باکس گل رز جاودان موزیکال

0
توجه (سایت کافه راهنما هیچگونه مسئولیتی درباره کیفیت کالاهای معرفی شده ندارد و فقط برای راحتی و مقایسه مشخصات و قیمت محصولات در انتخاب کاربران این مقاله را تولید کرده است) توضیحات کلی و راهنمایی درباره این مقاله در زیر
 

اگر یک جستجوی ساده در فضای مجازی برای پیدا کردن کادوی مناسب انجام دهید، حتما با نام باکس گل رز جاودان مواجه می‌شوید. این گل از زیباترین و محبوب‌ترین گل‌های سال 2020 نام گرفته است و باکس آن در لیست لوکس‌ترین هدیه‌ها قرار دارد.

گل رز به‌علت تنوع بالا، از پرفروش‌ترین گل‌ها است. افراد زیادی هنگام هدیه دادن از این گل یا جعبه های موزیکال رز با عمر طولانی استفاده می‌کنند.

عده‌ای دیگر این گل را خشک می‌کنند تا بتوانند مدت طولانی‌تری آن را نگهداری کنند. اما امروزه با تولید گل رز جاودان دیگر نیازی به خشک کردن گل نیست.

باکس گل موزیکال چگونه تولید می‌شود؟ نحوه نگهداری باکس گل موزیکال رز جاودان چگونه است؟ خرید باکس گل موزیکال چه اهمیتی دارد؟ باکس گل موزیکال به چند نوع تقسیم می‌شود؟ هنگام خرید باکس گل موزیکال به چه مواردی باید توجه کنیم؟

برای پیدا کردن پاسخ پرسش های بالا پیشنهاد می کنیم حتما به سایت معتبر دنیای اقتصاد مراجعه کنید. با مطالعه در مورد صفر تا صد باکس گل موزیکال در این سایت از هر منبع دیگری برای آشنایی با این کادو خاص و منحصر به فرد بی نیاز خواهید شد و می توانید با خیال راحت اقدام به خرید باکس گل موزیکال کنید.

در این متن شما را با باکس گل رز جاودان موزیکال و کاربردهای آن آشنا می‌کنیم. تا انتها همراه ما باشید.

گل رز جاودان چیست؟

این گل برخلاف گل‌های خشک، زیبایی و طراوت خود را حفظ می‎کند و اگر به‌درستی از آن نگهداری کنید حدود 1 تا 3 سال زنده می‌ماند. گل رز جاودان با اصلاح نژاد و تغییرات ژنتیکی ساخته می‌شوند و یک گل رز جاودان در جعبه موزیکال هدیه لاکچری برای ایام خاص است.

طرز ساخت گل رز جاودان

برای ساخت گل رز جاودان باید در همان مرحله اولیه که گل رز شکفته شد، آن را از شاخه جدا کرد و با محلول اتانول رطوبت آن گرفته شود. در مرحله بعد این گل را در محلولی از پارافین، رنگ و سایر مواد غوطه‌ور کرده و در آخر به‌رنگ دلخواه رنگ‌آمیزی می‌کنند.

شرایط نگهداری از باکس گل رز جاودان

گل رز جاودان در صورتی تازگی و طراوت خود را حفظ می‌کند که به‌درستی از آن نگهداری کنید. در ادامه شرایط نگهداری آن را در باکس گل رز جاودان موزیکال بررسی می‌کنیم.

شرایط نگهداری از باکس گل رز جاودان

رطوبت محیط

این گل به رطوبت بالا حساس است و رطوبت بالای 80 درصد اثر نامطلوبی روی آن می‌گذارد. بهتر است از باکس آن خارج نشود تا در معرض رطوبت هوا قرار نگیرد.

نور

گل رز جاودان برای شاداب ماندن نیاز به نور مستقیم خورشید ندارد. نور مستقیم آب موجود در آن را تبخیر می‌کند و همین موضوع تهدیدی برای گل محسوب می‌شود. از نگهداری گل در محیط‌های خیلی گرم با تابش مستقیم نور خورشید خودداری کنید.

آبیاری

این گل برای سالم ماندن اصلا نیاز به آبیاری ندارد و اگر به آن آب بدهید، طراوت خود را از دست می‌دهد و کیفیت آن کاهش پیدا می‌کند.

دما

بهترین دما برای نگهداری گل رز جاودان، دمای اتاق است. هوای گرم و شرجی به طراوت و شادابی گل صدمه وارد می‌کند.

مواد شیمیایی

انواع مواد شیمیایی مثل رنگ‌، روغن، رزین و… به بافت گل آسیب وارد می‌کنند. از نگهداری گل در محیط‌هایی که ممکن است در تماس با مواد شیمیایی قرار گیرد، خودداری کنید.

گل رز جاودان نماد چیست؟

از گذشته دور اغلب عشاق برای کادو دادن گل رز را انتخاب می‌کردند زیرا این گل نماد عشق، ایمان، تعلق‌خاطر و عزت ‌نفس است. در واقع گل رز جاودان انتخاب خوبی است برای افرادی که همیشه با خشک کردن گل سعی در حفظ خاطرات داشتند.

جعبه کادو برای گل رز

باکس‌ها یا جعبه‌های گل رز جاودان در دو دسته عرضه می‌شوند. دسته اول باکس‌های معمولی و ساده است. اما دسته دوم باکس‌هایی هستند که قابلیت پخش موزیک دارند. با چرخاندن اهرمی که در آن تعبیه شده است می‌توانید آهنگ را بشنوید.

توجه کنید که جعبه گل سرخ موزیکال قابلیت کوک کردن ندارد و فقط تا زمانی که اهرم را بچرخانید موزیک پخش می‌شود. ضبط صدای افراد به جای این موزیک نیز به‌تازگی رواج یافته است و آمار بالای جستجوی اینترنتی عبارت «جعبه رز با صدای خودم» این قضیه را به‌خوبی نشان می‌دهد.

محل نگهداری گل رز جاودان

جعبه یا باکس گل رز جاودان موزیکال بهترین محل برای نگهداری آن است. هرچه باکس آن منافذ کمتری داشته باشد، گل ماندگاری بیشتری خواهد داشت زیرا عواملی که باعث کاهش کیفیت گل می‌شوند مثل گردوغبار، آب، رطوبت و… در صورت نداشتن منافذ، به بافت گل نمی‌رسند.

رنگ‌بندی گل رز جاودان

اگر به باکس‌های گل رز جاودان توجه کنید، متوجه تنوع رنگی آن می‌شوید. این گل به‌رنگ‌های قرمز، آبی، سفید، صورتی، زرد، بنفش و… تولید می‌شود.

یکی از گل‌هایی که ممکن است توجه شما را به خود جلب کند، گل چندرنگ است. این گل از یک رنگ تشکیل نشده است و چند رنگ را شامل می‌شود و به گل رز جاودان رنگین‌کمان شهرت دارد.

رنگ‌بندی گل رز جاودان

باکس گل رز جاودان موزیکال به‌عنوان هدیه

یکی از هدیه‌های ماندگار برای مناسبت‌های مختلف مثل تولد، سالگرد ازدواج و مراسم مشابهف جعبه موزیکال رز ماندگار است. این هدیه به‌علت ماندگاری بالایی که دارد، می‌تواند 1 تا 3 سال خاطره آن مناسبت را برای شما یادآوری کند.

گل رز نماد عشق است و بهترین کادو برای عشاق محسوب می‎‌شود. شما می‌توانید از جعبه موزیکال چوبی رز هم برای کادو دادن استفاده کنید. این جعبه‌ها نیز مانند بعضی از باکس‌های گل رز جاودان موزیکال هستند و قابلیت پخش موزیک را دارند.

کارت پستال

یکی از ماندگارترین هدیه‌ها در مناسبت‌های مختلف، کارت پستالی است که هر فرد در کنار هدیه خود می‌فرستد. در این کارت پستال معمولا عمیق‌ترین حس‌ها آشکار می‌شود و افراد سعی می‌کنند احساسات خود را کامل بروز دهند.

در کنار جعبه موزیکال رز ماندگار می‌توانید کارت پستال هم بفرستید و احساسات خود را بیان کنید. انجام این کار قلب‌ها را بهم نزدیک می‌کند و باعث محکم شدن روابط می‌شود.

باکس گل رز

قیمت باکس گل رز جاودان موزیکال

این روزها یکی از ایده های خلاقانه و آسان برای تهیه هدیه و زیبا سفارش باکس گل (Order a flower box) است که می تواند احساس شعف بی نظیری را در طرف مقابل تان به وجود آورد. جعبه گل بهترین هدیه از سال‌های قدیم تاکنون بوده است. اگر به کتاب معروف فلاور باکس که توسط یکی از نویسنده های مطرح گل آرایی یعنی Chantal Aida Gordon نوشته شده است نگاهی بیاندازید، خواهید دانست که هدیه دادن باکس گل از ۲۸۰۰ سال قبل از میلاد مسیح و از زمان هخامنشیان در ایران رواج دارد.

فاکتورهای زیادی در قیمت‌گذاری انواع باکس گل رز جاودان موزیکال دخیل هستند. رنگ گل‌، وارداتی یا داخلی بودن آن، نوع گل، اندازه گل و نژاد آن از جمله آن‌ها هستند.

اگر قصد خرید موزیکال باکس رز را دارید باید به کیفیت آن دقت کنید. به عبارت دیگر باکسی را انتخاب کنید که منافذ نداشته باشد. همان‌طور که گفتیم منافذ موجود باعث کاهش کیفیت بافت گل می‌شوند و به‌مرور گل از بین می‌رود.

قیمت باکس‌های موزیکال بالاتر از باکس‌های معمولی است و در هنگام خرید جعبه موسیقی رز می‌توانید موزیک دلخواه خود را انتخاب کنید. زیرا بعد از خرید قابلیت تعویض موسیقی وجود ندارد و هر جعبه موسیقی یک موزیک مخصوص را پخش می‌کند.

فروش جعبه موسیقی رز به دو صورت اینترنتی و حضوری امکان‌پذیر است. سایت‌ها و صفحات مختلفی هم‌اکنون در حال فروش این باکس‌ها هستند. اگر اهل خرید مجازی هستید می‌توانید از این سایت‌ها برای خرید استفاده کنید در غیراین‌صورت باید خرید حضوری رز جاودان موزیکال را تجربه کنید. این گل در بسته‌بندی‌های مختلف و متنوع در ابعاد متفاوت توزیع می‌شود.

به دنبال باکس گل خاص و متفاوت می گردید؟ نشانی را درست آمده اید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

چهار − یک =