راهنمایی خرید انواع گردنبند طلا زنانه و دخترانه پرفروش ترین مدل ها

0
توجه (سایت کافه راهنما هیچگونه مسئولیتی درباره کیفیت کالاهای معرفی شده ندارد و فقط برای راحتی و مقایسه مشخصات و قیمت محصولات در انتخاب کاربران این مقاله را تولید کرده است) توضیحات کلی و راهنمایی درباره این مقاله در زیر
 

خرید گردنبند طلا با انواع مدل و طرح های شیک و جدید آرزوی هر بانوی است. که ما برای شما انواع گردنبند طلا مدل با اسم ، آویز و بلند بزرگ و کوچک را با بهترین قیمت راهنمایی خرید می کنیم. از فروشگاه های معروف مانند دیجی کالا و دیگر فروشندهای ارزان جهت خرید شما همراه با عکس و مشخصات و نقد و بررسی معرفی می نماییم.

نکات مهم که باید هنگام خرید جواهرات طلا و گردنبند در نظر بگیرید

چه کسی جواهرات طلا دوست ندارد؟ یک نمونه از جواهر و براق و مجلل از طلا بسیار چشمگیر و چشم نواز است و یک لوازم زیبایی عالی مد را هم برای آقایان و هم برای خانم ها رقم می زند. این عروسی ، سالگرد یا هر رویداد خانوادگی دیگری باشد ، آن دسته از وسایل جالب طلا و جواهرات طلایی برای جلب توجه در هر زمان کافی است. خرید طلا نیز یک سرمایه گذاری است. بسیاری از افراد طلا را به عنوان سرمایه گذاری مستقیم خریداری می کنند و هر زمان که افزایش چشمگیر قیمت آن بالا رود ، خودشان سود می برند. برخی دیگر آن را خریداری می کنند ، زیرا آن را بسیار ارزشمند می دانند.
ماده ای با ارزش با چندین کاربرد صنعتی خوب ، مهم نیست که دلیل خرید طلا چیست ، همیشه جریان مداوم مشتری در فروشگاه های جواهرات در سراسر دنیا وجود دارد. 10 نکته مهم در خید طلا در زیر :

1) وزن را بررسی کنید:

وزن یک قطعه طلا مستقیماً بر هزینه آن و همچنین دوام آن تأثیر می گذارد. جواهرات طلا به طور کلی در اونس های تری اندازه گیری می شود. ارزش هر چه بیشتر باشد ، تکه جواهرات گرانتر خواهد بود. همچنین قطعات طلای ضخیم تر و سنگین تر می توانند در برابر ساییدگی و پارگی مقاومت کنند و از این رو دوام بیشتری دارند. بسیاری از جواهرات گران که اغلب سنگ های قیمتی مانند زمرد و الماس را به جواهرات طلا اضافه می کنند ، سنگین تر می شوند. این بدان معنی است که شما ممکن است در نهایت هزینه طلا را بپردازید که واقعاً در آنجا نیست. این یک نکته مهم قبل از گرفتن وسایل جواهرات در معرض است.

2) عیار را بشناسید:

– نکته دیگری که قبل از خرید طلا باید در نظر بگیرید ، عیار آن است. عیار طلا در ظرافت اندازه گیری می شود. طلای 24 عیار 99.9٪ خالص است و در ساخت جواهرات قابل استفاده نیست. این دلیل است که جواهرات طلای موجود در 14 ، 18 یا 22 عیار موجود است.

3) شناسایی:

در بیشتر کشورها ، طلا و جواهر طلا مطابق قانون باید حاوی مهر واضحی از کارتن شاغل در ساخت آن قطعه باشند. همچنین مشخصات دیگری نیز وجود دارد که همه آنها ذکر شده است
کنترل شده توسط سیستم نشانه گذاری کشور. این شناسایی برای اطمینان از عدم تقلب مردم هنگام خرید ضروری است. بنابراین ، قبل از خرید طلا ، حتماً آن علامت را بررسی کنید و فاکتور فروش دریافت کنید.

4) پرداخت هزینه

در واقع هزینه پرداختی در ایجاد یک قطعه جواهرات طلا است. این انعکاس قیمت های فعلی طلا است و از جواهرات تا جواهرات متفاوت است. بسیاری از مغازه های جواهرات وجود دارد که نسبت به حد لازم هزینه بالاتری دارند. توصیه می شود از چنین فروشگاه هایی طلا خریداری نکنید.

5) پشت خرید:

بیشتر جواهرات در ازای جواهرات قدیمی انتخابی برای خرید جواهرات طلای جدید ارائه می دهند. در حالی که طرح ها و روندها با گذشت زمان تغییر می کنند ، ارزش طلا یکسان باقی می ماند. بنابراین ، ضمن خرید طلا ، در مورد این گزینه بحث کنید. این همچنین به نفع کسانی خواهد بود که پس از مدتی از جواهرات خود خسته می شوند.

6) زیور آلات ساخته شده در مقابل ماشین آلات ساخته شده

بازار امروز دارای زیور آلات طلای ساخته شده توسط انسان و ماشین آلات است. به دلیل کمترین میزان کاردستی و زمان درگیر ، هزینه بیشتر برای دومی کمتر است. بنابراین ، قطعات جواهرات دست ساز ارزان قیمت نیز هستند
در مقایسه با انسانهای ساخته شده بنابراین ، باید با یک نوع جواهرات خاص طلایی آشنا شوید قبل از سرمایه گذاری در آن

7) فاکتور:

لایحه ای که شامل جزئیات مهم یک معامله باشد ، شفافیت معاملات را نیز در اختیار شما قرار می دهد
و همچنین اطمینان به سرمایه گذار همچنین در صورت هرگونه ادعا یا اختلاف ، دسترسی مشتریان به مراجع صحیح را آسانتر می کند. بنابراین ، پس از خرید طلای خود ، درخواست کنید
فاکتور خرده فروشی یا یادداشت نقدی معتبر. در فاکتور به طور واضح قیمت واقعی طلا در روز خرید ، پرداخت هزینه ، مشخص کردن اطلاعات و غیره ذکر شود.

8) پیشنهادات فروش و تخفیف:

نرخ طلا در موارد خاص افزایش می یابد و در طول کاهش می یابد
خارج از فصل بنابراین ، توصیه می شود وقتی قیمت طلا پایین است ، اقدام به خرید کنید. همچنین اکثر جواهرات فروشی در فصل تعطیلات مانند عید پاک ، جمعه خوب و کریسمس و غیره تخفیف ویژه ای را ارائه می دهند. بنابراین برای تخفیف های مختلف تخفیف های مختلفی را در نظر بگیرید تا خریدتان مقرون به صرفه باشد.

9) رنگ 

بسیاری از جواهرات وجود دارد که با درخواست قیمت بالا از طلا و گل رز و جواهرات طلای سفید ، مشتری های خود را فریب می دهند. به یاد داشته باشید ، طلای سفید ، زرد  یکسان هستند. دلیل این است که برای به دست آوردن یک رنگ خاص ، فقط نیاز به اضافه کردن چند آلیاژ است. بنابراین ، هرگز به رنگ طلا و جواهر طلای خود مبلغ اضافی پرداخت نکنید.

10) فروشگاه جواهرات

آخرین ، اما کمترین نکته ، خرید از یک فروشگاه جواهرات قابل اعتماد و معتبر را در نظر بگیرید. صدها فروشگاه جواهرات در بازار یا فروشگا های اینترنتی وجود دارد ، بزرگ و کوچک. خرید طلا از فروشگاه بی نام می تواند خطرناک باشد زیرا آنها می توانند مصنوعات طلای ناخالص یا سرقت شده را بفروشند. چنین فروشگاه هایی هیچ ضمانتی ارائه نمی دهند
روی قطعات جواهرات آنها از طرف دیگر ، خرید از یک جواهرساز مشهور یا نا آشنا ، شما را از چنین خطرات نجات می دهد زیرا ضمانت خرید وجود دارد. همچنین اگر در حال خرید آنلاین هستید ، به سراغ یک فروشنده معتبر بروید.
این موارد را در خاطر داشته باشید و هنگام خرید جواهرات طلا هرگز اشتباه نخواهید کرد.

‘قبل از ورود به فروشگاه جواهرات ، موارد بالا را در نظر بگیرید. اینها به شما کمک می کنند بهترین جواهرات را برای خود تهیه خرید کنید:

1 گردنبند طلا 18 عیار ماهک مدل MM0357

گردنبند طلا 18 عیار ماهک

لیست قیمت روز گردنبند طلا

 

امتیاز و نظرات کاربران به گردنبند طلا 18 عیار ماهک مدل MM0357 

گردنبند طلا 18 عیار ماهک مدل MM0357

من کوتاه‌ترین سایزش رو خریدم که برای استفاده خیلی مناسبه ولی خیلی خیلی ظریفه. با توجه به وزن کم، همین انتظار میره. ولی قشنگه واقعا و خیلی دوسش دارم.


خیلی ظریفه و به نسبت به قیمت روز طلا هم گرمی حدودا چهارصد هزار تومن اجرت ساخت داره که به نظرم اصلا به صرفه نیست.

من تازه خریدم در پیشنهاد شگفت انگیز ارزش خرید داره خوبه برای کادو خریدم. خیلی زیباست اگر کار ظریف میپسندید حتما حتما بخریدفقط نمیدونم چرا بردم طلا فروشی وزن کرد ووزنش چهار سوت کمتر از نود وپنج بود . من هم چون قیمت روز طلا مرتب افزایش پیدا میکند ناچار مرجوع نزدم چون تا زمانیکه پول مرجوع کالا به دستم میرسید دیگر همین وزن را نمیتونستم بخرم


2 گردنبند طلا 18 عیار زنانه کانیار گالری کد GA5144

گردنبند طلا 18 عیار زنانه کانیار

 

امتیاز و نظرات کاربران به گردنبند طلا 18 عیار زنانه کانیار 

گردنبند طلا 18 عیار زنانه کانیار

گردنبندی زیبا بوده. نمای آن روی گردن از قیمتش بیشتر است. به ویژه در شگفت انگیز بسیلر ارزش خرید دارد.


گردنبند زیبایی است ولی با توجه به وزن کم زنجیر نازک وظریف است .


خیلی خوشگله ولی من وزن 1.75 گرم رو گرفتم خیلی ظریفه خیلی باید مراقبت کرد تا پاره نشه

من کارت هدیه داشتم و با توجه ب نظر دوستان خرید کردم ولی ظریف و زیبا بود،فاکتور داخلش نداشت از بیرون قیمت گرفتم قیمتش همین بود


گردنبد زیبایی هست و درست طبق تصویر بود فقط نسبت به وزن زنجیر نازکی دارد که نیاز به مواظبت زیادی دارد
ولی در کل خیلی زیباست و پیشنهاد میکنم در گردن خیلی زیباست


تو شگفت انگیز ارزش خرید داره چون به نسبت هزینه ساخت پایینی داره وبه قیمت واقعی طلا نزدیکه.
گرم پایین برندارید چون خیلی ظریفه وباطول ۴۰ سانت به درد بچه ها نمیخوره حداقل ۲.۵ گرم بردارید.


بسیار زیبا و شیک هستش و توی گردن خیلی نازه من خریدشو تو شگفت انگیز پیشنهاد میدم.بسته بندیش هم با اینکه مقوایی هست اما قشنگه و کاملا پلمپ شده بدستتون میرسه ممنون از کانیار گالری.

گردبند بسیار زیبایی هست ولی زنجیرش خیلی خیلی نازکه و اندازه زنجیر هم بلنده.من دو گرمی رو سفارش دادم.ایکاش از بلندی زنجیر کم می کردن و به ضخامتش اضافه میشد تا زیباتر بشه.

بله زیباست ، شک نکنید فقط یه جاهاییش خش داشت و متاسفانه یه ایراد اساسی داشت ، اینکه توی توضیحات محصول طولش رو چهل سانت عنوان کرده بودن ولی مال اونیکه برامن ارسال کردن پنجاه و یک سانت بود و این منو با مشکل مواجه کرد چون خودشم دنباله داره قطعا مجبور به کوتاه کردن زنجیرش هستم


3 گردنبند طلا 18 عیار زنانه مایا ماهک مدل MM0910

گردنبند طلا 18 عیار زنانه مایا

لیست قیمت روز محبوب ترین گردنبند طلا

امتیاز و نظرات کاربران به گردنبند طلا 18 عیار زنانه مایا ماهک 

گردنبند طلا 18 عیار زنانه

از نظر من برای هدیه مناسبه حالا وزنش دیگه بستگی به شما و شرایط اقتصادی داره . من یک گرمی گرفتم برا هدیه که خیلی ظریف و نازک و شکننده بود .


یادش بخیر اولین طلایی بود که تو پیشنهاد شگفت انگیز خریدم بعد دیگه هی طلا خربدم تقرببا یک سوم این قیمت بود اونموقعه یک گرمی بود تاحالا طلای یک گرمی به این خوبی دراورده باشن ندیده بودم درواقع این خرید موفق باعث شد به خرید طلا از دیجی اعتماد کنم

4 گردنبند طلا 18 عیار زنانه آرشا گالری طرح بینهایت کد 433A2492

گردنبند طلا 18 عیار زنانه آرشا

مشخصات : 

  • مناسب برای خانم ها
  • جنس زنجیر استیل
  • شکل زنجیر حلقه‌ای
  • طول 42 سانتی متر
  • عیار طلای 18 عیار
  • سنگ دارد
  • قفل دارد

امتیاز کاربران به گردنبند طلا 18 عیار زنانه آرشا گالری طرح بینهایت 

گردنبند طلا 18 عیار زنانه آرشا گالری طرح بینهایت


5 گردنبند طلا 18 عیار زنانه طرح اسم مینا کد 205M40

گردنبند طلا 18 عیار زنانه طرح اسم مینا

مشخصات : 

  • مناسب برای خانم ها
  • شکل زنجیر حلقه‌ای
  • طول 42 سانتی متر
  • عیار طلای 18 عیار
  • سنگ ندارد
  • قفل دارد

برای مشاهده گردنبند اسم با نام های دیگر بر روی دکمه زیر کلیک نمایید.

لیست قیمت روز انواع گرنبند طلا اسم

پیشنهاد های دیگر انواع جواهرات در زیر :

  1. دستبند طلا : راهنمایی خرید زیبا ترین مدل های پرفروش
  2. انگشتر و حلقه طلا تکی و ست برای ازدواج و نامزدی با قیمت مناسب
  3. پابند طلا : راهنمایی خرید شیک ترین مدل های پرفروش با قیمت مناسب پابند

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

پنج + هجده =