خرید یوسی ارزان تر از همه جا در آسان جم

0
توجه (سایت کافه راهنما هیچگونه مسئولیتی درباره کیفیت کالاهای معرفی شده ندارد و فقط برای راحتی و مقایسه مشخصات و قیمت محصولات در انتخاب کاربران این مقاله را تولید کرده است) توضیحات کلی و راهنمایی درباره این مقاله در زیر
 

یوسی در بازی پابجی موبایل همان ارز قابل استفاده در این برنامه است که برای خرید های درون برنامه ای کاربرد دارد. برای خرید یوسی در بازی پابجی موبایل با هزینه را به صورت دلار پرداخت کنید، بنابراین برای خرید یوسی با ارز داخلی می توانید از طریق وب سایت های معتبر اقدام کنید. آسان جم با داشتن نماد الکترونیک، مرجع معتبری برای خرید یوسی پابجی است.

C:\Users\aa\Desktop\68.jpg

یوسی PUBG Mobile چیست؟

پابجی موبایل، بازی چند نفره‌ ای است که به سبک رویال بتل طراحی شده و با وجود این که دو سال از عرضه این بازی می‌گذرد، کاربران بسیار زیادی دارد. این بازی دارای نسخه PC، IOS و اندروید است اما به دلیل گرافیک بالای پابجی نسبت به دیگر بازی های موبایل، همواره طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است.

در هر آپدیت جدیدی که از این بازی ارائه می شود، معمولا قابلیت ها و مودهای پیشرفته ای عرضه می شود که دستیابی به هر یک از این حالت ها مستلزم خرید یوسی در PUBG Mobile است. بنابراین برای دستیابی به قابلیت های ویژه در این بازی از جمله تجهیزات، اسلحه های و نقشه ها باید یوسی خریداری کنید. با خرید یوسی و تامین ارز مورد استفاده در پابجی موبایل می توانید هر قابلیتی که در فروشگاه وجود دارد را خریداری کنید. یوسی رایگان نیز در بازی پابجی موبایل وجود دارد که برای دریافت آن باید امتیازات زیادی بدست آورید.

کاربرد یوسی در بازی پابجی موبایل

برای دریافت یوسی در بازی پابجی موبایل دو روش خرید یوسی از طریق پرداخت پول و خرید یوسی از طریق جمع‌آوری امتیاز اشاره کرد. اگر می خواهید در این بازی به سرعت پیشرفت کنید و از بازی کردن در چنین فضای اکشن و مهیجی لذت ببرید، خرید یوسی ارزان‌تر از همه جا در آسان جم امکان‌پذیر است. توجه داشته باشید که برای خرید یوسی در برنامه پابجی به ارز خارجی یا همان دلار احتیاج دارید اما با خرید یوسی در آسان جم، می توانید معادل هزینه آن را با پول رایج کشور و از طریق درگاه پرداخت امن، پرداخت نمایید. در ادامه هر یک از روش های خرید یوسی در بازی پابجی موبایل را بررسی می کنیم.

نحوه بدست آوردن یوسی رایگان در بازی PUBG Mobile

برای بدست آوردن یوسی رایگان در بازی پابجی موبایل می توانید از طریق یکی از روش های زیر اقدام کنید:

  1. با اجرای بازی Bonus Challenge می توانید هر مقدار که می خواهید یوسی دریافت کنید. شرط دریافت یوسی در این بازی داشتن یک حساب یوسی است تا بتوانید UC Packages را به صورت رایگان خریداری کنید.
  2. برای دریافت 100 یوسی رایگان کافیست در گوگل عبارت Pubskins را سرچ کنید و با ورود به این سایت آدرس ایمیلی که با آن در بازی پابجی موبایل حساب کاربری دارید را وارد کنید. همچنین می توانید با اشتراک گذاشتن Your Referral Link با دیگر بازیکنان بازی پابجی و دعوت آنها به بازدید از این وب‌ سایت می توانید به ازای دعوت هر نفر 50 یوسی رایگان دریافت کنید.
  3. با دنبال کردن کانال های یوتیوب بازی پابجی موبایل می توانید یوسی رایگان دریافت کنید. در کانال های یوتیوب این بازی معمولا مجموعه از بازی ها و چالش ها در اختیار کاربران قرار می گیرد که با موفقیت در این بازی ها و کسب امتیاز می توانید به عنوان پاداش، یوسی رایگان پابجی را دریافت کنید.
  4. با تکمیل عملیات های بازی پابجی موبایل، این بازی به کاربران یوسی رایگان می دهد. یکی از بهترین روش های دریافت یوسی رایگان، تکمیل ماموریت های Elite Royale Pass است. با شرکت در این ماموریت ها در بازی پابجی و همچنین تکمیل آن ها، می توانید 600 یوسی به عنوان پاداش در بازی پابجی دریافت کنید. بنابراین افرادی که می خواهند بدون پرداخت هزینه یوسی دریافت کنند، باید زمان زیادی صرف کنند تا بتوانند با تکمیل عملیات های این بازی، پاداش ویژه پابجی را دریافت کنند.

راهنمای خرید یوسی پابجی موبایل از آسان جم

اگر چه خرید رایگان یوسی در بازی پابجی موبایل از طریق روش های فوق امکان‌پذیر است، اما این نوع خرید یوسی زمان بر است و معمولا برای بازیکنان روش قابل قبولی نیست. بهترین روش برای فعال سازی قابلیت های ویژه بازی پابجی موبایل، خرید یوسی ارزان‌تر از همه جا در آسان جم است. در این روش با پرداخت هزینه در سایت آسان جم، با اطمینان از قیمت یوسی می توانید با خیال راحت مقدار یوسی مورد نیاز برای فعال سازی قابلیت های بازی پابجی را خریداری نمایید.

جمع‌بندی

همانطور که گفتیم، یوسی پابجی موبایل همان ارز رایج و مورد استفاده برای خرید های درون برنامه ای در این بازی است. شما می توانید با روش خرید یوسی از وب سایت های معتبر یا دریافت یوسی رایگان از طریق روش های ذکر شده در مقاله، انواع قابلیت های ویژه بازی پابجی را فعال کنید. بنابراین با خرید یوسی ارزان‌تر از همه جا در آسان جم می توانید بدون هیچ محدودیتی به انواع تجهیزات و سلاح های مورد نیاز در بازی، لباس ها، لوازم جانبی و… دسترسی پیدا کنید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

20 − 19 =