راهنمایی خرید 4 برند از بهترین همزن برقی و دستی باکیفیت ارزان

0
توجه (سایت کافه راهنما هیچگونه مسئولیتی درباره کیفیت کالاهای معرفی شده ندارد و فقط برای راحتی و مقایسه مشخصات و قیمت محصولات در انتخاب کاربران این مقاله را تولید کرده است) توضیحات کلی و راهنمایی درباره این مقاله در زیر
 

همزن برقی و دستی یک وسیله غیر ضروری برای مخلوط کردن انواع مواد غذایی در آشپزخانه به کار می رود. اگر دوست دارید به راحتی و با سرعت بالا مواد غذایی را به هم بزنید ، یکی از این مدل دستگاه های موجود در بازار را خرید کنید. در هنگام انتخاب اکثر افراد به دنبال مدل ارزان قیمت و در عین حال با کیفیت هستنند ، و سوال بیشتر خریداران این که همزن برقی یا دستی چی بخرم؟ آیا برندهای خارجی مولینکس ، بوش ، فیلیپس ، فلر و یا مارک ایرانی پارس خزر کدام یکی برند از اینها بهترین و با کیفیت ترین هستنند؟ که برای رسیدن به تمام سولات در اینجا چندین نکته مهم هنگام خرید همزن نوشته شده است تا بتوانید یک انتخاب مناسب و بجایی از میان همزن های پرفروش انتخاب خرید نمایید.

فهرست توضیحات و محصولات این مقاله ( با کلیک روی هر عنوان به آن قسمت منتقل می شوید) :

راهنمای خرید – چگونه همزن خوبی انتخاب کنیم؟

هنگامی که می خواهید یک همزن مناسب برای برطرف کردن نیازهای خود انتخاب کنید ، شاید انتخاب این گونه دستگاه کمی دشوار باشد ، بهتر است که قبل از خرید به خوبی با مشخصات دستگاه آشنا شوید. از طریق این راهنمای خرید بهترین همزن برقی و دستی ، با ویژگی های مناسب را که باید قبل از انتخاب یک مدل خاص در نظر گرفته و بررسی کنید و یک انتخاب قابل قبولی داشته باشید.

راهنمای خرید همزن برقی و دستی

قدرت دستگاه

اگر در حال فکر هستید که چگونه می توان یک همزن برقی با بهترین کیفیت قابل قبولی خریداری کرد، پس اطمینان حاصل کنید که اطلاعات خوبی در مورد قدرت اسب بخار هر مدل را به خود جلب کرده اید. این ویژگی از آن جهت مهم است که به شما امکان می دهد از قبل بدانید و انتخاب خود را به مدلی هدایت کنید که بتواند نیازهای شما را بر طرف سازد.

مناسب ترین وبهترین همزن که قدرت آن بیش از 175 وات باشد. البته ، اهمیت این قدرت لزوماً با عملکرد دستگاه ارتباط ندارد ، زیرا پارامترهای مختلف دیگری نیز باید در نظر گرفته شوند. با این حال ، توان خیلی کم می تواند به معنی هدر رفتن زمان زیادی برای رسیدن به نتیجه دلخواه در هر بار استفاده از دستگاه باشد.

علاوه بر این ، این قدرت با توجه به کاربردی که قصد دارید از این دستگاه استفاده کنید ، انتخاب می شود. اگر قصد دارید از آن برای آماده سازی هایی استفاده کنید که مقدار آن فقط برای چند نفر لازم باشد ، نیازی به مدل بسیار قدرتمند نیست. از طرف دیگر ، اگر قصد دارید مقدار زیادی غذا را برای هر بار استفاده فرآوری کنید ، عاقلانه است که برای بهینه سازی صرفه جویی در وقت خود ، مدلی با قدرت قابل توجه خریداری کنید.

سرعت

توصیه ما برای خرید یک همزن برقی خوب در نظر گرفتن سرعت کار هر مدل است که شما می خواهید انتخاب کنید. این ویژگی ضروری است زیرا به شما اجازه می دهد از قبل بدانید دستگاهی که می خواهید انتخاب کنید با استفاده مورد نظر شما از این محصول مطابقت دارد یا خیر.

همزن برقی می تواند با یک یا دو سرعت و تا پنج یا شش سرعت کار کند. یک مدل چند سرعته به شما امکان می دهد آماده سازی خود را تغییر دهید و کاملاً همگن و دارای ترکیبات کاملاً ساختاریافته باشید. علاوه بر این ، مدل هایی وجود دارند که عملکردی برای انجام اختلاط در سرعت کم در ابتدا دارند و این سرعت به تدریج افزایش می یابد تا نتیجه کاملاً مناسب ایجاد شود.

بهترین همزن برقی و دستی

راحتی در استفاده

قبل از مراجعه به مقایسه قیمت و قبل از اینکه از خود بپرسید که همزن برقی جدید را از کجا بخرید ، مهم است که در مورد سهولت استفاده از هر مدلی که نظر شما را جلب می کند نیز بدانید. دانستن اطلاعات مربوط به این ویژگی مهم است زیرا به شما این امکان را می دهد که از قبل بدانید که آیا چنین مدلی می تواند سطح راحتی شما را در مقایسه با مدل دیگر تأمین کند یا خیر.

از آنجا که دستیابی به آن چند دقیقه طول می کشد ، بهتر است یک مدل سبک و استفاده راحت را انتخاب کنید. اطمینان حاصل کنید که دسته مدل مورد علاقه شما ارگونومیک است و به راحتی فرم آن گرفته می شود تا انرژی شما در هر بار استفاده را محدود کند.

چگونه از همزن برقی استفاده کنیم؟

همزن برقی وسیله ای است که به شما امکان می دهد انواع مدل مواد غذایی درست کنید ، مانند استفاده سفیده تخم مرغ یا حتی نان یا خمیر درست کنید که در جهت تهیه کیک مناسب است. از زمان تولید این محصول در بازار ، هر ساله تعداد کاربران آن رو به رشد است و تولید کنندگان پیشنهادات خود را برای انطباق با نیازهای خاص مصرف کنندگان بهبود می بخشند.

چگونه از همزن برقی استفاده کنیم؟

استفاده کودکان زیر 8 سال ممنوع 

این دستگاه ها برای بچه های کوچک خطرناک است. بنابراین از قرار دادن آنها در دسترس آسان خودداری کنید. استفاده از آنها فقط برای بزرگ تر در نظر گرفته شده است. البته ، برای ایمنی بیشتر ، آنها همیشه باید این دستگاه را زیر نظر مراقب بزرگسالان آگاه اداره کنند.

دستگاه را فقط به یک پریز وصل کنید

دستگاه را فقط به یک پریز متصل کنید که تمام موارد ایمنی برقی را داشته باشد. اگر مجبورید از سیم کشی استفاده کنید ، اطمینان حاصل کنید که این سیم از ایمنی کافی برای محافظت از دستگاه مورد نظر برخوردار است. فراموش نکنید که وقتی کارتان تمام شد ، از پریز برق جدا شود. می تواند خطرناک باشد.

به قوانین احترام بگذارید

برای امنیت خود ، همزن را از برق جدا نکنید تا زمانی که دستگاه کاملاً متوقف شود. این عادت بد را نداشته باشید که باعث خرابی دستگاه می شود.

به طور منظم دستگاه را بررسی کنید

اگر مواردی مانند سیم برق یا دوشاخه برقی غیرطبیعی است ، بهتر است دستگاه را روشن نکنید. در صورت خرابی یا عملکرد ، دستگاه باید توسط یک متخصص خوب برای تعمیر دستگاه انتخاب کنید.

همزن برقی چی بخرم

همزن برقی را بعد استفاده تمیز نگهدارید

نکات مهم دستگاه که کثیف شده است را با آب و مایع یا در ماشین ظرفشویی تمیز کرده و به درستی خشک کنید. بدون استفاده از محصولات ساینده ، موتور را با اسفنج مرطوب پاک کنید. هرگز واحد موتور را در آب رد یا غوطه ور نکنید. که موجب خرابی دستگاه می شود.

بهترین ترین مارک های دستگاه همزن

شما نمی توانید آشپزخانه ای را بدون مخلوط کن یا مخلوط کن تصور کنید. از این ظروف برای مخلوط کردن انواع مواد به خصوص تخم مرغ استفاده می شود. با پیشرفت تکنولوژی ، انواع کلاسیک به طور فزاینده ای توسط مدل های الکتریکی مدرن و عملی تر جایگزین می شوند. بنابراین ما در اینجا معروف ترین مارک ها را در این زمینه معرفی خواهیم کرد.

بوش

یک مارک خوب باکیفیت اما عین حال گران قیمت ، این شرکت همیشه محصولی را تولید کرده است که هم مقاوم بوده و هم به راحتی قابل استفاده است. این شرکت به ویژه در طراحی ابزارهای مختلف برای کل خانه متخصص است. در ابتدا که یک ساختار خانوادگی بود ، و توسط یک رابرت بوش تاسیس شد ، سپس به یک شرکت مطرح و بزرگ تبدیل شد.

دستگاه همزن بوش

مشاهده لیست قیمت روز انواع همزن بوش

بوش سپس به زمینه آشپزی و به ویژه وسایل نقلیه موتوری علاقه داشت. بنابراین ، همزن های بوش از کلیه دانش تولید کننده یعنی مصرف کم انرژی ، ارگونومی و دوام بهره مند می شوند. همچنین لازم به ذکر است که همزن های بوش مانند مدل اخیر 450 وات کاملاً قدرتمند هستند.


مولینکس moulinex

مولینکس هم یکی از مارک های معتبر و با کیفیت در بازار است. بنابراین یک مارک فرانسوی است که به تولید لوازم خانگی کوچک مانند سرخ کن ، توستر و … اختصاص دارد. مولینکس با استفاده از سالها تجربه در این زمینه ، از نوآوری های SEB نیز برای توسعه استفاده می کند.

همزن مولینکس moulinex

مشاهده لیست قیمت روز انواع همزن مولینکس

متوجه می شویم که وسایل های آشپزخانه مولینکس در مقایسه با برندهای دیگر متوسط ​​بسیار کوچک هستند. در واقع ، سازنده می خواست چیزی را برای صرفه جویی در فضا ارائه دهد. ما غالباً از کمبود جا در آشپزخانه نارضی هستیم. مولینکس دستگاه های خود را بسیار کاربردی تر ، بلکه قابل حمل تولید می کند.


کنوود kenwood

کنوود به طور کلی به خاطر کاربردهای چند منظوره معروف است. با توجه به موفقیت خود ، فعالیت های خود را با ایده پردازی از بسیاری از آشپزخانه های ، همزن و دیگر وسایل ها توسعه داده است. در سال 1947 توسط مهندس کنت وود ایجاد شد و در آن زمان در ساخت توستر تخصص داشت. اولین محصولات کنوود در سال 1950 تولید شد.

همزن کنوود kenwood

مشاهده لیست قیمت روز انواع همزن کنوود

در حال حاضر ، محصولات بسیاری از این مارک تقریبا در هر فروشگاه لوازم خانگی در جهان وجود دارد.


فیلیپس philips

وقتی مارک فیلیپس گفته می شود ، به لامپ ها ، صفحه نمایش یا حتی وسایل الکترونیکی فکر می کنیم. اما ، این شرکت همچنین در بخش ظروف آشپزخانه هم کار می کند. این برند هلندی قدمت زیادی دارد. در واقع ، آن را در سال 1891. تأسیس شده است. از آن زمان ، کار خود را ادامه می دهد فعالیت های خود را برای جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان انجام می دهد.

ilck فیلیپس philips

مشاهده لیست قیمت روز انواع همزن فیلیپس

محصولات فیلیپس به دلیل ظرافت محبوبیت بیشتر که دارد. این به این معنی است که این گروه دارای یک آزمایشگاه تحقیق و توسعه دارند. بنابراین جای تعجب نیست که مدل همزن برقی آن بسیار محبوب است. در واقع ، این شرکت بیش از 150 سال دانش فنی دارد.

پیشنهادهای زیر هم بخوانید:

خرید عمده عسل

خرید عمده خیارشور

سخن آخر

در این راهنمایی خرید در سایت کافه راهنما جهت انتخاب بهترین مارک های همزن بازار پرداختیم ، که امیدواریم از این مقاله علمی و جامع در زمینه خرید بهترین مخلوط کن آشپزخانه استفاده کرده باشید و از خریدهای خود رضایت کاملی داشته باشید. و در هنگام سفارش محصول مشخصات کلی و نقاط قوت و ضعف محصول را حتما بررسی کنید. تا بعد ها دچار مشکل نشوید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

یک + هفت =