راهنمایی خرید 5 مارک بهترین پوشک بچه با ارزانترین و گرانترین قیمت

0
توجه (سایت کافه راهنما هیچگونه مسئولیتی درباره کیفیت کالاهای معرفی شده ندارد و فقط برای راحتی و مقایسه مشخصات و قیمت محصولات در انتخاب کاربران این مقاله را تولید کرده است) توضیحات کلی و راهنمایی درباره این مقاله در زیر
 

پوشک بچه از کاربردی ترین و مهمترین وسیله ای است. که برای دلبندتان مورد استفاده قرار میگیرد و باید در انتخاب آن بسیار دقت کنیم ، تا از لحاظ مادی و راحتی بصرفه باشد. در این مقاله برای شما چند مورد از بهترین و ارزانترین و گرانترین قیمت پوشک بچه طفل تان راهنمایی خرید به صورت های فله و تکی معرفی شده است.

1 پوشک شورتی مای بیبی سری پول-آپ سایز 5 بسته 15 عددی 

پوشک شورتی مای بیبی سری پول

مشاهده لیست قیمت روز انواع پوشاک بچه

نظر یکی از کاربران در مورد پوشک شورتی مای بیبی سری پول :

من الان دو سه ماهه که پسرم رو از پوشک گرفتم و از روزی که از پوشک معمولی گرفتم برای اینکه دیگر مثل قبل پوشک استفاده نکنم برایش و این حس تدائی نشود که باز هم پوشک در بدن دارم و اجازه دارم که دستشویی کنم از پوشک شورتی مای بیبی استفاده کردم که انصافا راضی هستم.
شاید برای سن پایینتر و قبلها برایم به صرفه نبود در استفاده ولی حالا چون در ساعات روز شورت استفاده میکنم برایش و فقط در اخر شب که به خواب میرود کودکم میپوشونم.چون برخی بچه ها کنترل دفع ادرار در شب رو دیرتر به دست میارن.حتی باوجود اینکه من پسرم رو در 32ماهگی از پوشک گرفتم.یعنی 2/5سال رو رد کرده بود.
چون به توصیه برخی اطرافیان بعد از چند روز از پوشک گرفتن دیگر پسرم رو پوشک نکردم و چندین شب پیاپی کودکم لباسهایش رو خیس میکرد و من ناگزیر شب تا صبح 4دست لباس عوض میکردم و بچه خوابالود اذیت میشد..ولی در خلال این برخاستن از خواب و تعویض لباس کودکم بعد جور سینه پهلو کرد و چندین هفته درگیر بیماری اش بودیم .چون تمام شلوار و پیراهنش خیس و کل رختخواب خیس میشد.پیشنهاد میکنم اگر کودک شما بعد از 2/5سالگی هنوز شبها جایش رو خیس میکنه شبها حتما از این پوشک استفاده کنید.چون پسر من با وجود خیس شدن لباسش باز هم میخوابید و علارغم خیلی بچه ها از خیس بودن جایش بیدار نمیشد و هنوز هم نمیشه.
همه بچه ها مثل هم نیستن.

نقاط قوت

  • سهولت در استفاده

نقاط ضعف

  • عملکرد ضعیف چسب در اتمام کار

    امتیاز و نظرات کاربران به پوشک شورتی مای بیبی سری پول

امتیاز و نظرات کاربران به پوشک شورتی مای بیبی سری پول 

من باتوجه به نظرات این سایت و صفحه مای بی بی یک بسته سفارش دادم برای بچه من که لاغراندامه سایزش مناسب بود و الان که ازپوشک داره گرفته میشه عالیه براش مخصوصا برای بیرون رفتن فکر می‌کنه شرت و داخلش دستشویی نمیکنه.


من برای پسرم استفاده میکنم و خیلی راضی هستم قبلا چند بار از بیبی لینو استفاده کردم که به صرفه نبود و مای بیبی رو جایگزین کردم دوستانی که میگن نشت میده به این نکته توجه کنند که پوشک رو نباید خیلی بالا ببندید چون فضای کمی داخل پوشک میمونه و لبه های داخلی رو هم باید بعد از پوشیدن بدید سمت داخل، مطمئن باشید نشت دادن فقط به خاطر استفاده اشتباهه و نه کیفیت پوشک


چند ماهی است که برای فرزندم (اکنون ۱۸ ماه دارد) به جای پوشک چسبی از این مدل استفاده می‌کنم. هم ما راحت شده‌ایم هم بهتر به پای نوزاد اندازه می‌شود و کمر تنظیم است.
البته پیش از این هم همیشه از پوشک مای بی بی برای پسرم استفاده کردیم چون به نسبت قیمت کیفیت خوب و قدرت جذب عالی دارد.


این نوع پوشک چون از چسب و بند برای بستن و محکم کردن استفاده نکرده،به راحتی پای بچه میشه و همینطور کودک میتونه به راحتی فعالیت داشته باشه بدون اینکه جای کش دور کمرش بیوفته و اذیتش کنه.


پوشکی بسیار عالی و راحت با کش های دور پا که از نشت و بیرون زدن ادرار و مدفوع کودک جلوگیری میکند خیلی بصرفه تر از پوشک های دیگر در خرید شگفت انگیز

پوشک مای بیبی سری مهربان

مشاهده لیست قیمت روز انواع پوشاک بچه

امتیاز و نظرات کاربران به پوشک مای بیبی سری مهربان

پوشک مای بیبی سری مهربان 

ما از روز اول برای بچمون میگیریم و واقعا راضی بودیم
نقاط ضعف بقیه مثل رد انداختن و سوختن پوست نوزاد را نداره، کیفتش هم واقعا خوب بود، فقط باید بگردید از یه جای مطمئن قیمت مناسب گیر بیارید، این موشک قبلا تو دیجی کلال قیمتش مناسب بود.

نقاط قوت

  • روی پای نوزاد رد نمی اندازد
  • کیفیت ساختش خوبه
  • قدرت جذبش خوبه
  • خیلی راحت گیر میاد و در دسترسه
  • سازگار و مناسب با پوست نوزاد

نقاط ضعف

  • قیمتش معمولی
  • گاهی اوقات هم پس میدهد

    من از مولفیکس برای بچم استفاده میکردم ولی از زمان گرونی ها خیلی کیفیتش بد شد از my baby استفاده کردم و به نظرم خیلی خیلی بهتر از مولفیکس از نظر جذب و بافت پنبه و چسب قویتر


    امتیاز و نظرات کاربران به پوشک بارلی سایز 4 بسته 40 عددی به همراه دستمال مرطوب

امتیاز و نظرات کاربران به پوشک بارلی

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

1 × چهار =