بهترین مودم ارزان وای فای adsl ،قیمت خرید 40 مدل پرفروش

0
توجه (سایت کافه راهنما هیچگونه مسئولیتی درباره کیفیت کالاهای معرفی شده ندارد و فقط برای راحتی و مقایسه مشخصات و قیمت محصولات در انتخاب کاربران این مقاله را تولید کرده است) توضیحات کلی و راهنمایی درباره این مقاله در زیر
 

مودم وای فای یکی از روش های اصولی جهت وصل شدن به اینترنت از طریق تلفن ثابت مخابرات است. که جهت راهنمایی خرید انواع مودم روتر یا بیسیمی با قیمت مناسب در سایت کافه راهنما بررسی  8 مدل پرفروش برتر در قسمت زیر معرفی و نقد و بررسی می شود. و پیشنهاد 40 مدل محبوب همراه با دکمه خرید در انتهای این مقاله.


بهترین مودم adsl خانگی

با وجود تنوع گسترده‌ای از مودم‌های ADSL خانگی در بازار، بهترین مودم برای استفاده در منزل مدل های است که توانایی‌های برتری در ارائه سرعت بالا، پوشش گسترده و پایداری در اتصال اینترنت داشته باشد. علاوه بر این، بهترین مودم ADSL خانگی باید دارای ویژگی‌های امنیتی پیشرفته بوده و قابلیت تنظیمات ساده و کاربرپسند را نیز داشته باشد. همچنین، مودمی که قابلیت اتصال به تعداد بیشتری دستگاه را داشته باشد و دارای قابلیت‌های اضافی مانند تلفن و تلویزیون آنلاین باشد، می‌تواند بهترین انتخاب برای استفاده خانگی باشد.

راهنمای خرید مودم دست دوم

مودم دست دوم را از کجا بخریم ؟ این سوال حتما در ذهن شما هم هست ، که می خواهید مودم ارزان و با قیمت پایین خریداری کنید ، تا با هزینه کم کار خود را راه بی اندازید ، که قبل خرید مودم باید نکات مهم انتخاب و سفارش این نوع محصولات در بازار بدانید. که حتما تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

راهنمای خرید مودم دست دوم

نکات مهم هنگام خرید مودم دست دوم

در قسمت اول این مقاله با بررسی انواع نکته های ضروری و مهم می توانیم یک مودم دست دوم یا حتی در حد نو از طریق فروشگاه های اینترنتی واسط و یا از طریق فروشنده های بیرونی مدل باب میل با هزینه کمتر را انتخاب خریداری کنیم. و از آن لذت کافی را ببریم. در این راهنمایی خرید سعی شده نکات مهم و کابردی در زمان خرید ، نوشته شده است.

نکات مهم هنگام خرید مودم دست دوم

بررسی مودم از نظر سالم بودن

مودمی که انتخاب می کنید خودتان حتما می دانید که وسایل های دست دوم ممکن است خراب یا نقص فنی داشته باشند. در این زمینه قبل خرید قطعی ، مودم را به صورت حضوری تست کنید بعد این که مطمئن شدید مودم سالم است ، خرید خود را انجام دهید. حتما به ذهن شما این خطور می کند که اگر به صورت اینترنتی سفارش دهیم چه کنیم ، اصلا نگران نباشید ، در این زمان از یک فروشگاه معتبر قابل قبول واسط مانند سایت فروشگاهی ایسام و دیگر سایت های که در این زمینه کار می کنند سفارش خود را انجام دهید و بعد تحویل محصول و بررسی کالا از نظر گفته فروشنده مطابقت داشته باشد با تایید در سایت واسط می توانید پول فروشنده را بدهید. و اگر به صورت برعکس است طبق گفته فروشنده کالا درست نبود برگشت محصول را از طریق سایت واسط انجام دهید. و در صورت انتخاب نکردن وسایل جایگزین ، پول شما به حساب بانکی برگشت داده می شود.

مشاهده لیست قیمت مودم دست دوم در ایسام

نوع مودم

در این نکته به نوع مودم می پردازیم که باید بدانید برای چه چیزی می خواهید چون مودم ها از نظر امکانات با هم دیگر فرق دارند به طور مثال به صورت های بیسیمی و سیمی طراحی می شون که با پیشرفت علم امروزه بیشتر آنها به صورت های بیسمیمی وای فای هستنند. چون در اینجا برای راهنمایی خرید مودم دست دوم می پردازیم ممکن است که مدل های قدیمی هم در سایت های مختلف جهت فروش توسط افراد گذاشته میشوند که دیگر نیاز به آن ندارند و می خواهند مدل های جدید با امکانات بیشتری را خریداری کنند.

تفاوت بین مودم و روتر در چیست؟

بازار تجهیزات شبکه رایانه امروزی چنین انتخاب عظیمی از دستگاه های سیمی و بی سیم را ارائه می دهند که جای تعجب ندارد که چرا بعضی از فناوری ها ممکن است در بعضی مواقع گیج کننده باشند. آنچه باعث تعجب بیشتر می شود این واقعیت است که بیشتر این دستگاه ها از فناوری های مشابه استفاده می کنند ، عملکردهای مشابهی را انجام می دهند ، اغلب در طراحی مشابه هستند و به همان نوع کابل ها نیز احتیاج دارند.

مشاهده لیست قیمت و خرید انواع مودم دست دوم در حد نو

مودم و روتر نیز این لیست را درست در کنار نقاط دسترسی ، پل ها ، تکرار کننده ها و چندین دستگاه شبکه رایانه ای دیگر ایجاد می کنند. تفاوت یک مودم و روتر از آن واضح تر است ، به عنوان مثال ، تفاوت بین یک نقطه دسترسی و یک الحاق کننده دامنه ، اما در هر صورت مهم است که به عنوان مصرف کننده اطلاع داده شود ، به خصوص هنگام جستجو برای شبکه جدید. تجهیزات.

نام مودم یک اصطلاح کوتاه است که از فرآیندهای فنی که دستگاه انجام می دهد ، یعنی دولاسیون و تغییر شکل گرفته است. در اوایل شبکه سازی ، از اصطلاح مودم برای توصیف دستگاهی استفاده می شد که گفتار را به سیگنال های آنالوگ (و برعکس) تبدیل می کرد تا از طریق خطوط تلفن منتقل شود. از آن زمان ، این اصطلاح گسترش یافته است تا انواع دستگاههایی را انجام دهد که اصولگرایی-تخریب (یا رمزگذاری-رمزگشایی) را به اساسی ترین مفهوم آن انجام می دهند. مدولاسیون و تخریب فرایندهایی است که به وسیله آنها سیگنالهایی که بین شبکه های مختلف حرکت می کنند به اشکال مختلف سیگنالهای مناسب برای انتقال از طریق کابل ها یا رسانه های دیگر تبدیل می شوند.

به این روش فکر کنید: انتقال یخ خالص بر روی لوله هایی که برای آب طراحی شده اند غیرممکن است (و نه عملی) ، اما ذوب یخ امکان پذیر است. تقریباً مانند یخ ذوب می شود تا از طریق لوله به عنوان آب منتقل شود و سپس در انتهای دیگر منجمد شود ، داده های رایانه از یک فرم به فرم دیگر تبدیل می شوند تا از طریق کابل یا بی سیم منتقل شوند و سپس به قسمت اصلی خود در مقصد برگردانده شوند. . با یخ ، فرم تغییر می کند ، اما ترکیب شیمیایی چنین نیست – برای داده ها نیز به همین دلیل صدق می کند زیرا فرم آن تغییر می کند ، اما اطلاعات موجود در داخل اینگونه نیست.

این کار تبدیل و برگرداندن سیگنالهای مسافرتی از یک شبکه محلی از طریق زیرساخت اینترنت به شبکه محلی دیگر ، کار مودم است.

مودم

روتر. روترها دستگاههای شبکه رایانه ای هستند که به دو عملکرد اصلی کار می کنند: [1] ایجاد یک شبکه محلی و حفظ اطلاعات [2] داده های ورودی و خروج از شبکه و داده هایی که در داخل آن حرکت می کنند را مدیریت می کنند.

پس از راه‌اندازی و آماده رفتن ، روتر یک شبکه محلی ایجاد می کند (اغلب به طور اختصاری LAN). LAN شبکه ای رایانه ای است که چندین دستگاه انتهای مختلف را در یک منطقه کوچک ، مانند خانه یا محل کار ، بهم متصل می کند. دستگاههای متصل به LAN – بصورت بی سیم یا با استفاده از کابل ها – در صورت دسترسی به اینترنت ، می توانند با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و داده ها را با یکدیگر به اشتراک بگذارند و به اینترنت دسترسی پیدا کنند.

به عبارت ساده تر ، روتر دفتر پست جهان دنیای شبکه رایانه است. با دریافت نامه (از طریق بسته های داده) از سراسر جهان (به عنوان مثال اینترنت) ، این سازماندهی و ارسال به شهروندان (دستگاه های نهایی) در آن منطقه خاص (یعنی شبکه محلی) انجام می شود. همچنین می توانید ایمیل در میان شهروندان در همان منطقه و به آدرس های خارج از آن ارسال شود. کلیه نامه ها از طریق اداره پست پردازش می شوند.

قسمت گیج کننده. مردم اغلب به دو دلیل مودم و روتر را اشتباه می گیرند. اولین ارتباط است. هر دو دستگاه اغلب در همان ساختار شبکه یافت می شوند. با ورود داده ها به محل ، ابتدا توسط مودم پردازش می شود و پس از آن به روتر می رود و در آنجا به دستگاه های انتهایی مناسب هدایت می شود. این واقعیت که هم مودم و هم روتر در یک خط ترافیک ، در کنار یکدیگر قرار دارند و در نهایت رسیدن به همان هدف یعنی تحویل و ارسال اطلاعات ، ممکن است مصرف کنندگان گاهی اوقات یکی را برای دیگری اشتباه کنند.

دلیل دوم عملکرد دوگانه است. روترها / مودم های ترکیبی عملکردهای دو دستگاه جداگانه را برای ایجاد یک راه حل شبکه واحد جمع می کنند. با این حال ، از آنجا که عملکرد مسیریابی برای مصرف کنندگان آشکارتر است ، این دستگاه ها بیشتر به عنوان روتر شناخته می شوند. این تصور غلط را ایجاد می کند که روترها بطور پیش فرض نیز مدولاسیون و از بین بردن را انجام می دهند و اصطلاح روتر و مودم قابل تعویض است. این در حالی است که اینگونه نیست.

تمایزات مودم و روتر اساساً دستگاه های مختلفی هستند. همانطور که قبلاً توضیح داده شد ، مودم ها یک نوع سیگنال داده را به یک نوع دیگر تبدیل می کنند (نوع مناسب دستگاه ها در یک شبکه محلی) ، در حالی که روتر ها داده های دریافت شده از مودم را به تلفن های هوشمند ، لپ تاپ و سایر دستگاه های نهایی در شبکه توزیع می کنند. .

روترها همچنین شبکه های محلی را ایجاد و نگهداری می کنند و به چندین دستگاه امکان برقراری ارتباط و اشتراک گذاری داده ها با یکدیگر را می دهند. شبکه محلی بدون در نظر گرفتن دسترسی به اینترنت می تواند وجود داشته باشد.

از طرف دیگر مودم ها نمی توانند LAN ایجاد کنند و همچنین نمی توانند مستقیماً با چندین دستگاه ارتباط برقرار کنند. با این وجود ، آنها برای دسترسی به اینترنت ضروری هستند.

فن آوری های LigoWave راه حل اختصاصی مودم یا روتر را ارائه نمی دهد ، اما این فناوری ها به هیچ وجه مفهومی خارجی برای نحوه کار دستگاه های LigoWave نیست.

مودم یکی از مهمترین قطعات سخت افزاری است که در دستگاه های LigoWave مورد استفاده قرار می گیرد. مودم های یکپارچه چندگانه نه تنها سازگاری گسترده ای با سایر تجهیزات از جمله سایر تولید کنندگان فراهم می کند بلکه جهانی بودن ، کاربردی بودن و عملکرد بیشتر را نیز تضمین می کند.

در مورد مسیریابی ، سری Infinity LigoWave از نقاط دسترسی بی سیم به حالت روتر مجهز شده است. این ارتباط محلی را برای هر دستگاه پایان Wi-Fi مبتنی بر مکان و برنامه صرفنظر می کند. بنابراین دستگاههای بینهایت می توانند جایگزینی برای روترهای معمولی باشند.

مطلع باشید.در حالی که مودم و روتر برای بعضی ها گیج کننده است ، اصول و کارکردهای اصلی تفاوت چشمگیری دارند. دستگاه ها نه تنها در دو سطح مختلف درون شبکه قرار دارند بلکه عملکردهای مختلفی را نیز انجام می دهند: مودم ها سیگنال هایی را که از شبکه محلی خارج می شوند و خارج می شوند ، تبدیل می کنند ، در حالی که روتر ها داده ها را از ، و بین دستگاه ها توزیع می کنند. بنابراین ، دفعه بعدی که به مودم یا روتر جدید نیاز دارید ، مطمئن باشید که در هنگام خرید تصمیم آگاهانه اتخاذ خواهد شد. (ligowave)

1 قیمت خرید مودم روتر ADSL2 Plus بی‌ سیم N300 دی-لینک مدل DSL-2740U

مودم روتر ADSL2 Plus بی‌ سیم N300 دی-لینک

مشاهده قیمت و خرید محبوب ترین مودم روتر adsl2 plus

نقاط قوت :

انتن دهی قوی

تنظیم راحت و آسان

مناسب برای کاربری خانگی

قیمت بصرفه

معایب :

پشتیبانی نکردن از سرعت های بیشتر از 1mb/s

مشخصات  این محصول :

رابط‌‌ ها:پورت RJ-11

کیفیت خدمات (QoS):دارد

تعداد پورت اترنت RJ-45:چهار عدد

فرکانس قابل پشتیبانی:2.4 گیگاهرتز

تعداد آنتن:دو عدد

نظرات خریداران در مورد مودم روتر ADSL2 Plus بی‌ سیم

من این و خریدم از دیجی کالا h/w A1 هست اوایل همش وایفایش قطع میشد ولی وقتی که نرم افزار مودم رو از سایت دی لینک دات آی آر اپدیت کردم وایفایش دیگه قطع نمیشه! دوستانی که مشکل قطعی وایفای دارند توجه کنند :
1) پشت مودم رو نگاه کنید و h/w مودم رو یادداشت کنید
(2 برید سایت دی لینک دات آی آر و دنبال نرم افزار مربوط به مودم خودتون بگردید
3) حتما نرم افزاری که دانلود میکنید مربوط به نسخه سخت افزاری مودم خودتون باشه.. بالای سایت دی لینک هم اخطاریه زده…
5( نرم افزاری که دانلود میکنید شاید ورژنش تغییر نکرده باشه ولی تاریخ ساختش تغییر کرده و جدیدتره و مشکل قطعی وایفای هم حل شده است
از دیجی کالا خواهش میکنم این کامنت را انتشار دهد با تشکر.


3 قیمت خرید مودم روتر N300 بی‌ سیم ADSL2+ دی-لینک مدل DSL-124

قیمت خرید مودم روتر N300

مشاهده قیمت و خرید محبوب ترین مودم روتر  N300


7 خرید مودم ارزان ایرانی روتر ADSL2 Plus بی سیم یوتل مدل A154

مودم روتر ADSL2 Plus بی سیم یوتل مدل A154

مشاهده قیمت و خرید محبوب ترین مودم ایرانی یوتل

خرید بهترین مودم ارزان مخابرات برای اکثر افرادی که هزینه کافی جهت خرید مودم های گران قیمت را ندارند، مودم روتر مارک یوتل مدل A154 با قیمت مناسب که ارزانترین هم است برای استفاده در منزل یا محل کار به عنوان یک وای فای با سرعت مناسب در اینجا با نقد و بررسی این محصول می پردازیم و نظرات کاربران و خریداران راضی  و ناراضی را در جهت خرید این مودم ارزان قیمت در این صفحه قرار می دهیم.

امتیاز و نظرات کاربران به مودم روتر برند یوتل مدل A154

امتیاز و نظرات کاربران به مودم روتر برند یوتل

من یه مودم دیگه دارم و این رو نخریدم ولی از نظر دوستان مودم خوبیه و کیفیت هم داره و می خوام اگه شد بخرمش فقط بیایم یه قولی به خودمون بدیم وقتی کالایی ایرانی وجود داره که نیازمون رو برطرف می کنه و کیفیت مقرون به صرفه ای هم داره سراغ کالا های خارجی مثل تی پی لینک و دی لینک نریم اونا مشتری خودشونو دارن برند های ایرانی هستند که باید اول توسط ایرانیا حمایت بشن بعد هم انشاءالله اگه خدا خواست مشتریان جهانی پیدا کنند
من هم یک علاقه مند به حوزه شبکه و امنیت شبکه هستم که دارم تحصیل می کنم برای رسیدن به این هدف و توقع حمایت هم از مردم دارم پس می خوام خودم اول حمایت کنم و اولین گزینه ام برای خرید مودم یه مودم ایرانی باشه
زنده باد تولید کنندگان وکارگران و کارآفرینان زحمت کش ایرانی که موجب پیشرفت مملکت هستند انشاءالله هم مردم و هم دولت حمایتشون کنند و اگه مشکلی دارند حل بشه.


نمیدونستم مودم ایرانی هم وجود داره، وقتی خواستم بخرم، فروشنده پیشنهاد کرد.
نردیک دوهفتس خریدمش. مشکلی باش نداشتم. قیمتش که عالی بود. همراه مودم، همه تجهیزات لازم نصبش وجود داره، مثل دو عدد سیم تلفن، یک عدد کابل شبکه، یک عدد اسپلیتر.
با تجربه‌ی کوتاهی که داشتم، پیشنهاد می‌کنم.


دوست عزیزمون گفتن توی آپلود به مشکل میخورید!
خدمت دوستان عزیزم عرض کنم که توی فناوری ADSL که این مودم هم مخصوص این فناوریه ، پروفایل مشترکین طوری تنظیم میشه که آپلود تمامی پهنای باندها روی 1 مگابیت هست.
در نتیجه شما اصلا به مشکلی برنمیخورید .


  • نحوه نمایش محصول ها
مودم روتر +ADSL2 تی پی-لینک مدل TD-W8961N_V4

مودم روتر +ADSL2 تی پی-لینک مدل TD-W8961N_V4

مشخصات کالا

مشخصات

  • وزن
    350 گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    RJ45 Ethernet , RJ11
  • نوع آنتن
    Omni Directional ثابت
  • تعداد آنتن
    دو عدد
  • کلیدها
    کلید روشن و خاموش کردن دستگاه
  • کلید روشن و خاموش کردن شبکه بی‌سیم (Wi-Fi)
  • کلید بازگشت به تنظیمات اولیه یا ریست/WPS
  • استانداردهای بی‌سیم
    IEEE 802.11n, 802.11g, 802.11b
  • محدوده فرکانس
    2.4 تا 2.4835 گیگاهرتز
  • تعداد پورت RJ-11
    یک عدد
  • تعداد پورت اترنت RJ-45
    چهار عدد
  • استانداردهای IEEE
    IEEE 802.3, 802.3u
  • استانداردهای ADSL 2
    (ITU-T G.992.3 (G.dmt.bis
  • (ITU-T G.992.4 (G.lite.bis
  • استانداردهای +ADSL 2
    ITU-T G.992.5
  • فرکانس قابل پشتیبانی
    2.4 گیگاهرتز
  • ویژگی‌ها
    کیفیت خدمات (QoS)
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
مودم روتر ADSL2 Plus بی‌سیم N300 تی پی-لینک مدل TD-W8961N_V1

مودم روتر ADSL2 Plus بی‌سیم N300 تی پی-لینک مدل TD-W8961N_V1

مشخصات کالاTP-LINK TD-W8961N_V1 ADSL2 Plus Wireless N300 Modem Router

مشخصات

  • درگاه‌های ارتباطی
    RJ45 Ethernet , RJ11
  • تعداد پورت اترنت RJ-45
    چهار عدد
  • اتصالات
    DDNS
  • ویژگی‌ها
    کیفیت خدمات (QoS)
  • فرکانس قابل پشتیبانی
    2.4 گیگاهرتز
  • قابلیت‌های مودم - روتر ADSL
    Port Forwarding
  • فایروال و امنیت دسترسی
    NAT Firewall
  • SPI Firewall
  • MAC / IP / Packet / Application / URL Filtering
  • (Denial of Service (DoS
  • SYN Flooding
  • Ping of Death
  • ATM & PPP
    ATM Forum UNI3.1/4.0
  • (PPP over ATM (RFC 2364
  • (PPP over Ethernet (RFC2516
  • (IPoA (RFC1577/2225
  • PVC - Up to 8 PVCs
  • (Virtual Private Network (VPN
    PPTP, L2TP, IPSec Pass-through
  • توضیحات Port Forwarding
    (Virtual server, DMZ, ACL (Access Control List
  • توضیحات کیفیت خدمات (QoS)
    IPP/ToS, DSCP and 802.1p
  • قدرت انتقال
    20dBm>
  • استانداردهای +ADSL 2
    ITU-T G.992.5
  • استانداردهای ADSL 2
    (ITU-T G.992.3 (G.dmt.bis
  • (ITU-T G.992.4 (G.lite.bis
  • استانداردهای ADSL
    Full-rate ANSI T1.413 Issue 2
  • (ITU-T G.992.1(G.DMT
  • (ITU-T G.992.2(G.Lite
  • (ITU-T G.994.1 (G.hs
  • ITU-T G.995.1
  • استانداردهای IEEE
    IEEE 802.3, 802.3u
  • نوع آنتن
    Omni Directional ثابت
  • استانداردهای بی‌سیم
    IEEE 802.11n, 802.11g, 802.11b
  • تعداد آنتن
    دو عدد
  • گواهینامه‌ ها
    CE, FCC, RoHS
  • کلیدها
    کلید روشن و خاموش کردن دستگاه
  • کلید روشن و خاموش کردن شبکه بی‌سیم (Wi-Fi)
  • کلید بازگشت به تنظیمات اولیه یا ریست/WPS
  • امنیت بی‌سیم
    Support 64/128 bit WEP
  • WPA-PSK/WPA2-PSK
  • Wireless MAC Filtering
  • توضیحات نشانگر LED
    دارای نشانگر LED برای نمایش وضعیت روشن و خاموش کردن دستگاه (Power)
  • دارای نشانگر LED برای نمایش وضعیت اتصال اینترنت (Internet)
  • دارای نشانگر LED برای نمایش وضعیت شبکه بی‌سیم(WLAN)
  • دارای 4 عدد نشانگر LED برای نمایش وضعیت پورت‌های شبکه (LAN)
  • دارای 4 عدد نشانگر LED برای نمایش وضعیت WPS
  • منبع تغذیه
    آداپتور برق 9V DC-0.85A
  • محدوده فرکانس
    2.4 تا 2.4835 گیگاهرتز
  • درجه حرارت
    (Operating Temperature: 0℃~40℃ (32℉~104℉
  • (Storage Temperature: -40℃~70℃ (-40℉~158℉
  • نوع شبکه
    DHCP
  • سازگار با سیستم‌عامل‌های
    Windows 8, Windows 7, Windows Vista, Windows XP,Windows 98SE, Windows NT, 2000 , Mac OS X, Linux Windows
  • مدیریت
    (Web Based Configuration (HTTP
  • Remote management
  • Telnet management
  • Command Line Interface
  • SSL for TR-069
  • SNMP v1/2c
  • SNMP over EOC
  • Web Based Firmware Upgrade
  • (CWMP (TR-069
  • Diagnostic Tools
  • تعداد پورت RJ-11
    یک عدد
  • VLAN
    802.1P
  • ویژگی‌های مودم و روتر
    Virtual Server
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
مودم روتر بی سیم ADSL2 Plus و VDSL2 دی لینک مدل DSL-224 NEW

مودم روتر بی سیم ADSL2 Plus و VDSL2 دی لینک مدل DSL-224 NEW

مشخصات کالاD-Link New DSL-224 VDSL2 and ADSL2 Plus Wireless Router

مشخصات

  • وزن
    215 گرم
  • تعداد پورت RJ-11
    یک عدد
  • فرکانس قابل پشتیبانی
    2.4 گیگاهرتز
  • تعداد پورت اترنت RJ-45 WAN/LAN
    یک عدد
  • (Virtual Private Network (VPN
    IPsec/PPTP/L2TP/PPPoE pass-through
  • قدرت انتقال
    در حالت 17a برابر با 100/50Mbps و در حالت 30a برابر با 100/100Mbps
  • استانداردهای +ADSL 2
    ADSL2+: ITU-T G.992.5 Annex A/L/M
  • استانداردهای ADSL 2
    ADSL2: ITU-T G.992.3 (G.dmt.bis) Annex A/L/M, ITU-T G.992.4 (G.lite.bis) Annex A
  • استانداردهای ADSL
    ( ADSL: Multi-mode, ANSI T1.413 Issue 2, ITU-T G.992.1 (G.dmt) Annex A, ITU-T G.992.2 (G.lite) Annex A, ITU-T G.994.1 (G.hs
  • استانداردهای IEEE
    • IEEE 802.11b/g/n
  • تعداد پورت اترنت RJ-45
    چهار عدد
  • درجه حرارت
    در حالت عملیاتی 0 تا 40 درجه سانتی گراد
  • در حالت استندبای 20- تا 70 درجه سانتی گراد
  • سازگار با سیستم‌عامل‌های
    Windows 10/8/7/Xp SP3, Mac OS X 10.4
  • درگاه‌های ارتباطی
    RJ45 Ethernet , RJ-45 WAN/LAN , RJ11
  • محدوده فرکانس
    2400 ~ 2483.5MHz
  • استانداردهای بی‌سیم
    802.11b/g /n
  • منبع تغذیه
    آداپتور برق
  • توضیحات نشانگر LED
    نشانگر Power
  • نشانگر DSL
  • نشانگر Internet
  • نشانگر WLAN
  • نشانگرهای LAN
  • نشانگر WPS
  • امنیت بی‌سیم
    رمزگذاری WPA & WPA2
  • رمزگذاری 64 و 128 بیتی WEP
  • کلید WPS
  • کلیدها
    کلید POWER
  • کلید WLAN
  • کلید WPS
  • کلید Reset
  • گواهینامه‌ ها
    CE, RoHS
  • تعداد آنتن
    دو عدد
  • نوع آنتن
    آنتن خارجی
  • سایر مشخصات
    VDSL2: ITU G.993.2, support of 8a, 8b, 8c, 8d, 12a, 12b, 17a, 30a profiles
  • ویژگی‌ها
    کیفیت خدمات (QoS)
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
مودم روتر بی‌سیم ADSL2 Plus تی پی-لینک مدل W8961N

مودم روتر بی‌سیم ADSL2 Plus تی پی-لینک مدل W8961N

مشخصات کالا

مشخصات

  • وزن
    180 گرم
  • اتصالات
    DDNS
  • فرکانس قابل پشتیبانی
    2.4 گیگاهرتز
  • قابلیت‌های مودم - روتر ADSL
    Port Forwarding
  • فایروال و امنیت دسترسی
    NAT Firewall,
  • SPI Firewall,
  • MAC / IP / Packet / Application / URL Filtering,
  • Denial of Service(DoS),
  • SYN Flooding,
  • Ping of Death
  • ATM & PPP
    ATM Forum UNI3.1/4.0,
  • PPP over ATM (RFC 2364),
  • PPP over Ethernet (RFC2516),
  • IPoA (RFC1577/2225),
  • PVC - Up to 8 PVCs
  • (Virtual Private Network (VPN
    PPTP, L2TP, IPSec Pass-through
  • توضیحات Port Forwarding
    Virtual Server, DMZ, ACL(Access Control List)
  • توضیحات کیفیت خدمات (QoS)
    QoS Remarking based on IPP/ToS, DSCP and 802.1p
  • استانداردهای +ADSL 2
    ITU-T G.992.5
  • استانداردهای ADSL 2
    ITU-T G.992.3 (G.dmt.bis),
  • ITU-T G.992.4 (G.lite.bis)
  • استانداردهای ADSL
    Full-rate ANSI T1.413 Issue 2,
  • ITU-T G.992.1(G.DMT),
  • ITU-T G.992.2(G.Lite)
  • ITU-T G.994.1 (G.hs),
  • ITU-T G.995.1
  • استانداردهای IEEE
    IEEE 802.3, 802.3u
  • تعداد پورت اترنت RJ-45
    چهار عدد
  • تعداد پورت RJ-11
    یک عدد
  • درگاه‌های ارتباطی
    RJ45 Ethernet , RJ11
  • مدیریت
    Web Based Configuration(HTTP),
  • Remote management,
  • Telnet management,
  • Command Line Interface,
  • SSL for TR-069,
  • SNMP v1/2c,
  • SNMP over EOC,
  • Web Based Firmware Upgrade,
  • CWMP(TR-069),
  • Diagnostic Tools
  • سازگار با سیستم‌عامل‌های
    Microsoft® Windows® 98SE, NT, 2000, XP, Vista™ ,Windows 10 or Windows 7 or Windows 8, MAC® OS, NetWare®, UNIX® or Linux.
  • نوع شبکه
    DHCP
  • محدوده فرکانس
    2.400-2.4835GHz
  • استانداردهای بی‌سیم
    EEE 802.11n IEEE 802.11g IEEE 802.11b
  • منبع تغذیه
    آداپتور برق
  • توضیحات نشانگر LED
    نشانگر پاور
  • نشانگر وضعیت لینک ADSL
  • نشانگر وضعیت اینترنت
  • نشانگر وایرلس
  • نشانگر پورت های شبکه
  • امنیت بی‌سیم
    Support 64/128 bit WEP, WPA-PSK/WPA2-PSK,
  • Wireless MAC Filtering
  • کلیدها
    کلید روشن / خاموش دستگاه
  • کلید روشن / خاموش وایرلس
  • کلید ریست / WPS
  • گواهینامه‌ ها
    CE, FCC, RoHS
  • تعداد آنتن
    دو عدد
  • نوع آنتن
    خارجی ثابت
  • ویژگی‌های مودم و روتر
    Virtual Server
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
مودم روتر ADSL2 Plus بی سیم یوتل مدل A154

مودم روتر ADSL2 Plus بی سیم یوتل مدل A154

مشخصات کالاU.TEL A154 Wireless ADSL2 Plus Modem Router

مشخصات

  • وزن
    193 گرم
  • توضیحات Port Forwarding
    امکان forward کردن پورت های دلخواه بر روی IPهای شبکه داخلی و اتصال به آن پورت ها از طریق IP Static
  • تعداد پورت اترنت RJ-45
    چهار عدد
  • استانداردهای IEEE
    802.11b/g/n
  • استانداردهای +ADSL 2
    ITU G.992.5
  • قدرت انتقال
    150Mbps
  • (Virtual Private Network (VPN
    ندارد
  • تعداد پورت RJ-11
    یک عدد
  • فایروال و امنیت دسترسی
    دارد
  • قابلیت‌های مودم - روتر ADSL
    Port Forwarding
  • فرکانس قابل پشتیبانی
    2.4 گیگاهرتز
  • ویژگی‌ها
    کیفیت خدمات (QoS)
  • اتصالات
    DDNS
  • درجه حرارت
    0-40سانتی گراد
  • مدیریت
    Web
  • TR069
  • SNMP
  • درگاه‌های ارتباطی
    RJ11
  • کلیدها
    ON/OFF
  • RESET
  • WPS
  • WLAN
  • سایر مشخصات
    کشور سازنده: ایران
  • قابلیت پشتیبانی از سیستم عامل‌های
    همه سیستم‌ عامل‌ها
  • نوع آنتن
    خارجی
  • تعداد آنتن
    یک عدد
  • گواهینامه‌ ها
    گواهی تایید نمونه از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی
  • امنیت بی‌سیم
    64bit,128bit WEP-AES-TKIP-WPA-WPA2-802.1x
  • سازگار با سیستم‌عامل‌های
    Windows
  • Android
  • IOS
  • توضیحات نشانگر LED
    شامل power
  • dsl
  • internet
  • 4پورت lan
  • منبع تغذیه
    12 ولت DC
  • استانداردهای بی‌سیم
    802.11b/g/n
  • محدوده فرکانس
    2422MHz-2452MHz/2400MHz-2483.5MHz
  • نوع اتصال به اینترنت
    ADSL2plus
  • نوع شبکه
    DHCP
  • ویژگی‌های مودم و روتر
    Virtual Server
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
مودم روتر VDSL/ADSL تی پی-لینک مدل TD-W9960-v1.20

مودم روتر VDSL/ADSL تی پی-لینک مدل TD-W9960-v1.20

مشخصات کالا

مشخصات

  • وزن
    562 گرم
  • تعداد پورت اترنت RJ-45
    سه عدد
  • اتصالات
    DDNS
  • ویژگی‌ها
    کیفیت خدمات (QoS)
  • فرکانس قابل پشتیبانی
    2.4 گیگاهرتز
  • تعداد پورت اترنت RJ-45 WAN
    یک عدد
  • قابلیت‌های مودم - روتر ADSL
    Port Forwarding
  • تعداد پورت اترنت RJ-45 WAN/LAN
    یک عدد
  • فایروال و امنیت دسترسی
    NAT Firewall, SPI Firewall, DoS Protection, IP & MAC Binding, Service Filtering, Access Control, Parental Controls
  • (Virtual Private Network (VPN
    PPTP, L2TP, IPSec Passthrough
  • توضیحات کیفیت خدمات (QoS)
    (WMM, BC (IpQ
  • استانداردهای +ADSL 2
    ITU-T G.992.5
  • استانداردهای ADSL 2
    (ITU-T G.992.3 (G.DMT.bis
  • استانداردهای ADSL
    ("Full-rate ANSI T1.413 Issue 2, ITU-T G.992.1(G.Dmt
  • استانداردهای IEEE
    IEEE 802.11b/g/n, IEEE 802.3/3U
  • درگاه‌های ارتباطی
    RJ45 Ethernet , RJ-45 WAN/LAN , RJ11
  • تعداد پورت RJ-11
    یک عدد
  • مدیریت
    Web Based Configuration (HTTP), Remote management, CWMP(TR-069), Web Based Firmware Upgrade, Diagnostic Tools
  • سازگار با سیستم‌عامل‌های
    Internet Explorer 11, Firefox 12.0, Chrome 20.0, Safari 4.0, or other
  • Java-enabled browser
  • Mac OS, NetWare, UNIX or Linux
  • Microsoft Windows 98SE, NT, 2000, XP, Vista™ or Windows 7, 8, 8.1, 10,
  • Subscription with an internet service provider (for internet access)
  • نوع شبکه
    DHCP
  • محدوده فرکانس
    2.4 گیگاهرتز
  • استانداردهای بی‌سیم
    IEEE 802.11b/g/n,
  • منبع تغذیه
    آداپتور برق - Output: 9v DC, 0.6A
  • امنیت بی‌سیم
    "64/128-bit WEP, WPA/WPA2, WPA-PSK/WPA-PSK2
  • کلیدها
    کلید wps
  • کلید ریست
  • کلید روشن / خاموش
  • گواهینامه‌ ها
    CE, RoHS
  • پروتکل‌ها
    پشتیبانی از IPv4 و IPv6
  • تعداد آنتن
    دو عدد
  • نوع آنتن
    جهت دار omni، ثابت
  • ویژگی‌های مودم و روتر
    Virtual Server
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
مودم روتر +ADSL2 نتربیت مدل نتنزا 2740U

مودم روتر +ADSL2 نتربیت مدل نتنزا 2740U

مشخصات کالا

مشخصات

  • درگاه‌های ارتباطی
    RJ-45 WAN/LAN
  • فرکانس قابل پشتیبانی
    2.4 گیگاهرتز
  • تعداد پورت اترنت RJ-45 WAN/LAN
    یک عدد
  • استانداردهای +ADSL 2
    ITU-T G.992.5 Annex A/L/M
  • استانداردهای ADSL 2
    ITU-T G.992.3 (G.dmt.bis) Annex A/L/M ITU-T G.992.4 (G.lite.bis) Annex A
  • استانداردهای ADSL
    ((Multi-mode, ANSI T1.413 Issue 2, ITU-T G.992.1 (G.dmt) Annex A, ITU-T G.992.2 (G.lite) Annex A, (ITU-T G.994.1 (G.hs
  • تعداد پورت اترنت RJ-45
    چهار عدد
  • تعداد پورت RJ-11
    یک عدد
  • محدوده فرکانس
    2.4 تا 2.484 گیگاهرتز
  • استانداردهای بی‌سیم
    802.11b/g/n
  • منبع تغذیه
    آداپتور برق
  • ورودی: 100-240 VAC, 50/60 Hz
  • خروجی: 12v DC, 1A
  • کلیدها
    دکمه‌ روشن/خاموش دستگاه (Power Switch)
  • دکمه‌ روشن/خاموش وای فای (Wireless On/Off Button)
  • دکمه WPS
  • کلید ریست (بازگشت به تنظیمات اولیه) دستگاه
  • تعداد آنتن
    دو عدد
  • نوع آنتن
    خارجی
  • قابلیت پشتیبانی از سیستم عامل‌های
    تمام سیستم عامل‌ها
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
مودم روتر ADSL2 Plus بی‌ سیم N300 دی-لینک مدل DSL-2740U

مودم روتر ADSL2 Plus بی‌ سیم N300 دی-لینک مدل DSL-2740U

مشخصات کالاD-Link DSL-2740U ADSL2 Plus Wireless N300 Modem Router

مشخصات

  • درگاه‌های ارتباطی
    RJ45 Ethernet , RJ11
  • اتصالات
    DDNS
  • ویژگی‌ها
    کیفیت خدمات (QoS)
  • فرکانس قابل پشتیبانی
    2.4 گیگاهرتز
  • قابلیت‌های مودم - روتر ADSL
    Port Forwarding
  • فایروال و امنیت دسترسی
    Built-in NAT firewall
  • MAC Filtering
  • Packet Filtering
  • (Stateful Packet Inspection (SPI
  • (Denial of Service prevention (DoS
  • Intrusion Detection and Prevention System/Log
  • User Authentication PAP
  • User Authentication CHAP
  • DMZ
  • ATM & PPP
    (ATM Adaption Layer type 5 (AAL5
  • Bridged or routed Ethernet encapsulation
  • VC and LLC based multiplexing
  • MAC Encapsulated Routing
  • ATM Forum UNI3.1/4.0 PVC
  • ATM Cell Format ITU-T Rec. I.361
  • (PPP over ATM (RFC 2364
  • (PPP over Ethernet (PPPoE
  • (PPP Link Control Protocol (LCP
  • (Internet Protocol Control Protocol (IPCP
  • (PPP Authentication Protocol (PAP
  • PPP Challenge Handshake
  • (Authentication Protocol (CHAP
  • Microsoft PPP CHAP extensions
  • (Virtual Private Network (VPN
    Multiple IPSec/PPTP/L2TP pass-through
  • توضیحات کیفیت خدمات (QoS)
    (DiffServ-Codepoint IPQoS (TOS
  • استانداردهای +ADSL 2
    ITU-T G.992.5 Annex A/L/M
  • استانداردهای ADSL 2
    ITU-T G.992.3 (G.dmt.bis) Annex A/L/M ITU-T G.992.4 (G.lite.bis) Annex A
  • استانداردهای ADSL
    ((Multi-mode, ANSI T1.413 Issue 2, ITU-T G.992.1 (G.dmt) Annex A, ITU-T G.992.2 (G.lite) Annex A, (ITU-T G.994.1 (G.hs
  • تعداد پورت اترنت RJ-45
    چهار عدد
  • VLAN
    PVC/VLAN
  • نوع آنتن
    خارجی
  • تعداد پورت RJ-11
    یک عدد
  • مدیریت
    Web-based GUI configuration
  • 3-level login control for local/remote management
  • Firmware upgraded, configuration data uploaded and downloaded via Webbased GUI
  • TFTP for firmware, configuration files and image files upgrade and download
  • TFTP server and client
  • Code Lock to prevent from improper firmware upgrade through UI, TFTP, and TR-069
  • (Local access via console (optional
  • ADSL/ADSL2/ADSL2+ manual selection and auto fallback
  • Auto VPI/VCI detection
  • Configuration backup and restore
  • Diagnostics
  • Log & Trace function
  • (SNMP v.1 and v.2c with MIB-I and MIBII (optional
  • (TR-069 compliant with ACS (optional
  • نوع شبکه
    DHCP
  • محدوده فرکانس
    2.4 تا 2.484 گیگاهرتز
  • استانداردهای بی‌سیم
    802.11b/g/n
  • منبع تغذیه
    آداپتور برق
  • ورودی: 100-240 VAC, 50/60 Hz
  • خروجی: 12v DC, 1A
  • توضیحات نشانگر LED
    دارای نشانگر LED با قابلیت نمایش وضعیت 4 پورت LAN، وضعیت اینترنت وضعیت روشن خاموش بودن دستگاه و وضعیت‌های WLAN, DSL
  • کلیدها
    دکمه‌ روشن/خاموش دستگاه (Power Switch)
  • دکمه‌ روشن/خاموش وای فای (Wireless On/Off Button)
  • دکمه WPS
  • کلید ریست (بازگشت به تنظیمات اولیه) دستگاه
  • گواهینامه‌ ها
    FCC Part 15 Class B / CE / CSA
  • پروتکل‌ها
    Ethernet to ADSL Self-Learning Transparent Bridging
  • (Internet Control Message Protocol (ICMP
  • (Network Address Translation (NAT), IP Static Routing, Routing Information Protocol (RIPv1, RIPv2
  • Virtual Server, Port Forwarding
  • NAT ALGs: MSN/AOL/Yahoo Messenger, FTP, CUSEEME, Real Audio, MIRC, SIP, ICQ, games, SNMP
  • Dynamic Host Configuration Protocol (DHCP); DHCP server, client, and relay
  • (SNTP, DNS Relay, DDNS proxy and IGMP proxy (v1/v2/v3
  • تعداد آنتن
    دو عدد
  • ویژگی‌های مودم و روتر
    Virtual Server
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
مودم روتر ADSL2 Plus بی سیم N300 دی-لینک مدل DSL-124 New

مودم روتر ADSL2 Plus بی سیم N300 دی-لینک مدل DSL-124 New

مشخصات کالا

مشخصات

  • وزن
    145 گرم
  • (Virtual Private Network (VPN
    Multiple PPTP/IPSec/L2TP pass-through
  • استانداردهای IEEE
    IEEE 802.11 b/g/n
  • استانداردهای ADSL
    Multi-mode
  • ANSI T1.413 Issue 2
  • ITU G.992.1 (G.dmt) Anne
  • ITU G.992.2 (G.lite) Anne
  • ITU G.994.1 (G.hs)
  • استانداردهای ADSL 2
    ITU G.992.3 (G.dmt.bis
  • Annex A/L/M, ITU G.992.4 (G.lite.bis) Annex A Frequency r ange: 2.4 GHz to 2.48 35 GHz
  • استانداردهای +ADSL 2
    ITU-T G.992.5 Annex A/L/M
  • قدرت انتقال
    17.6dBm
  • توضیحات کیفیت خدمات (QoS)
    Quality of Service
  • ATM & PPP
    ATM Forum UNI3.1/4.0 PVC (up to 8 PVCs)
  • ATM Adaptation Layer Type 5 (AAL5)
  • ATM QoS (Traffic Shaping)
  • PPP over Ethernet (PPPoE)
  • PPP over ATM (RFC 2364)
  • فایروال و امنیت دسترسی
    Built-in NAT firewall
  • lMAC Filtering
  • Packet Filtering
  • استانداردهای VOIP
    ندارد
  • قابلیت‌های مودم - روتر ADSL
    Port Forwarding
  • فرکانس قابل پشتیبانی
    2.4 گیگاهرتز
  • ویژگی‌ها
    کیفیت خدمات (QoS)
  • اتصالات
    DDNS
  • تعداد پورت اترنت RJ-45
    چهار عدد
  • VLAN
    PVC/VLAN port mapping (bridge mode)
  • درگاه‌های ارتباطی
    RJ45 Ethernet , RJ11
  • توضیحات نشانگر LED
    چراغ ها به ترتیب از چپ به راست power ,link ,internet ,lan ,wifi
  • سایر مشخصات
    پشتیبانی از IPv6
  • نوع آنتن
    خارجی
  • تعداد آنتن
    دو عدد
  • گواهینامه‌ ها
    CE , LVD
  • کلیدها
    کلید خاموش یا روشن کردن دستگاه
  • کلید WPS
  • کلید راه‌ اندازی مجدد (Reset)
  • کلید خاموش یا روشن wifi
  • امنیت بی‌سیم
    IGMP
  • PVC/VLAN port mapping (bridge mode) 64/128 bits
  • WEP data encryption
  • WPA/WPA2 (Wi-Fi Protected Access) security
  • MAC address-based access control
  • WPS
  • منبع تغذیه
    آداپتور برق
  • تعداد پورت RJ-11
    یک عدد
  • استانداردهای بی‌سیم
    802.11b/g/n
  • محدوده فرکانس
    2.4 تا 2.484 گیگاهرتز
  • نوع شبکه
    DHCP
  • سازگار با سیستم‌عامل‌های
    Android , ios ,Windows , Windows 10 ,Windows 8, Windows 7, Windows Vista, Windows XP,Windows 98SE, Windows NT, 2000 , Mac OS X, Linux Windows
  • مدیریت
    Installation wizardWeb-based GUI for configuration, firmware upgradeTelnet Syslog monitoring
  • ویژگی‌های مودم و روتر
    Virtual Server
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
مودم روتر ADSL2 Plus بی سیم یوتل مدل A304

مودم روتر ADSL2 Plus بی سیم یوتل مدل A304

مشخصات کالاU.TEL A304 ADSL2 Plus Wireless Modem Router

مشخصات

  • وزن
    158 گرم
  • استانداردهای +ADSL 2
    ITU G.992.5
  • استانداردهای IEEE
    802.11b/g/n
  • تعداد پورت اترنت RJ-45
    چهار عدد
  • تعداد پورت RJ-11
    یک عدد
  • درگاه‌های ارتباطی
    RJ11
  • منبع تغذیه
    آداپتور AC
  • توضیحات نشانگر LED
    power / DSL / Internet / / چهار پورت LAN
  • کلیدها
    ON/OFF / RESET / WPS / WLAN
  • گواهینامه‌ ها
    FCC,CE,RoHS
  • تعداد آنتن
    دو عدد
  • قابلیت پشتیبانی از سیستم عامل‌های
    تمام سیستم عامل‌ها
  • سایر مشخصات
    قابلیت برقراری ارتباط با اینترنت تا سرعت 24 مگابیت در ثانیه جهت دریافت (دانلود)
  • قابلیت برقراری ارتباط با اینترنت با سرعت 2 مگابیت بر ثانیه جهت ارسال (آپلود)ابلیت کنترل از طریق Web-Based
  • آنتن با قدرت 5 دسی بل
  • منبع تغذیه: 12 ولت DC با شدت جریان 1 آمپر
  • دمای کارکرد : 0 تا 40 درجه سانتی‌گراد
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
مودم روتر ADSL2 Plus تندا مدل D301 V2

مودم روتر ADSL2 Plus تندا مدل D301 V2

مشخصات کالاTenda D301 V2 ADSL2 Plus Modem Router

مشخصات

  • درگاه‌های ارتباطی
    RJ11 , RJ45 Ethernet , RJ-45 WAN/LAN , USB
  • تعداد پورت RJ-11
    یک عدد
  • فرکانس قابل پشتیبانی
    2.4 گیگاهرتز
  • قابلیت‌های مودم - روتر ADSL
    Port Forwarding
  • تعداد پورت اترنت RJ-45 WAN/LAN
    یک عدد
  • کاربرد USB
    Storage Sharing( Samba)
  • فایروال و امنیت دسترسی
    IP Filter
  • MAC Filtering
  • توضیحات Port Forwarding
    Port Forwarding
  • Port Triggering
  • DMZ
  • UPnP
  • قدرت انتقال
    RF Power <20dBm(EIRP)
  • استانداردهای +ADSL 2
    G.994 compliant
  • Full-rate ANSI T1.413 Issue 2
  • ITU-T G.992.1 (G.dmt)
  • ITU-T G.992.2 (G.lite)
  • ITU-T G.992.3 (G.dmt.bis) Annex A/L/M
  • ITU-T G.992.5 Annex A
  • استانداردهای IEEE
    IEEE802.11b/g/n
  • IEEE 802.3, 802.3u
  • تعداد پورت اترنت RJ-45
    سه عدد
  • درجه حرارت
    Operating Temperature: 0℃ ~ 40℃
  • Storage Temperature: -40ºC~70ºC
  • مدیریت
    LAN IP Setting
  • Backup & Update & Restore to factory default
  • System Logs
  • SNMP Agent
  • TR-069 Client
  • Internet Time
  • Access Control
  • Update Software via web, TFTP & FTP
  • Diagnostics
  • DDNS, IGMP Multicast, VLAN, 802.1Q, Routing
  • تعداد پورت USB
    یک عدد
  • نوع شبکه
    DHCP
  • نوع اتصال به اینترنت
    PPPoE, PPPoA,IPoA, MER, Bridge
  • استانداردهای بی‌سیم
    IEEE802.11b/g/n
  • منبع تغذیه
    Input: 100 - 240V 50/60Hz
  • Output: 9V1.0A
  • توضیحات نشانگر LED
    PWR, SYS, INTERNET, USB, WPS, WLAN, 4/iTV, LAN3, LAN2, 1/WAN, DSL
  • امنیت بی‌سیم
    Wireless MAC Filtering
  • Support 64/128 bit WEP
  • WPA-PSK/WPA2-PSK
  • WPS
  • کلیدها
    Reset(RST) × 1
  • WPS × 1
  • WLAN On/Off × 1
  • Power On/Off × 1
  • گواهینامه‌ ها
    CE、FCC、RoHS
  • تعداد آنتن
    دو عدد
  • نوع آنتن
    Omni directional
  • سایر مشخصات
    10/100Mbps LAN × 3
  • 10/100Mbps WAN/LAN × 1
  • Operating Mode: Wireless Modem Router, Wireless Router
  • Support 6RD & DS-Lite, IPv6 and IPv4 dual stack
  • Basic Features:
  • Wireless switch enable/disable
  • SSID Broadcast enable/disable
  • Country Options
  • Channel: Auto, 1-13
  • Bandwidth: Auto, 20MHz, 40MHz
  • Client List
  • WDS
  • Advanced Functions:
  • PVC Configuration
  • MAC Clone
  • DSL Settings
  • Interface Grouping
  • QoS
  • USB Sharing(Samba)
  • Parental Control
  • IPTV
  • ویژگی‌های مودم و روتر
    Virtual Server
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
مودم روتر بی سیم VDSL/ADSL ایسوس مدل DSL-N16

مودم روتر بی سیم VDSL/ADSL ایسوس مدل DSL-N16

مشخصات کالاASUS DSL-N16 Wireless VDSL/ADSL Modem Router

مشخصات

  • وزن
    225 گرم
  • قابلیت‌های مودم - روتر ADSL
    نشانگر LED
  • (Virtual Private Network (VPN
    IPSec Pass-Through, PPTP Pass-Through, L2TP Pass-Through, PPTP server, PPTP client, L2TP client
  • توضیحات کیفیت خدمات (QoS)
    Traffic monitor
  • قدرت انتقال
    b mode : 20.5 dBm, g mode : 17 dBm, n mode : 17 dBm
  • استانداردهای +ADSL 2
    ITU-T G.992.5 (ADSL2+) Compliant, Supporting Annex A, B, and M
  • استانداردهای VDSL
  • Support all VDSL2 profiles -8a, 8b, 8c, 8d, 12a, 12b, 17a and 30a
  • VDSL2 interface compliance with ITU-T G.993.2
  • استانداردهای ADSL 2
    ITU-T G.992.3 (ADSL2) Compliant, Annex A, B, L, and M
  • استانداردهای ADSL
    ITU-T G.992.1 (G.dmt), Annex A, and B Compliant
  • ITU-T G.992.2 (G.lite), Annex A, and B Compliant
  • ANSI T1.413 Compliant
  • استانداردهای IEEE
    IEEE 802.3, IEEE 802.3u, IEEE 802.11i, IEEE 802.11e
  • تعداد پورت اترنت RJ-45
    چهار عدد
  • تعداد پورت RJ-11
    یک عدد
  • درگاه‌های ارتباطی
    RJ11 , RJ45 Ethernet
  • مدیریت
    Web-based GUI configuration
  • Firmware upgraded, configuration data uploaded and downloaded via Web-based GUI
  • UPnP IGD 1.0
  • Auto VPI/VCI detection
  • Configuration backup and restore
  • Diagnostics
  • Log & Trace function
  • سازگار با سیستم‌عامل‌های
    Windows 10, Windows 8.1, Windows 8, Windows 7, Windows Vista, Windows 2000, Windows XP
  • Mac OS X 10.4, Mac OS X 10.4, Mac OS X 10.5, Mac OS X 10.6, Mac OS X 10.7, Mac OS X 10.8
  • محدوده فرکانس
    2.4 گیگاهرتز
  • استانداردهای بی‌سیم
    IEEE 802.11 b/g/n
  • توضیحات نشانگر LED
    Power, Internet, LAN x 4, xDSL, 2.4 GHz Wi-Fi
  • امنیت بی‌سیم
    64bit WEP, 128-bit WEP, WPA2-PSK, WPA-PSK
  • کلیدها
    WPS Button, Reset Button, Power Button, Wireless on/off Button
  • گواهینامه‌ ها
    CE
  • تعداد آنتن
    دو عدد
  • سایر مشخصات
    قابلیت ایجاد شبکه کاربری مهمان (Guest Network)
  • پشتیبانی از استانداردهای IPv4, IPv6
  • دارای قابلیت محدود کردن پهنای باند WiFi
  • پورت‌های LAN از نوع 10/100BaseT
  • ویژگی‌ها
    کیفیت خدمات (QoS)
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
مودم روتر ADSL2 Plus بی‌سیم N300 دی-لینک مدل DSL-2750U New

مودم روتر ADSL2 Plus بی‌سیم N300 دی-لینک مدل DSL-2750U New

مشخصات کالاD-Link DSL-2750U New ADSL2 Plus Wireless N300 Modem Router

مشخصات

  • وزن
    630 گرم
  • تعداد پورت اترنت RJ-45
    چهار عدد
  • اتصالات
    DDNS
  • ویژگی‌ها
    کیفیت خدمات (QoS)
  • فرکانس قابل پشتیبانی
    2.4 گیگاهرتز
  • قابلیت‌های مودم - روتر ADSL
    Port Forwarding
  • تعداد پورت اترنت RJ-45 WAN/LAN
    یک عدد
  • کاربرد USB
    اتصال دانگل 3G و به اشتراک گذاری اینترنت سیم کارت به صورت بی‌سیم
  • فایروال و امنیت دسترسی
    Built-in NAT Firewall
  • ATM & PPP
    (ATM Forum UNI3.1/4.0 PVC (up to 8 PVCs
  • (ATM Adaptation Layer Type 5 (AAL5
  • (ATM QoS (Traffic Shaping
  • Bridged or routed Ethernet encapsulation
  • VC and LLC based multiplexing
  • (PPP over Ethernet (PPPoE
  • (PPP over ATM (RFC 2364
  • ITU-T I.610 OAM F4/F5
  • (Virtual Private Network (VPN
    Multiple PPTP/IPSec/L2TP Pass-Through
  • توضیحات کیفیت خدمات (QoS)
    (ATM QoS (Traffic Shaping
  • استانداردهای +ADSL 2
    ITU G.992.5 Annex A
  • استانداردهای ADSL 2
    ITU G.992.3 (G.dmt.bis) Annex A/L/M, ITU G.992.4 (G.lite.bis) Annex A
  • استانداردهای ADSL
    (Multi-Mode, ANSI T1.413 Issue 2, ITU G.992.1 (G.dmt) Annex A, ITU G.992.2 (G.lite) Annex A, ITU G.994.1 (G.hs
  • استانداردهای IEEE
    IEEE 802.11b/g/n
  • درگاه‌های ارتباطی
    RJ11 , RJ45 Ethernet , RJ-45 WAN/LAN , USB
  • امنیت بی‌سیم
    WPA/WPA2 (Wi-Fi Protected Access) Security MAC Address-Based Access Control WP
  • تعداد پورت USB
    یک عدد
  • سایر مشخصات
    NAt & NAPt
  • DhCP Server/Client/Relay
  • Static Routing, riP v.1, v.2
  • (Universal Plug and Play (uPnP
  • Compliant
  • (Dynamic Domain Name System (DDNs
  • Virtual Server
  • sNtP, DNsproxy and igMP Proxy
  • Supports iPv6
  • نوع آنتن
    خارجی (MIMO)
  • تعداد آنتن
    دو عدد
  • گواهینامه‌ ها
    CE, FCC
  • کلیدها
    دکمه‌ روشن/خاموش دستگاه (Power Switch)
  • دکمه‌ روشن/خاموش اتصال بی‌سیم (Wireless On/Off Button)
  • دکمه WPS
  • توضیحات نشانگر LED
    نشانگر LED با قابلیت نمایش روشن و خاموش بودن دستگاه (Power)،وضعیت WAN، اینترنت، DSL ،USB و وضعیت 4 پورت شبکه
  • VLAN
    (PVC/VLAN Port Mapping (Bridge Mode
  • منبع تغذیه
    آداپتور برق
  • استانداردهای بی‌سیم
    802.11b/g/n
  • محدوده فرکانس
    2.4 گیگاهرتز تا 2.484 گیگاهرتز
  • نوع شبکه
    DHCP
  • تعداد پورت RJ-11
    یک عدد
  • ویژگی‌های مودم و روتر
    Virtual Server
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
مودم روتر VDSL/ADSL بی‌سیم 300Mbps تی پی-لینک مدل TD-W9970

مودم روتر VDSL/ADSL بی‌سیم 300Mbps تی پی-لینک مدل TD-W9970

مشخصات کالاTP-LINK VDSL/ADSL TD-W9970 300Mbps Wireless Modem Router

مشخصات

  • درگاه‌های ارتباطی
    RJ11 , RJ45 Ethernet , USB
  • استانداردهای ADSL
    Full-rate ANSI T1.413 Issue 2
  • ITU-T G.992.1(G.DMT)
  • ITU-T G.994.1 (G.hs)
  • ITU-T G.995.1
  • فرکانس قابل پشتیبانی
    2.4 گیگاهرتز
  • قابلیت‌های مودم - روتر ADSL
    نشانگر LED
  • کاربرد USB
    Storage Sharing
  • FTP Server
  • Media Server
  • Print Server
  • ATM & PPP
    ATM Forum UNI3.1/4.0
  • PPP over ATM (RFC 2364)
  • PPP over Ethernet (RFC2516)
  • IPoA (RFC1577/2225)
  • PVC - Up to 8 PVCs
  • (Virtual Private Network (VPN
    PPTP, L2TP, IPSec Pass-through
  • توضیحات Port Forwarding
    Virtual server, Port Triggering, UPnP, DMZ, Manage Control
  • توضیحات کیفیت خدمات (QoS)
    WMM, Bandwidth Control (IP QoS)
  • قدرت انتقال
    <20dBm(EIRP)
  • استانداردهای +ADSL 2
    ITU-T G.992.5
  • استانداردهای ADSL 2
    ITU-T G.992.3 (G.dmt.bis)
  • استانداردهای IEEE
    IEEE 802.3, 802.3u
  • تعداد پورت USB
    یک عدد
  • تعداد پورت اترنت RJ-45
    چهار عدد
  • تعداد پورت RJ-11
    یک عدد
  • سازگار با سیستم‌عامل‌های
    ویندوز، مک و سیستم عامل های بر پایه لینوکس
  • استانداردهای بی‌سیم
    IEEE 802.11b, 802.11g, 802.11n
  • امنیت بی‌سیم
    Support 64/128 bit WEP, WPA /WPA2, WPA-PSK/WPA2-PSK
  • Wireless MAC Filtering
  • کلیدها
    Power On/Off Button
  • WPS/RESET Button
  • Wi-Fi On/Off Switch
  • گواهینامه‌ ها
    CE, RoHS
  • تعداد آنتن
    دو عدد
  • نوع آنتن
    Omni directional
  • ویژگی‌ها
    کیفیت خدمات (QoS)
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
مودم روتر VDSL/ADSL تی پی-لینک مدل Archer VR300

مودم روتر VDSL/ADSL تی پی-لینک مدل Archer VR300

مشخصات کالا

مشخصات

  • وزن
    690 گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    RJ45 Ethernet , RJ-45 WAN/LAN , RJ11
  • تعداد پورت RJ-11
    یک عدد
  • تعداد پورت اترنت RJ-45
    چهار عدد
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
مودم روتر VDSL/ADSL تی پی-لینک مدل TD-W9960

مودم روتر VDSL/ADSL تی پی-لینک مدل TD-W9960

مشخصات کالا

مشخصات

  • وزن
    220 گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    RJ45 Ethernet , RJ-45 WAN/LAN , RJ11 , RJ-45 WAN
  • نوع آنتن
    خارجی متصل
  • تعداد آنتن
    دو عدد
  • کلیدها
    کلید wps
  • کلید ریست
  • کلید روشن / خاموش
  • منبع تغذیه
    آداپتور برق - Output: 9v DC, 0.6A
  • تعداد پورت RJ-11
    یک عدد
  • تعداد پورت اترنت RJ-45
    سه عدد
  • استانداردهای IEEE
    IEEE 802.3/802.3u
  • استانداردهای ADSL
    Full-rate ANSI T1.413 Issue 2 , ITU-T G.992.1(G.DMT) , ITU-T G.994.1 (G.hs) , ITU-T G.995.1
  • استانداردهای ADSL 2
    ITU-T G.992.3 (G.dmt.bis)
  • استانداردهای +ADSL 2
    ITU-T G.992.5
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
مودم روتر ADSL2 بی‌ سیم مرکوسیس مدل MW-300D

مودم روتر ADSL2 بی‌ سیم مرکوسیس مدل MW-300D

مشخصات کالا

مشخصات

  • وزن
    450 گرم
  • تعداد پورت RJ-11
    یک عدد
  • تعداد پورت اترنت RJ-45 WAN/LAN
    یک عدد
  • قدرت انتقال
    تا 300 مگابیت بر ثانیه
  • استانداردهای ADSL
    IEEE 802.11n , IEEE 802.11g , IEEE 802.11b
  • استانداردهای IEEE
    IEEE 802.11n up to 300 Mbps, , IEEE 802.11g, , IEEE 802.11b, , IEEE 802.3, , IEEE 802.3u
  • تعداد پورت اترنت RJ-45
    سه عدد
  • سازگار با سیستم‌عامل‌های
    Windows 10/8.1/8/7/Vista/XP/2000/NT/98SE, MAC OS,
  • NetWare, UNIX or Linux
  • درگاه‌های ارتباطی
    RJ-45 WAN/LAN
  • محدوده فرکانس
    2.4 گیگاهرتز
  • منبع تغذیه
    9V/0.6A
  • امنیت بی‌سیم
    WEP, WPA / WPA2, WPA-PSK / WPA2-PSK
  • گواهینامه‌ ها
    CE, ROHS
  • تعداد آنتن
    دو عدد
  • سایر مشخصات
    همه در یک دستگاه : مودم ADSL2 + ، روتر ،سوئیچ اکسس پوینت
  • سرعت بی سیم 300 مگابیت در ثانیه - ایده آل برای پخش آنلاین HD ، بازی آنلاین و بارگیری فایلهای بزرگ
  • تعداد پورت اترنت RJ-45 WAN
    یک عدد
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
مودم روتر یو.تل VDSL/ADSL Plus  بی سیم مدل V301

مودم روتر یو.تل VDSL/ADSL Plus بی سیم مدل V301

مشخصات کالاU.TEL V301 Wireless VDSL/ADSL Plus Modem Router

مشخصات

  • وزن
    250 گرم
  • استانداردهای +ADSL 2
    G.992.5
  • استانداردهای ADSL 2
    G.993.2
  • استانداردهای IEEE
    802.11b/g/n
  • تعداد پورت اترنت RJ-45
    دو عدد
  • درگاه‌های ارتباطی
    RJ11
  • تعداد پورت RJ-11
    یک عدد
  • منبع تغذیه
    آداپتور برق
  • توضیحات نشانگر LED
    DSL
  • Internet
  • LAN1
  • LAN2
  • تعداد آنتن
    دو عدد
  • نوع آنتن
    داخلی
  • قابلیت پشتیبانی از سیستم عامل‌های
    تمام سیستم عامل‌ها
  • سایر مشخصات
    قابلیت نصب آسان
  • ﺩﺍﺭﺍﻯ ﺩﻭ ﭘﻮﺭﺕ ﺷﺒﻜﻪ ﺑﺎ ﺳﺮﻋﺖ ﻫﺎﻯ 100 مگابیت بر ثانیه
  • دارای استاندارد WPS برای اتصال سریع و امن تجهیزات وایرلس به مودم
  • پشتیبانی از ATM and PTM
  • پشتیبانی از IPV4 و IPV6
  • قابلیت های Port Mapping ، NAT router ،QOS
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
مودم روتر  ADSL2/VDSL2 Plus بی سیم دی-لینک مدل DSL-2877AL

مودم روتر ADSL2/VDSL2 Plus بی سیم دی-لینک مدل DSL-2877AL

مشخصات کالاD-Link DSL-2877AL ADSL2/VDSL2 Plus Wieless Modem Router

مشخصات

  • وزن
    350 گرم
  • اتصالات
    DDNS
  • ویژگی‌ها
    کیفیت خدمات (QoS)
  • فرکانس قابل پشتیبانی
    2.4 گیگاهرتز , پنج گیگاهرتز
  • تعداد پورت اترنت RJ-45 WAN
    یک عدد
  • قابلیت‌های مودم - روتر ADSL
    Port Forwarding
  • توضیحات کیفیت خدمات (QoS)
    IPP/ToS, DSCP QoS in 4-priority queues, Application QoS in 4-priority queues, Strict priority
  • تعداد پورت اترنت RJ-45
    چهار عدد
  • تعداد پورت RJ-11
    یک عدد
  • درگاه‌های ارتباطی
    RJ45 Ethernet
  • نوع شبکه
    DHCP
  • منبع تغذیه
    آداپتور برق
  • توضیحات نشانگر LED
    نشان‌گرهای جداگانه برای درگاه‌های LAN
  • نشان‌گر DSL
  • نشان‌گر Internet
  • نشان‌گر Power
  • نشان‌گر USB
  • نشان‌گر WPS
  • کلیدها
    یک کلید خاموش/روشن کردن دستگاه
  • یک کلید باند 2.4 گیگاهرتزی
  • یک کلید باند 5 گیگاهرتزی
  • یک کلید راه‌اندازی مجدد
  • تعداد آنتن
    سه عدد
  • نوع آنتن
    غیرقابل جدا شدن
  • تعداد پورت USB
    یک عدد
  • ویژگی‌های مودم و روتر
    Virtual Server
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
مودم روتر +ADSL2   مدل TD-W8961N_V1                     غیر اصل

مودم روتر +ADSL2   مدل TD-W8961N_V1 غیر اصل

مشخصات کالا

مشخصات

  • وزن
    750 گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    RJ45 Ethernet , RJ-45 WAN/LAN
  • تعداد پورت RJ-11
    چهار عدد
  • تعداد پورت اترنت RJ-45
    چهار عدد
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
مودم روتر ADSL/VDSL بی‌سیم ایسوس مدل DSL-AC51

مودم روتر ADSL/VDSL بی‌سیم ایسوس مدل DSL-AC51

مشخصات کالا

مشخصات

  • وزن
    440 g (Device Only) گرم
  • تعداد پورت اترنت RJ-45
    دو عدد
  • فرکانس قابل پشتیبانی
    2.4 گیگاهرتز , پنج گیگاهرتز
  • تعداد پورت اترنت RJ-45 WAN
    یک عدد
  • قابلیت‌های مودم - روتر ADSL
    Port Forwarding
  • تعداد پورت اترنت RJ-45 WAN/LAN
    یک عدد
  • ویژگی‌های (Voice Over Internet Protocol (VOIP
    ندارد
  • فایروال و امنیت دسترسی
    64-bit WEP, 128-bit WEP, WPA2-PSK, WPA-PSK, WPA-Enterprise , WPA2-Enterprise , WPS support
  • (Virtual Private Network (VPN
    VPN server(PPTP/OpenVPN) VPN client(PPTP/L2TP/OpenVPN)
  • توضیحات Port Forwarding
    دارد
  • توضیحات کیفیت خدمات (QoS)
    Traffic monitor/Quality of Service(QoS)
  • استانداردهای ADSL
    VDSL2 Upstream: 150Mbps, Downstream: 200Mbps
  • ADSL2+ Upstream: 3.3Mbps, Downstream: 24Mbps
  • ADSL2 Upstream: 3.5Mbps, Downstream: 12Mbps
  • استانداردهای IEEE
    IEEE 802.11a, IEEE 802.11b, IEEE 802.11g, IEEE 802.11n, IEEE 802.11ac, IEEE 802.3, IEEE 802.3u, IEEE 802.11i, IEEE 802.11e, IPv4, IPv6
  • درگاه‌های ارتباطی
    RJ45 Ethernet , RJ-45 WAN/LAN , RJ11
  • درجه حرارت
    Operating Temperature: 0 °C to 40 °C ( °F to ºF)
  • Storage Temperature: 0 ° to 70 ° C ( °F to °F)
  • Operating Humidity: 50 % to 90 % (Non-condensing)
  • Storage Humidity: 20 % to 90 % (Non-condensing)
  • تعداد پورت RJ-11
    یک عدد
  • سازگار با سیستم‌عامل‌های
    Windows® 10
  • Windows® 10 64-bit
  • Windows® 8.1
  • Windows® 8
  • Windows® 7
  • Mac OS X 10.1
  • Mac OS X 10.4
  • Mac OS X 10.4
  • Mac OS X 10.5
  • Mac OS X 10.6
  • Mac OS X 10.7
  • Mac OS X 10.8
  • Linux
  • نوع شبکه
    DHCP
  • نوع اتصال به اینترنت
    RJ11
  • محدوده فرکانس
    2.4 GHz x 4, 5 GH
  • استانداردهای بی‌سیم
    IEEE 802.11a, IEEE 802.11b, IEEE 802.11g, IEEE 802.11n, IEEE 802.11ac, IEEE 802.3, IEEE 802.3u, IEEE 802.11i, IEEE 802.11e, IPv4, IPv6
  • منبع تغذیه
    12V/1A
  • امنیت بی‌سیم
    64-bit WEP, 128-bit WEP, WPA2-PSK, WPA-PSK, WPA-Enterprise , WPA2-Enterprise , WPS support
  • تعداد آنتن
    سه عدد
  • نوع آنتن
    خارجی
  • ویژگی‌ها
    کیفیت خدمات (QoS)
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
مودم روتر VDSL2/ADSL2 Plus بی سیم یوتل مدل V304F New

مودم روتر VDSL2/ADSL2 Plus بی سیم یوتل مدل V304F New

مشخصات کالاU.TEL V304F New Wireless VDSL2/ADSL2 Plus Modem Router

مشخصات

  • وزن
    215 گرم
  • ویژگی‌های (Voice Over Internet Protocol (VOIP
    RFC2617-RFC2833-RFC3261-RFC3262-RFC3263-RFC3264
  • تعداد پورت اترنت RJ-45
    چهار عدد
  • استانداردهای IEEE
    IEEE802.11b/g/n
  • قدرت انتقال
    300Mbps
  • توضیحات Port Forwarding
    امکان forward کردن پورت های دلخواه بر روی IPهای شبکه داخلی و اتصال به آن پورت ها از طریق IP Static
  • (Virtual Private Network (VPN
    دارد
  • ATM & PPP
    دارد
  • فایروال و امنیت دسترسی
    دارد
  • استانداردهای VOIP
    RFC2617-RFC2833-RFC3261-RFC3262-RFC3263-RFC3264
  • کاربرد USB
    اشتراک گذاری فایل و اتصال دانگل 3G
  • قابلیت‌های مودم - روتر ADSL
    Port Forwarding
  • تعداد پورت اترنت RJ-45 WAN
    یک عدد
  • فرکانس قابل پشتیبانی
    2.4 گیگاهرتز
  • ویژگی‌ها
    کیفیت خدمات (QoS)
  • اتصالات
    DDNS
  • درجه حرارت
    0-40سانتی گراد
  • درگاه‌های ارتباطی
    RJ11
  • کلیدها
    Power - WPS - WLAN
  • سایر مشخصات
    U.TEL V30F4 مودم روتر VDSL2/ADSL2plus می باشد که شامل استاندارد ITU-T G993.2 بوده و از پروفایل های 8a,8b,12a,12b,17a پشتیبانی می کند.این مودم روتر دارای قابلیت ATM و PTM می باشد.
  • قابلیت پشتیبانی از سیستم عامل‌های
    تمام سیستم‌ عامل‌ها
  • نوع آنتن
    Internal
  • تعداد آنتن
    دو عدد
  • گواهینامه‌ ها
    گواهی تایید نمونه از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی
  • امنیت بی‌سیم
    64bit-128bit WEP,AES,TKIP,WPA,WPA2,802.1x
  • VLAN
    دارد
  • توضیحات نشانگر LED
    Power / DSL / Internet / 4 LAN / WLAN / WPS / FXS
  • منبع تغذیه
    12 ولت DC
  • استانداردهای بی‌سیم
    IEEE 802.11b/g/n
  • نوع اتصال به اینترنت
    VDSL2/ADSL2plus
  • نوع شبکه
    DHCP
  • مدیریت
    WEB,TR069,SNMP
  • تعداد پورت RJ-11
    یک عدد
  • ویژگی‌های مودم و روتر
    Virtual Server
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
مودم روتر بی سیم LTE تی پی لینک مدل Archer MR100

مودم روتر بی سیم LTE تی پی لینک مدل Archer MR100

مشخصات کالا

مشخصات

  • وزن
    215 گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    RJ45 Ethernet , RJ-45 WAN/LAN
  • تعداد آنتن
    دو عدد
  • استانداردهای بی‌سیم
    3G/4G Router, Wireless Router
  • تعداد پورت RJ-11
    یک عدد
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
مودم روتر بی سیم ADSL2 تی پی-لینک مدل   td_w8961n

مودم روتر بی سیم ADSL2 تی پی-لینک مدل td_w8961n

مشخصات کالا

مشخصات

  • وزن
    300 گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    RJ45 Ethernet , RJ-45 WAN/LAN
  • تعداد آنتن
    دو عدد
  • تعداد پورت اترنت RJ-45
    چهار عدد
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
مودم روتر ADSL2 تی پی-لینک مدل VDSL/ADSL Archer VR400_V3

مودم روتر ADSL2 تی پی-لینک مدل VDSL/ADSL Archer VR400_V3

مشخصات کالا

مشخصات

  • وزن
    450 گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    RJ45 Ethernet , RJ-45 WAN/LAN , RJ11 , USB
  • تعداد پورت USB
    یک عدد
  • تعداد آنتن
    دو عدد
  • تعداد پورت RJ-11
    یک عدد
  • تعداد پورت اترنت RJ-45
    سه عدد
  • تعداد پورت اترنت RJ-45 WAN/LAN
    یک عدد
  • تعداد پورت اترنت RJ-45 WAN
    یک عدد
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
مودم روتر بی سیم فایبرهوم مدل HG180

مودم روتر بی سیم فایبرهوم مدل HG180

مشخصات کالا

مشخصات

  • وزن
    700 گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    RJ-45 WAN/LAN , RJ11
  • تعداد پورت USB
    یک عدد
  • تعداد آنتن
    دو عدد
  • منبع تغذیه
    12 ولت-1.5 آمپر
  • تعداد پورت RJ-11
    یک عدد
  • تعداد پورت اترنت RJ-45
    چهار عدد
  • استانداردهای ADSL 2
    ITU G.992.3
  • استانداردهای +ADSL 2
    ITU G.992.5
  • تعداد پورت اترنت RJ-45 WAN
    یک عدد
  • فرکانس قابل پشتیبانی
    2.4 گیگاهرتز , پنج گیگاهرتز
  • ویژگی‌ها
    کیفیت خدمات (QoS)
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
مودم روتر Gpon-ONT بی سیم یوتل مدل G242 New Face

مودم روتر Gpon-ONT بی سیم یوتل مدل G242 New Face

مشخصات کالا U.TEL G242 New Face Gpon-ONT Wireless Modem Router

مشخصات

  • وزن
    300 گرم
  • مدیریت
    Web / TR069
  • ویژگی‌ها
    کیفیت خدمات (QoS)
  • فرکانس قابل پشتیبانی
    2.4 گیگاهرتز
  • قابلیت‌های مودم - روتر ADSL
    Port Forwarding
  • قدرت انتقال
    300Mbps
  • استانداردهای IEEE
    G.984x / 802.11n / 802.1q.p / 802.3
  • تعداد پورت اترنت RJ-45
    دو عدد
  • درجه حرارت
    0-40 سانتی گراد
  • تعداد پورت RJ-11
    یک عدد
  • سازگار با سیستم‌عامل‌های
    Windows / Android / IOS
  • درگاه‌های ارتباطی
    RJ45 Ethernet , RJ11
  • نوع شبکه
    DHCP
  • نوع اتصال به اینترنت
    PON
  • منبع تغذیه
    آداپتور 12 ولت
  • امنیت بی‌سیم
    WEP-WPA-WPA2 Mixed
  • کلیدها
    ON/OFF - RESET - WPS - WIFI
  • گواهینامه‌ ها
    گواهی تایید نمونه از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی
  • تعداد آنتن
    دو عدد
  • نوع آنتن
    داخلی
  • سایر مشخصات
    کشور سازنده: ایران
  • پشتیبانی از QoS، DHCP، DDNS
  • اتصالات
    DDNS
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
مودم روتر VDSL/ADSL مدل HG655d                     غیر اصل

مودم روتر VDSL/ADSL مدل HG655d غیر اصل

مشخصات کالا

مشخصات

  • وزن
    400 گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    RJ45 Ethernet , RJ-45 WAN/LAN , RJ11 , USB , RJ-45 WAN
  • تعداد پورت USB
    یک عدد
  • کلیدها
    WPS
  • WLAN
  • RESET
  • POWER
  • امنیت بی‌سیم
    امنیت WEP 64 بیتی
  • امنیت WEP 128 بیتی
  • امنیت WPA
  • امنیت WPA2
  • WLAN به صورت استاندارد ایمن شده است
  • WLAN پس از نصب جادوگر ایمن شده است
  • WLAN فیلتر مک
  • پشتیبانی از WPS (راه اندازی محافظت شده Wi-Fi)
  • منبع تغذیه
    آداپتور
  • استانداردهای بی‌سیم
    802.11n (Wi-Fi 4)
  • تعداد پورت RJ-11
    یک عدد
  • تعداد پورت اترنت RJ-45
    چهار عدد
  • توضیحات کیفیت خدمات (QoS)
    QoS - Prioritize Programs/Ports QoS - Prioritize PCs QoS - Prioritize Mac Address
  • ATM & PPP
    Integrated ADSL modem
  • RFC 2364 (PPP over ATM) compatible
  • RFC 1483 (Ethernet over ATM) compatible
  • PPPoE compatible
  • Setup Wizard
  • فایروال و امنیت دسترسی
    DHCP server
  • Port forwarding / Virtual servers
  • firewall
  • URL blocking
  • Ignore ping from WAN
  • DMZ (Demilitarized Zone)
  • Dynamic DNS client
  • UPnP
  • IPv6 support
  • VPN pass through
  • فرکانس قابل پشتیبانی
    2.4 گیگاهرتز
  • ویژگی‌ها
    کیفیت خدمات (QoS)
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
مودم روتر بی سیم مرکوسیس مدل AC12

مودم روتر بی سیم مرکوسیس مدل AC12

مشخصات کالا

مشخصات

  • درگاه‌های ارتباطی
    RJ45 Ethernet , RJ-45 WAN
  • سایر مشخصات
    WAN : Dynamic IP , Static IP , PPPoE , PPTP , L2TP
  • قابلیت های مدیریتی : کنترل دسترسی، مدیریت به وسیله ریموت، مدیریت لوکال
  • کلید ها : کلید WPS / کلید ریست/ کلید روشن و خاموش
  • نرخ سرعت انتقال داده : 300 مگابیت بر ثانیه با فرکانس 2.4GHz و 867 مگابیت بر ثانیه با فرکانس 5GHz
  • تعداد آنتن
    چهار عدد
  • پروتکل‌ها
    پروتکل IPv6
  • امنیت بی‌سیم
    WPA-PSK / WPA2-PSK
  • فرکانس قابل پشتیبانی
    2.4 گیگاهرتز , پنج گیگاهرتز
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
مودم روتر ADSL 2 Plus ودافون مدل HG556a

مودم روتر ADSL 2 Plus ودافون مدل HG556a

مشخصات کالا

مشخصات

  • وزن
    518 گرم
  • استانداردهای ADSL 2
    دارد
  • ویژگی‌ها
    کیفیت خدمات (QoS)
  • فرکانس قابل پشتیبانی
    پنج گیگاهرتز
  • تعداد پورت اترنت RJ-45 WAN
    یک عدد
  • قابلیت‌های مودم - روتر ADSL
    نشانگر LED
  • تعداد پورت اترنت RJ-45 WAN/LAN
    یک عدد
  • کاربرد USB
    دارای پورت USB مخصوص به اشتراک گذاری پرینتر.
  • دارای پورت USB مخصوص به اشتراک گذاری هارد دیسک و فلش مموری
  • دارای پورت USB مخصوص اتصال مودم G3 جهت اتصال به شبکه اینترنت بیسیم از طریق سیمکارت
  • استانداردهای VOIP
    پشتیبانی از VOIP و دارای دو پورت RJ-11 مخصوص سرویس VOIP، مکالمه تلفنی دیجیتال رایگان
  • ویژگی‌های (Voice Over Internet Protocol (VOIP
    از VOIP پشتیبانی می کند و دارای دو پورت RJ-11 مخصوص سرویس VOIP است.
  • فایروال و امنیت دسترسی
    دارای فایروال قدرتمند است.
  • (Virtual Private Network (VPN
    امکان تعریف VIRTUAL SERVERS را دارد.
  • استانداردهای +ADSL 2
    قابلیت برقراری ارتباط با تمامی شرکت های ارائه دهنده سرویس های ADSL و ADSL2+ و GPRS
  • تعداد پورت اترنت RJ-45
    چهار عدد
  • درگاه‌های ارتباطی
    RJ45 Ethernet , RJ11 , USB
  • VLAN
    دارای 4 پورت VLAN است.
  • تعداد پورت RJ-11
    یک عدد
  • نوع اتصال به اینترنت
    قابلیت برقراری ارتباط با تمامی شرکت های ارائه دهنده سرویس های ADSL و ADSL2+ و GPRS
  • وایرلس سری N با سرعت ۳۰۰ Mbps و اتصال ۳۲ نفر همزمان
  • محدوده فرکانس
    ارسال دیتا برای فضای بسته تا 100 متر و فضای باز تا 300 متر
  • استانداردهای بی‌سیم
    Support: IEEE 802.11g, IEEE 802.11b, IEEE 802.3, IEEE 802.3u, IEEE 802.3x, CSMA / CA, CSMA / CD, TCP / IP, DHCP, ICMP, NAT, PPPoE
  • منبع تغذیه
    آداپتور
  • نوع آنتن
    مخفی
  • سایر مشخصات
    300 مگابیت سرعت دریافت
  • بی سیم (وایرلس) سری N
  • پشتیبانی کامل از دو سیستم اینترنتیADSL و ADSL+2 و همسازی کامل یا کلیه خدماتی های ایرانی
  • پورت ورودی شبکه LAN 4
  • دارای پایانه USB برای وسایل جانبی یو اس بی دار مثل چاپگر، حافظه بیرونی (هارد اکسترنال)، حافظه همراه (کول دیسک) ... و آنها که مجهز به سیستم بی سیم (وایرلس) هستند.
  • دارای یک پایانه USB (جایگاه مجزا) برای مودم سیمکارتی
  • پشتیبانی از VOIP و دو پایانه تلفنی (پورت RJ-11) برای استفاده از سرویس VOIP
  • دیوار امنیتیQoS
  • طراحی زیبا و یک آنتن داخلی
  • قابلیت TR-069 برای نصب خودکار برای شرکت های خدماتی
  • پوشش دهی بی سیم تا 100 متر و 300 متر فضای باز
  • پشتیبانی از 32 کاربر بطور بی سیم
  • تعداد پورت USB
    دو عدد
  • ویژگی‌های مودم و روتر
    Virtual Server
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
مودم روتر VDSL/ADSL تی پی-لینک مدل Archer VR2100

مودم روتر VDSL/ADSL تی پی-لینک مدل Archer VR2100

مشخصات کالا

مشخصات

  • وزن
    480 گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    RJ11 , USB
  • تعداد پورت USB
    یک عدد
  • تعداد پورت RJ-11
    یک عدد
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
مودم روتر ایسوس مدل DSL-AX82U

مودم روتر ایسوس مدل DSL-AX82U

مشخصات کالا

مشخصات

  • وزن
    580 گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    RJ-45 WAN/LAN , RJ11 , USB , RJ-45 WAN
  • تعداد پورت USB
    یک عدد
  • تعداد پورت RJ-11
    یک عدد
  • تعداد پورت اترنت RJ-45
    چهار عدد
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
مودم روتر فایبرهوم مدل AN5506-04-F

مودم روتر فایبرهوم مدل AN5506-04-F

مشخصات کالا

مشخصات

  • وزن
    340 گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    RJ45 Ethernet , RJ-45 WAN/LAN , RJ11 , USB , RJ-45 WAN
  • تعداد پورت USB
    یک عدد
  • تعداد پورت اترنت RJ-45
    چهار عدد
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
مودم روتر ADSL2 Plus بی‌سیم N300 دی-لینک مدل DSL-2790U

مودم روتر ADSL2 Plus بی‌سیم N300 دی-لینک مدل DSL-2790U

مشخصات کالاD-Link DSL-2790U ADSL2 Plus Wireless N300 Modem Router

مشخصات

  • وزن
    113.4 گرم
  • ATM & PPP
    PPPoE/Bridge/PPPoA
  • استانداردهای IEEE
    IEEE 802.3u, IEEE 802.3x, IEEE 802.11b/g/n, IEEE 802.3
  • استانداردهای ADSL
    Multi-mode
  • Full-rate ANSI T1.413 Issue 2
  • ITU-T G.992.1 (G.dmt) Annex A/C/I
  • ITU-T G.992.2 (G.lite) Annex A/C
  • (ITU-T G.994.1 (G.hs
  • استانداردهای ADSL 2
    ITU-T G.992.3 (G.dmt.bis) Annex A/J/K/L/M
  • ITU-T G.992.4 (G.lite.bis) Annex A
  • استانداردهای +ADSL 2
    ITU-T G.992.5 Annex A/L/M
  • توضیحات کیفیت خدمات (QoS)
    802.1p Quality of Service
  • (Virtual Private Network (VPN
    IPSec/PPTP/L2TP Passthrough
  • فایروال و امنیت دسترسی
    PVC/VLAN port mapping (bridge mode) 64/128 bits
  • Parental control (URL blocking, scheduling)
  • WEP data encryption
  • DoS attacks prevention
  • Packet filtering (IP/ICMP/TCP/UDP)
  • WPA/WPA2 (Wi-Fi Protected Access) security
  • MAC address-based access control
  • WPS
  • Built-in NAT firewall
  • Stateful Packet Inspection (SPI)
  • کاربرد USB
    اتصال دانگل 3G و به اشتراک گذاری اینترنت سیم کارت به صورت بی‌سیم
  • تعداد پورت اترنت RJ-45 WAN/LAN
    یک عدد
  • قابلیت‌های مودم - روتر ADSL
    Port Forwarding
  • فرکانس قابل پشتیبانی
    2.4 گیگاهرتز
  • ویژگی‌ها
    کیفیت خدمات (QoS)
  • اتصالات
    DDNS
  • تعداد پورت اترنت RJ-45
    سه عدد
  • VLAN
    (PVC/VLAN Port Mapping (Bridge Mode
  • درگاه‌های ارتباطی
    RJ11 , RJ45 Ethernet , RJ-45 WAN/LAN , USB
  • کلیدها
    دکمه‌ روشن/خاموش دستگاه (Power Switch)
  • دکمه‌ روشن/خاموش اتصال بی‌سیم (Wireless On/Off Button)
  • دکمه WPS
  • تعداد پورت USB
    یک عدد
  • سایر مشخصات
    بهره‌بری از چیپست بردکام (Broadcom)
  • UPnP Support
  • Web-Based GUI
  • Static Routing
  • DHCP Server/Client/Relay
  • DNS Proxy
  • IGMP v1, v2 Proxy
  • نوع آنتن
    خارجی (MIMO)
  • تعداد آنتن
    دو عدد
  • پروتکل‌ها
    (Routing Information Protocol (RIP, RIPv2
  • گواهینامه‌ ها
    CE, Wi-Fi Certified
  • امنیت بی‌سیم
    WPA/WPA2 (Wi-Fi Protected Access) Security ƒMAC Address-Based Access Control ƒWP
  • تعداد پورت RJ-11
    یک عدد
  • توضیحات نشانگر LED
    نشانگر LED با قابلیت نمایش روشن و خاموش بودن دستگاه (Power)،وضعیت WAN، اینترنت، DSL ،USB و وضعیت 4 پورت شبکه
  • منبع تغذیه
    آداپتور برق
  • استانداردهای بی‌سیم
    802.11b/g/n
  • محدوده فرکانس
    2.4 گیگاهرتز تا 2.484 گیگاهرتز
  • نوع شبکه
    DHCP
  • ویژگی‌های مودم و روتر
    Virtual Server
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
مودم روتر +ADSL2 نتیس مدل DL4422UV

مودم روتر +ADSL2 نتیس مدل DL4422UV

مشخصات کالا

مشخصات

  • وزن
    300 گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    RJ45 Ethernet , RJ-45 WAN/LAN , RJ11 , USB , RJ-45 WAN
  • تعداد پورت USB
    یک عدد
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

چهار × 3 =