راهنمایی خرید گوشی دست دوم مزایده ارزان از سایت معتبر 2022

0
توجه (سایت کافه راهنما هیچگونه مسئولیتی درباره کیفیت کالاهای معرفی شده ندارد و فقط برای راحتی و مقایسه مشخصات و قیمت محصولات در انتخاب کاربران این مقاله را تولید کرده است) توضیحات کلی و راهنمایی درباره این مقاله در زیر
 
اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که پول کافی برای خرید گوشی گران قیمت و بهترین مانند اپل را ندارید و می خواهید گوشی دست دوم در حد نو با مزایده و قیمت گذاری ثابت از طرف فروشنده خریداری کنید. در اینجا سایت کافه راهنما با معرفی انواع گوشی ها و سایت های که در این زمینه کار می کنند و به صورت واسطی و قانونی برای استعلام قیمت و خرید فروش گوشی های دست دوم حراجی برای خریداران و فروشنده ها کمک می کنند تا بتوانند به طور آسان سفارش و خرید خود را انجام دهند.

نکات مهم هنگام خرید گوشی دست دوم

که در زیر نکات مهم قبل خرید گوشی کارکرده را حتما بخوانید تا بتوانید یک خرید مناسبی داشته باشید.

 

تحقیق در مورد گوشی دست دوم انتخابی

در زمانی که تصمیم به خرید گوشی دست دوم دارید  ، اول از همه در مورد اینکه کدامین مدل نیاز شما را برطرف می سازد و بودجه کافی برای خرید آن را دارید بررسی نمایید بعد تصمیم به خرید آن نمایید. پس از تصمیم گیری ، در وب سایت های معرفی شده آن مدل را جستجو کرده با بررسی قیمت و کیفیت نوع گوشی انتخابی ، سعی کنید ، موبایل کارکرده در حد نو خریداری نمایید بعد دچار مشکل نشوید.

تحقیق در مورد گوشی دست دوم انتخابی

مشاهده لیست قیمت گوشی های دست دوم حراجی

سالم بودن بدنه گوشی ، که واقعاً مهم است

اکنون باید بررسی نمایید که گوشی کارکرده از لحاظ ظاهری بدون رنگ رفتگی و بدون خش و سالم است. که اگر هم از این نوع مشکلات داشته باشد حتما فروشنده به آن اشاره خواهد کرد که با بررسی خود شما هم مطمئن می شود موبایل در حد نو یا کالای دلخواه را انتخاب کرده اید. که از نظر ظاهری زیبایی خود را تا حدی حفظ کرده است.

سالم بودن بدنه گوشی دست دوم و کار کرده

شرایط فیزیکی

قبل از خرید گوشی دست دوم ، دستگاه را به درستی بررسی کرده و همچنین از آسیب جسمی اطمینان حاصل کنید. حتی قطره های آب و مایعات دیگر نیز می توانند در تلفن های هوشمند اثرات مشکلات به جا بگذارد و به اجزای داخلی مانند بلندگو / میکروفون آسیب برساند. بازرسی دقیق می تواند از هدر رفتن پول شما برای دستگاه معیوب جلوگیری کند.

تلفن های دست دوم ، گوشی دست دوم برای خرید ، موبایل دست دوم در هند ، خرید موبایل دست دوم زیر 1000 ، موبایل دست دوم 4g ، خرید آنلاین موبایل دست دوم ، موبایل olx ، موبایل دست دوم زیر 5000 ، گوشی کارکرده flipkart

مشاهده بهترین گوشی های دست دوم حراجی

عملکرد صفحه نمایش لمسی

هنگام خرید گوشی هوشمند دست دوم ، کاملاً بررسی کنید که آیا صفحه نمایش لمسی کار می کند یا خیر. این احتمال وجود دارد که حتی دستگاه های با ظاهری بسیار سالم نیز دارای صفحه لمسی معیوب باشند. انگشتان را روی صفحه بکشید و عناصر UI را انتخاب کنید تا بررسی کنید که آیا کار می کند یا نه. اگر گوشی از صفحه کلید فیزیکی نیز برخوردار است ، سعی کنید با همه آنها تایپ کنید تا ببینید آیا این کار طبق هدف انجام شده است یا خیر.

عملکرد صفحه نمایش لمسی گوشی دست دوم

درگاه ها USB را بررسی کنید

جدا از بررسی صدمات جسمی ، حتما همه درگاه ها را نیز بررسی کنید. یک هدفون به همراه داشته باشید تا بررسی کنید آیا خروجی صدا خوب است. در کنار این ، از لپ تاپ برای بررسی عملکرد پورت USB استفاده کنید. لپ تاپ باید بتواند از طریق کابل USB برای شارژ / انتقال داده با دستگاه ارتباط برقرار کند.

بررسی درگاه ها USB گوشی دست دوم

مشاهده ارزانترین فروشنده گوشی های دست دوم حراجی

بررسی گوشی کارکرده که سرقت شده نباشد

حتما این مورد را بررسی نمایید تا بعد ها دچار مشکل نشوید. شما باید از فروشنده جعبه گوشی را هم بخواهید که با بررسی سریال داخل گوشی با سریال روی جعبه که باید مشابه باشند تا مطمین شوید که گوشی دزدیده شده یا گم شده نیست ، بعد بررسی این موضوع ، خرید خود را انجام دهید ، چون این نکته در زمان خرید موبایل دست دوم بسیار مهم و ضروری است.

بررسی گوشی کارکرده که سرقت شده نباشد

انتقال مالکیت گوشی دست دوم

آموزش در ویدیو زیر

اگر تمام این مراحل بررسی شود ، می توانید گوشی دست دوم مورد نظر خود را تهیه کرده و تا زمانی که بخواهید از آن استفاده کنید. و یک نکته خوب در مورد تهیه یک گوشی هوشمند کارکرده این است که در پایان هنگام فروش گوشی کارکرده ، در مقایسه با فروش گوشی هوشمند جدید ، هزینه بسیار کمتری از دست خواهید داد.

قیمت گوشی دست دوم سامسونگ (مزایده و فروش عادی)

سایت معتبر خرید گوشی دست دوم

قیمت گوشی دست دوم سامسونگ (مزایده و فروش عادی)
گوشی سامسونگ یکی از پرفروش ترین برند در بازار موبایل است. که طرفداران زیادی تا به امروز به طرف خود کشیده که اکثر محصولات این شرکت از کیفیت خوبی برخوردار هستنند و اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که می خواهید گران قیمت ترین گوشی سامسونگ را داشته باشید ولی نمی توانید هزینه زیادی در خرید آن صرف کنید می توانید انواع مدل گوشی سامسونگ به مانند s8   j7 2018  – 2016 – 2015 ، a5 ،  a10s، j5و مدل های دیگر که به صورت دست دوم هستنند از سایت معرفی شده بعد بررسی گوشی های کارکرده خرید خود را انجام دهید.
سایت معتبر خرید گوشی کار کرده
مشاهده لیست قیمت گوشی دست دوم سامسونگ 

قیمت گوشی دست دوم سامسونگ a10s

قیمت گوشی دست دوم سامسونگ a10s

اگر شما هم همانند بیشتر افراد دنبال گوشی A10 S هستید در اینجا با معرفی سایت فروشنده می توانید انواع مدل های کارکرده را در آنجا بررسی کرده و با قیمت مناسب در حد نو را خریداری کنید برای مشاهده لیست قیمت گوشی آ10 بر روی دکمه زیر کلیک نمایید.

مشاهده لیست قیمت گوشی دست دوم A10 , S


قیمت گوشی دست دوم هواوی Huawei

قیمت گوشی دست دوم هواوی Huawei

اگر به دنبال خرید گوشی دست دوم Huawei هستید ، در اینجا با بررسی نکات مهم و ضروری می توانید بهترین گوشی های کارکرده را با کلیک بر روی دکمه زیر مشاهده و خرید کنید و در صورت فروش می توانید به دو حالت بفروشید به صورت مزایده ای و عادی که بهترین روش در سایت معرفی شده است.

مشاهده لیست قیمت گوشی دست دوم هواوی 

تولید کننده چینی هواوی پیشگام جهانی در فروش گوشی است و متخصص در طراحی تلفن های همراه است که قرار است با فناوری اندروید و اپل رقابت کند. در اینجا در 4Gadget ، هنگام خرید گوشی های دست دوم هواوی بهترین مدل این شرکت را با قیمت دلخواه انتخاب کنید.

پیشنهاد: معرفی بهترین گوشی های پرفروش در 2021 (دست دوم و صفر)


قیمت گوشی کارکرده شیائومی

قیمت گوشی کارکرده شیائومی

بررسی و مشاهده تمام مدل های گوشی شیائومی دست دوم را در سایت پیشنهاد داده شده به صورت آنلاین بررسی کنید. مدل دلخواه خود را انتخاب کرده و لیست قیمت تمام موبایل های دست دوم شیائومی مانند Mi 10 128 GB ، Mi 10 256GB ، Mi A1 ، Mi A2 64 GB ، Mi A3 128 GB را جستجو کرده و گزارش کامل قیمت را به صورت رایگان دریافت کنید. قیمت های مزایده ای و عادی بازار همه مدل های گوشی شیائومی را که متعلق به فروشنده هستنند بررسی کرده و انتخاب خود را انجام دهید. پول پرداخت شده در سایت واسط می ماند بعد بررسی و تایید شما که گوشی آنی است که فروشنده گفته است پرداخت نمایید.

مشاهده لیست قیمت گوشی دست دوم شیائومی


لیست قیمت سایر گوشی های موبایل دست دوم

اگر به دنبال مارک و مدل های گوشی کارکرده هستید و می خواهید از میان آنها بهترین و با کیفیت ترین در حد نو را برای خرید انتخاب کنید و از خرید خود لذت ببرید. بر روی دکمه زیر کلیک کرده و با بررسی انواع مدل ها خرید و سفارش خود را با خیال راحت انجام دهید و گوشی های گران قیمت را با کارکرد پایین با قیمت ارزان خریداری کنید.

برای ورد به سایت معتبر جهت خرید گوشی دست دوم به دکمه زیر کلیک نمایید.

مشاهده لیست قیمت تمامی برند گوشی های دست دوم

سخن پایانی

در این راهنمایی خرید به انواع نکات مهم که در هنگام خرید گوشی دست دوم نیاز است که بررسی شود تا بهترین و باکیفیت ترین مدل گوشی را انتخاب کنید. را توضیح داده شده است. و بعد به معرفی پر طرفدارترین گوشی ها که در بازار پرفروش ترین ها هستنند معرفی شده اند و در اینها حتی لینک فروشنده های معتبر بازار هم برای خرید و انتخاب برای سفاش شما پیشنهاد داده شده. تا با خیال آسوده محصولات دست دوم خود را سفارش دهید. که امیدوارم این مقاله در این زمینه یکی از بهترین و کاربردی ترین مقالات در سطح اینترنت باشد.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

یک × پنج =