بهترین دوربین ورزشی‌ پرفروش ارزان[لیست قیمت روز]

0
توجه (سایت کافه راهنما هیچگونه مسئولیتی درباره کیفیت کالاهای معرفی شده ندارد و فقط برای راحتی و مقایسه مشخصات و قیمت محصولات در انتخاب کاربران این مقاله را تولید کرده است) توضیحات کلی و راهنمایی درباره این مقاله در زیر
 

به دنبال خرید یک دوربین ورزشی برای فیلمبرداری از صحنه های ورزشی خود هستید؟ شما هنوز نمی دانید کدام مدل را انتخاب کنید؟ ما در اینجا سایت (کافه راهنما) با راهنمایی مفید جدیدترین ، کاربردی ترین و پر فروش ترین مارک مانند ، برند گوپرو گرفته تا مدل DJI Osmo Action و حتی مدل های 360 درجه ، تا این لیست از بهترین دوربین های ورزشی را که می تواند برای شما بهترین و با صرفه ترین خرید باشد.

گوشی موبایل تلفن هوشمند شما هم ممکن است قادر به فیلمبرداری از صحنه های ورزشی باشد ، اما یک دوربین ورزشی یک وسیله مقاوم  و ضد آب مخصوص این کار می باشند . به این معنی که می توانید آنها را به جاهایی ببرید که گوشی خود را نمی توانید ببرید.

با داشتن انواع لوازم جانبی ، آنها همچنین می توانند به کلاه ایمنی ، تخته های سرفیس ، اتومبیل ، دوچرخه های ورزشی و دیگر وسیله ها وصل شوند. آخرین مدل ها از GoPro همچنین حالت های عکسبرداری نرم و روان مانند HyperLapses (که به موقع در حال حرکت هستند) را عکس و فیلمبرداری می کنند یا در مورد گوپرو مکس گزینه عکسبرداری 360 درجه که در این صورت به شما امکان می دهد دوربین را انتخاب کنید. در حین صحنه ، بعد از اینکه آن را شلیک کردید.

نکات مهم قبل خرید دوربین ورزشی 

– تعیین هدف استفاده: قبل از خرید دوربین ورزشی، باید مشخص کنید که برای چه منظوری از آن استفاده می‌کنید. آیا برای عکاسی زیر آب، صعود کوه، ورزش‌های موتوری یا دیگر فعالیت‌های ورزشی است؟
– کیفیت تصویر: بررسی کنید که دوربین مورد نظر دارای کیفیت تصویر بالا و وضوح مناسب است. بررسی کنید که آیا دوربین قابلیت ضبط ویدئو با کیفیت 4K را دارد یا خیر.
– مقاومت در برابر آب و ضربه: اگر قصد دارید از دوربین در فعالیت‌های آبی یا ورزش‌های خطرناک استفاده کنید، حتماً مطمئن شوید که دوربین مورد نظر شما ضد آب و مقاوم در برابر ضربه است.
– وزن و سایز: دوربین ورزشی باید سبک و جمع و جور باشد تا بتوانید به راحتی آن را در هنگام ورزش حمل کنید. همچنین، سایز دوربین نیز باید در مورد استفاده آسان آن تاثیرگذار باشد.
– عمر باتری: مطمئن شوید که دوربین دارای باتری قدرتمندی است که بتواند مدت زمان کافی برای عکاسی و فیلم‌برداری در طول فعالیت‌های ورزشی را تامین کند.
– قابلیت اتصال به دستگاه‌های دیگر: اگر قصد دارید تصاویر و ویدئوهای گرفته شده را به سرعت و به راحتی به دستگاه‌های دیگر منتقل کنید، مطمئن شوید که دوربین دارای قابلیت اتصال به وای فای یا بلوتوث است.
– قابلیت‌های اضافی: بررسی کنید که آیا دوربین امکانات و قابلیت‌های اضافی مانند استفاده از GPS، حسگرهای مختلف، صدای استریو و … را دارد یا خیر.

راهنمایی خرید دوربین ورزشی اکشن

اگر اهل ماجراجویی ، ورزش و سرگرمی در فضای باز هستید ، دوربین های اکشن واقعاً یک پیشنهاد مناسب برای شما هستند!

دوربین های اکشن بخاط مقاومت زیاد در همه جا استفاده می شوند به همین دلیل استفاده آسان و در عین حال بادوام است. ناگفته نماند که آنها بسیار با ارزش اند!

در این راهنمایی ، من قصد دارم شما را از طریق تمام مواردی که برای تهیه آن نیاز دارید راهنمایی کنم تا در آینده پشیمان نشوید زیرا خرید و انتخاب صادقانه ترین کار در مورد دوربین های اکشن است زیرا بسیاری از آنها از نظر ساخت و مشخصات مشابه هم هستنند!

ویژگی ها و مشخصات

در قسمت اول حتما ویژگی و مشخصات یک دوربین را مدل و یا برند دیگر مقایسه کنید. و بررسی کنید که آیا اون چیزی است که شما می خواهید ؟ آیا امکانات دوربین انتخابی نیاز های شما را برطرف می سازد. بع تحیقیق و بررسی خرید خود را انجام دهید. تا یک محصول مناسب و باکیفیت خریداری کنید.

بررسی مارک 

شما باید بررسی کنید که کدامین برند معتبر است و چه شرکتی بهترین دوربین اکشن را ساخته است؟ علیرغم رقابت شدید از نظر DJI ، GoPro هنوز بهترین مدل ها رو برای علاقه مندان در بازار عرضه می کنند. اگر به جدیدترین ویژگی هایی مانند انگشتان داخلی یا سازگاری با لوازم جانبی گوپرو در ورودی نیازی نداشته باشید ، بهترین برای شما خواهد بود .

انتخاب چرخش چند درجه ای

اگر نمی خواهید دوربین ورزشی اکشن خود را به یک جهت بچرخانید ، اما بهتر است که یک دوربین 360 درجه را انتخاب و خرید کنید. مدل هایی مانند GoPro Max به شما امکان می دهد با امکان گرفتن صحنه از اطراف خود ، فیلم هایی 2D بگیرید و لذت ببرید.

Insta360 همچنین از دوربین های 360 درجه ای بسیار مناسب و کاربر پسند استفاده می کند ، هرچند مدل هایی مانند Insta360 One X در این لیست نیستند زیرا فاقد ضد آب بودن هستند که این یک بخش اصلی دوربین اکشن است. گفته می شود ، Insta360 One R جدید آن ضد آب و ماژول 360 درجه ای را ارائه می دهد. Source

دوربین ورزشی دست دوم 

اگر شما هم از آن دسته از افراد هستید که پول کافی برای خرید دوربین ورزشی ندارید و می خواهید مدل های مشهور مانند کوپر و دیگر مارک ها را بخرید در سایت معرفی شده انواع دوربین های دست دوم یا حتی در حد نو جهت فروش گذاشته شده اند. را به صورت خرید عادی و مزایده ای خودتان قیمت گذاری کنید یا به صورت خرید عادی از فروشنده خریداری کنید. که شاید بتوانید با ارزانترین قیمت بهترین دوربین ورزشی را انتخاب کنید.

پیشنهاد 5 مارک برتر و پرفروش دوربین ورزشی اکشن

راهنمایی خرید انواع بهترین مارک های دوربین ورزشی مدل های 4k ، aee ،اکن w9s ، h9r v2 و دیگر مدل های پرفروش ارزان قیمت ، خرید اینترنتی از سایت های معبر ، با معرفی 5 برند مطرح که فروش زیادی دارد را برای خریداران معرفی می کنیم. و حتی نظرات راضی و ناراضی بودن خریداران هنراه با معایب و نقاط قوت و ضعف از نظر کاربران برای شما توضیح داده خواهد شد.

1 دوربین فیلمبرداری ورزشی گوپرو لیست قیمت معرفی مدل Hero7 Black 

دوربین فیلمبرداری ورزشی گوپرو

مشاهده لیست قیمت انواع دوربین گوپر

مشخصات :

  • نوع حسگر:CMOS
  • رزولوشن فیلم:4K
  • سایز صفحه نمایش:2
  • محدوده دقت حسگر:6 تا 12 مگاپیکسل
  • محدوده زوم:تا 10 برابر بزرگنمایی

پیشنهاد: نقد و بررسی خرید 7 مدل بهترین دوربین فیلمبرداری گوپرو قیمت مناسب کیفیت عالی

 نظرات خریداران درباره این دوربین

از اسمش معلومه دوربین ورزشی هست و برای ورزش.
علت محبوبیت کیفیت قابل قبول.کوچک بودن(اندازه مشت دست)روی همه وسایل قابل نصبه.لرزش گیر قوی داره.ضد اب و تا حدودی مقاوم در برابر ضربه…..
امکاناتش نگم که حرفه ای هست(تایم لپس.هایپراسموت.4k……
قابلیت تعویض محافظ لنز داره
نیاز به مموری کارت بیشتر از ۶۴ گیگ برای ۲.۳ساعت اونم بسیار پرسرعت u3 برای 4k یا فریم های بالا…که الان حدود ۲۵۰-۳۰۰ تومن هزینه ۶۴ گیگ هست
باتری اضافه اصل اصل حدود ۳۵۰-۴۵۰ تومن
و مانت های لباسی و گیره ها….اگه لازم دارین

نقاط ضعف:
اینا که میگم تو اکشن کمرا های دیگه از اینم بدتره
کیفیت فیلم و عکس:
(تو محیط خانه و نور چراغ)مثل یه دوربین معمولی ۲.۳میلیونیه نه واضح نه ناواضح معمولی
دوربین فیلمبرداریه برای همون فیلم ها همیشه بهتر از عکس ها خروجی میده

تو نور روز بیرون فیلم هاش خیلی بهتر میشه و خودشو نشون میده که برتره نسبت به رقیب هاش

و عکس ها تو نور روز مثل ایفون ۶ میگیره
(نور روز!)که خوبه

(البته این واید میگیره و خیلی جذابه)

بحث باتری:۶۰ دقیقه 4k میگیره ولی اونقدر داغ میشه که دستتون نمیخواین بگیرین

حالت 1080 60 فریم ۸۰-۹۰ دقیقه (به شرطی که باهاش ور نرین که هر ۳دقیقه ۱٪؜ باتری کم میکنه)که نیاز به باتری اضافه هست و تعویضش ۵دقیقه زمان میبره بخاطر جدا و دوباره وصل کردن محافظ بدنه

اگه بخواین هم دوربینی باشه برای مسافرت هم مهمونی هم ورزش هنوز تولید نشده و من مثلا تو خانه و جاهایی با نور متوسط با موبایل فیلم میگیرم و تو نور روز و بیرون از گوپرو (هدف از خریدنش استفاده نکردن از موبایل ..باشه اشتباهه)
امیدوارم مفید باشه.برای محیط با نور روز و ورزش و اب عالیه
از دوربین چه انتظاری دارین اونو باید مدنظر قرار بدین

نقاط قوت

  • ضد آب.ورزشی.لرزش گیر.قابلیت نصب همه جا.تایم لپس …

نقاط ضعف

  • کیفیت خروجی . داغ کردن در 4k

با سلام و وقت بخیر حضور خوانندگان محترم و دست اندر کاران دیجیکالا
میخواستم اول از همه بگم که من این دوربین رو خریدم ولی چرا اطلاع رسانی غلط میکنید ؟ این دوربین توانایی ضبط فیلم 4K با ۶۰ فریم بر ثانیه را ندارد و این حالت فقط رو حالت 2K امکان پذیر است لطفا اطلاعات اشتباه در اختیار کاربران قرار ندهید ٬ در حالت 4K فقط فیلمبرداری با ۳۰ فریم بر ثانیه امکان پذیر است با تشکر


دوربین ورزشی فیلم برداری

مشاهده لیست قیمت ارزان دوربین ورزشی

مشخصات :

  • نوع حسگر:CMOS
  • رزولوشن فیلم:Full HD
  • سایز صفحه نمایش:-
  • محدوده دقت حسگر:12 مگاپیکسل و بیشتر
  • محدوده زوم:تا 10 برابر بزرگنمایی

 نظرات کاربران در مورد این مدل دوربین ورزشی

دوربین عالی هست
پیشنهاد میکنم برای تصویر برداری حتما خرید کنید
همچنین با وسایلی که همراه داره میتونید اون رو در جاهای مختلفی نصب کنید
و اینکه پیش از خرید در یوتیوب نام دوربین رو بنویسید و اطلاعات کاملی از جمله کیفیت تصویر برداری این محصول رو ببینید
ممنون که نظر بنده رو مطالعه کردید .

نقاط قوت

  • عکس برداری
  • حالت شب
  • کیفیت تصویر بالا
  • جنس
  • اندازه
  • اندازه

نقاط ضعف

  • نداشتن راه های ارتباطی با گوشی
  • استفاده از باتری نه چندان با کیفیت
  • نداشتن لرزشگیر

خیلی از لحاظ ابعادی عالیه از یک بند انگشت یه کم کوچیکتره و این که دوستان میگن بد فیلم میگیره ۲ حالت داره اچ دی و فول اچ دی لامپ زمانی که آبی باشه اچ دی و زمانی ک آبی دا قرمز روشن باشه فول اچ دی من ک راضی ام دوستان وا پرداخت این قیمت توقع کانن دارن.


سلام من پیشنهاد نمیکنم درسته قیمتش پایینه اما اصلا قابل استفاده نیست وای فای نداره که به گوشی وصل شه تا تصویر و ببینید دو تا کلید روشه با همینا باید همه کاار بکنید، کیفیتشم اونقدر تعریفی نیست در کل با هزینه کمی بیشتر اگه یه گوپرو وای فای دار بگیرین خیلی برای استفاده بهتره این تنها خوبیش قیمتشه اونم تو شگفت انگیز دیگه بدرد هیچی نمیخوره


دوربین ورزشی فیلم برداری

مشاهده لیست قیمت انواع مارک دوربین ورزشی 

نقاط قوت : 

ارزان بودن

معایب :

ناراضی بودن خریداران در نظرات سایت فروشنده

مشخصات :

  • نوع حسگر:CMOS
  • رزولوشن فیلم:4K
  • سایز صفحه نمایش:2
  • محدوده دقت حسگر:12 مگاپیکسل و بیشتر
  • محدوده زوم:تا 10 برابر بزرگنمایی
توجه : حتما قبل خرید در سایت فروشنده نظرات این محصول ارزان قیمت را بخوانید بعد اقدام به خرید نمایید.

5 دوربین ورزشی دی جی آی

 

 

 

 

 

 

مشاهده لیست قیمت انواع دوربین ورزشی دی جی آی

مشخصات :

  • نوع حسگر:CMOS
  • رزولوشن فیلم:4K
  • سایز صفحه نمایش:2.4
  • محدوده دقت حسگر:12 مگاپیکسل و بیشتر
  • محدوده زوم:تا 10 برابر بزرگنمایی

 نظرات خریداران درباره دوربین ورزشی دی جی آی

با توجه به بررسی هایی که ازش دیدم به نظر خیلی بهبود پیدا کرده نسبت به GoPro

نقاط قوت

  • نمایشگر جلو
  • لرزشگیر بسیار پیشرفته (Rocksteady)

 

نقاط ضعف

  • نبودن باتری در بازار ایران

5 دوربین ورزشی فیلمبرداری اکن لیست قیمت معرفی مدل H9R

دوربین ورزشی فیلمبرداری اکن

مشاهده لیست قیمت انواع دوربین ورزشی اکن

مشخصات :

  • رزولوشن فیلم:4K
  • سایز صفحه نمایش:2
  • محدوده زوم:تا 10 برابر بزرگنمایی

نظرات خریداران دوربین اکن مدل h9r

وقتی این دوربین به دست من رسید چندتا از اکسسوری ها و باتری اضافه روی دوربین نبود.. من با فروشنده  تماس گرفتم فعلا هنوز دارن پاس کاری میکنن. شماره فروشنده به من دادن که من گفتم من کاری به اونا ندارم. من از شما خریدم. من بیشتر بخاطر باتری اضافه این دوربین رو خریدم وگرنه یکی دیگه از همین مدل توو سایت بود که قیمتش پایین تر بود.. واسه همین گرونتره رو خریدم. اما چه فایده؟ اون چیزایی اضافه روش نبود. ولی درکل دوربین خوبیه. من واسه موتورسواری آفرود ازش استفاده میکنم که خیلی خوبه کیفیتش.. لرزشش هم کمه با این که لرزش گیر نداره. کلا از کیفیت خود دوربین خیلی راضی هستم. فقط از خود فروشنده بشدت ناراضی هستم و احتمالا کار به شکایت هم میکشه اگه چیزایی که رو بسته بندی کم بوده رو برام فراهم نکنند.

نقاط قوت

  • کیفیت خیلی خوب فیلم برداری
  • وجود اکسسوری بهمراه خود دوریین
  • داشتن ریموت کنترل
  • زاویه ی فیلمبرداری وسیع
  • لرزش کم تصویر

نقاط ضعف

  • کیفیت پایین عکسبرداری
  • عمر کم باتری

  • نحوه نمایش محصول ها
دوربین فیلم برداری ورزشی مدل A9

دوربین فیلم برداری ورزشی مدل A9

مشخصات کالا

مشخصات

  • میکروفون
    خارجی
  • کارت حافظه
    microSD
  • رزولوشن عکس
    2 مگاپیکسل
  • نوع ذخیره سازی
    کارت حافظه خارجی
  • اقلام همراه دوربین
    کابل شارژر
  • پایه نگه دارنده
  • محدوده زوم
    تا 10 برابر بزرگنمایی
  • رزولوشن فیلم
    HD
  • دقت موثر حسگر
    2 مگاپیکسل
  • دقت حسگر
    2 مگاپیکسل
  • محدوده دقت حسگر
    2 تا 4 مگاپیکسل
  • جک 3.5 میلی‌متری
    عدد
  • وزن
    200 گرم
  • قابلیت‌های بصری
    نمایشگر
  • نوع حسگر
    CCD
  • نوع صفحه‌نمایش
    براق
  • دقت صفحه نمایش
    1080 × 1920 پیکسل - Full HD
  • سایز صفحه نمایش
    1.5 اینچ
  • سایر مشخصات
    پشتیبانی از کارت حافظه خارجی تا 128 گیگ کلاس A
  • پشتیبانی از کارت حافظه
    microSD
  • باتری
    300mah
  • درگاه‌های ارتباطی
    Wi-Fi
  • نوع نمایشگر
    ندارد
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
دوربین فیلم برداری ورزشی گوپرو مدل Hero 9 Black

دوربین فیلم برداری ورزشی گوپرو مدل Hero 9 Black

مشخصات کالاGopro Hero 9 Black Action Camera

مشخصات

  • وزن
    120 گرم
  • فرمت فیلم
    mp4
  • سایر مشخصات لنز
    - دیجیتال لنز : SuperView, Wide, Linear, Narrow
  • - قابلیت تشخیص صحنه به صورت هوشمند تنظیمات لازم را با توجه به آنچه در صحنه میگذر به صورت کاملا خودکار تنظیم میکند
  • ریموت کنترل
    به‌وسیله‌ی موبایل هوشمند
  • کارت حافظه
    microSD
  • توضیحات لرزشگیر تصویر
    HyperSmooth 3.0
  • شرکت سازنده لنز
    Gopro
  • نوع ذخیره سازی
    کارت حافظه - ماکزیمم پشتیبانی ظرفیت کارت 256GB
  • محدوده زوم
    تا 10 برابر بزرگنمایی
  • توضیحات فیلم
    5K : 30fps
  • 4k : 60fps
  • 1440P - 24/25/30/48/50/60/80/120 FPS
  • 1080P - 24/25/30/48/50/60/80/90/120/200/240 FPS
  • 960P - 50/60/120/240 FPS
  • 720P - 25/30/50/60/120/240 FPS
  • رزولوشن فیلم
    5K
  • درگاه‌های ارتباطی
    Wi-Fi
  • دقت موثر حسگر
    20 مگاپیکسل
  • دقت حسگر
    20 مگاپیکسل
  • محدوده دقت حسگر
    12 مگاپیکسل و بیشتر
  • نوع حسگر
    CMOS
  • سایز صفحه نمایش
    2 اینچ
  • سایر مشخصات
    - قابلیت ضد آب تا عمق 10 متر
  • - قابلیت فرمان از از طریق Voice Control
  • باتری
    باتری قابل شارژ 1720 میلی آمپر ساعت
  • فناوری‌های مکان‌یابی
    GPS
  • نوع نمایشگر
    LCD
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
دوربین فیلم برداری ورزشی گوپرو مدل Hero 10

دوربین فیلم برداری ورزشی گوپرو مدل Hero 10

مشخصات کالاGopro Hero 10 Action Camera

مشخصات

  • ابعاد
    3.0 اینچی میلی متر
  • رزولوشن فیلم
    5K
  • سایر مشخصات لنز
    - دیجیتال لنز : SuperView, Wide, Linear, Narrow
  • - قابلیت تشخیص صحنه به صورت هوشمند تنظیمات لازم را با توجه به آنچه در صحنه میگذر به صورت کاملا خودکار تنظیم میکند
  • ریموت کنترل
    به‌وسیله‌ی موبایل هوشمند
  • کارت حافظه
    microSD
  • توضیحات لرزشگیر تصویر
    HyperSmooth 4.0
  • شرکت سازنده لنز
    Gopro
  • حالت های تصویر برداری
    Photo
  • Video
  • Photo Time Lapse
  • Video Time Lapse
  • رزولوشن عکس
    23 مگاپیکسل
  • قابلیت‌های دوربین فیلم برداری
    فیلمبرداری در شب
  • نوع ذخیره سازی
    کارت حافظه MicroSD
  • اقلام همراه دوربین
    - کابل شارژر USB-C
  • - باتری لیتیومی
  • حداقل سرعت شاتر
    0.5 فریم بر ثانیه
  • حداکثر سرعت شاتر
    240 فریم بر ثانیه
  • محدوده زوم
    2 تا 5 برابر بزرگنمایی
  • محدوده دقت حسگر
    20.0 مگاپیکسل و بیشتر
  • وزن
    153 گرم
  • میکروفون
    داخلی
  • جک 3.5 میلی‌متری
    ندارد عدد
  • قابلیت‌های بصری
    نمایشگر
  • نوع صفحه‌نمایش
    براق
  • اتصالات
    شیار کارت حافظه
  • دقت صفحه نمایش
    HD|1366x768
  • سایز صفحه نمایش
    1.5 اینچ
  • سایر مشخصات
    - دارای پردازنده فوق العاده قوی و پر سرعت GP2
  • - دارای لرزشگی HyperSmooth 4.0
  • - قابلیت ضد آب تا عمق 10 متر
  • - قابلیت فرمان از از طریق Voice Control
  • - قابلیت پخش زنده Live Streaming
  • - قابلیت Webcam
  • - امکان تصویربرداری TimeLapse با پشتیباتی HyperSmooth 4.0
  • - دارای خروجی USB-C
  • - قابلیت فوکوس خودکار و دستی
  • - دارای 3 عدد میکروفن داخلی با قابلیت کاهش نویز پیشرفته باد
  • - دارای بلندگو داخلی
  • پشتیبانی از کارت حافظه
    microSD
  • باتری
    باتری قابل شارژ 1720 میلی آمپر ساعت
  • درگاه‌های ارتباطی
    Wi-Fi
  • نوع نمایشگر
    LCD
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
دوربین فیلم برداری ورزشی گوپرو مدل Hero 10 به همراه لوازم جانبی

دوربین فیلم برداری ورزشی گوپرو مدل Hero 10 به همراه لوازم جانبی

مشخصات کالا

مشخصات

  • ابعاد
    3.0 اینچی میلی متر
  • توضیحات فیلم
    ‏5.3K60, 4K120, 2.7K240 (8X slo-mo)
  • محدوده زوم
    تا 10 برابر بزرگنمایی
  • حداکثر سرعت شاتر
    240 ثانیه
  • حداقل سرعت شاتر
    0.5 ثانیه
  • اقلام همراه دوربین
    - کیف لوازم جانبی 53 تکه برند PULUZ
  • - کاور ضدآب برند PULUZ
  • - محافظ لنز و صفحه نمایش برند PULUZ
  • نوع ذخیره سازی
    کارت حافظه - ماکزیمم پشتیبانی ظرفیت کارت 256GB
  • رزولوشن عکس
    23 مگاپیکسل
  • دقت موثر حسگر
    23 مگاپیکسل
  • حالت های تصویر برداری
    Photo Time Lapse
  • Video Time Lapse
  • شرکت سازنده لنز
    Gopro
  • توضیحات لرزشگیر تصویر
    HyperSmooth 4.0
  • کارت حافظه
    microSD
  • ریموت کنترل
    به‌وسیله‌ی موبایل هوشمند
  • سایر مشخصات لنز
    - دیجیتال لنز : SuperView, Wide, Linear, Narrow
  • - قابلیت تشخیص صحنه به صورت هوشمند تنظیمات لازم را با توجه به آنچه در صحنه میگذر به صورت کاملا خودکار تنظیم میکند
  • رزولوشن فیلم
    5K
  • دقت حسگر
    23 مگاپیکسل
  • وزن
    153 گرم
  • دقت صفحه نمایش
    HD|1366x768
  • درگاه‌های ارتباطی
    Wi-Fi
  • فناوری‌های مکان‌یابی
    GPS
  • باتری
    باتری قابل شارژ 1720 میلی آمپر ساعت
  • پشتیبانی از کارت حافظه
    microSD
  • سایر مشخصات
    - دارای پردازنده فوق العاده قوی و پر سرعت GP2
  • - دارای لرزشگی HyperSmooth 4.0
  • - قابلیت ضد آب تا عمق 10 متر
  • - قابلیت فرمان از از طریق Voice Control
  • - قابلیت پخش زنده Live Streaming
  • - قابلیت Webcam
  • - امکان تصویربرداری TimeLapse با پشتیباتی HyperSmooth 4.0
  • - دارای خروجی USB-C
  • - قابلیت فوکوس خودکار و دستی
  • - دارای 3 عدد میکروفن داخلی با قابلیت کاهش نویز پیشرفته باد
  • - دارای بلندگو داخلی
  • سایز صفحه نمایش
    1.5 اینچ
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • محدوده دقت حسگر
    12 مگاپیکسل و بیشتر
  • نوع صفحه‌نمایش
    براق
  • نوع حسگر
    CMOS
  • قابلیت‌های بصری
    نمایشگر
  • جک 3.5 میلی‌متری
    ندارد عدد
  • میکروفون
    داخلی
  • نوع نمایشگر
    LCD
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
دوربین فیلمبرداری ورزشی گوپرو مدل MAX

دوربین فیلمبرداری ورزشی گوپرو مدل MAX

مشخصات کالاGoPro MAX Action Camera

مشخصات

  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • رزولوشن فیلم
    5K
  • کارت حافظه
    microSD
  • حالت های تصویر برداری
    360:16.6MP HERO:5.5MP
  • اقلام همراه دوربین
    دوربین
  • باتری
  • کابل USB
  • محدوده زوم
    تا 10 برابر بزرگنمایی
  • توضیحات فیلم
    5.6K30
  • 1440p60
  • 1080p60
  • دقت حسگر
    16.6 مگاپیکسل
  • درگاه‌های ارتباطی
    Wi-Fi
  • محدوده دقت حسگر
    12 مگاپیکسل و بیشتر
  • نوع حسگر
    CMOS
  • سایز صفحه نمایش
    2 اینچ
  • سایر مشخصات
    قابلیت ضبط صدا Spherical
  • 6 میکروفن
  • ضد آب تا عمق 5 متری
  • باتری
    لیتیوم یون 1600 میلی آمپری قابل تعویض
  • فناوری‌های مکان‌یابی
    GPS
  • نوع نمایشگر
    LCD
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
دوربین فیلم برداری دی جی آی مدل Osmo Pocket

دوربین فیلم برداری دی جی آی مدل Osmo Pocket

مشخصات کالا

مشخصات

  • وزن
    116 گرم
  • حداکثر سرعت شاتر
    1/8000 ثانیه
  • ریموت کنترل
    به‌وسیله‌ی موبایل هوشمند
  • کارت حافظه
    microSD
  • حالت های تصویر برداری
    حالت تعقیب سوژه ActiveTrack ؛ حالت تشخیص و تعقیب چهره ؛ تایم لپس ؛ موشن لپس ؛ مود FPV ، پانوراما 3×3 با 9 تصویر ؛
  • و پانوراما 180° از دیگر امکانات و ویژگی های این محصول جدید از DJI به شمار می آیند .
  • صدا
    میکروفون دستگاه دوگانه بوده تا صدای ضبط شده برای ویدیوها، کیفیت بسیار خوبی داشته باشد.
  • نوع ذخیره سازی
    کارت حافظه از نوع microSD
  • اقلام همراه دوربین
    کیف
  • بند
  • تبدیل USB type C و lightning
  • حداقل سرعت شاتر
    8 ثانیه ثانیه
  • محدوده زوم
    تا 10 برابر بزرگنمایی
  • باتری
    دوام شارژ باتری هم در حالت 4K30fps چیزی حدود دو ساعت است
  • توضیحات فیلم
    دوربینی که روی لرزشگیر سه جهته دستگاه نشسته، از یک سنسور ۱/۲.۳ اینچی استفاده می‌کند و می‌تواند با رزولوشن ۴K و تا سرعت ۶۰ فریم در ثانیه و با بیت‌ریت ۱۰۰ مگابیت بر ثانیه، فیلم‌برداری کند
  • رزولوشن فیلم
    4K
  • ابعاد حسگر
    1/2.3
  • دقت حسگر
    12 مگاپیکسل
  • نوع حسگر
    CMOS
  • محدوده دیافراگم
    F2.8 - F5.2
  • فاصله کانونی
    4 - 14 میلی‌متر
  • سایز صفحه نمایش
    1.5 اینچ
  • نوع نمایشگر
    لمسی
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
دوربین فیلم برداری ورزشی گوپرو مدل Hero 10 به همراه لوازم جانبی

دوربین فیلم برداری ورزشی گوپرو مدل Hero 10 به همراه لوازم جانبی

مشخصات کالا

مشخصات

  • ابعاد
    3.0 اینچی میلی متر
  • توضیحات فیلم
    ‏5.3K60, 4K120, 2.7K240 (8X slo-mo)
  • محدوده زوم
    تا 10 برابر بزرگنمایی
  • حداکثر سرعت شاتر
    240 فریم بر ثانیه
  • حداقل سرعت شاتر
    0.5 فریم بر ثانیه
  • اقلام همراه دوربین
    - کیف لوازم جانبی 53 تکه برند PULUZ
  • - محافظ صفحه نمایش و لنز برند PULUZ
  • نوع ذخیره سازی
    کارت حافظه
  • رزولوشن عکس
    23 مگاپیکسل
  • دقت موثر حسگر
    23 مگاپیکسل
  • حالت های تصویر برداری
    Photo Time Lapse
  • Video Time Lapse
  • شرکت سازنده لنز
    Gopro
  • توضیحات لرزشگیر تصویر
    HyperSmooth 4.0
  • کارت حافظه
    microSD
  • ریموت کنترل
    به‌وسیله‌ی موبایل هوشمند
  • سایر مشخصات لنز
    - دیجیتال لنز : SuperView, Wide, Linear, Narrow
  • - قابلیت تشخیص صحنه به صورت هوشمند تنظیمات لازم را با توجه به آنچه در صحنه میگذر به صورت کاملا خودکار تنظیم میکند
  • رزولوشن فیلم
    5K
  • دقت حسگر
    23 مگاپیکسل
  • وزن
    153 گرم
  • دقت صفحه نمایش
    HD|1366x768
  • درگاه‌های ارتباطی
    Wi-Fi
  • فناوری‌های مکان‌یابی
    GPS
  • باتری
    باتری قابل شارژ 1720 میلی آمپر ساعت
  • پشتیبانی از کارت حافظه
    microSD
  • سایر مشخصات
    - دارای پردازنده فوق العاده قوی و پر سرعت GP2
  • - دارای لرزشگی HyperSmooth 4.0
  • - قابلیت ضد آب تا عمق 10 متر
  • - قابلیت فرمان از از طریق Voice Control
  • - قابلیت پخش زنده Live Streaming
  • - قابلیت Webcam
  • - امکان تصویربرداری TimeLapse با پشتیباتی HyperSmooth 4.0
  • - دارای خروجی USB-C
  • - قابلیت فوکوس خودکار و دستی
  • - دارای 3 عدد میکروفن داخلی با قابلیت کاهش نویز پیشرفته باد
  • - دارای بلندگو داخلی
  • سایز صفحه نمایش
    1.5 اینچ
  • محدوده دقت حسگر
    12 مگاپیکسل و بیشتر
  • نوع صفحه‌نمایش
    براق
  • نوع حسگر
    CMOS
  • قابلیت‌های بصری
    نمایشگر
  • جک 3.5 میلی‌متری
    ندارد عدد
  • میکروفون
    داخلی
  • نوع نمایشگر
    LCD
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
دوربین فیلم برداری دی جی آی مدل Pocket 2 Combo sun0427

دوربین فیلم برداری دی جی آی مدل Pocket 2 Combo sun0427

مشخصات کالا

مشخصات

  • وزن
    200 گرم
  • رزولوشن فیلم
    4K
  • کارت حافظه
    microSD
  • توضیحات لرزشگیر تصویر
    مجهز به گیمبال 3 محوره
  • اقلام همراه دوربین
    میکروفون بی سیم
  • پایه Do-it-all-Handle
  • جوی استیک کنترل گیمبال
  • کانکتور Type C
  • کانکتور Lightning
  • سه پایه
  • لنز واید
  • حداقل سرعت شاتر
    8 ثانیه
  • حداکثر سرعت شاتر
    1/8000 ثانیه
  • محدوده زوم
    تا 10 برابر بزرگنمایی
  • توضیحات فیلم
    قابلیت فیلم برداری با کیفیت 4k و حداکثر سرعت 60 فریم بر ثانیه
  • فرمت فیلم
    AVC, MPEG-4
  • ابعاد حسگر
    1/1.7
  • درگاه‌های ارتباطی
    Wi-Fi
  • دقت موثر حسگر
    64 مگاپیکسل
  • دقت حسگر
    64 مگاپیکسل
  • محدوده دقت حسگر
    12 مگاپیکسل و بیشتر
  • میکروفون
    ورودی میکروفون
  • نوع حسگر
    CCD
  • اتصالات
    خروجی هدفون
  • سایز صفحه نمایش
    2 اینچ
  • باتری
    875 میلی آمپری داخلی
  • نوع نمایشگر
    LED
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
دوربین فیلم برداری اینستا 360 مدل GO

دوربین فیلم برداری اینستا 360 مدل GO

مشخصات کالا

مشخصات

  • وزن
    18.3 گرم
  • باتری
    دارد
  • سایر مشخصات
    ضبط کلیپ های 30 یا 60 ثانیه ای با فشردن یک دکمه
  • دارای امکان AI برای ویرایش بهترین عکس ها
  • دارای تثبیت کننده اختصاصی FlowState برای صاف نگه داشتن فیلمها
  • دارای امکان FlashCut مجهز به هوش مصنوعی
  • امکان ضبط 100 فریم در هر ثانیه
  • دارای امکان Barrel Roll برای تنظیم چرخش شات
  • مقاوم در برابر آب ( IPX4 )
  • سازگار با iOS یا Android
  • اتصال به برق با کابل Type-C
  • دارای کیف شارژ همراه
  • امکان نصب دوربین روی پیراهن خود با آویز مگنت
  • دارای پایه محوری قابل نصب در هر مکان
  • امکان تنظیم دوربین با لمس شخصی
  • میزان بیت ویدئو : (40Mbps (In camera
  • میزان صادرات ویدیو : (30Mbps (Exported via app
  • بلوتوث : BLE4.0
  • امکان انتقال خودکار محتوا به تلفن همراه
  • حافظه داخلی 8 گیگابایت
  • امکان ذخیره 100 کلیپ ویدیویی 15 ثانیه ای
  • روش شارژ : قرار گرفتن در Charge Case
  • زمان شارژ دوربین 30 دقیقه
  • زمان شارژ Charge Case حدود 90 دقیقه
  • درجه حرارت استفاده کنید : ℃50~℃0
  • دمای ذخیره سازی : ℃45~℃10-
  • امکان هشدار در کرمای بیش از حد
  • وزن Charge Case : برابر 43.3 گرم
  • سایز Charge Case : برابر 50.46x59.76x25.5 mm
  • دیافراگم : F2.1
  • میکروفون
    ورودی میکروفون
  • محدوده دقت حسگر
    6 تا 12 مگاپیکسل
  • رزولوشن فیلم
    4K
  • توضیحات فیلم
    کیفیت ویدیو :
  • (Standard: 2720x2720@25fps(Captured)/1080@25fps (Exported via app
  • (Interval Shooting: 2720x2720@25fps(In Camera)/1080@25fps (Exported via app
  • (Static Timelapse: 3040x3040@30fps(Captured)/1080@30fps (Exported via app
  • (Hyperlapse: 2720x2720@30fps(Captured)/1080@30fps (Exported via app
  • (Slow Motion: 1600x900@100fps (Captured) /1600x900@25fps (Exported via app
  • مدت زمان فیلم :
  • (Standard: 15seconds, 30seconds, 60 seconds, 5 minutes (FPV mode
  • Interval Shooting, Slow Motion: 15 or 30 seconds
  • Hyperlapse: Adjustable interval, record up to 30 minutes to produce a 5-minute video
  • (Static Timelapse: Adjustable interval, record up to 8 hours to produce 8 second video (24 hours option is coming soon
  • Interval Shooting: Adjustable interval, record up to 7 days
  • قالب ویدئو : (insv (In camera) / mp4 (Exported via app
  • میزان صادرات ویدیو : (30Mbps (Exported via app
  • حالت های ویدئویی : Standard, Interval Shooting, Static Timelapse, Hyperlapse, Slow Motion
  • محدوده زوم
    تا 10 برابر بزرگنمایی
  • اقلام همراه دوربین
    کیف شارژ
  • آویز آهنربا
  • کلیپ آسان
  • پایه نگه دارند زاویه دار
  • پایه چسبنده
  • پایه محوری
  • کابل شارژ
  • کابل Micro-USB به USB Type-C
  • حالت های تصویر برداری
    وضوح عکس :
  • (3040x3040 (Captured
  • 1:1 Exported at 2560x2560
  • 16:9 Exported at 2560x1440
  • 9:16 Exported at 1440x2560
  • قالب عکس : (insp (In camera) / jpg (Exported via app
  • حالت های عکس : Standard
  • کارت حافظه
    فاقد قابلیت دریافت کارت حافظه
  • نوع نمایشگر
    صفحه نمایش ندارد
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
دوربین فیلمبرداری ورزشی مدل F60

دوربین فیلمبرداری ورزشی مدل F60

مشخصات کالا

مشخصات

  • وزن
    44 گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    Wi-Fi
  • باتری
    900
  • سایز صفحه نمایش
    2 اینچ
  • نوع حسگر
    CMOS
  • محدوده دقت حسگر
    12 مگاپیکسل و بیشتر
  • رزولوشن فیلم
    4K
  • محدوده زوم
    تا 10 برابر بزرگنمایی
  • نوع ذخیره سازی
    ذخیره بر روی SDCard
  • کارت حافظه
    microSD
  • ریموت کنترل
    به‌وسیله‌ی موبایل هوشمند
  • نوع نمایشگر
    LCD
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
دوربین فیلم برداری ورزشی مدل 10P

دوربین فیلم برداری ورزشی مدل 10P

مشخصات کالا

مشخصات

  • وزن
    44 گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    Wi-Fi
  • باتری
    900
  • سایر مشخصات
    فرستنده 2.4GHz پشتیبانی از MicroSD تا 32 گیگابایت ضد آب تا عمق 30 متری
  • سایز صفحه نمایش
    1.5 اینچ
  • نوع حسگر
    CMOS
  • محدوده دقت حسگر
    6 تا 12 مگاپیکسل
  • رزولوشن فیلم
    Full HD
  • محدوده زوم
    تا 10 برابر بزرگنمایی
  • اقلام همراه دوربین
    انواع گیره و بست های مختلف برای نصب در مکان های مختلف
  • نوع ذخیره سازی
    ارسال تصویر بر روی موبایل - همزمان ذخیره بر روی SDCard
  • کارت حافظه
    microSD
  • ریموت کنترل
    به‌وسیله‌ی موبایل هوشمند
  • نوع نمایشگر
    LCD
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
دوربین فیلمبرداری ورزشی مدل BC

دوربین فیلمبرداری ورزشی مدل BC

مشخصات کالا

مشخصات

  • وزن
    44 گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    Wi-Fi
  • باتری
    900
  • سایز صفحه نمایش
    2 اینچ
  • نوع حسگر
    CMOS
  • محدوده دقت حسگر
    12 مگاپیکسل و بیشتر
  • رزولوشن فیلم
    4K
  • محدوده زوم
    تا 10 برابر بزرگنمایی
  • نوع ذخیره سازی
    ذخیره بر روی SDCard
  • کارت حافظه
    microSD
  • نوع نمایشگر
    LCD
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
دوربین فیلم برداری زاهولو مدل 4K Ghost Hunting

دوربین فیلم برداری زاهولو مدل 4K Ghost Hunting

مشخصات کالا

مشخصات

  • وزن
    500 گرم
  • بزرگ‌نمایی دیجیتال
    30 برابر
  • سایر مشخصات لنز
    Camera Lens: f=4.88mm, FNo:2.2
  • Self-Timer: 2s / 5s / 10s
  • کارت حافظه همراه دوربین
    32 گیگ
  • کارت حافظه
    microSD
  • شرکت سازنده لنز
    سونی
  • حالت های تصویر برداری
    JPEG با وضوح تصویر واقعی 24 مگاپیکسل عکس می گیرد
  • صدا
    ضبط صدای میکروفون خارجی قدرتمند
  • توضیحات نور فیلم برداری
    نوردهی: EV-3.0 ~ EV+3.0
  • تراز سفیدی
    Sensitivity: Auto
  • نوع ذخیره سازی
    کارت حافظه
  • اقلام همراه دوربین
    دوربین فیلمبرداری 1 x 4K (CE ، ROHS ، FCC ذکر شده)
  • 2 x باتری قابل شارژ لیتیوم (1 عدد باتری فوق العاده قدرتمند ، 1 عدد باتری استاندارد)
  • کارت SD 1 x 32 گیگابایت ، کارت خوان 1 x
  • 1x لنز زاویه عریض با وضوح بالا
  • 1 x چراغ قوه مادون قرمز (18650 باتری شامل نمی شود)
  • 1 x چراغ قوه
  • 1 x کارت خوان
  • 1 x کابل آداپتور ، 1 x شارژر
  • 1 x کابل USB ، 1 x کابل HDMI
  • 1 x راهنمای کاربر انگلیسی (دوربین فیلمبرداری)
  • 1 x کیف دوربین پر شده
  • محدوده زوم
    20 تا 40 برابر بزرگنمایی
  • درگاه‌های ارتباطی
    Wi-Fi
  • توضیحات فیلم
    سنسور Ultra HD سونی 24 مگاپیکسل و تراشه هوشمند دو هسته ای و مادون قرمز دیددرشب به شما امکان می دهد فیلم ها و تصاویر واقعی دریافت کنید
  • Video Resolutions: 3840x2160 UHD
  • رزولوشن فیلم
    4K
  • دقت موثر حسگر
    48 مگاپیکسل
  • دقت حسگر
    24Megapixels CMOS SONY Sensor مگاپیکسل
  • محدوده دقت حسگر
    12 مگاپیکسل و بیشتر
  • میکروفون
    ورودی میکروفون
  • قابلیت‌های بصری
    چشمی
  • نوع حسگر
    Exmor R CMOS
  • اتصالات
    خروجی هدفون
  • سایز صفحه نمایش
    3 اینچ
  • سایر مشخصات
    دوربین UHD 4K
  • لنز سونی با وضوح بالا
  • Ghost Hunting Camera
  • تنها دوربین فیلمبرداری رنگی مادون قرمز و طیف کامل فیلمبرداری جهان. Wi -Fi داخلی - برای مشاهده از راه دور و بارگیری فایل ها از دوربین به تلفن های همراه در Android/ iPhone. (همه عملیات از طریق برنامه)
  • دارای مادون قرمز فوق العاده روشن
  • Ultra HD Infrared Night Vision
  • تراشه هوشمند دو هسته ای
  • camera with 60fps 24MP 30X Zoom Digital
  • طیف کامل Wifi
  • ضد لرزش و تشخیص چهره
  • باتری
    2 x باتری قابل شارژ لیتیوم (1 عدد باتری فوق العاده قدرتمند ، 1 عدد باتری استاندارد)
  • نوع نمایشگر
    صفحه لمسی IPS 3.0 اینچ با چرخش 270 درجه
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
دوربین فیلم برداری ورزشی اینستا 360 مدل  به همراه لوازم جانبی insta360 one r

دوربین فیلم برداری ورزشی اینستا 360 مدل به همراه لوازم جانبی insta360 one r

مشخصات کالا

مشخصات

  • وزن
    121 گرم
  • توضیحات فیلم
    حالت های ویدئویی : فیلم استاندارد ، فیلم HDR ، حالت Timelapse ، فیلم Bullet Time
  • سایر مشخصات لنز
    INSTA360 TWIN EDITION
  • دارای دو عدد لنز (360 درجه + 4K)
  • کارت حافظه
    microSD
  • حالت های تصویر برداری
    عکس های استاندارد ، عکس های HDR ، پشت سر هم ، عکس های با فاصله ، شات شب
  • اقلام همراه دوربین
    هسته اصلی دوربین
  • پایه باتری
  • لنز Dual-Lens 360 Mod
  • یک عدد رم 32 گیگ
  • قاب نگهدارنده
  • کابل شارژ
  • درپوش(محافظ) لنز برای Dual-Lens 360 Mod
  • یک عدد رم 32 گیگ
  • محدوده زوم
    تا 10 برابر بزرگنمایی
  • رزولوشن فیلم
    5K
  • درگاه‌های ارتباطی
    Wi-Fi
  • محدوده دقت حسگر
    12 مگاپیکسل و بیشتر
  • میکروفون
    ورودی میکروفون
  • محدوده دیافراگم
    F2.0
  • فاصله کانونی
    7.2 میلی‌متر
  • سایز صفحه نمایش
    1.5 اینچ
  • سایر مشخصات
    بلوتوث : BLE4.0
  • وای فای : (5G (Standard range of approximately 20 meters
  • برنامه جدید Apple Watch کنترل ONE R را هنگام پرواز راحت تر از همیشه می کند.
  • دستور صوتی
  • باتری
    1190mAh
  • نوع نمایشگر
    لمسی
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
دوربین فیلم برداری ورزشی اکن مدل  H9R- V4

دوربین فیلم برداری ورزشی اکن مدل H9R- V4

مشخصات کالا

مشخصات

  • وزن
    500 گرم
  • محدوده زوم
    تا 10 برابر بزرگنمایی
  • کارت حافظه
    microSD
  • شرکت سازنده لنز
    EKEN
  • نوع ذخیره سازی
    micro sd
  • اقلام همراه دوربین
    ریموت کنترل
  • 1xباتری لیتیومی 1050mA
  • کیس ضد آب
  • پایه کلاه ایمنی
  • کابل USB
  • پایه
  • راهنمای کاربر
  • توضیحات فیلم
    (4k 30fps - 2.7k 30fps - 1080p 60/30fps - 720p 120fps(H.264
  • درگاه‌های ارتباطی
    Wi-Fi
  • رزولوشن فیلم
    4K
  • محدوده دقت حسگر
    4 تا 6 مگاپیکسل
  • نوع حسگر
    CMOS
  • سایز صفحه نمایش
    2 اینچ
  • سایر مشخصات
    Time Lapse,Continuous Lapse,Upside down
  • Looping Video , Burst mode
  • (4k 30fps - 2.7k 30fps - 1080p 60/30fps - 720p 120fps(H.264
  • باتری
    1050mAh
  • نوع نمایشگر
    LCD
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
دوربین فیلم برداری ورزشی گوپرو مدل HERO 9 Black به همراه لوازم جانبی پلوز

دوربین فیلم برداری ورزشی گوپرو مدل HERO 9 Black به همراه لوازم جانبی پلوز

مشخصات کالا

مشخصات

  • وزن
    120 گرم
  • محدوده زوم
    تا 10 برابر بزرگنمایی
  • سایر مشخصات لنز
    - دیجیتال لنز : SuperView, Wide, Linear, Narrow
  • - قابلیت تشخیص صحنه به صورت هوشمند تنظیمات لازم را با توجه به آنچه در صحنه میگذر به صورت کاملا خودکار تنظیم میکند
  • ریموت کنترل
    به‌وسیله‌ی موبایل هوشمند
  • کارت حافظه
    microSD
  • توضیحات لرزشگیر تصویر
    HyperSmooth 3.0
  • شرکت سازنده لنز
    Gopro
  • نوع ذخیره سازی
    کارت حافظه - ماکزیمم پشتیبانی ظرفیت کارت 256GB
  • اقلام همراه دوربین
    - پک لوارم جانبی پلوز 53 تکه
  • - کاور ضدآب 45 متری پلوز
  • - محافظ صفحه و لنز پلوز
  • حداقل سرعت شاتر
    0.5 فریم بر ثانیه
  • حداکثر سرعت شاتر
    240 فریم بر ثانیه
  • توضیحات فیلم
    5K : 30fps
  • 4k : 60fps
  • 1440P - 24/25/30/48/50/60/80/120 FPS
  • 1080P - 24/25/30/48/50/60/80/90/120/200/240 FPS
  • 960P - 50/60/120/240 FPS
  • 720P - 25/30/50/60/120/240 FPS
  • درگاه‌های ارتباطی
    Wi-Fi
  • رزولوشن فیلم
    5K
  • دقت موثر حسگر
    20 مگاپیکسل
  • دقت حسگر
    20 مگاپیکسل
  • محدوده دقت حسگر
    12 مگاپیکسل و بیشتر
  • نوع حسگر
    CMOS
  • سایز صفحه نمایش
    2 اینچ
  • سایر مشخصات
    - قابلیت ضد آب تا عمق 10 متر
  • - قابلیت فرمان از از طریق Voice Control
  • - دارای نمایشگر جلو 1/4 اینچی
  • - دارای قابلیت Power Tools
  • - دارای قابلیت TimeWarp 3.0
  • - امکان تعویض لنز
  • باتری
    باتری قابل شارژ 1720 میلی آمپر ساعت
  • فناوری‌های مکان‌یابی
    GPS
  • نوع نمایشگر
    LCD
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
دوربین فیلم برداری گوپرو مدل HERO 9 Black به همراه لوازم جانبی

دوربین فیلم برداری گوپرو مدل HERO 9 Black به همراه لوازم جانبی

مشخصات کالا

مشخصات

  • وزن
    158 گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    Wi-Fi
  • باتری
    1720
  • سایز صفحه نمایش
    2 اینچ
  • اتصالات
    خروجی هدفون
  • میکروفون
    ورودی میکروفون
  • محدوده دقت حسگر
    12 مگاپیکسل و بیشتر
  • رزولوشن فیلم
    5K
  • محدوده زوم
    تا 10 برابر بزرگنمایی
  • اقلام همراه دوربین
    کیف ، پایه نگهدارنده Magnetic ، پایه Bobber ، یک عدد باتری اضافه ، یک عدد مموری 32 گیگابایت
  • نوع ذخیره سازی
    کارت حافظه - ماکزیمم پشتیبانی ظرفیت کارت 256GB
  • کارت حافظه
    microSD
  • نوع نمایشگر
    LCD
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
دوربین فیلم برداری ورزشی مدل AC1000

دوربین فیلم برداری ورزشی مدل AC1000

مشخصات کالا

مشخصات

  • وزن
    60 گرم
  • فرمت فیلم
    H.264
  • کارت حافظه
    microSD
  • حالت های تصویر برداری
    عکاسی سری: 3 Photos
  • صدا
    دارد
  • نوع ذخیره سازی
    MOV, H.264
  • اقلام همراه دوربین
    ریموت /کابل یو اس بی/قاب ضد آب/دفترچه راهنما/پایه کلاه ایمنی/نوار دستگیره/پایه/
  • محدوده زوم
    15 تا 20 برابر بزرگنمایی
  • توضیحات فیلم
    (4K 30fps / 2.7K 30fps/ 1080p 60/30fps 720p/120fps (H.264
  • Video Format: MP4. H.264
  • Time Lapse: 2s/3s/5s/10s/20s/30s/60s
  • Loop Recording: support
  • رزولوشن فیلم
    4K
  • درگاه‌های ارتباطی
    Wi-Fi
  • دقت موثر حسگر
    24 مگاپیکسل
  • دقت حسگر
    5 تا 24 مگاپیکسل
  • محدوده دقت حسگر
    12 مگاپیکسل و بیشتر
  • قابلیت‌های بصری
    چشمی
  • نوع حسگر
    CMOS
  • سایز صفحه نمایش
    2.5 اینچ
  • سایر مشخصات
    صفحه نمایش : 2'' Screen
  • کیفیت ضبط : 4K 25fps / 2.7K 30fps/ 1080p 60/30fps 720p/120fps (H.264)
  • فرمت ضبط : MOV, H.264
  • فرمت عکس : JPG
  • رزولوشین عکس : 24M/12M/8M/5M
  • عکاسی Burst : 3 Photos
  • تایم لپس : 2s/3s/5s/10s/20s/30s/60s
  • زاویه دید : 170 degree
  • ضد آب : Up to 100 feet
  • Wi-Fi: 802.11 b/g/n
  • زبان های پشتیبانی شده : English / Traditional Chinese / Italian / Spanish / Portuguese / German / Dutch / French / Czech / Polish / Turkish / Russian / Japanese / Korean / Thai
  • کارت حافظه :Micro SDHC card (128G SUPORT)
  • باتری : 1050mAh (1080p30 1.5 hours, 4K 25/1080p60 50 min)
  • دارای صفحه ال سی دی تاچ
  • باتری
    دارد
  • نوع نمایشگر
    LCD
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
دوربین فیلم برداری ورزشی گوپرو مدل GOPRO HERO 9 همراه Gopro Head Strap

دوربین فیلم برداری ورزشی گوپرو مدل GOPRO HERO 9 همراه Gopro Head Strap

مشخصات کالا

مشخصات

  • وزن
    120 گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    Wi-Fi
  • فناوری‌های مکان‌یابی
    GPS
  • باتری
    1720 میلی آمپری
  • سایز صفحه نمایش
    2.4 اینچ
  • رزولوشن فیلم
    5K
  • محدوده زوم
    تا 10 برابر بزرگنمایی
  • اقلام همراه دوربین
    به همراه Gopro Head Strap QuickClip ACHOM-001
  • توضیحات لرزشگیر تصویر
    HyperSmooth 3
  • کارت حافظه
    microSD
  • ریموت کنترل
    به‌وسیله‌ی موبایل هوشمند
  • نوع نمایشگر
    رنگی لمسی
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
دوربین فیلمبرداری مدل AB 45

دوربین فیلمبرداری مدل AB 45

مشخصات کالا

مشخصات

  • وزن
    90 گرم
  • محدوده زوم
    تا 10 برابر بزرگنمایی
  • کارت حافظه همراه دوربین
    دارد
  • کارت حافظه
    microSD
  • شرکت سازنده لنز
    SPORT CAM
  • حالت های تصویر برداری
    1080P:640*480
  • 720P:640*480
  • VGA:640*480
  • صدا
    دارای میکروفن داخلی
  • قابلیت‌های دوربین فیلم برداری
    بلندگوی داخلی
  • نوع ذخیره سازی
    ميكرو اس دي
  • اقلام همراه دوربین
    سیم شارژر
  • کاتالوگ
  • بند گردنی
  • توضیحات فیلم
    دارای استیکر های متنوع برای هرچه زیبا و فانتزی کردن عکس ها و فیلم ها میباشد
  • باتری
    ليتيومي
  • فرمت فیلم
    AVI
  • رزولوشن فیلم
    HD
  • میکروفون
    ورودی میکروفون
  • نوع حسگر
    CCD
  • اتصالات
    خروجی هدفون
  • محدوده دیافراگم
    10
  • فاصله کانونی
    20 میلی‌متر
  • سایز صفحه نمایش
    2 اینچ
  • سایر مشخصات
    پوشش عدسی اینه‌ای پلارایزد
  • هسته مرکزی Dual-core 1
  • مقاوم در برابر گرد و غبار
  • دارای 5 عدد بازی(SNAKE,BOX,MAZE,NUMBERS,POPLARS)
  • فرمت دوربین JPEG
  • ساپورت ازWINDOWS ME,2000.2003.XP.VISTA.WIN 7.WIN10.MACOS.LINUX
  • نوع نمایشگر
    LCD
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
دوربین فیلم برداری ورزشی گوپرو مدل HERO9 به همراه سه پایه مدل 3WAY

دوربین فیلم برداری ورزشی گوپرو مدل HERO9 به همراه سه پایه مدل 3WAY

مشخصات کالا

مشخصات

  • وزن
    120 گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    Wi-Fi
  • باتری
    1720 میلی آمپری
  • سایز صفحه نمایش
    2 اینچ
  • رزولوشن فیلم
    5K
  • محدوده زوم
    تا 10 برابر بزرگنمایی
  • اقلام همراه دوربین
    به همراه مونو پاد سه کاره 3WAY گوپرو
  • کارت حافظه
    microSD
  • ریموت کنترل
    به‌وسیله‌ی موبایل هوشمند
  • نوع نمایشگر
    رنگی لمسی
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
دوربین فیلم برداری مدل sq23 mini DV

دوربین فیلم برداری مدل sq23 mini DV

مشخصات کالا

مشخصات

  • وزن
    30 گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    Wi-Fi
  • باتری
    300 میلی آمپر ساعت
  • سایر مشخصات
    قابلیت دید در شب
  • دارای کاور ضد آب
  • اتصال به اپلیکیشن از طریق WiFi داخلی
  • نوع حسگر
    CMOS
  • محدوده دقت حسگر
    12 مگاپیکسل و بیشتر
  • دقت حسگر
    12 مگاپیکسل
  • دقت موثر حسگر
    12 مگاپیکسل
  • رزولوشن فیلم
    Full HD
  • محدوده زوم
    تا 10 برابر بزرگنمایی
  • اقلام همراه دوربین
    کاور ضد آب
  • پایه اتصال مگنتی
  • پایه اتصال ثابت
  • کابل USB
  • نوع ذخیره سازی
    کارت حافظه ، اپلیکیشن گوشی
  • کارت حافظه
    microSD
  • نوع نمایشگر
    ندارد
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
دوربین فیلم برداری ورزشی اکن مدل  H9R V4s

دوربین فیلم برداری ورزشی اکن مدل H9R V4s

مشخصات کالا

مشخصات

  • وزن
    89 گرم
  • نوع ذخیره سازی
    بر روی کارت حافظه
  • حافظه داخلی دوربین
    ندارد
  • کارت حافظه همراه دوربین
    ندارد
  • کارت حافظه
    microSD
  • شرکت سازنده لنز
    EKEN
  • اقلام همراه دوربین
    کیف ضد آب هیرو ، بند نگهدارنده دوربین روی سینه، بند نگهدارنده دوربین روی سر ، مونوپاد شناور، سه پایه ، دو عدد باتری ، شارژر دو کاناله باتری به همراه کابل USB، شارژر برقی با کابل ،کاور ضد آب ، ریموت کنترل مچی و بند مخصوص ، 2 عدد نگهدارنده بر روی کلاه کاسکت، بند های سیمی ، درب اضافه برای کاور ضد آب ،گیره دوچرخه ، مبدل و گیره های مخصوص ، دفترچه راهنما (انگلیسی) و چندین لوازم جانبی دیگر
  • درگاه‌های ارتباطی
    Wi-Fi
  • محدوده زوم
    تا 10 برابر بزرگنمایی
  • توضیحات فیلم
    (4k 30fps - 2.7k 30fps - 1080p 60/30fps - 720p 120fps(H.264
  • رزولوشن فیلم
    4K
  • محدوده دقت حسگر
    4 تا 6 مگاپیکسل
  • سایز صفحه نمایش
    2 اینچ
  • باتری
    دو عدد 1050mAh
  • نوع نمایشگر
    LCD
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
دوربین فیلم برداری مدل  RMAP

دوربین فیلم برداری مدل RMAP

مشخصات کالا

مشخصات

  • وزن
    450 گرم
  • توضیحات فیلم
    مشخصات فنی:
  • مشخصات تلسکوپ: 12x32
  • بزرگنمایی: 12X
  • میدان دید 1000 متر: 96 متر
  • قطر مردمک خروج: 3.8 میلی متر
  • فاصله خروج از مردمک: 8 میلی متر
  • حداقل فاصله فوکوس: 8 متر
  • سایر مشخصات لنز
    دوربین های دو چشمی را می توان روی سه پایه برای استفاده ثابت کرد. هنگامی که لازم است حیوانات یا موقعیتهای دیگر را برای مدت طولانی مشاهده کنید ، این دوربین دوچشمی تصاویر پایداری را ارائه می دهد و برای ضبط ویدئویی طولانی مدت مناسب است.
  • کارت حافظه
    microSD
  • حالت های تصویر برداری
    JPEG
  • نوع ذخیره سازی
    فیلمبرداری و عکسبرداری
  • اقلام همراه دوربین
    دوربین
  • کاور
  • کابل یو اس بی
  • راهنما
  • محدوده زوم
    10 تا 15 برابر بزرگنمایی
  • فرمت فیلم
    AVI
  • باتری
    باتری لیتیوم داخلی
  • رزولوشن فیلم
    Full HD
  • محدوده دقت حسگر
    12 مگاپیکسل و بیشتر
  • میکروفون
    ورودی میکروفون
  • قابلیت‌های بصری
    چشمی
  • نوع حسگر
    Exmor R CMOS
  • اتصالات
    خروجی هدفون
  • سایر مشخصات
    ضد لرزش در عکسها
  • اپتیک عالی
  • دارای باتری لیتیوم داخلی است (زمان ضبط حدود 120 دقیقه است)
  • فرمت عکس: JPEG
  • فرمت ویدئو: AVI
  • دیسک متحرک: پشتیبانی
  • رابط USB: USB2.0
  • دوربین 1080FHD-1920x1080
  • پیکسل 5M-2592x1944
  • سه پایه: پشتیبانی (شامل نمی شود)
  • کارت حافظه: حداکثر پشتیبانی 32G ، نیاز به کارت حافظه 10 با سرعت بالا (شامل نمی شود)
  • صفحه نمایش LCD: 2.0'LTPS ​​4: 3
  • دوربین شکاری با قابلیت های دوربین دیجیتال
  • نوع نمایشگر
    صفحه نمایش LCD 5 اینچ با قابلیت تلسکوپ CMOS Zoom Photo Zoom
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
دوربین فیلم برداری ورزشی گوپرو مدل HERO 9 Black به همراه لوازم جانبی پلوز

دوربین فیلم برداری ورزشی گوپرو مدل HERO 9 Black به همراه لوازم جانبی پلوز

مشخصات کالا

مشخصات

  • وزن
    120 گرم
  • حداکثر سرعت شاتر
    240 فریم بر ثانیه
  • سایر مشخصات لنز
    - دیجیتال لنز : SuperView, Wide, Linear, Narrow
  • - قابلیت تشخیص صحنه به صورت هوشمند تنظیمات لازم را با توجه به آنچه در صحنه میگذر به صورت کاملا خودکار تنظیم میکند
  • ریموت کنترل
    به‌وسیله‌ی موبایل هوشمند
  • کارت حافظه
    microSD
  • توضیحات لرزشگیر تصویر
    HyperSmooth 3.0
  • شرکت سازنده لنز
    Gopro
  • نوع ذخیره سازی
    کارت حافظه - ماکزیمم پشتیبانی ظرفیت کارت 256GB
  • اقلام همراه دوربین
    - پک لوازم جانبی پلوز 53 تکه
  • - کاور ضدآب 45 متری پلوز
  • حداقل سرعت شاتر
    0.5 فریم بر ثانیه
  • محدوده زوم
    تا 10 برابر بزرگنمایی
  • درگاه‌های ارتباطی
    Wi-Fi
  • توضیحات فیلم
    5K : 30fps
  • 4k : 60fps
  • 1440P - 24/25/30/48/50/60/80/120 FPS
  • 1080P - 24/25/30/48/50/60/80/90/120/200/240 FPS
  • 960P - 50/60/120/240 FPS
  • 720P - 25/30/50/60/120/240 FPS
  • رزولوشن فیلم
    5K
  • دقت موثر حسگر
    20 مگاپیکسل
  • دقت حسگر
    20 مگاپیکسل
  • محدوده دقت حسگر
    12 مگاپیکسل و بیشتر
  • نوع حسگر
    CMOS
  • سایز صفحه نمایش
    2 اینچ
  • سایر مشخصات
    - قابلیت ضد آب تا عمق 10 متر
  • - قابلیت فرمان از از طریق Voice Control
  • - دارای نمایشگر جلو 1/4 اینچی
  • - دارای قابلیت Power Tools
  • - دارای قابلیت TimeWarp 3.0
  • - امکان تعویض لنز
  • باتری
    باتری قابل شارژ 1720 میلی آمپر ساعت
  • نوع نمایشگر
    LCD
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
دوربین فیلم برداری ورزشی مدل WJ03

دوربین فیلم برداری ورزشی مدل WJ03

مشخصات کالا

مشخصات

  • وزن
    100 گرم
  • حداکثر سرعت شاتر
    15 ثانیه
  • حافظه داخلی دوربین
    ندارد
  • کارت حافظه همراه دوربین
    ندارد
  • کارت حافظه
    microSD
  • صدا
    ندارد
  • اقلام همراه دوربین
    شارژر
  • پایه نگهدارنده مگنتی
  • کابل میگرو یو اس بی
  • محدوده زوم
    تا 10 برابر بزرگنمایی
  • درگاه‌های ارتباطی
    Wi-Fi
  • رزولوشن فیلم
    HD
  • دقت موثر حسگر
    2 مگاپیکسل
  • دقت حسگر
    2 مگاپیکسل
  • محدوده دقت حسگر
    1 تا 2 مگاپیکسل
  • نوع حسگر
    CMOS
  • باتری
    800 میلی آمپر
  • نوع نمایشگر
    ندارد
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
دوربین فیلم برداری ورزشی اکن مدل H9R V4n

دوربین فیلم برداری ورزشی اکن مدل H9R V4n

مشخصات کالا

مشخصات

  • وزن
    85 گرم
  • اقلام همراه دوربین
    کیف ضد آب سایز متوسط هیرو ، بند نگهدارنده دوربین روی سر ، دو عدد باتری ، شارژر دو کاناله باتری به همراه کابل USB، شارژر برقی با کابل ،کاور ضد آب ، ریموت کنترل مچی و بند مخصوص ، 2 عدد نگهدارنده بر روی کلاه کاسکت، بند های سیمی ، درب اضافه برای کاور ضد آب ،گیره دوچرخه ، مبدل و گیره های مخصوص ، دفترچه راهنما (انگلیسی) و چندین لوازم جانبی دیگر
  • کارت حافظه همراه دوربین
    ندارد
  • کارت حافظه
    microSD
  • شرکت سازنده لنز
    EKEN
  • نوع ذخیره سازی
    بر روی کارت حافظه
  • محدوده زوم
    تا 10 برابر بزرگنمایی
  • درگاه‌های ارتباطی
    Wi-Fi
  • توضیحات فیلم
    (4k 30fps - 2.7k 30fps - 1080p 60/30fps - 720p 120fps(H.264
  • رزولوشن فیلم
    4K
  • محدوده دقت حسگر
    4 تا 6 مگاپیکسل
  • سایز صفحه نمایش
    2 اینچ
  • باتری
    دو عدد 1050mAh
  • نوع نمایشگر
    LCD
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
دوربین فیلم برداری ورزشی اینستا 360 مدل One X2 به همراه مموری کارت 32 گیگ

دوربین فیلم برداری ورزشی اینستا 360 مدل One X2 به همراه مموری کارت 32 گیگ

مشخصات کالا

مشخصات

  • وزن
    149 گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    Wi-Fi
  • باتری
    1420 میلی آمپری فست شارژ
  • سایر مشخصات
    مقاوم در برابر رطوبت و نفوذ آب
  • قابلیت نامرئی سازی مونوپاد Insta360
  • سازگار با اندروید و iOS
  • سایز صفحه نمایش
    2 اینچ
  • رزولوشن فیلم
    5K
  • توضیحات فیلم
    قابلیت فیلمبرداری 360 درجه با کیفیت 5.7K
  • محدوده زوم
    تا 10 برابر بزرگنمایی
  • توضیحات لرزشگیر تصویر
    FlowState
  • کارت حافظه
    microSD
  • کارت حافظه همراه دوربین
    32 گیگابایتی
  • حافظه داخلی دوربین
    ندارد
  • سایر مشخصات لنز
    مجهز به دو لنز فوق فیش آی
  • نوع نمایشگر
    رنگی لمسی
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
دوربین فیلم برداری ورزشی Insta360 مدل TWIN EDITION به همراه  لوازم جانبی ضد آب غواصی

دوربین فیلم برداری ورزشی Insta360 مدل TWIN EDITION به همراه  لوازم جانبی ضد آب غواصی

مشخصات کالاInsta360 sports video camera model TWIN EDITION - waterproof diving accessories

مشخصات

  • وزن
    121 گرم
  • توضیحات فیلم
    حالت های ویدئویی : فیلم استاندارد ، فیلم HDR ، حالت Timelapse ، فیلم Bullet Time
  • سایر مشخصات لنز
    INSTA360 TWIN EDITION
  • دارای دو عدد لنز (360 درجه + 4K)
  • کارت حافظه
    microSD
  • حالت های تصویر برداری
    عکس های استاندارد ، عکس های HDR ، پشت سر هم ، عکس های با فاصله ، شات شب
  • اقلام همراه دوربین
    هسته اصلی دوربین
  • پایه باتری
  • لنز Dual-Lens 360 Mod
  • قاب نگهدارنده
  • کابل شارژ
  • درپوش(محافظ) لنز برای Dual-Lens 360 Mod
  • محدوده زوم
    تا 10 برابر بزرگنمایی
  • رزولوشن فیلم
    5K
  • درگاه‌های ارتباطی
    Wi-Fi
  • محدوده دقت حسگر
    12 مگاپیکسل و بیشتر
  • میکروفون
    ورودی میکروفون
  • فاصله کانونی
    7.2 میلی‌متر
  • سایز صفحه نمایش
    1.5 اینچ
  • سایر مشخصات
    بلوتوث : BLE4.0
  • وای فای : (5G (Standard range of approximately 20 meters
  • برنامه جدید Apple Watch کنترل ONE R را هنگام پرواز راحت تر از همیشه می کند.
  • دستور صوتی
  • باتری
    1190mAh
  • نوع نمایشگر
    لمسی
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
دوربین فیلم برداری اینستا 360 مدل ONE R TWIN

دوربین فیلم برداری اینستا 360 مدل ONE R TWIN

مشخصات کالا

مشخصات

  • وزن
    130.5 گرم
  • توضیحات فیلم
    کیفیت ویدیو : 5760x2880@30fps, 5760x2880@24fps, 5760x2880@25fps, 3840x1920@50fps, 3840x1920@30fps, 3008x1504@100fps
  • قالب ویدئو : insv (can be exported via App or Studio),LOG and HDR videos
  • حالت های ویدئویی : Standard video, HDR video, Timelapse mode, Bullet Time video
  • میزان بیت ویدئو : 100Mbps
  • سایر مشخصات لنز
    دارای دو لنز
  • لنز DUAL-LENS 360 : برای عکاسی و فیلم برداری با زاویه 360 درجه
  • لنز 4K WIDE ANGLE : برای عکاسی و فیلم برداری با کیفیت 4k
  • حالت های تصویر برداری
    قالب عکس : (insp (can be exported via App or Studio) ، (RAW files require software on PC/Mac to export
  • حالت های عکس : Standard photos, HDR photos, Burst, Interval photos, Night Shot
  • اقلام همراه دوربین
    هسته اصلی دوربین
  • پایه باتری
  • لنز Dual-Lens 360 Mod
  • لنز 4K Wide Angle Mod
  • براکت نصب
  • کابل شارژ
  • درپوش لنز برای Dual-Lens 360 Mod
  • محدوده زوم
    تا 10 برابر بزرگنمایی
  • رزولوشن فیلم
    4K
  • درگاه‌های ارتباطی
    Wi-Fi
  • محدوده دقت حسگر
    12 مگاپیکسل و بیشتر
  • میکروفون
    ورودی میکروفون
  • اتصالات
    خروجی هدفون
  • سایز صفحه نمایش
    1.5 اینچ
  • سایر مشخصات
    پردازش تصویر پیشرفته و استفاده از هوش مصنوعی
  • امکان کنترل با دستور صوتی
  • واضح و ثابت باقی ماندن فیلم ها در نور کم
  • ردیابی سوژه با امکان هوش مصنوعی
  • امکان Shot Lab برای ویرایش های خلاقانه
  • اماکان تغییر سرعت فیلم برداری ( افزایش یا کاهش آن)
  • امکان عکاسی 360 درجه با چشم انداز بی نهایت
  • دارای امکان Auto Frame
  • دارای امکان FlashCut
  • امکان پشتیبانی از ضبط HDR برای عکس و فیلم
  • حالت Starlapse به طور خودکار تنظیمات نوردهی را تنظیم می کند
  • Color Plus به طور خودکار فیلم های شما را درجه بندی می کند.
  • امکان پیش نمایش تصاویر خود
  • مقاوم در برابر آب تا 5 متر
  • ایمن و کارآمد در مقابل شوک
  • دارای میکروفون 3.5 میلی متری
  • دارای ژیروسکوپ 6 محوره
  • دستگاه های سازگار : iOS و Android
  • بلوتوث : BLE4.0
  • ظرفیت باتری : 1190mAh
  • زمان شارژ : 65 دقیقه
  • محیط استفاده : از ℃20- تا ℃40
  • باتری
    دارد
  • نوع نمایشگر
    H.264 / H.265
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
دوربین فیلم برداری ورزشی اینستا 360 مدل ONE X2 همراه مونوپاد و بولت تایم SUN3524

دوربین فیلم برداری ورزشی اینستا 360 مدل ONE X2 همراه مونوپاد و بولت تایم SUN3524

مشخصات کالا

مشخصات

  • وزن
    150 گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    Wi-Fi
  • فناوری‌های مکان‌یابی
    GPS
  • باتری
    1630 میلی آمپر
  • سایز صفحه نمایش
    2 اینچ
  • توضیحات فیلم
    قابلیت فیلمبرداری 360 درجه 5.7K
  • محدوده زوم
    تا 10 برابر بزرگنمایی
  • اقلام همراه دوربین
    ماژول تهیه بولت تایم Insta360 Bullet Time Cord
  • مونوپاد نامرئی Insta360 Invisible Selfie Stick
  • حالت های تصویر برداری
    قابلیت تصویر برداری 360 درجه پیشرفته
  • توضیحات لرزشگیر تصویر
    هوشمند FlowState
  • کارت حافظه
    microSD
  • کارت حافظه همراه دوربین
    ندارد
  • حافظه داخلی دوربین
    ندارد
  • ریموت کنترل
    به‌وسیله‌ی موبایل هوشمند
  • نوع نمایشگر
    رنگی لمسی
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
دوربین فیلم برداری ورزشی اینستا 360 مدل one r twin edition به همراه منوپاد و سه پایه

دوربین فیلم برداری ورزشی اینستا 360 مدل one r twin edition به همراه منوپاد و سه پایه

مشخصات کالا

مشخصات

  • جک 3.5 میلی‌متری
    1 عدد
  • سایر مشخصات لنز
    INSTA360 TWIN EDITION
  • دارای دو عدد لنز (360 درجه + 4K)
  • کارت حافظه
    microSD
  • حالت های تصویر برداری
    عکس های استاندارد ، عکس های HDR ، پشت سر هم ، عکس های با فاصله ، شات شب
  • رزولوشن عکس
    12 مگاپیکسل
  • اقلام همراه دوربین
    هسته اصلی دوربین
  • پایه باتری
  • لنز Dual-Lens 360 Mod
  • قاب نگهدارنده
  • کابل شارژ
  • محافظ لنز برای Dual-Lens 360 Mod
  • محدوده زوم
    تا 10 برابر بزرگنمایی
  • توضیحات فیلم
    حالت های ویدئویی : فیلم استاندارد ، فیلم HDR ، حالت Timelapse ، فیلم Bullet Time
  • رزولوشن فیلم
    5K
  • محدوده دقت حسگر
    12 مگاپیکسل و بیشتر
  • میکروفون
    ورودی میکروفون
  • قابلیت‌های بصری
    چشمی
  • وزن
    121 گرم
  • نوع صفحه‌نمایش
    براق
  • فاصله کانونی
    7.2 میلی‌متر
  • دقت صفحه نمایش
    پیکسل 3000 × 4500
  • سایز صفحه نمایش
    1.5 اینچ
  • سایر مشخصات
    بلوتوث : BLE4.0
  • وای فای : (5G (Standard range of approximately 20 meters
  • برنامه جدید Apple Watch کنترل ONE R را هنگام پرواز راحت تر از همیشه می کند.
  • دستور صوتی
  • پشتیبانی از کارت حافظه
    microSD
  • باتری
    1190mAh
  • درگاه‌های ارتباطی
    Wi-Fi
  • نوع نمایشگر
    لمسی
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
دوربین فیلم برداری ورزشی اینستا 360 مدل One X2 به همراه مونوپاد نامرئی SUN0238

دوربین فیلم برداری ورزشی اینستا 360 مدل One X2 به همراه مونوپاد نامرئی SUN0238

مشخصات کالا

مشخصات

  • وزن
    150 گرم
  • فرمت فیلم
    INSV
  • کارت حافظه
    microSD
  • توضیحات لرزشگیر تصویر
    با استفاده از هوش مصنوعی FlowState
  • تراز سفیدی
    هوشمند
  • نوع ذخیره سازی
    Micro SD
  • اقلام همراه دوربین
    مونوپاد نامرئی
  • محدوده زوم
    تا 10 برابر بزرگنمایی
  • توضیحات فیلم
    قابلیت فیلمبرداری 360 درجه 5.7K
  • ابعاد حسگر
    1/2.3 اینچ
  • درگاه‌های ارتباطی
    Wi-Fi
  • دقت موثر حسگر
    18.4 مگاپیکسل
  • دقت حسگر
    18.4 مگاپیکسل
  • محدوده دقت حسگر
    12 مگاپیکسل و بیشتر
  • نوع حسگر
    CCD
  • سایز صفحه نمایش
    2 اینچ
  • باتری
    1630 میلی آمپر
  • فناوری‌های مکان‌یابی
    GPS
  • نوع نمایشگر
    رنگی لمسی
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
دوربین فیلم برداری ورزشی اینستا 360 مدل insta360 one r twin edition به همراه منوپاد نامرئی

دوربین فیلم برداری ورزشی اینستا 360 مدل insta360 one r twin edition به همراه منوپاد نامرئی

مشخصات کالا

مشخصات

  • وزن
    121 گرم
  • توضیحات فیلم
    حالت های ویدئویی : فیلم استاندارد ، فیلم HDR ، حالت Timelapse ، فیلم Bullet Time
  • سایر مشخصات لنز
    INSTA360 TWIN EDITION
  • دارای دو عدد لنز (360 درجه + 4K)
  • کارت حافظه
    microSD
  • حالت های تصویر برداری
    عکس های استاندارد ، عکس های HDR ، پشت سر هم ، عکس های با فاصله ، شات شب
  • اقلام همراه دوربین
    هسته اصلی دوربین
  • پایه باتری
  • لنز Dual-Lens 360 Mod
  • قاب نگهدارنده
  • کابل شارژ
  • درپوش(محافظ) لنز برای Dual-Lens 360 Mod
  • محدوده زوم
    تا 10 برابر بزرگنمایی
  • رزولوشن فیلم
    5K
  • درگاه‌های ارتباطی
    Wi-Fi
  • محدوده دقت حسگر
    12 مگاپیکسل و بیشتر
  • میکروفون
    ورودی میکروفون
  • فاصله کانونی
    7.2 میلی‌متر
  • سایز صفحه نمایش
    1.5 اینچ
  • سایر مشخصات
    بلوتوث : BLE4.0
  • وای فای : (5G (Standard range of approximately 20 meters
  • برنامه جدید Apple Watch کنترل ONE R را هنگام پرواز راحت تر از همیشه می کند.
  • دستور صوتی
  • باتری
    1190mAh
  • نوع نمایشگر
    لمسی
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
دوربین فیلم برداری اینستا 360 مدل ONE R 4K

دوربین فیلم برداری اینستا 360 مدل ONE R 4K

مشخصات کالا

مشخصات

  • وزن
    121 گرم
  • توضیحات فیلم
    دوربین Insta360 ONE R 4K EDITION
  • از ضبط HDR برای عکس و فیلم پشتیبانی می کند.
  • هایلایت ها ، سایه ها و هر آنچه که در این بین قرار دارد درست همانطور که می بینید در تصویر ضبط میشوند.
  • حالت Starlapse به طور خودکار تنظیمات نوردهی را تنظیم می کند تا درخشندگی آسمان را هنگام شب ثبت کند.
  • Color Plus به طور خودکار فیلم های شما را درجه بندی می کند.
  • حالت های ویدئویی : فیلم استاندارد ، فیلم HDR ، حالت Timelapse ، حالت TimeShift ،
  • حالت تثبیت کننده اساسی (تثبیت کننده در دوربین) ،
  • حالت تثبیت کننده حرفه ای (صادرات با برنامه / استودیو Insta360 یا پلاگین های پشتیبانی شده برای اعمال تثبیت FlowState)
  • کیفیت ویدیو : 4000×3000@24/25/30fps و 3840×2160@24/25/30/60fps و 2720×1530@24/25/30/60/100fps و 1920×1080@24/25/30/60/120/200fps
  • کارت حافظه
    microSD
  • شرکت سازنده لنز
    Insta360
  • حالت های تصویر برداری
    عکس های استاندارد ، عکس های HDR ، پشت سر هم ، عکس های با فاصله ، شات شب
  • اقلام همراه دوربین
    هسته اصلی دوربین
  • پایه باتری
  • لنز 4K Wide Angle Mod
  • قاب نگهدارنده
  • کابل شارژ
  • محدوده زوم
    تا 10 برابر بزرگنمایی
  • رزولوشن فیلم
    4K
  • درگاه‌های ارتباطی
    Wi-Fi
  • محدوده دقت حسگر
    12 مگاپیکسل و بیشتر
  • میکروفون
    ورودی میکروفون
  • محدوده دیافراگم
    F2.8
  • فاصله کانونی
    35
  • سایز صفحه نمایش
    1.5
  • سایر مشخصات
    بلوتوث : BLE4.0
  • وای فای : (5G (Standard range of approximately 20 meters
  • برنامه جدید Apple Watch کنترل ONE R را هنگام پرواز راحت تر از همیشه می کند.
  • باتری
    1190mAh
  • نوع نمایشگر
    لمسی
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
دوربین فیلم برداری اینستا 360 مدل  One X2 SUN3543 به همراه کیس ضد آب

دوربین فیلم برداری اینستا 360 مدل  One X2 SUN3543 به همراه کیس ضد آب

مشخصات کالا

مشخصات

  • وزن
    150 گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    Wi-Fi
  • باتری
    1630 میلی آمپری قابل تعویض
  • سایز صفحه نمایش
    2 اینچ
  • رزولوشن فیلم
    2.7K
  • توضیحات فیلم
    قابلیت فیلمبرداری 360 درجه با کیفیت 5.7K
  • محدوده زوم
    تا 10 برابر بزرگنمایی
  • اقلام همراه دوربین
    به همراه کیس ضد آب تا عمق 45 متر زیر سطح مخصوص Insta360 ONE X2
  • توضیحات لرزشگیر تصویر
    FlowState 2.0
  • کارت حافظه
    microSD
  • ریموت کنترل
    به‌وسیله‌ی موبایل هوشمند
  • نوع نمایشگر
    رنگی لمسی
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
دوربین فیلم برداری ورزشی اینستا 360 مدل Insta360 TWIN EDITION به همراه لوازم جانبی

دوربین فیلم برداری ورزشی اینستا 360 مدل Insta360 TWIN EDITION به همراه لوازم جانبی

مشخصات کالاACTION CAMERA INSTA360 ONE R TWIN EDITION ACCESSORY

مشخصات

  • وزن
    121 گرم
  • توضیحات فیلم
    حالت های ویدئویی : فیلم استاندارد ، فیلم HDR ، حالت Timelapse ، فیلم Bullet Time
  • سایر مشخصات لنز
    INSTA360 TWIN EDITION
  • دارای دو عدد لنز (360 درجه + 4K)
  • کارت حافظه
    microSD
  • حالت های تصویر برداری
    عکس های استاندارد ، عکس های HDR ، پشت سر هم ، عکس های با فاصله ، شات شب
  • اقلام همراه دوربین
    هسته اصلی دوربین
  • پایه باتری
  • لنز Dual-Lens 360 Mod
  • یک عدد رم 32 گیگ
  • قاب نگهدارنده
  • کابل شارژ
  • درپوش(محافظ) لنز برای Dual-Lens 360 Mod
  • یک عدد رم 32 گیگ
  • محدوده زوم
    تا 10 برابر بزرگنمایی
  • رزولوشن فیلم
    5K
  • درگاه‌های ارتباطی
    Wi-Fi
  • محدوده دقت حسگر
    12 مگاپیکسل و بیشتر
  • میکروفون
    ورودی میکروفون
  • فاصله کانونی
    7.2 میلی‌متر
  • سایز صفحه نمایش
    1.5 اینچ
  • سایر مشخصات
    بلوتوث : BLE4.0
  • وای فای : (5G (Standard range of approximately 20 meters
  • برنامه جدید Apple Watch کنترل ONE R را هنگام پرواز راحت تر از همیشه می کند.
  • دستور صوتی
  • باتری
    1190mAh
  • نوع نمایشگر
    لمسی
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
دوربین فیلم برداری ورزشی اینستا 360 مدل TWIN EDITION به همراه لوازم جانبی

دوربین فیلم برداری ورزشی اینستا 360 مدل TWIN EDITION به همراه لوازم جانبی

مشخصات کالاACTION CAMERA INSTA360 ONE R TWIN EDITION ACCESSORY

مشخصات

  • وزن
    121 گرم
  • توضیحات فیلم
    حالت های ویدئویی : فیلم استاندارد ، فیلم HDR ، حالت Timelapse ، فیلم Bullet Time
  • سایر مشخصات لنز
    INSTA360 TWIN EDITION
  • دارای دو عدد لنز (360 درجه + 4K)
  • کارت حافظه
    microSD
  • حالت های تصویر برداری
    عکس های استاندارد ، عکس های HDR ، پشت سر هم ، عکس های با فاصله ، شات شب
  • اقلام همراه دوربین
    هسته اصلی دوربین
  • پایه باتری
  • لنز Dual-Lens 360 Mod
  • یک عدد رم 32 گیگ
  • قاب نگهدارنده
  • کابل شارژ
  • درپوش(محافظ) لنز برای Dual-Lens 360 Mod
  • یک عدد رم 32 گیگ
  • محدوده زوم
    تا 10 برابر بزرگنمایی
  • رزولوشن فیلم
    5K
  • درگاه‌های ارتباطی
    Wi-Fi
  • محدوده دقت حسگر
    12 مگاپیکسل و بیشتر
  • میکروفون
    ورودی میکروفون
  • فاصله کانونی
    7.2 میلی‌متر
  • سایز صفحه نمایش
    1.5 اینچ
  • سایر مشخصات
    بلوتوث : BLE4.0
  • وای فای : (5G (Standard range of approximately 20 meters
  • برنامه جدید Apple Watch کنترل ONE R را هنگام پرواز راحت تر از همیشه می کند.
  • دستور صوتی
  • باتری
    1190mAh
  • نوع نمایشگر
    لمسی
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
دوربین فیلم برداری وردرو مدل Combo 4K Head

دوربین فیلم برداری وردرو مدل Combo 4K Head

مشخصات کالا

مشخصات

  • قابلیت‌های دوربین فیلم برداری
    خروجی Micro USB
  • رزولوشن فیلم
    4K
  • توضیحات فیلم
    MP4 / H.264
  • محدوده زوم
    تا 10 برابر بزرگنمایی
  • بزرگ‌نمایی دیجیتال
    10 برابر
  • حداکثر سرعت شاتر
    1/8000 ثانیه ثانیه
  • اقلام همراه دوربین
    EP7 x1
  • کنترل از راه دور W1 مچ دست x1
  • کارت MicroSDXC 64G x1
  • کابل USB x1
  • کیف حمل x1
  • دستی x1
  • صدا
    دارای دو میکروفون داخلی
  • دقت موثر حسگر
    Sony IMX258 مگاپیکسل
  • رزولوشن عکس
    20 مگاپیکسل
  • حالت های تصویر برداری
    20M(5200x3900), 18M(4640x3840), 12M(4032x3024), 10M(3648x2736), 8M by default(3264x2448), 5M(2592x1944), 3M(2048x1536), 2MHD(1920x1080), 1.3M(1280x960), VGA(640x480)
  • شرکت سازنده لنز
    SONY
  • توضیحات لرزشگیر تصویر
    مجهز به لرزش گیر دو محوره
  • کارت حافظه
    microSD
  • کارت حافظه همراه دوربین
    64
  • ابعاد حسگر
    1.3 اینچ
  • دقت حسگر
    20 مگاپیکسل
  • وزن
    380 گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    Wi-Fi
  • باتری
    1000 میلی آمپر
  • پشتیبانی از کارت حافظه
    microSD
  • سایر مشخصات
    EP7 مجهز به کنترل از راه دور مچ برای گرفتن عکس و فیلم
  • هدبند دو طرفه ارگونومیک قابل تنظیم
  • IP65 ضد آب
  • طراحی ساده سربند باعث می شود تماس محکم با سر و گوش حتی با استفاده از عینک نیز تضمین شود.
  • میدان دید راحت تر: بر خلاف دوربین های ورزشی ، زاویه دید 90 درجه باعث ایجاد خطا و اعوجاج در تصویر نمی شود و در نتیجه تجربه دید بهتری را ارائه می دهد.
  • دکمه های فیزیکی:دکمه های لمسی نسل قبلی EP7 برای کاهش لمس های تصادفی به دکمه های فیزیکی ارتقا یافته اند. معمولاً از دکمه های ضبط و عکاسی در بالای محصول استفاده می شود. دکمه های سه بعدی طراحی شده می توانند ناحیه عملکردی را به طور دقیق حس کرده و دقت بهتری را نشان دهند.
  • عملکرد دو محور ضد لرزش
  • نمای اول شخص
  • سنسور سونی
  • سایز صفحه نمایش
    1.5 اینچ
  • دقت صفحه نمایش
    UHD/4K(DCI Standard)|4095x2160
  • فاصله کانونی
    2.2 میلی متر میلی‌متر
  • محدوده دقت حسگر
    20.0 مگاپیکسل و بیشتر
  • محدوده دیافراگم
    f=4.88mm
  • نوع صفحه‌نمایش
    مات
  • نوع حسگر
    CMOS
  • قابلیت‌های بصری
    چشمی
  • جک 3.5 میلی‌متری
    1 عدد
  • میکروفون
    ورودی میکروفون
  • سایر مشخصات لنز
    فاصله کانونی 2.2 میلی متر
  • محدوده دیافراگم f=4.88mm
  • محدوده زوم تا 10 برابر
  • لرزشگیر تصویر بله
  • فکوس دستی خیر
  • فکوس خودکار بله
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
دوربین فیلم برداری ورزشی مدل 24564

دوربین فیلم برداری ورزشی مدل 24564

مشخصات کالا

مشخصات

  • وزن
    119.91 گرم
  • باتری
    باتری قابل شارژ 1110 میلی آمپر ساعت
  • سایز صفحه نمایش
    1.5 اینچ
  • نوع حسگر
    CMOS
  • میکروفون
    ورودی میکروفون
  • محدوده دقت حسگر
    6 تا 12 مگاپیکسل
  • رزولوشن فیلم
    Full HD
  • محدوده زوم
    تا 10 برابر بزرگنمایی
  • نوع ذخیره سازی
    کارت حافظه - ماکزیمم پشتیبانی ظرفیت کارت 32GB
  • کارت حافظه
    microSD
  • نوع نمایشگر
    LCD
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
دوربین فیلم برداری ورزشی گوپرو مدل HERO 9 Black به همراه لوازم جانبی پلوز

دوربین فیلم برداری ورزشی گوپرو مدل HERO 9 Black به همراه لوازم جانبی پلوز

مشخصات کالا

مشخصات

  • وزن
    158 گرم
  • محدوده زوم
    تا 10 برابر بزرگنمایی
  • سایر مشخصات لنز
    - دیجیتال لنز : SuperView, Wide, Linear, Narrow
  • - قابلیت تشخیص صحنه به صورت هوشمند تنظیمات لازم را با توجه به آنچه در صحنه میگذر به صورت کاملا خودکار تنظیم میکند
  • ریموت کنترل
    به‌وسیله‌ی موبایل هوشمند
  • کارت حافظه
    microSD
  • توضیحات لرزشگیر تصویر
    HyperSmooth 3.0
  • شرکت سازنده لنز
    Gopro
  • نوع ذخیره سازی
    کارت حافظه - ماکزیمم پشتیبانی ظرفیت کارت 256GB
  • اقلام همراه دوربین
    - کیف ضدآب پلوز سایز 7×12×16 سانتی متر
  • - محافظ صفحه نمایش و لنز پلوز
  • حداقل سرعت شاتر
    0.5 فریم بر ثانیه
  • حداکثر سرعت شاتر
    240 فریم بر ثانیه
  • توضیحات فیلم
    5K : 30fps
  • 4k : 60fps
  • 1440P - 24/25/30/48/50/60/80/120 FPS
  • 1080P - 24/25/30/48/50/60/80/90/120/200/240 FPS
  • 960P - 50/60/120/240 FPS
  • 720P - 25/30/50/60/120/240 FPS
  • درگاه‌های ارتباطی
    Wi-Fi
  • رزولوشن فیلم
    5K
  • دقت موثر حسگر
    20 مگاپیکسل
  • دقت حسگر
    20 مگاپیکسل
  • محدوده دقت حسگر
    12 مگاپیکسل و بیشتر
  • نوع حسگر
    CMOS
  • سایز صفحه نمایش
    2 اینچ
  • سایر مشخصات
    - قابلیت ضد آب تا عمق 10 متر
  • - قابلیت فرمان از از طریق Voice Control
  • - دارای نمایشگر جلو 1/4 اینچی
  • - دارای قابلیت Power Tools
  • - دارای قابلیت TimeWarp 3.0
  • - امکان تعویض لنز
  • باتری
    باتری قابل شارژ 1720 میلی آمپر ساعت
  • فناوری‌های مکان‌یابی
    GPS
  • نوع نمایشگر
    LCD
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
دوربین فیلم برداری ورزشی اینستا 360 مدل 360 edition

دوربین فیلم برداری ورزشی اینستا 360 مدل 360 edition

مشخصات کالا

مشخصات

  • وزن
    121 گرم
  • توضیحات فیلم
    حالت های ویدئویی : فیلم استاندارد ، فیلم HDR ، حالت Timelapse ، فیلم Bullet Time
  • سایر مشخصات لنز
    INSTA360 360 EDITION
  • دارای یک عدد لنز (360 درجه)
  • کارت حافظه
    microSD
  • حالت های تصویر برداری
    عکس های استاندارد ، عکس های HDR ، پشت سر هم ، عکس های با فاصله ، شات شب
  • اقلام همراه دوربین
    هسته اصلی دوربین
  • پایه باتری
  • لنز Dual-Lens 360 Mod
  • یک عدد رم 32 گیگ
  • قاب نگهدارنده
  • کابل شارژ
  • درپوش(محافظ) لنز برای Dual-Lens 360 Mod
  • محدوده زوم
    تا 10 برابر بزرگنمایی
  • رزولوشن فیلم
    5K
  • درگاه‌های ارتباطی
    Wi-Fi
  • محدوده دقت حسگر
    12 مگاپیکسل و بیشتر
  • میکروفون
    ورودی میکروفون
  • محدوده دیافراگم
    F2.0
  • فاصله کانونی
    7.2 میلی‌متر
  • سایز صفحه نمایش
    1.5 اینچ
  • سایر مشخصات
    بلوتوث : BLE4.0
  • وای فای : (5G (Standard range of approximately 20 meters
  • برنامه جدید Apple Watch کنترل ONE R را هنگام پرواز راحت تر از همیشه می کند.
  • دستور صوتی
  • باتری
    1190mAh
  • نوع نمایشگر
    لمسی
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
دوربین فیلم برداری مدل Hero Max به همراه لوازم جانبی پلوز

دوربین فیلم برداری مدل Hero Max به همراه لوازم جانبی پلوز

مشخصات کالا

مشخصات

  • وزن
    200 گرم
  • محدوده زوم
    تا 10 برابر بزرگنمایی
  • ریموت کنترل
    به‌وسیله‌ی موبایل هوشمند
  • کارت حافظه
    microSD
  • توضیحات لرزشگیر تصویر
    Max HyperSmooth
  • شرکت سازنده لنز
    Gopro
  • حالت های تصویر برداری
    - حالت تک لنز:
  • HERO Mode 1440p60 / 1080p60
  • - حالت 2 لنز یا 360 درجه :
  • 6K30 Source / 5.6K30 Stitched
  • 3K60 Source / Stitched
  • - حالت اسلومشن :
  • HERO Mode 2x
  • نوع ذخیره سازی
    کارت حافظه جانبی
  • اقلام همراه دوربین
    - کیف لوازم جانبی 53 تکه پلوز
  • - کاور ضدآب پلوز
  • - محافظ صفحه نمایش پلوز
  • - باطری
  • - کابل
  • توضیحات فیلم
    5.6K30
  • 1440p60
  • 1080p60
  • فناوری‌های مکان‌یابی
    GPS
  • رزولوشن فیلم
    5K
  • دقت موثر حسگر
    16.6 مگاپیکسل
  • دقت حسگر
    16.6 مگاپیکسل
  • محدوده دقت حسگر
    12 مگاپیکسل و بیشتر
  • نوع حسگر
    CMOS
  • سایز صفحه نمایش
    2 اینچ
  • سایر مشخصات
    - دارای قابلیت Voice Control
  • - قابلیت تنظیم دیافراگم لنز Protune
  • - دارای حذف صداهای مزاحم 6-Mic Processing
  • - ضد آب تا عمق 5 متری
  • باتری
    لیتیوم یون 1600 میلی آمپری قابل تعویض
  • نوع نمایشگر
    لمسی
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
دوربین فیلم برداری ورزشی اینستا 360 مدل ONE R Twin به همراه مونوپاد نامرئی اینستا 360

دوربین فیلم برداری ورزشی اینستا 360 مدل ONE R Twin به همراه مونوپاد نامرئی اینستا 360

مشخصات کالا

مشخصات

  • وزن
    131 گرم
  • اقلام همراه دوربین
    یک عدد باتری
  • هسته اصلی دوربین مجهز به نمایشگر
  • لنز 360 درجه
  • لنز 4K
  • مونوپاد نامرئی 120 سانتی متری Insta360
  • ریموت کنترل
    به‌وسیله‌ی موبایل هوشمند
  • حافظه داخلی دوربین
    ندارد
  • کارت حافظه همراه دوربین
    ندارد
  • کارت حافظه
    microSD
  • توضیحات لرزشگیر تصویر
    FlowState
  • حالت های تصویر برداری
    قابلیت تصویر برداری 360
  • استاپ موشن
  • تایم لپس
  • هایپر تایم لپس
  • صدا
    مجهز به میکروفون داخلی
  • قابلیت‌های دوربین فیلم برداری
    بلندگوی داخلی
  • تراز سفیدی
    هوشمند
  • محدوده زوم
    تا 10 برابر بزرگنمایی
  • درگاه‌های ارتباطی
    Wi-Fi
  • توضیحات فیلم
    قابلیت فیلم برداری 360 درجه
  • فرمت فیلم
    MP4,INSV
  • رزولوشن فیلم
    5K
  • دقت موثر حسگر
    12 مگاپیکسل
  • دقت حسگر
    12 مگاپیکسل
  • محدوده دقت حسگر
    12 مگاپیکسل و بیشتر
  • نوع حسگر
    CCD
  • سایز صفحه نمایش
    2 اینچ
  • باتری
    1190 میلی آمپری قابل تعویض
  • فناوری‌های مکان‌یابی
    GPS
  • نوع نمایشگر
    رنگی لمسی
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
دوربین فیلم برداری ورزشی گوپرو مدل HERO 9 Black به همراه لوازم جانبی

دوربین فیلم برداری ورزشی گوپرو مدل HERO 9 Black به همراه لوازم جانبی

مشخصات کالا

مشخصات

  • وزن
    158 گرم
  • حداکثر سرعت شاتر
    240 فریم بر ثانیه
  • سایر مشخصات لنز
    - دیجیتال لنز : SuperView, Wide, Linear, Narrow
  • - قابلیت تشخیص صحنه به صورت هوشمند تنظیمات لازم را با توجه به آنچه در صحنه میگذر به صورت کاملا خودکار تنظیم میکند
  • ریموت کنترل
    به‌وسیله‌ی موبایل هوشمند
  • کارت حافظه
    microSD
  • توضیحات لرزشگیر تصویر
    HyperSmooth 3.0
  • شرکت سازنده لنز
    Gopro
  • نوع ذخیره سازی
    کارت حافظه - ماکزیمم پشتیبانی ظرفیت کارت 256GB
  • اقلام همراه دوربین
    - کاور ضدآب 45 متری پلوز
  • - مونوپاد پلوز مدل 3Way
  • - کیف ضدآب پلوز سایز 7×12×16 سانتی متر
  • حداقل سرعت شاتر
    0.5 فریم بر ثانیه
  • محدوده زوم
    تا 10 برابر بزرگنمایی
  • درگاه‌های ارتباطی
    Wi-Fi
  • توضیحات فیلم
    5K : 30fps
  • 4k : 60fps
  • 1440P - 24/25/30/48/50/60/80/120 FPS
  • 1080P - 24/25/30/48/50/60/80/90/120/200/240 FPS
  • 960P - 50/60/120/240 FPS
  • 720P - 25/30/50/60/120/240 FPS
  • رزولوشن فیلم
    5K
  • دقت موثر حسگر
    20 مگاپیکسل
  • دقت حسگر
    20 مگاپیکسل
  • محدوده دقت حسگر
    12 مگاپیکسل و بیشتر
  • سایز صفحه نمایش
    2 اینچ
  • سایر مشخصات
    - قابلیت ضد آب تا عمق 10 متر
  • - قابلیت فرمان از از طریق Voice Control
  • - دارای نمایشگر جلو 1/4 اینچی
  • - دارای قابلیت Power Tools
  • - دارای قابلیت TimeWarp 3.0
  • - امکان تعویض لنز
  • باتری
    باتری قابل شارژ 1720 میلی آمپر ساعت
  • فناوری‌های مکان‌یابی
    GPS
  • نوع نمایشگر
    LCD
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
دوربین فیلم برداری اینستا 360 مدل ONE R 4K Edition

دوربین فیلم برداری اینستا 360 مدل ONE R 4K Edition

مشخصات کالا

مشخصات

  • وزن
    121 گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    Wi-Fi
  • باتری
    دارد
  • سایر مشخصات
    زاویه باز دوربین 4K 60fps
  • وضوح تصویر در نور کم
  • دارای الگوریتم ردیابی با هوش مصنوعی
  • امکان ویرایش های خلاقانه Shot Lab
  • امکان آهسته کردن سرعت فیلم برداری
  • امکان تند کردن سرعت فیلم برداری
  • امکان FlashCut برای یافتن بهترین عکسهای شما
  • پشتیبانی از ضبط HDR برای عکس و فیلم
  • امکان حالت Starlapse برای تنظیمات نوردهی به صورت خودکار
  • مقاوم در برابر آب 5 متر
  • ایمن و کارآمد در برابر شوک
  • امکان پذیرش دستور صوتی
  • دیافراگم : F2.8
  • میزان بیت ویدئو : 100Mbps
  • دارای ژیروسکوپ 6 محوره
  • دستگاه های سازگار : iOS و Android
  • بلوتوث : BLE4.0
  • زمان شارژ : 65 دقیقه
  • محیط استفاده : از ℃20- تا ℃40
  • سایز صفحه نمایش
    1.5 اینچ
  • میکروفون
    ورودی میکروفون
  • محدوده دقت حسگر
    12 مگاپیکسل و بیشتر
  • رزولوشن فیلم
    4K
  • توضیحات فیلم
    کیفیت ویدیو : 4000x3000@24/25/30fps و 3840x2160@24/25/30/60fps و 2720x1530@24/25/30/60/100fps و 1920x1080@24/25/30/60/120/200fps
  • قالب ویدئو : (insv (can be exported via App or Studio),mp4 (enable in-camera basic stabilization
  • حالت های ویدئویی : فیلم استاندارد ، فیلم HDR ، حالت Timelapse ، حالت TimeShift
  • محدوده زوم
    تا 10 برابر بزرگنمایی
  • اقلام همراه دوربین
    هسته اصلی دوربین
  • پایه باتری
  • لنز 4K Wide Angle Mod
  • براکت نصب
  • کابل شارژ
  • حالت های تصویر برداری
    وضوح عکس : (4000x3000 (4:3 و (4000x2250 (16:9
  • قالب عکس : (jpg,RAW (dng)(RAW files require software on PC/Mac to export
  • حالت های عکس : عکس های استاندارد ، عکس های HDR ، پشت سر هم ، عکس های با فاصله ، شات شب
  • نوع نمایشگر
    H.264 / H.265
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
دوربین فیلم برداری ورزشی اینستا 360 مدل Insta360 TWIN EDITION به همراه لوازم جانبی

دوربین فیلم برداری ورزشی اینستا 360 مدل Insta360 TWIN EDITION به همراه لوازم جانبی

مشخصات کالا

مشخصات

  • وزن
    121 گرم
  • توضیحات فیلم
    حالت های ویدئویی : فیلم استاندارد ، فیلم HDR ، حالت Timelapse ، فیلم Bullet Time
  • سایر مشخصات لنز
    INSTA360 TWIN EDITION
  • دارای دو عدد لنز (360 درجه + 4K)
  • کارت حافظه
    microSD
  • حالت های تصویر برداری
    عکس های استاندارد ، عکس های HDR ، پشت سر هم ، عکس های با فاصله ، شات شب
  • اقلام همراه دوربین
    هسته اصلی دوربین
  • پایه باتری
  • لنز Dual-Lens 360 Mod
  • یک عدد رم 32 گیگ
  • قاب نگهدارنده
  • کابل شارژ
  • درپوش(محافظ) لنز برای Dual-Lens 360 Mod
  • یک عدد رم 32 گیگ
  • محدوده زوم
    تا 10 برابر بزرگنمایی
  • رزولوشن فیلم
    5K
  • درگاه‌های ارتباطی
    Wi-Fi
  • محدوده دقت حسگر
    12 مگاپیکسل و بیشتر
  • میکروفون
    ورودی میکروفون
  • فاصله کانونی
    7.2 میلی‌متر
  • سایز صفحه نمایش
    1.5 اینچ
  • سایر مشخصات
    بلوتوث : BLE4.0
  • وای فای : (5G (Standard range of approximately 20 meters
  • برنامه جدید Apple Watch کنترل ONE R را هنگام پرواز راحت تر از همیشه می کند.
  • دستور صوتی
  • باتری
    1190mAh
  • نوع نمایشگر
    لمسی
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
دوربین فیلم برداری ایی مدل 360 VR

دوربین فیلم برداری ایی مدل 360 VR

مشخصات کالا

مشخصات

  • وزن
    170 گرم
  • فرمت فیلم
    .MP4/H.264
  • سایر مشخصات لنز
    دو عدد لنز برای عکاسی و فیلم برداری 360 درجه
  • ریموت کنترل
    به‌وسیله‌ی موبایل هوشمند
  • کارت حافظه
    microSD
  • شرکت سازنده لنز
    سونی
  • نوع ذخیره سازی
    حافظه خارجی
  • محدوده زوم
    تا 10 برابر بزرگنمایی
  • توضیحات فیلم
    5.7K(5760x2880)/30FPS
  • 5K(5120x2560)/30FPS
  • 4K(3840x1920)/30FPS
  • 2.5K(2560x1280)/60FPS
  • 2.5K(2560x1280)/30FPS
  • 2K(1920x960)/60FPS
  • 2K(1920x960)/120FPS
  • رزولوشن فیلم
    5K
  • درگاه‌های ارتباطی
    Wi-Fi
  • دقت موثر حسگر
    12 مگاپیکسل
  • دقت حسگر
    12 مگاپیکسل
  • محدوده دقت حسگر
    12 مگاپیکسل و بیشتر
  • نوع حسگر
    CMOS
  • سایز صفحه نمایش
    1.5 اینچ
  • سایر مشخصات
    پشتیبانی از کارت حافظه Class U3 و بالاتر
  • پشتیبانی از استریم زنده
  • باتری
    14000
  • نوع نمایشگر
    DOT OLED
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
دوربین فیلم برداری ورزشی مدل Hero Max به همراه لوازم جانبی پلوز

دوربین فیلم برداری ورزشی مدل Hero Max به همراه لوازم جانبی پلوز

مشخصات کالا

مشخصات

  • وزن
    200 گرم
  • محدوده زوم
    تا 10 برابر بزرگنمایی
  • ریموت کنترل
    به‌وسیله‌ی موبایل هوشمند
  • کارت حافظه
    microSD
  • توضیحات لرزشگیر تصویر
    Max HyperSmooth
  • شرکت سازنده لنز
    Gopro
  • حالت های تصویر برداری
    - حالت تک لنز:
  • HERO Mode 1440p60 / 1080p60
  • - حالت 2 لنز یا 360 درجه :
  • 6K30 Source / 5.6K30 Stitched
  • 3K60 Source / Stitched
  • - حالت اسلومشن :
  • HERO Mode 2x
  • نوع ذخیره سازی
    کارت حافظه جانبی
  • اقلام همراه دوربین
    - کیف لوازم جانبی 53 تکه پلوز
  • - محافظ صفحه نمایش پلوز
  • - باطری
  • - کابل
  • توضیحات فیلم
    5.6K30
  • 1440p60
  • 1080p60
  • فناوری‌های مکان‌یابی
    GPS
  • رزولوشن فیلم
    5K
  • دقت موثر حسگر
    16.6 مگاپیکسل
  • دقت حسگر
    16.6 مگاپیکسل
  • محدوده دقت حسگر
    12 مگاپیکسل و بیشتر
  • نوع حسگر
    CMOS
  • سایز صفحه نمایش
    2 اینچ
  • سایر مشخصات
    - دارای قابلیت Voice Control
  • - قابلیت تنظیم دیافراگم لنز Protune
  • - دارای حذف صداهای مزاحم 6-Mic Processing
  • - ضد آب تا عمق 5 متری
  • باتری
    لیتیوم یون 1600 میلی آمپری قابل تعویض
  • نوع نمایشگر
    لمسی
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
دوربین فیلم برداری ورزشی اینستا 360 مدل  one r 4k

دوربین فیلم برداری ورزشی اینستا 360 مدل  one r 4k

مشخصات کالا

مشخصات

  • وزن
    121 گرم
  • رزولوشن فیلم
    4K
  • کارت حافظه
    microSD
  • حالت های تصویر برداری
    عکس های استاندارد ، عکس های HDR ، پشت سر هم ، عکس های با فاصله ، شات شب
  • اقلام همراه دوربین
    هسته اصلی دوربین
  • پایه باتری
  • لنز 4K Wide Angle Mod
  • قاب نگهدارنده
  • کابل شارژ
  • محدوده زوم
    تا 10 برابر بزرگنمایی
  • توضیحات فیلم
    دوربین Insta360 ONE R 4K EDITION
  • از ضبط HDR برای عکس و فیلم پشتیبانی می کند.
  • هایلایت ها ، سایه ها و هر آنچه که در این بین قرار دارد درست همانطور که می بینید در تصویر ضبط میشوند.
  • حالت Starlapse به طور خودکار تنظیمات نوردهی را تنظیم می کند تا درخشندگی آسمان را هنگام شب ثبت کند.
  • Color Plus به طور خودکار فیلم های شما را درجه بندی می کند.
  • حالت های ویدئویی : فیلم استاندارد ، فیلم HDR ، حالت Timelapse ، حالت TimeShift ،
  • حالت تثبیت کننده اساسی (تثبیت کننده در دوربین) ،
  • حالت تثبیت کننده حرفه ای (صادرات با برنامه / استودیو Insta360 یا پلاگین های پشتیبانی شده برای اعمال تثبیت FlowState)
  • کیفیت ویدیو : 4000×3000@24/25/30fps و 3840×2160@24/25/30/60fps و 2720×1530@24/25/30/60/100fps و 1920×1080@24/25/30/60/120/200fps
  • محدوده دقت حسگر
    12 مگاپیکسل و بیشتر
  • درگاه‌های ارتباطی
    Wi-Fi
  • میکروفون
    ورودی میکروفون
  • محدوده دیافراگم
    F2.8
  • فاصله کانونی
    16.4
  • سایز صفحه نمایش
    1.5
  • سایر مشخصات
    بلوتوث : BLE4.0
  • وای فای : (5G (Standard range of approximately 20 meters
  • برنامه جدید Apple Watch کنترل ONE R را هنگام پرواز راحت تر از همیشه می کند.
  • باتری
    1190mAh
  • نوع نمایشگر
    لمسی
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
دوربین فیلم برداری ورزشی اینستا 360 مدل ONE R Twin Edition به همراه محافظ لنز

دوربین فیلم برداری ورزشی اینستا 360 مدل ONE R Twin Edition به همراه محافظ لنز

مشخصات کالا

مشخصات

  • وزن
    131 گرم
  • توضیحات فیلم
    - کیفیت ویدئو :
  • 4K 60fps / SUPER 5.7K
  • 5760x2880@30fps, 5760x2880@24fps, 5760x2880@25fps, 3840x1920@50fps, 3840x1920@30fps, 3008x1504@100fps
  • - قالب ویدئو :
  • insv (can be exported via App or Studio),LOG and HDR videos
  • - حالت های ویدئویی :
  • Standard video, HDR video, Timelapse mode, Bullet Time video
  • - میزان بیت ویدئو : 100Mbps
  • سایر مشخصات لنز
    - دارای دو لنز
  • - لنز DUAL-LENS 360 : برای عکاسی و فیلم برداری با زاویه 360 درجه
  • - لنز 4K WIDE ANGLE : برای عکاسی و فیلم برداری با کیفیت 4k
  • ریموت کنترل
    به‌وسیله‌ی موبایل هوشمند
  • کارت حافظه
    microSD
  • توضیحات لرزشگیر تصویر
    FlowState Stabilization
  • نوع ذخیره سازی
    کارت حافظه MicroSD
  • اقلام همراه دوربین
    - هسته اصلی دوربین
  • - محافظ صفحه نمایش و لنز
  • - پایه باتری
  • - لنز Dual-Lens 360 Mod
  • - لنز 4K Wide Angle Mod
  • - براکت نصب
  • - کابل شارژ
  • - درپوش لنز برای Dual-Lens 360 Mod
  • محدوده زوم
    تا 10 برابر بزرگنمایی
  • رزولوشن فیلم
    5K
  • درگاه‌های ارتباطی
    Wi-Fi
  • دقت موثر حسگر
    12 مگاپیکسل
  • دقت حسگر
    12 مگاپیکسل
  • محدوده دقت حسگر
    12 مگاپیکسل و بیشتر
  • میکروفون
    ورودی میکروفون
  • اتصالات
    خروجی هدفون
  • سایز صفحه نمایش
    1.5 اینچ
  • سایر مشخصات
    - پردازش تصویر پیشرفته و استفاده از هوش مصنوعی
  • - امکان کنترل با دستور صوتی
  • - واضح و ثابت باقی ماندن فیلم ها در نور کم
  • - ردیابی سوژه با امکان هوش مصنوعی
  • - امکان Shot Lab برای ویرایش های خلاقانه
  • - امکان تغییر سرعت فیلم برداری ( افزایش یا کاهش آن)
  • - امکان عکاسی 360 درجه با چشم انداز بی نهایت
  • - دارای Auto Frame
  • - دارای FlashCut
  • - امکان پشتیبانی از ضبط HDR برای عکس و فیلم
  • - حالت Starlapse به طور خودکار تنظیمات نوردهی را تنظیم می کند
  • - Color Plus به طور خودکار فیلم های شما را درجه بندی می کند.
  • - امکان پیش نمایش تصاویر خود
  • - مقاوم در برابر آب تا 5 متر
  • - ایمن و کارآمد در مقابل شوک
  • - دارای میکروفون 3.5 میلی متری
  • - دارای ژیروسکوپ 6 محوره
  • - دستگاه های سازگار : iOS و Android
  • - بلوتوث : BLE4.0
  • - ظرفیت باتری : 1190mAh
  • - زمان شارژ : 65 دقیقه
  • محیط استفاده : از ℃20- تا ℃40
  • باتری
    1190mAh
  • نوع نمایشگر
    H.264 / H.265
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
دوربین فیلم برداری ورزشی اینستا 360 مدل ONE R TWIN EDITION

دوربین فیلم برداری ورزشی اینستا 360 مدل ONE R TWIN EDITION

مشخصات کالا

مشخصات

  • وزن
    121 گرم
  • توضیحات فیلم
    حالت های ویدئویی : فیلم استاندارد ، فیلم HDR ، حالت Timelapse ، فیلم Bullet Time
  • سایر مشخصات لنز
    INSTA360 TWIN EDITION
  • دارای دو عدد لنز (360 درجه + 4K)
  • کارت حافظه
    microSD
  • حالت های تصویر برداری
    عکس های استاندارد ، عکس های HDR ، پشت سر هم ، عکس های با فاصله ، شات شب
  • اقلام همراه دوربین
    هسته اصلی دوربین
  • پایه باتری
  • لنز Dual-Lens 360 Mod
  • یک عدد رم 32 گیگ
  • قاب نگهدارنده
  • کابل شارژ
  • درپوش(محافظ) لنز برای Dual-Lens 360 Mod
  • یک عدد رم 32 گیگ
  • محدوده زوم
    تا 10 برابر بزرگنمایی
  • رزولوشن فیلم
    5K
  • درگاه‌های ارتباطی
    Wi-Fi
  • محدوده دقت حسگر
    12 مگاپیکسل و بیشتر
  • میکروفون
    ورودی میکروفون
  • محدوده دیافراگم
    F2.0
  • فاصله کانونی
    7.2 میلی‌متر
  • سایز صفحه نمایش
    1.5 اینچ
  • سایر مشخصات
    بلوتوث : BLE4.0
  • وای فای : (5G (Standard range of approximately 20 meters
  • برنامه جدید Apple Watch کنترل ONE R را هنگام پرواز راحت تر از همیشه می کند.
  • دستور صوتی
  • باتری
    1190mAh
  • نوع نمایشگر
    لمسی
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
دوربین فیلم برداری ورزشی گوپرو مدل HERO 9 Black به همراه لوازم جانبی

دوربین فیلم برداری ورزشی گوپرو مدل HERO 9 Black به همراه لوازم جانبی

مشخصات کالا

مشخصات

  • وزن
    158 گرم
  • محدوده زوم
    تا 10 برابر بزرگنمایی
  • سایر مشخصات لنز
    - دیجیتال لنز : SuperView, Wide, Linear, Narrow
  • - قابلیت تشخیص صحنه به صورت هوشمند تنظیمات لازم را با توجه به آنچه در صحنه میگذر به صورت کاملا خودکار تنظیم میکند
  • ریموت کنترل
    به‌وسیله‌ی موبایل هوشمند
  • کارت حافظه
    microSD
  • توضیحات لرزشگیر تصویر
    HyperSmooth 3.0
  • نوع ذخیره سازی
    کارت حافظه - ماکزیمم پشتیبانی ظرفیت کارت 256GB
  • اقلام همراه دوربین
    - کاور ضدآب 45 متری پلوز
  • - کیف ضدآب پلوز سایز 7×12×16 سانتی متر
  • حداقل سرعت شاتر
    0.5 فریم بر ثانیه
  • حداکثر سرعت شاتر
    240 فریم بر ثانیه
  • توضیحات فیلم
    5K : 30fps
  • 4k : 60fps
  • 1440P - 24/25/30/48/50/60/80/120 FPS
  • 1080P - 24/25/30/48/50/60/80/90/120/200/240 FPS
  • 960P - 50/60/120/240 FPS
  • 720P - 25/30/50/60/120/240 FPS
  • درگاه‌های ارتباطی
    Wi-Fi
  • رزولوشن فیلم
    5K
  • دقت موثر حسگر
    20 مگاپیکسل
  • دقت حسگر
    20 مگاپیکسل
  • محدوده دقت حسگر
    12 مگاپیکسل و بیشتر
  • سایز صفحه نمایش
    2 اینچ
  • سایر مشخصات
    - قابلیت ضد آب تا عمق 10 متر
  • - قابلیت فرمان از از طریق Voice Control
  • - دارای نمایشگر جلو 1/4 اینچی
  • - دارای قابلیت Power Tools
  • - دارای قابلیت TimeWarp 3.0
  • - امکان تعویض لنز
  • باتری
    باتری قابل شارژ 1720 میلی آمپر ساعت
  • فناوری‌های مکان‌یابی
    GPS
  • نوع نمایشگر
    LCD
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
دوربین فیلم برداری اینستا 360 مدل one r twin edition به همراه منوپاد نامرئی و gps

دوربین فیلم برداری اینستا 360 مدل one r twin edition به همراه منوپاد نامرئی و gps

مشخصات کالا

مشخصات

  • وزن
    121 گرم
  • توضیحات فیلم
    حالت های ویدئویی : فیلم استاندارد ، فیلم HDR ، حالت Timelapse ، فیلم Bullet Time
  • سایر مشخصات لنز
    INSTA360 TWIN EDITION
  • دارای دو عدد لنز (360 درجه + 4K)
  • کارت حافظه
    microSD
  • حالت های تصویر برداری
    عکس های استاندارد ، عکس های HDR ، پشت سر هم ، عکس های با فاصله ، شات شب
  • اقلام همراه دوربین
    هسته اصلی دوربین
  • پایه باتری
  • لنز Dual-Lens 360 Mod
  • قاب نگهدارنده
  • کابل شارژ
  • درپوش(محافظ) لنز برای Dual-Lens 360 Mod
  • محدوده زوم
    تا 10 برابر بزرگنمایی
  • رزولوشن فیلم
    5K
  • درگاه‌های ارتباطی
    Wi-Fi
  • محدوده دقت حسگر
    12 مگاپیکسل و بیشتر
  • میکروفون
    ورودی میکروفون
  • فاصله کانونی
    7.2 میلی‌متر
  • سایز صفحه نمایش
    1.5 اینچ
  • سایر مشخصات
    بلوتوث : BLE4.0
  • وای فای : (5G (Standard range of approximately 20 meters
  • برنامه جدید Apple Watch کنترل ONE R را هنگام پرواز راحت تر از همیشه می کند.
  • دستور صوتی
  • باتری
    1190mAh
  • نوع نمایشگر
    لمسی
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
دوربین فیلم برداری ورزشی دی جی آی مدل Osmo Action

دوربین فیلم برداری ورزشی دی جی آی مدل Osmo Action

مشخصات کالا

مشخصات

  • وزن
    124 گرم
  • فرمت فیلم
    MOV, MP4
  • کارت حافظه
    microSD
  • توضیحات لرزشگیر تصویر
    مجهز به سیستم لرزشگیر
  • شرکت سازنده لنز
    DJI
  • حالت های تصویر برداری
    1. Single
  • 2. Countdown: 3s/10s
  • 3. Timed: 0.5, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 10, 13, 15, 20, 25, 30, 40, 60s
  • 4. Burst: 3/5/7s
  • 5. AEB: 1/3EV×3, 2/3EV×3, 1EV×3, 1/3EV×5, 2/3EV×5, 1EV5
  • 6. Timelapse: 4K/2.7K/1080p
  • 0.5/1/2/3/4/5/6/7/8/10/13/15/20/25/30/40/60
  • 5/10/20/30/60/120/180/300
  • صدا
    AAC
  • تراز سفیدی
    4
  • حداقل سرعت شاتر
    120 ثانیه
  • حداکثر سرعت شاتر
    1/8000 ثانیه
  • محدوده زوم
    تا 10 برابر بزرگنمایی
  • توضیحات فیلم
    قابلیت تصویربرداری 4K با شارپنس بالا و وضوح کامل
  • رزولوشن فیلم
    4K
  • درگاه‌های ارتباطی
    Wi-Fi
  • ابعاد حسگر
    1/2.3
  • دقت موثر حسگر
    12 مگاپیکسل
  • دقت حسگر
    12 مگاپیکسل
  • محدوده دقت حسگر
    12 مگاپیکسل و بیشتر
  • نوع حسگر
    CMOS
  • محدوده دیافراگم
    2.8
  • فاصله کانونی
    2.8 میلی‌متر
  • سایز صفحه نمایش
    2.4 اینچ
  • باتری
    1300mAh
  • نوع نمایشگر
    LCD
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
دوربین فیلم برداری ورزشی گوپرو مدل HERO 9 Black به همراه کاور

دوربین فیلم برداری ورزشی گوپرو مدل HERO 9 Black به همراه کاور

مشخصات کالا

مشخصات

  • وزن
    158 گرم
  • محدوده زوم
    تا 10 برابر بزرگنمایی
  • سایر مشخصات لنز
    - دیجیتال لنز : SuperView, Wide, Linear, Narrow
  • - قابلیت تشخیص صحنه به صورت هوشمند تنظیمات لازم را با توجه به آنچه در صحنه میگذر به صورت کاملا خودکار تنظیم میکند
  • ریموت کنترل
    به‌وسیله‌ی موبایل هوشمند
  • کارت حافظه
    microSD
  • توضیحات لرزشگیر تصویر
    HyperSmooth 3.0
  • شرکت سازنده لنز
    Gopro
  • نوع ذخیره سازی
    کارت حافظه - ماکزیمم پشتیبانی ظرفیت کارت 256GB
  • اقلام همراه دوربین
    - کاور ضدآب 45 متری پلوز
  • حداقل سرعت شاتر
    0.5 فریم بر ثانیه
  • حداکثر سرعت شاتر
    240 فریم بر ثانیه
  • توضیحات فیلم
    5K : 30fps
  • 4k : 60fps
  • 1440P - 24/25/30/48/50/60/80/120 FPS
  • 1080P - 24/25/30/48/50/60/80/90/120/200/240 FPS
  • 960P - 50/60/120/240 FPS
  • 720P - 25/30/50/60/120/240 FPS
  • درگاه‌های ارتباطی
    Wi-Fi
  • رزولوشن فیلم
    5K
  • دقت موثر حسگر
    20 مگاپیکسل
  • دقت حسگر
    20 مگاپیکسل
  • محدوده دقت حسگر
    12 مگاپیکسل و بیشتر
  • نوع حسگر
    CMOS
  • سایز صفحه نمایش
    2 اینچ
  • سایر مشخصات
    - قابلیت ضد آب تا عمق 10 متر
  • - قابلیت فرمان از از طریق Voice Control
  • - دارای نمایشگر جلو 1/4 اینچی
  • - دارای قابلیت Power Tools
  • - دارای قابلیت TimeWarp 3.0
  • - امکان تعویض لنز
  • باتری
    باتری قابل شارژ 1720 میلی آمپر ساعت
  • فناوری‌های مکان‌یابی
    GPS
  • نوع نمایشگر
    LCD
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
دوربین فیلم برداری ورزشی گوپرو مدل HERO 9 Black به همراه لوازم جانبی

دوربین فیلم برداری ورزشی گوپرو مدل HERO 9 Black به همراه لوازم جانبی

مشخصات کالا

مشخصات

  • وزن
    158 گرم
  • محدوده زوم
    تا 10 برابر بزرگنمایی
  • ریموت کنترل
    به‌وسیله‌ی موبایل هوشمند
  • کارت حافظه
    microSD
  • توضیحات لرزشگیر تصویر
    HyperSmooth 3.0
  • شرکت سازنده لنز
    Gopro
  • نوع ذخیره سازی
    کارت حافظه - ماکزیمم پشتیبانی ظرفیت کارت 256GB
  • اقلام همراه دوربین
    - کاور ضدآب 45 متری پلوز
  • - کیف ضدآب پلوز سایز 7×12×16 سانتی متر
  • - محافظ صفحه نمایش و لنز پلوز
  • حداقل سرعت شاتر
    0.5 فریم بر ثانیه
  • حداکثر سرعت شاتر
    240 فریم بر ثانیه
  • توضیحات فیلم
    5K : 30fps
  • 4k : 60fps
  • 1440P - 24/25/30/48/50/60/80/120 FPS
  • 1080P - 24/25/30/48/50/60/80/90/120/200/240 FPS
  • 960P - 50/60/120/240 FPS
  • 720P - 25/30/50/60/120/240 FPS
  • درگاه‌های ارتباطی
    Wi-Fi
  • رزولوشن فیلم
    5K
  • دقت موثر حسگر
    20 مگاپیکسل
  • دقت حسگر
    20 مگاپیکسل
  • محدوده دقت حسگر
    12 مگاپیکسل و بیشتر
  • قابلیت‌های بصری
    چشمی
  • سایز صفحه نمایش
    2 اینچ
  • سایر مشخصات
    - قابلیت ضد آب تا عمق 10 متر
  • - قابلیت فرمان از از طریق Voice Control
  • - دارای نمایشگر جلو 1/4 اینچی
  • - دارای قابلیت Power Tools
  • - دارای قابلیت TimeWarp 3.0
  • - امکان تعویض لنز
  • باتری
    باتری قابل شارژ 1720 میلی آمپر ساعت
  • نوع نمایشگر
    LCD
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
دوربین فیلم برداری ورزشی ایی مدل Action Camera

دوربین فیلم برداری ورزشی ایی مدل Action Camera

مشخصات کالا

مشخصات

  • وزن
    96 گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    Wi-Fi
  • باتری
    3.85V 1400mAh 5.39Wh
  • سایر مشخصات
    - Wi-Fi 802.11a/b/g/n, 2.4GHz/5GHz
  • - کارکرد باتری: 120 دقیقه حین فیلم‌برداری 4K
  • سایز صفحه نمایش
    2.19 اینچ
  • نوع حسگر
    CMOS
  • محدوده دقت حسگر
    12 مگاپیکسل و بیشتر
  • دقت حسگر
    12 مگاپیکسل
  • رزولوشن فیلم
    4K
  • توضیحات فیلم
    4K 30fps - 720p 240fps
  • محدوده زوم
    تا 10 برابر بزرگنمایی
  • اقلام همراه دوربین
    قاب ضد آب
  • حالت های تصویر برداری
    دارای قابلیت عکاسی پیاپی تا 30 فریم بر ثانیه
  • کارت حافظه
    microSD
  • نوع نمایشگر
    LCD
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
دوربین فیلم برداری ورزشی اینستا 360 مدل ONE R به همراه لوازم جانبی

دوربین فیلم برداری ورزشی اینستا 360 مدل ONE R به همراه لوازم جانبی

مشخصات کالا

مشخصات

  • جک 3.5 میلی‌متری
    ندارد عدد
  • سایر مشخصات لنز
    INSTA360 TWIN EDITION
  • دارای دو عدد لنز (360 درجه + 4K)
  • کارت حافظه
    microSD
  • حالت های تصویر برداری
    عکس های استاندارد ، عکس های HDR ، پشت سر هم ، عکس های با فاصله ، شات شب
  • رزولوشن عکس
    12 مگاپیکسل
  • اقلام همراه دوربین
    هسته اصلی دوربین
  • پایه باتری
  • لنز Dual-Lens 360 Mod
  • یک عدد رم 32 گیگ
  • قاب نگهدارنده
  • کابل شارژ
  • درپوش(محافظ) لنز برای Dual-Lens 360 Mod
  • یک عدد رم 32 گیگ
  • محدوده زوم
    تا 10 برابر بزرگنمایی
  • توضیحات فیلم
    حالت های ویدئویی : فیلم استاندارد ، فیلم HDR ، حالت Timelapse ، فیلم Bullet Time
  • رزولوشن فیلم
    5K
  • محدوده دقت حسگر
    12 مگاپیکسل و بیشتر
  • میکروفون
    ورودی میکروفون
  • قابلیت‌های بصری
    نمایشگر
  • وزن
    121 گرم
  • نوع صفحه‌نمایش
    براق
  • فاصله کانونی
    7.2 میلی‌متر
  • دقت صفحه نمایش
    2160 × 3840 پیکسل
  • سایز صفحه نمایش
    1.5 اینچ
  • سایر مشخصات
    بلوتوث : BLE4.0
  • وای فای : (5G (Standard range of approximately 20 meters
  • برنامه جدید Apple Watch کنترل ONE R را هنگام پرواز راحت تر از همیشه می کند.
  • دستور صوتی
  • پشتیبانی از کارت حافظه
    microSD
  • باتری
    1190mAh
  • درگاه‌های ارتباطی
    Wi-Fi
  • نوع نمایشگر
    لمسی
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
دوربین فیلم برداری ورزشی مدل Hero Max به همراه لوازم جانبی پلوز

دوربین فیلم برداری ورزشی مدل Hero Max به همراه لوازم جانبی پلوز

مشخصات کالا

مشخصات

  • وزن
    200 گرم
  • اقلام همراه دوربین
    - کیف لوازم جانبی 53 تکه پلوز
  • - باطری
  • - کابل
  • ریموت کنترل
    به‌وسیله‌ی موبایل هوشمند
  • کارت حافظه همراه دوربین
    ندارد
  • کارت حافظه
    microSD
  • توضیحات لرزشگیر تصویر
    Max HyperSmooth
  • شرکت سازنده لنز
    Gopro
  • حالت های تصویر برداری
    - حالت تک لنز:
  • HERO Mode 1440p60 / 1080p60
  • - حالت 2 لنز یا 360 درجه :
  • 6K30 Source / 5.6K30 Stitched
  • 3K60 Source / Stitched
  • - حالت اسلومشن :
  • HERO Mode 2x
  • نوع ذخیره سازی
    کارت حافظه جانبی
  • محدوده زوم
    تا 10 برابر بزرگنمایی
  • فناوری‌های مکان‌یابی
    GPS
  • توضیحات فیلم
    5.6K30
  • 1440p60
  • 1080p60
  • رزولوشن فیلم
    5K
  • دقت موثر حسگر
    16.6 مگاپیکسل
  • دقت حسگر
    16.6 مگاپیکسل
  • محدوده دقت حسگر
    12 مگاپیکسل و بیشتر
  • نوع حسگر
    CMOS
  • سایز صفحه نمایش
    2 اینچ
  • سایر مشخصات
    - دارای قابلیت Voice Control
  • - قابلیت تنظیم دیافراگم لنز Protune
  • - دارای حذف صداهای مزاحم 6-Mic Processing
  • - ضد آب تا عمق 5 متری
  • باتری
    لیتیوم یون 1600 میلی آمپری قابل تعویض
  • نوع نمایشگر
    لمسی
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
دوربین فیلم برداری ورزشی مدل Q7

دوربین فیلم برداری ورزشی مدل Q7

مشخصات کالا

مشخصات

  • وزن
    50 گرم
  • فرمت فیلم
    AVI
  • کارت حافظه
    microSD
  • صدا
    ضبط صدا دارد
  • نوع ذخیره سازی
    حافظه خارجی
  • اقلام همراه دوربین
    کابل USB
  • بند گردن
  • پایه برای نصب دوربین بر روی سطوح مختلف
  • دفترچه راهنما
  • محدوده زوم
    تا 10 برابر بزرگنمایی
  • توضیحات فیلم
    720x1080
  • HD 04:03
  • رزولوشن فیلم
    HD
  • درگاه‌های ارتباطی
    Wi-Fi
  • دقت موثر حسگر
    2 مگاپیکسل
  • دقت حسگر
    2 مگاپیکسل
  • محدوده دقت حسگر
    1 تا 2 مگاپیکسل
  • نوع حسگر
    CCD
  • سایر مشخصات
    پشتیبانی تا 32 گیگ مموری کلاس A
  • باتری
    دارد
  • نوع نمایشگر
    ندارد
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
دوربین فیلمبرداری ورزشی ایی مدل Travel Edition

دوربین فیلمبرداری ورزشی ایی مدل Travel Edition

مشخصات کالاYI Travel Edition Action Camera

مشخصات

  • وزن
    72 گرم
  • توضیحات نور فیلم برداری
    نا مشخص
  • سایر مشخصات لنز
    ندارد
  • حافظه داخلی دوربین
    ندارد
  • کارت حافظه همراه دوربین
    خیر
  • کارت حافظه
    microSD
  • توضیحات فلاش
    ندارد
  • مشخصات چشمی
    ندارد
  • توضیحات لرزشگیر تصویر
    ندارد
  • شرکت سازنده لنز
    نا مشخص
  • حالت های تصویر برداری
    ندارد
  • صدا
    Dual-channel, 96KHz sampling
  • تراز سفیدی
    نا مشخص
  • درگاه‌های ارتباطی
    Wi-Fi
  • نوع ذخیره سازی
    کارت حافظه
  • اقلام همراه دوربین
    - مونوپاد با حداکثر طول 73 سانتی‌متر
  • - ریموت‌کنترل
  • - دفترچه راهنما
  • - کابل USB
  • - باتری لیتیومی
  • توضیحات فیلم
    1080p60
  • فرمت فیلم
    MP4
  • رزولوشن فیلم
    Full HD
  • دقت موثر حسگر
    16 مگاپیکسل
  • دقت حسگر
    16 مگاپیکسل
  • محدوده دقت حسگر
    12 مگاپیکسل و بیشتر
  • نوع حسگر
    Exmor R CMOS
  • محدوده دیافراگم
    F/2.8
  • سایر مشخصات
    - مجهز به شبکه WiFi .
  • - دارای پیچ سه پایه استاندارد.
  • - این دوربین در حالت عادی ضد آب نمی‌باشد و تنها با تهیه قاب مخصوص بدنه که باید به صورت جداگانه تهیه شود ضد آب است.
  • باتری
    لیتیومی
  • نوع نمایشگر
    بدون صفحه نمایش
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
دوربین فیلم برداری ورزشی اینستا 360 مدل ONE R Twin Edition به همراه لوازم جانبی پلوز

دوربین فیلم برداری ورزشی اینستا 360 مدل ONE R Twin Edition به همراه لوازم جانبی پلوز

مشخصات کالا

مشخصات

  • وزن
    131 گرم
  • توضیحات فیلم
    - کیفیت ویدئو :
  • 4K 60fps / SUPER 5.7K
  • 5760x2880@30fps, 5760x2880@24fps, 5760x2880@25fps, 3840x1920@50fps, 3840x1920@30fps, 3008x1504@100fps
  • - قالب ویدئو :
  • insv (can be exported via App or Studio),LOG and HDR videos
  • - حالت های ویدئویی :
  • Standard video, HDR video, Timelapse mode, Bullet Time video
  • - میزان بیت ویدئو : 100Mbps
  • سایر مشخصات لنز
    - دارای دو لنز
  • - لنز DUAL-LENS 360 : برای عکاسی و فیلم برداری با زاویه 360 درجه
  • - لنز 4K WIDE ANGLE : برای عکاسی و فیلم برداری با کیفیت 4k
  • ریموت کنترل
    به‌وسیله‌ی موبایل هوشمند
  • کارت حافظه
    microSD
  • توضیحات لرزشگیر تصویر
    FlowState Stabilization
  • نوع ذخیره سازی
    کارت حافظه MicroSD
  • اقلام همراه دوربین
    - هسته اصلی دوربین
  • - پک لوازم جانبی 53 تکه پلوز PULUZ
  • - پایه باتری
  • - لنز Dual-Lens 360 Mod
  • - لنز 4K Wide Angle Mod
  • - براکت نصب
  • - کابل شارژ
  • - درپوش لنز برای Dual-Lens 360 Mod
  • محدوده زوم
    تا 10 برابر بزرگنمایی
  • رزولوشن فیلم
    5K
  • درگاه‌های ارتباطی
    Wi-Fi
  • دقت موثر حسگر
    12 مگاپیکسل
  • دقت حسگر
    12 مگاپیکسل
  • محدوده دقت حسگر
    12 مگاپیکسل و بیشتر
  • میکروفون
    ورودی میکروفون
  • اتصالات
    خروجی هدفون
  • سایز صفحه نمایش
    1.5 اینچ
  • سایر مشخصات
    - پردازش تصویر پیشرفته و استفاده از هوش مصنوعی
  • - امکان کنترل با دستور صوتی
  • - واضح و ثابت باقی ماندن فیلم ها در نور کم
  • - ردیابی سوژه با امکان هوش مصنوعی
  • - امکان Shot Lab برای ویرایش های خلاقانه
  • - امکان تغییر سرعت فیلم برداری ( افزایش یا کاهش آن)
  • - امکان عکاسی 360 درجه با چشم انداز بی نهایت
  • - دارای Auto Frame
  • - دارای FlashCut
  • - امکان پشتیبانی از ضبط HDR برای عکس و فیلم
  • - حالت Starlapse به طور خودکار تنظیمات نوردهی را تنظیم می کند
  • - Color Plus به طور خودکار فیلم های شما را درجه بندی می کند.
  • - امکان پیش نمایش تصاویر خود
  • - مقاوم در برابر آب تا 5 متر
  • - ایمن و کارآمد در مقابل شوک
  • - دارای میکروفون 3.5 میلی متری
  • - دارای ژیروسکوپ 6 محوره
  • - دستگاه های سازگار : iOS و Android
  • - بلوتوث : BLE4.0
  • - ظرفیت باتری : 1190mAh
  • - زمان شارژ : 65 دقیقه
  • محیط استفاده : از ℃20- تا ℃40
  • باتری
    1190mAh
  • نوع نمایشگر
    H.264 / H.265
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
دوربین فیلم برداری ورزشی اینستا 360 مدل ONE R TWIN EDITION  به همراه کارت حافظه

دوربین فیلم برداری ورزشی اینستا 360 مدل ONE R TWIN EDITION به همراه کارت حافظه

مشخصات کالا

مشخصات

  • جک 3.5 میلی‌متری
    عدد
  • کارت حافظه
    microSD
  • حالت های تصویر برداری
    عکس های استاندارد ، عکس های HDR ، پشت سر هم ، عکس های با فاصله ، شات شب
  • رزولوشن عکس
    12 مگاپیکسل
  • اقلام همراه دوربین
    هسته اصلی دوربین
  • پایه باتری
  • لنز Dual-Lens 360 Mod
  • قاب نگهدارنده
  • کابل شارژ
  • درپوش(محافظ) لنز برای Dual-Lens 360 Mod
  • محدوده زوم
    تا 10 برابر بزرگنمایی
  • توضیحات فیلم
    حالت های ویدئویی : فیلم استاندارد ، فیلم HDR ، حالت Timelapse ، فیلم Bullet Time
  • رزولوشن فیلم
    5K
  • محدوده دقت حسگر
    12 مگاپیکسل و بیشتر
  • میکروفون
    ورودی میکروفون
  • قابلیت‌های بصری
    نمایشگر
  • وزن
    121 گرم
  • نوع صفحه‌نمایش
    براق
  • دقت صفحه نمایش
    UHD/4K(DCI Standard)|4095x2160
  • سایز صفحه نمایش
    1.5 اینچ
  • سایر مشخصات
    بلوتوث : BLE4.0
  • وای فای : (5G (Standard range of approximately 20 meters
  • برنامه جدید Apple Watch کنترل ONE R را هنگام پرواز راحت تر از همیشه می کند.
  • دستور صوتی
  • پشتیبانی از کارت حافظه
    microSD
  • باتری
    1190mAh
  • درگاه‌های ارتباطی
    Wi-Fi
  • سایر مشخصات لنز
    INSTA360 TWIN EDITION
  • دارای دو عدد لنز (360 درجه + 4K)
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
دوربین فیلم برداری ورزشی اینستا 360 مدل ONE R TWIN EDITION  به همراه کارت حافظه و محافظ لنز

دوربین فیلم برداری ورزشی اینستا 360 مدل ONE R TWIN EDITION به همراه کارت حافظه و محافظ لنز

مشخصات کالا

مشخصات

  • میکروفون
    ورودی میکروفون
  • کارت حافظه همراه دوربین
  • کارت حافظه
    microSD
  • حالت های تصویر برداری
    عکس های استاندارد ، عکس های HDR ، پشت سر هم ، عکس های با فاصله ، شات شب
  • رزولوشن عکس
    12 مگاپیکسل
  • اقلام همراه دوربین
    هسته اصلی دوربین
  • پایه باتری
  • لنز Dual-Lens 360 Mod
  • قاب نگهدارنده
  • کابل شارژ
  • درپوش(محافظ) لنز برای Dual-Lens 360 Mod
  • محدوده زوم
    تا 10 برابر بزرگنمایی
  • توضیحات فیلم
    حالت های ویدئویی : فیلم استاندارد ، فیلم HDR ، حالت Timelapse ، فیلم Bullet Time
  • رزولوشن فیلم
    5K
  • محدوده دقت حسگر
    12 مگاپیکسل و بیشتر
  • جک 3.5 میلی‌متری
    عدد
  • وزن
    121 گرم
  • قابلیت‌های بصری
    نمایشگر
  • نوع صفحه‌نمایش
    براق
  • دقت صفحه نمایش
    UHD/4K(DCI Standard)|4095x2160
  • سایز صفحه نمایش
    1.5 اینچ
  • سایر مشخصات
    بلوتوث : BLE4.0
  • وای فای : (5G (Standard range of approximately 20 meters
  • برنامه جدید Apple Watch کنترل ONE R را هنگام پرواز راحت تر از همیشه می کند.
  • دستور صوتی
  • پشتیبانی از کارت حافظه
    microSD
  • باتری
    1190mAh
  • درگاه‌های ارتباطی
    Wi-Fi
  • سایر مشخصات لنز
    INSTA360 TWIN EDITION
  • دارای دو عدد لنز (360 درجه + 4K)
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
دوربین فیلم برداری ورزشی اینستا 360 مدل ONE R TWIN EDITION به همراه لوازم جانبی و کارت حافظه

دوربین فیلم برداری ورزشی اینستا 360 مدل ONE R TWIN EDITION به همراه لوازم جانبی و کارت حافظه

مشخصات کالا

مشخصات

  • میکروفون
    ورودی میکروفون
  • کارت حافظه همراه دوربین
    32
  • کارت حافظه
    microSD
  • حالت های تصویر برداری
    عکس های استاندارد ، عکس های HDR ، پشت سر هم ، عکس های با فاصله ، شات شب
  • رزولوشن عکس
    12 مگاپیکسل
  • قابلیت‌های دوربین فیلم برداری
    قابلیت عکسبرداری
  • اقلام همراه دوربین
    هسته اصلی دوربین
  • پایه باتری
  • لنز Dual-Lens 360 Mod
  • قاب نگهدارنده
  • کابل شارژ
  • درپوش(محافظ) لنز برای Dual-Lens 360 Mod
  • محدوده زوم
    تا 10 برابر بزرگنمایی
  • توضیحات فیلم
    حالت های ویدئویی : فیلم استاندارد ، فیلم HDR ، حالت Timelapse ، فیلم Bullet Time
  • رزولوشن فیلم
    5K
  • محدوده دقت حسگر
    12 مگاپیکسل و بیشتر
  • جک 3.5 میلی‌متری
    1 عدد
  • وزن
    121 گرم
  • قابلیت‌های بصری
    نمایشگر
  • نوع صفحه‌نمایش
    براق
  • دقت صفحه نمایش
    UHD/4K(DCI Standard)|4095x2160
  • سایز صفحه نمایش
    1.5 اینچ
  • سایر مشخصات
    بلوتوث : BLE4.0
  • وای فای : (5G (Standard range of approximately 20 meters
  • برنامه جدید Apple Watch کنترل ONE R را هنگام پرواز راحت تر از همیشه می کند.
  • دستور صوتی
  • پشتیبانی از کارت حافظه
    microSD
  • باتری
    1190mAh
  • درگاه‌های ارتباطی
    Wi-Fi
  • سایر مشخصات لنز
    INSTA360 TWIN EDITION
  • دارای دو عدد لنز (360 درجه + 4K)
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

دو − یک =