قیمت خرید 35 نیم ست نقره [جدید ارزان] 1403

0
توجه (سایت کافه راهنما هیچگونه مسئولیتی درباره کیفیت کالاهای معرفی شده ندارد و فقط برای راحتی و مقایسه مشخصات و قیمت محصولات در انتخاب کاربران این مقاله را تولید کرده است) توضیحات کلی و راهنمایی درباره این مقاله در زیر
 

نیم ست نقره یکی از جواهرات مقرون به صرفه و بسیار پرطرفدار در میان خانمها و دختران می باشد. این روزها به دلیل بالا رفتن قیمت طلا، تقاضا برای خرید نقره افزایش یافته و بر همین اساس در این نوشته از کافه راهنما قصد داریم شما را برای خرید این فلز زیبا و گرانبها راهنمایی کنیم تا در خرید نیم ست نقره نهایت دقت را به کار ببندید.

 

نکاتی که باید هنگام خرید نیم ست نقره در نظر بگیرید

جواهرات نیم ست نقره به دلیل جذابیت و زیبایی خود ، مدت هاست که مورد علاقه خانم ها بوده است. نقره همچنین مقرون به صرفه، بادوام، به راحتی در دسترس همه افراد قرار می گیرد ، نگهداری آن راحت تر است به نسبت دیگر جواهرات گران‌قیمت و دارای طرح های بسیار زیاد و زیبایی است. این امر منجر به افزایش تقاضای جهانی برای جواهرات نقره شده می باشد. به همین دلیل، اکنون فروشندگان متعددی برای کسب و کار با هم رقابت می کنند. هنگام خرید جواهرات نقره به دنبال چه چیزی باشید تا از خرید خود راضی باشید. که در ادامه چندین نکته مهم گفته می شود.

 

چگونه نقره درجه یک را تشخیص دهیم؟

نقره های موجود در بازار به صورت صددرصد خالص نیستند و همواره دارای ناخالصی هایی میباشند، بهترین نوع نقره موجود در بازار که نقره استرلینگ نیز نامیده می شود دارای ۵/۹۲ درصد نقره و ۵/۷ درصد ناخالصی می باشد و همواره به این درصد در خرید های خود دقت کنید.

نقره استرلینگ این میزان درصد را دارد و نسبت به سایر نقره ها درخشندگی و جلا بیشتری خواهد داشت، حتما در خرید نیم ست نقره دخترانه و یا نیم ست نگین دار مورد نظر خود به این نکته دقت کنید.

چگونه نقره درجه یک را تشخیص دهیم؟
انواع ست نقره

نقره های اصیل دارای مهر و نمره هستند

قبل از خرید نیم ست نقره حتما به قسمت های مختلف آن نگاه کرده و شماره آن را پیدا کنید، این نمره به صورت برجسته یا حکاکی شده در قسمت های داخلی نیم ست قابل مشاهده خواهد بود، معمولا شماره 925 بهترین نوع نقره را خواهند داشت.

 

به شیوه آبکاری نیم ست توجه کنید

دقت داشته باشید که نقره خالص در برابر هوای آزاد دچار سیاهی میشود، بنابراین جواهرسازان برای حفظ درخشندگی و جلای آن ، اقدام به آبکاری با استفاده از نیکل، روی ، مس و سایر فلزات می کنند تا مقاومت و پایداری نقره افزایش پیدا کند، به این مورد نیز توجه کنید.

 

از آهنربا استفاده کنید

در خرید حضوری حتما به همراه خود اهنربا داشته باشید، این کار به شما در تشخیص نقره با کیفیت کمک خواهد کرد. نقره های درجه یک یا همان استرلینگ به آهنربا نمی چسبند، بنابراین نقره ای که بچسبد به معنای داشتن ناخالصی زیاد است.

 

در مورد آلیاژهای نقره بپرسید

پوست برخی از افراد به فلزاتی مانند مس ، نیکل، روی و حتی نقره واکنش نشان می دهند، بنابراین اگر چنین حساسیت پوستی دارید، قبل از خرید در مورد نوع فلزات و آلیاژهای به کار رفته در نیم ست نقره بپرسید. اگر هم قصد خرید اینترنتی دارید، به مشخصات محصول دقت کنید.

 

توجه به اندازه انگشتر و گردنبند

برای اینکه از مناسب بودن انگشتر برای انگشت خود مطمئن شوید، حتما باید آن را به صورت حضوری امتحان کنید، همچنین در مورد اندازه گردنبند و مناسب بودن آن برای شما نیز همین اقدام را باید انجام دهید.

 

چگونه نیم ست نقره کادو بدهیم ؟

یکی از بهترین روش های کادو دادن به خانم ها ، هدیه دادن نیم ست نقره می باشد که روشی بسیار عالی و پسندیده می باشد، اما مشکلی که در این زمینه وجود دارد امکان کوچک یا بزرگ بودن انگشتر و یا مناسب نبودن اندازه گردنبند می باشد. برای جلوگیری از وقوع این مشکل پیشنهاد می کنیم که به صورت غیر مستقیم اندازه جواهرات مناسب برای فرد را بپرسید و یا از فروشنده ضمانت تعویض جواهر بگیرید.

 

استفاده از نقره از زمان های قدیم تا به امروز

در زمان های مختلف در طول تاریخ، مردم برای نقره ارزش بیشتری نسبت به طلا قائل بوده اند. نقره برای مدت طولانی به عنوان یک وسیله مبادله و همچنین برای جواهرات استفاده می شود، همچنین کاربردهای جدیدی پیدا کرده است. امروزه، اینها شامل عکاسی، باتری، مه‌گیر خودکار شیشه‌ای و نوارهای مغناطیسی می‌شوند.

چندین عامل نقره را به یکی از محبوب ترین فلزات جواهرات تبدیل می کند. درخشندگی آن به عنوان برجسته ترین ویژگی بصری آن است. نقره نیز فراوان تر و بسیار ارزان تر از طلا یا پلاتین است. با این حال، از آنجایی که نقره به خوبی گرما را هدایت می کند، کار کردن با آن از طلا دشوارتر است. به همین دلیل، جواهرات سازان تازه کار اغلب یاد می گیرند که چگونه روی نقره لحیم کاری کنند. هنگامی که آنها کنترل تکنیک لحیم کاری خود را بر روی این فلز بسیار رسانا به دست می آورند، کنترل حرارت روی طلا آسان تر می شود.

 

آیا امکان خرید اینترنتی نیم ست نقره وجود دارد؟

حال که قصد خرید نیم ست نقره را دارید یکی از روش های بسیار آسان و مطمئن برای خرید، استفاده از سایت های اینترنتی است. برای خرید نیازی به مراجعه حضوری به مغازه های شهر و صرف وقت زیادی ندارید، کافیست از فروشگاه های معتبری مانند  digikala به صورت اینترنتی خرید کنید. در این روش مطمئن هستید که اماکن مرجوع کردن کالا و تعویض مدل آن وجود دارد.

 

مزایای استفاده از جواهرات نقره

نقره در میان جواهرات دارای مزیت و فواید فروان می باشد که مدت ها است که مورد استفاده بیشتر افراد می باشد. نقره دارای خاصیت ضد میکروبی قوی در مبارزه با عفونت‌ها و کمک به پیشگیری از سرماخوردگی و آنفولانزا، بهبود زخم و موارد دیگر می باشد.

بسیاری از زنان و مردان از جواهرات نقره برای جلوگیری از عفونت، علائم سرماخوردگی/آنفولانزا و هر ویروس، باکتری و غیره دیگری استفاده می کنند. و همچنین برای ساختن وسایل و ابزار پزشکی از نقره استفاده می شود.

نقره همچنین ظاهراً رگ‌های خونی ما را انعطاف‌پذیر نگه می‌دارد، که آن را قادر می‌سازد در شکل‌گیری و ترمیم استخوان و همچنین نگهداری و ترمیم پوست نقش داشته باشد. علاوه بر این مزیت ها جواهرات نقره اضطراب را از بین ببریم.

 

تشخیص نقره اصل با بدل

– بررسی ظاهر نقره: بررسی طرح و الگوهای موجود بر روی نقره، بررسی کیفیت چاپ و تمیزی سطح نقره از جمله عواملی است که می‌تواند در تشخیص اصالت نقره موثر باشد.
– بررسی وزن نقره: وزن نقره اصلی معمولاً با وزن نقره تقلبی متفاوت است، بنابراین بررسی وزن نقره می‌تواند نقشی مهم در تشخیص اصالت آن داشته باشد.
– استفاده از آزمون مغناطیسی: نقره اصلی معمولاً با آزمون مغناطیسی واکنش منفی نشان می‌دهد، در حالی که نقره تقلبی ممکن است واکنش مثبت نشان دهد.
– بررسی عیار نقره: تعیین عیار نقره با استفاده از آزمون شیمیایی می‌تواند به تشخیص اصالت نقره کمک کند. نقره اصلی معمولاً عیار بالاتری دارد.
– مراجعه به کارشناسان و فروشگاه‌های معتبر: بهتر است برای تشخیص اصالت نقره، به کارشناسان مجرب و فروشگاه‌های معتبر مراجعه کنید تا از خرید نقره اصلی اطمینان حاصل کنید.

 

پیشنهاد: قیمت خرید 18 مدل نیم ست طلا زیبا و جذاب پر فروش

در ادامه پرفروش ترین مدل های نیم ست نقره دخترانه و و ایتالیایی و برند های معروف قرار داده شده است.

پیشنهاد خرید انواع جدیدترین نیم ست نقره

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

هجده − 14 =