راهنمای خرید سارافون دخترانه و زنانه
توجه (سایت کافه راهنما هیچگونه مسئولیتی درباره کیفیت کالاهای معرفی شده ندارد و فقط برای راحتی و مقایسه مشخصات و قیمت محصولات در انتخاب کاربران این مقاله را تولید کرده است) توضیحات کلی و راهنمایی درباره این مقاله در زیر
 

چگونه یک سارافان را اندازه تنم انتخاب کنم؟ سارافون های چه سایزی باید بگیرم؟ من قبلا هرگز سارافون نپوشیده ام، آیا اندازه خاصی وجود دارد؟ ما این سوالات را اغلب می شنویم. خوب نگران نباشید انتخاب اندازه سارافان بسیار آسان بوده و درعین حال بسیار شیک و سرگرم کننده است.

 

چه چیزهای باید قبل خرید سارافون دخترانه و زنانه بدانیم

1. شروع کنید با اندازه گیری اندام خود: برای انتخاب سارافان مناسب، ابتدا باید اندام های خود را اندازه گیری کنید. اندازه سینه، کمر و باسن را اندازه بگیرید تا بتوانید سارافانی پیدا کنید که به درستی بر شکل بدنتان بنشیند.

2. مراجعه به جدول اندازه ها: بسیاری از فروشگاه ها و برندهای مختلف جداول اندازه های خود را دارند که مشتریان می توانند از آنها استفاده کنند. این جداول شامل اطلاعاتی در مورد اندازه های مختلف سارافون ها و نحوه اندازه گیری آنهاست. می توانید با مراجعه به جدول اندازه ها، اندازه مناسب برای خود را پیدا کنید.

3. توجه به نوع پارچه: پارچه ای که سارافان ساخته شده است نیز می تواند تأثیری در اندازه آن داشته باشد. برخی از پارچه ها ممکن است کمی کشیده شوند و برخی دیگر ممکن است کمی کوچک شوند. بنابراین، اگر می خواهید سارافانی را بخرید که اندازه آن قابل تنظیم باشد، بهتر است از پارچه های کشی استفاده کنید.

4. تست کردن قبل از خرید: بهتر است قبل از خرید سارافان، آن را امتحان کنید. برخی از فروشگاه ها اجازه می دهند تا مشتریان قبل از خرید، لباس را امتحان کنند تا بتوانند مطمئن شوند که اندازه آن به درستی بر شکل بدنشان بنشیند. اگر این امکان وجود ندارد، می توانید اندازه های خود را با اندازه های سارافان مقایسه کنید تا بتوانید حدس بزنید که آیا آن به اندازه شماست یا خیر.

5. استفاده از خدمات سفارشی: اگر اندازه شما با اندازه های استاندارد سارافان ها مطابقت ندارد، می توانید از خدمات سفارشی استفاده کنید. برخی از فروشگاه ها و طراحان لباس این خدمات را ارائه می دهند و می توانند لباس را به اندازه دقیق بدن شما تنظیم کنند.

6. مشاوره از فروشندگان: اگر شما هنوز مطمئن نیستید که چگونه سارافان مناسب را انتخاب کنید، بهتر است با فروشندگان گفتگو کنید. آنها می توانند شما را راهنمایی کنند و نکاتی را برای انتخاب اندازه مناسب به شما بدهند.

با استفاده از این راهنما، شما می توانید سارافانی را که بهترین اندازه برای شماست را پیدا کنید و به شیک ترین شکل ممکن در آن ظاهر شوید.

راهنمای خرید سارافون دخترانه و زنانه مجلسی و روزمره

شما اندازه کمرتان هستید. اگر نمی دانید یک رشته یا نوار اندازه گیری را بردارید و آن را به دور باسن خود بپیچید یا جایی که سارافون را می بندید. اندازه پا یا طول پا از لگن تا پاشنه شما مهره یا شلوار است. استفاده از یک سارافون در اطراف قسمت نیم تنه به سارافون های کمی طولانی تر نیز نیاز دارد. یک نگرش آرام داشته باشید و متوجه می شوید که سارافون های شما یکی از بهترین لوازم کمد لباس شما هستند.

راهنمای خرید سارافون دخترانه و زنانه مجلسی و روزمرهمشاهده لیست قیمت انواع سارافون دخترانه و زنانه

مردان و زنان در مناطق گرمسیری لباس کمتری می پوشند و هنگامی که آنها را آزار می دهید جذابیت را درک خواهید کرد. سارافون  ها دوخته شده از پارچه خنک و روان است که برای آب و هوای گرم مناسب است و انعطاف پذیری را برای مدل دادن به آنها به عنوان لباس ، دامن کوتاه یا بلند ، شلوار کوتاه ، روکش لباس شنا ، روسری ، سربند و حتی عمامه فراهم می کند. برای افزودن به جذابیت اندازه عامل نیست. سارافون متناسب با هر فرم بدنی است. اگر باردار هستید یا رژیم دارید کاملاً مناسب هستند زیرا با هر شکلی که هستید سازگار می شوید و مادران شیرده می توانند از آنها به عنوان پرتاب نور هنگام تغذیه در انظار عمومی استفاده کنند.

راهنمای کوتاه بستن سارافون دخترانه و زنانه

ساده ترین راه برای بستن سارافون سنتی استفاده از خود او است. پارچه معمولاً خوب است. بنابراین به راحتی می پیچد و دستکاری می شود. هیچ راه درستی وجود ندارد و نحوه استفاده از آن به اندازه سارافون و بدن شما بستگی دارد. اگر خیلی طولانی است فقط آن را جمع کنید.

پیشنهاد: راهنمایی خرید پرفروش بهترین کت زنانه جدید [لیست قیمت روز]

تصور کنید که سارافون یک حوله حمام است و آن را مانند زمانی که از دوش می پرید و شروع به خشک شدن می کنید قرار دهید. باید دو سر خود را نگه دارید، درست مثل یک حوله. بسته به آنچه می خواهید بپوشانید آن را در شانه قرار دهید و یک گام ساعد یا ارتفاع کمر را پشت سر خود قرار دهید. دو انتهایی را که گرفته اید جمع کنید و آنها را جلوی خود یا پهلو ببندید. پارچه اضافی وجود خواهد داشت و مقدار آن به سارافون و اندازه بدن شما بستگی دارد. این را متناسب با شرایط خود قرار دهید. به عنوان مثال ، اگر این لباس برای پوشیدن لباس شنا باشد ، می توانید جلوه بیشتری از آنچه برای استفاده روزمره نشان می دهد ، داشته باشد.

نکات مهم هنگام خرید سارافون دخترانه و زنانه

در این مقاله به نکات مهم هنگام خرید سارافون می پرازیم ، که امیدواریم قبل خرید این کات توضیح داده شده را بخاطر بسپارید تا بتوانید یک انتخاب مناسبی داشته باشید و از خرید خود نهایت استفاده را ببرید. برای انتخاب بهتر نکات های ضروری که در سایت کافه راهنما نوشته شده است را در زیر همین متن ها را بخوانید.

سایز

اولین چیزی که باید قبل خرید بدانید سایزی که می خواهید خریداری کنید را بررسی کنید که مناسب اندازه تن شما یا برای کسی که به عنوان هدیه و دیگر زمان ها سفارش می دهید مناسب است یا نه که با بررسی و پوشیدن می توانید بفهمید. و یا اگر به صورت اینترنتی سفارش می دهید می توانید از فروشنده یا از نظرات دیگر کاربران استفاده کنید. تا بتوانید اندازه متناسب با تن خود را خریداری کنید.

جنس سارافون 

سارافون ها با انواع جنس های مختلف پارچه تولید می شوند. که انواع آنها از نخ ، جین ، کرپ ، پلی استر ، کتان ، لاکرا ، کشمیر ، حریر ، ویسکوز ، کتان ، اسپندکس ، فوتر و دیگر جنس های پارچه مدل های طرح دار و ساده دوخته می شوند. که بستگی به خود شما دارد که کدامین جنس پارچه را پسند می کنید و دوست دارید.

رنگ و مدل

در این میان یکی از نکات مهم هنگام خرید سارافون باید به آن توجه زیادی داشته باشند رنگ و مدل لباس است که بیشتر خانم ها نمی دانند که کدامین رنگ و مدل با رنگ پوستشان سازگاری دارد ، که این موضوع را با بررسی و مشورت می توانند بهترین مدل و رنگ دلخواه سارافون را برای خود یا دیگر دوستان و آشنایان انتخاب کنند.

در زیر با پیشنهاد پرفروش ترین سارافون های زنانه آشنا می شوید ، که با مقایسه قیمت و بررسی هر یک از طرح های موجود در بازار می توانید بهترین سارافون زنانه را از میان محصولات خریداری کنید واز خرید خود بهترین استفاده را ببرید.

پیشنهاد خرید انواع سارافون زنانه موجود بازار

پیراهن زنانه اسمارا مدل 69

پیراهن زنانه اسمارا مدل 69

  • جنس: الاستین ، پلی استر ، ویسکوز
  • طرح: گل‌دار
  • یقه: گرد
  • آستین: بلند
  • نوع لباس: آزاد
  • مورد استفاده: اسپرت ، روزمره ، مهمانی
  • ویژگی بیشتر
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

اگر در منطقه ای هستید که آب هوای بسیار گرم دارد و شما هم نیاز به لباس سبک و خنک دارید پیراهن زنانه اسمارا مدل گلدار این ویژگی بسیار عالی را دارد. و برای آن دسته افراد مناسب است.


در قسمت نظرات در مورد این پیرآهن نوشتند که دوخت قابل قبولی دارد و راضی کننده است. و پارچه تور آستین حریره + تو خودش بافت می باشد.و تن خوری عالی دارد.


در یکی از نظرات خریداران اینگونه نوشته شده در مورد این لباس ، به نسبت قیمت خیلی خوبه و تن خور قشنگی هم داره آستینش دو تا تور داره یکی از زیر سفید که روش گل مشکی کار شده ،یکی هم تور مشکی که روی آستین اومده شیک و خوشگل


این مدل پیرآهن زنانه دارای مدل بلند و جنس خوب و قابل قبولی تا به امروز دارد که در سایت کافه راهنما بررسی شده. که امیدواریم باکیفیت بودن این لباس خود را تا آخر ادامه دهند.


جنس این لباس از کرپ حریر می باشد و دارای طرح گل دار و مدل یقه به صورت یقه برگردان طراحی شده است.


به گفته یکی از خریداران (رو تن خیلی شیکه و با تخفیف واقعا با ارزشه.سایز ۴۶ برای ۴۴ اندازه شد پس یک سایز بزرگتر بگیرید) تا بعد دچار مشکل نشوید.


این مدل لباس برای افراد شیک پوش با قیمت مناسب بسیار عالی است و یک پیشنهاد قابل قبول می باشد بستگی به خود شما دارد که کدامین مدل را دوست دارید.


سارافون هلن 1 دارای جنس تنسل می باشد و مدل طرح ساده با یقه هفت تا زانو دوخته شده. برای استفاده مجلسی مهمانی و روزمره مناسب است.


اگر به دنبال سارافون از جنس نخ و طرح دار هستید سارافون آر اِن اِس همین ویژگی ها رو دارد. و بدون آستین دارای یقه گرد مناسب پوشیدن روزمره است.


این محصول دارای جنس الیاف طبیعی مناسب برای افراد قد بلند طرح ساده و همراه با جذابیت برای خانم های شیک پوش می باشد. و اگر شما هم جزو افرادی هستید که دوست دارید یک سارافون یقه باز و نوع پایین تنه دامن بپوشید مدل AR را انتخاب کنید. و از خرید خود لذت ببرید. این محصول مناسب استفاده اسپرت، روزمره و مهمانی می باشد.


سارافون زنانه آر اِن اِس مدل 108025-59 فقط دارای سایز M می باشد و قد پشت لباس برای سایز M برابر 87 سانتی متر است. برای استفاده روزمره مناسب و با جنس الیاف نخی دوخته شده و حتما این یادتان باشد در زمان شستشو با ماشین لباسشویی و در دمای حداکثر 30 درجه سانتی گراد شستشو شود تا خراب نشود. و یک برند ایرانی می باشد.


پیراهن مجلسی زنانه اونلی هم دارای جنس پلی استرو با یقه خشتی طراحی شده و قسمت پاین تنه به صورت دامن می باشد. و این محصول از الیاف 100% پلی استر تهیه شده است. این لباس زیبا از محصولات شرکت معتبر دانمارکی،only میباشد.


اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که می خواهید یک سارافون مناسب برای اداری و رسمی , اسپرت , روزمره و مهمانی انتخاب کنید. این مدل را برای شما از سایت کافه راهنما پیشنهاد داده میشه و کشور مبدا برند سوئد و تولید چین می باشد.


پیرآهن رنگ سبز زیتونی با جذابیت عالی و این پیراهن نسبت به قیمت ، پارچه و دوخت خوبی داره کوتاه هست و به نظر بعضی از خریداران که در قسمت نظرات نوشتن تور بالای لباس با پارچه لباس همخوانی نداره.


پیراهن ساحلی دوخته شده به صورت طرح ساده و قد ماکسی و قسمت پاین دامن می باشد.


مشاهده لیست قیمت سارافون در دیجی استایل

سخن آخر

در آخر این راهنمایی خرید به این نتیجه می رسیم که باید به نکات مهم ، هنگام خرید از بازار یا سفارش اینترنتی به نکات مهم توجه داشته باشیم. که به عنوان یاد آوری سایز و تن خوری همراه با رنگ و مدل جنس پارچه طرح دار و ساده باشد توجه کنید، محصول انتخابی تا بتوانیم از خریدی که انجام می دهیم راضی باشیم. و مقایسه سارافان چه از لحاض قیمت چه از لحاض مدل و طرح و کیفیت دوخت یک امر ضروری است.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

8 + 18 =