیران که در گفته سخنان خود موفق بود، به اردوگاه شکار پادشاه سفر می کند، اگرچه او آنجا نبود تا به شکار برود. بدعت جیران قصر را گرفته است. حاکم قم، عباس میرزا، برادر ناتنی شاه است، اما مادرش خدیجه ، تمایل پسرش به حکومت را تقویت می کند. اما سر کی در آخور است و خواجه روشن کیست؟ …


جیران قسمت 10 دهم

جیران قسمت 10 دهم

دانلود قسمت 10 جیران با انواع کیفیت دلخواه

خلاصه قسمت دهم

مهدعلیا ملک زاده از میرزا آقاخان برای پسرش میرزا کاظم پیشنهاد خواستگاری می گیرد. ملک زاده از آنجایی که هنوز در سوگ درگذشت امیرکبیر است با مادرش بحث می کند. تاجی به ملک زاده توصیه می کند که برای کمک به جیران نزدیک شود و شاه را متقاعد کند که به میرزا آقاخان پاسخ دهد، اما آیا سد کردن راه مهدعلیا ساده است؟


جیران قسمت 11 یازدهم

جیران قسمت 11 یازدهم

دانلود قسمت 11 جیران با انواع کیفیت دلخواه

خلاصه قسمت یازده 11

ملک‌زاده به راحتی نمی تواند حضور در مراسم خواستگاری را قبول کند. مهد علیا طاقت نافرمانی دختر را ندارد و عصبانیت او بر جیران هم تاثیر می گذارد. در حالی که شاه با بحران زنان در حرمسرا مواجه است، ننه آشوب رازهایی را برای سیاوش فاش می کند…


جیران قسمت 12 دوازدهم

جیران قسمت 12 دوازدهم

دانلود قسمت 12 جیران با انواع کیفیت دلخواه

خلاصه قسمت دوازده 12

صدراعظم برنامه ای برای جلب رضایت ملک‌زاده دارد که باید توسط تاجی اجرا شود، اما تاجی چه امتیازی از صدراعظم می خواهد؟


جیران قسمت 13 سیزدهم

جیران قسمت 13 سیزدهم

دانلود قسمت 13 جیران با انواع کیفیت دلخواه

خلاصه قسمت 13

روز جشن عروسی فرا می رسد و این مراسم فرصتی است تا صدراعظم برنامه خود را برای انتخاب ولیعهد اجرایی کند.
از سوی دیگر، کشتی برای انتخاب کشتی‌گیر، به رقابتی فراتر از کشتی تبدیل می‌شود و عرصه‌ای می‌شود که سیاوش و شاه با هم روبرو می‌شوند…


جیران قسمت 14 چهاردهم

جیران قسمت 14 چهاردهم

دانلود قسمت 14 جیران با انواع کیفیت دلخواه

خلاصه قسمت 14

حضور غیرمجاز خدیجه چهریقی و پسرش عباس میرزا در مراسم ازدواج ملک‌زاده باعث هرج و مرج می شود. شاه در برابر این گستاخی بی تابی می کند و جیران که هنوز از توطئه های پنهان و آشکار دربار خبر ندارد، خدیجه را می پذیرد.


جیران قسمت 15 پانزدهم

جیران قسمت 15 پانزدهم

دانلود قسمت 15 جیران با انواع کیفیت دلخواه

خلاصه قسمت 15

مهد علیا که می بیند شاه از جیران عصبانی است، از فرصت استفاده می کند و سارای گرجی را برای سفر و شکار با شاه می فرستد.
خواجه روشن اما درخواست دیگری از سارا دارد و حالا این جیران است که باید انتخاب کند…


جیران قسمت 16 شانزدهم

جیران قسمت 16 شانزدهم

دانلود قسمت 16 جیران با انواع کیفیت دلخواه

خلاصه قسمت 16

جیران راه خود را از سیاوش جدا می کند و به اردوگاه شکار می رود. شب سارای گرجی را به خیمه شاه می فرستند.
اکنون زمان مناسبی برای اجرای طرح خواجه روشن است اما…


جیران قسمت 17 هفدهم

جیران قسمت 17 هفدهم

دانلود قسمت 17 جیران با انواع کیفیت دلخواه

خلاصه قسمت 17

جیران بیمار است و شاه بی قرار. خطر از گوش شاه گذشته است، اما اگر نقشه دشمنان به نتیجه برسد، تکلیف سلطنت چیست؟
میرزا آقاخان فرصت می بیند تا با تحریک بزرگان طایفه قاجار، شاه را وادار کند تا پسر تاجی را به عنوان ولیعهد معرفی کند، اما یک اتفاق غیرمنتظره رخ می دهد…


جیران قسمت 18 هجدهم

جیران قسمت 18 هجدهم

دانلود قسمت 18 جیران با انواع کیفیت دلخواه

خلاصه قسمت 18

تصمیم شاه برای به تاخیر انداختن اعلام جانشینی و ولیعهد، غوغایی به پا کرد. کفایت خاتون به دنبال راهی برای جلوگیری از اجرای حکم قتل خدیجه چهریقی و عباس میرزا است و آیا خواجه روشن از دامی که خودش گذاشته بود رهایی می یابد.


جیران قسمت 19 نوزدهم

جیران قسمت 19 نوزدهم

دانلود قسمت 19 جیران با انواع کیفیت دلخواه

خلاصه قسمت 19

ملک زاده روزهای تلخی را در خانه میرزاکاظم می گذراند. گلین برای فرزندش عزادار است و حالا فکر می کند قاتل فرزندش باید جایی بین در و دیوار حرمسرا باشد و کوچول خان نقشه خطرناکی برای ماندن در قصر می کشد.


جیران قسمت 20 بیستم

جیران قسمت 20 بیستم

دانلود قسمت 20 جیران با انواع کیفیت دلخواه

خلاصه قسمت 20

زنان شاه به اعتراض نشسته اند، باید این دختر روستایی را که دلش به شاه رفته است را به جای او بگذارند. جیران از سیاوش درخواست کمک  دارد و سیاوش آشنا نزدیک برای جیران است ….


جیران قسمت 21 بیست و یکم

جیران قسمت 21 بیست و یکم

دانلود قسمت 21 جیران با انواع کیفیت دلخواه

خلاصه قسمت 21

سیاوش در طول زمان زنگی خود باید تصمیم سختی بگیرد و در مسیری خطرناک قدم بگذارد…


جیران قسمت 22 بیست و دوم

جیران قسمت 22 بیست و دوم

دانلود قسمت 22 جیران با انواع کیفیت دلخواه

خلاصه قسمت 22

چه رازهایی در هزارتوی پیچ در پیچ حرمسرا وجود دارد که سیاوش جیران را مانند در تار عنکبوت گرفتار کرد؟ آیا جیران از این دام رها خواهد شد؟


جیران قسمت 23 بیست و سوم

 

جیران قسمت 23 بیست و سوم

دانلود قسمت 23 جیران با انواع کیفیت دلخواه

خلاصه قسمت 23

در این قسمت از سریال ، جیران در جدال عاطفه و عشق در کدام سمت خواهد ایستاد؟


جیران قسمت 24 بیست و چهارم

جیران قسمت 24 بیست و چهارمدانلود قسمت 24 جیران با انواع کیفیت دلخواه

خلاصه قسمت 24

این آشتی نه برای عشق است، نه برای ادامه زندگی دوباره ، مبارزه ای است که یک طرف آن وطن است و رازی که اکنون از پرده بیرون می آید…


جیران قسمت 25 بیست و پنجم

جیران قسمت 25 بیست و پنجم

دانلود قسمت 25 جیران با انواع کیفیت دلخواه

خلاصه قسمت 25

چه نوع بازی هایی در تقدیر طول زندگانی وجود دارد! کفایت خاتون آن را پیدا کرد و جیران هر روز برای شاه دوست داشتنی تر از قبل می شود.


جیران قسمت 26 بیست و ششم

جیران قسمت 26 بیست و ششم

دانلود قسمت 26 جیران با انواع کیفیت دلخواه

خلاصه قسمت 26

پسر تازه به دنیا آمده سوگلی قبله ی دنیا، نور چشمی ناصر آل دین شاه می شود و این باعث کدورد در میان همسران شاه را برمی انگیزد. خواجه روشن همه را به بازی می گیرد اما خودش بازیچه می شود که خیلی زیاد است. رازی در هر دهلیز این کاخ نهفته است.


جیران قسمت 27 بیست و هفتم

جیران قسمت 27 بیست و هفتم

دانلود قسمت 27 جیران با انواع کیفیت دلخواه

خلاصه قسمت 27

شاه و خواجه و بانو و خادم هر کدام سهمی از شادی و درد دارند… از عشق.


جیران قسمت 28 بیست و هشتم

جیران قسمت 28 بیست و هشتم

دانلود قسمت 28 جیران با انواع کیفیت دلخواه

خلاصه قسمت 28

جیران می ایستد تا خون فرزند کودک شکست خورده اش را بخواهد. چه کسی می تواند پشت این جنایت باشد؟ شاید او مادر ولیعهد بعدی باشد…اما این تمام ماجرا نمی باشد.


جیران قسمت 29 بیست و نهم

جیران قسمت 28 بیست و هشتم

دانلود قسمت 29 جیران با انواع کیفیت دلخواه

خلاصه قسمت 29

شاه جیران را دلداری می دهد زیرا عشق تسلی بدبختی است، اما جیران تسلیم سرنوشت نمی شود. می خواهد قاتل فرزند خود را پیدا کند و او چه کسی است؟


جیران قسمت 30 سی ام

جیران قسمت 30 سوم

دانلود قسمت 30 جیران با انواع کیفیت دلخواه

خلاصه قسمت 30

شاه برای آرام کردن و دلداری جیران هر تلاشی را می کند و به حرف او گوش می دهد، پس کفایت خاتون به جیران نزدیک می شود. پشت همه این محبت ها توطئه ای پنهان نهفته است.


جیران قسمت 31 سی و یکم

جیران قسمت 31 سی و یکم

دانلود قسمت 31 جیران با انواع کیفیت دلخواه

خلاصه قسمت 31

سیاوش برای ایفای نقش جانشین لطفعلی خان زند مردد است، به همین دلیل در حرمسرا سردرگمی زیادی به وجود آمده است. ننه آشوب  به دنبال قاتل فرزند جیران می باشد…


جیران قسمت 32 سی و دوم

جیران قسمت 32 سی و دوم

دانلود قسمت 32 جیران با انواع کیفیت دلخواه

خلاصه قسمت 32

جیران از مرگ فرزندش بسیار ناراحت است و می خواهد قاتل قصاس شود ، هرات در حال جدا شدن از ایران است و مردم دربار شاه او را به خاطر دوست داشتن جیران به جای رسیدگی به امور دولتی سرزنش می کنند. سیاوش تصمیمش را می گیرد…


جیران قسمت 33 سی و سوم

 

جیران قسمت 33 سی و سوم

دانلود قسمت 33 جیران با انواع کیفیت دلخواه

خلاصه قسمت 33

جیران نظم حرمسرا را به هم می زند. مصیبت حرم زیر سر ننه آشوب است و مهد علیا تحمل این را ندارد… سیاوش در درون خود سفر می کند تا راه را بیابد…


جیران قسمت 34 سی و چهارم

جیران قسمت 34 سی و چهارم

دانلود قسمت 34 جیران با انواع کیفیت دلخواه

خلاصه قسمت 34

سرکشی جیران موقعیت خانواده اش را در دربار به خطر می اندازد و میرزا اسدالله حتی برای حفظ موقعیت جدید خود حاضر است دست به جنایت بزند. جیران خشم خود را به پادشاه ابراز می کند.


جیران قسمت 35 سی و پنجم

جیران قسمت 35 سی و پنجم

دانلود قسمت 35 جیران با انواع کیفیت دلخواه

خلاصه قسمت 35

حکایت شاه و جیران حکایت وصل و هجران است… کی دوست دارد که عهد قدیمی وصال را که مشمول هجران نبوده فراموش کنی.


جیران قسمت 36 سی و ششم

https://api.salamcinama.ir/uploads/movie/poster/12019/large_82e0fa29-6b1f-47c7-ae1e-b20109a59d82.jpg

دانلود قسمت 36 جیران با انواع کیفیت دلخواه

خلاصه قسمت 36

شاه از دست جیران هم دلشکسته و هم عصبانی است و طاقت دوری از او را هم ندارد. مهد علیا سعی دارد از این فرصت استفاده کند و جیران را برای همیشه از چشمان شاه دور کند. کفایت خاتون نقشه جدیدی می کشد تا سرای گرجستان را از حرمسرا خارج کند…


جیران قسمت 37 سی و هفتم

https://api.salamcinama.ir/uploads/movie/poster/12029/large_4eab4365-567b-4aed-842c-146d8ba5a4a1.jpg

دانلود قسمت 37 جیران با انواع کیفیت دلخواه

خلاصه قسمت 37

شکوه باید سارای گرجی را برای خاتون بسنده کند، اما چگونه؟ آیا توطئه کفایت به پنهان ترین گوشه درونی هم می رسد؟


جیران قسمت 38 سی و هشتم

جیران قسمت 38 سی و هشتم

دانلود قسمت 38 جیران با انواع کیفیت دلخواه

خلاصه قسمت 38

هر گوشه از این قصر توطئه است و هر بار نقشه شومی انداخته می شود اما این وسط عاشقانه دیگری شروع می شود… سارا و سیاوش…


جیران قسمت 39 سی و نهم

جیران قسمت 39 سی و نهم

دانلود قسمت 39 جیران با انواع کیفیت دلخواه

خلاصه قسمت 39

شاه که نگران همسایگانش است فریب توطئه کفایات خاتون و خواجه الیاس را می خورد و خشمش بر خدیجه و عباس میرزا سرازیر می شود. مهد علیا ماموریت وحشتناکی را به سلمان می سپارد… خرید اشتراک


جیران قسمت 40 چهلم

فیلم جیران از قسمت اول تا اخر

دانلود قسمت 40 جیران با انواع کیفیت دلخواه

خلاصه قسمت 40

عشق همیشه رنگی نشون میده عشق خواجه روشن و نقره ای چه رنگی است؟ رنگ وفاداری؟ رنگ خیانت؟ نقره در مقابل سرنوشت طرف عشق را می گیرد؟


جیران قسمت 41 چهل و یکم

جیران قسمت 41 چهل و یکم

دانلود قسمت 41 جیران با انواع کیفیت دلخواه

خلاصه قسمت 41

نقره و خواجه روشن از دست قراول خاصه فرار کرده اند اما آیا راز جنایت آنها فاش می شود؟ مهدعلیا با ماری که در آستینش می روید چه می کند؟


جیران قسمت 42 چهل و دوم

جیران قسمت 42 چهل و دوم

دانلود قسمت 42 جیران با انواع کیفیت دلخواه

خلاصه قسمت 42

روز هجران و شب فرگت یار به پایان رسید. من این پیش بینی را کردم و اختر گذشت و کار تمام شد. آن شب های طولانی دردسر و غم دل همه در سایه آرایشگر به پایان رسید… جیران به قصر برمی گردد…


جیران قسمت 43 چهل و سوم

جیران قسمت 43 چهل و سوم

دانلود قسمت 43 جیران با انواع کیفیت دلخواه

خلاصه 43

شادی شاه دیری نمی پاید و اتفاقات همدیگر را دنبال می کنند. جنگ هرات، محاصره نظامی بوشهر… شاه برای بیرون آوردن کشور از این مخمصه به میرزا آقاخان نیاز دارد. کفایت خاتون هم به خلاصی نیاز دارد…میرزا آقاخان اهل آشتی است…


جیران قسمت 44 چهل و چهارم

جیران قسمت 44 چهل و چهارم

دانلود قسمت 44 جیران با انواع کیفیت دلخواه

خلاصه 44

جیران و گلین می کوشند دست میرزا آقاخان را از قدرت کوتاه کنند. میرزا آقاخان هم می خواهد سر شاهزاده زند را به شاه تقدیم کند تا برگ برنده ای در دست داشته باشد.


جیران قسمت 45 چهل و پنجم

جیران قسمت 44 چهل و پنجم

دانلود قسمت 45 جیران با انواع کیفیت دلخواه

خلاصه 45

مهدعلیا اسیر طمع سیری ناپذیر شاهزاده بصیر شد و در این میان خواجه الماس با زیرکی به درون شاه راه یافت و اکنون سایه سیاه او همچون سرنوشت شومی بر سر شاهزادگان قاجار است.


جیران قسمت 46 چهل و ششم

جیران قسمت 46 چهل و ششم

دانلود قسمت 46 جیران با انواع کیفیت دلخواه

خلاصه 46

جیران برای پایین آوردن صدراعظم به زنان حرم نیاز دارد. چه کسانی به او کمک خواهند کرد؟


جیران قسمت 47 چهل و هفتم

جیران قسمت 47 چهل و هفتم

دانلود قسمت 47 جیران با انواع کیفیت دلخواه

خلاصه 47

صدراعظم زیرک است و از هر موقعیتی فرصت می سازد، اما جیران زیرک تر است… ماموران صدراعظم وارد گرجستان می شوند…


جیران قسمت 48 چهل و هشتم

جیران قسمت 48 چهل و هشتم

دانلود قسمت 48 جیران با انواع کیفیت دلخواه

خلاصه 48

سیاوش غمگین سارا و تشنه انتقام است. صدراعظم نقشه ای زیرکانه می کشد تا جیران زن شوهردار شاه شود… مهدعلیا اسیر زیاده خواهی های شاهزاده بصیر…


جیران قسمت 49 چهل و نهم

جیران قسمت 49 چهل و نهم

دانلود قسمت 49 جیران با انواع کیفیت دلخواه


جیران قسمت 50 پنجاه

جیران قسمت 50 پنجاه

دانلود قسمت 50 جیران با انواع کیفیت دلخواه

خلاصه 50

جیران بار دیگر سوگوار مرگ پسرش است و در همین حین صدراعظم با شکوه سلطان پیمان جدیدی می بندد… آیا جیران آسوده خواهد بود؟


جیران قسمت 51 پنجاه و یکم

جیران قسمت 51 پنجاه و یکم

دانلود قسمت 51 جیران با انواع کیفیت دلخواه

خلاصه 51

سیاوش با آرزوی انتقام عازم ایران می شود. اتحادیه بانوان حرمسرا در حال به ثمر نشستن است و اکنون در غیاب صدراعظم فرصت مناسبی برای اجرای طرح کفایت خاتون است…


جیران قسمت اخر (پایانی) 52 پنجاه و دوم

جیران قسمت اخر (پایانی) 52 پنجاه و دوم

دانلود قسمت آخر 52 جیران با انواع کیفیت دلخواه

خلاصه قسمت آخر جیران 52

در قسمت پایانی سریال جیران اینگونه نوشته شده است(دل من چون به عشق مایل شد عشق در گردنش حمایل شد…) که می توانید با دانلود انواع کیفیت دلخواه خود قسمت آخر این سریال پر مخاطب تاریخی ایرانی را با لذت بیشتر تماشا کنید.

پیشنهاد: دانلود سریال آکتور از قسمت اول تا آخر

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

16 − چهار =