خرید چادر مشکی
توجه (سایت کافه راهنما هیچگونه مسئولیتی درباره کیفیت کالاهای معرفی شده ندارد و فقط برای راحتی و مقایسه مشخصات و قیمت محصولات در انتخاب کاربران این مقاله را تولید کرده است) توضیحات کلی و راهنمایی درباره این مقاله در زیر
 

چادر مشکی یکی از پوشش های بسیار مهم برای افراد محجبه و با حجاب است. که مانند کشورهای اسلامی ایران ، عراق و دیگر کشورهای مسلمان از آن استفاده می کنند. که در بازار انواع جنس و طرح های پارچه ساده و مجلسی با قیمت های مناسب در بازار عرضه می شوند. بیشتر جستجوها برای خرید بهترین مارک چادر از مرکز خرید در تهران ، مشهد و قم هستنند ، که شما هم می توانید به صورت خرید اینترنتی مدل های ایرانی و خارجی چادر را بخرید و در درب منزل خود تحویل بگیرید.

چه مدل چادری زیباتر است و بهم میاد

بررسی شده در سایت خبری کافه راهنما، مدل چادری که برای افراد چاق مناسبتر است، معمولاً چادرهای بزرگتر و با قد بالاتری هستند. این نوع چادرها به افراد چاق کمک می‌کنند تا خطوط بدنشان را بپوشانند و از افزایش ظاهر اضافه وزن جلوگیری کنند. از طرف دیگر، برای افراد لاغر بهترین مدل ، چادرهای کوچکتر و با قد کمتری است. این نوع چادرها به افراد لاغر کمک می‌کنند که بدنشان را بزرگتر نشان ندهند و احساس راحتی و زیبایی را به آن‌ها می‌دهند. البته همیشه مهم است که هر فرد بر اساس سلیقه شخصی خود، مدل چادری را انتخاب کند که بهترین نتیجه را برای او به ارمغان می‌آورد.

نکات مهم هنگام خرید چادر مشکی

با بیشتر شدن تعداد کارخانه های تولیدی چادر مشکی اکثر افراد در انتخاب و خرید چادر سر درگم هستنند ، و و برای آنها کمی دشوار است که نمی دانند کدامین برند مدل مناسب و جنس خوب و عالی را اتنخاب کنند. برای شناسایی بهترین مارک چادر سیاه حتما نکات مهم زیر را بخوانید ، و در هنگام انتخاب ، بهترین مدل را خریداری کنید. و اگر شما جزو افراد مانتو بلند و کوتاه پوش هستید ، حتما در زمان های مراسمات عزاداری و دیگر روزها از چادر استفاده می کنید ، و یا برای دیگر افراد نزیکان خود مانند مادر ، مادربزرگ که آنها چادری پوش هستنند ، در این صورت آنها را راهنمایی کنید  و در خرید خود اشتباه نکنند. برای انتخاب بهترین چادر سیاه تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

جنس پارچه و کیفیت دوخت

یکی از نکات مهم در هنگام خرید چادر سیاه زنانه جنس پارچه و کیفیت دوخت مناسب است. برای این که بدانید کدامین مارک جزو بهترین ها هستنند ، حتما از افراد با تجربه پرس جو شود. و از نزدیک پارچه چادر را با دستان خود لمس کنید و از فروشنده درباره محصول انتخابی و کیفیت چادر سوالاتی بپرسید ، که بعد دچار مشکل و هزینه دوباره نشوید. تا محصول انتخابی طول عمر و کیفیت بالای داشته باشد. و یا اگر به صورت خرید اینترنتی سفارش خود را انجام می دهید.

حتما در ذهن خود فکر می کنید در این صورت چه باید کرد. نگران نباشید در این زمان هم راه چاری وجود دارد. در قسمت نظرات در مورد نقاط قوت و ضعف خریداران قبلی توضیحاتی نوشته اند که درباره کیفیت و جنس محصول است. در فروشگاه ها اینترنتی قسمتی هم است . که سوالات قبل خرید را مشتریان از فروشنده پرس جو می کنند. و آنها هم جواب خریداران و مشتری ها رو می دهند. پس امروزه خرید اینترنتی هم یک راه آسانن برای انتخاب بهترین محصولات است. در زمان های بیماری که بیرون رفتن سخت است یک روش اصولی و قابل قبلی می باشد.

مارک

این روزها تولید کننده های زیادی در کشورمان هستنند که بخاطر طرفداران زیاد انواع مدل چادر و فروش بیشتر تولید های زیادی انجام می شود. که شما هنگام خرید باید دقت زیادی داشته باشید به طرف مارک های معتبر و پرفروش بروید تا یک چادر مشکی با کیفیت و قیمت مناسب انتخاب کنید. و اگر نمی دانید کدامین برند بهترین است. از افراد با تجربه بپرسید و تحقیق کنید ، و یا از خود فروشنده سوال کنید ، که حتما چندین مارک و مدل را در ویترین خود قرار داده او همه چیز را برای شما خریدار توضیح خواهد داد. و در این صورت بهترین و با کیفیت ترین چادر سیاه را انتخاب خواهید کرد. تا طول عمر بسیاری داشته باشد. و شما هم از خرید خود راضی خواهید بود.

قیمت

اگر شما هم جزو افرادی هستید که به قیمت اهمیت می دهید. پس دقت کنید که گران بودن چادر سیاه نشانه باکیفیت بودن نیست ، پس در خیرید خود جویا باشید و بدانید که کدامین برند با قیمت ارزانتر و در عین حال کیفیت بسیار عالی چادر را ارائه می دهد. از آن برند معتبر خریداری کنید. هم از نظر کیفیت طول عمر بسیاری داشته باشد و هم در هزینه های خود صرفه جویی کنید. و یک خرید موفق قابل قبولی داشته باشید.

اندازه و سایز

این قسمت برای افرادی است که چادر آماده خریداری می کنند ، حتما سایز متناسب با اندازه خود را انتخاب و خرید کنید چون به صورت چشم بسته یک چادر مشکی آماده انتخاب کنید ممکن است بسیار بزرگ یا کوچک باشد و یا شاید هم متناسب با سایز شما نباشد. در این صورت باید بررسی کنید اگر از فروشگاه های بیرونی به صورت حضوری خرید خود را انجام می دهید حتما یک بار امتحان کنید و کسی که همراه شما است نظر او را هم جویا باشید تا بهترین سایز خود را انتخاب و خرید نمایید. و یا اگر به صورت خرید اینترنتی می کنید. علاوه بر بررسی کیفیت و جنس سایز را هم در قسمت مشخصات ببینید و با متر برای سر خود اندازه گیری کنید و حتی از نظرات دیگر مشتریان در این زمینه در قسمت نظرات نوشتن را بخوانید تا بهترین سفارش را داشته باشید.

 

انواع چادر

چادرها چندین نوع هستنند که در بازار عرضه می شوند که بستگی به انتخاب شما دارد. کدام مدل نوع را برای خود انتخاب کنید. که امروزه با گذر زمان و پیشرفت علم انواع چادرهای مشکی با مدل های جدید در بازار به فروش می رسند که رفته به رفته پوشنده چادر با راحتی بدون درسرها در سر نگهداری می کند. در زیر انواع مدل های مختلف را برای انتخاب بهتر شما معرفی می نماییم.

چادر ساده یا سنتی

چادر مشکی ساده ایرانی

مشاهده لیست قیمت روز مدل سنتی

از زمان های قدیم تا به امروز چادر ساده یکی از پرطرفدار ترین مدل چادر در میان بانوان است که به شکل نیم دایره یک قواره پارچه یعنی 5/4 متر با عرض 115- 110 سانت است. برای آن دسته از افرادی که به تازگی چادری شده اند ، اصلا این نوع چادر توصیه نمی شود. و اگر هم علاقه دارند این مدل چادر ساده را در سر کنند ، می توانند با یک کش به راحتی در سر خود چادر را نگهدارند. و دیگر با هیچ مشکلی روبرو نشوند. این فقط یک راه چاره آسان است.

چادر ملی

چادر ملی مشکی

مشاهده لیست قیمت روز مدل ملی

چادر ملی به مانند چادر سیاه ساده طراحی شده است. که تنها تفاوت این دارا بودن آستین در دو طرف به بیرون برای آوردن دست ها به بیرون جهت پوشیدن راحتتر است. و در جلوی چادر انواع دکمه های و زیپ پنهان گذاشته شده است. این مدل برای افرادی است که می خواهند به راحتی تمام چادر در سر داشته باشند و یا افرادی که به تازگی چادر در سر دارند. و یا برای کودکان و افراد سن پایین مناسب است. و کسانی که در رانندگی با حجاب کامل ماشین را برانند دیگر به هنگام راندن به فکر چادر سر خود نباشند.

چادر دانشجویی

چادر مشکی دانشجویی

مشاهده لیست قیمت روز مدل دانشجویی

اگر دقت کنید چادر دانشجویی به مانند چادر ساده می باشد تنها تفاوت که در این محصول دیده می شود دارای دو شکاف برای بیرون آوردن دست ها ایجاد شده است، که بیشتر خانوم ها هنگام کار  به آسانی از دستان خود برای استفاده در کارهای روزمره راحت باشند ، و از همه مهم تر چادر را به راحتی در سر نگه می دارند. و دیگر هیچ زحمتی برای نگه داشتن نیازی نیست. این مدل مناسب دانشجویان و افراد محجبه است.

چادر ملائکه

شباهت زیادی که این مدل ملائکه ای دارد ، به چادر دانشجویی است اما تنها تفاوت ها برش با مانند کیمونو در قسمت زیر آستین خورده خورده و این متفاوت بودن جذابیت بیشتری به نسبت دانشجویی تغیر داده است.

چادر اماراتی

چادر اماراتی

مشاهده لیست قیمت روز مدل اماراتی 

اگر به دنبال چادر عربی هستید ، چادر اماراتی یکی از مدل های عربی می باشد که تفاوت این به سایر چادرهای مدل عربی به علت داشتن آستین‎‎‏‎‏های 40 سانیمتری ،اندامی تر می باشند. جلو این مدل چادر را بستگی به خود شما دارد که کدامین مدل را انتخاب کنید. دکمه ای یا زیپ پنهان جهت بست جلو چادر طراحی شده است.

چادر کمری

چادر کمری

مشاهده لیست قیمت روز مدل کمری

اگر شما به چادر های قدیمی علاقه زیادی دارید مدل کمری در ایران که در زمان های قاجار استفاده می شد که به صورت دو تکه به نظر می اید. و این هم یک مدل دیگر از این محصولات اسلامی است که در زمان قدیم کاربرد های زیادی داشت.

چادر صدفی

چادر صدفی

مشاهده لیست قیمت روز مدل صدفی

چادر صدفی شباهت زیادی به مدل لبنانی دارد و برای بانوان که در کسب و کار خودشان می خواهند راحت باشند. مناسب است. و این مدل مغنه چاندار در جلو بالا دارد و با زیپ یا دکمه مخفی بسته می شوند. که بستگی به مدل انتخابی شما دارد.

چادر عربی

چادر عربی اصل

مشاهده لیست قیمت روز چادر عربی

اگر می خواهید یک مدل چادر عراقی به سر کنید. همان چادر عربی است که در میان اکثر بانوان استفاده می شود که زیبایی بسایر عالی و خوبی دارد. به این مدل چادر چادر جده هم می گویند. که شاید شما هم یکی از طرفداران این مدل باشید در زیر لیست قیمت و همراه با لینک فروشنده معرفی شده است.

چادر بحرینی

چادر بحرینی

مشاهده لیست قیمت روز مدل بحرینی

اگر دوست دارید چادری به شبیه مانتو کلوش بپوشید مدل بحرینی همان چیزی است که دوست دارید. و گشادی آن شبیه به چادر عربی است. روی سر آن یک نقاب وجود دارد با کش به آن وصل می شود و باعث ایسادن آن در سر می شود. که جذابیت بسیاری به چادر می دهد.

چادر شالدار

چادر شالدار

مشاهده لیست قیمت روز چادر شالدار

افرادی که می خواهند یک چادر زیبا بپوشند که شبیه به مانتو و از نظر اندام اندامی تر است. و به دو صورت طراحی شده است با شال بلند و کوتاه بستگی به سلیقه افراد دارد که کامین مدل چادر را مورد پسند قرار می گیرند. و این مدل با دکمه یا زیپ به صورت مخفی بسته می شوند. که جذابیت چندانی به شخص پوشنده می دهد.

توجه مدل های دیگر چادر را در همین صفحه در روز های آینده معرفی می کنیم.

سخن آخر

در این مقاله به نکات مهم هنگام خرید چادر مشکی پرداخیتم . و بعد به انواع چادر و کاربرد آنها که بتوانید یک انتخاب مناسبی داشته باشید. و در آخر هم لیست قیمت روز انواع مدل های موجود در بازار برای خرید شما پیشنهاد داده ایم. که امیدواریم یک انتخاب مناسب و با کیفیتی داشته باشید ، و از خرید خود راضی باشید. و اگر هم نظری در مورد محصولات یا چادرها دارید در انتهای زیر قسمت نظرات گفته خود را مطرح نمایید تا برای دیگر دوستان در این زمینه کمکی کرده باشید.

پیشنهاد انوع مدل چادر مشکی پرفروش موجود بازار

  • نحوه نمایش محصول ها
چادر عربی دیبا مدل 2131101-99

چادر عربی دیبا مدل 2131101-99

مشخصات کالاDiba 2131101-99 Arabic Veil For Women

مشخصات

  • جنس
    حریر اسود (کرپ)
  • طرح
    ساده
  • جزئیات
    - چادر مشکی مدل عربی اصیل
  • نگهداری
    مجاز به شستن با ماشین لباسشویی با درجه حرارت پایین ، کمتر از 30 درجه سانتی گراد
  • کد کالای محصول
    2131101-Black
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • کشور تولید کننده
    ایران
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چادر صدفی دیبا مدل 2131104-99

چادر صدفی دیبا مدل 2131104-99

مشخصات کالاDiba 2131104-99 Sadafi Veil For Women

مشخصات

  • جنس
    حریر اسود (کرپ)
  • طرح
    ساده
  • جزئیات
    - چادر مشکی مدل صدفی زیبدار
  • نگهداری
    مجاز به شستن با ماشین لباسشویی با درجه حرارت پایین ، کمتر از 30 درجه سانتی گراد
  • کشور تولید کننده
    ایران
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چادر دانشجویی مچدار دیبا مدل 2131103-99

چادر دانشجویی مچدار دیبا مدل 2131103-99

مشخصات کالاDiba 2131103-99 Collegian Veil For Women

مشخصات

  • جنس
    حریر اسود (کرپ)
  • طرح
    ساده
  • جزئیات
    - چادر مشکی مدل دانشجویی مچدار
  • نگهداری
    مجاز به شستن با ماشین لباسشویی با درجه حرارت پایین ، کمتر از 30 درجه سانتی گراد
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • کشور تولید کننده
    ایران
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چادر لبنانی شهر حجاب مدل کرپ حریرالاسود کد 8031

چادر لبنانی شهر حجاب مدل کرپ حریرالاسود کد 8031

مشخصات کالا

مشخصات

  • جنس
    حریر اسود (کرپ) , کرپ
  • طرح
    ساده
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چادر دانشجویی دیبا مدل 2131102-99

چادر دانشجویی دیبا مدل 2131102-99

مشخصات کالاDiba 2131102-99 Collegian Veil For Women

مشخصات

  • جنس
    حریر اسود (کرپ)
  • طرح
    ساده
  • جزئیات
    - چادر مشکی مدل دانشجویی ساده
  • نگهداری
    مجاز به شستن با ماشین لباسشویی با درجه حرارت پایین ، کمتر از 30 درجه سانتی گراد
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • کشور تولید کننده
    ایران
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چادر سنتی دیبا مدل 2131100-99

چادر سنتی دیبا مدل 2131100-99

مشخصات کالاDiba 2131100-99 Traditional Veil For Women

مشخصات

  • جنس
    حریر اسود (کرپ)
  • طرح
    ساده
  • جزئیات
    - چادر مشکی مدل سنتی
  • نگهداری
    مجاز به شستن با ماشین لباسشویی با درجه حرارت پایین ، کمتر از 30 درجه سانتی گراد
  • کد کالای محصول
    Black-2131100
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • کشور تولید کننده
    ایران
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چادر اماراتی مدل 1050

چادر اماراتی مدل 1050

مشخصات

  • جنس
    ابریشم
  • طرح
    طرح‌دار
  • جزئیات
    روی این چادر به صورت فوق العاده حرفه ایی گلدوزی شده و یکی از جذاب ترین و چشمگیر ترین مدل های چادر میباشد که بسیار برای مجالس مناسب است. رو دوزی این چادر به صورت دالبری گلدوزی شده است که نسبت به بقیه مدل ها بسیار متمایز گردیده و علاوه بر جلوی کالا دور مچ نیز گلدوزی شده است همچنین روی تمام گلدوزی ها سنگ های ریز به کار رفته است.
  • نگهداری
    توصیه میشود در صورت استفاده از کفش پاشنه دار یک سایز بلندتر از قد خود سفارش دهید.
  • کد کالای محصول
    1050
  • کشور تولید کننده
    ایران
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چادر دانشجویی کن کن حجاب حدیث کد 119

چادر دانشجویی کن کن حجاب حدیث کد 119

مشخصات کالاچادر دانشجویی کن کن حجاب حدیث کد 119

مشخصات

  • جنس
    کن کن
  • جزئیات
    جنس سوپر کن کن مروارید(ژرژت)
  • مدل دانشجویی
  • طرح ساده
  • پارچه با تراکم بالا
  • قابل شست و شو با ماشین لباسشویی
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چادر مانتو افرا کرپ کریستال شهر حجاب مدل 8062

چادر مانتو افرا کرپ کریستال شهر حجاب مدل 8062

مشخصات کالا

مشخصات

  • جنس
    کرپ , کرپ کریستال
  • جزئیات
    چادر مانتو افرا کرپ کریستال شهر حجاب
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چادر دانشجویی مدل 55

چادر دانشجویی مدل 55

مشخصات کالا

مشخصات

  • جنس
    حریر اسود (کرپ)
  • طرح
    ساده
  • کد کالای محصول
    004
  • کشور تولید کننده
    ایران
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چادر بحرینی شهر حجاب مدل کرپ حریرالاسود  کد 8071

چادر بحرینی شهر حجاب مدل کرپ حریرالاسود کد 8071

مشخصات کالا

مشخصات

  • جنس
    حریر اسود (کرپ) , کرپ
  • طرح
    ساده
  • جزئیات
    چادر بیروتی بحرینی حریرالاسود
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چادر جده عبایی کرپ کن کن ژرژت شهر حجاب مدل 8014

چادر جده عبایی کرپ کن کن ژرژت شهر حجاب مدل 8014

مشخصات کالا

مشخصات

  • جنس
    کن کن
  • جزئیات
    چادر جده عبایی کرپ کن کن ژرژت شهر حجاب
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چادر صدفی دیبا مدل 2131109-99

چادر صدفی دیبا مدل 2131109-99

مشخصات کالاDiba 2131109-99 Sadafi Veil For Women

مشخصات

  • جنس
    حریر اسود (کرپ)
  • طرح
    ساده
  • جزئیات
    - چادر مشکی مدل صدفی
  • نگهداری
    مجاز به شستن با ماشین لباسشویی با درجه حرارت پایین ، کمتر از 30 درجه سانتی گراد
  • کشور تولید کننده
    ایران
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چادر قجری دیبا مدل 2131106-99

چادر قجری دیبا مدل 2131106-99

مشخصات کالاDiba 2131106-99 Ghajari Veil For Women

مشخصات

  • جنس
    حریر اسود (کرپ)
  • طرح
    ساده
  • جزئیات
    - چادر مشکی مدل قجری
  • نگهداری
    مجاز به شستن با ماشین لباسشویی با درجه حرارت پایین ، کمتر از 30 درجه سانتی گراد
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چادر عربی اصیل بند دار ندا آذریان مدل 023

چادر عربی اصیل بند دار ندا آذریان مدل 023

مشخصات کالا

مشخصات

  • طرح
    ساده
  • جزئیات
    - ندا
  • - عربی اصیل
  • - جلو باز
  • - قابلیت شست و شو با ماشین لباسشویی
  • - دارای کش برای سهولت در استفاده
  • - نوار دوزی دور آستین
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چادر اماراتی کرپ حریرالاسود شهر حجاب مدل 8026

چادر اماراتی کرپ حریرالاسود شهر حجاب مدل 8026

مشخصات کالا

مشخصات

  • جنس
    حریر اسود (کرپ) , کرپ
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چادر دانشجویی شهر حجاب مدل مچدار کرپ حریرالاسود کد 8027

چادر دانشجویی شهر حجاب مدل مچدار کرپ حریرالاسود کد 8027

مشخصات کالا

مشخصات

  • جنس
    حریر اسود (کرپ) , کرپ
  • طرح
    ساده
  • جزئیات
    چادر دانشجویی مچ دار حریرالاسود
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چادر دانشجویی مدل MA-HES090-UN.SAT.BAR-ME

چادر دانشجویی مدل MA-HES090-UN.SAT.BAR-ME

مشخصات کالا

مشخصات

  • جنس
    ساتن
  • طرح
    نگین دار
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چادر نماز مدل رنگی 6974

چادر نماز مدل رنگی 6974

مشخصات کالا

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • طرح
    طرح‌دار
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چادر دانشجویی حجاب فاطمی مدل جلوه کد Har 1092

چادر دانشجویی حجاب فاطمی مدل جلوه کد Har 1092

مشخصات کالا

مشخصات

  • جنس
    کرپ حریر
  • طرح
    ساده
  • توضیحات جنس
    کرپناز ایرانی شرکت نساجی شهرکرد
  • نگهداری
    شستشو با آب سرد و بدون استفاده از مواد شوینده آنزیم دار و خشک کردن در برابر نور غیر مستقیم خورشید
  • محصولات اصلی برند حجاب فاطمی در بسته بندی مخصوص با نشان برند حجاب فاطمی ارائه می گردد .
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • کشور تولید کننده
    ایران
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چادر شالدار دیبا مدل 2131108-99

چادر شالدار دیبا مدل 2131108-99

مشخصات کالاDiba 2131108-99 Shaldar Veil For Women

مشخصات

  • جنس
    حریر اسود (کرپ)
  • طرح
    ساده
  • جزئیات
    - چادر مشکی مدل شالدار کوتاه
  • نگهداری
    مجاز به شستن با ماشین لباسشویی با درجه حرارت پایین ، کمتر از 30 درجه سانتی گراد
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چادر لبنانی دیبا مدل 2131105-99

چادر لبنانی دیبا مدل 2131105-99

مشخصات کالاDiba 2131105-99 Lebanese Veil For Women

مشخصات

  • جنس
    حریر اسود (کرپ)
  • طرح
    ساده
  • جزئیات
    - چادر مشکی مدل لبنانی
  • نگهداری
    مجاز به شستن با ماشین لباسشویی با درجه حرارت پایین ، کمتر از 30 درجه سانتی گراد
  • کشور تولید کننده
    ایران
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چادر بیروتی حجاب فاطمی مدل ira 1063

چادر بیروتی حجاب فاطمی مدل ira 1063

مشخصات کالا

مشخصات

  • جنس
    کرپ حریر
  • طرح
    ساده
  • توضیحات جنس
    کرپناز ایرانی نساجی حجاب شهرکرد
  • نگهداری
    شستشو با آب سرد و بدون استفاده از مواد شوینده آنزیم دار و خشک کردن در برابر نور غیر مستقیم خورشید
  • در مدل جدید به قسمت خروجی دست ها از چادر مچ افزوده شده تا نیاز به استفاده از ساق دست نباشد
  • کد کالای محصول
    ira 1063
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • کشور تولید کننده
    ایران
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چادر اماراتی مدل 1070

چادر اماراتی مدل 1070

مشخصات کالا

مشخصات

  • جنس
    ابریشم
  • طرح
    طرح‌دار
  • توضیحات جنس
    سرمه درجه یک
  • کار دست
  • جزئیات
    روی این چادر سرمه دوزی انجام شده که یک کار بسیار خاض و شیک را برای شما به وجود اورده.این کار مجلسی و بسیار چشمگیر و شیک میباشد.تمام سرمه دوزی ها کار دست میباشد که بسیار محکم و مقاوم است.
  • نگهداری
    توصیه میشود در صورت استفاده از کفش پاشنه دار یک سایز بلند تر از قد خود سفارش دهید.
  • کد کالای محصول
    1070
  • کشور تولید کننده
    ایران
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چادر عربی کد 304

چادر عربی کد 304

مشخصات کالا

مشخصات

  • جنس
    حریر اسود (کرپ)
  • طرح
    ساده
  • توضیحات جنس
    جنس چادر حریرالسود پریسیما است که جزو بهترین اجناس موجود است. کاملا ایرانی است نه پرز میگیرد نه خاک میگیرد و نه چروک میشود.
  • نگهداری
    برای دوام بیشتر این چادر میتوان برای بار نخست آن را با آب و نمک بشورید. و در بار های بعدی آن را با مواد شوینده و آب ولرم بشورید. کاملا هم اتو پذیر است.
  • کد کالای محصول
    304
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چادر دانشجویی کد 007

چادر دانشجویی کد 007

مشخصات کالا

مشخصات

  • جنس
    حریر اسود (کرپ)
  • طرح
    ساده
  • توضیحات جنس
    کرپ حریر اسود پریسیما
  • نگهداری
    شستشو با ماشین و دستی با شامپو و اب ولرم و برای بار اول با آب و نمک برای دوام بیشتر پارچه
  • کد کالای محصول
    007
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چادر نماز مدل sj02

چادر نماز مدل sj02

مشخصات کالا

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • طرح
    طرح‌دار
  • جزئیات
    بدون نیاز به استفاده از مقنعه
  • جنس ضخیم
  • قد کاملا بلند
  • رنگ ثابت
  • بدون آبرفت
  • پوشش کاملا اسلامی
  • قواره آزاد و بلند
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چادر صدفی ندا  حجاب حدیث کد 117

چادر صدفی ندا حجاب حدیث کد 117

مشخصات کالاچادر صدفی ندا حجاب حدیث کد 117

مشخصات

  • جنس
    کن کن
  • جزئیات
    جنس کن کن ندا المیرا
  • مدل صدفی
  • طرح ساده
  • نقاب قابل تنظیم
  • مچ دار
  • پارچه با تراکم بالا
  • قابل شست و شو با ماشین لباسشویی
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چادر حجاب فاطمی مدل اسرا کد Har 1047

چادر حجاب فاطمی مدل اسرا کد Har 1047

مشخصات کالا

مشخصات

  • جنس
    حریر اسود (کرپ)
  • طرح
    ساده
  • توضیحات جنس
    کرپ حریر اسود کره ای شرکت YT با مارک شمس المدینه
  • نگهداری
    شستشو با آب سرد و بدون استفاده از مواد شوینده آنزیم دار و خشک کردن در برابر نور غیر مستقیم خورشید
  • محصولات اصلی برند حجاب فاطمی در بسته بندی مخصوص با نشان برند حجاب فاطمی ارائه می گردد.
  • کشور تولید کننده
    ایران
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
عبا پرنسسی حریرالسود حجاب حدیث کد 145

عبا پرنسسی حریرالسود حجاب حدیث کد 145

مشخصات کالا

مشخصات

  • جنس
    حریر اسود (کرپ)
  • جزئیات
    عبا پرنسسی حریرالسود
  • طرح آستین جدید
  • انتخاب اول بانوان برای شرکت در مجالس و‌مهمانی
  • آستین ۵ سانتی و به طول ۳۰ سانت
  • سنگ دوزی بسیار ظریف و زیبا
  • این پارچه یکی از بهترین جنس های کرپ(سوپر رویال حریرالاسود)
  • پارچه ای کاملا مات،سبک، نرم و لَخت
  • این پارچه تحت هیچ شرایطی چروک نمیگردد و درصد نخکش شدن آن صفر میباشد. 
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چادر ایرانی حجاب فاطمی کد KaN89

چادر ایرانی حجاب فاطمی کد KaN89

مشخصات کالا

مشخصات

  • جنس
    کن کن , ابریشم
  • طرح
    ساده
  • نگهداری
    دقت بفرمائید محصولات اصلی برند حجاب فاطمی دارای بسته بندی مخصوص برند حجاب فاطمی همراه با کارتکس حجاب فاطمی و تگ دوخته شده با لوگو حجاب فاطمی در داخل محصول می باشد
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چادر جده نیکزاد کد kris0099

چادر جده نیکزاد کد kris0099

مشخصات کالا

مشخصات

  • جنس
    کرپ کریستال
  • طرح
    ساده
  • توضیحات جنس
    پارچه بکار گرفته شده برای این مدل کرپ سوپر کریستال تایتانیک می باشد
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • کشور تولید کننده
    ایران
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چادر کمری حسنا کرپ حریرالاسود شهر حجاب مدل 8053

چادر کمری حسنا کرپ حریرالاسود شهر حجاب مدل 8053

مشخصات کالا

مشخصات

  • جنس
    حریر اسود (کرپ) , کرپ
  • جزئیات
    چادر کمری حسنا کرپ حریرالاسود شهر حجاب
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چادر ملی دیبا مدل 2131107-99

چادر ملی دیبا مدل 2131107-99

مشخصات کالاDiba 2131107-99 National Veil For Women

مشخصات

  • جنس
    حریر اسود (کرپ)
  • طرح
    ساده
  • جزئیات
    - چادر مشکی مدل ملی
  • نگهداری
    مجاز به شستن با ماشین لباسشویی با درجه حرارت پایین ، کمتر از 30 درجه سانتی گراد
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چادر عربی حجاب فاطمی کد Har 1031

چادر عربی حجاب فاطمی کد Har 1031

مشخصات کالا

مشخصات

  • جنس
    حریر اسود (کرپ)
  • طرح
    ساده
  • توضیحات جنس
    کرپ حریر اسود کره ای شرکت YT با مارک شمس المدینه
  • نگهداری
    شستشو با آب سرد و بدون استفاده از مواد شوینده آنزیم دار و خشک کردن در برابر نور غیر مستقیم خورشید
  • محصولات اصلی برند حجاب فاطمی در بسته بندی مخصوص با نشان برند حجاب فاطمی ارائه می گردد .
  • کشور تولید کننده
    ایران
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چادر نماز مدل سنتی فلامنت

چادر نماز مدل سنتی فلامنت

مشخصات کالا

مشخصات

  • جنس
    فلامنت
  • طرح
    طرح‌دار
  • توضیحات جنس
    جنس پلاستیک
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چادر جلابیب حجاب فاطمی مدل زینت کد Ira  1062

چادر جلابیب حجاب فاطمی مدل زینت کد Ira 1062

مشخصات کالا

مشخصات

  • جنس
    کرپ حریر
  • طرح
    ساده
  • توضیحات جنس
    کرپناز ایرانی شرکت نساجی شهرکرد با مارک الگانس
  • نگهداری
    شستشو با آب سرد و بدون استفاده از مواد شوینده آنزیم دار و خشک کردن در برابر نور غیر مستقیم خورشید
  • محصولات اصلی برند حجاب فاطمی در بسته بندی مخصوص با نشان برند حجاب فاطمی ارائه می گردد .
  • کد کالای محصول
    Ira 1062
  • کشور تولید کننده
    ایران
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چادر دانشجویی مچدار کرپ کن کن ژرژت شهر حجاب مدل 8050

چادر دانشجویی مچدار کرپ کن کن ژرژت شهر حجاب مدل 8050

مشخصات کالا

مشخصات

  • جنس
    کن کن
  • جزئیات
    چادر دانشجویی مچدار کرپ کن کن شهر حجاب
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چادر کمری حسنا کرپ کن کن ژرژت شهر حجاب مدل 8046

چادر کمری حسنا کرپ کن کن ژرژت شهر حجاب مدل 8046

مشخصات کالا

مشخصات

  • جنس
    کن کن
  • جزئیات
    چادر کمری حسنا کرپ کن کن ژرژت شهر حجاب
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چادر عربی حجاب فاطمی مدل جده کد JOR 1045

چادر عربی حجاب فاطمی مدل جده کد JOR 1045

مشخصات کالا

مشخصات

  • جنس
    کن کن , تریزا
  • طرح
    ساده
  • نگهداری
    محصولات اصل حجاب فاطمی دارای بسته بندی و لیبل مخصوص می باشد
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چادر نماز مدل کیسه ای کد 006

چادر نماز مدل کیسه ای کد 006

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • طرح
    طرح‌دار
  • جزئیات
    زمینه یاسی و طوسی ملایم ،باگلهای دسته ای کمی درشت بارنگ یاسی وسایه روشن ،برگهای باریک طوسی کمرنگ باسایه پررنگ
  • نگهداری
    شستشو با ابسرد
  • کد کالای محصول
    چادر ستیا طرح یاس 006
  • کشور تولید کننده
    ایران
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چادر ایرانی مدل  2010

چادر ایرانی مدل 2010

مشخصات کالا

مشخصات

  • جنس
    کرپ
  • طرح
    طرح‌دار
  • توضیحات جنس
    سنگینی این چادر به علت گلدوزی ها و نگین های کارشده روی آن می باشد و اذیت کننده نیست
  • جزئیات
    روی کل یان چادر سنتی گلدوزی های خاص و منحصر به فردی زده شده که روی این گلدوزی ها نگین نیز کار شده که چادر را به یک چادر مجلسی جذاب تبدیل کرده است. گلدوزی ها ونگین های این چادر بسیار مقاوم می باشد.
  • نگهداری
    توصیه می شود در صورت استفاده از کفش پاشنه دار یک سایز بلند تر از قد خود سفارش دهید
  • کد کالای محصول
    2010
  • کشور تولید کننده
    ایران
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چادر نماز مدل رنگی

چادر نماز مدل رنگی

مشخصات کالا

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • طرح
    طرح‌دار
  • کشور تولید کننده
    ایران
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چادر نماز مدل ملی ATNA

چادر نماز مدل ملی ATNA

مشخصات کالا

مشخصات

  • جنس
    الیاف مصنوعی , تترون
  • طرح
    طرح‌دار
  • جزئیات
    طرح پارچه آتریسا نارنجی
  • نگهداری
    با آب ولرم شسته شود
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چادر ملی شهر حجاب مدل کرپ حریرالاسود کد 8028

چادر ملی شهر حجاب مدل کرپ حریرالاسود کد 8028

مشخصات کالا

مشخصات

  • جنس
    حریر اسود (کرپ) , کرپ
  • طرح
    ساده
  • جزئیات
    چادر ملی اداری حریرالاسود شهر حجاب
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چادر نماز مدل آستین دار سوپرسافت

چادر نماز مدل آستین دار سوپرسافت

مشخصات کالا

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • طرح
    طرح‌دار
  • توضیحات جنس
    بسیار شبیه پارچه نخی می باشد
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چادر جده حجاب فاطمی  کد Kri 1042

چادر جده حجاب فاطمی  کد Kri 1042

مشخصات کالا

مشخصات

  • جنس
    تریزا , کرپ حریر
  • طرح
    ساده
  • توضیحات جنس
    کریستال کره ای شرکت ELF با مارک تایتانیک
  • نگهداری
    شستشو با آب سرد و بدون استفاده از مواد شوینده آنزیم دار و خشک کردن در برابر نور غیر مستقیم خورشید
  • محصول اصل برند حجاب فاطمی در بسته بندی مخصوص با نشان برند حجاب فاطمی ارائه می گردد
  • کد کالای محصول
  • کشور تولید کننده
    ایران
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چادر عبایی شهر حجاب مدل جده کرپ کریستال کد 8002

چادر عبایی شهر حجاب مدل جده کرپ کریستال کد 8002

مشخصات کالا

مشخصات

  • جنس
    کرپ , کرپ کریستال
  • طرح
    ساده
  • جزئیات
    چادر جده عبایی عربی اصیل کرپ کریستال شهر حجاب
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چادر نماز مدل الهام

چادر نماز مدل الهام

مشخصات کالا

مشخصات

  • جنس
    الیاف مصنوعی , تترون
  • طرح
    طرح‌دار
  • جزئیات
    این چادر با پارچه طرح الهام آبی تقدیمتون میشه
  • نگهداری
    با آب ولرم شسته شود
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چادر نماز مدل سنتی گندم

چادر نماز مدل سنتی گندم

مشخصات کالا

مشخصات

  • جنس
    تترون
  • طرح
    طرح‌دار
  • توضیحات جنس
    تترون نخ تولید کارخانه بروجرد
  • جزئیات
    طرح گندم زمینه سفید و گل نارنجی
  • نگهداری
    با اب ولرم شسته شود
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چادر کمری قجری کرپ کریستال شهر حجاب مدل 8012

چادر کمری قجری کرپ کریستال شهر حجاب مدل 8012

مشخصات کالا

مشخصات

  • جنس
    کرپ , کرپ کریستال
  • جزئیات
    چادر کمری قجری کرپ کریستال شهر حجاب
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چادر لبنانی شهر حجاب مدل صدفی کرپ کریستال کد 8010

چادر لبنانی شهر حجاب مدل صدفی کرپ کریستال کد 8010

مشخصات کالا

مشخصات

  • جنس
    کرپ , کرپ کریستال
  • طرح
    ساده
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چادر عربی حجاب فاطمی مدل جده کد VIP.ir 125

چادر عربی حجاب فاطمی مدل جده کد VIP.ir 125

مشخصات کالا

مشخصات

  • جنس
    حریر اسود (کرپ) , کرپ
  • طرح
    ساده
  • توضیحات جنس
    این چادر از پارچه کرپنازحریر الاسود کیمیای ایرانی تولید و تقدیم میگردد که در ذیل توضیح مختصری در مورد کیفیت پارچه ارائه میشود: پارچه کرپ نازحریر الاسود استفاده شده در مجموعه ی حجاب فاطمی از شرکت حجاب شهرکرد با مارک کیمیا است . و انحصارا جهت تولید محصولات ما تهیه و تولید می گردد تار و پود این پارچه با تراکم 600 می باشد و پارچه ای بسیار سبک وزن و در عین حال مشکی و ضخیم هست ‏.‏ این پارچه با تضمین ثبات رنگ ضد پرز و چروک بوده و از الیاف نانو می باشد . و گارانتی صد در صد حجاب فاطمی را به همراه دارد
  • جزئیات
    کلیه محصولات حجاب فاطمی اصل دارای بسته بندی ؛ لیبل و مارک دوخته شده به محصول می باشد .
  • نگهداری
    شستشو با آب سرد و بدون استفاده از مواد شوینده آنزیم دار و خشک کردن در برابر نور غیر مستقیم خورشید
  • محصولات اصلی برند حجاب فاطمی در بسته بندی مخصوص با نشان برند حجاب فاطمی ارائه می گردد .
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • کشور تولید کننده
    ایران
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چادر جده عبایی حریرالاسود شهر حجاب مدل 8044

چادر جده عبایی حریرالاسود شهر حجاب مدل 8044

مشخصات کالا

مشخصات

  • جنس
    حریر اسود (کرپ) , کرپ
  • جزئیات
    چادر جده عبایی حریراسود شهر حجاب
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چادر نماز مدل طلاکوب کد t24

چادر نماز مدل طلاکوب کد t24

مشخصات کالا

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • طرح
    طرح‌دار
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چادر سنتی ایرانی کرپ کریستال شهر حجاب مدل 8007

چادر سنتی ایرانی کرپ کریستال شهر حجاب مدل 8007

مشخصات کالا

مشخصات

  • جنس
    کرپ , کرپ کریستال
  • جزئیات
    چادر سنتی ایرانی کرپ کریستال شهر حجاب
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چادر حجاب جلابیب کرپ کن کن ژرژت شهر حجاب مدل 8047

چادر حجاب جلابیب کرپ کن کن ژرژت شهر حجاب مدل 8047

مشخصات کالا

مشخصات

  • جنس
    کن کن
  • جزئیات
    چادر حجاب جلابیب کرپ کن کن ژرژت شهر حجاب
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چادر نماز مدل ATAB

چادر نماز مدل ATAB

مشخصات کالا

مشخصات

  • جنس
    الیاف مصنوعی , تترون
  • طرح
    طرح‌دار
  • جزئیات
    طرح پارچه آتریسا آبی هست
  • نگهداری
    با آب ولرم شسته شود
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چادر نماز مدل گلدار t2

چادر نماز مدل گلدار t2

مشخصات کالا

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • طرح
    طرح‌دار
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چادر لبنانی حجاب فاطمی مدل صدف کد Har 1051

چادر لبنانی حجاب فاطمی مدل صدف کد Har 1051

مشخصات کالا

مشخصات

  • جنس
    حریر اسود (کرپ)
  • طرح
    ساده
  • توضیحات جنس
    کرپ حریر اسود کره ای شرکت YT
  • نگهداری
    شستشو با آب سرد و بدون استفاده از مواد شوینده آنزیم دار و خشک کردن در برابر نور غیر مستقیم خورشید
  • محصولات اصلی برند حجاب فاطمی در بسته بندی مخصوص با نشان برند حجاب فاطمی ارائه می گردد .
  • کد کالای محصول
    Har 1051
  • کشور تولید کننده
    ایران
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چادر نماز مدل ATBN

چادر نماز مدل ATBN

مشخصات کالا

مشخصات

  • جنس
    الیاف مصنوعی , تترون
  • طرح
    طرح‌دار
  • جزئیات
    طرح پارچه آتریسا بنفش هست
  • نگهداری
    با آب ولرم شسته شود
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چادر دانشجویی حجاب فاطمی کد Ira 1022

چادر دانشجویی حجاب فاطمی کد Ira 1022

مشخصات کالا

مشخصات

  • جنس
    کرپ حریر
  • طرح
    ساده
  • توضیحات جنس
    کرپناز الگانس ایرانی
  • نگهداری
    شستشو با آب سرد و بدون استفاده از مواد شوینده آنزیم دار و خشک کردن در برابر غیر مستقیم نور خورشید
  • کد کالای محصول
    ira 1022
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • کشور تولید کننده
    ایران
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چادر عربی حجاب فاطمی مدل بیروتی کد VIP.ir 274

چادر عربی حجاب فاطمی مدل بیروتی کد VIP.ir 274

مشخصات کالا

مشخصات

  • جنس
    حریر اسود (کرپ) , کرپ
  • طرح
    ساده
  • توضیحات جنس
    این چادر از پارچه کرپنازحریر الاسود کیمیای ایرانی تولید و تقدیم میگردد که در ذیل توضیح مختصری در مورد کیفیت پارچه ارائه میشود: پارچه کرپ نازحریر الاسود استفاده شده در مجموعه ی حجاب فاطمی از شرکت حجاب شهرکرد با مارک کیمیا است . و انحصارا جهت تولید محصولات ما تهیه و تولید می گردد تار و پود این پارچه با تراکم 600 می باشد و پارچه ای بسیار سبک وزن و در عین حال مشکی و ضخیم هست ‏.‏ این پارچه با تضمین ثبات رنگ ضد پرز و چروک بوده و از الیاف نانو می باشد . و گارانتی صد در صد حجاب فاطمی را به همراه دارد
  • جزئیات
    کلیه محصولات حجاب فاطمی اصل دارای بسته بندی ؛ لیبل و مارک دوخته شده به محصول می باشد .
  • نگهداری
    شستشو با آب سرد و بدون استفاده از مواد شوینده آنزیم دار و خشک کردن در برابر نور غیر مستقیم خورشید
  • محصولات اصلی برند حجاب فاطمی در بسته بندی مخصوص با نشان برند حجاب فاطمی ارائه می گردد .
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • کشور تولید کننده
    ایران
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چادر حجاب فاطمی مدل اسرا کد Kan 1048

چادر حجاب فاطمی مدل اسرا کد Kan 1048

مشخصات کالا

مشخصات

  • جنس
    کن کن
  • طرح
    ساده
  • توضیحات جنس
    کرپ کن کن کره ای شرکت YYT با مارک مازراتی
  • نگهداری
    شستشو با آب سرد و بدون استفاده از مواد شوینده آنزیم دار و خشک کردن در برابر نور غیر مستقیم خورشید
  • محصول اصل برند حجاب فاطمی در بسته بندی مخصوص با نشان برند حجاب فاطمی ارائه می گردد
  • کد کالای محصول
    kan1048
  • کشور تولید کننده
    ایران
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چادر خبرنگاری حریرالاسود حجاب حدیث کد 125

چادر خبرنگاری حریرالاسود حجاب حدیث کد 125

مشخصات کالاچادر خبرنگاری حریرالاسود حجاب حدیث کد 125

مشخصات

  • جنس
    حریر اسود (کرپ)
  • جزئیات
    جنس سوپر رویال حریرالاسود
  • مدل خبرنگاری
  • مچ دار
  • پارچه با تراکم بالا
  • قابل شست و شو با ماشین لباسشویی
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چادر بیروتی حجاب فاطمی مدل Har 1161

چادر بیروتی حجاب فاطمی مدل Har 1161

مشخصات کالا

مشخصات

  • جنس
    حریر اسود (کرپ)
  • طرح
    ساده
  • توضیحات جنس
    کرپ حریر اسود کره ای YYT
  • نگهداری
    شستشو با آب سرد و بدون استفاده از مواد شوینده آنزیم دار و خشک کردن در برابر نور غیر مستقیم خورشید
  • در مدل جدید به قسمت خروجی دست ها از چادر مچ افزوده شده تا نیاز به استفاده از ساق دست نباشد
  • کشور تولید کننده
    ایران
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چادر حجاب فاطمی مدل سما کد Kan 1049

چادر حجاب فاطمی مدل سما کد Kan 1049

مشخصات کالا

مشخصات

  • جنس
    کن کن , تریزا
  • طرح
    ساده , طرح‌دار
  • توضیحات جنس
    کرپ کن کن کره ای شرکت YYT با مارک مازراتی
  • نگهداری
    شستشو با آب سرد و بدون استفاده از مواد شوینده آنزیم دار و خشک کردن در برابر نور غیر مستقیم خورشید
  • محصول اصل برند حجاب فاطمی در بسته بندی مخصوص با نشان برند حجاب فاطمی ارائه می گردد
  • کد کالای محصول
    Kan 1049
  • کشور تولید کننده
    ایران
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چادر دانشجویی حجاب فاطمی مدل جلوه  کد Har 1091

چادر دانشجویی حجاب فاطمی مدل جلوه کد Har 1091

مشخصات کالا

مشخصات

  • جنس
    حریر اسود (کرپ)
  • طرح
    ساده
  • توضیحات جنس
    کرپ حریر اسود کره ای شرکت YT
  • نگهداری
    شستشو با آب سرد و بدون استفاده از مواد شوینده آنزیم دار و خشک کردن در برابر نور غیر مستقیم خورشید
  • محصولات اصلی برند حجاب فاطمی در بسته بندی مخصوص با نشان برند حجاب فاطمی ارائه می گردد .
  • کشور تولید کننده
    ایران
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چادر حجاب جلابیب کرپ حریرالاسود شهر حجاب مدل 8070

چادر حجاب جلابیب کرپ حریرالاسود شهر حجاب مدل 8070

مشخصات کالا

مشخصات

  • جنس
    حریر اسود (کرپ) , کرپ
  • جزئیات
    چادر حجاب جلابیب کرپ حریرالاسود شهر حجاب
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چادر اماراتی مدل 1060

چادر اماراتی مدل 1060

مشخصات کالا

مشخصات

  • جنس
    ابریشم
  • طرح
    طرح‌دار
  • توضیحات جنس
    سرمه درجه یک
  • کار دست
  • جزئیات
    روی این چادر سرمه دوزی انجام شده که یک کار بسیار خاض و شیک را برای شما به وجود اورده.این کار مجلسی و بسیار چشمگیر و شیک میباشد.تمام سرمه دوزی ها کار دست میباشد که بسیار محکم و مقاوم است.
  • نگهداری
    توصیه میشود در صورت استفاده از کفش پاشنه دار یک سایز بلند تر از قد خود سفارش دهید.
  • کد کالای محصول
    1060
  • کشور تولید کننده
    ایران
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چادر دانشجویی نیکزاد مدل کن کن ساده کد 1507

چادر دانشجویی نیکزاد مدل کن کن ساده کد 1507

مشخصات کالا

مشخصات

  • جنس
    کن کن
  • طرح
    ساده
  • توضیحات جنس
    جنس پارچه استفاده شده در این چادر، کن کن می باشد. پارچه کن کن بسیار سبک و لطیف بوده و جزء پارچه های براق محسوب می شود. براق بودن این پارچه شبیه براق بودن پارچه ساتن نیست بلکه مات تر از پارچه ساتن می باشد. این پارچه به دلیل زیبایی و ظرافت خاص خود مناسب مجالس بوده و جزء پارچه های جذاب و زیبا می باشد. علاوه بر دوام بسیار بالای این پارچه، رنگ مشکی آن نیز به بوری نمی زند و تار و پود پارچه از طریق چشم کاملا مشخص است.
  • جزئیات
    چادر دانشجویی یکی دیگر از محصولات نیکزاد است که کاملا شبیه به چادر ساده ی ایرانی است. تفاوت این چادر با چادر ساده ی ایرانی این است که برای بیرون آوردن دست ها شکاف هایی در نظر گرفته شده که بانوان می توانند بدون به هم زدن فرم چادر به راحتی از دو دست خود برای انجام کارهایی از قبیل حمل کیف و یا گرفتن درست کودک استفاده می شود.
  • نگهداری
    - برای شستشو از شامپو استفاده کنید، زیرا شستن چادر با مواد شوینده باعث رفتن رنگ تیره و بور شدن آن می‌شود.
  • - چادر را به‌خوبی آب بکشید، زیرا باقی ماندن کَف باعث سفیدک زدن چادر می‌شود.
  • - برای ثبات رنگ و حفظ کیفیت چادر، همیشه آن را با آب سرد بشورید.
  • - تا حد امکان چادر را با دست بشورید؛ در غیر این صورت زمان شستشوی ماشین لباس‌شویی را در پایین‌ترین زمان و حرارت آب را در کمترین دما تنظیم کنید.
  • - چادر مشکی را هرگز با بخار اتو خشک نکنید؛ بلکه آن را در سایه بیندازید تا خشک شود.
  • - برای اتو کردن چادر بین اتو و چادر یک پارچه نخی مشکی قرار دهید تا چادر برق نیفتد.
  • کد کالای محصول
    1507
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چادر قجری نیکزاد مدل حسنا کرپ حریر کد 1801

چادر قجری نیکزاد مدل حسنا کرپ حریر کد 1801

مشخصات کالا

مشخصات

  • جنس
    حریر اسود (کرپ) , کرپ , کرپ حریر
  • طرح
    ساده
  • توضیحات جنس
    جنس پارچه استفاده شده در این چادر، کرپ (حریر الاسود) می باشد. کرپ پارچه ای است که با اصطلاح حریر الاسود نیز ممکن است شناخته شود. پارچه کرپ از انواع پارچه های چادری است که دارای ویژگی های مختلف و مهمی است. این پارچه چروک نشده و خاک و پرز به خود نمی‌گیرد. علاوه بر دوام بسیار بالای این پارچه، رنگ مشکی آن نیز به بوری نمی زند و تار و پود پارچه از طریق چشم کاملا مشخص است.
  • جزئیات
    چادر حسنا یکی دیگر از محصولات نیکزاد است که در دسته چادرهای کمری یا قجری است. این مدل چادر برگرفته از چادر کمری یا همان قاجاری می باشد که به واسطه تفاوت هایی از قبیل شباهت زیاد آن به چادر ایرانی، اندامی تر بوده و داشتن دستک های هلالی و زیبا، خواسته های بسیاری از بانوان محترم را فراهم می سازد.
  • نگهداری
    - برای شستشو از شامپو استفاده کنید، زیرا شستن چادر با مواد شوینده باعث رفتن رنگ تیره و بور شدن آن می‌شود.
  • - چادر را به‌خوبی آب بکشید، زیرا باقی ماندن کَف باعث سفیدک زدن چادر می‌شود.
  • - برای ثبات رنگ و حفظ کیفیت چادر، همیشه آن را با آب سرد بشورید.
  • - تا حد امکان چادر را با دست بشورید؛ در غیر این صورت زمان شستشوی ماشین لباس‌شویی را در پایین‌ترین زمان و حرارت آب را در کمترین دما تنظیم کنید.
  • - چادر مشکی را هرگز با بخار اتو خشک نکنید؛ بلکه آن را در سایه بیندازید تا خشک شود.
  • - برای اتو کردن چادر بین اتو و چادر یک پارچه نخی مشکی قرار دهید تا چادر برق نیفتد.
  • کد کالای محصول
    1801
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چادر دانشجویی سنگدوزی حجاب حدیث کد 121

چادر دانشجویی سنگدوزی حجاب حدیث کد 121

مشخصات کالاچادر دانشجویی سنگدوزی حجاب حدیث کد 121

مشخصات

  • جنس
    کن کن
  • جزئیات
    جنس سوپر کن کن مروارید(ژرژت)
  • مدل دانشجویی
  • سنگ دوزی شده
  • طرح ساده
  • پارچه با تراکم بالا
  • قابل شست و شو با ماشین لباسشویی
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چادر حجاب فاطمی کد Kri 1151

چادر حجاب فاطمی کد Kri 1151

مشخصات کالا

مشخصات

  • جنس
    تریزا , کرپ حریر
  • طرح
    ساده
  • توضیحات جنس
    کریستال کره ای شرکت ELF با مارک تایتانیک
  • نگهداری
    شستشو با آب سرد و بدون استفاده از مواد شوینده آنزیم دار و خشک کردن در برابر نور غیر مستقیم خورشید
  • محصول اصل برند حجاب فاطمی در بسته بندی مخصوص با نشان برند حجاب فاطمی ارائه می گردد
  • کد کالای محصول
    1151
  • کشور تولید کننده
    ایران
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چادر دانشجویی نیکزاد کد kpsnd0802

چادر دانشجویی نیکزاد کد kpsnd0802

مشخصات کالا

مشخصات

  • جنس
    ابریشم , کرپ
  • طرح
    ساده
  • توضیحات جنس
    پارچه بکار رفته در این مدل کرپ سوپر سهند درجه یک کره ای می باشد
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • کشور تولید کننده
    ایران
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چادر اماراتی مدل 1080

چادر اماراتی مدل 1080

مشخصات کالا

مشخصات

  • جنس
    ابریشم
  • طرح
    طرح‌دار
  • جزئیات
    زیر آستین های این چادر گیپور مشکی شیکی کار شده. زیر گیپور پارچه دیگری وجود ندارد. روی گیپور مروارید های تراش داده شده دودی رنگ ریزی دوخته شده که جذابیت فوق العاده ای به این چادر بخشیده.
  • این گیپور روی دست و ادامه در زیر دست به صورت مثلث می باشد.این مروارید های تراش داده به علت دست دوز بودن محکم است و به راحتی از گیپور جدا نمی شود.
  • نگهداری
    توصیه می شود در صورت استفاده از کفش پاشنه دار یک سایز بلند تر از قد خود سفارش دهید.
  • کد کالای محصول
    1080
  • کشور تولید کننده
    ایران
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چادر شالدار دیبا مدل 2131110-99

چادر شالدار دیبا مدل 2131110-99

مشخصات کالاDiba 2131110-99 Shaldar Veil For Women

مشخصات

  • جنس
    حریر اسود (کرپ)
  • طرح
    ساده
  • جزئیات
    - چادر مشکی مدل شالدار بلند
  • نگهداری
    مجاز به شستن با ماشین لباسشویی با درجه حرارت پایین ، کمتر از 30 درجه سانتی گراد
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چادر دانشجویی حریرالاسود حجاب حدیث کد 120

چادر دانشجویی حریرالاسود حجاب حدیث کد 120

مشخصات کالاچادر دانشجویی حریرالاسود حجاب حدیث کد 120

مشخصات

  • جنس
    حریر اسود (کرپ)
  • جزئیات
    جنس سوپر رویال حریرالاسود
  • مدل دانشجویی
  • طرح ساده
  • پارچه با تراکم بالا
  • قابل شست و شو با ماشین لباسشویی
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چادر نماز مدل طرحدار کد t15

چادر نماز مدل طرحدار کد t15

مشخصات کالا

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • طرح
    طرح‌دار
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چادر اماراتی حجاب فاطمی کد Ira 1031

چادر اماراتی حجاب فاطمی کد Ira 1031

مشخصات کالا

مشخصات

  • جنس
    کرپ حریر
  • طرح
    ساده
  • توضیحات جنس
    کرپناز ایرانی شرکت نساجی شهرکرد با مارک الگانس
  • نگهداری
    شستشو با آب سرد و بدون استفاده از مواد شوینده آنزیم دار و خشک کردن در برابر نور غیر مستقیم خورشید
  • محصولات اصلی برند حجاب فاطمی در بسته بندی مخصوص با نشان برند حجاب فاطمی ارائه می گردد .
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • کشور تولید کننده
    ایران
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چادر ملی اداری کرپ کریستال شهر حجاب مدل 8003

چادر ملی اداری کرپ کریستال شهر حجاب مدل 8003

مشخصات کالا

مشخصات

  • جنس
    کرپ
  • جزئیات
    چادر ملی اداری کرپ کریستال شهر حجاب
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چادر نماز مدل گلدار کد t17

چادر نماز مدل گلدار کد t17

مشخصات کالا

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • طرح
    طرح‌دار
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چادر عبایی نیکزاد مدل کرپ حریر نگین دار کد 1310

چادر عبایی نیکزاد مدل کرپ حریر نگین دار کد 1310

مشخصات کالا

مشخصات

  • جنس
    حریر اسود (کرپ) , کرپ , کرپ حریر
  • طرح
    نگین دار
  • جزئیات
    چادر جده یکی دیگر از محصولات نیکزاد است که از اصيل ترين نوع چادر در ميان چادرهای عربی است و در میان عرب زبانان بسیار معروف است. در چادر جده پارچه ی زیادی به کار رفته شده و همین امر باعث عریض شدن این مدل می گردد و عرض زیاد آن پوشش کامل و راحتی را برای بانوان به همراه دارد. قسمت هایی از این چادر همانطور که در عکس مشخص است مقداری نگین کاری شده است که زیبایی این چادر رو چند برابر کرده است.
  • نگهداری
    - برای شستشو از شامپو استفاده کنید، زیرا شستن چادر با مواد شوینده باعث رفتن رنگ تیره و بور شدن آن می‌شود.
  • - چادر را به‌خوبی آب بکشید، زیرا باقی ماندن کَف باعث سفیدک زدن چادر می‌شود.
  • - برای ثبات رنگ و حفظ کیفیت چادر، همیشه آن را با آب سرد بشورید.
  • - تا حد امکان چادر را با دست بشورید؛ در غیر این صورت زمان شستشوی ماشین لباس‌شویی را در پایین‌ترین زمان و حرارت آب را در کمترین دما تنظیم کنید.
  • - چادر مشکی را هرگز با بخار اتو خشک نکنید؛ بلکه آن را در سایه بیندازید تا خشک شود.
  • - برای اتو کردن چادر بین اتو و چادر یک پارچه نخی مشکی قرار دهید تا چادر برق نیفتد.
  • کد کالای محصول
    1310
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چادر قجری حجاب فاطمی مدل حسنا کد kri 1071

چادر قجری حجاب فاطمی مدل حسنا کد kri 1071

مشخصات کالا

مشخصات

  • جنس
    تریزا , کرپ حریر
  • طرح
    ساده
  • توضیحات جنس
    کریستال کره ای شرکت ELF
  • نگهداری
    شستشو با آب سرد و بدون استفاده از مواد شوینده آنزیم دار و خشک کردن در برابر نور غیر مستقیم خورشید
  • محصولات اصلی برند حجاب فاطمی در بسته بندی مخصوص با نشان برند حجاب فاطمی ارائه می گردد .
  • کشور تولید کننده
    ایران
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چادر دانشجویی نیکزاد مدل کرپ حریر ساده کد 1501

چادر دانشجویی نیکزاد مدل کرپ حریر ساده کد 1501

مشخصات کالا

مشخصات

  • جنس
    حریر اسود (کرپ) , کرپ , کرپ حریر
  • طرح
    ساده
  • توضیحات جنس
    جنس پارچه استفاده شده در این چادر، کرپ (حریر الاسود) می باشد. کرپ پارچه ای است که با اصطلاح حریر الاسود نیز ممکن است شناخته شود. پارچه کرپ از انواع پارچه های چادری است که دارای ویژگی های مختلف و مهمی است. این پارچه چروک نشده و خاک و پرز به خود نمی‌گیرد. علاوه بر دوام بسیار بالای این پارچه، رنگ مشکی آن نیز به بوری نمی زند و تار و پود پارچه از طریق چشم کاملا مشخص است.
  • جزئیات
    چادر دانشجویی یکی دیگر از محصولات نیکزاد است که کاملا شبیه به چادر ساده ی ایرانی است. تفاوت این چادر با چادر ساده ی ایرانی این است که برای بیرون آوردن دست ها شکاف هایی در نظر گرفته شده که بانوان می توانند بدون به هم زدن فرم چادر به راحتی از دو دست خود برای انجام کارهایی از قبیل حمل کیف و یا گرفتن درست کودک استفاده می شود.
  • نگهداری
    - برای شستشو از شامپو استفاده کنید، زیرا شستن چادر با مواد شوینده باعث رفتن رنگ تیره و بور شدن آن می‌شود.
  • - چادر را به‌خوبی آب بکشید، زیرا باقی ماندن کَف باعث سفیدک زدن چادر می‌شود.
  • - برای ثبات رنگ و حفظ کیفیت چادر، همیشه آن را با آب سرد بشورید.
  • - تا حد امکان چادر را با دست بشورید؛ در غیر این صورت زمان شستشوی ماشین لباس‌شویی را در پایین‌ترین زمان و حرارت آب را در کمترین دما تنظیم کنید.
  • - چادر مشکی را هرگز با بخار اتو خشک نکنید؛ بلکه آن را در سایه بیندازید تا خشک شود.
  • - برای اتو کردن چادر بین اتو و چادر یک پارچه نخی مشکی قرار دهید تا چادر برق نیفتد.
  • کد کالای محصول
    1501
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چادر نماز مدل ATSO

چادر نماز مدل ATSO

مشخصات کالا

مشخصات

  • جنس
    الیاف مصنوعی , تترون
  • طرح
    طرح‌دار
  • جزئیات
    طرح پارچه آتریسا صورتی هست
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چادر نماز مدل ملی ELNA

چادر نماز مدل ملی ELNA

مشخصات کالا

مشخصات

  • جنس
    الیاف مصنوعی , تترون
  • طرح
    طرح‌دار
  • جزئیات
    طرح پارچه الهام نارنجی با گل های ریز نارنجی
  • نگهداری
    با آب ولرم شسته شود
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چادر سنتی ایرانی کن کن ژرژت شهر حجاب مدل 8018

چادر سنتی ایرانی کن کن ژرژت شهر حجاب مدل 8018

مشخصات کالا

مشخصات

  • جنس
    کن کن
  • جزئیات
    چادر سنتی ایرانی کرپ کن کن ژرژت شهر حجاب
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چادر اماراتی مدل شکوفه 1020

چادر اماراتی مدل شکوفه 1020

مشخصات کالا

مشخصات

  • جنس
    ابریشم
  • طرح
    طرح‌دار
  • جزئیات
    دور مچ چادر با شکوفه و سنگ کار شده و زیبایی خاصی به این چادر بخشیده این شکوفه و سنگ ها به علت دست دوز بودن محکم بوده و کنده نمیشود.
  • این طرح بسیار زیبا و سنگین بوده و مناسب برای مجلس و حتی استفاده روزمره میباشد.
  • نگهداری
    توصیه میشود اگر از کفش پاشنه دار استفاده میکنید یک سایز بزرگ تر از قد خود سفارش دهید.
  • کد کالای محصول
    1020
  • کشور تولید کننده
    ایران
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چادر عبایی مدل جده ندا نانو اماراتی

چادر عبایی مدل جده ندا نانو اماراتی

مشخصات کالا

مشخصات

  • جنس
    الیاف مصنوعی
  • طرح
    ساده
  • توضیحات جنس
    منی ندا اماراتی vip از تراکم بافت مناسب ،لختی و ریزش بالا و سبکی فوق العاده ای برخوردار هست و عزیزانی که این چادر را امتحان کردن کاملا رضایت داشتند
  • جزئیات
    پارچه ندا اماراتی vip. در دسته چادر های نیمه براق قرار میگیره که زیبایی و مجلسی بودن خاصی داره
  • نگهداری
    با دست و آب ملایم شسته بشه و در سایه خشک کنید،ترجیحا از شامپو برای شستشو استفاده کنید.
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چادر نماز مدل طرحدار کد t16

چادر نماز مدل طرحدار کد t16

مشخصات کالا

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • طرح
    طرح‌دار
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چادر لبنانی حجاب فاطمی مدل صدفی کد krj 1052

چادر لبنانی حجاب فاطمی مدل صدفی کد krj 1052

مشخصات کالا

مشخصات

  • جنس
    تریزا , کرپ حریر
  • طرح
    ساده
  • توضیحات جنس
    کریستال ژاپنی شرکت Salona
  • نگهداری
    شستشو با آب سرد و بدون استفاده از مواد شوینده آنزیم دار و خشک کردن در برابر نور غیر مستقیم خورشید
  • محصولات اصلی برند حجاب فاطمی در بسته بندی مخصوص با نشان برند حجاب فاطمی ارائه می گردد .
  • کد کالای محصول
    Krj 1052
  • کشور تولید کننده
    ایران
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چادر نماز مدل طلاکوب کد t34

چادر نماز مدل طلاکوب کد t34

مشخصات کالا

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • طرح
    طرح‌دار
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چادر عربی آستین دار  ندا حجاب حدیث کد 106

چادر عربی آستین دار ندا حجاب حدیث کد 106

مشخصات کالاچادر عربی آستین دار ندا حجاب حدیث کد 106

مشخصات

  • جنس
    کن کن
  • جزئیات
    جنس کن کن ندا المیرا
  • مدل عربی آستین دار
  • طرح ساده
  • آستین دار
  • پارچه با تراکم بالا
  • قابل شست و شو با ماشین لباسشویی
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چادر ملی ابریشم (کد 7021) حجاب آراسته

چادر ملی ابریشم (کد 7021) حجاب آراسته

مشخصات کالا

مشخصات

  • جنس
    کن کن
  • طرح
    ساده
  • توضیحات جنس
    ابریشم
  • نگهداری
    با آب ولرم و شامپو و یا شوینده های مخصوص چادر و همچنین به صورت دستی شستشو شود.
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چادر نماز مدل طلاکوب کد t29

چادر نماز مدل طلاکوب کد t29

مشخصات کالا

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • طرح
    طرح‌دار
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چادر اماراتی مدل 1030

چادر اماراتی مدل 1030

مشخصات کالا

مشخصات

  • جنس
    ابریشم
  • طرح
    طرح‌دار
  • جزئیات
    لب استین این چادر صاف نیست و به صورت دالبری گلدوزی شده و همین طرح باعث متمایز شدن این چادر نسبت به طرح بقیه چادر ها می شود.گلدوزی دور استین این مدل یکی از به روز ترین طرح های روی چادر میباشد ک بسیار پر طرفدار و شیک است.
  • کد کالای محصول
    1030
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • کشور تولید کننده
    ایران
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چادر دانشجویی  ندا حجاب حدیث کد 118

چادر دانشجویی ندا حجاب حدیث کد 118

مشخصات کالاچادر دانشجویی ندا حجاب حدیث کد 118

مشخصات

  • جنس
    کن کن
  • جزئیات
    جنس کن کن ندا المیرا
  • مدل دانشجویی
  • طرح ساده
  • پارچه با تراکم بالا
  • قابل شست و شو با ماشین لباسشویی
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چادر نماز مدل sj07

چادر نماز مدل sj07

مشخصات کالا

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • طرح
    طرح‌دار
  • توضیحات جنس
    جنس پارچه ضخیم و مقاوم از بهترین نوع در بازار
  • نخ و کمی پلاستیک برای مقاومت بیشتر
  • کشور تولید کننده
    ایران
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
چادر نماز مدل کیسه ای

چادر نماز مدل کیسه ای

مشخصات کالا

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • طرح
    طرح‌دار
  • توضیحات جنس
    جنس تترون (نخ) بسیار لطیف
  • بدون آب رفتگی و چروک
  • رنگ ثابت
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

1 × دو =