راهنمایی خرید لگینگ ورزشی مردانه و زنانه کیفیت مناسب

0
توجه (سایت کافه راهنما هیچگونه مسئولیتی درباره کیفیت کالاهای معرفی شده ندارد و فقط برای راحتی و مقایسه مشخصات و قیمت محصولات در انتخاب کاربران این مقاله را تولید کرده است) توضیحات کلی و راهنمایی درباره این مقاله در زیر
 
لگینگ ورزشی مردانه و زنانه

با استفاده از این راهنمای نحوه خرید شلوار لگینگ ورزشی ، برای تمرین های ورزشی آقایان و بانوان نکاتی گفته شده ، که در این زمینه به شما کمک می کند.

شما در هنگام تمرین ورزشی به یک لگینگ ورزشی با کیفیت و با دوام نیاز دارید. که بیشتر خانم ها به صورت ست تاپ و لگ ورزشی زنانه انتخاب می کنند – اینکه چه چیزی است که باید در هنگام تمرین بپوشند. خرید لباس تمرینی مناسب می تواند به اندازه لباس های روزمرگی شما مهم باشد. لباس های بی کیفیت می تواند بر عملکرد ورزشی شما تأثیر منفی بگذارد.

نحوه انتخاب لگینگ ورزشی مردانه و زنانه مناسب+لیست قیمت روز

مشاهد لیست قیمت روز لگینگ ورزشی پرفروش

با وجود گزینه های بسیار زیاد برای خرید شلوار استرچ یا لگینگ ، شاید کمی سخت باشد که انتخاب متناسب با نیاز خود را خریداری کنید. نکات مهمی در هنگام خرید برای کمک به شما در جستجوی بهترین شلوار ارزان تا گران با انواع مارک های مشهور مانند برند آدیداس ، نایک با مدل های مختلف پسرانه و دخترانه دمپا و ساده پیشنهاد و راهنمایی شده است.

فهرست توضیحات و محصولات این مقاله ( با کلیک روی هر عنوان به آن قسمت منتقل می شوید) :

لگینگ چیست؟

لینگ به شلوارهای نازک چسبان ورزشی گفته می شود که در زمان انجام ورزش های مختلف مانند ورزش یوگا یا سایر ورزش های دیگر در  باشگاه ها برای آقایان وبانوان مورد استفاده قرار می گیرند. که ممکن است به این نوع لباس های فرزشی ساپورت هم گفته شوند. این شلوار هم معمولاً از جنس لای‌کرا (اسپندکس) تولید می‌شوند. شلوارهای نازک برای گرم نگه داشتن پاها (بیس لایر) در هوای سرد یا کوهنوردی معمولاً از جنس پنبه و پشم تهیه می‌شوند. منبع

نکات مهم هنگام خرید لگینگ ورزشی زنانه و مردانه 

در این میان ، برای انتخاب بهترین لگینگ ورزشی باید به نکات مهم توصیه شده در زیر توجه زیادی داشته باشید. تا بتوانید یک لباس ورزشی با کیفیت و استانداری برای خود یا دیگرا خریداری کنید. شاید خرید اینگونه لباس ها برای بیشتر افراد ساده باشد. ولی این طور نیست باید دقت زیادی داشته باشید و با راهنمایی که در این سایت و دیگر سایت ها توضیح داده شده توجه زیادی داشته باشید. و از خرید خود لذت ببرید. پس به نکات های زیر توجه کنید.

متناسب و طول لگینگ ورزشی

هنگام انتخاب شلوار چسبان تمرینی ، یکی از اولین نکات مهم که باید در نظر گرفته شود ، طول آن است. سه سبک اصلی شلوار لگینگ یا استرچ ورزشی وجود دارد:

  • طول کامل : این شلوارها تا پایین پای شما امتداد دارد. شلوار چسبان تمام قد یک وسیله ضروری برای دویدن در آب و هوای سرد است.
  • طول 7/8 : این شلوار لگینگ ها به طور مستقیم به بالای مچ پا و زیر ساق پا ایستاده هستنند.
  • طول کاپری : اینها به طور معمول در زیر زانو ، در حوالی میانی ماهیچه ساق پا گسترش و ادامه دارند. آنها تنفس بیشتری نسبت به سبک های دیگر دارند  و پوشش بیشتری نسبت به شلوارک ها دارند.

نوع پارچه استفاده شده در لگینگ 

یکی دیگر از نکات در هنگام بررسی شلوار لگینگ ورزشی مناسب ، جنس آن است. پارچه ای که انتخاب می کنید به بستگی  نیازهای شماا دارد.

  • پنبه: اگر راحتی بودن در شوار اصلی ترین نیاز شما است ، ممکن است شلوار چسبان نخی متناسب با انتخاب شما باشد. با این حال ، پنبه در صورت کشیده شدن می تواند به مرور شکل خود را از دست بدهد و شول شود. همچنین رطوبت را به خوبی از بین نمی برد.
  • جنس مصنوعی: مواد مصنوعی ممکن است شامل نایلون ، اسپندکس و پلی استر باشد. این مواد غالباً خاصیت رطوبت زدائی برای کمک به خشک نگه داشتن شما دارند. گرچه به اندازه پنبه نرم نیستند ، اما حالت حفظ بهتری دارند.

برخی از شلوار لگینگ ممکن است ترکیبی از پنبه و مقداری مواد مصنوعی باشد. این به ترکیب بهترین های هر دو ترکیب شوند و کمک کنند. هنگام انتخاب پارچه ، به آب و هوای خود نیز توجه داشته باشید. پارچه های سنگین تر برای دمای سردتر مطلوب هستند. در همین حال ، پارچه های سبک گزینه های خوبی برای رطوبت یا فعالیت هایی مانند ورزش یوگا گرم هستند.

ویژگی ها

شلوار لگینگ دارای ویژگی هایی است که می تواند تجربه تمرین شما را راحت تر و آسان تر کند.

  • جیب ها: برای ورزش کردن آماده هستید اما نمی دانید وسایل مانند کلیدها یا گوشی خود را کجا قرار دهید؟ یافتن یک جفت شلوار لگینگ با جیب آسان تر شده است. جیب ها غالباً در کنار پاهای شلوار یا روی کمر دیده می شوند. برخی از آنها همچنین ممکن است دارای محفظه های زیپ برای محافظت بیشتر باشند.
  • بند کمر: برخی از سبک ها بند تا کمر را ارائه می دهند. این یک ویژگی محبوب در میان دوندگان است و می تواند به حفظ شلوار چسبان آنها کمک کند.
  • درزها: برخی از تولید کنندگان شلوار لگینگ را با دوخت کانتور طراحی می کنند تا به شما کمک کند تا فرم بدن شما را زیبا کند.
  • طراحی: نشان دادن شخصیت شما در لباس ورزشی آسان است. شلوار چسبان انواع مختلفی از رنگ و طرح دارند.

چگونه می توان اندازه مناسب را پیدا کرد

با استفاده از شلوار چسبان ، مهم است که قبل از خرید یک بار در رختکن مخصوص لباس انتخابی را بپوشید. راحتی شما می تواند روی تمرین شما تأثیر بگذارد ، به خصوص اگر اندازه شلوار لگینگ شما اشتباه باشد. هنگام امتحان شلوار ، نکاتی وجود دارد که باید بخاطر بسپارید.

در نظر بگیرید: اگر متوجه شدید که درزها به داخل پوست شما فرو می روند یا ماده آنها را نیشگون می گیرد و می کشد ، ممکن است اندازه آنها خیلی کوچک باشد. در همین حال ، اگر مجبور هستید شلوار ساق خود را مرتباً بالا بکشید ، این نشان دهنده بزرگ بودن کمر است.

انجام چند اسکات می تواند به شما کمک کند تا مشخص شود پارچه پوشش مناسبی به شما می دهد یا خیر. این می تواند اطمینان حاصل کند که بند کمر به اندازه کافی بلند است. همچنین سعی کنید زانوهای خود را خم کنید تا مطمئن شوید حرکت شما راحت است. شلوار لگینگ که در زانو خیلی محکم هستند ، بیشتر سوراخ می شوند.

پیشنهاد: خرید شلوارک ورزشی زنانه : پیشنهاد تاپ شلوارک ارزان و پرفروش

وقتی صحبت از شلوار لگینگ LEGGING می شود ، هم می توانید مد و هم عملکرد داشته باشید. دفعه بعدی که برای خرید یک جفت جدید استفاده می کنید این نکات را بخاطر بسپارید.

سخن آخر

در این مقاله به این نتیجه میرسیم که باید در هنگام خرید شلوار ورزشی ، چه زنانه و یا چه مردانه به نکاتی که در اینجا نوشته شده توجه کنیم. تا بتوانیم یک سایز مناسب از شلوار لگینگ تمرینی برای فعالیت های ورزشی روزانه خود انتخاب کنیم. و به صورت راحت و آسان از ورزش کردن در فضای بسته و باز لذت ببریم. که امیدواریم این مقاله هم یکی از مقالا کاربردی در زمینه خرید لباس ورزشی نیاز شما را برطرف سازد و کمکی شود ، در راهنمایی خرید اینگونه لباس های تمرینی شما دوستان ، اگر از لیست بالا ، شلوار مد نظر خود را پیدا نکرده اید ، با کلیک بر روی دکمه زیر می توانید یک انتخاب مناسب و بجای داشته باشید.

مشاهده لیست قیمت پرفروش ترین لگینگ ورزشی زنانه و مردانه

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

18 − سیزده =