توجه (سایت کافه راهنما هیچگونه مسئولیتی درباره کیفیت کالاهای معرفی شده ندارد و فقط برای راحتی و مقایسه مشخصات و قیمت محصولات در انتخاب کاربران این مقاله را تولید کرده است) توضیحات کلی و راهنمایی درباره این مقاله در زیر
 

اگر به تازگی می‌خواهید سایتتان را راه‌اندازی کنید یا به دنبال بهترین هاست برای آن هستید، خرید هاست با کد تخفیف یکی از پیشنهادهای جذابی است که اکثر هاستینگ‌ها به مشتریانشان ارائه می‌دهند تا تجربه خرید لذت‌بخش‌تری داشته باشند.

حضور شما در این صفحه یعنی اینکه به دنبال کد تخفیف سون هاست هستید. ما از طرف سایت های کانتنت، کد تخفیف اختصاصی سون هاست را برای شما گرفته‌ایم. با وارد کردن کد hicontent10off می‌توانید تمام محصولات اشتراکی این هاستینگ را با 10% تخفیف تهیه کنید. هم‌چنین می‌توانید از صفحه کد تخفیف سون هاست برای سایر محصولات این شرکت هم تخفیف بگیرید.

سون هاست چطور میزبانی است؟!

این شرکت از سال ۱۳۸۶ با ارائه سرویس‌های میزبانی مثل هاست اقتصادی، هاست وردپرس، هاست لینوکس، هاست دانلود، هاست ایمیل، هاست رایگان دانشجویی، سرور مجازی و اختصاصی توانسته نقش مهمی در رشد فعالیت‌های وب‌سایت‌های ایرانی ایفا کند.

به گفته‌ خودشان، این مجموعه در لوکیشن‌های ایران، آلمان، فرانسه، لیتوانی و انگلستان سرویس‌های میزبانی را ارائه می‌کند؛ اما اکثر سرویس‌های میزبانی‌اش از دیتاسنتر ایران و آلمان ارائه می‌شوند. از لحاظ کانفینگ و سخت‌افزار این دو دیتاسنتر تفاوت زیادی ندارند، اما زیرساخت لوکیشن آلمان بهتر است.

ویژگی‌های کلی میزبانی سون هاست چیست؟

بسته‌های متنوع

هاستینگ 7host با بسته‌های متنوعی سرویس‌های میزبانی‌اش را ارائه می‌دهد. تمام بسته‌ها توسط متخصصین بهینه‌سازی و مشخص شده‌اند. این به شما کمک می‌کند که با توجه به نیاز و بودجه‌تان، بسته مناسب خودتان را انتخاب کنید.

امنیت

در تمام بسته‌های میزبانی این مجموعه، حملات رایج به وب‌سایت تحلیل قرار شده و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌ها تدابیر امنیتی لازم برای مقابله با این حملات در نظر گرفته شده است تا شما علاوه بر سرعت و پایداری، امنیت بالا را هم تجربه کنید.

دامنه رایگان

سون هاست در راستای شعار یک دامنه ایرانی، برای تمامی بسته‌های هاست در پرداخت سالانه یک دامنه ملی رایگان در نظر گرفته است.

گواهی SSL رایگان

این شرکت در همه بسته‌های میزبانی و در تمامی دوره‌های پرداختی، به صورتwildcard به شما گواهی اس اس ال رایگان می‌دهد.

هارد و سرعت

سون هاست در سرویس‌های میزبانی‌اش از هارد NVMe استفاده می‌کند. با این هارد تجربه سرعت بالای سایت و مصرف کم منابع هاست را تجربه می‌کنید.

آپتایم

استفاده از وب سرور سریع لایت اسپید باعث شده که سرویس‌های میزبانی 7host آپتایم 99.99% تضمینی داشته باشند.

پهنای باند نامحدود

سون هاست در اکثر سرویس‌هایش دست و دلباز بوده و به کاربرانش پهنای باند نامحدود ماهیانه می‌دهد.

بکاپ روزانه

این هاستینگ با استفاده از ابزار قدرتمند جت بکاپ، به صورت روزانه بکاپ می‌گیرید و از فایل‌های شما محافظت خواهد کرد.

قیمت رقابتی

پلن‌های سون هاست نسبت به دیگر رقبایش در برخی سرویس‌ها ۲۰% ارزان‌تر ارائه می‌شود.

ضمانت بازگشت وجه

شما تا 30 روز بعد از خرید سرویس میزبانی سون هاست فرصت دارید تا بررسی‌هایتان را انجام داده و اگر به هر دلیلی ناراضی بودید، وجه پرداختی بدون قید و شرط مطابق با قوانین به شما بازگردانده می‌شود.

پشتیبانی

تمامی خدمات و محصولات سون هاست دارای پشتیبانی ۲۴ ساعته هستند و معمولاً در کمتر از ۳۰ دقیقه پاسخ داده می‌شوند.

اگر می‌خواهید در مورد پرطرفدارترین سرویس‌های 7host جزئیات بیشتری بدانید، صفحه سون هاست در سایت های کانتنت به شما کمک می‌کند.

سوالات متداول درباره تخفیف سون هاست:

چرا باید از سون هاست خرید کنیم؟

ویژگی‌هایی مثل بهینه‌سازی سایت‌های وردپرسی، آپتایم و سرعت بالا، ضمانت بازگشت وجه ۳۰ روزه، پشتیبانی سریع و متخصص، قیمت مناسب و تخفیف ویژه نقاط مثبت این هاستینگ است.

چرا سون هاست کد تخفیف دارد؟

این شرکت پیشروترین هاستینگ در ارائه کد تخفیف است و روزانه افراد زیادی از این کدها استفاده می‌کنند.

آیا برای تمدید سرویس کد تخفیف وجود دارد؟

به گفته پشتیبان سون هاست هیچ گونه کد تخفیفی برای تمدید سرویس وجود ندارد و تمامی تخفیف‌ها برای خرید هر سرویس برای بار استفاده می‌شود.

چرا برای خرید دامنه کد تخفیف وجود ندارد؟

قیمت دامنه به صورت دلاری و روزانه درج می‌شود و حاشیه سود دامنه بسیار کم است، به همین دلیل کد تخفیف برای خرید یا تمدید دامنه وجود ندارد.

چرا کدهای تخفیف ۲۰% یا ۳۰% در فضای وب کار نمی‌کنند؟

این مورد بازاریابی سیاه برای فریب کاربران است، متأسفانه اکثر افراد برای بازاریابی خودشان دست به همچنین کارهایی می‌زنند.

سون هاست تا چقدر تخفیف می‌دهد؟

کد تخفیف هر سرویس دارای درصدهای متفاوتی است و بیشتر کدها در سایت های کانتنت به صورت ۱۰% است.

جمع‌بندی

استفاده از سرویس میزبانی با کیفیت و تجربه هاستینگ خوب، آرزو و خواسته تمام وبمسترها است. سون هاست با تجربه‌ای که دارد توانسته کیفیت خوبی به کاربرانش ارائه دهد. همان‌طور که در ابتدای مقاله گفتیم، شما می‌توانید با استفاده از کد hicontent10off تمام محصولات اشتراکی سون هاست را با 10 درصد تخفیف بخرید. توجه کنید که این کد تخفیف محدودیت زمانی ندارد.

هم‌چنین اگر به دنبال کدهای تخفیف بیشتری هستید عبارت ” کد تخفیف سون هاست سایت های کانتنت” را در گوگل جستجو کنید و وارد مقاله اصلی hicontent.net شوید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

9 + سه =