توجه (سایت کافه راهنما هیچگونه مسئولیتی درباره کیفیت کالاهای معرفی شده ندارد و فقط برای راحتی و مقایسه مشخصات و قیمت محصولات در انتخاب کاربران این مقاله را تولید کرده است) توضیحات کلی و راهنمایی درباره این مقاله در زیر
 

باید گفت که استفاده از یک لوگوی خاص و شیک برای کسب‌وکارها اهمیت زیادی دارد. طراحی لوگو طرح کهن نیز به دلیل رعایت فاکتورهای اصلی، محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده است. شما این قابلیت را دارید که با سفارش لوگو به شرکت‌های معتبری مانند طرح کهن، پرسونایی خاص برای کسب‌وکار خود ایجاد کنید.

درصورت باکیفیت و حرفه‌ای‌تر بودن لوگو، کسب‌وکارها و شرکت‌های بزرگ نیز به شما اطمینان کرده و در همکاری را روی شما باز می‌کنند. همچنین با انتخاب یک طرح جذاب می‌توانید برند خود را برای مخاطب به‌یادماندنی کنید. همراه ما باشید تا بیشتر راجع‌به این موضوع صحبت کنیم.

اهمیت لوگو برای کسب‌وکارها

درصورتی‌که به فکر سفارش طراحی لوگو هستید، باید از اهمیتی که این عامل برای کسب‌وکار شما دارد اطمینان داشته باشید. لوگو عاملی مهم در کسب‌وکار و برندینگ شما بوده و شناسایی شما توسط افراد مختلف را راحت‌تر می‌کند.

لوگوی شما باید بسیار ساده و مفید باشد. همچنین رنگ‌ها و فونت‌های به‌کاررفته در آن نیز باید با کسب‌وکار یا برندینگ شما خوانایی بالایی را ایجاد کند. در غیر این صورت نمی‌تواند موجب شناخته‌شدن شرکت یا فروشگاه شما شود. به همین دلیل است که پیشنهاد می‌کنیم طراحی لوگو طرح کهن را جدی گرفته و به این شرکت سر بزنید.

انواع مدل‌های طراحی لوگو در طرح کهن

خوشبختانه امروز مدل‌های متنوعی از طراحی لوگو طرح کهن وجود دارند. شرکت طرح کهن از المان‌ها و موارد مختلفی برای ساخت لوگو استفاده کرده و همین موضوع نیز باعث خاص شدن طراحی آن می‌شود. از انواع مدل‌های لوگو که می‌توانید به این شرکت سفارش دهید باید به موارد زیر اشاره کنیم. تمامی این لوگوها با بیشترین کیفیت و زیبایی در این شرکت طراحی می‌شوند.

  • لوگو تایپوگرافی
  • لوگو امبلم
  • لوگو انتزاعی
  • لوگو تصویری
  • لوگو مسکات
  • لوگو مونوگرام
  • لوگو ترکیبی
  • لوگو سه‌بعدی
  • لوگو مینیمال

چگونه لوگو را در طرح کهن سفارش دهیم؟

سوالی که کاربران زیادی پرسیده‌اند این است که طراحی لوگو طرح کهن را چگونه سفارش دهیم؟ در پاسخ باید گفت که این کار بسیار ساده بوده و مراحلی آسان دارد. این مراحل به شرح زیر هستند.

مراجعه به یک شرکت معتبر جهت طراحی لوگو

اولین قدم برای سفارش طراحی لوگو طرح کهن باید به شرکت طراحی مراجعه کنید. امروز شرکت‌های مختلفی وجود دارند که این کار را بسیار ساده انجام داده و زحمت زیادی برای آن نمی‌کشند؛ اما شما باید سراغ شرکت‌های حرفه‌ای رفته و در بهترین حالت لوگوی خود را تحویل بگیرید.

برای این کار کافی‌است به وب‌سایت شرکت طرح کهن مراجعه کرده و به بخش طراحی لوگو بروید. در این بخش می‌توانید از انواع پکیج‌های موجود در این شرکت استفاده کرده و یکی را جهت طراحی انتخاب کنید. همچنین امکان بررسی نمونه کارها نیز وجود دارد.

توضیح‌دادن نیازهای برند به طراحان

درصورتی‌که به یک شرکت معتبر مانند طراحی لوگو طرح کهن مراجعه کردید، بهتر است تمامی نیازهای برند خود در یک لوگو را به شرکت مد نظر توضیح دهید. مشتریان و متقاضیان طراحی لوگو نیازهای مختلفی از این المان داشته و طرح‌های خاصی در ذهن خود دارند.

باید نیازی که شرکت‌تان برای یک لوگو دارد را درک کنید. به‌طور مثال، اگر به‌دنبال یک لوگوی نوشتاری جهت سادگی و بیان راحت‌تر برند خود هستید، باید لوگوهای نوشتاری را انتخاب کنید. برای شرکت‌هایی مانند تیونینگ خودرو نیز باید سراغ لوگوهای تصویری بروید.

انتخاب پالت رنگی لوگو

پس‌از اینکه نیاز خود را به شرکت طراحی لوگو طرح کهن توضیح دادید، باید پالت رنگی مناسبی را برای این کار انتخاب نمایید. پالت رنگی برای برندینگ و طراحی لوگو بسیار مهم بوده و شخصیت برند شما را می‌سازد. به‌طور مثال، رستوران‌های فست‌فود باید از رنگ‌های نارنجی و قرمز که انرژی بسیار بالایی دارند، بهره ببرند. اگر هم داروخانه آنلاین دارید و به‌دنبال طراحی لوگو برای آن هستید، باید رنگ‌های روشن و آرامش‌بخش مانند سفید و آبی روشن را انتخاب کنید. این‌گونه برندینگ به‌شکل کاملی صورت می‌گیرد.

انتخاب از میان انواع مدل‌های لوگو

در آخرین مرحله نیز باید به فکر انتخاب یک مدل مناسب برای لوگو خود باشید. لوگو در طرح‌ها و نقش‌های گوناگونی ساخته می‌شود. از انواع طرح‌های سه‌بعدی گرفته تا طرح‌های ساده و مینیمال. دراین‌باره باید توجه ویژه‌ای داشته باشید.

در غیر این صورت برندینگ به‌درستی انجام نشده و طراحی لوگو با شکست مواجه می‌شود. برای برند لباس باید از لوگوهای ساده و مینیمال و برندهای رستورانی نیز از لوگوهای ترکیبی بهره بگیرید. لوگوهای انتزاعی نیز انتخاب خوبی برای کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌ها هستند. توجه داشته باشید که هزینه هرکدام متفاوت است.

قیمت طراحی لوگو طرح کهن چقدر است؟

قیمت مهم‌ترین عاملی است که در طراحی لوگو طرح کهن باید به آن توجه کنید. شرکت‌های بسیار زیادی وجود دارند که هزینه‌های مختلفی برای طراحی لوگو درخواست می‌کنند. شاید کیفیت این شرکت‌ها بسیار خوب هم نباشد؛ اما با مراجعه به طرح کهن قطعا بهترین لوگوها را با بیشترین کیفیت دریافت می‌کنید.

تعرفه‌های طرح کهن نسبت به موارد مختلف متفاوت است. در واقع قیمت طراحی لوگو در مدل‌های ساده، قیمت کمتری نسبت به مدل‌های ترکیبی دارد. البته می‌توانید با هزینه کمتر نیز لوگوی خود را ری‌دیزاین کنید.

انواع نمونه طراحی لوگو طرح کهن

قبل‌از اینکه به شرکت طرح کهن رفته و سفارش طراحی لوگو را ثبت کنید، بهتر است نمونه‌هایی که این تیم طراحی در رزومه خود دارد را بررسی کنید. این شرکت توانایی زیادی در طراحی لوگو داشته و توانسته در انواع مدل‌ها و طرح‌ها نمونه طراحی لوگو خاص و باکیفیت ایجاد کند.

برای مشاهده این موارد کافی‌است به بخش نمونه کار در وب‌سایت طرح کهن بروید. در این بخش انواع لوگوها در مدل‌های مختلف و ماکاپ‌های گوناگون قرار گرفته‌اند. حتی می‌توانید طرح مد نظر خود را از میان این لوگوها انتخاب کنید.

جمع‌بندی

برای اینکه بتوانید برند خود را به بهترین شکل به دنیای دیجیتال و شرکت‌های مختلف ارائه دهید، طراحی لوگو طرح کهن امکاناتی عالی در اختیار شما قرار داده است. این شرکت طراحی و ساخت انواع لوگو، نمونه‌های گوناگونی را در میان رزومه خود قرار داده که جذابیت فوق‌العاده بالایی دارند.

این نمونه‌ها در طرح‌های گوناگون مانند مینیمال، ترکیبی، نوشتاری و تصویری هستند. کافی‌است هزینه‌ها و تعرفه‌هایی که این شرکت برای طراحی لوگو دارد را بررسی کرده و نسبت به بودجه‌ای که در نظر دارید، یکی را انتخاب کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر دررابطه‌با خدمات این شرکت و نحوه سفارش‌گیری می‌توانید به وب‌سایت شرکت طرح کهن مراجعه کنید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

نوزده + 15 =