راهنمایی خرید بهترین مارک سرخ کن بدون روغن و با روغن
توجه (سایت کافه راهنما هیچگونه مسئولیتی درباره کیفیت کالاهای معرفی شده ندارد و فقط برای راحتی و مقایسه مشخصات و قیمت محصولات در انتخاب کاربران این مقاله را تولید کرده است) توضیحات کلی و راهنمایی درباره این مقاله در زیر
 

بهترین مارک سرخ کن بدون روغن و با روغن در بازار کدام است؟ بدون شک هیچکس نمی تواند در برابر رنگ و بوی غذای سرخ شده مقاومت کند.

به هر حال، هر چند وقت یکبار، همه ما در نهایت این غذاهای نه چندان سالم را می خوریم. فرقی نمی کند برای اعضای خانواده غذا تهیه می کنید یا برای مهمانی ها و مراسم، سرخ کردن غذا زمان بر است و بسیاری از غذاها را به هم می زند. اما اگر بتوانید بهترین سرخ کن را برای نیازهای خود بخرید، آشپزی برای شما راحت تر خواهد بود.

خرید سرخ کن ممکن است یک ضرورت نباشد، اما در مورد آشپزی می تواند کمک بزرگی باشد. این دستگاه نه تنها فرآیند سرخ کردن شما را سریعتر و با کیفیت تر می کند، بلکه از پاشیده شدن روغن داغ هنگام سرخ کردن نیز جلوگیری می کند.

اگر به فکر خرید یکی از این وسایل مفید برای خود هستید، حتما راهنمای ما را بررسی کنید. در زیر بایدها و نبایدهای خرید سرخ کن بادی را به شما می گوییم و بهترین های موجود در بازار را به شما معرفی می کنیم.

فهرست توضیحات و محصولات این مقاله ( با کلیک روی هر عنوان به آن قسمت منتقل می شوید) :

سرخ کن چه مارکی بخرم؟

برندهای فعال زیادی در بازار لوازم خانگی وجود دارد و هر برند در نوع خاصی از محصول نسبتا قوی است. سرخ کن ها یکی از پرفروش ترین محصولات خانگی هستند، بنابراین برندهای معتبر برای تولید این وسیله مفید و پرطرفدار تشویق می شوند.

مارک فیلیپس (philips)

فیلیپس یک برند معتبر، قوی و حرفه ای است که شهرت خوبی برای تولید لوازم خانگی با کیفیت دارد. این سرخ کن یکی از پرفروش ترین محصولات این برند است که از فناوری Rapid Ai برای سرخ کردن غذا استفاده می کند.

فیلیپس بیشترین تمرکز خود را بر تولید سرخ کن های بدون روغن با کیفیت و مقرون به صرفه دارد و به همین دلیل پرفروش ترین برند سرخ کن در ایران است.

یکی دیگر از ویژگی های فیلیپس عرضه سرخ کن در قیمت های مختلف است. قیمت این سرخ کن برند هلندی بین 2 تا 30+ میلیون تومان می باشد که با توجه به بودجه در نظر گرفته شده قابل انتخاب می باشد.

مارک تفال

تفال یکی از بهترین برندهای سرخ کن است و به عنوان برندی پیشرو در زمینه خود شناخته می شود. تفال با طراحی سرخ کن های درجه یک مجهز به جدیدترین تکنولوژی صنعت را متحول کرده است.

این برند فرانسوی موفق به تولید اولین سرخ کن درجه یک با نام ActiFry شده است. این سرخ کن ها از فناوری حرارت پالس برای سرخ کردن غذاهای مختلف استفاده می کنند.

بر خلاف فیلیپس (که بیشتر روی ساخت سرخ کن های بدون روغن تمرکز دارد)، تفال 2 مدل سرخ کن متفاوت می سازد. سرخ کن بدون روغن تافل طراحی مشابه تجهیزات فیلیپس دارد.

مارک دلونگی

دلونگی یک برند قوی است که با ساخت لوازم خانگی با کیفیت بالا شهرت و اعتبار زیادی به دست آورده است. این برند ایتالیایی سرخ کن های فوق پیشرفته با ظرفیت بالا ارائه می دهد.

سرخ کن های کوچکتر این برند نیز کیفیت بسیار خوبی دارند و می توانند با محصولات تفال و فیلیپس رقابت کنند. سرخ کن مولتی دلونگی بسیار قدرتمند است، صفحه نمایش LCD دارد و از همزن پدال استفاده می کند.

از کجا سرخ کن سرخ کن بدون روغن و با روغن بخرم؟

در اسپیتا علاوه بر دسترسی به مشخصات و بررسی های جامع هر سرخ کن، می توانید مدل مورد نظر خود را با ارزان ترین قیمت خریداری کنید. علاوه بر این، می توانید از راهنمای خرید نیز استفاده کنید که به شما امکان می دهد بهترین، مناسب ترین و مقرون به صرفه ترین گزینه را انتخاب کنید.

علاوه‌بر سرخ کن، برای خرید لوازم خانگی مختلف از جمله جاروبرقی، اسپرسو ساز و قهوه ساز، ماشین لباسشویی، یخچال، ماشین ظرفشویی، تلویزیون، اتو و لوازم پخت و پز مختلف از جمله پلوپز و زودپز نیز می‌توانید فروشگاه اینترنتی بوهیر را انتخاب کنید.

علاوه بر سرخ کن، می توانید از سایت را برای خرید طیف گسترده ای از لوازم برقی خانگی از جمله جاروبرقی، دستگاه اسپرسوساز، قهوه ساز، ماشین لباسشویی، یخچال، ماشین ظرفشویی، تلویزیون، اتو و طیف وسیعی از لوازم پخت و پز از جمله پلوپز و زودپز استفاده کنید.

انواعی از بهترین سرخ کن ها

انواع مختلف سرخ کن در بازار وجود دارد. شما می توانید با توجه به سلیقه و نیاز خود یک نوع را انتخاب کنید.

  • سرخ کن های برقی
  • سرخ کن های پروپان
  • سرخ کن های ایر فرایر

سرخ کن های برقی

سرخ کن های برقی برای استفاده در داخل خانه مناسب هستند. استفاده از این دستگاه ها بسیار آسان است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن را به پریز برق وصل کنید. به راحتی می توانید انواع غذاهای سرخ شده را تهیه کنید. تنظیم اتوماتیک و کنترل دما یکی از ویژگی های سرخ کن برقی است. البته این محصولات انرژی بیشتری مصرف می کنند.

سرخ کن های پروپان

بر خلاف انواع برقی، سرخ کن های عمیق پروپان برای استفاده در فضای باز مناسب هستند. استفاده از این دستگاه ها ممکن است خطرات بیشتری را به همراه داشته باشد، بنابراین استفاده در فضای باز توصیه می شود. اما قابل ذکر است که این نوع سرخ کن ها نسبت به سرخ کن های برقی مواد غذایی با کیفیت تری تولید می کنند. همچنین برای شما غذای ترد تری تهیه می کنند که طعم بهتری دارد.

سرخ کن های ایر فرایر

برخلاف انواع پروپان و برقی، این نوع سرخ کن ها از سیستم سرخ کن هوا و حداقل مقدار روغن برای پخت غذا استفاده می کنند. یکی از بهترین ویژگی های این محصولات سالم ماندن مواد غذایی است. می توانید غذاهای سرخ شده خوشمزه را با حداقل روغن یا بدون روغن درست کنید.

این سرخ کن در واقع از یک فن برقی برای گردش هوای گرم در اطراف غذا استفاده می کند. به این ترتیب بهترین سرخ کن های هوا برای سرخ کردن و پختن غذا هستند. این نوع سرخ کن بسیار شبیه فر عمل می کند.

در خرید سرخ کن به چه نکاتی باید توجه کرد؟

توان سرخ کن

بهترین مارک سرخ کن ها بین 900 تا 2200 وات هستند. هرچه قدرت سرخ کن بیشتر باشد، قدرت بیشتری دارند و در نتیجه روغن را سریعتر گرم می کنند.

هشدار تعویض روغن

اگر سرخ کن می خرید که برای پخت غذا به روغن زیادی نیاز دارد، باید به این ویژگی توجه کنید. از آنجایی که می توانید چندین بار از روغن در سرخ کن استفاده کنید، این ویژگی به دستگاه اجازه می دهد به شما هشدار دهد که روغن بیش از حد مصرف می کنید. این هشدار زمان تعویض روغن سرخ کن را به شما اطلاع می دهد.

مارک سرخ کن

سعی کنید از بهترین مارک های سرخ در بازار مدل مورد نظر را انتخاب کنید زیرا این برندها به نوعی میتوان گفت امتحان پس داده هستند و انتخاب مطمئن تری برای خرید هستند

گنجایش

عمق سرخ کن یکی از مهم ترین ویژگی های این دستگاه است. هر چه ظرفیت تجهیزات بیشتر باشد، می توانید در مدت زمان کوتاهی مقدار بیشتری از غذاهای مختلف را تهیه کنید. اما اگر فقط برای تهیه یک میان وعده کوچک به دستگاه نیاز دارید، می توانید یک سرخ کن با ظرفیت کمتر خریداری کنید.

لوازم جانبی

تمامی سرخ کن ها دارای سبد و سایر لوازم جانبی هستند که می توانید از آنها برای تهیه انواع غذاها به راحتی استفاده کنید. سرخ کن های عمیق همچنین دارای فیلترهای دائمی یا قابل تعویض هستند. برخی از این فیلترها قابل شستشو هستند.

نظافت آسان

یکی از سخت ترین قسمت های داشتن هر وسیله یا لوازم آشپزخانه تمیز کردن آن است. بهترین مدل های سرخ کن هوا برای نظافت دارای قطعات جداشدنی هستند که می توانید آنها را در ماشین ظرفشویی تمیز کنید. همچنین، اگر از سرخ کن غیر از سرخ کن بادی استفاده می کنید، وظیفه تخلیه روغن نیز بر عهده شماست.

قیمت سرخ کن

یکی از مهم ترین عواملی که در انتخاب نهایی شما نقش دارد، قیمت محصول و بودجه شما است. ویژگی ها، کیفیت و برند سرخ کن ها باعث می شود تا با قیمت های متفاوتی به فروش برسند. ابتدا باید قبل از اقدام به خرید، بودجه خود را در نظر بگیرید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

18 − هفت =